Logiciels de gestion du flux de travail

Un logiciel de gestion du flux de travail coordonne le flux de travail et garantit que les modifications sont correctement mises en œuvre. Ce système offre un environnement collaboratif qui permet aux entreprises de surveiller et d'évaluer facilement leurs processus. Elles l'utilisent pour coordonner leur environnement, faciliter l'accès instantané à des données précises et actualisées sur les projets et les performances, planifier et synchroniser les modifications et tester l'efficacité des stratégies commerciales. Voir aussi : logiciel de Business Process Management, logiciel de gestion des exigences et logiciel de gestion de projets.

Pourquoi Capterra est gratuit
ProcessMaker est spécialisé dans les solutions logicielles de workflow et de BPM (Business Process Management) d'entreprise. Ce logiciel vous permet d'améliorer votre efficacité lorsque vous créez, exécutez, créez des rapports et optimisez vos processus métier au sein d'une interface intuitive et conviviale. Des milliers d'entreprises à travers le monde se tournent vers ProcessMaker Enterprise pour obtenir une solution de BPM multilingue, hautement disponible et adaptée à la production, disponible sur site et dans le cloud. En savoir plus sur ProcessMaker Workflow Software ProcessMaker est spécialisé dans les logiciels de workflow et de BPM (Business Process Management) d'entreprise, disponibles sur site et dans le cloud. En savoir plus sur ProcessMaker Workflow Software

par Wrike

(1 293 avis)
La gestion de plusieurs projets, équipes et workflows peut rapidement devenir fastidieuse sans un outil approprié permettant à chaque équipe d'organiser ses tâches de la manière la plus adaptée à ses processus. Avec Wrike, vous pouvez rationaliser vos processus et appliquer différents workflows à des équipes, des dossiers et des projets spécifiques pour une meilleure collaboration entre équipes. Parfait pour les équipes marketing, création, opérations, informatique, projet et produit de plus de 20 personnes. En savoir plus sur Wrike Gérez, personnalisez et visualisez facilement plusieurs workflows et projets. Parfait pour les équipes de plus de 20 personnes En savoir plus sur Wrike

par Integrify

(18 avis)
Integrify's workflow management solution focuses on ease of use, rapid deployment and powerful features. Integrify is the choice for organizations or departments looking to automate their daily workflow processes and ensure consistent standards are followed. Our customers have automated a wide variety of workflows with Integrify from HR to Marketing to Finance and more. En savoir plus sur Integrify Leader in enterprise workflow management systems that help organizations reduce cost and dramatically improve productivity. En savoir plus sur Integrify

par monday

(1 597 avis)
monday.com est un outil de gestion de flux de travail que votre équipe utilisera réellement. Il est amusant et facile pour tout le monde de collaborer, de se concentrer sur l'essentiel et d'en faire plus au travail. C'est le premier outil visuel de ce genre et vous montre exactement la situation d'un seul coup d'œil. Finalement, débarrassez-vous des fils de messages longs, réduisez les réunions et éprouvez la satisfaction de la validation après achèvement. En savoir plus sur monday.com monday.com vous permet d'animer votre flux de travail. Gérez les processus, collaborez plus efficacement et entérinez les réussites. En savoir plus sur monday.com

par PerfectForms

(14 avis)
PerfectForms is a feature-rich, web-based development environment - complete with pixel-perfect forms, workflow automation and powerful reporting capabilities - that lets you quickly build and deploy a wide variety of business applications, all without writing a single line of code. You can build engaging, visually rich forms, design simple or complex workflows, send automatic notifications and escalations, create impressive drill-down reports, and even integrate with external systems. En savoir plus sur PerfectForms Enables anyone to build workflow applications, web forms, surveys and detailed reporting without writing any code. En savoir plus sur PerfectForms
Process management software teams love to use, Promapp makes it easy to create, navigate, share and change business processes, enabling quality assurance, risk management and business continuity. Promapp provides an intuitive online, process mapping tool, a central cloud-based process repository & a comprehensive process improvement tool set, supporting the development of smarter and safer ways to work & simplifying process mapping so that business teams can own and improve their own processes. En savoir plus sur Nintex Promapp Voted #1 BPM software for mid-market based on reviews of more than 100 BPM tools on G2Crowd. En savoir plus sur Nintex Promapp
The rhythm of an organized workflow is the heart of a productive team, and it defines what they can produce. Workfront makes creating, deploying, and automating the individual pieces of a productive workflow simple, and with built-in reporting functionality, managers can easily assess the strengths and weaknesses of their workflows as needs and responsibilities change. Get the tool you need to receive requests, plan projects, and execute on work across every part of your enterprise. En savoir plus sur Workfront - Project Management Software Workfront makes it simple to create, deploy, and automate the individual pieces of a robust enterprise workflow. En savoir plus sur Workfront - Project Management Software

par ProActive Software

(219 avis)
ProWorkflow est un logiciel de gestion de projet et de suivi du temps en ligne rapide et facile à utiliser. L'application de gestion de projet de ProWorkflow aide actuellement des milliers de clients dans le monde entier à optimiser leurs processus métiers, à gérer leurs ressources humaines, à collaborer, à suivre les projets, les tâches et le temps à tout moment et depuis n'importe où ! ProWorkflow est un logiciel de gestion de projet, de flux de travail et de suivi du temps rapide et simple pour les PME. En savoir plus sur ProWorkflow Flux de travail orienté web, solution de suivi du travail et du temps ; collaboration des équipes, outil de gestion de projet. En savoir plus sur ProWorkflow

par BigTime Software

(391 avis)
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project financials. BigTime gives your entire team the tools they need to deliver billable work on time and on budget, giving our customers an average improvement of 25% in gross margins and a substantial increase in expansion and referral revenue. Contact our sales team to learn how. En savoir plus sur BigTime BigTime is the engine empowering the greatest consulting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time. En savoir plus sur BigTime

par inMotionNow

(41 avis)
inMotion is a workflow solution that helps marketing and design teams get content to market faster. With inMotion, your team has control and visibility into project progress with a single tool to: intake project requests, launch projects and allocate resources, track tasks and deadlines, collaborate on work in progress, manage the approval process, and report on key productivity metrics. We'll help you automate administrative tasks to gain back 7 hours per week for each team member. En savoir plus sur inMotion Workflow management for marketing and design teams that need improved visibility and control to get content to market faster. En savoir plus sur inMotion

par Front

(94 avis)
Front est le logiciel de gestion du flux de travail qui améliore la coopération de votre équipe. Grâce à Front, vous pouvez créer des flux de travail automatisés au-delà des limites du courrier électronique traditionnel, attribuer des e-mails aux membres de votre équipe, etc. Intégration de vos e-mails à Asana, JIRA et à d'autres applications pour une mise à jour instantanée des projets à partir de la boîte de réception. En savoir plus sur Front App Front est le logiciel de gestion du flux de travail pour des équipes épanouies. Optimisez les tâches en définissant des affectations, des brouillons partagés, des rappels, etc. En savoir plus sur Front App

par mHelpDesk

(708 avis)
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful software solution for your dispatch, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. En savoir plus sur mHelpDesk The fastest, easiest, and highest value Workflow Management Software. Automate everything from first customer contact to getting paid. En savoir plus sur mHelpDesk

par LiquidPlanner

(503 avis)
LiquidPlanner aide les équipes à rationaliser les processus internes, à réduire les goulots d'étranglement et informe les membres d'équipe sur les attributions de tâches. Depuis 2007, des équipes de plus de 2 000 organisations utilisent cette technologie de planification pour coordonner les processus de travail et les tâches, permettant ainsi aux membres d'équipe d'accéder aux informations de projet, au suivi d'exécution, etc. En savoir plus sur LiquidPlanner LiquidPlanner constitue le meilleur moyen de gérer des projets, des processus et des tâches dans une interface simple et conviviale. En savoir plus sur LiquidPlanner

par Housecall Pro

(1 377 avis)
Housecall Pro is a cloud-based field service management app for service professionals to automate their business processes and workflows. The #1-rated app is an all-in-one business management solution that allows service professionals to run and grow their entire business directly from their smartphone. The platform includes a wide array of features such as job scheduling, dispatch, automatic invoicing, customer text notifications, payment processing, marketing, online booking, and much more! En savoir plus sur Housecall Pro All-in-one field service management app with full-feature capabilities to run and grow any size operation. Invoicing, payments, more! En savoir plus sur Housecall Pro

par Accelo

(77 avis)
Accelo is a complete business automation solution to connect all the moving parts of your small to medium sized service business. Build custom workflows using triggers and powerful automation, & stay on top of the work you do. Instantly manage clients from sale, to project, to service-issue, and bill off of each engagement in just a few clicks. Experience a new way to streamline your business with fully integrated sales, project management, time tracking, and billing software. En savoir plus sur Accelo Accelo's powerful automation tool lets you build custom workflows & triggers to connect all the moving parts of your service business. En savoir plus sur Accelo

par OrangeScape Technologies

(24 avis)
KiSSFLOW est classé nº 1 des logiciels de flux de travail et de BPM (Business Process Management) dans Google Apps Marketplace. KiSSFLOW est synonyme de Keep it Simple & Smart Workflow (flux de travail simple et intelligent). Comme son nom l'indique, il est très facile de créer des flux de travail en utilisant KiSSFLOW. Les propriétaires de processus peuvent créer des flux de travail selon leurs exigences en quelques minutes. En savoir plus sur KiSSFLOW KiSSFLOW est classé nº 1 des logiciels de flux de travail et de BPM (Business Process Management) dans Google Apps Marketplace. En savoir plus sur KiSSFLOW
Rationalisez votre processus d'examen et d'approbation avec Widen Workflow, un outil de correction d'épreuves et de gestion du travail en ligne, simple et complet. Disponible à partir de 9 990 dollars par an, Widen Workflow donne à vos équipes une visibilité sur les fichiers de projets, tout au long du processus d'approbation, avant qu'ils deviennent des ressources de contenu distribuable au sein du système DAM de Widen Collective. Demandez une démo pour voir cette solution en action. En savoir plus sur Widen Collective Il s'agit d'un outil de gestion du travail complet, dédié aux commentaires de document, à la correction d'épreuve en ligne et aux approbations tout au long du processus créatif. En savoir plus sur Widen Collective
For large companies; workflow is a part of FileHold Document and Records Management software that must also be purchased. FileHold provides a secure, centralized, audited, version controlled and searchable document repository. Invoices, purchase requests, travel expenses, etc. can be taken from the library and put into a review or approval process. Workflow is triggered automatically when a document is added to the library. Mobile device support from anywhere there is access to the internet. En savoir plus sur FileHold Document Workflow Document workflow leverages the secure FileHold document repository to securely distribute the right documents to the right people. En savoir plus sur FileHold Document Workflow

par bpm'online

(77 avis)
En savoir plus sur bpm'online Assurez un service et un support client multicanaux pour fidéliser votre clientèle En savoir plus sur bpm'online

par Frevvo

(14 avis)
frevvo is point-and-click software to quickly automate online forms & approval workflows for different business verticals including HR, Finance, Higher Education, and K-12 Schools. Using our visual form and workflow designers and point-and-click wizards, you can transform expensive, manual processes into fully automated, streamlined workflows. With frevvo your customers can interact with you anytime, anywhere and from any device, your business users do more, and your programmers code less. En savoir plus sur Frevvo frevvo is visual point-and-click software to quickly automate online forms & approval workflows for a wide array of business verticals. En savoir plus sur Frevvo

par Nulab

(30 avis)
Backlog is a workflow and project management tool for teams that want higher productivity, greater visibility, and simple project tracking. Development teams can work together with Design, Marketing, IT, and more to release high-quality projects, faster. Core features include Projects, Gantt Charts, Burndown Charts, Issues, Subtasking, Watchlist, Comment threads, Version control, File sharing, Wikis, and Bug Tracking. Update your projects on the go with iOS and Android apps. En savoir plus sur Backlog Release high-quality software and web projects faster with Backlog -- online project management tool for developers and their teams En savoir plus sur Backlog
Parce que chaque processus d'affaires est unique, un seul logiciel ne peut pas suffire à tous les gérer. C'est pourquoi plus de 4 millions d'utilisateurs dans le monde ont créé des applications personnalisées pour gérer leurs processus d'affaires. Zoho Creator fournit des outils essentiels et toute l'assistance dont vous avez besoin pour créer vous-même des applications personnalisées, quel que soit votre expertise technique. Regardez nos études de cas ! Intégré à Zoho CRM. Support par e-mail gratuit. Essai gratuit En savoir plus sur Zoho Creator Une plate-forme en mode glisser-déplacer qui aide les utilisateurs professionnels non techniciens à automatiser rapidement leurs processus d'affaires. En savoir plus sur Zoho Creator
ThinkSmart Automation Platform (TAP) permet aux clients d'automatiser rapidement tout processus métier. Les avantages de l'automatisation incluent une efficacité accrue, une productivité accrue, la normalisation et la conformité tout en réalisant des économies de coûts efficaces. L'interface de concepteur permet aux analystes de créer et de déployer des flux de travail sans avoir besoin de programmation. Intégration avec les fournisseurs de signature électronique inclus. Une véritable plateforme d'automatisation des processus métier. En savoir plus sur ThinkSmart Automation Platform Plateforme d'automatisation du flux de travail automatisant les processus métier clés. Solution complète permettant des processus standard et la conformité En savoir plus sur ThinkSmart Automation Platform

par Atlassian

(5 413 avis)
JIRA est l'outil de gestion de flux de travail pour les équipes qui planifient et développent des produits de qualité. Des milliers d'équipes choisissent JIRA pour détecter les problèmes et mettre en place des solutions, assigner le travail et suivre l'activité de l'équipe. À votre bureau ou en déplacement, avec la nouvelle interface mobile, JIRA aide votre équipe à accomplir le travail. En savoir plus sur JIRA JIRA est un outil de gestion de flux de travail complet pour les équipes qui planifient et développent des produits de qualité. En savoir plus sur JIRA

par TechExcel

(6 avis)
DevSuite is a complete ALM solution covering requirements management, project planning, implementation tracking, and QA testing. It provides a single unified platform for both agile and traditional development, and the industry's most comprehensive requirement traceability from concept through specification, planning, implementation, testing, and release. En savoir plus sur DevSuite TechExcel DevSuite is the most comprehensive application lifecycle management platform, for scalable agile software development. En savoir plus sur DevSuite

par Workamajig

(244 avis)
Workamajig is an all-in-one solution for agencies and in-house creative teams that allows you to collaborate agency wide. Opportunity tracking, project management, time tracking, resource management and complete finance and accounting in one solution. Workamajig enables you to improve your workflow by getting accurate data, eliminating manual input, gaining visibility for managers and staff, generating timely reports and improving ROI! En savoir plus sur Workamajig Workamajig - The #1 Workflow Management Software for the creative industry. It's an all-in-one solution for agencies and in-house teams En savoir plus sur Workamajig

par Coras

(6 avis)
Coras is an all-in-one solution for program management transforming the way teams and leadership work, through an adaptive, decision-oriented, connected system to achieve targeted outcomes. In the Enterprise edition, Coras provides the single pane of glass through which leadership has the insight and clarity into the programs health, progress, and exceptions. The Teams edition delivers a highly visual, project experience to easily capture, organize and manage team work with agility. En savoir plus sur Coras Dynamically manage your projects, portfolios, and programs. Improve decision-making, work more efficiently, and adapt to change. En savoir plus sur Coras

par PandaDoc

(496 avis)
Vous souhaitez accélérer la gestion de vos flux de travail ? Avec PandaDoc, vous pouvez améliorer les performances du flux de travail de chaque département, afin de développer vos activités. Créez, envoyez, suivez, signez électroniquement et stockez tous les documents de votre entreprise au même endroit grâce à PandaDoc. Solution idéale pour les équipes marketing, ventes, RH, opérations, informatique, juridique et produit de plus de 10 personnes. Créez une organisation commerciale plus évolutive avec le logiciel d'automatisation de flux de travail des documents PandaDoc. En savoir plus sur PandaDoc Développez vos activités et faites évoluer vos opérations de manière plus intelligente et plus rapide avec le logiciel d'automatisation de flux de travail PandaDoc. En savoir plus sur PandaDoc

par Flowfinity Wireless

(5 avis)
Make it easy to collaborate within your business. Flowfinity lets you build sophisticated workflows and mobile apps to manage projects and teams more efficiently. Focus on performing the right tasks by getting rid of long email threads and lengthy meetings. Leverage real-time reporting, instant email notifications, and dashboards with insight-to-action to make faster decisions and act on critical information quickly. En savoir plus sur Flowfinity Make it easy to collaborate within your business with flexible workflows and mobile apps, built quickly and without code. En savoir plus sur Flowfinity

par Static Object

(1 avis)
Static Object is Cliffs Notes for Github. We digest your repository's commits into a quantified data stream that lets managers and engineers get the gist of their code faster. For senior developers and CTOs, we reduce tedious work to leave more time for coding. Summarize daily activity, recall important changes, and measure developer impact with Static Object. En savoir plus sur Static Object Drive measurably higher engineering output with tools that deliver clarity and insight from your existing GitHub data. En savoir plus sur Static Object

par Atlassian

(9 566 avis)
Des ventes au marketing, des RH aux opérations, les équipes ont la possibilité de concevoir et de personnaliser Trello afin qu'il réponde à leurs besoins et styles de travail uniques. Et avec plus de 100 intégrations à d'autres outils clés tels que Google Drive, Slack, Jira et bien d'autres, Trello est un centre de projet dynamique de collaboration entre équipes, peu importe où a lieu votre travail. Passez de l'idée à l'action en quelques secondes : les fonctionnalités de base de Trello vont vous aider à faire la différence. Elles vous permettent d'organiser des post-its sur un mur. En savoir plus sur Trello Trello est un outil de collaboration visuelle qui crée une perspective partagée pour votre équipe sur n'importe quel projet d'une manière amusante et flexible. En savoir plus sur Trello

par Pipefy

(76 avis)
Pipefy est un outil intuitif de gestion des processus. Avec l'affichage type Kanban ou sprint, les équipes peuvent exécuter et personnaliser n'importe quel type de processus sans code ni informatique. La plateforme est facile à utiliser, mais évolutive. Créez facilement des workflows personnalisés en quelques minutes, établissez des standards de processus et d'exécution et centralisez les communications. Profitez de modèles de processus ou imaginez un nouveau modèle adapté à votre flux de travail unique. Certaines fonctionnalités avancées incluent l'automatisation basée sur les événements, le suivi des SLA et les rapports analytiques. En savoir plus sur Pipefy Standardisez et exécutez des processus et des flux de travail complexes grâce à une expérience utilisateur de type Kanban, sans avoir recours à l'informatique. En savoir plus sur Pipefy
With help desk applications from Salesforce, you don't have to invest in support centers around the world. Instead, you get state-of-the-art global help desk software that runs in the cloud, 24x7. With Salesforce help desk solutions you get all the benefits of doing business in the cloud, including automatic updates, new features 3 times a year, and no infrastructure hassles. En savoir plus sur Salesforce Service Cloud With help desk solutions, you can streamline your support operations to provide 24x7 global support that is cost effective En savoir plus sur Salesforce Service Cloud

par Mavenlink

(296 avis)
Mavenlink provides powerful software and services to help organizations conduct business online. We make it easier to get things done, keep clients happy, and grow profitably. Our work management software combines advanced project management, resource planning, collaboration, and financial tools. We empower businesses to better understand their productivity and take strategic action to improve profitability -- all in one place. En savoir plus sur Mavenlink Mavenlink work management software centralizes and prioritizes all business communication and actions in one convenient location. En savoir plus sur Mavenlink

par Medforce Technologies

(15 avis)
Business process management that maximizes productivity,CommandCenter software gives you the visibility and control you need. You use our intuitive workflow creation tools to program the who, what, and when of each process to ensure all work is complete, accurate, and on time. The built-in business analytics reports, customizable views and dashboards, and automated work distribution mean you and your employees never miss a step and always tackle the highest priority work first. En savoir plus sur CommandCenter CommandCenter is business process management and workflow automation software built specifically for healthcare. En savoir plus sur CommandCenter

par Nintex

(20 avis)
Nintex Workflow automatise et améliore les processus quotidiens et complexes. Conçu pour les utilisateurs professionnels comme pour les professionnels de l'informatique, Nintex Workflow transforme vos processus métiers en regroupant vos collaborateurs, vos processus et votre contenu, de manière simple, rapide et transparente. En savoir plus sur Nintex Nintex Workflow Platform permet d'automatiser vos processus métiers de manière rapide et aisée. En savoir plus sur Nintex

par Signavio

(7 avis)
Signavio enables business users to easily automate workflows for themselves, speeding up work and providing transparency for even the most opaque processes. Never before has a workflow engine been easier to handle, putting the business back in the driving seat, while providing the managed environment IT professionals desire and require. En savoir plus sur Signavio Signavio automates and speeds up repetitive work, enabling your team to focus on value-added activities. En savoir plus sur Signavio

par Cavintek

(3 avis)
Cflow is a Cloud-based BPM & Workflow Management Software for Small and Medium businesses to manage and automate business processes to increase productivity. Cflow helps organizations transition from an email and spreadsheet-based management to using business applications that provide unique insights on process bottlenecks, employee productivity and operational efficiencies. Use cases include Capex Approvals, AR/AP Processing, Purchase Process Automation, Tender Process automation and more. En savoir plus sur Cflow Cloud-based BPM & Workflow Management Software for SMBs to manage and automate business processes to increase productivity. En savoir plus sur Cflow

par ForeSoft

(23 avis)
TeamDesk is a web-based database aimed to facilitate working with data, organize and store information you are using in your routine work, create an easily accessible data source for your team. The system is fully customizable: you can manage your data the way you want to and modify the application any time you need to reflect each and every detail important in your business. TeamDesk provides unlimited records, unlimited storage, unlimited support, stable rates and free trial. En savoir plus sur TeamDesk Design web-based database applications or use predefined solutions to gather, share and manage business information. En savoir plus sur TeamDesk

par APIANT

(16 avis)
APIANT propose des solutions logicielles d'intégration de données pour les intégrateurs citoyens, les spécialistes de l'intégration, les responsables informatiques, les entreprises SaaS et les grandes entreprises. Sur le cloud ou auto-hébergée, la plateforme APIANT permet aux non-développeurs (pas de code) et aux développeurs (faible codage) de créer des intégrations multidirectionnelles sophistiquées visuellement et rapidement. Les intégrations peuvent être déployées en quelques minutes avec des milliers de connecteurs préconstruits et modulaires dans l'éditeur d'automatisation. Les exigences spécifiques aux entreprises peuvent également être satisfaites. En savoir plus sur APIANT Logiciel d'intégration API-Cloud et auto-hébergé En savoir plus sur APIANT

par infoRouter

(8 avis)
Workflow Management is a tightly integrated feature of infoRouter. You can quickly implement business processes such as A/P Automation, document generation, application processing and much more using a simple workflow designer interface. Process owners, department managers can design and maintain their workflows without the need for outside help from programmers. Flexible workflows can be designed to handle complex tasks including the creation of on-the-fly ad-hoc tasks and reassignments. En savoir plus sur infoRouter Using the tightly integrated workflow module you can quickly implement business processes such as A/P Automation. En savoir plus sur infoRouter

par adenin TECHNOLOGIES

(1 avis)
IntelliEnterprise is the most complete Intranet Software Suite for managing content and processes. It connects people with experts. With knowledge. With documents. With departments. With policies. With processes. With each other. It lets organizations manage and efficiently distribute relevant content, offers integrated security, customizable applications and workflows for process automation and social tools to connect employees across departments; all tied into an enterprise-wide search. En savoir plus sur IntelliEnterprise IntelliEnterprise is the one-stop-shop Intranet for managing and discovering content, connecting users and offering enterprise search. En savoir plus sur IntelliEnterprise

par Retain International

(1 avis)
All-in-One solution for resource planning, talent management, and staff utilization software. Retain's intuitive wallchart interface that helps organizations centralize resource usage data and better plan future utilization. Retain is trusted by the Big Four (KPMG, Ernst & Young, Deloitte and PwC) and many other professional services organizations. The Retain Resource Planning System is self-hosted and is available as a MS-Windows, browser-based and mobile application. En savoir plus sur Retain Resource Planning All-in-One solution for resource planning, talent management, and staff utilization software En savoir plus sur Retain Resource Planning
Our solutions allow business users to drive efficiency and productivity by combining process management, workflow and collaboration into one easy to use tool without having to rely on IT for support. By focusing on process, Onits solutions help customers drive tremendous gains in efficiency, accelerate transaction velocity and reduce costs. Request a demo today. En savoir plus sur Onit Apps Onit's workflow solutions provide transparency and support the way people really work. En savoir plus sur Onit Apps

par Hive Technology

(61 avis)
Hive is powerful, intuitive project management for modern business. Our centralized platform enables companies to plan, execute, and track projects in real time. With group messaging, file sharing, and over 1,000 app integrations, Hive connects all aspects of your work. No need to switch between five different tools to get work done. Empower your team to get better results faster. Work together in Hive. En savoir plus sur Hive Powerful project management and collaboration platform En savoir plus sur Hive

par Knack

(45 avis)
Knack is a no-code relational database designed for the citizen developer to create 100% customized web applications. Build various workflow functionality into your database including notifications and reminders, scheduled tasks, status updates, approvals and life cycles, roles and permissions, and integrations with other web services. With Knack, workflow is what turns your static data into dynamic processes designed to positively impact your business! En savoir plus sur Knack Centralize your workflows and processes, all in real-time and completely automated. En savoir plus sur Knack

par Project Insight

(32 avis)
Project Insight is a project management software company dedicated to helping teams Work Better Together for over 15 years. As an industry leader, PI specializes in developing web-based project management software for teams of all sizes. Project Insight is used by IT, professional services, product development and many more industry leaders worldwide. En savoir plus sur Project Insight PI is recognized as the leading project and portfolio management (PPM) solution providing end-to-end visibility. En savoir plus sur Project Insight

par Forecast

(23 avis)
Forecast est un outil efficace pour la gestion de vos projets, budgets et ressources. Optimisé par des solutions de données AI, Forecast utilise l'historique de votre projet pour vous aider à mieux comprendre vos tâches actuelles. Forecast améliore votre flux de travail en offrant une collaboration transparente, parfaite pour les équipes de plus de 20 personnes. Assurer la prévisibilité et la transparence en reliant les personnes, les projets et les profits. Apprivoisez chaque projet avec Forecast ! En savoir plus sur Forecast Gestion du flux de travail alimentée par intelligence artificielle. Interaction entre votre personnel, vos projets et vos profits. En savoir plus sur Forecast

par Nifty Technologies

(14 avis)
Nifty automatise les mises à jour de projets et les informations sur les ressources grâce à une gestion automatisée des flux de travail. Gérez les tâches, suivez les jalons des projets, communiquez avec vos coéquipiers, créez des documents collaboratifs, partagez des fichiers et échangez dessus, etc., dans l'espace de travail centralisé ! Profitez du meilleur de la communication, du stockage dans le cloud et de la collaboration en matière de flux de travail dans un seul outil pour consolider votre journée de travail ainsi que vos abonnements dans un seul onglet du navigateur. En savoir plus sur Nifty Nifty automatise les mises à jour de projets et les informations sur les ressources grâce à une gestion dynamique des flux de travail. Feuille de route, tâches, documents, fichiers, chat et plus encore ! En savoir plus sur Nifty

par ActivePDF

(14 avis)
Spooler is the .NET API developer tool that you need to print PDF files to paper. Use the pre-configured settings or customize the settings to meet the needs of your business. Spooler offers full control and endless printing options such as bin source, paper size, duplex printing, print quality, N-up printing, and more. With Spooler, you can programmatically set up to files to print on both sides in a single pass, while specifying to print on short edge or long edge of the paper. En savoir plus sur Spooler API for printing PDF files to paper on any standard printer. En savoir plus sur Spooler

par SourceCode Technology Holdings

(6 avis)
Create process applications that automate workflows and transform your business with K2, the intuitive cloud-based digital process automation platform. Build compelling, modern applications quickly, empower users to solve business problems, and take control of your workflows. Discover what you can accomplish when you connect your people, processes, and applications. En savoir plus sur K2 Create process applications that automate workflows with K2's intuitive cloud-based digital process automation platform. En savoir plus sur K2

par Weever Apps

(3 avis)
Forms Manager makes it easy to digitize your operations in minutes. Build forms using our drag-and-drop Form Builder tool, including photo capture and eSignatures. Capture data for anything - from complex incident reports to simple vacation requests. Manage workflows and assignments. View real-time reports in an instant. Forms Manager is easy-to-use, highly configurable, secure (SSL encrypted on AWS) and low cost. Schedule a quick and free demo with our Business Solutions team today. En savoir plus sur Forms Manager Forms Manager is everything you need to easily build forms, capture date, manage workflows and view real-time reports. En savoir plus sur Forms Manager

par HighGear

(0 avis)
HighGear is the leading no-code workflow automation platform that allows everyday business users to build enterprise-grade workflow applications, without writing code. Mid-to-large enterprises in regulated industries, such as banking, insurance and energy, rely on HighGear to manage work, improve visibility, streamline operations and meet compliance requirements. Easily create forms, design processes and automate workflows with an intuitive platform trusted by management and approved by IT. En savoir plus sur HighGear HighGear allows everyday business users to rapidly build enterprise-grade workflow management applications without knowing how to code. En savoir plus sur HighGear

par Ninox

(99 avis)
Grâce à Ninox et à son interface utilisateur personnalisable, vous pouvez créer des applications qui correspondent à vos propres flux de travail. Ninox vous permet d'intégrer les applications de différents départements, tels que le CRM, l'ERP, les RH, la comptabilité, les ventes et la PM. Afin d'augmenter la productivité des flux de travail de votre entreprise, les membres de vos équipes peuvent accéder à Ninox sur toutes les plateformes via ses applications natives macOS, iOS et Android ou à l'aide de n'importe quel navigateur web, en fonction de leurs rôles respectifs. En savoir plus sur Ninox Grâce à Ninox et à son interface utilisateur personnalisable, vous pouvez créer des applications qui correspondent à vos propres flux de travail. En savoir plus sur Ninox

par Bitrix

(275 avis)
Si vous recherchez un logiciel de gestion du flux de travail (BPM, Business Process Management) gratuit ou abordable, vous êtes au bon endroit. Le prix n'est pas le seul avantage de Bitrix24. Vous profitez d'un ensemble de processus métier standard qui ne nécessitent aucune configuration, comme les demandes de congés, les déplacements professionnels, les notes de frais, les achats ou encore les demandes générales (service d'assistance interne). Ceux-ci sont basés sur la structure de votre entreprise et peuvent être facilement modifiés si nécessaire. Le concepteur de processus métier vous permet de créer n'importe quel processus métier personnalisé. Cloud, mobile et open source. En savoir plus sur Bitrix24 Bitrix24 est un logiciel de gestion du flux de travail simple et abordable, disponible dans le cloud et sur site avec accès au code open source. En savoir plus sur Bitrix24
UiPath RPA fournit un concepteur de workflow puissant qui permet des règles de flux de travail hautement configurables. Intuitif, flexible et facile à adapter en fonction du volume de travail, ce logiciel traite toutes les données stockées dans un format structuré et peut gérer n'importe quelle application, comme un humain. Les utilisateurs peuvent configurer une représentation graphique logique des processus de workflow sans compétences en codage ou en script. Ils peuvent également utiliser un enregistreur puissant pour enregistrer les flux de travail et les exécuter automatiquement. En savoir plus sur UiPath Robotic Process Automation UiPath est un leader du RPA avec des solutions fournies aux meilleures entreprises souhaitant automatiser et gérer leurs processus métier en un seul endroit. En savoir plus sur UiPath Robotic Process Automation

par Our People

(1 avis)
Our People is a Workflow Management platform which helps you automate engagement with your workforce. Schedule, or send instantly targeted communications straight to the employees device, helping you overcome challenges such as last-minute shift cover, secure communications, compliance tracking, training & operations. Every action within the platform is logged and reported, allowing you to finally have concrete stats on your employee engagement. Automate processes to help your managers time. En savoir plus sur Our People Our People allows you to eliminate repetitive communication processes by bringing Operations, Communication and Training into one. En savoir plus sur Our People

par Metatask

(17 avis)
Metatask is an easy to use workflow management and automation app. ~~~ You can create any business process in minutes: admin, HR, sales, employees or clients onboarding, expenses and vacations and just about any other process which is at core of your daily operations. ~~~ Metatask has built-in workflow features for approvals, alternative and parallel branches, nested tasks. It is easy to create even complex workflow cases. En savoir plus sur Metatask Easy to use workflow management and automation app. En savoir plus sur Metatask

par Samepage

(458 avis)
Samepage est un logiciel de gestion de flux de travail primé conçu pour que votre équipe, vos consultants, vos clients, vos partenaires et vos fournisseurs travaillent ensemble de manière fluide et efficace. Combinez les fichiers, les tâches, les calendriers, les cartes, les vidéos et les conversations de l'équipe sur une même page. Modifiez une page simultanément avec un des membres de votre choix. Discutez par vidéo ou texte avec des individus ou des équipes sans avoir à passer à une autre plateforme de discussion. Tout le monde est informé et impliqué sans surcharge d'e-mails. En savoir plus sur Samepage Coordonnez et gérez les flux de travail de projet avec votre équipe depuis n'importe quel appareil en temps réel. En savoir plus sur Samepage

par Harmony Business Systems

(13 avis)
HarmonyPSA prend en charge l'entièreté du cycle de vie de l'entreprise, de la génération de leads au renouvellement des contrats. Il est spécifiquement conçu pour les sociétés spécialisées dans le logiciel et pour les prestataires de services. Il automatise les processus commerciaux sur une plateforme unique, disponible en cloud ou depuis n'importe quel appareil. En savoir plus sur HarmonyPSA L'outil d'automatisation des services professionnels nouvelle génération. Package PSA complet pour les sociétés commerciales et les entreprises spécialisées dans le logiciel. En savoir plus sur HarmonyPSA

par Asana

(6 175 avis)
Asana est un outil de gestion de projet qui rend les équipes jusqu'à 50 % plus efficaces. Asana est bien plus qu'un logiciel typique de gestion de projet puisqu'il permet aux équipes de suivre toutes leurs tâches. Avec les différents tableaux de bord (tâches, projets, conversations et Kanban), Asana permet à toute votre équipe de savoir qui fait quoi et quand, pour vous permettre d'obtenir des résultats. Vous pouvez utiliser Asana pour des réunions, des lancements et des campagnes, et facilement y intégrer des graphiques de Gantt, des fonctions de suivi du temps et plus encore. Asana est un outil très simple qui permet aux équipes de faire le suivi de leur travail et d'obtenir des résultats.

par ClickUp

(428 avis)
ClickUp is a productivity platform that provides a fundamentally new way to work. More than just task management - ClickUp offers notes, reminders, goals, calendar, scheduling, and even an inbox. Fully customizable, ClickUp works for every type of team, so all teams can use the same app to plan, organize, and collaborate. ClickUp is a productivity platform that provides a fundamentally new way to work. ClickUp is the #1 fastest grwoing app in 2018.

par QuickBase

(182 avis)
Used by over 50 of the Fortune 100, Intuit QuickBase is the fastest, easiest & most flexible way to manage your IT assets, portfolio and projects, regardless of size, location or industry. QuickBase is a web-based platform from which workgroups can easily create and manage unlimited customizable IT applications, improving productivity and your bottom line. Start your 30-day free trial now! QuickBase online database can help you collaborate more efficiently and work more productively.
WorkflowMax, a cloud-based workflow management solution is loved by 10,000+ businesses. Creative agencies, architects, engineers, surveyors, lawyers, IT companies, construction firms, consultants and anyone who bills by time should try this software. Supercharge your profitability and sort out all your project/job/workflow management needs with our all-in-one system. Track leads/quotes/timesheets/job tracking/costing/invoicing/reporting plus Integrates with 30+ other systems. Try it now! A single platform for all your project management needs; from quotes to timesheets, job tracking, and costing, reporting and more.
WorkflowMax, a cloud-based workflow management solution is loved by 10,000+ businesses. Creative agencies, architects, engineers, surveyors, lawyers, IT companies, construction firms, consultants and anyone who bills by time should try this software. Supercharge your profitability and sort out all your project/job/workflow management needs with our all-in-one system. Track leads/quotes/timesheets/job tracking/costing/invoicing/reporting plus Integrates with 30+ other systems. Try it now! A single platform for all your project management needs; from quotes to timesheets, job tracking, and costing, reporting and more.
A single cloud-based platform for all your job management needs; from quotes to timesheets, job tracking and costing, project management and reporting, invoicing, lead management and more. Loved by 7000+ service businesses including creative agencies, architects, engineers, surveyors, lawyers, IT companies, construction firms, consultants and anyone else who bills by time. Integrates with more than 30 other systems. A single platform for all your project management needs; from quotes to timesheets, job tracking, and costing, reporting and more.

par Rabbitsoft

(36 avis)
Clinked rapproche votre entreprise de votre équipe au sein d'espaces de travail cloud sécurisés et personnalisables. Utilisée par les entreprises de tous les secteurs, des PME aux grandes entreprises, la solution riche en fonctionnalités de Clinked permet à votre activité de gagner un temps précieux tout en améliorant l'efficacité. Les principales fonctionnalités comprennent le partage de fichiers, la discussion de groupe intégrée, la gestion des tâches, les forums de discussion, les calendriers d'équipe, l'application mobile de marque et plus encore. Inscrivez-vous aujourd'hui pour une version d'essai gratuite de 10 jours ! Clinked propose des solutions cloud personnalisées pour les entreprises. Partagez des fichiers en toute sécurité, communiquez avec vos clients et suivez vos tâches.

par Enjion

(1 avis)
Enjion est un moteur d'automatisation des processus commerciaux basé sur le cloud, il est conçu pour permettre à votre entreprise de bénéficier d'applications répondant à vos besoins de flux de travail uniques. L'interface glisser-déposer intuitive permet à vos équipes de concevoir des applications personnalisées, de créer facilement des règles qui intègrent votre application avec des centaines de services tiers et de gérer les accès de vos équipes. Gagnez du temps, augmentez la productivité et maîtrisez les coûts de reprise en automatisant vos processus avec Enjion. Un moteur d'application collaboratif conçu pour permettre à tous de créer des applications pouvant gérer et automatiser les processus commerciaux. Aucun codage requis.

par gluu

(14 avis)
Process mapping alone is not enough! Gluu is a Process Success Platform built for medium-sized businesses that combines all the tools you need in ONE place: Manage your process collection, assign process owners to map flows, connect people to roles, add visual work instructions, communicate with comments and run processes with tasks and forms. Native Android and iOS apps for field work. Integrate with Microsoft and G Suite. Gluu is a Process Success Platform built for medium-sized businesses that combines all the tools you need in ONE place.

par Digital Field Solutions

(4 avis)
Une plateforme de formulaires primée, sécurisée et agile qui stimule la productivité de la main-d'œuvre mobile.

par Clarizen

(163 avis)
Gestion des flux de travail pour l'entreprise : développée sur une plateforme sécurisée et évolutive, la solution Clarizen rassemble la gestion de projets, l'automatisation du flux de travail configurable et la collaboration contextuelle sur une interface intuitive qui permet à chacun de travailler comme il le souhaite. toutes les personnes impliquées peuvent suivre les projets, créer des flux de travail, communiquer facilement et participer à leur convenance. Rassemblez votre main-d'œuvre, éliminez les silos et optimisez votre visibilité et vos progrès. Rapide et facile à utiliser, Clarizen redéfinit la collaboration sur les projets à tous les niveaux de l'entreprise.

par LeanKit

(34 avis)
A 2013 Gartner, Inc. "Cool Vendor" in Program/Portfolio Management. Designed for the practical implementation of Kanban, LeanKit is a highly flexible project management platform that lets you visualize your process, collaborate more effectively and identify opportunities for improvement. See what team members are working on. Easily collaborate and share information.

par Laserfiche

(31 avis)
Depuis 1987, le logiciel Laserfiche Enterprise Content Management a reçu la confiance de plus de 35 000 organisations dans le monde entier pour gérer, sécuriser et partager des informations. En tant qu'entreprise privée basée en Californie, Laserfiche développe des solutions de capture, de flux de travail, de formulaires, de signature électronique et de gestion de cas qui aident les organisations à optimiser la valeur de leur entreprise et à prendre des décisions éclairées en temps opportun. Un logiciel ECM de pointe utilisé par 35 000 organisations pour gérer le contenu en toute sécurité et automatiser les processus.

par Fornax

(0 avis)
Enterprise Workflow and Workforce Management System designed to dramatically increase the work efficiency of companies. Enterprise Workflow and Workforce Management System designed to dramatically increase the work efficiency of companies.

par VersionOne

(42 avis)
VersionOne est une solution Agile tout-en-un pour les organisations logicielles qui déploient l'approche Agile. De la découverte à la livraison, la solution VersionOne évolue de manière unique en englobant un nombre illimité de niveaux organisationnels. Elle prend en charge des méthodologies telles que Scaled Agile Framework (SAFe), Enterprise Scrum, Kanban, DAD, LeSS ou une approche hybride. Qu'il s'agisse d'une petite équipe qui débute tout juste avec Agile ou d'une grande entreprise qui déploie Agile, les clients de VersionOne obtiennent les meilleures solutions du secteur soutenues par les pionniers. Solution Agile tout-en-un pour les grandes entreprises déployant Agile ; prend en charge SAFe, Enterprise Scrum, Kanban et d'autres méthodologies.

par Hyland Software

(37 avis)
Le logiciel ECM (Enterprise Content Management) OnBase combine la gestion intégrée des documents, le BPM (Business Process Management) et la gestion des dossiers dans une seule application. Qu'elle soit déployée en tant que solution hébergée ou basée sur site, OnBase permet aux organisations d'automatiser les processus métier et de réduire le temps et le coût d'exécution des fonctions métier importantes grâce à la gestion et au contrôle du contenu. Solution ECM combinant la gestion intégrée des documents, le BPM (Business Process Management) et la gestion des enregistrements.

par CyGen Technologies

(0 avis)
Intégrez des processus métier, des données, des documents et des personnes personnalisés configurés sur plusieurs sites.

par TrackVia

(15 avis)
Designed for medium to large enterprises, TrackVia is the leading mobile workflow platform for operations that digitizes manual processes, streamlines work, and analyzes data in real-time. Without the need for IT developers, TrackVia¿s cloud-based platform is customized to your specifications, implemented quickly and approved by IT for security. Companies like Honeywell, North Face and Brinks rely on TrackVia to improve on-time performance and reduce costs. TrackVia helps you digitize your workflows by automating manual processes, streamlining work, and analyzing your data in real-time.

par Goodwinds

(402 avis)
Commencez dès maintenant avec le plan "gratuit à vie". Process Street est le moyen le plus simple de gérer les flux de travail de vos équipes et les processus récurrents. Ce simple logiciel BPM (Business Process Management) vous permet de créer rapidement des flux de travail, des listes de contrôle et des procédures opérationnelles standard (SOP). Suivez les flux de travail et les processus, collaborez avec votre équipe. Contrôlez les autorisations, utilisez les formulaires, planifiez les processus et intégrez plus de 400 autres applications. Process Street est le moyen le plus simple de gérer les flux de travail de vos équipes, les processus récurrents (BPM) et les procédures opérationnelles standard (SOP).

par Favro

(365 avis)
Favro est une application de planification et de collaboration pour le flux organisationnel. Elle permet aux organisations d'évoluer plus rapidement que les marchés. Elle aide à gérer les tâches les plus élémentaires et les plus grands défis. Elle s'intègre facilement aux processus et outils existants, permet de décentraliser la prise de décision et ce, de manière efficace et élégante. Enfin, elle aide les organisations à se concentrer sur leurs domaines d'excellence, c'est-à-dire créer des produits et des services qui changent le monde. Favro est une application de planification et de collaboration pour le flux organisationnel.

par Colabo

(8 avis)
Colabo is a next-generation sales automation platform that provides increased functionality, productivity, and visibility for sales and marketing. Colabo sits on top of your existing CRM, allowing your team to harness powerful engagement channels like LinkedIn, Xing, Twitter & Meetups for prospecting, engaging, and tracking new leads. These activities are tracked and synced directly into your CRM providing live, accurate data for managers and executives. A Next-Generation Sales Automation Platform That Provides Increased Functionality, Productivity, and Visibility for Sales and Marketing

par Capriza

(0 avis)
Capriza perturbe la vitesse et l'économie associées à la mobilité professionnelle. La plateforme SaaS de Capriza mobilise vos processus d'affaires critiques avec zéro code et zéro API. Cette semaine. Cette plateforme qui étend toute application web au mobile afin que les flux de travail puissent être effectués à distance à partir de n'importe quel appareil mobile. Cette plateforme qui étend toute application web au mobile afin que les flux de travail puissent être effectués à distance à partir de n'importe quel appareil mobile.

par Loftware

(0 avis)
SMARTFLOW apporte simplicité et rapidité à vos processus de workflows métier en gérant de manière proactive l'emballage et la gestion du cycle de vie. Une solution complète de gestion des illustrations rationalise la conception de l'emballage et le flux de travail en apportant une responsabilité et une structure au processus. La mise en œuvre d'une solution configurable et automatisée pour contrôler les illustrations d'emballage complexes tout au long du cycle de vie du produit permet une collaboration en temps réel et optimise les processus de flux de travail. SMARTFLOW apporte simplicité et rapidité à vos processus de workflows métier en gérant de manière proactive l'emballage et la gestion du cycle de vie.

par eBoss Australia

(0 avis)
eBoss is Job Management Software, we help build efficient and effective workflow and job processes in trade businesses. Designed and made in Australia with free Australian phone, email, training and webinar support. Customize your SWMS, automate your inventory/timesheets, quotes, purchase orders, invoices and much more. Create business analyst style reports in seconds. eBoss is cloud based Field Software/Job Management Software that automates your trade business with outdoor staff.

par Streamtime

(123 avis)

par Camayak

(13 avis)
Workflow tool for content teams to reach the levels of engagement and cohesion found in a professional newsroom. Manage your freelance contributors and keep track of all your pitches and assignments as you funnel them to publication. Publish directly to your CMS and other channels via API. Herding a group of freelance writers? Wasting hours each week copy and pasting into your CMS? Track your approval process and manage pitches and assignments in one place so you can focus on what matters. The #1 tool for content teams to simulate a professional newsroom.

par Triplics

(6 avis)
ecoPortal is a cloud-based HSEQ and integrated management system for medium and large organisations. It helps to transform your confusing paper forms, complex spreadsheets, and clunky software into a modern management system. The software is highly customisable. It can be implemented and configured to suit your requirements. ecoPortal is an advanced software that simplifies the management of HSEQ risks for medium and large organisations.

par Workflow Engine

(2 avis)
Workflow Engine is a lightweight all-in-one component that enables you to add custom executable .NET, .NET Core and Java workflows of any complexity to any software, be it your own creation or a third-party solution, with minimal changes to existing code. A component that enables you to add custom executable workflows of any complexity to any .NET, .NET Core or Java application.
Workware is an easy-to-use, secure, cloud-based applications suite. Workware provides managers with a real-time view into the status of work and staff, as well as the ability to plan and forecast workloads based on actual performance data and assumptions. Workware provides a fully functional tool set to enable you to manage your operation. This tool set includes; worklog, planning, control and reporting. Cloud-based workload monitoring and forecasting solution.

par Orka

(4 avis)
OWIS est un système complet qui inclut un outil de modélisation de processus métier ainsi qu'un générateur de formulaires. Le système prend en charge l'exécution des processus qui ont été modélisés instantanément. Un système basé sur le cloud pour la gestion de workflow et des documents qui offre un outil de modélisation de processus métier et un module pour la création de formulaires.

par ProcessPlan

(4 avis)
Cloud-based process (procedure, project, workflow) platform. Features include HR, sales, and financial management capabilities. Cloud-based process (procedure, project, workflow) platform. Features include HR, sales, and financial management capabilities.

par Newgen Software

(2 avis)
OmniFlow Intelligent Business Process Management (iBPM) suite strategically orchestrates advanced technological tools to model, deploy and manage mission-critical business processes that span multiple enterprise applications, corporate departments, and business partners. This platform independent Business Process Management suite from Newgen has seamless integration capabilities, allowing it to be introduced to any existing IT infrastructure. Designed to ease the creation, deployment, modification and management of business processes.

par Remy InfoSource

(1 avis)
L'intégration des fonctions de gestion de projet, de technologie et d'approvisionnement dans une unité intégrée peut améliorer la performance en améliorant le contrôle, la réduction des coûts du projet et la possibilité d'atteindre un leadership en matière de performance grâce à la technologie. iSpec combine les fonctionnalités et les fonctions de gestion documentaire, d'eTendering, de workflow/gestion de processus, de gestion des risques, de gestion de projet et de contrat et de gestion de la qualité en un processus intégré transparent pour soutenir ces principes. La connaissance intégrée, l'approvisionnement et la gestion de projet pour les projets CAPEX réduisent les coûts et améliorent l'efficacité dans un processus homogène.

par SourcePanel

(0 avis)
Le système de gestion de projet fournisseur (VPMS) de SourcePanel permet de gérer plus efficacement les fournisseurs et les projets fournisseurs. Le système VPMS simplifie l'évaluation de la portée des projets et leur estimation, les aspects juridiques, la collaboration, le recrutement et les paiements. Le flux de travail automatisé, les mises à jour dynamiques et les notifications interactives accélèrent les projets tout en maintenant l'information de chacun. Les autorisations et les contrôles garantissent que les projets restent dans les limites, tandis que le VPMS travaille de manière proactive pour garantir que les projets soient terminés à temps et dans les limites du budget. Système de gestion de projet des fournisseurs pour le recrutement, l'évaluation de la portée des projets et leur estimation, les aspects juridique et collaboratif, les approbations et les paiements.

par B-Open

(7 avis)
Comidor est une solution logicielle intelligente qui relie de manière interdépendante les principales fonctions de l'entreprise. Il facilite la création d'un environnement collaboratif ouvert en mobilisant les personnes et les équipes, en permettant un flux d'informations élevé, en fournissant tous les outils pour surveiller chaque processus et améliorer les résultats finaux. L'interface simple de Comidors et sa technologie haut de gamme relie diverses applications d'entreprise et aide à optimiser l'entreprise tout en réduisant le temps perdu dès son premier jour d'utilisation. Logiciel de collaboration d'entreprise, BPM, gestion de projet, gestion de cas, automatisation de workflow avec l'IDE Cloud.
An open source low-code/no-code workflow management platform, that offers full-fledged agile application development capabilities (consisting of processes, forms, lists, CRUD and UI), not just back-end EAI/orchestration/integration or the task-based interface for traditional workflow/BPM products. So for example, build a sales force automation app instead of just a sales quotation approval process. Plug-in architecture, to easily extend and integrate. An open source low-code/no-code rapid application development platform to easily build enterprise web apps and automate processes.

par JobRouter

(6 avis)
Reduce paperwork, cut costs, and optimize any process quickly and easily. JobRouter is a full-featured, easy-to-use and powerful business process, case management and workflow automation software. It was designed to help any size organization transform their manual processes into dynamic web-based workflows that can be implemented quickly for a speedy ROI. Automate 1 Process or 100: Start with a single process or automate across the organization. JobRouter makes it easy to scale up. Powerful workflow management, electronic forms and document management solutions. Easy to Use. Easy to integrate. Easy to Create.

par Extract Systems

(0 avis)
We work hard making software that makes it easy to give people access to the information they need to make better decisions, while protecting privacy rights by keeping personal details hidden from view. Our passion is supporting our customers missions whether its ensuring an open and transparent democracy, delivering the worlds best healthcare, facilitating a fair justice system or protecting privacy rights. Extract is an enterprise-wide automated document handling solution.

par Filestage

(16 avis)
Collaborez sur des projets créatifs. Votre équipe doit simplement cliquer et commenter pour donner son opinion précise sur les vidéos, les documents, les conceptions et les fichiers audio. Dans Filestage, les avis sont simples à effectuer, efficaces et parfaitement documentés. Grâce aux liens sécurisés, vos utilisateurs peuvent donner leur opinion sans s'inscrire. Il apporte de la rapidité et de la clarté au processus de revue et il améliore son efficacité.

par PaperSave

(7 avis)
PaperSave is a complete document management, electronic workflow and invoice automation solution, for Microsoft Dynamics and Blackbaud. Key Benefits include: -> Eliminate Keystrokes. -> Faster Monthly Closes. -> Improved Vendor and Customer Relationships. -> Reduce time filing and retrieving documents. -> No more lost or misfiled documents. -> Increased security. -> Automated record retention rules. -> Reclaim office space. -> Enhanced disaster recovery. -> Quick ROI and many more. Complete document management, electronic workflow and invoice automation solution, for Microsoft Dynamics and Blackbaud.

par UpWave

(51 avis)
Upwave est parfait pour toutes les équipes qui ont besoin d'un endroit pour planifier, suivre les progrès et réaliser le travail. Upwave permet de déléguer les tâches comme on le souhaite, de définir des échéances, de partager des fichiers, commenter en temps réel et de mener à bien des tâches. L'application apporte la flexibilité indispensable à une équipe ; que celle-ci planifie un événement, gère des tâches quotidiennes ou mensuelles, elle sera en mesure de les organiser comme bon lui semble. Il est ainsi possible de travailler de n'importe où - de conserver toutes les informations en un lieu unique et accessible à tous les membres de l'équipe depuis tout périphérique. Upwave offre aux équipes une gestion simplifiée des tâches.

par Advantys

(4 avis)
WorkflowGen est parmi les meilleures solutions d'automatisation de processus numériques qui permet aux organisations et aux fournisseurs informatiques de concevoir et de déployer des applications web et mobiles critiques et orientées processus. Fournissez rapidement des solutions qui répondent aux exigences uniques de vos clients grâce à des approches à prototypage rapide et à faible code. Augmentez l'efficacité de vos équipes en exploitant un moteur de flux de travail hautement configurable et un concepteur de formulaires. Bénéficiez d'une solution utilisée par les entreprises Fortune 500 pour des déploiements à l'échelle mondiale. Une solution leader dans l'automatisation de processus numériques qui permet aux sociétés informatiques de concevoir et de déployer des applications web critiques et orientées processus.

par Mobilengine

(2 avis)
Mobilengine provides a complete end to end mobility solution for your enterprise. Mobilengine PaaS provides you with specific products and the tools to customize, build, launch and manage your own complex workflow solutions with ultra-fast implementation. Out award winning Workflow Management tool runs enterprise grade solutions for 1,000+ customers including: Siemens, McGee Group, Worcester NHS hospital, Telenor, Henkel, Waberers, OTP Bank, Citibank, Uniqa, Volvo, 3M, G4S, and Van Marcke. Specializing in complex mobile inspection and issue resolution. Offering custom workflows, rapid implementation, BI & offline access.

par ExtraView

(1 avis)
Download pre-configured solutions, or quickly customize your own tracking solution that conforms to your process and your workflow. Supports mobile and desktop clients. Used by many global corporations. Quickly customize a tracking solution that conforms to unique process and workflow rules.

par Automaton

(129 avis)
Admation is a cloud based approval workflow solution for brands and ad agencies that have had enough of the daily grind. Streamline your approval workflow with a tool that enables you to manage and track all of your reviews and approvals from one central hub. Key features include briefing templates, online proofing tools (all media including video and websites), batched feedback, tiered approvals, reminder notifications, DAM, reporting tools, and many other user-friendly features. Enabling marketing teams & ad agencies to effectively manage their creative approval workflow from project brief to approval & archive.

par TimeHero

(17 avis)
TimeHero's workflow automation allows you to launch and schedule projects in seconds. Intelligently schedule workflows around meetings, events, and appointments and get more work done. Timelines, TimeSheets, and GANTTs are instantly and automatically updated as things change. Finally, you'll know when workflows are at risk of missing deadlines before they ever get behind and have the tools to bring everything back on track. Sign up and do more productive work with less effort. The first team task management platform that automatically plans workflows around your events and meetings so things never fall behind.
Kofax TotalAgility is a digital transformation platform that accelerates high-value customer journeys, such as the onboarding of new customers at a bank, the processing of claims at an insurance company, or the provisioning of services from a government agency. The platform digitizes individual touchpoints in those customer journeys, for example the gathering of documents or the digital signing of new contracts, and cuts latency between all the touchpoints in a beginning to end journey. Business process management and collaboration platform that empowers you to build and optimize your business processes.

par Complion

(1 avis)
Complion is the Leading eRegulatory & Document Management Platform for Clinical Research Sites eRegulatory & Document Management Platform for Clinical Research Sites

par Screendragon

(23 avis)

par Cascade Strategy

(18 avis)
Strategy Software for Planning and Execution. All the tools you need to make your strategy happen in one simple, powerful software solution. Strategy Software for Planning and Execution. All the tools you need to make your strategy happen.

par Clarifire

(3 avis)
An intuitive platform combining business rule intelligence with dynamic workflow and real time changing views, CLARIFIRE is a powerful, low-code application, well known for ease of use and flexibility, eliminating gaps and manual processing. Enhance employee productivity and customer experience with interactive, cohesive, end-to-end processes. Unite your organization in a single, collaborative workflow platform. Unify your business processes with a powerful workflow solution.

par ConceptShare

(1 avis)
A creative review tool to help creative teams share, review, and approve their work. Creative review tool to help creative teams share, review, and approve text, image, audio, video files, web pages and HTML5 animations.

par DocuLynx

(1 avis)
Our easy-to-implement software allows you to manage your enterprise information, regardless of where it resides (structured and unstructured data stored in different applications and silos such as file shares, SharePoint, email, enterprise applications such as ERP and CRM systems, or in-house applications), for the purpose of increasing efficiency, reducing IT storage costs, reducing compliance risk and maximizing information value. DocuLynx solutions allow you to manage your enterprise information, regardless of where it resides. Easy to deploy and administer.

par Pneuron

(0 avis)
Rapidly connect diverse assets into intelligent workflows using the Pneuron platforms microservices-style architecture. Rapidly connect diverse assets into intelligent workflows using the Pneuron platforms microservices-style architecture.

par Timereaction

(21 avis)
Timereaction creates a transparent work space that allows team members, customers and suppliers to communicate, collaborate and manage process workflow in real time. Timereactions predictive scheduling system allows users to configure consistent, updated workflow processes through dynamic calculations. Integrated instant messaging maintains all the teams content as it pertains to a specific project in one location, while the consolidated conversation automatically includes necessary member Workflow, conversations and files in one place, so you find the information you need, getting more done, with less effort.

par JOBDONE Software

(1 avis)
Be the top producing company in your industry with our business operations management software. Offer better service to your customers regardless whether they are real estate agents, strata corporations or other corporate clients & residential alike with our industry-leading cleaning company software solutions. Mobile platform with API integrations designed to simplify task management & boost productivity through customer & workflow automation.

par PAS Media

(1 avis)
PAS Media is an international leading software solution to optimize packaging artwork processes. For brand owners, private label producers, retailers and the pharmaceutical industries. PAS Media manages design files, print ready files, projects and workflows within the packaging and labeling production from the design briefing to the final print. It enables an improved collaboration, gives a better process safety and lowers the time to market by decreasing error rates and their related costs. Manages design files, print-ready files, projects and workflows for packaging and labeling production .

par Harvard Computing Group

(0 avis)
Process Mapping - TaskMap has been designed to meet the growing demand for a simple, affordable way to document and implement processes. Previous methods of process mapping (flowcharts, swim lanes, etc) have been unable to present enough detail to properly convey every step of a process. Process maps created with TaskMap allow for details regarding individual tasks (responsible roles, guidelines, resources, time, sub-processes, etc) to be presented on every task in a neatly organized manner. Document and implement processes with built in guidance to help novice users create the best quality process maps.

par Leankor

(0 avis)
Leankors project management solution helps everyone on your project work better together for better results. You can protect your gross margins, increase on-time delivery and improve customer communication and satisfaction. Intuitive for everyone to use and highly visual so you have better views of project and portfolio health. A hybrid solution that makes different ways of working possible, with project data visible in real-time. Transform Project Management. Leankor is intuitive, easy to use and enables collaboration so you can engage everyone.

par Flokzu

(3 avis)
Collaborative tool to define and automate document workflows between people in small organizations and teams. Workflow management software in the cloud to define and automate collaborative processess in organizations and teams.

par FORMVERSE

(0 avis)
COMPANY OVERVIEW: FORMVERSE is the leading provider of email-based forms & workflow automation software. Proven and trusted by global enterprises and government organizations, our unique and sophisticated forms & workflow automation solution allows internal and external users to interact with forms right from within the familiarity of their existing email. All data, metadata, and attachments are captured where management can access custom and powerful real-time reporting. Enterprise Workflow Automation leveraging investment in Microsoft. No Coding and easy integration with ERP, CRM, HRIS systems

par R2 Sistemas

(0 avis)
A powerful and unique Office Process Automation solution that lets you describe and order the actions that are applied to each document. Service requests faster by accelerating document creation and preparing them for the automated workflow. Simple, secure cloud storage that eases file management, prevents duplication and lets you self-service your storage capacity needs. Use R2 Docuo powerful, friendly sharing features to drive collaboration between your team, clients and delivery partners. Win back time and increase productivity. The easy to use document management and unique workflow solution chosen by leading companies.
Non-coding workflow software for connecting people, data and daily processes with a cloud-based Workflow Tool and streamlining routine business operations. It provides a complete set of capabilities for Approval and Change Management, Customer Request Management and Issue Tracking. Comindware Tracker allows for robust workflow process modeling coupled with flexible web forms and reports, on-the-fly process updates and real-time visibility. Give it a try now! Non-coding Workflow Management Tool to connect people, data and daily processes.

par CHALEX

(1 avis)
SmartFlo SaaS platform helps marketers bring packaging, promotions and events to market through its DAM-enabled BPM services. SmartFlo SaaS platform helps marketers bring packaging, promotions and events to market through its DAM-enabled BPM services.

par Vertafore

(27 avis)
Vertafore AMS360 is the most advanced and cost-effective insurance agency management system software for independent insurance agencies of all sizes. An advanced and cost-effective insurance agency management system software for independent insurance agencies of all sizes.

par P3Infotech Solutions

(4 avis)
Orgzit is a B2B SaaS technology product company. Our web and mobile product looks like a spreadsheet but provides powerful functionalities for data organization including access controls, automation using workflows, and powerful business analytics. In simple terms, Orgzit is a Lego block solution for collaboration and workflow management software application. Using the platform even non-coders can build powerful relational databases and workflow management software within a matter of hours. Orgzit is a powerful unified business management tool that empowers teams to track, manage and analyze any information.

par SofTech Group

(3 avis)
ProductCenter connects your people, allowing them to work collaboratively, centralizing and improving the management of all your product data. It streamlines the process steps you employ to create, manufacture, and support your products from the earliest glimmer of a concept through to retirement. ProductCenter PLM is proven among many worldwide users and installs readily for immediate gains in product development efficiency. Improve your business results by implementing ProductCenter today. Automates and streamlines your critical product data, lifecycle processes, communications, and value chain interactions.

par RiaForm Technology

(2 avis)
Easily track approvals, tasks and workflow to get organized and under control in no time, no programming required. Download or cloud. Easily track approvals, tasks and workflow to get organized and under control in no time, no programming required. Download or cloud.

par Collavate

(0 avis)
Collavate is a cloud-based document collaboration suite that helps you and your team connect and get work done in Google Drive. Collavate provides document workflow, security and archiving application for Google Drive. It's compatible with Google Apps and Gmail. Collavate is listed in Google Apps Marketplace, Chrome Web Store and Google Docs Add-on Store. Document workflow, security and archiving application for Google Drive. It's compatible with Google Apps and Gmail.
TruEdit empowers teams everywhere to publish anywhere. TruEdit is the secure, cloud-based platform for teams to connect, create, and communicate the language of mobile, print and web. TruEdit centralizes content and workflow management, so more time can be spent on the creative work you love. TruEdit is for anyone who publishes content as an integral part of their operations. The platform offers the flexibility and customization necessary to support your creative workflow TruEdit is the secure, cloud-based platform for teams to connect, create, and communicate the language of mobile, print and web.

par Slenke

(4 avis)
Slenke est un logiciel complet de collaboration d'équipe et de gestion de projet. Grâce à l'interface utilisateur intuitive et facile à utiliser, il vous permet de gérer plusieurs projets, tâches, les communications de l'équipe et le suivi du temps en un seul endroit. Slenke est un logiciel complet de collaboration d'équipe et de gestion de projet.

par Indellient

(0 avis)
Blue Relay offers a powerful suite of workflow & document management tools that simplifies document approval processes & improves quality and compliance. From insurance, health, financial, legal, real estate or energy, our solution is greatly valued in increasingly regulated industries for its ability to improve productivity, accuracy and compliance. Powerful features like document routing, comparison and annotations allow you to accelerate approval processes by streamlining collaboration. A powerful suite of workflow & document management tools that simplifies document approval processes & improves quality and compliance

par Methodologee

(7 avis)
Whether youre ready to scale or just getting started, Methodologee is the simple way to create, organize, and share your standard operating procedures (SOPs). Our simple business process management software (BPM) helps you quickly create step-by-step procedures, manage recurring tasks, collaborate with your team, and create an operations manual so your business can scale. Get started today with our free plan. Systemize your business. Simplify your life. Create and manage processes and procedures for your small business.

par Biztera

(0 avis)
Cloud solution for approval workflows. It streamlines the process by which approvals are sought, documented, and approved. Cloud solution for approval workflows. It streamlines the process by which approvals are sought, documented, and approved.

par Globi Web Solutions

(49 avis)
GlobiFlow is a powerful Podio add-on that allows you to automate your business processes, police your Podio activities, and Visualize your Podio Data. With GlobiFlow for Podio, you can automate key tasks and set up triggers for essential time-sensitive actions. GlobiFlow is so comprehensive that you are able to turn Podio into a much more sophisticated, dynamic, business management system. Powerful Workflow Automation & Data Visualization for Citrix Podio

par LivePoint

(21 avis)
Customers expect excellent service, 24/7 access and their data to be secure, all at a competitive price, or they will switch to your competitors. By automating your business processes, and managing your tasks with SwiftCase, you can focus on keeping your customers happy, while growing your business. With faster processing, secure, role-based access, enhanced tracking and flexible reports, you can reduce errors, hit your SLAs and reduce costs through digital transformation with SwiftCase. Digitally transform your business and delight your customers with SwiftCase. Automate expectation and go further.

par HelpSystems

(5 avis)
Automate is an award-winning Robotic Process Automation software platform that integrates and automates disparate applications and technologies that drive your business without writing code. Whether your task is transferring thousands of files securely, compiling month-end reports, or extracting data from a homegrown application, Automate robots will streamline your workload so you can focus on the strategic activities where you add the most value. With Automate, it's simple to create, manage, and deploy powerful software robots using our drag-and-drop interface.

par Bespokemetrics

(0 avis)
With COMPASS SRP, GCs can take comfort in knowing that they are using the most advanced analytical based prequalification tool on the market. Through ongoing backtesting and standardized data collection (1Form), COMPASS produces an assessment of a subcontractor's execution ability; the Q Score. COMPASS Subcontractors are relatively ranked by industry standard CSI Codes in real time, providing ongoing insight into a GCs exposure. Compass is organically designed to create a seamless integration between all stakeholders during preconstruction.
As an advanced BPM solution, Process Director contains powerful workflow software designed to automate critical processes, and then to continuously evaluate and improve them over time. Process Director offers an intuitive point-and-click graphical user interface, allowing users to rapidly build complex workflows, define business rules, create reports and integrate external data. Process Director is 100% web-based and is available both on-premise and in the cloud. BP Logix extends workflow & BPM software with advanced predictive capabilities. No programming.
Ready-to-use, web-based enterprise workflow solution to set up processes in a self-service way without any coding or IT development involvement. Built-in forms and document management tool combined with fast process set up, management, modifications and automation even for very complex workflows. Unique enterprise workflow framework for full-featured process automation and document management. Web-based and Self-service.

par Qualitech Solutions

(0 avis)
BPISystem is an intuitive, 100% web-based Business Process Management System (BPM) that will assist your organization in automating existing and future processes in one application. BPI System can: Automate all your process flows in an easy to use interface, Reduced development and maintenance costs, Make your information secure yet accessible from a single location, Effectively influence better corrective action decisions, Help your company stay focused on performance improvement. Web-based Business Process Management System (BPM) that will assist your organization in automating your business processes.

par irth Solutions

(0 avis)
Solution mobile basée sur le cloud, irth WorkSpace automatise la gestion de la main-d'œuvre et les opérations sur le terrain autour de workflows personnalisés qui s'intègrent dans les systèmes back-end. Elle est facile à configurer et à utiliser et est accessible depuis n'importe quel appareil mobile. irth WorkSpace propose une création et une publication collaboratives de flux de travail uniques basés sur des règles et des formulaires qui rassemblent des informations sur les entreprises, automatisent les processus de travail, gèrent les actifs et les équipements et fournissent un aperçu de ces trois éléments. Solution mobile basée sur le cloud, irth WorkSpace automatise la gestion de la main-d'œuvre et les opérations sur le terrain autour de workflows personnalisés.

par Thrive

(3 avis)
L'équipe donne aux studios les outils et les données dont elle a besoin pour bénéficier d'un avantage concurrentiel. Ses fonctionnalités puissantes (Basecamp, Toggl et Freshbooks avec un splash de Google Analytics) soulagent les points problématiques associés à l'exploitation et à la croissance d'une entreprise e création réussie. Permet de dynamiser un Studio, en gérant de beaux projets, le personnel et les statistiques analytiques.

par Intoware

(1 avis)
WorkfloPlus enables a company to relay digital working instructions and procedures to its employees across multiple platforms (including smart glasses such as the HMT-1) thus ensuring compliance, traceability and data collection for audits. Additionally, WorkfloPlus will help eliminate the need for paper-based work instructions and procedures, converting them to fully functional mobile applications. Digital working instruction and work procedure solution that combines wearable, mobile and desktop platforms.

par Paperless Online

(1 avis)
Paperless Online provides a secure and easy way to receive and track forms and documents. Forms can be designed in minutes with drag and drop. It also supports workflows and collaboration. You can email a form to be filled out or reviewed. File Cabinet supports version control and access permissions. Documents can be generated with data merged and sent via DocuSign. A self-service portal allows clients to submit documents and forms, view status and also communicate with staff. Paperless Online provides an easy way to receive and track forms and documents.

par Framestr

(1 avis)
Online form solution that automates workflow through 3rd party integrations and increases conversion rates with A/B testing. Online form solution that automates workflow through 3rd party integrations and increases conversion rates with A/B testing.

par Simple Technology

(0 avis)
Dans l'application Simple, à chaque actif sont attribuées des informations pertinentes telles que les mots clés et les droits d'utilisation, de sorte qu'il soit rapidement possible de trouver le matériel nécessaire et d'acquérir l'assurance nécessaire pour l'utiliser. Utiliser DAM pour voir tous les matériaux de marketing à travers les différents canaux et tout au long du parcours client, de façon à garantir la création d'expériences client cohérentes. Grâce à une API ouverte, les actifs peuvent être mappés à des workflows intelligents et transmis à des outils d'exécution de canal basés sur le Cloud, par exemple. CRM et systèmes CMS. Simple fournit un lieu central pour les équipes en vue de gérer leurs actifs de marketing sur toutes les chaînes de médias.

par Rethink Workflow

(0 avis)
Cut the cost, time, and frustration of manual paper-based processes by our simple, powerful, and secure workflow system. Cut the cost, time, and frustration of manual paper-based processes by our simple, powerful, and secure workflow system.

par Clear Software

(2 avis)
Clear Software makes business software easy to use by consolidating and streamlining tasks across multiple enterprise applications into logical business processes within a single dashboard. Clear Software is a cloud-based platform-as-a-service (PaaS) that makes business software easier to use.
EnterWorks is a market leader in master data solutions for acquiring, managing and transforming a companys product information into persuasive and personalized content for marketing, sales, digital commerce and new market opportunities. EnterWorks solutions and professional services have been proven by its many large multi-national, Fortune 1000 customers. Deliver differentiated experiences across your content value chain with EnterWorks, your Product Information Management solution.
Workflow management solution with scalable data structure that integrates with any of your existing systems. Workflow management solution with scalable data structure that integrates with any of your existing systems.
BizFlow Plus BPM software is an business process management suite for rapidly designing, implementing, deploying, and optimizing enterprise solutions. As BizFlow Plus supports both structured and dynamic (unstructured, non-routine, unexpected, situational) work interactions, the software can be used for both BPM and Case Management applications. The suite includes integrated modeling, web-based forms design and development, reporting and analytic dashboards. BizFlow Plus BPM software is a rapid application development platform for implementing process-driven and case management solutions.

par CANEA ONE

(2 avis)
CANEA Workflow vous permet d'automatiser et d'accélérer vos processus administratifs ainsi que d'assurer leur qualité. Depuis votre navigateur, utilisez l'outil de conception puissant pour définir simplement puis améliorer continuellement vos processus, formulaires et modèles de traitement. CANEA Workflow prend en charge tous les types de flux de travail : réclamations, écarts, accidents, suggestions d'amélioration, missions, cas ITIL, etc. CANEA Workflow est une solution flexible et puissante de BPM qui permet d'exécuter et de surveiller des flux de travail multiples.
Home builder software designed to manage labor costs, analyze different price options, file contracts, and create building schedules. Home builder software designed to manage labor costs, analyze different price options, file contracts, and create building schedules.

par Whitestein Technologies

(0 avis)
The Living Systems Process Suite - or LSPS - from Whitestein is revolutionary. The platform is designed from first principles to answer the needs of business and IT in one seamless, transformational package. Whether you need to build a simple standalone application to automate a paper-based workflow, integrate ageing legacy infrastructure, or create intelligent software solutions that adapt their behavior to business events in order to achieve business outcomes, it is the intelligent choice. LSPS from Whitestein is the most advanced, intelligent BPMS available today.
A modular, end to end business management system that has been designed to assist small to medium sized business improve operational workflow. With an easy to user User Interface, flexibility and scalability, customers get a rapid ROI. Speed up your own billing process, better manage your workforce, automate your operations and have a truly mobile workforce with Insight. All in one system that will run your entire business while improving operational workflow processes.

par ezCollaborator

(0 avis)
Task, Project and Business Process Workflow Management Software. Task, Project and Business Process Workflow Management Software.

par dbtech

(0 avis)
Empowers users with access to information on-demand so they can make better, faster and more accurate business decisions Empowers users with access to information on-demand so they can make better, faster and more accurate business decisions

par Happen Business

(0 avis)
Business Management Software to streamline and centralise your business operations in one powerful solution. Jim2 Business Engine integrates accounting, workflow, CRM, sales and service activities, stock, purchasing, reporting, email, scheduling, documents, and more, to boost visibility and efficiency in your business. Pair with Jim2 Mobile to empower staff with real-time access on the road using the native iOS app. Available in On Premises or Cloud platforms. Jim2 Business Engine powers you to manage workflow, accounting, email, documents and more with one fully integrated back-end system.
Workflow and case management software that separates complex issues into various tasks that are distributed among employees. Workflow and case management software that separates complex issues into various tasks that are distributed among employees.
Datapolis Workbox 2013 is a no-code solution to create and manage SharePoint 2013 workflows. It enables users to design clear and understandable workflow diagrams which support human-centered business activities. Its extraordinary ability to implement ever changing needs provides the advanced levels of adaptability and flexibility that are inherent in modern business processes. Human-centric worfklow solution for SharePoint.
ACTICO Rules: The intuitive way to model, execute and seamlessly integrate powerful business rules. Innovative competitors, globalization of markets and ever-changing legal frameworks create permanent challenges. That is why business success is increasingly dependent on two factors: agility and flexibility. And this is where Business Rules Management comes into play. It seamlessly integrates business departments throughout the entire life cycle of business logic. Learn how it works. ACTICO Rules offers a uniquie intuitive, graphical approach to Business Rules Management. Learn more about ACTICO Rules.
Gives organizations the power of real-time planning and fast communication by tracking, prioritizing, and coordinating tasks. Gives organizations the power of real-time planning and fast communication by tracking, prioritizing, and coordinating tasks.

par Flovate

(0 avis)
Bespoke software, Zero-code: digitise your business fast with the our business process management platform. Bespoke software, Zero-code: digitise your business fast with the our business process management platform.

par TeamworkIQ

(0 avis)
Create Shared Checklists for Teamwork, Tasks, Projects and Processes. Create Shared Checklists for Teamwork, Tasks, Projects and Processes.

par Karbon

(114 avis)
Karbon is an advanced workstream collaboration platform integrated with your email, ensuring visibility across teams, departments and locations. Combines your email, discussions, tasks and powerful workflows to keep everything your team needs to get work done in one place and in context. Karbon is an advanced workstream collaboration platform integrated with email, giving context to all your team's work & communication.

par Pelago

(52 avis)
Intervals is worfklow management software that marries time tracking & task management in a collaborative space with powerful customization to match your workflow. Includes a work request queue, email integration, metrics/reporting and more. Ideal for small businesses including web developers, consultants, creative agencies and IT services firms. Fully functional free trial. All plans include unlimited users. Intervals provides a perfect blend of task, time and project management for small businesses.

par ROLL

(37 avis)
Track leads and opportunities, manage projects, tasks, track time and keep track of every projects financial position. ROLL has fast and efficient process. Your team and contractors willl spend more time delivering projects. For managers and business owners, ROLL also forecasts future revenue giving you visibility and control. ROLL is a faster, better way of working. Customers include creative businesses, consultancies, digital agencies, civil engineers and other services based businesses. Super fast end to end workflow management software for services businesses including creative industries and consultancies.

par Slope

(22 avis)
Slope is a project management tool for marketing and creative teams. Unlike generic project management tools, Slope offers built-in creative review tools like time-coded comments for video and annotated comments for designs. Slope makes it easy for marketing and creative teams to plan, track, and collaborate on projects.

par FlowCentric Technologies

(22 avis)
FlowCentric Processware is ideal for organisations that want to embrace digital transformation, innovate easily and gain results quickly. Companies use the software to develop flexible workflow management solutions; extend the life of ERP systems; and add meaningful action to the data collected by IoT devices. The software is perfect for companies with 100+ employees that want to digitise an unlimited number of processes, improve operational efficiency, and enforce legislative controls. Enables organisations to automate workflows and processes, innovate easily and gain results quickly.

par Microdea

(15 avis)
Synergize document management software has helped hundreds of transportation and logistics companies manage their critical documents and information. Our automation platform addresses top industry concerns including improving cash flow, recruiting and managing new