85 résultats
Pourquoi Capterra est gratuit

par TNE Group

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Merkato est très convivial et étonnamment facile à utiliser. Le logiciel est doté de fonctionnalités et de fonctions intelligentes, orientées utilisateur. L'interface utilisateur est stricte et adaptative. L'utilisateur ne voit que ce dont il a besoin à tout moment. Pour cette raison et du fait des nombreuses autres options modernes, les délais de mise en œuvre sont courts. Effectuer des modifications dans les règles ou la mise en page ne pose aucun problème. Il est possible d'utiliser le glisser-déposer, copier-coller à partir d'Excel et de nombreuses autres fonctions intelligentes ; les modifications et les améliorations sont amusantes à mettre en œuvre. En savoir plus sur Merkato Un système complet pour capturer les règles métier et pour générer et distribuer des devis et autres documents liés aux produits. En savoir plus sur Merkato

par Multiorders

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Intégrez tous les canaux de vente et gérez vos commandes avec Multiorders - logiciel d'expédition et de gestion des stocks multicanaux - une solution d'optimisation parfaite des flux de travail. Connectez tous vos transporteurs et imprimez les étiquettes en un seul clic, gérez les prix et les niveaux de stock de tous les canaux de vente au même endroit. USPS Commercial Plus Pricing disponible. Intégrer Amazon, Ebay, Etsy, Shopify, Woocommerce, BigCommerce, SquareSpace et d'autres canaux de vente. Meilleure solution pour les vendeurs en ligne. En savoir plus sur Multiorders Connectez tous les canaux de vente et gérez les processus d'expédition et l'inventaire d'un endroit. Solution idéale pour les vendeurs en ligne multicanaux. En savoir plus sur Multiorders
QuickBooks Enterprise est un logiciel de comptabilité pour le bâtiment de bout en bout qui évolue avec votre entreprise. Il fournit tous les outils dont vous avez besoin, tout en restant simple d'utilisation. Vous pouvez organiser vos livres, gérer votre stock, suivre vos ventes et même gérer votre paie, pour un coût réduit. Avec QuickBooks Enterprise, vous économisez des milliers de dollars par an par rapport à des solutions comparables. Puissant et flexible, il existe également dans des éditions conçues pour répondre à vos besoins spécifiques. Faites un essai gratuit dès aujourd'hui. Le leader des logiciels de comptabilité pour les petites entreprises. Accès instantané aux informations sur les clients, les fournisseurs et les employés.
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Cin7 is the automated inventory management platform for brands growing their revenue over $1 million. Cin7 synchronizes their stock with sales and orders across every physical and online sales channel and automates order processes for greater efficiency. Cin7 is not ideal for Rentals or Asset management type of businesses. Brands that sell or distribute products use Cin7 to keep costs down, margins and cash flow high and stock at the right level. Note: Cin7 is not suitable for asset management. Cin7 integrates online and physical sales channels and stock locations and automates order management for fast, efficient fulfillment.
Square for Retail has all the tools you need for smooth selling with software, hardware, and payments built just for retailers. Sell in store and online seamlessly with an integrated online store. Ring up a sale in seconds with our easy-to-use iPad POS. Track and transfer multi-location inventory and understand your profit margin. Manage your employees with timecards. Add inventory from your POS and instantly create customer profiles. Generate and print barcode labels. Get started free. Square for Retail has all the tools for smooth selling with a POS, online store, inventory, hardware, and payments built for retailers.

par TradeGecko

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TradeGecko is a cloud commerce platform to help businesses create, edit and manage orders across multiple sales channels. Its core capabilities and extensive app ecosystem, provide businesses with the ability to easily automate order workflows, increasing operational efficiency and customer satisfaction. It helps you expedite payments; create private B2B eCommerce experiences for wholesale customers; and seamlessly automate the connection between systems across multiple channels. TradeGecko is a cloud commerce platform to help businesses create, edit and manage orders across multiple sales channels.
SAP Business ByDesign est une solution d'entreprise à la demande, complète et adaptable conçue pour unifier et rationaliser les opérations commerciales de base des entreprises de taille moyenne. La solution prend en charge les services financiers, la CRM, la gestion des ressources humaines, la gestion de la chaîne d'approvisionnement, la gestion de projets, la SRM et la gestion de la conformité.

par SalesPad

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Supervisez et gérez chaque étape de la distribution. SalesPad Desktop est l'outil idéal pour les entreprises de distribution et de fabrication. Traitez les commandes avec plus de précision et d'efficacité, tout en bénéficiant d'une visibilité totale sur chaque étape de votre flux de travail. Simplifiez la vie de votre équipe de service client et de vos commerciaux en mettant à leur disposition les informations dont ils ont besoin avec une fonction de recherche performante similaire à Excel. Opérer en dehors de Dynamics GP permet de réduire vos coûts par siège et offre des niveaux de sécurité supplémentaires. Une solution complète de saisie des commandes, d'achat et de gestion des stocks pour Microsoft Dynamics GP.

par Brightpearl

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Brightpearl est conçu pour aider les commerces de détail et les grossistes omnicanaux bien établis à automatiser la gestion des commandes. Le système consolide les commandes de tous vos canaux de vente au détail en ligne/hors-ligne en une seule interface et vous aide à gérer les stocks, les commandes, les achats, la comptabilité, le CRM, le point de vente et le traitement en temps réel. De plus, il vous fournit également un aperçu approfondi de la rentabilité de vos produits, clients, canaux et fournisseurs. Complètement intégré aux principales plateformes et places de marché d'e-commerce. Brightpearl est un système complet de gestion des commandes conçu pour aider les commerces de détail et les grossistes omnicanaux à gérer leurs commandes en temps réel.

par Repsly

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Repsly est la seule solution de gestion des opérations de vente au détail permettant de centraliser les données de vente, d'observation et de magasin, en faisant le lien entre les activités en magasin et leur impact sur les ventes. Plus de 1 000 équipes dans plus de 80 pays gèrent leurs opérations et leurs ventes sur le terrain avec Repsly. Avec des fonctionnalités telles que la prise de commandes, la gestion des contacts, la gestion des territoires, le reporting avancé, la lecture de codes-barres, etc., Repsly aide votre équipe sur le terrain à atteindre des performances optimales et à augmenter les ventes au détail. Repsly utilise une approche unique basée sur les données qui permet aux équipes de terrain dans le domaine des biens de consommation d'atteindre des performances optimales et d'augmenter les ventes au détail.

par Handshake

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Handshake Rep est la principale plateforme d'entrée de commandes B2B pour les fabricants, les distributeurs et les grossistes avec des représentants commerciaux sur la route. Donne aux commerciaux le pouvoir de saisir des commandes rapidement, avec toutes les informations et l'historique du client à portée de main. Handshake Rep est entièrement intégré avec le site web d'e-commerce B2B et l'application mobile Handshake Direct qui donne à vos clients la commodité de la commande en ligne 24h/24, 7j/7. Capturez les commandes de tous vos canaux de vente B2B avec Handshake, intégré à votre ERP. Entrez rapidement les commandes B2B en gros lorsque vous êtes sur la route. Entièrement intégré avec les solutions de commande client de Handshake.

par Pepperi

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Consolidez la saisie des commandes sur le terrain et au bureau avec la plateforme de ventes B2B de Pepperi. Elle vous permet de gérer tous vos canaux de vente sur une seule plateforme pour une gestion et une surveillance rationalisées. Conçu pour les sociétés et les grandes entreprises de biens de consommation, Pepperi offre une plateforme de commerce complète pour gérer de façon cohérente tous les aspects de vos ventes B2B omnicanales. Elle combine de manière unique l'automatisation de la force de vente, les activités PDV, la livraison directe/DSD et l'e-commerce B2B. Consolidez la saisie des commandes sur le terrain et au bureau avec la plateforme de ventes B2B de Pepperi. Gérez tous vos canaux de vente en un seul endroit.

par ordoro

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Ordoro gère toutes vos commandes sur vos paniers d'achats, marchés et comptes d'expédition en les regroupant au même endroit. Plus besoin de vous connecter à plusieurs sites pour copier-coller des informations en espérant de ne rien oublier. Gérez les commandes en attente, les commandes partielles et les retours directement dans l'application et accédez aux meilleurs tarifs USPS du secteur (jusqu'à 67 % de remise) ! Comparez les tarifs entre FedEx, UPS, USPS, Canada Post et DHL. Les économies réalisées grâce à la solution d'expédition à prix réduit de l'éditeur payeront le coût de l'application ! Expédition, inventaire et tout le reste
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Verenia est une solution CPQ et d'e-commerce conçue pour les entreprises de tous les secteurs, de taille moyenne ou grande. Cette solution fournit des devis sans erreur pour des configurations simples et complexes, gère les niveaux de tarification et les remises, réduit le temps de cycle de vente et modernise le processus de vente. Grâce à Verenia, les entreprises économisent des milliers de dollars sur les frais du service client, en rationalisant leurs processus de saisie des commandes. Des entreprises comme Yamaha Motors, Bennington Marine, Yates et RenewAire lui font confiance. La solution omnicanale la plus facile à utiliser qui rassemble le CPQ, le e-commerce et effectue l'activation des ventes.
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Programme de gestion d'entreprise entièrement basé sur le cloud. Fournit tout ce dont vous avez besoin pour gérer l'inventaire, la production, les ventes, les achats, la comptabilité et la paie. Choisissez les modules à utiliser et concevez votre flux de travail personnalisé. Utilisez toutes les fonctionnalités en ligne à tout moment et n'importe où. Prix abordable : 55 $ par mois pour un nombre illimité d'utilisateurs. Aucun coût supplémentaire pour la mise en œuvre, les mises à niveau ou la maintenance. Testez votre version d'essai gratuite dès aujourd'hui ! ERP entièrement basé sur le cloud. 55 $ par mois pour un nombre illimité d'utilisateurs. Ventes, achats, inventaire, comptabilité, etc. Application mobile gratuite et messagerie.

par NuORDER

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Plateforme d'e-commerce et d'entrée de commandes qui aide les marques et les commerces de détail à simplifier la gestion des commandes et la sensibilisation des acheteurs.

par Sofon Guided Solutions

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Sofon est une solution d'automatisation des ventes qui simplifie, accélère et améliore le processus de vente des produits ou services spécifiques à un client. Sofon aide les commerciaux à traduire facilement et rapidement les exigences des clients en propositions et devis professionnels, sans erreur. Les devis peuvent être automatiquement transformés en ordre de fabrication. Sofon guide les services des ventes pour choisir le produit répondant le mieux aux besoins de l'acheteur potentiel et aider ce dernier à prendre une décision d'achat. Sofon aide les commerciaux à traduire facilement et rapidement les exigences des clients en propositions et devis professionnels, sans erreur.
Now Commerce is B2B eCommerce made simple. Exclusively for wholesalers, manufacturers, and distributors using QuickBooks desktop. Online order entry portal for your sales reps and B2B customers. Real-time inventory, customer-specific order forms, custom pricing, and complete order history. Orders placed online are automatically created in QuickBooks, eliminating order entry. Now Commerce is a simple, affordable, turn-key solution; not custom development. Sets up instantly. Free support. Now Commerce is the leading B2B eCommerce platform for wholesalers, manufacturers, and distributors using QuickBooks desktop,

par Solid Commerce

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Solid Commerce fournit une plateforme unique tout-en-un qui permet aux commerces de détail en ligne de taille moyenne de gérer l'ensemble de leurs listes, prix, stocks, commandes et expéditions sur plusieurs sites web et marchés (Amazon, Jet, Walmart, eBay et plus de 15 autres enseignes). En tirant parti d'une plateforme unique, les marques et les commerces de détail peuvent rationaliser leur processus de commande en ligne, imprimer toutes les étiquettes d'expédition des principaux transporteurs et intégrer plusieurs partenaires de drop-shipping à plusieurs canaux d'e-commerce. Prix de départ : 399 $/mois. Solid Commerce propose une plateforme unique qui permet aux commerces de détail mid-market en ligne de vendre leurs produits sur plusieurs marchés (Amazon et plus de 15 autres enseignes).

par SellerCloud

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Une solution de gestion des stocks et des commandes avec des fonctionnalités de catalogage, d'achat, d'expédition, de reporting, de comptabilité, etc. INVENTAIRE MULTICANAUX ET SOLUTION DE GESTION DES COMMANDES

par Orderbot Software

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Gestion des commandes B2B et B2C flexible et performante qui permet aux entreprises au chiffre d'affaires supérieur à 3 M$ de gérer leur activité avec simplicité et efficacité. Orderbot fournit un flux de fonctionnalités rationalisé avec une plateforme centralisée destinée à la gestion des opérations sur plusieurs canaux et inventaires. S'intègre facilement aux fournisseurs de services d'expédition, aux organismes de paiement, aux marchés ainsi qu'aux plateformes EDI et d'e-commerce, notamment Shopify, Magento, BigCommerce et Workarea (anciennement WebLinc Commerce Platform). Consolidation des principaux processus opérationnels de commande, d'inventaire, de gestion client, de facturation, de traitement et de reporting.
ZiiZii s'intègre à votre système ERP pour fournir aux représentants de ventes et aux clients des outils de saisie rapide des commandes et des options de traitement des crédits/retours. Les utilisateurs peuvent consulter les articles (y compris l'historique des commandes) et envoyer les commandes rapidement grâce aux applications mobiles Android et iOS, au portail web et à la prise en charge des équipements existants. En outre, ZiiZii permet d'imprimer des étiquettes de rayonnage et des reçus personnalisés sur site, selon les besoins. Optez pour ZiiZii, son temps d'installation court et son assistance réactive pour la saisie de vos commandes B2B. Solution d'impression et de saisie de commandes tout-en-un conçue pour les distributeurs en gros. Assistance pour les représentations de ventes et les commandes client en libre-service.

par Cabentry

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Cabentry is a simple and easy to use cabinet order entry software your customers can use to help them quote jobs and reduce errors on orders placed. Cabentry will streamline the ordering process from the front office to manufacturing to get jobs to the shop floor in a fraction of the time. Order entry software for cabinet manufacturers that allows designers to quote and order jobs on their own.

par Wise Software

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Our Order Entry Software delivers a centralised, integrated solution for processing orders from across multiple sales channels. Whether you receive a handful or thousands of orders a day, our software allows you to manage trading through eCommerce websites, marketplaces, trade counters, retail stores or field sales reps. Through a user-friendly interface that offers access to accurate stock visibility and aids up/cross selling, OrderWise will help you improve your sales performance. Benefit from fast, organised and cost-effective order entry across multiple sales channels that helps you to maximise profitability.
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Dynamic Inventory est une solution logicielle performante et conviviale de contrôle d'inventaire conçue spécifiquement pour les PME. Profitez d'une solution rentable à même de résoudre tous vos problèmes fréquents sans passer par une option onéreuse. Besoin d'un système de suivi d'inventaire à la pointe de la technologie pour le contrôle des stocks et la fabrication ? Dynamic Inventory permet aux entreprises comme la vôtre de suivre efficacement leurs produits, fournisseurs, ordres d'achat et commandes. Dynamic Inventory est un logiciel complet de contrôle d'inventaire conçu pour les PME.

par SalesWarp

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SalesWarp est un système avancé de gestion des commandes qui gère les opérations Ventes, Marketing, Exécution, Expédition et Entrepôt via une solution puissante et souple SaaS sur le cloud pour développer les marques, les commerces de détail et les entreprises B2B. Fonctionnalités clés : gestion des commandes, gestion des stocks, gestion de l'information sur les produits, marchés, expédition, achat/réapprovisionnement, service client, entrepôt. Le logiciel de gestion des commandes de SalesWarp offre des performances inégalées pour que les entreprises puissent vendre plus, fabriquer plus et gérer moins.

par PlumRiver

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Utilisé par The North Face, Oakley, Hurley et d'autres marques, Elastic est la plateforme B2B la plus complète disponible sur le marché. Elle répond à tous vos besoins en matière de processus de vente et crée une expérience de différenciation de la marque pour les représentants et les revendeurs. Les fonctionnalités de la solution Elastic incluent un générateur de catalogue numérique/personnalisé, une saisie de commande en ligne avec intégration ATS (Applicant Tracking Systems) et ERP (Enterprise Resource Planning), une planification des assortiments OrdeVisual et des outils de tableau blanc. Elle exploite également vos ressources marketing pour donner un aspect B2C à votre site. Plateforme B2B basée sur le cloud pour les fabricants, qui comprend le catalogue numérique, la saisie des commandes en ligne, l'état des commandes, la planification des assortiments...
CORESense est un fournisseur de solutions de commerce de détail et de commerce en ligne qui permet aux petites et moyennes entreprises de vendre leurs produits par l'intermédiaire de canaux de vente en ligne, mobiles, par catalogue, par événement et au détail. À la fois centrée sur le client et basée sur le cloud, la plateforme de commerce de CORESense permet aux commerces de détail, aux grossistes et aux fabricants de rationaliser leurs opérations et d'augmenter leurs ventes en ligne et en magasin. CORESense s'intègre facilement aux solutions ERP, WMS et de comptabilité existantes ou de nouvelle génération. Prise en charge complète des points de vente traditionnels, du commerce web, des call centers. Intégration complète aux enchères en ligne.
La solution de dématérialisation des commandes Esker permet aux services en charge de la réception des commandes & litiges clients d’automatiser l’intégralité du processus. Parmi les fonctionnalités clés : réception multi-canale des commandes (fax, e-mail, courrier, EDI, portail web…), routage intelligent aux bons interlocuteurs, extraction des données, détection des commandes urgentes, archivage unifié, gestion des litiges… Les avantages sont nombreux : meilleur pilotage d’activité grâce aux tableaux de bord, réduction des coûts et des erreurs, respect des engagements de service… tout en améliorant la qualité de travail des équipes ainsi que la satisfaction des clients. Automatise la réception de la requête d'un client et la création de la commande correspondante dans votre système ERP.

par LinkGreen

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LinkGreen simplifie et accélère l'achat et la vente en gros. Que vous travailliez dans le secteur des pépinières, de l'aménagement de pelouses et jardins, des serres et de la floriculture, de la décoration d'intérieur, du cannabis, de l'agriculture, de la sylviculture ou des matériaux de construction, LinkGreen a une solution adaptée à vos besoins. Découvrez comment des fonctionnalités, telles que le bureau de commande en ligne LinkGreens, la lecture des code-barres, le catalogue numérique et les applications mobiles pour les commerces de détail et les représentants commerciaux, peuvent aider votre entreprise à réaliser des économies de temps et d'argent dans votre processus de commande en gros. Outils de commande en ligne, d'intégration d'inventaire, de vente et de marketing pour aider les commerces de détail, les distributeurs et les fournisseurs à développer leur activité.

par inSitu Mobile Software

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inSitu Sales est une solution mobile tout-en-un pour les ventes sur le terrain, le DSD (Direct Store Delivery) et l'e-commerce B2B. L'application et le portail e-commerce proposent la facturation mobile, la création de devis et de commandes, le traitement sécurisé des paiements mobiles, le catalogue numérique de produits, la création et le suivi d'itinéraires de vente par GPS, la gestion du territoire et l'intégration avec les logiciels Quickbooks, SAP, Freshbooks, Microsoft Excel et Xero. inSitu Sales est une solution mobile tout-en-un pour les ventes sur le terrain, le DSD (Direct Store Delivery) et l'e-commerce B2B.

par e-Con Solutions

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Choisissez e-Con CPQ ! Cette phrase émane d'une telle confiance, car e-Con réside dans la base de données Dynamics. Alors que d'autres configurateurs s'intègrent et utilisent parfois une base de données distincte, e-Con réside véritablement dans Dynamics. Cela fait d'e-Con le seul outil CPQ disponible qui fonctionne comme un logiciel Dynamics, en utilisant des données et une logique centralisées. Avec plus de 250 clients actifs dans de nombreux secteurs, aucun scénario de gestion n'a été trop complexe aux yeux de l'éditeur et leurs antécédents le prouvent. Êtes-vous intéressé par le logiciel CPQ ? C'est le seul logiciel CPQ capable de se concentrer strictement sur Microsoft Dynamics 365, AX, NAV et le CRM.

par Price Reporter

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The system automated order management for tangible goods resellers. Quick Sales automates all stages of order flow including quoting, invoicing, bill payment, order fulfillment and order tracking. It is integrated with multiple order channels including your web site, Amazon, Sears, EBay, GSA Advantage etc. It automates all order fulfillment activities as it is electronically integrated with a number of major distributors across multiple industries. Provides clients with email notification The Quick Sales system streamlines order management for tangible goods resellers.

par Corevist

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Corevist Commerce leverages SAP for real-time ecommerce. Corevist clients become easier to do business with, embrace the digital shift, and reduce the phone/fax/email burden on Customer Serviceall with no additional IT investment. Corevists NetWeaver-certified integration to SAP is live on Day 1 and tailored for launch within 90 days. Corevist is a global company with clients in the US, UK, EU, and Canada. For more information, call (919) 424-2120 or visit www.corevist.com. Start Fast. Launch Quickly. Sleep Well--Real-time SAP Ecommerce for manufacturers and distributors doing B2B and/or B2C.

par Perenso

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Ideal for companies that have reps on the road who sell their products to retail outlets. Perenso helps those reps be more efficient by getting rid of their paper diary, order pads and heavy presentation folders. We process their orders automatically and provide real-time info to the company with our iPad app. Reduce your costs by over 30% and grow your sales by 20%. Helps reps in the field to conduct sales efforts and enter orders. Works on an iPad.

par Onsight

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The Onsight app helps improve sales performance by speeding up the ordering process. Sales reps can use their mobile devices to show new products to customers and to quickly create quotes and orders whilst on the road, even when they are offline. Onsight is a cloud app that is available on iPad's, iPad Mini's, Windows tablets, Android tablets and Android phones. Onsight helps wholesalers, distributors, and manufacturers to speed up order entry for their outside sales teams.

par Orderwerks

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A powerful online B2B Sales Order platform that helps companies grow with a platform that is easy and enjoyable to use all day. With a focus on a few key business areas such as Order Management, Catalog Management and Shipment Management our goal is to make your business as efficient as possible with meaningful access to as much of the underlying data your business produces. A powerful online B2B Sales Order platform that helps companies grow with a platform that is easy and enjoyable to use all day.
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ProSel est une application de saisie des commandes client robuste pour iPad. Construisez des commandes et gérez votre catalogue. Numérisez des codes-barres, parcourez les images, consultez l'historique des achats des clients et les informations sur les comptes débiteurs et utilisez un porte-documents numérique pour les documents de vente. Cette solution synchronise une richesse de données sur chaque client et chaque produit. Elle fonctionne en ligne ou hors ligne. Elle s'intègre à votre système ERP actuel. Saisie de commandes, gestion de catalogue et gestion de contenu d'entreprise (ECM) pour iPad. Conçu pour l'automatisation des ventes mobiles.

par Pomodo

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Are you a business that fulfills orders and needs help tracking them and your inventory? With Pomodo, gain control over your inventory, including multiple package sizes, kits, and assemblies; Maintain your customer information, including customer specific pricing and order history; Create sales orders from anywhere, email your customers their quote or invoice, or process your ecommerce orders. Low stock? Get notified, or create a PO from the order! The possibilities are endless with Pomodo! Order Fulfillment and Inventory made easy! Gain control over your inventory, customers, customer orders, vendors, POs and more!

par OrderCircle

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OrderCircle provides a SaaS tool for branded product companies (manufacturers) to accept and manage their wholesale orders in the cloud. Retailers can log in and add items to their cart before placing an order from a brand. The orders are then dumped into a backend for the brand to review, edit, accept, ship, and collect payment for those orders. Brings the simplicity of B2C e-commerce to B2B wholesale ordering.

par Dezdy

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Dezdy is the leading cross platform mobile commerce software solution (mCommerce) for any type of business. Whether B2B or B2C, using a mobile phone, web browser or a TV, Dezdy provides your customers who are on the go with an elegant, efficient and easy user experience. Happy customers, more orders, happy you! Leading cross platform native mobile ecommerce solution for any type of business with payment processing, content management, & more.

par Cloud Catalogue

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Digital, cloud based catalogue solution that allows for paperless order creation, sales management, and more. Digital, cloud based catalogue solution that allows for paperless order creation, sales management, and more.

par Eagle Business Software

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Solution de comptabilité pour les vendeurs de pièces automobiles et les ateliers de carrosserie, qui s'intègre aux systèmes de point de vente et d'ordonnancement d'atelier. Solution de comptabilité pour les vendeurs de pièces automobiles et les ateliers de carrosserie, qui s'intègre aux systèmes de point de vente et d'ordonnancement d'atelier.

par Envoy B2B

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Envoy B2B is a wholesale content and eCommerce platform for your entire team. Our tools and services are designed to help you create dynamic content, increase your speed of sale, and bring you closer to your retailers. Envoy B2B provides the technology you need to empower your team and support your retail channel. Order management solution that enables retailers to create marketing plans, generate reports, manage orders, track inventories & more.

par LaceUp Solutions

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Un système de traitement des commandes mobiles. Les fonctionnalités incluent : Transmettez des factures sans fil de votre téléphone à votre système de comptabilité. Faites concorder l'inventaire des camions et des stocks. Imprimez les commandes et les factures à l'aide d'une imprimante Bluetooth. Numérisez les codes-barres pour une recherche rapide des produits. Affichez les détails des produits (prix et quantités, etc.). Offrez des crédits en échange des produits retournés. Affichez l'historique des factures et ouvrez les factures. Percevez des paiements. Gestion des stocks. Rapports de vente. Un système de traitement des commandes créé pour résoudre tous les problèmes associés aux factures papier ou aux ordinateurs de poche utilisés par les entreprises de distribution.

par Surenames Internet Solutions

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Ecommerce software with searchable product catalog, order acknowledgement through email, order and payment processing. Ecommerce software with searchable product catalog, order acknowledgement through email, order and payment processing.

par Merchant Technologies

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Solutions de système de vente au détail complètes, en temps réel, basées sur Linux, avec connectivité XP. L'entreprise s'est fixé comme mission de fournir la plus grande valeur globale associée au plus haut niveau d'intégrité dans le secteur. Point de vente, contrôle d'inventaire, commerce électronique, achats, prévisions, répartition, distribution, CRM, ODBC, reporting exceptionnel, formation et service. Depuis 1985, deux clients seulement les ont remplacés : dans les deux cas, suite à une acquisition ! Plus de 3 000 installations. Idéal pour les commerces de détail dans les secteurs de la mode et des biens de consommation durables. Système de vente au détail basé sur Linux incluant des fonctions de point de vente, de contrôle d'inventaire, de commerce électronique, d'achats, de distribution et de CRM.

par Terno & Associates

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A software solution for multi-channel marketers to handle phone, mail, web, and retail orders. A software solution for multi-channel marketers to handle phone, mail, web, and retail orders.

par CoLinear Systems

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Response for Windows from CoLinear is the preferred multi-channel software solution for mail order, catalog, retail, and internet selling. Response expertly handles phone, mail order, retail and internet orders in a seamless, efficient, reliable and cost-effective manner. Features include Customer Management, Real-time Order Entry and Fulfillment, UPS OnLine Tools, Remote Call Center Support, Electronic Credit Card Processing, etc. Mail order software that manages phone, mail and Internet orders in a seamless, efficient, reliable and cost-effective manner.

par Data Management Associates

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MACH Software is a full multi-channel order management solution. We manage purchasing, order processing, inventory, marketing, accounting, and more. We offer an integrated retail POS module. Our PA-DSS certified application will help you achieve your PCI compliance goal. The MACH suite eliminates the need for multiple software programs. MACH Software is a multi-channel order management system that will help you successfully manage and grow your business.
Managing your orders has never been easier. OMS provides you with the ability to enter orders, save orders as quotes, make adjustments, issue RMA's and much more in a simple and easy to use environment. Retrieving orders is easy with fast searches by any number of given criteria such as order date, order number, customer name, items purchased, order status, etc. OMS Order Administration is seamlessly integrated into other core components such as Customer Management and Inventory Control. Provides you with the ability to enter orders, save orders as quotes, make adjustments, issue RMA's and much more.

par eJeeva

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Web-Based Order Management System enables businesses to manage their orders from multiple sources such as eCommerce websites, Phone orders, In Store/In Person orders, Email orders in one central location. Blendzi is a B2B & eCommerce solution for companies that need a custom solution for their environment. Integration with marketplaces like Amazon, eBay and others. Integration with accounting systems like Quickbooks and ERP's. Software you need to create an efficient and profitable business! Inventory management system with online order management, Integrations with marketplaces like Amazon, eBay and several others.

par XSales Mobility

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We provide Consumer Goods & Distribution companies an integrated solution for the management and control of all their field activities. From Pre Sales and Visit preparation (Stock, Billing & Sales history, route planning, etc.) to Customer visit and End-of-day settlement (route tracking, order taking, invoicing, empties handling, surveys, etc), XSales improves every step of the sales process and eases the way vendors and managers operate. We are ERP centric, standard and 100% configurable. We provide Consumer Goods & Distribution companies an integrated solution for the management and control of all their field activities.

par Inline Digital

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Looking to simplify your wholesale operations? Inline helps brands selling B2B simplify their sales using an intuitive cloud based iPad App. Inline allows users to digitize their product offering in seconds, manage their sales appointments with an in app CRM, write orders and instantly generate visual line sheets or invoices for your buyers like never before. Inline helps brands and manufactures of all sizes selling B2B simplify their wholesale operations.

par e-Market-Places

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eMarket Places provide patented software and market cost-effective software solutions to companies that conduct internet ecommerce info. CPQcart is specifically for companies that sell or buy products or services using configure price quote (CPQ) components. The eMarketplace/eCommerce engine allows CPQ industries that offer services or products with multiple options to receive instant price quotes. Patented CPQ e-Commerce/Market Place engine integrated to CMS.

par Cadre Technologies

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Le logiciel Cadence Fulfillment de Cadre Technologies regroupe l'ensemble du processus d'exécution au sein d'une solution logistique intégrée. Ce logiciel novateur d'exécution de la chaîne d'approvisionnement vous permet de contrôler les commandes de toute source, d'offrir des fonctionnalités de vitrine électronique, d'organiser des inventaires de tous types, de diriger et d'exécuter toutes les opérations logistiques, de gérer les comptes client, de suivre chaque expédition et d'intégrer les processus de comptabilité, le tout en temps réel. Un logiciel intégré de gestion de la chaîne d'approvisionnement et de logistique qui regroupe l'ensemble du processus d'exécution en une même solution.

par DRG Intelligent Computer Concepts

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Web-based warehouse management, CRM, payment solutions, carrier integration, and order automation. Web-based warehouse management, CRM, payment solutions, carrier integration, and order automation.

par Avanquest Software

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Sales & Inventory Manager provides you with the tools to efficiently manage your inventory, sales and shipping. It saves you time by automating your sales operations and reliably recording all your transactions. It lets you create sales orders, invoices and purchase orders and makes it easy to monitor inventory levels. From printing packing slips and shipping labels to generating and printing custom reports, the software ensures that products are set-up, sold, and shipped effectively. Provides you with the tools to efficiently manage your inventory, sales, orders and shipping.

par NewHaven Software

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NewHaven Software was founded by a successful direct marketing entrepreneur who acquired a leading solutions provider that had been serving thousands of direct marketing companies since 1987. The expertise from these two sources resulted in the development of Commerce Management System (CMS). CMS is the ultimate tool to help growing small businesses make the leap from start-up to efficient operations able to scale quickly as their market expands. Website integration, SQL database, PCI compliant. Our CMS product is a comprehensive solution for running an eCommerce or multi-channel small to midsize business.

par G. Fasolt and Associates

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Intended for order creation, management, and tracking in demanding kitchen cabinet, casework, and millwork manufacturing environments. Intended for order creation, management, and tracking in demanding kitchen cabinet, casework, and millwork manufacturing environments.

par Datamann

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Une application complète de gestion de catalogue clé en main conçue pour répondre aux besoins du marketing direct.

par ID Logistics

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EDGE is an enterprise, cloud-based ecommerce platform that optimizes the entire order life cycle with visibility across all business units and distribution channels. EDGE has a full featured content management engine (ECP) and robust order management capabilities (OMS) to handle all of the back-office operations associated with multi-channel and omnichannel commerce, including buy anywhere, fulfill anywhere, return anywhere. EDGE is industry recognized by Gartner and Forrester. Web based multi-channel, distributed order management solution; includes order capture, payment processing & eCommerce.

par Quest Solution

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Increases the speed and accuracy of sales orders and field gathered information. Allows two-way communication to your field personnel. Increases the speed and accuracy of sales orders and field gathered information. Allows two-way communication to your field personnel.

par Computing Insights

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In today's competitive marketplace, real time information is essential. No matter what your business sells and ships to your customers, the need to know, in real time, when it shipped, how it shipped, and when it will arrive is vital to your customer service and most importantly your bottom line. Affordable Order Management Software Efficiently and effectively support every interaction with the products that you are shipping:

par Softrak Systems

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Logiciel de gestion des stocks et de saisie des commandes avec analyse des ventes et chiffrage des tâches intégrés. Les composants peuvent être utilisés séparément. Logiciel de gestion des stocks et de saisie des commandes avec analyse des ventes et chiffrage des tâches intégrés. Les composants peuvent être utilisés séparément.

par Profitise

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Profitise helps you manage every step of the marketplace sales cycle. Profitise helps you manage every step of the marketplace sales cycle.

par ConductorCommerce

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ConductorB2B is a branded order entry portal that streamlines the exchange of information between you and your customers. ConductorB2B is a branded order entry portal that streamlines the exchange of information between you and your customers.

par Scandit

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Scandit's Order Entry solution enables you to use smartphones, tablets and wearable devices for your internal and customer order entry processes. The solution includes a fully customizable, cross-platform mobile app, backend services and frameworks to streamline order processes by integrating with existing IT systems (ERP, WMS, PIM). This solution also includes Scandit's high performance barcode scanning software, which delivers unmatched performance in camera-based mobile barcode scanning. Scandit's Mobile Order Entry Solution enables you to use smartphones, tablets and wearable devices for all your order entry processes.

par iCatalogue

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Plateforme de gestion des ventes en mobilité pour les grandes entreprises. On trouve parmi ses fonctionnalités les intégrations et la prise de commande. Plateforme de gestion des ventes en mobilité pour les grandes entreprises. On trouve parmi ses fonctionnalités les intégrations et la prise de commande.

par Symbiont Technologies

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Cowbird est un système de suivi des commandes basé sur le Cloud qui permet aux entreprises de confection et aux décorateurs de suivre les commandes des clients non seulement à travers le processus de production, mais aussi à travers plusieurs sous-traitants et magasins satellites dans le monde. Rationalise votre processus de gestion des commandes grâce aux bons de commande, au suivi, aux profils d'entreprise et plus encore.

par Four51

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Web-based solution that provides order management through RESTful API, approval workflows, payments supply chain management and more. Web-based solution that provides order management through RESTful API, approval workflows, payments supply chain management and more.

par Extract Systems

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We work hard making software that makes it easy to give people access to the information they need to make better decisions, while protecting privacy rights by keeping personal details hidden from view. Our passion is supporting our customers missions whether its ensuring an open and transparent democracy, delivering the worlds best healthcare, facilitating a fair justice system or protecting privacy rights. Automated document handling solution across all industries that helps manage data classification, redaction or indexing, etc.

par Anchanto

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SelluSeller is a powerful eCommerce marketplace management platform that enables Retailers, Brands, e-Distributors, SMEs, and Service Providers to manage their end-to-end selling operations on multiple local and cross-border sales channels across APAC. SelluSeller enables businesses to centrally manage operations with features such as centralized inventory & order management, pricing & promotion management, product information management and many more. Leverage scalable technology and robust integrations to manage seamless multichannel eCommerce backend operations & boost ROI.

par ZotSell

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Une application mobile pour gérer les ventes et le marketing, entièrement intégrée à votre ERP et qui fonctionne hors-ligne. Réduisez le coût d'émission des commandes grâce à une application qui élimine les formulaires de commande papier. Réduisez le coût de distribution des catalogues grâce à une application pour partager des documents hors connexion. Supprimez les erreurs de tarification des clients grâce à une application qui réplique les politiques de tarification ERP hors ligne. Réduisez le nombre de factures en souffrance grâce à une application qui partage les comptes débiteurs avec les commerciaux en intervention. ZotSell est une application conçue pour permettre à vos commerciaux en intervention et à vos clients de passer des commandes sur une tablette.

par FwdMbl Solutions

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ForwardSales provides Account Managers and delivery staff with an easy to use sales solution. It supports orders, invoices, credits, inventory, DEX, printing, custom pricing and much more. Provides sales alerts, commission reporting and route insights for management. It integrates with QuickBooks, NetSuite, and any other ERP system. Mobile Sales & Direct Store Delivery Solutions configured to match your companies operational needs that integrate with any system.

par Interactiv' Technologies

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INTERACTIV' DOC: Interactiv' Doc est une solution de catalogue interactif avancé, avec des fonctionnalités étonnantes: autonomie, référencement automatique, commerce électronique, génération de leads, module de statistiques, compatible avec les smartphones et les tablettes, moteur de recherche, plus de 30 langues. Rapide et sans compétences techniques nécessaires. Contactez-nous et découvrez l'un des catalogue interactif le plus développé en termes de marketing et de communication. TEST GRATUIT CRÉEZ VOTRE CATALOGUE INTERACTIF AVANCÉ! Autonomie complète: ajout de vidéos, animations, sommaire, liens...! Détails sur notre site.

par Mobisoft

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Les principaux fabricants de biens de consommation et grossistes au monde accroissent leurs ventes et stimulent l'efficacité de la distribution avec Mobisoft. Mobisale est la plateforme commerciale B2B d'entreprise qui offre une solution complète pour toutes les activités de terrain : commandes, ventes de véhicules utilitaires, merchandising, preuve de livraison et applications d'e-commerce mobiles. Elle s'intègre pleinement à n'importe quel ERP. Les principaux fabricants de biens de consommation et grossistes au monde accroissent leurs ventes et stimulent l'efficacité de la distribution avec Mobisoft.

par StockAgile

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StockAgile is a cloud-based solution that makes the supply chain of the retail companies easier, agile, and more efficient. StockAgile allows to analyse the product life cycle, from its design or purchase, to it is sold to the final customer, offering an omnichannel shopping experience. In addition, it removes the complexity of choosing the right product to design or buy, choosing the right store to increase its sales, or finding a balance between stocks and promotions. StockAgile makes the supply chain of the retail companies easier, agile, and more efficient optimising its operations and experience.

par Aspin Management Systems

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Every sales representative would work more efficiently if they had access to updated customer account information and stock, could omit the daily admin and leave the heavy catalogues behind. Your head office staff could breathe a sigh of relief as the phone calls requesting stock levels disappear and orders are electronically imported into the back office system with no intervention required. With PixSell iPad app for sales reps, this is a reality for both mobile sales teams and head office. PixSell combines everything you have to offer your customer is at the tap of a finger, reassurance that reps are fully equipped to sell

par ST

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BQUADRO is the B2B ecommerce platform with a Fast Order Entry feature, that allows customers to send order and manage their orders easily and quickly. Compaies can define specific procedures of order authorization and validation, based on custom parameters. Main features: order validation by email (Fast Order Entry), order authorization processes, view of order documentation. Ecommerce Platform with Fast Order Entry feature, that allows customers to send order and manage their orders easily and quickly.

par Konnektive

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Cloud-based CRM and order management solution that helps optimize, centralize, and automate eCommerce business processes. Cloud-based CRM and order management solution that helps optimize, centralize, and automate eCommerce business processes.

par DashboardStream Software

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Cloud-based solution that helps businesses automate workflow processes and manage inventory via invoicing, bookkeeping and more. Cloud-based solution that helps businesses automate workflow processes and manage inventory via invoicing, bookkeeping and more.

par Innovo

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Mobile-based order entry solution that helps businesses with catalog management, order tracking, and online sales. Mobile-based order entry solution that helps businesses with catalog management, order tracking, and online sales.

par Decision Resources

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Decision365 is a commerce productivity tool that leverages the applications most commonly used by manufacturers. With Decision365, you can review and edit orders coming from external systems before they enter your ERP systems, thus decreasing time spent managing exceptions, increasing data accuracy, and improving productivity. Decision365 is a commerce productivity tool that leverages the applications most commonly used by manufacturers

par TRADE.EASY

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TRADE.EASY offers to traders to save time, to save money, to increase their business and to improve their customers satisfaction. Our promise is five main functionalities to structure and accelerate traders' business: sales, logistics, cash flow management, accountancy and BI. TRADE.EASY is a software to manage the whole workflow from sales to accounting without any leaks or retyping. With TRADE.EASY, sales reps save 25% of their time & logisticians are more rigorous by using a smart todo list. TRADE. EASY, the all-in-one solution that facilitates the management of your daily business