Logiciels de téléphonie

Un logiciel de téléphonie automatise la transmission électronique de la voix et des données, souvent pour améliorer l'efficacité des call centers. Cette application permet à tous les types d'entreprises d'accroître la flexibilité de la gestion de leurs options d'appels entrants et sortants, ainsi que de diverses fonctionnalités de télécopie et de données. Outre l'optimisation des opérations internes d'une entreprise, un logiciel de téléphonie offre également des fonctions sortantes étendues, grâce à une infrastructure de gestion des call centers, des opérations d'assistance, une application de numérotation prédictive, une solution CRM et un logiciel de télémarketing.

Pourquoi Capterra est gratuit

par Toky

(40 avis)
Toky est une solution complète de téléphonie dans le cloud conçue pour les petites et moyennes entreprises qui permet de connecter les clients de votre site web, de votre page Facebook ou de votre branche d'activité à une plateforme centralisée avec laquelle vous pouvez gérer vos appels vocaux en équipe. Toky vous permet également de passer des appels et d'envoyer des SMS pour les ventes et le support client facilement et à un prix abordable. Les intégrations avec CRM et les outils de collaboration vous aident à améliorer les processus métier. En savoir plus sur Toky Passez et recevez des appels à partir de votre site web, de vos réseaux sociaux et de vos téléphones depuis un seul endroit, facilement et à un prix abordable. En savoir plus sur Toky

par Intermedia

(1 avis)
Intermedia Unite is an award-winning, highly reliable, cloud-based phone system that helps small businesses lower costs, simplify management and increase employee productivity. With complementary mobile and desktop apps Unite users stay seamlessly connected wherever they go, on virtually any communication device. Additionally, Unite is backed by Intermedia's J.D. Power-certified 24/7 support and a 99.999% uptime service level agreement. En savoir plus sur Unite Intermedia Unite is a full-featured, highly reliable and scalable cloud-based phone system designed for small businesses. En savoir plus sur Unite

par Jive Communications

(708 avis)
**Limited Time Offer** Get GoToMeeting Pro with purchase of a Jive Voice user. Jive's Business Phone System, web soft phone, and contact center products are all cloud-based, freeing you from extra equipment, empowering you and your team to work anywhere while reducing unnecessary expenses. Enjoy Jive's suite of Hosted VoIp features including unlimited voicemail boxes, auto attendants, local and long-distance and more! En savoir plus sur Jive Voice Top rated hosted phone system that provides simplified call routing, desktop integration, remote access, online fax, and much more. En savoir plus sur Jive Voice

par RingCentral

(784 avis)
RingCentral Office integrates phone, video, meetings, and messaging in one reliable, easy-to-use solution. Designed to give you a flexible, mobile, and powerful cloud phone system. Choose from a variety of available phone numbers, install our apps on your desktop, smartphone, or tablet. Experience HD-quality web, audio, and video, along with one-click functionality and webinar capabilities with RingCentral Meetings. Promote collaboration with team messaging, unlimited SMS, and more. En savoir plus sur RingCentral Office RingCentral Office is everything you need to run your business in one robust and reliable cloud communications solution. En savoir plus sur RingCentral Office

par Zadarma

(22 avis)
Établissez votre présence locale ou internationale avec des numéros virtuels de plus de 90 pays. Zadarma propose des numéros en provenance du monde entier à partir de 2 dollars par mois. Les services VoIP vous permettent de configurer votre bureau avec un système téléphonique en quelques minutes seulement et de créer un call center entièrement développé. Obtenez votre numéro local, mobile ou gratuit avec Zadarma et réalisez des économies sur les appels. En savoir plus sur Zadarma Un fournisseur de services téléphoniques basé sur le cloud, offrant des appels VoIP internationaux et nationaux. Économisez jusqu'à 90 % sur les factures de téléphone ! En savoir plus sur Zadarma

par Ozonetel Systems

(0 avis)
Solution du centre d'appels multicanaux sur le cloud desservant plus de 1000 clients dans 20 secteurs industriels. En savoir plus sur KOOKOO CloudAgent Solution du centre d'appels multicanaux sur le cloud desservant plus de 1000 clients dans 20 secteurs industriels. En savoir plus sur KOOKOO CloudAgent
Nextiva provides cloud-based communication and collaboration solutions designed to simplify the way businesses communicate. Founded in 2006 on the principle of Amazing Service, Nextiva serves more than 150,000 businesses in the United States from its headquarters in Scottsdale, Arizona. En savoir plus sur Nextiva Office Business telephony solution with auto attendant, line mirroring, call forwarding, queuing, and recording features. En savoir plus sur Nextiva Office

par OnTimeTelecom

(26 avis)
Send a phone call or text message to an entire list of phone numbers in seconds. The DialMyCalls platform allows you to easily send voice or SMS broadcasts right from any PC or mobile device. No calling hardware required, you're able to send thousands of messages per minute using our extensive hardware network. Try us out completely free today and see why thousands of organizations use DialMyCalls. En savoir plus sur DialMyCalls Record and send messages to a list of phone numbers within seconds. Used by schools, churches, and non-profits and many other groups. En savoir plus sur DialMyCalls
La plateforme de centre d'appels professionnelle Talkdesk permet aux entreprises de transformer l'expérience client en avantage concurrentiel. Grâce à ses performances de niveau professionnel et à sa simplicité d'utilisation grand public, cette plateforme de téléphonie s'adapte facilement aux besoins en constante évolution des équipes de vente et d'assistance et de leurs clients finaux, ce qui se traduit par une plus grande satisfaction client, une meilleure productivité et davantage d'économies. Plus de 1 400 entreprises innovantes à travers le monde font confiance à Talkdesk pour développer leurs interactions clients. En savoir plus sur Talkdesk Cloud Contact Center Talkdesk est une solution de téléphonie intuitive basée sur le cloud avec des fonctions avancées, un reporting complet et des intégrations fluides. En savoir plus sur Talkdesk Cloud Contact Center
PureCloud est la nouvelle solution de centre de contact en cloud tout-en-un qui vous aide à gérer et à comprendre les interactions multicanaux dans un parcours client fluide. Donnez à vos employés un seul outil prenant en charge l'ensemble de la communication (voix, chat, e-mail, réseaux sociaux, etc.). PureCloud est facile à utiliser grâce à son interface intuitive. En étant le premier à innover, vous vous assurez de dépasser les attentes de vos clients, aujourd'hui comme demain. PureCloud est simplement puissant, et puissamment simple. En savoir plus sur Genesys PureCloud PureCloud simplifie la relation client. Téléphone, e-mail et chat sont connectés dans un seul outil pour améliorer l'engagement client. En savoir plus sur Genesys PureCloud
InGenius easily adapts to the unique needs of inbound and outbound phone agents with advanced computer telephony integration (CTI). InGenius connects existing phone systems into leading CRMs with maximum flexibility, for world-class customer experiences. Backed by reliable expertise and superior customer care, InGenius helps contact centers increase productivity and customer satisfaction with features like screen pop, click-to-dial, automated call logging and enhanced call reports. En savoir plus sur InGenius Connector Enterprise InGenius is a computer telephony integration (CTI) innovator that connects existing telephone systems into leading CRMs. En savoir plus sur InGenius Connector Enterprise

par Dialing Innovations

(10 avis)
We offer $10 business lines with included features like auto-attendant call routing that are offered at a premium with other providers. Our business phone systems reduce monthly phone costs and include expansive features. Setup is fast and easy. En savoir plus sur Call Center Applications We offer $10 Hosted Phone Systems with Auto-Attendant that allows you to generate new levels of efficiency. En savoir plus sur Call Center Applications

par SureTel

(2 avis)
SureTel is shaking the market and providing huge saving in it's wake. Why pay for idle phones? We know our customers don't use all of their phones all of the time so we don't charge for them. Instead we charge for active simultaneous calls. This means huge savings for any size business. As a matter of fact most of our customers saving upward of 60% monthly. We don't skimp on features either everything is included from voicemail-to-email to call recording. En savoir plus sur SureTel SureTel is starting a digital voice revolution. Why would you want to pay for idle phones when you can just pay for the active lines. En savoir plus sur SureTel
Système de téléphonie professionnelle hébergé avec plus de 40 fonctions d'appel intégrées. Obtenez des numéros de téléphone pour plus de 115 pays dans le monde, configurez vos extensions et vos groupes d'appel, et commencez à passer et à prendre des appels. Tout ce dont votre équipe a besoin est un ordinateur portable et une connexion Internet fiable pour démarrer. Conçu pour des équipes de 5 utilisateurs ou plus. En savoir plus sur AVOXI Core Système téléphonique VoIP global avec plus de 40 fonctions d'appel professionnelles, incluant renvoi d'appel, enregistrement d'appel, groupes d'appel et plus. En savoir plus sur AVOXI Core

par Aircall

(128 avis)
Aircall est la solution de téléphonie informatique pour les marques modernes. En s'intégrant de manière transparente aux outils de CRM et d'assistance les plus populaires, il aide les équipes de vente et d'assistance à communiquer de manière claire et efficace. Les administrateurs peuvent instantanément ajouter des numéros depuis plus de 100 pays, adapter leurs équipes en fonction de la saisonnalité et obtenir des informations approfondies grâce à des analyses en temps réel. Accessible sur ordinateur et sur application mobile, le système est utilisé par plus de 3 000 entreprises du monde entier. Commencez une version d'essai gratuite et sans risque pour voir Aircall en action. En savoir plus sur Aircall Aircall est la solution de téléphonie moderne conçue pour s'intégrer à vos outils métiers préférés. Numéros disponibles dans plus de 100 pays. En savoir plus sur Aircall

par ChaseData

(122 avis)
ChaseData's cloud based Call Center Solution offers leading edge technology and value for call centers with 5 or more agents. Superior performance, customer service, and user friendly interfaces make ChaseData the clear choice for your business needs. Outbound predictive dialing, queued progressive dialing and managed preview dialing are combined in one powerful software suite which easily integrates with a multitude of third party applications. Contact us today to request a free demo. En savoir plus sur CallCenterNOW Feature-rich, flexible, hosted call center software (inbound and outbound) that is very easy to deploy, manage and use everyday. En savoir plus sur CallCenterNOW

par Freshworks

(6 avis)
Freshcaller est un système PBX cloud qui vous permet d'acheter des numéros de téléphone locaux et gratuits dans plus de 40 pays. Votre équipe peut ainsi engager des conversations contextuelles avec vos appelants. Freshcaller est le call center idéal pour les start-up et les petites équipes. Avec Freshcaller, les entreprises peuvent choisir d'enregistrer toutes leurs conversations téléphoniques et permettre aux superviseurs d'écouter et de parler aux clients en temps réel. En savoir plus sur Freshcaller Freshcaller est une solution de call centers basée sur le cloud qui vous permet de dimensionner votre entreprise sans avoir à se soucier de la complexité. En savoir plus sur Freshcaller

par LogMeIn

(231 avis)
Turn the world into your office with Grasshopper, the virtual phone system for small businesses. Get a local, toll free, or vanity phone number to represent your business or bring your own number! Forward calls anywhere and use our mobile and desktop apps to communicate with clients over voice or text, be notified in real time of missed calls & voicemails, and have your voicemails transcribed and sent via email. Try us risk free for 30 days with our money-back guarantee. En savoir plus sur Grasshopper Get the perfect phone number for your small business and turn the world into our office with the Grasshopper virtual phone system. En savoir plus sur Grasshopper

par Kixie Web

(39 avis)
Service téléphonique d'entreprise. Intégration CRM intelligente. Puissant automate d'appel de vente. Amenez votre processus de vente au niveau supérieur grâce à la numérotation PowerCall en un seul clic, à l'enregistrement automatique des appels, aux enregistrements à vie des appels, au coaching en temps réel et aux métriques de vente avancées. Profitez des fonctionnalités de l'automate d'appel de vente comme la présence locale, la numérotation automatique PowerList et l'abandon de la messagerie vocale pour gagner cinq fois plus de clients. Commencez en 3 minutes avec la version d'essai gratuite (aucune carte de crédit requise). En savoir plus sur Kixie PowerCall Kixie est le moyen le plus rapide de faire plus d'appels de vente. Commencez à faire des appels locaux ou internationaux en 3 minutes grâce au PowerCall Dialer. En savoir plus sur Kixie PowerCall

par CrazyCall

(35 avis)
Téléphonie cloud pour les professionnels de call centers et de la vente accessible directement depuis votre navigateur, sans installation ni facturation complexe. Tout ce que vous devez faire est de choisir un numéro et commencer à appeler des prospects ! Elle vous permet d'organiser et de gérer les ventes, de contrôler la qualité de vos appels, de réduire les coûts, d'intégrer et d'automatiser les campagnes de télévente. CrazyCall est également une plateforme d'aide à la vente facile à utiliser qui augmente le retour sur investissement des appels à froid et facilite les conversions sur les sites web. En savoir plus sur CrazyCall Téléphonie cloud pour call centers et les équipes de vente. En savoir plus sur CrazyCall
Le système de téléphonie cloud de CallTools.com comprend un logiciel de call center, de suivi des appels et de diffusion vocale. Les solutions de numérotation prédictive, de masse et de prévisualisation améliorent l'efficacité de chaque entreprise. Optimisez le temps de conversation avec les leads, les prospects et les clients en appelant depuis le téléphone web intégré. L'assistance interne et la faible quantité de matériel requis éliminent le besoin d'un service informatique dédié. Planifiez une démonstration ou démarrez dès aujourd'hui ! En savoir plus sur Call Center Software Logiciel de centre d'appels entrants et sortants cloud, suivi des appels et diffusion vocale avec assistance interne. En savoir plus sur Call Center Software

par VirtualPBX

(20 avis)
VirtualPBX peut faire fonctionner votre système téléphonique professionnel en 5 minutes. Il contient des options VoIP, analogiques, pour smartphones, WebRTC, SIP Trunking et des options d'appel. Ce système téléphonique basé sur le cloud vous permet d'économiser entre 40 % et 80 % par rapport aux systèmes téléphoniques classiques. Vos employés peuvent également travailler partout où il y a une connexion Internet pour que votre entreprise ne s'arrête pas. Ce support technique basé aux États-Unis est disponible 24h/24, 7j/7 pour répondre à vos questions. Essayez-le dès aujourd'hui ! En savoir plus sur VirtualPBX Économisez de 40 % à 80 % sur les systèmes téléphoniques professionnels traditionnels. Il contient des options VoIP, analogiques, pour smartphones, WebRTC, SIP Trunking et des options d'appel. En savoir plus sur VirtualPBX

par Ninja Number

(8 avis)
Ninja Number is a virtual phone system that allows you to stay connected with your customers no matter where you are. It's simple yet powerful, allowing you to choose between 5 different applications: voicemail, call forwarding, virtual PBX, 24/7 hotline and virtual assistant. Registration takes 60 seconds, and our easy setup of each app will get you going in a matter of minutes. Try us free for 7 days - no credit card needed! En savoir plus sur Ninja Number Ninja Number is a virtual phone system that allows you to stay connected with your customers no matter where you are. En savoir plus sur Ninja Number
8x8s Virtual Office unified communications platform enables companies of all sizes with company-wide private chat, presence detection, softphones, web conferencing, video, Apple and Android mobile apps to improve collaboration on any device, anywhere. 8x8 Virtual Office integrates with leading business solutions such as Salesforce, Zendesk and NetSuite. Delivered in the cloud, sets up in minutes and is easily managed from any device. En savoir plus sur Virtual Office 8x8 is the global leader in cloud communications and has transformed more than 47,000 businesses in over 100 countries. En savoir plus sur Virtual Office

par Bandwidth.com

(107 avis)
Bandwidth is a software company with APIs that make it easy to embed voice, messaging, and 9-1-1 access into software and applications. We're transforming the way people communicate and challenging the standards of old telecom. We power some of the most important communications technologies on the market today- companies like Google, Skype and Ring Central to name a few. En savoir plus sur Bandwidth Bandwidth provides APIs that make it easy to embed voice calling, text messaging, and 9-1-1 access into software and applications. En savoir plus sur Bandwidth

par PhoneBurner

(97 avis)
Have More LIVE Conversations in 15-Minutes Guaranteed! We're so confident you'll boost outbound sales with our power dialer, you can use our full product for FREE without a credit card. Here's why we're confident: 1) Dial leads 4x faster 2) No awkward pauses after contact answers 3) Drop voicemails/emails in 1-click 4) Automate post call workflows 5) No special equipment needed. Powerful yet easy to use! En savoir plus sur PhoneBurner Cloud-based Power Dialer/CRM - Dial up to 80 contacts/hour, instantly drop voicemail and email, manage contacts and close more sales. En savoir plus sur PhoneBurner

par InfoFlo Solutions

(67 avis)
La tarification VoIP devrait être simple. Avec InfoFloTalk, vous ne payez que 29,99 dollars par ligne pour un nombre d'extensions ILLIMITÉ. L'éditeur est le seul fournisseur VoIP de cette liste à facturer par ligne et non par extension. Pas de coûts additionnels, pas de frais cachés. Si vous payez actuellement par extension, vous payez trop cher. Bien sûr, vous pouvez travailler avec un plus grand fournisseur de VoIP, mais plus gros ne veut pas dire mieux. Personne ne peut rivaliser avec les technologies ou le type de licence centré sur le client de l'éditeur. Payez par ligne. En savoir plus sur InfoFlo La tarification VoIP devrait être simple. Avec InfoFloTalk, vous ne payez que 29,99 dollars par ligne pour un nombre d'extensions ILLIMITÉ. En savoir plus sur InfoFlo

par CounterPath

(66 avis)
Softphone primé conçu pour utiliser au mieux l'IP-PBX de votre choix. Faire l'expérience d'appels audio/limpides, que ce soit dans votre bureau ou en déplacement. Escalade des appels avec des fonctions de transfert d'appel et de maintien d'appel faciles. Organiser des réunions avec des appels audio/vidéo multivoies. Besoin d'une réponse rapide ? Envoyer des messages instantanés aux contacts et partager des documents. Bria est conçu pour rendre la téléphonie sur IP simple, mais capable de devenir une solution unifiée de communication d'entreprise. En savoir plus sur Bria Téléphone logiciel SIP VoIP complet. Réponse automatique, transfert d'appel, mise en attente et enregistrement. Disponible sur Mac, Windows, iOS et Android. En savoir plus sur Bria

par FluentStream Technologies

(47 avis)
With plans starting at just $20/per user per month, FluentStream provides a fully-featured business communication platform. Unlimted calling to US and Canada and over 110 features. FluentStream offers dynamic cloud-based technology for all businesses and works to bring every single one the best performance. En savoir plus sur FluentStream FluentCloud is a cloud based business phone system that focuses on being more affordable for your business, improving reliability. En savoir plus sur FluentStream

par Intulse

(37 avis)
Save money and time with the Intulse Cloud Communication Solutions. BYOD or buy/rent your made in the USA phones from us. Enterprise grade voice, fax, text, and mobile App at small business pricing. Get custom quote based on your device user type. Enjoy the efficiency of integration with Salesforce, Zoho, Redtail, Microsoft Dynamics, Insightly, Sugar/SuiteCRM and more. We handle all of your system set-up needs. No hassles, no headaches. Friendly, available live support. En savoir plus sur Intulse Save money and time with the Intulse Cloud Communication Solutions. BYOD or buy/rent your made in the USA phones from us. En savoir plus sur Intulse

par Call-Em-All

(29 avis)
Call-Em-All provides voice broadcasting, mass texting and text conversations to a variety of organizations looking to deliver important messages to groups and individuals. No marketing, political, or fundraising messages are allowed on the platform. Call-Em-All has been in business since 2005, is privately held, and uses a platform developed fully in-house. En savoir plus sur Call-Em-All More than 10,000 organizations use automated calling and text messaging services to quickly deliver messages to their contact groups. En savoir plus sur Call-Em-All
Award winning and affordable business VoIP solution for any size business. The price is always $19.95/user/month. Our competitors like to advertise similar pricing, but you'll need to pay a lot more to get the same quality and number of features that Ooma offers. Ooma Office includes 1 free toll free number with 500 toll free minutes/month, virtual receptionist, mobile phone support, and much more! You can keep your existing number, and set up only takes a few minutes. En savoir plus sur Ooma Office All the features you need in a phone system to sound like a big business, just at small business prices En savoir plus sur Ooma Office

par Phone.com

(25 avis)
Phone.com offers a virtual PBX phone system to manage phone greetings, menus, routing, extensions, voicemail, conferencing, fax, SMS, forwarding, and more. Phone.com is the leading cloud-based phone company focused on the needs of small businesses and entrepreneurs. In addition to offering a variety of innovative, customizable and cost-effective communications solutions, Phone.com delivers award-winning U.S. based customer support to customers across America. En savoir plus sur Phone.com Telephony solution with voicemail transcription, voice tagging, scheduling, click to call, and more. En savoir plus sur Phone.com

par Ytel

(21 avis)
API and Cloud contact center solutions to manage campaigns and live contacts. Ideal for multi-channel campaigns and customer care. Accessible anywhere. Easy set up, customizable & supported by customer service 24/7. Analytics and reports come standard. Powerful CRM integration, ringless voicemail, voice broadcast and SMS including short code, toll-free and local numbers nationwide. HIghest quality connections and outcomes with Ytel. En savoir plus sur Ytel API and Cloud contact center solutions. Ideal for large scale multi-channel campaigns and customer care. En savoir plus sur Ytel

par MTS IntegraTRAK

(14 avis)
MTS est un fournisseur mondial de produits et services innovants pour les secteurs de la gestion des communications unifiées et de la collaboration (UCCM), de la gestion du cycle de vie des communications (CLM), de la gestion des coûts technologiques (TEM), de la gestion de la mobilité des entreprises (EMM) ainsi que des services et solutions de comptabilisation des appels. Solution UCCM, TEM Suite permet aux entreprises de gagner en visibilité et en contrôle, dans le cadre de leur utilisation de communications unifiées, de leurs actifs filaires et mobiles ainsi que de leurs services et de leurs politiques de sécurité. En savoir plus sur eXsight TEM Suite permet aux entreprises de gagner en visibilité et en contrôle, dans le cadre de leur utilisation de communications unifiées, de leurs actifs, de leurs services et de leurs politiques de sécurité. En savoir plus sur eXsight

par Line2

(14 avis)
Système cloud de téléphonie complet permettant aux entreprises de prendre des appels et des messages texte sur les appareils mobiles et fixes. En savoir plus sur Line2 En savoir plus sur Line2
thinQ offre un contrôle complet sur chaque aspect du trafic vocal entrant et sortant des entreprises. Grâce à son moteur innovant de routage à moindre coût (LCR) et au seul LCR gratuit du marché, thinQ permet aux entreprises de tirer parti des tarifs d'appel optimisés de nombreux fournisseurs grâce à la reprise après sinistre, à l'équilibrage de charge et aux analyses d'appels intégrées au logiciel. Les services de génération d'appel permettent également aux entreprises de commander des numéros locaux et gratuits, tout en activant les fonctionnalités SMS/MMS, CNAM et LRN. En savoir plus sur thinQ LCR Platform thinQ offre un contrôle complet sur chaque aspect des communications entrantes et sortantes des entreprises via une plateforme cloud puissante. En savoir plus sur thinQ LCR Platform

par Datagate

(0 avis)
Pour les fournisseurs et les services de télécommunications, grossistes, revendeurs ou prestataire d'infogérance ; prise en charge de la facturation des services de télécommunication, des communications unifiées, de la VoIP, des péages, les forfaits de téléphones portables, de plans de données et autres services. Capacité avec PBX, VoIP, communications IP et liaisons SIP. Datagate gère l'agrégation, la notation, l'analyse de regroupement des données de service d'utilisation ET vous pouvez facturer directement à votre client, contrôler la tarification des services, les marges et les promotions. Capacité d'intégration dans la plupart des logiciels de comptabilité. En savoir plus sur Datagate Pour les prestataires d'infogérance et les fournisseurs de services de télécommunication - Grossistes et revendeurs afin de faciliter la facturation des données d'utilisation. En savoir plus sur Datagate

par Bitrix

(317 avis)
Si vous recherchez un système téléphonique VoIP gratuit pour votre petite entreprise, Bitrix24 est la solution qu'il vous faut. Contrairement à d'autres solutions VoIP, Bitrix24 fonctionne à la fois comme système PBX interne et comme centre d'appels pour les appels entrants et sortants. C'est également le seul système VoIP gratuit doté d'un système d'un CRM complet et gratuit. Remarque importante : lorsque vos clients vous appellent à partir d'un numéro de téléphone enregistré dans le CRM, ils seront identifiés, connectés au responsable assigné et leurs appels téléphoniques seront journalisés et enregistrés. En savoir plus sur Bitrix24 Bitrix24 est le système cloud gratuit n° 1 pour la téléphonie, le CRM et le télémarketing. Il est utilisé par 4 millions d'entreprises dans le monde. En savoir plus sur Bitrix24
Blueface est une plateforme de communication dans le cloud de premier ordre. En tant que solution propriétaire développée en interne, la fiabilité du service est garantie sans recours à des tiers. Une suite de fonctions puissantes telles que l'enregistrement des appels, les conférences téléphoniques, le fax par e-mail, la messagerie vocale unifiée, le télétravail et la gestion des appareils et des utilisateurs en temps réel permettent à Blueface de répondre à tous les besoins organisationnels. En savoir plus sur Blueface Hosted PBX Blueface offre une plateforme VoIP fiable et flexible qui peut facilement répondre aux besoins spécifiques d'une organisation. En savoir plus sur Blueface Hosted PBX
UKs #1 cloud phone system provider 2018. All inclusive business communication solution. RingCentral integrates with the systems you already use such as Google, O365, Salesforce, & more. RingCentral is the largest and fastest growing pure-play cloud business communications provider in the world. With over 350,000 customers on our platform, we offer our customers a true global enterprise grade solution, regardless of their size. #1 Business VoIP Provider 2018. All Inclusive: Voice, Video and Collaboration. Learn More!

par Eastern DataComm

(194 avis)
A Full Service Communications Firm With More Than 200 Years of Experience Our story begins in 1988 when we opened our doors for business in Hackensack, New Jersey. Our focus since then has been singular: to help you save money and improve productivity. Over the past 25 years, weve established ourselves as experts in the areas of data networking (LAN and WAN), VoIP business phone solutions, video conferencing, wireless networking, Wi-Fi solutions, networking security, and structured wiring. Provider of Pure IP Unified Communications solutions and known for exceptional customer satisfaction.
Cette plateforme commerciale rentable offre un service plug-and-play qui fonctionne sur l'Internet à grande vitesse. Cette solution offre plus de 40 fonctionnalités critiques, depuis l'intégration mobile et les outils de collaboration intégrés avec Amazon Chime Pro. L'activation est facile, aucune installation sur site n'est requise et des contrats mensuels sont disponibles. Le service est soutenu par une équipe de professionnels et de techniciens de Vonage Business.

par Tenfold

(147 avis)
Tenfold Next Generation CTI integrates with all major CRMs including Salesforce, Microsoft Dynamics, and Phone Systems like Cisco, Avaya, Genesys. By connecting your phone system to CRM, Tenfold enables you to recognize and respond to your customers at the moment of interaction. With features like screen pop, unified customer profile, click-to-dial, automatic call logging, local presence dialing, and more, Tenfold powers sales, support and service teams to have better customer conversations. CTI for Sales & Contact Center - Improve Customer Experience & Productivity

par Aircall

(128 avis)
Aircall est la solution de téléphonie informatique pour les marques modernes. En s'intégrant de manière transparente aux outils de CRM et d'assistance les plus populaires, il aide les équipes de vente et d'assistance à communiquer de manière claire et efficace. Les administrateurs peuvent instantanément ajouter des numéros depuis plus de 100 pays, adapter leurs équipes en fonction de la saisonnalité et obtenir des informations approfondies grâce à des analyses en temps réel. Accessible sur ordinateur et sur application mobile, le système est utilisé par plus de 3 000 entreprises du monde entier. Commencez une version d'essai gratuite et sans risque pour voir Aircall en action. Aircall est la solution de téléphonie moderne conçue pour s'intégrer à vos outils métiers préférés. Numéros disponibles dans plus de 100 pays.

par MessageBird

(112 avis)
Une plateforme de communication cloud connectant plus de 15 000 entreprises à leurs clients par l'intermédiaire du SMS, de la voix sur IP et de l'API de chat les plus rapides et les plus fiables du monde. Une plateforme de communication cloud connectant plus de 15 000 entreprises à leurs clients par l'intermédiaire du SMS, de la voix sur IP et de l'API de chat les plus rapides et les plus fiables du monde.
PureCloud est la solution de centre de contact cloud tout-en-un de nouvelle génération qui vous aide à gérer et à comprendre les interactions omnicanales dans un parcours client transparent. Donnez à vos employés un outil unique qui gère toutes les communications voix, chat, e-mail, social et plus encore. Une interface intuitive facilite son utilisation. L'innovation rapide vous garantit de pouvoir dépasser les attentes des clients aujourd'hui et demain. PureCloud est simplement puissant et terriblement simple. PureCloud simplifie la relation client. Téléphone, e-mail et chat sont connectés dans un seul outil pour améliorer l'engagement client.
La plateforme Genesys PureCloud est la solution de centre d'appels cloud tout-en-un de nouvelle génération qui vous aide à gérer et à comprendre les interactions omnicanales dans un parcours client transparent. Donnez à vos employés un outil unique qui gère toutes les communications voix, chat, e-mail, SMS et plus encore. Une interface intuitive facilite son utilisation, que vous soyez un agent, un superviseur ou un administrateur informatique. De nouvelles fonctionnalités hebdomadaires vous permettent de dépasser les attentes des clients d'aujourd'hui et de demain. PureCloud simplifie la relation client. Téléphone, e-mail et chat sont connectés dans un seul outil pour améliorer l'engagement client.
PureCloud ist die All-in-one-Cloud-Contact-Center-Lsung der nchsten Generation, mit der du Omnichannel-Interaktionen in einer nahtlosen Customer Journey verwalten und verstehen kannst. Gib deinen Mitarbeitern ein einziges Tool, das alle Kommunikation, Sprache, Chat, E-Mail, Social Media und vieles mehr beinhaltet. Eine intuitive Benutzeroberflche macht die Bedienung sehr einfach. Schnelle Innovation sorgt dafr, dass du die Kundenerwartungen heute und morgen bertreffen.

par NewVoiceMedia

(55 avis)
NewVoiceMedia est le premier fournisseur de logiciels de centre de contact Cloud pour Salesforce, permettant aux entreprises de vente et de service de connecter instantanément leurs agents aux prospects et aux clients par téléphone, par e-mail et via les réseaux sociaux. NewVoiceMedia propose ContactWorld, une plateforme mondiale de communication sur le Cloud offrant une garantie de disponibilité de la plateforme à 99,999 %. NewVoiceMedia est le principal fournisseur de logiciels de call centers Cloud pour Salesforce, fournissant une fiabilité de 99,999 % dans le monde entier.

par CallHippo

(43 avis)
CallHippo, le système de téléphonie virtuelle VoIP le plus puissant et le plus facile à utiliser, repousse les limites de votre productivité d'entreprise et de l'engagement commercial. Obtenez des numéros locaux ou gratuits de plus de 40 pays à travers le monde en quelques clics seulement. Cette application fournit des informations et des analyses sur les utilisateurs en temps réel. Elle aide les équipes à collaborer sur les appels et à partager des informations entre elles, permettant ainsi aux gestionnaires d'élaborer des stratégies axées sur les données. Cette solution s'adresse aux petites et grandes entreprises à la recherche d'un système de téléphonie virtuelle pour gérer efficacement le support client depuis plusieurs emplacements.
Une solution de numérotation prédictive avec un éventail de fonctionnalités, forfait de 250 dollars. Pas de frais supplémentaires par siège ! Faites en sorte que votre campagne de numérotation soit aussi précise que votre campagne AdWords. Atomic, une solution de numérotation, de SMS et de messagerie électronique prédictive avec un éventail de fonctionnalités et du reporting. Pas de frais par siège !
Virtual PBX solution with web portal, voicemail, call forwarding, contact management, and call waiting for small to medium locations. Virtual PBX solution with web portal, voicemail, call forwarding, contact management, and call waiting for small to medium locations.

par Sideline

(34 avis)
Add a free work number to your smartphone with Sideline. Download the app, choose your number, and you get a 2nd number that works just like your first. Unlike cloud-based or VoIP phone systems, Sideline works with your existing carrier network to provide the same great quality and reliability you get from your regular cell number. This also lets you use the minutes you already pay for (which are probably unlimited). With Sideline, you can finally stop using your personal number for work. Sideline is the work number for your smartphone. It uses your existing carrier network so that 2nd number works wherever you do.

par Evolve IP

(34 avis)
Evolve IPs Cloud-based Unified Communications solution delivers award-winning collaboration (video, chat, conferencing and more) and crystal clear voice services that integrate with the applications youre already using today; dramatically easing deployment and user adoption. Even better, as a strategic partner, we design and customize our solutions to fit the unique needs of your business instead of forcing you into a one-size-fits-none service. Cloud based unified communication solution that helps you connect anywhere, integrate seamlessly & collaborate instantly.

par PanTerra Networks

(28 avis)
Solution de communication d'entreprise 100 % basée sur le Cloud. 1 application professionnelle pour tous les besoins de communication, de collaboration, stockage, synchronisation et partage, pour envoyer des messages d'équipe depuis tout appareil, n'importe où, de manière sécurisée dans le Cloud. Peu importe à quel endroit l'entreprise est localisée. 1 application pour tous les besoins de communication, de collaboration, stockage, synchronisation et partage, pour envoyer des messages d'équipe depuis tout appareil, n'importe où, de manière sécurisée dans le Cloud.

par Spoke Network

(27 avis)
Complete small business phone system. All the usual PBX/phone system features and more, in a simple to use app on your mobile phone. Ideal for companies with 5 to 100 employees with mobile and remote workers. Keep your numbers, ditch the land lines, save big. Turn mobile phones into your business phone system. All you need is a mobile phone. No hardware, no wires, no complicated setup.

par Digium

(26 avis)
Système PBX Open Source fournissant une plateforme de télécommunication complète. Système PBX Open Source fournissant une plateforme de télécommunication complète.

par VoIPstudio

(24 avis)
VoIPstudio est un service téléphonique VoIP de qualité professionnelle, disponible au prix du consommateur. Il fournit les garanties de qualité et de sécurité exigées par les entreprises, tout en offrant des fonctionnalités innovantes, flexibilité, évolutivité et une expérience utilisateur riche avec un service d'assistance disponible 24h/24, 7j/7. Basé sur une infrastructure solide et conçu pour permettre des connexions flexibles et sécurisées entre les utilisateurs, VoIPstudio permet instantanément aux entreprises d'être plus productives. Solution de téléphonie sur le cloud simple et puissante. Profitez des fonctionnalités de téléphonie d'entreprise à un prix avantageux.

par VoiceTree Technologies

(23 avis)
MyOperator is a cloud-based call management system that provides call optimization solutions for businesses. Being a SaaS product, it does not require any hardware or software installation. It provides a complete analytical report of all the calls received by your business, both department and user wise. Features that highlight how this is actually made possible: - IVR System - Cloud EPABX - Call tracking - Call recording - Remarketing Cloud-based call management system that provides call optimization solutions for businesses.

par Mitel Networks

(22 avis)
MiCloud Connect lets you move communications and collaboration to the cloud with confidence. Secure and flexible cloud phone services and unified communications.

par CallFire

(19 avis)
Put your outbound dialing into overdrive with CallFire's Cloud Call Center. Simply upload your contacts, and in minutes, CallFire's Power Dialer will connect your sales agents to live leads. CallFire can call up to 4 phone lines per agent and will leave answering machine messages. CallFire saves time by weeding out busy signals, bad phone numbers, and handling answering machines. Agents focus on speaking with live customers, leading to 20-30% increases in efficiency over manual dialing. Put your outbound dialing into overdrive with - upload contacts and in minutes, CallFire will connect your sales agents to live leads!
UniVoIP prioritizes quality of service and security with a strong Service Level Agreement, call encryption and network- friendly VoIP Phone Solutions that are compatible with most existing routers, gateways and firewalls.From seamlessly integrating with salesforce and other widely used apps, to free unlimited calling to US and Canada, 24/7 US-based support, desktop/mobile softphone capabilities, call recording, and its mobile APP, customers experience a highly sophisticated but simple solution. Fortified with enterprise-class, resilient architecture to enhance call agent productivity and provide excellent customer service.

par Zultys

(16 avis)
Send emails, control phone calls, make video calls, send and receive faxes, send instant messages or voice messages via one SaaS. Send emails, control phone calls, make video calls, send and receive faxes, send instant messages or voice messages via one SaaS.

par Broadvoice

(15 avis)
Broadvoice lets you communicate anywhere in the world. With our platform, there is no costly hardware and no need for multiple phone providers just cost-saving, cutting-edge cloud phone technology. Customizable, flexible, scalable, intuitive. These are more than just buzz words for us. Everything you need is conveniently stored in the cloud and securely routed by our data network so your employees can connect and collaborate seamlessly, anytime, anywhere, on any device. Broadvoice's platform is everything a small to medium business would need to grow, change & adapt to an ever-evolving business world.

par NetFortris

(14 avis)
PBX phone system that runs on your server; includes VoIP, PSTN, unlimited extensions, voicemail, analog & IP compatible. PBX phone system that runs on your server; includes VoIP, PSTN, unlimited extensions, voicemail, analog & IP compatible.

par CloudCall

(14 avis)
CloudCall is a leading software and telecommunications solution which helps business enhance their communications. By integrating phone communications directly into your CRM, CloudCall is able to optimize your businesss relationships with its candidates and clients, while maximizing the power of the CRM system. Call functionality and data is easily accessible from one system - offering you greater business visibility, helping to increase productivity and reduce manual errors. Advanced, cloud-based computer telephony integration for your CRM system.

par Speed To Contact

(13 avis)
Speed to Contact is an enterprise sales automation company and the makers of RICOCHET360 (the fastest internet lead dialer commercially available). Ricochet360 is ideal for both inbound & outbound call centers, including fast dialer, CRM & lead management system, cloud phone system and a rich marketing automation platform (phone, email and SMS). Sign up for a free demo in seconds and blast your contact, conversion & retention rates to new highs. Ricochet360 is the All-in-One Dialer, CRM and Marketing Automation Platform. Automate 95% of your sales workflow.

par JustCall

(13 avis)
JustCall est un système de téléphonie dans le cloud qui permet aux entreprises de collecter les numéros de téléphone de 58 pays et de les faire apparaître comme des numéraux locaux pour leurs clients. Elles peuvent alors arborer une image plus locale auprès de leurs clients et prospects internationaux, les aidant ainsi à instaurer une relation fiable et à gagner leur confiance. JustCall leur fournit la plateforme dont elles ont besoin pour gérer leurs clients internationaux dans un endroit unifié et communiquer avec eux grâce à une solution simple et directe. JustCall est un système de téléphonie basé sur le cloud destiné aux équipes de vente et d'assistance permettant de passer, recevoir, journaliser ou enregistrer des appels directement à partir du bureau ou du téléphone.

par Vodia Networks

(13 avis)
Vodia PBX est un logiciel IP-PBX de pointe spécialement développé pour les VAR, les prestataires d'infogérance et les PME. Les avantages de Vodia PBX incluent : Aucun coût de démarrage ; De faibles coûts d'infrastructure ; Une tarification linéaire ; Un véritable plug and play ; La possibilité d'apporter vos propres appareils et jonctions SIP ; La marque blanche complète ; Toutes les fonctionnalités standard et avancées incluses pour un prix unique ; La messagerie vocale sur e-mail ; Le fax sur e-mail ; L'intégration SMS/MMS ; Le système click-to-call ; Le téléphone WebRTC, TLS, SRTP et ZRT ; Un serveur unique multilocataires ; Une assistance technique personnalisée aux États-Unis. IP-PBX fiable pour les VAR, les prestataires d'infogérance et les PME (précédemment pbxnsip, SnomOne). Obtenez votre version d'essai gratuite de 30 jours. Aucun acompte ni carte de crédit requis.

par RingOver

(13 avis)
RingOver est un système téléphonique collaboratif basé sur le cloud pour les petites et moyennes entreprises, le support client et les équipes commerciales en Europe (Royaume-Uni, France, Allemagne, Pays-Bas, Autriche, Italie, Espagne, Belgique, Suède, Irlande, Portugal, Suisse). Avec RingOver, vous pouvez appeler de et vers n'importe où dans le monde, avec une simple connexion Internet et votre ordinateur ou smartphone. Système téléphonique basé sur le cloud pour les petites et moyennes entreprises, le support client et les équipes de vente.

par Telstra

(12 avis)
Solution d'enregistrement d'appels VOIP basée sur le cloud avec des fonctionnalités telles que les analytiques, la conformité et l'amélioration des performances des employés. Solution d'enregistrement d'appels VOIP basée sur le cloud avec des fonctionnalités telles que les analytiques, la conformité et l'amélioration des performances des employés.

par Talkroute

(9 avis)
Talkroute is an easy way to manage incoming business calls. Whether you simply want to forward calls to a cellular phone or wish to create menu prompts (press #1 for press #2 for) for different devices, Talkroute has everything you need. You can even add hold music or set specific dates/times when you are available to accept business calls! 1000s of unique businesses use Talkroute every day to manage their calls. Designed for Small & Growing Businesses! Get Your Business Phone Number & Start Receiving Calls Today!

par Phoenix Solutions

(8 avis)
Peu importe la taille de votre entreprise, appeler les contacts de votre liste à l'aide de MegaDialer ne prendra que quelques minutes. Le numéroteur Megacall est la meilleure solution pour tout centre de contact afin d'augmenter la productivité et offrir une excellente expérience client.

par Versature

(8 avis)
Versature is a SaaS-based unified communications and telephony provider, delivering the highest-quality hosted VoIP, SIP trunking and call data solutions to the Canadian market. Trusted by clients and partners, Versature is raising the bar for telephony with sophisticated features, enterprise integrations, and innovative analytics tools. With a commitment to customer success, Versature's reliable, Canadian-based support ensures that every client gets the most out of their phone solution. Versature is a leading SaaS-based communications provider that delivers quality VoIP and analytics solutions to Canadian businesses.

par Thirdlane Technologies

(6 avis)
Thirdlane offers Unified Communication software platform that can be deployed in the cloud, private cloud or on-premises. Thirdlane end user applications are available for the web, mobile and desktop. Thirdlane solutions are deployed worldwide by thousands of businesses, service providers, government agencies and public organizations. Advanced Unified Communications that include secure telephony, voice and video conferencing, integrations and more. .

par PhoneCall

(6 avis)
Avec la numérotation prédictive, les périodes d'inactivité sont réduites et l'agent est connecté automatiquement au client suivant, quelques secondes après la fin de l'appel précédent. Les répondeurs automatiques et les lignes inactives sont écartés. Les agents peuvent afficher un historique complet des interactions précédentes et des notes avant l'appel. Le temps de préparation est configurable et les numéros à appeler peuvent être choisis. PhoneCall est une solution cloud évolutive pour centres d'appel qui offre la gestion des contacts et la numérotation prédictive pour le télémarketing.

par Free Call

(6 avis)
With Free Call, your visitors can phone or message you in a click. Its a great way to boost your service, sales and more, and keep customers happy. * Receive visitor calls straight to your existing cell or phone * Let your site visitors get in touch with you by phone or message * Use call recording so you never miss a thing Telephony solution that allows visitors to phone or message by boosting service, sales call recording and more.

par Cabertel

(6 avis)
Cabertel provides hosted VoIP services to businesses in the United States and offers free phones and competitive monthly pricing. Cabertel provides hosted VoIP services to businesses in the United States and offers free phones and competitive monthly pricing.

par Circle Loop

(6 avis)
UK-based Business VoIP Provider offering a modern, cloud-based phone system in powerful desktop and mobile apps (no additional hardware required). Starting at just 5.00 per user/month (7 day FREE trial). Uniquely, a CircleLoop subscription includes all features including call recording, call transfer, menus and greetings, contact management, conference calling, voicemail to text and call forwarding to name a few. CircleLoop integrations include Google, Pipedrive, Hubspot, Capsule. Next-generation phone software. All your calls, numbers & features in powerful desktop & mobile apps. No contract

par 4Voice

(6 avis)
4Voice focuses on delivering high-quality and affordable phone service to small and medium-sized businesses throughout North America. We also enable large businesses to navigate the challenges in migrating to managed VoIP systems. 4Voice business phone services provide significant savings over both traditional telephony solutions and alternate VoIP systems. With 4Voice, you get a extensive set of features, including voicemail, local, long-distance, and e-Fax service all for one low price. 4Voice focuses on delivering high-quality and affordable phone service to small and medium-sized businesses throughout North America.

par Rack-Soft

(5 avis)
Whether you want to deliver Unified Communications, enterprise telephony, or a fully-featured contact center, VoipNow is the right platform for you. Due to its high availability and scalability, you will offer your customers a robust enterprise PBX, advanced telephony, voice and video, presence, instant messaging, contact center features, conferencing, mobility and more. The platform comes with rapid set-up, comprehensive feature set, integrated charging and billing, pay-as-you-go licensing. High-performance enterprise communication platform for delivering Unified Communications and Collaboration services
Ringio is a CRM integrated telephony platform for Salesforce & Zoho CRM. Ringio's telephony tools help sales and customer support teams increase productivity and deliver better interactions. Ringio adds telephony features to Salesforce & Zoho for increased productivity.
SmartAction is the only provider of a fully automated voice and text-enabled omnichannel solution, running in the cloud and powered by artificial intelligence. Our solution, IVA, is a centralized AI engine that automates customer service across voice, SMS, text, chat, mobile, and social media. We consultatively work with companies to deliver effortless customer service across any of the channels their customers choose. A fully automated voice and text-enabled omnichannel solution, running in the cloud and powered by artificial intelligence.

par Nectar Desk

(3 avis)
Une solution logicielle de call center pouvant être configurée en quelques minutes. Bénéficiez d'un accès rapide aux rapports dont vous avez besoin pour optimiser les performances du personnel et évaluer les statistiques du call center. Obtenez des informations sur vos bureaux qui vous aideront à améliorer le flux de travail et la productivité. Toutes les fonctionnalités que vous attendez d'un logiciel de call center : SVI, extensions, enregistrements des appels, gestion de la file d'attente, transferts à froid/chaud, ACD, automate d'appel, canal SMS/e-mail, transfert d'appel vers un téléphone, call whispering et call barging. Équipe de support disponible 24h/24, 7j/7. Nectar Desk est une solution professionnelle de call center SaaS. Le système aide à gérer et à contrôler les performances de tous les agents.

par Telzio

(3 avis)
Customizable online phone system offering phone menus, call queues, call forwarding groups, team collaboration, voicemail, and more. Customizable online phone system offering phone menus, call queues, call forwarding groups, team collaboration, voicemail, and more.
A telephone solution to help manage calls or teleconferences, share files, and make the office fully mobile. A telephone solution to help manage calls or teleconferences, share files, and make the office fully mobile.

par Knowlarity Communication

(3 avis)
A cloud telephony solution that has been designed to help companies with their customer communication requirements at any stage. A cloud telephony solution that has been designed to help companies with their customer communication requirements at any stage.

par TelTech Systems

(2 avis)
PhoneTag is our basic messaging system. All you do is record your voice, then allow PhoneTag to make the calls for you. It will dial out over multiple telephone lines to deliver the message quickly and efficiently. PhoneTag will even leave messages on answering machines, if so desired. PhoneTag allows for calling within pre-specified times. Using this feature, you can set your PhoneTag message and have the system begin calling in the evening, when most people are at home. Computerized Message Broadcast System, making simultaneous calls automatically to deliver your personalized message efficiently.

par Exotel Techcom

(2 avis)
Système de téléphonie professionnelle sur le cloud qui s'intègre aux solutions CRM, prend en charge les SVI à plusieurs niveaux et l'enregistrement des appels. Système de téléphonie professionnelle sur le cloud qui s'intègre aux solutions CRM, prend en charge les SVI à plusieurs niveaux et l'enregistrement des appels.
Maximise talk time and sales, with a hosted dialer for inbound and outbound campaigns. Select from 3 dialing modes to control pace of dialing. Additional integrated services include CRM integration, scripting, telephone survey data collector, call recording, PCI compliant payment IVR, intelligent call routing and callback scheduling and automation. We offer a secure resilient service backed by our knowledgeable customer support team. Our dialers are configured to meet compliance requirements. Maximise talk time & sales, with a hosted dialer for inbound & outbound campaigns. Select from 3 dialing modes to control pace.

par Callmaker

(2 avis)
Callmaker helps you get up to 50% more incoming sales calls. Website visitors really like it, because it allow them get a guaranteed phone connection in 25 seconds with a live person absolutely for free, anywhere in the world. When your client submit a request, Callmaker quickly find available sales rep on mobile or landline phones, than call back and connect them in one line. With Callmaker you can provide high-class service, analyze call traffic sources, and boost sales funnel instantly. Get up to 50% more incoming sales calls from your website with automated callback in 25 seconds. Wow effect is guaranteed!

par Natterbox

(2 avis)
Système téléphonique complet, entièrement natif, dans Salesforce. Les services vocaux avancés Natterbox vous offrent un système téléphonique mondial avec centre d'appel intégré et entièrement géré à partir de Sales Cloud et Service Cloud. Le système est extensible, de 1 à plus de 10 000 utilisateurs et évolue avec votre entreprise. Un système : le système téléphonique et Salesforce ont été fusionnés. Flexible : acceptez les appels n'importe où une fois connecté à Salesforce. Simple : Aucun téléphone, matériel ou logiciel nécessaires : seulement un ordinateur avec un casque. Solution de téléphonie cloud conçue pour améliorer l'expérience client avec la saisie de données, l'intelligence et l'analyse.

par RingSky

(2 avis)
Hosted PBX provider that offers unlimited business calling, voicemail, call forwarding, and more. Solution will work from anywhere as long as internet connection is available. Turn any phone into "your" phone with personal code. Further features include Call Monitoring, Click to Call, Voicemail to Email, Remote Transfer, and more. Hosted PBX provider that offers unlimited business calling, voicemail, call forwarding, and more.

par NUACOM

(2 avis)
All-in-One VoIP Phone System with 50+ business-class features that will boost your sales and improve customer services. Plus, you connect efficiently departments and centralize your telephony for all your locations. High-Definition Call Quality with a reliable and stable system with 99,99% uptime. Versatile business phone system offering 50+ features such as IVR, call recording, queuing, conferencing and much more.

par Swyx Solutions

(2 avis)
Unified communications solution that includes visual contact management dashboard. Unified communications solution that includes visual contact management dashboard.

par Parakeet Communications

(2 avis)
Complete software phone system designed for customer service, customer success, and sales teams to get up and running quickly with no required hardware. Parakeet integrates with your existing CRMs, help desks, and other apps to identify incoming callers and synchronize your call activity in real time. Cloud phone system for customer service, success, and sales teams that requires no hardware and integrates with your favorite apps

par Dynamics Telephony

(2 avis)
Specially designed for Dynamics CRM means everything is in CRM, and this will always be the most integrated solution. Progressive sales dialer gives a guaranteed 50% improvement in contact rate. We have more inbound, click-to-dial and API features than any. Dynamics Telephony is a flexible, professional solution that will fit perfectly with any business process. This is guaranteed by our experienced support team, who work "as long as it takes" with every customer to ensure success. Dynamics CRM embedded sales dialer, click-to-dial, screen pop and advanced features for any phone system. Only for Dynamics CRM.

par Voxbone

(2 avis)
Software that makes it unbelievably easy for your customers to reach you, wherever they are. Software that makes it unbelievably easy for your customers to reach you, wherever they are.

par easyinbound

(2 avis)
Australia's Premier 13, 1300, 1800 and Smart Number Provider. Australia's Premier 13, 1300, 1800 and Smart Number Provider.
Auto dialers, predictive dialers and automated attendant used in your call center for lead generation. Auto dialers, predictive dialers and automated attendant used in your call center for lead generation.

par Abacus Group

(1 avis)
PBX hébergé, liaisons SIP, communications unifiées, vidéoconférence. Abacus Group implémente des clouds de télécommunications privés, publics et hybrides. Évaluations de l'état de préparation VoIP. Plateforme de gestion de facturation open source pour PBX, passerelles VoIP, systèmes de téléphonie IP, sans fil, routeurs, commutateurs de données.
ipbx eXpress is a complete software PBX with an advanced feature set. ipbx eXpress software has been designed for small to medium sized environments, offering all the key advantages of Taridium's ipbx software. ipbx eXpress configurations are fully compatible with Taridium's ipbx enterprise solution allowing for a seamless upgrade path. Enterprise VoIP solution - Taridium offers complete VoIP solutions for the enterprise and service providers.
Solgari have developed the technology, network and partnerships to deliver the world's first integrated cloud business communications software solution. No boxes, no licenses, no software upgrades, no capital expenditure. All telephony, collaboration, contact centre, IVR, compliance, security & carrier services from one software vendor. In the cloud, fully integrated, stunning intelligence with massive cost saving. Solgari provides all business communication services through an integrated cloud software platform on a per user per month SaaS model.

par dgNetrix Communications

(1 avis)
Cloud communications provider with fully featured VoIP and hosted PBX built for the small business. Cloud communications provider with fully featured VoIP and hosted PBX built for the small business.

par Spark TG

(1 avis)
SparkTG is a leading global provider of next-generation business collaboration and telephony communications solutions. SparkTG is a leading global provider of next-generation business collaboration and telephony communications solutions.
itPBX offers high quality business VOIP services to small and medium sized businesses. We offer cloud-based phone systems to provide maximum up time and cost reduction with our enterprise level business phone technology. Get superior service while reducing cost by up to 50%. itPBX is designed to work with your business needs in mind. We offer a variety of services. Whether you just want a toll-free number with an auto-attendant or need an enterprise office phone system. itPBX is a hosted PBX solution for small to medium sized businesses offering HD quality calling and tons of VOIP Features.

par Tossable Digits

(1 avis)
Web based telephony solution for businesses of any size. Features include call recording, screening, and caller ID. Web based telephony solution for businesses of any size. Features include call recording, screening, and caller ID.

par PMC Telecom

(1 avis)
Cutting edge Hosted VoIP solutions to fit any business of any size and can tailor your hosted VoIP solution to your business. Cutting edge Hosted VoIP solutions to fit any business of any size and can tailor your hosted VoIP solution to your business.

par DialSource

(1 avis)
DialSource is an enterprise sales acceleration engine and voice communications platform. Sales and service teams use DialSource to dramatically increase productivity, engage in smarter sales conversations, gain predictive insights and coach reps to success faster than ever before. The company's powerful and easy-to-use native application is consistently cited as the top solution for teams using Salesforce or Microsoft Dynamics CRM. DialSource is an enterprise sales acceleration engine and voice communications platform native in Salesforce and Microsoft Dynamics.

par SessionTalk

(1 avis)
Boost productivity with our managed softphone solutions. VoIP operators and IT admins can configure a branded UC soft client from a secure web portal and then deploy, upgrade and manage from the cloud. Make your business transition to VoIP stress free. Your users don't need to be confused with complex VoIP settings. IT admins can simply manage everything centrally and keep your team talking. 14-day free trial available. Cloud hosted management and provisioning of softphones for VoIP Providers.
Système téléphonique virtuel qui permet aux entreprises de gérer, répondre et router les appels. Système téléphonique virtuel qui permet aux entreprises de gérer, répondre et router les appels.

par McLeed

(1 avis)
Lancez des appels/SMS de votre smartphone directement depuis n'importe quel ordinateur et plus encore. Créez des RDV, ajoutez des contacts, envoyez une carte/GPS, ouvrez des URL, etc. Plus de fautes de frappe. Augmentez votre productivité en gagnant 25 secondes/appel. Le gain moyen est de 2 h 50/semaine/utilisateur. Faites votre choix parmi les versions Free (lent avec publicités), Pro (à partir de 5,99/utilisateur/mois) et Direct (appels entrant, à venir). Lancez des appels/SMS de votre smartphone directement depuis n'importe quel ordinateur et plus encore. Créez des RDV, ajoutez des contacts, envoyez une carte/GPS, ouvrez des URL, etc.

par SoliCall

(1 avis)
Noise firewall for call centers. Have you noticed that customers calling call centers can hear other agents in the background? Such "background noise" has impact on CX, it disturbs the analytic, it might contain sensitive information and it reduces the productivity. Headsets cannot remove these background voices. PBXMate is an innovative "noise firewall" software for call center. The technology is used to filter 15M calls per day including in dozens of the U.S. Air Force call centers. Noise firewall. Improve CX, protect private data, increase the accuracy of transcription and improve productivity.

par Pebbletree

(1 avis)
Business VoIP, fax to email & communications provider, Soho66 helps businesses maintain call quality but slash costs. Business VoIP, fax to email & communications provider, Soho66 helps businesses maintain call quality but slash costs.

par SureVoIP

(1 avis)
SureVoIP is a carrier-grade VoIP provider and delivers its service over the firms own wholly owned and managed systems. The company, which offers the reassurance of a UK-based technical support team available via phone, email or webchat, is regulated by Ofcom and holds its own Ofcom number ranges. In June 2016, SureVoIP won the Internet Telephony Service Provider Associations (ITSPA) UK-wide award for Best Business ITSP (Medium Enterprise). SureVoIP is an Internet Telephony Service Provider supplying VoIP products and services for businesses in the UK.
MegaPath Hosted Voice gives your business a competitive edge. Get low start-up costs, affordable long distance, and 50+ features included that support mobility and streamline communication. Auto attendant and visual voicemail with transcription available. And, with Unified Communication connect more people, more simply with voice and video calling, multi-party chat, and desktop sharing in an integrated team workspace. MegaPath integrates with common CRM, Helpdesk and other applications. Cloud-based business phone service to lower your expenses and increase productivity. HD quality, 50+ features and more.

par Cytracom

(1 avis)
Cytracom a un standard automatique, une conférence téléphonique, des groupes de recherche de ligne, et une large gamme de fonctionnalités pour dynamiser votre entreprise. Cytracom a un standard automatique, une conférence téléphonique, des groupes de recherche de ligne, et une large gamme de fonctionnalités pour dynamiser votre entreprise.

par Noda Interaction Platforms

(1 avis)
Noda Contact Center est la solution de propriété actuelle tout-en-un de l'entreprise. Aujourd'hui, plus de 350 centres d'appels exploitent la solution de Noda. À partir de 2015, Noda Contact Center a été inclus dans Gartner pour Contact Center Infrastructure. TOUT-en-UN. Entrant, sortant, SVI, QM, reporting, script d'agent, enregistrement, softphone, omnicanal, WFM. Grande fiabilité. Tolérance aux pannes garantie de 99,99% jusqu'à 5 000 opérateurs. Rentable. Excellent prix et performance. TOUT-en-UN. ACD entrant, sortant, SVI, QM, reporting, script d'agent, enregistrement, softphone, omnicanal, WFM. Sur site/cloud.

par Zero

(1 avis)
A phone system built for forward-thinking IT to unite voice, video and messaging into a mobile ready cloud platform. A phone system built for forward-thinking IT to unite voice, video and messaging into a mobile ready cloud platform.
Callture's business phone service makes communication within your team much easier, faster, and even more enjoyable. Clients can reach you by phone, video, chat, SMS, and fax. There is no upfront cost. Comes with all enterprise features and more at a 40% discount. Fully-optimized for small business: medical office, real estate brokerage, insurance, lawyers, accountants, tech companies, non-profits, and more. Callture's phone service helps you and your clients reach your team members by phone, video, chat, SMS, and fax.

par Hodusoft

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HoduSoft offers HoduPBX, the finest in custom designed FreeSWITCH based IP PBX software for global business. Extreme customization for each client is our forte. Unsurpassed feature sets, extraordinary ease of use and value for money characterize HoduPBX, one of the finest PBX software solutions for global business communications. HoduSoft offers HoduPBX, the finest in custom designed FreeSWITCH based IP PBX software for global business.
We provide local phone numbers in more than 60 countries. Calls to this local phone are forwarded to the phone number you choose anywhe We provide local phone numbers in more than 60 countries. Calls to this local phone are forwarded to the phone number you choose anywhe

par Diabolocom

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Diabolocom is a cloud software vendor and telecommunications operator that offers an omnichannel solution for sales, customer service, and contact centres. Thanks to its speed of implementation, its intuitive interface that is fully integrated with the main CRM on the market, and local business support, Diabolocom allows companies to offer benchmark customer experiences and improve their operational performance. Cloud-based customer experience solution that offers an omnichannel solution for sales, customer service, and contact centers

par TriVium Systems

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Call tracking and management solution; tracks and analyzes telephone traffic, and spots excess usage problems. Call tracking and management solution; tracks and analyzes telephone traffic, and spots excess usage problems.

par Database Systems

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Logiciel de call center qui inclut le logiciel CTI, les predictive dialers, les systèmes SVI et ACD. Logiciel de call center qui inclut le logiciel CTI, les predictive dialers, les systèmes SVI et ACD.
Sytel Limited delivers call center software infrastructure for resellers and enterprises worldwide. With unified session management across all media channels (voice, email, SMS, chat, etc), locally or in the cloud, Sytel enables optimum agent utilisation and genuine first call resolution on all customer sessions. Enables call center supervisors to analyze individual agent performance and managers to view each campaign performance.

par Telchemy

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Voice over IP monitoring and analysis technology that measures the time varying characteristics of IP network impairments. Voice over IP monitoring and analysis technology that measures the time varying characteristics of IP network impairments.
Selective voice & data recording without a need for a voice logger; audit calls, generate reports, simple migration. Selective voice & data recording without a need for a voice logger; audit calls, generate reports, simple migration.
Architecture unifiée évolutive, distribution d'appels automatisée, numérotation prédictive, réponse vocale interactive, etc. Architecture unifiée évolutive, distribution d'appels automatisée, numérotation prédictive, réponse vocale interactive, etc.

par Gao Research

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Une offre complète pour la téléphonie qui inclut des modules de compression vocale et des modules de téléphonie.
Multiplatform Call Center Suite is a browser based reporting and real-time solution for call center management. Connect to your call center online, from anywhere. Compile real-time and historical performance data from multiple Avaya, Cisco and Nortel PBXs. Monitor real-time agent and skill set/queue activity. Assess performance with historical information. Make staffing decisions based on precise performance data. Wall Display Plus sends real-time info to flat screens. Identify long-term telephone activity trends, monitor calls, and view real-time displays of call center activity.

par Extenda Networks

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Telephony tool that provides deployment of phone systems through IP solutions and PBX installations. Telephony tool that provides deployment of phone systems through IP solutions and PBX installations.

par Ordinatect

(0 avis)
Le système de suivi de la gestion des cas a été développé pour faciliter la gestion et l'enregistrement des appels téléphoniques des clients depuis et vers le call center.

par Ranat

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Rander est un logiciel CTI complet avec un central téléphonique privé (PBX) moderne. Rander réunit les deux principaux systèmes de communication : l'informatique et la téléphonie. Rander permet à votre entreprise de travailler beaucoup plus efficacement en tirant parti des fonctionnalités de base d'un call center CTI. Il permet à vos employés de gérer plus d'appels dans le même laps de temps et de mieux prendre en charge les clients. Un logiciel CTI complet avec un PBX de Panasonic regroupant les deux principaux systèmes de communication : l'informatique et la téléphonie.

par Centile Telecom Applications

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Web-based application for receptionists, that manages calls and contacts. Web-based application for receptionists, that manages calls and contacts.

par First Contact SAAS

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Ideal for organisations wanting to process in or outbound calls using a standardised workflow and without complication. Provides a simple user interface, easy management tools and fantastic reporting. Our customisation options ensure it can fit in with any business process and add real value for agents, supervisors, clients and management alike. Assisted installations and in-house support ensure you get the most benefit from its slick featureset. All for a low monthly cost. Quick and cheap to deploy, and easy to use. Lets firms process 100% more calls while improving conversions and customer satisfaction.

par Speed Anywhere

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Instant access to offerings from 30+ of the nation's leading broadband providers. Services ranging from T1's to High Capacity Ethernet. Instant access to offerings from 30+ of the nation's leading broadband providers. Services ranging from T1's to High Capacity Ethernet.

par Parahit Technologies

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Contact solution that integrates with voice and data systems.Offers campaign development tools, call table filters, predictive dialing. Contact solution that integrates with voice and data systems.Offers campaign development tools, call table filters, predictive dialing.
A high quality, low cost virtual PBX office phone system. Greets callers. Routes calls. Unlimited extensions. Instant online setup. Try it now free. Virtual PBX office phone system that allows you to greet callers, and route calls. Unlimited extensions available.
Call handling and booking management system for small businesses. Call handling and booking management system for small businesses.

par Vitel Global

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Our company provides Software and services for providing Business VoIP and Hosted PBX services to our customers in North America and Asia. Solutions for providing Business VoIP and Hosted PBX services to our customers in North America and Asia.

par NCH Software

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Une application d'enregistrement audio numérique professionnelle pour les PC Windows ou Linux. Ce logiciel d'enregistrement audio multicanal présente une conception performante et une interface simple permettant un fonctionnement quotidien fiable et convivial. Une application d'enregistrement audio numérique professionnelle pour les PC Windows ou Linux.

par VoiceCTI Communications

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Free telephone software for PC includes auto dialer, call recording, voice mail, caller ID detection, contact and call log management. Free telephone software for PC includes auto dialer, call recording, voice mail, caller ID detection, contact and call log management.

par CRMIT Solutions

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A comprehensive contact center or call center telephony solution that integrates with oracle Fusion CRM. A comprehensive contact center or call center telephony solution that integrates with oracle Fusion CRM.

par Answer360

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Hosted VoIP solution that privides virtual fax to email, virtual extensions, and web-based system administration capabilities. Hosted VoIP solution that privides virtual fax to email, virtual extensions, and web-based system administration capabilities.

par SPLICE Software

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At SPLICE, we help our clients more actively engage with existing customers in order to achieve one or more of their desired business results. We make this possible through our Dialog Suite of Products and Services that allow you to create personalized communication strategies with human voice. SPLICE Data-Driven DialogsTM - have a superior conversation with your customers. Actively engage with your existing customers with personalized messaging software to achieve your business results!

par Wireless Applications

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Business management platform that provides visual data sharing through integrated intelligent mapping. Business management platform that provides visual data sharing through integrated intelligent mapping.
Enables carrier service providers software to adequately manage call routing of their Toll Free numbers and DIDs. Enables carrier service providers software to adequately manage call routing of their Toll Free numbers and DIDs.

par M-Tech Digital

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A web-based invoicing, appointment scheduling, and help desk solution for the IT Consultant or service center. A web-based invoicing, appointment scheduling, and help desk solution for the IT Consultant or service center.

par CloudAstrix.com

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CloudAstrix ISP Suite is a complete billing and provisioning modular package for Startup to Major ISPs. A Hands Free Automation suite allows provisioning of VoIP and Broadband (Radius) services within one portal. The Accounting module offers comprehensive control of finances including inventory control by serial numbers. Unlimited clients caters for unlimited growth. Convenient and self hosted cloud software with great backup support makes CloudAstrix a firm favourite partner to ISPs worldwide. CloudAstrix ISP Suite is a complete hands free automated billing and provisioning VoIP and Radius suite for startup to Major ISPs.

par LANtelligence

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Call center platform that provides customer satisfaction through telephony support and unified communications. Call center platform that provides customer satisfaction through telephony support and unified communications.

par CallProtector

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Cloud based solution for secure calling through a library of tested algorithms. Cloud based solution for secure calling through a library of tested algorithms.

par 2600hz

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2600Hzs cloud communications platform, KAZOO, modernizes how businesses provide telephony services to their customers.The revolutionary open-source, distributed multi-tenant platform, is a thoughtfully engineered mixture of tools built by leaders in the telecom industry and implemented to offer a feature-rich enterprise telecom solution. 2600Hz has expanded to offer a full enterprise-PBX as well as a hosted version. For developers building their own telephony apps, 2600Hz offers 100+ APIs that 2600Hz Self-Service is a do-it-yourself business VoIP phone system for small businesses.

par Toto Communications

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Toto Lynx is a mobile PBX platform delivered via a smartphone app that provides full presence, switchboard and call control features. Toto Lynx is a mobile PBX platform delivered via a smartphone app that provides full presence, switchboard and call control features.

par Voxvalley Technologies

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VoIP software that is intended to provide Routing and Switching between IP telephony and TDM network. VoIP software that is intended to provide Routing and Switching between IP telephony and TDM network.

par Shopety

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Web based phone solution with features such as call recording, integrations, and transcriptions. Web based phone solution with features such as call recording, integrations, and transcriptions.

par Velantro

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Cloud provider of business Hosted PBX systems and Contact center software founded by seasoned VoIP engineers. Cloud provider of business Hosted PBX systems and Contact center software founded by seasoned VoIP engineers.
VOIP technology is a flexible, cost effective, scalable and powerful way to operate your business telephony. BDM Voice's Horizon platform offers your business a state of the art system whilst typically offering you significant cost savings over the use of traditional telephony. With our Horizon VOIP solution you can choose to take advantage of FREE calls* or FREE Handsets, depending on what suits your business best. Our Horizon platform offers you a state of the art system whilst offering significant cost savings over the traditional telephony.

par Carusto

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Web based communication platform with high levels of security and features for business management such as conference calling & IVR. Web based communication platform with high levels of security and features for business management such as conference calling & IVR.

par babyTEL

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Cloud Business Phone for your Business. Features include virtual numbers, voicemail transcription, and conferencing. Cloud Business Phone for your Business. Features include virtual numbers, voicemail transcription, and conferencing.

par Zaplee

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Zaplee allows businesses to create instant and powerful call centers and office phone systems in less time than it takes to have someone from Google answer their main phone number. Zaplee runs on Skype and Google Voice and offers a hosted tried-and-tested call center solution so any company can be up and running in minutes, calls are quickly and easily routed to your people even if distributed, virtual, or working at home. Zaplee is a global cloud-based PBX phone system. Our system works with Skype, Google Voice, SIP, VOIP, landline and mobile phones.

par ByteWay Speech

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The software tool allows easy graphical design of phone IVR call flows, with optimized speech TTS and ASR. Works with any SIP VOIP PBX. The software tool allows easy graphical design of phone IVR call flows, with optimized speech TTS and ASR. Works with any SIP VOIP PBX.

par CallPilotCRM

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Powerful and feature rich cloud based dialer platform with call forms and statistics. Powerful and feature rich cloud based dialer platform with call forms and statistics.

par Dialexia Communications

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HERO hosted PBX is the ideal communications platform for telecom operators and service providers looking to adopt a scalable and affordable hosted IP-PBX solution to deliver services to their customers. HERO's SIP-based white label UC platform comes with all the features of a professional corporate PBX phone system, and an integrated billing system which monitors the day-to-day activities of PBX clients and conveniently generates cost reports to track profits & expenses. Business voip hosted pbx phone system and virtual office solution for service providers, operators, carriers and SMBs.

par Ameyo Engage

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Ameyo Engage est un logiciel pour call centers basé dans le cloud qui permet aux entreprises de prendre le contrôle de leurs opérations en déployant plus rapidement des modifications des initiatives d'interaction client et en motivant leurs employés, ce qui se traduit par une meilleure expérience client, une amélioration des ventes et des paiements et, finalement, d'acquérir des clients fidèles et de créer des employés heureux. Développez votre activité en fidélisant vos clients avec un logiciel de centre d'appels des clients de niveau international.

par Didux

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Make your business look and sound professional. Receive and make calls with your own business number - on your smartphone. Make your business look and sound professional. Receive and make calls with your own business number - on your smartphone.
Telephony automaton software for the Windows 2000 & NT platforms. Telephony automaton software for the Windows 2000 & NT platforms.
Our cloud switched IP telephony solution was designed for high demand cost efficiency. Our cloud switched IP telephony solution was designed for high demand cost efficiency.

par Hosted Telecom Solutions

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Cloud phone system your employees can use anywhere and still access every feature available on their desk phones on all their devices. Cloud phone system your employees can use anywhere and still access every feature available on their desk phones on all their devices.

par Broadview Networks

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OfficeSuite UC is a highly-reliable, feature-rich 100 percent cloud-based unified communications solution. OfficeSuite UC is a highly-reliable, feature-rich 100 percent cloud-based unified communications solution.

par zoro.im

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zoro.im is all in one app for individuals and businesses, capable of delivering the best Unified communication and collaboration experience. In addition to calling and international roaming features. zoro.im differs from other chat apps in many ways such as: Easy sign-up process Enables login across multiple devices at the same time. Most importantly it supports low bandwidth. All in one app for individuals and businesses for telephony, collaboration, messaging, and more.

par Fonoster