97 résultats
Pourquoi Capterra est gratuit
KioWare est un logiciel de borne entièrement personnalisable dont les fonctionnalités vont du simple verrouillage du navigateur au monitoring à distance par serveur. KioWare rassemble les applications navigateur existantes, sécurise le système d'exploitation (Windows ou Android) et le navigateur, et permet aux utilisateurs d'accéder uniquement à votre application. Les options de gestion de la borne sont notamment l'auto-hébergement et l'hébergement par KioWare (KioWare Server et KioCloud). Version d'essai gratuite complète. En savoir plus sur KioWare Kiosk Software KioWare est un logiciel en mode kiosque (borne d'accès libre) qui sécurise l'OS, le bureau et le navigateur et permet également d'assurer la gestion de la borne à partir d'un serveur central. En savoir plus sur KioWare Kiosk Software
NoviSign est connu pour sa FIABILITÉ et sa FACILITÉ D'UTILISATION ! La solution comprend plus de 20 widgets glisser-déposer, des vidéos HD, des diaporamas dynamiques, la météo, Facebook, Twitter, Instagram, des flux RSS, une file d'attente virtuelle, une intégration de sites web, des sondages interactifs, etc. NoviSign inclut également un tableau de bord de surveillance en temps réel complet pour un suivi facile des écrans/lecteurs multimédias. Rapports de lecture avec preuve, connectivité en ligne en direct, etc. Le tarif commence à 20 dollars/mois et comprend une assistance complète et une formation. NoviSign fonctionne sur Chrome OS, Android et Windows ! En savoir plus sur NoviSign Digital Signage NoviSign est un logiciel SaaS d'affichage dynamique complet et facile à utiliser qui fonctionne sur Chrome OS, Android et Windows. En savoir plus sur NoviSign Digital Signage
PROVISIO est une société de développement de logiciels leader sur le marché qui fournit des solutions logicielles toutes prêtes de borne interactive sécurisée, d'affichage dynamique et de gestion à distance pour les appareils Windows et Android. Leurs logiciels faciles à utiliser et évolutifs sont vendus dans plus de 50 pays par l'intermédiaire de bureaux aux États-Unis et en Europe. De grandes entreprises comme Verizon Wireless, OfficeMax, Hilton Hotels, BMW, T-Mobile, SEARS/Kmart et Citibank ont choisi leurs solutions logicielles pour le déploiement de plus de 1 000 machines. En savoir plus sur SiteKiosk Kiosque et logiciel DS interactif pour sécuriser les ordinateurs et les écrans publics. Facile à utiliser et personnalisable. Version d'essai et support client gratuits. En savoir plus sur SiteKiosk
Tirez le meilleur parti de vos appareils Android et iOS en les personnalisant pour une utilisation ciblée en tant que bornes interactives. Transformer vos appareils en bornes interactives est un jeu d'enfant avec le MDM (Master Data Management) de Hexnode. Le processus de non-intervention de Hexnode MDM permet aux appareils de s'inscrire sans fil en mode batch et borne interactive en quelques clics. Mieux encore, les appareils peuvent être configurés pour fonctionner comme un borne, de sorte qu'ils sont prêts à servir de station de point de vente dès qu'ils sont enregistrés. En savoir plus sur Hexnode MDM Verrouillez votre smartphone ou tablette Android sur une seule URL dans un navigateur sécurisé, une application unique ou une poignée d'applications de votre choix. En savoir plus sur Hexnode MDM
FrontFace est un produit de logiciel pour borne interactive performant, qui vous permet de configurer facilement des terminaux d'information en libre-service, des interfaces tactiles et des applications d'affichage dynamique non interactives, de manière rapide et fiable. Créez des bornes multimédias interactives, des affichages à caractère publicitaire ou informatif, des écrans d'accueil, des messages télévisés en salle d'attente, etc. Vous pouvez organiser de magnifiques présentations qui incluent des images, des vidéos, des pages web, des documents, des actualités, etc. Le logiciel est très facile à installer et à utiliser ! En savoir plus sur FrontFace Configurez facilement des bornes en libre-service fiables et flexibles, des interfaces utilisateur tactiles et d'autres applications d'affichage dynamique. En savoir plus sur FrontFace
ManageEngine Mobile Device Manager Plus est une solution de gestion de la mobilité d'entreprise (EMM) qui permet aux entreprises d'exploiter au maximum l'accès à distance. Améliorez la productivité de vos employés sans compromettre la sécurité de l'entreprise grâce à des fonctionnalités telles que la gestion des appareils mobiles, des applications et des e-mails ainsi que la conteneurisation des appareils. Disponible à la fois localement et sur le cloud, cet outil a été développé en tenant compte des besoins des utilisateurs et de la sécurité informatique. ManageEngine Mobile Device Manager Plus est un logiciel de gestion des appareils mobiles (MDM) professionnels qui permet d'administrer vos téléphones iOS, Android et Windows.
MobiLock Pro - Le logiciel Kiosk Lockdown vous aide à gérer vos appareils Android d'entreprise en les mettant en mode kiosque. Vous pouvez gérer et contrôler vos appareils Android à distance à partir du tableau de bord de gestion du dispositif basé sur le cloud. MobiLock Pro vous permet de contrôler les applications à activer ou à désactiver sur les appareils. À partir du tableau de bord, vous pouvez autoriser à distance les applications essentielles pour votre entreprise et bloquer les applications consommatrices de données inutiles telles que les jeux, les réseaux sociaux, etc. Centralise le contrôle et la gestion des tablettes et téléphones Android en les verrouillant en mode Kiosk Lockdown.
Clearwave is the premiere self-service check-in solution for the medical industry. Clearwave enables fast, flexible and effective patient check-in experiences while improving practice economics and performance. With proven ROI and real-time eligibility verification, Clearwave provides healthcare practices with a comprehensive check-in solution, available on kiosk, tablet or mobile to improve insurance verification, increase revenue collections, reduce denied claims and improve data access. Check patient insurance eligibility in real-time and streamline patient check-in with our software for kiosk, tablet and mobile.
Logiciel de gestion de la mobilité d'entreprise moderne qui permet aux entreprises de sécuriser, déployer et gérer facilement des applications mobiles et des données d'entreprise sur des appareils mobiles BYOD (appartenant à l'entreprise et aux employés). Codeproof propose une plateforme intégrée de sécurité et des appareils mobiles BYOD qui repose sur la pile cloud élastique d'Amazon pour une évolutivité et une sécurité maximales. Les fonctionnalités du produit incluent des solutions MDM, MAM, d'AppStore d'entreprise, de borne interactive mobile, de suivi de l'utilisation des données et de géorepérage. Un logiciel de gestion mobile moderne qui permet aux entreprises de sécuriser, déployer et gérer facilement des applications et données mobiles sur différents appareils.
Logiciel de présentation multipoint myShowcase Créez des présentations tactiles multipoints en quelques minutes seulement. – Téléchargez des centaines de photos, vidéos et textes en HD. Interface utilisateur/UX avancée, apparence personnalisée. – Aucun codage requis ! Créez un projet en un rien de temps : solution de location pour tables basses et de présentation compatible avec tous les appareils tactiles Windows, idéale pour les murs vidéo, les bornes interactives, les tables et les tablettes tactiles, compatible avec Microsoft Surface pour les présentations mobiles. Créez des expériences interactives qui vont bien au-delà des tailles d'écrans tactiles standard : rassemblez des informations précieuses et générez des leads.
La borne d'information libre-service le plus facile à déployer et à gérer. HootBoard est une plateforme de borne d'information libre-service tactile que vous pouvez installer et lancer en quelques minutes. Engagez-vous activement et menez des actions auprès de vos clients, passagers, étudiants, visiteurs ou même employés. Idéal pour les halls d'entrée, les établissements d'enseignement, les centres d'accueil, les centres de transport, les hôtels, les hôpitaux ou pour vos espaces communs. Réservez un ESSAI GRATUIT SUR SITE maintenant. La borne d'information libre-service le plus facile à déployer et à gérer. Pas d'éditeur HTML, pas de développement, pas de maux de tête.
Continuously collect onsite client feedback with simple kiosks and review the data through a data dashboard. Continuously collect onsite client feedback with simple kiosks and review the data through a data dashboard.
La solution SureLock Kiosk Lockdown permet de convertir les appareils fournis par les entreprises (par ex. des smartphones, tablettes, iPad ou tout autre équipement standard) en bornes qui permettent de réduire les coûts d'infrastructure et d'améliorer la productivité. Le mode Borne empêche les utilisateurs d'exécuter ou d'accéder à des applications autres que le contenu de la liste approuvée affichée à l'écran. SureLock Kiosk Lockdown favorise la sécurité des données, des appareils personnels, ainsi que des appareils de l'entreprise. Verrouillez les appareils Android, iOS et Windows grâce au mode Borne. Prévenez l'utilisation incorrecte des appareils tout en réduisant la maintenance. Déploiement de masse simple.
Esper provides the industry's first complete toolchain for enterprise-grade kiosks in industries such as retail, restaurants, healthcare, logistics, and education. It's the first solution that offers in-depth abilities to customize the OS and dynamically lockdown kiosk experiences and hardware. The result is significant gains in operating efficiency and performance due to remote deployment, monitoring, debugging and remediation. Esper delivers total visibility into hardware, firmware, and apps. Manage, Secure & Track Android Devices- Automate Manual Operations & Increase Efficiency with simple configuration & enrolment.
Digital signage tool that enables content management customizations through drag-and-drop interface and kiosk terminals. Digital signage tool that enables content management customizations through drag-and-drop interface and kiosk terminals.
SecureGive makes donating to your organization easy, attracting new donors. Also, SecureGive's software allows donations from home. SecureGive makes donating to your organization easy, attracting new donors. Also, SecureGive's software allows donations from home.
Netkiosk has been the preferred choice of Goverment Departments, Blue Chip companies, and many other organisations, large and small, to lock down and secure their public or staff terminals since 2011. Netkiosk is part of the jtmkiosksystems/Netkiosk group Free secure browser with built-in kiosk software. Secure and lock down your kiosk PCs in minutes. Restrict program access and more.
SQ provides Hospitality and General Public PC's with secure, locked down, customizable software. Protects against hacks and viruses, malware, wipes out every session without intervention. Offer Free Access, Time Increment Access, or Charge for access (accepts credit card, prepaid card ), payment portal. SQ also promotes a property's internal and external offerings by showcasing them directly on the desktop home screen. Secure, customizable, locked down proprietary software that wipes clean every session. Offer Free Access, Time, or Charge for use.
L'application OrderUp Self-Order Kiosk est conçue pour augmenter les additions d'au moins 20 % dans les restaurants de service à table et de service ou au comptoir. Sa conception moderne permet aux clients de consulter votre menu, de passer des commandes et de payer, sans temps d'attente. L'équipe SalesVu vous aidera à configurer vos kiosques et à rendre votre menu encore plus attrayant en ajoutant des photos attrayantes et de tenter les clients avec des suggestions de ventes incitatives et de ventes croisées qui les incitent à dépenser plus. L'application OrderUp Self-Order Kiosk est conçue pour augmenter les additions d'au moins 20 % dans les restaurants de service à table et de service ou au comptoir.
The ServiceGuru Kiosk captures feedback about your staff and business, so you know how your customers really feel about their experience. Collect 50x more feedback than review sites, receipt surveys, and traditional methods combined. The healthcare, hospitality, retail, and entertainment industries use ServiceGuru kiosks to ensure their customers are happy and to improve their service. All hardware, software and support needed to run the kiosks is provided as a service with month to month. Collect 50X more feedback with a fast automated kiosk to improve your customer service and online reviews.
Chimpa MDM is an EMM (Enterprise Mobility Management) solution that is able to guarantee the control of mobile devices, IFPs and VRs visors because: streamlines management of iOS, iPadOS, tvOS and Android devices with zero-touch deployments; is an Android Enterprise validated solution and it's also completely integrated with Apple services; supports BYOD, COBO, COPE, single purpose device managements (COSU); let IT Admins to manage privacy, policies, apps/content deployment with an easy UX. Chimpa MDM is an EMM crossplatform solution that allows to manage, monitor and protect the mobile devices in schools and business.
Block Party is a simple, subscription free, digital Open House sign-in app that can be used on mobile phones and tablets running either iOS or Androidas well as on the web. Currently its the top rated mobile app for real estate agents on both iOS and Android App stores. Using the Block Party Open House app, Realtors can quickly create a digital open house sign-in sheet that is styled with their logo, property photo, color palette, custom questions, follow-up messagingand it works offline. Free digital open house sign-in sheet that's proven to save realtors time and capture better quality client info.
Free Cloud Based CMS software to manage your Interactive touchscreen KIOSK or digital signage. Maptmedia supports multiple screen content management, video, RSS Feeds and mobile web options. Our Free version offers online data storage to manage a single digital solution. You can add more memory storage, features, or multi screen management as required. No credit card or sign up fees required to install and use our Free Version. Free CMS Cloud Based Interactive touchscreen solution and digital signage software. No credit card or contracts on our Free Version
Serveur logiciel de visioconférence performant, haute qualité et hautement sécurisé. Serveur logiciel de visioconférence performant, haute qualité et hautement sécurisé.
Level up your brand with custom built kiosk ordering. Our technology supports your restaurants sales by adding new ways for customers to order directly from you. We connect to your existing systems, like your website and POS, to make things easy for your team. You'll have your brand front and center, while we work in the background. Mobi2Go helps restaurants get serious about digital ordering. Level up your brand with custom built kiosks, apps, mobile, and desktop ordering. Level up your hospitality brand with Mobi2Go. Talk to us about custom built kiosks, apps, mobile, and desktop ordering.
ThinkTouch kiosk software provides an interactive touch screen platform for your audience to actively engage with your story. Organize your content, images, and videos in an easy-to-use content management system, powered in the cloud. Upload your stories anytime, anywhere - and share your message with visitors through a streamlined, modern user interface. ThinkTouch kiosk software is an interactive touch screen cloud-based platform for your audience to actively engage with your story.
Fully Kiosk Browser is a flexible Android Kiosk Browser and App Launcher. Lockdown and adjust the functionality of your websites and lockdown other apps in Kiosk mode. Fully Kiosk provides fullscreen mode, motion detection, remote admin and many other features for your digital signages, interactive kiosk systems, information panels and all kinds of unattended Android devices. No rooting required. A flexible Android kiosk browser and application locker. Lockdown and configure the functionality of your website and your device.
Kiosk software solution that allows you to lock down devices and run only a single application even if the device is rebooted. Push update remotely at once to all devices. Track your devices in real time and set a limit with Geofencing. Kiosk software solution that allows you to lock down devices and run only a single application even if the device is rebooted.
SignStream.net is the only digital signage platform that puts businesses in total control of both their own screens and their ads on screens throughout the city. Our mission-driven approach delivered a simple, scalable solution that we continue to enhance. Set up your channel and download our smart channel viewer app or use your browser display it in unlimited locations. Our full-service team can assist with content creation, templates, tech support, cross-marketing, and hardware procurement. Full control of your custom channel on unlimited screens in your business locations and your updated ads in other business locations
Protection de l'accès Internet/intranet contre les abus ; reproduction sécurisée de PowerPoint, vidéo et autres documents multimédias.
Applova Inc., based in Silicon Valley, specializes in ordering & engagement technologies for restaurants and retail businesses. With a portfolio of self-order kiosks, online storefronts, and mobile order-ahead solutions, Applova empowers businesses to deliver exceptional customer experiences. Out of the box, solutions come integrated to payment gateways, POS terminals, and eCommerce platforms with no coding required. Increase your restaurant efficiency, revenue, and loyalty with our customer-facing, interactive ordering solutions~ Mobile & Kiosks
Photobooth solution that helps businesses with features like patent pending kiosks, AI, templates, and online storage service. Photobooth solution that helps businesses with features like patent pending kiosks, AI, templates, and online storage service.
We¿ve integrated the latest technology into our kiosk to ensure your customers are able to complete transactions as expediently as possible and with a number of options to do so. For example, our Fast-Scan feature allows guests to auto-populate waiver fields by simply scanning their drivers license. We¿ve also incorporated digital ticket scanning, text verification and even added facial recognition. That¿s right, facial recognition! The Active8 Kiosk is the first fully integrated self-service kiosk to enter the family entertainment market.
NCR Netkey is a leading software platform that helps organizations communicate through dynamic digital signage and interactive self-service kiosks. NCR Netkey software is optimized to address the unique issues found in digital signage and kiosk deployments, including campaign management, content scheduling and delivery, transaction automation, security, and remote monitoring and reporting. NCR Netkey is a trusted partner to top retailers, brands, financial institutions, and DOOH networks. Manages self-service applications and content delivered through kiosks, digital signs, PC terminals and other devices.
Remote device management platform to centralize the management and operation of self-service kiosks and other devices. Remote device management platform to centralize the management and operation of self-service kiosks and other devices.
Turns a Mac into a secure public access kiosk. Ideal for internet kiosks, internet cafes, libraries, museums, and information terminals. On-premise solution that helps turn Mac into a public access kiosk by disabling user access to desktop, applications, and folders.
System includes one-year software subscription, Zebra printer, 1,000 4" TAB-Expiring direct thermal labels, and photo drivers license reader. Fits user-provided Microsoft Surface Pro 4 Tablet. Ideal for hospitals, schools, corporations, banking and many more. Our badges are unique in that they "expire" or "change color" to prevent re-use and or re-entry. Floor standing and tabletop kiosk packages available. Visitors check themselves in, then pick up their badge from the front desk, saves and speeds up visitor check-in.
Pose est un point de vente web spécialement conçu pour les petites entreprises. Ses fonctionnalités comprennent : des rapports envoyés par e-mail, des fonctionnalités hors ligne, des statistiques en temps réel et des programmes de fidélisation des clients intégrés. Pose est un point de vente web spécialement conçu pour les petites entreprises.
LobbySpace is a simple to use digital signage cloud software and makes content creation and management for slideshows really easy. It enables companies to improve the communication with their target group in public spaces with the simplest tool in the market. With our well designed templates it's easy to create, modify and schedule content from smartphone, tablet or desktop. With our features you can create smart slides in a few minutes, add local weather slide and manage multiple screens. A simple to use digital signage cloud software that makes content creation and management for slideshows very easy.
La solution de check-in qui répond à tous vos besoins. Plus de 2 500 entreprises utilisent One Tap Check-In pour gérer leurs événements, leurs membres, leurs listes d'invités et leurs clients. Alors jetez vos fiches d'inscription papier et changez la façon dont vous gérez les enregistrements avec One Tap Check-In. Créez des listes en trois secondes. Gérez des feuilles Excel par glisser-déposer. Réduisez de moitié le temps consacré au check-in ! Collaborez avec tous les membres de votre équipe. Créez un compte en moins d'une minute sur le site de l'éditeur. Le check-in enfin simple et pratique !
Le système Visionbox a été conçu et développé pour répondre aux besoins d'un affichage dynamique flexible. Cette solution fiable et facile à utiliser vous permet de créer une fantastique expérience interactive à l'aide d'un écran tactile et de modules. Le logiciel de publication et de gestion de contenu Vision Panel a été développé côté serveur à l'aide d'un CMS. Le système est géré via une interface web innovante et permet de programmer et de distribuer des contenus éditoriaux ou dynamiques à partir de tout navigateur compatible. Affichage dynamique Visionbox : Intel® Heartbeat · Logiciels avancés · Assistance aux entreprises
POS kiosk solution with an easy to use interface that allows you to easily monitor and control aspects of your business. POS kiosk solution with an easy to use interface that allows you to easily monitor and control aspects of your business.
The way that people order and pay is changing; we now live in an on-demand world. TRAY provides a comprehensive solution that enables service on-demand for merchants. Our product suite includes self-order kiosks, a cloud-based point of sale, online ordering, mobile app ordering, third-party delivery integration, electronic waivers, party booking, and handheld devices, allowing guests to order what they want, how they want. TRAY is a comprehensive solution that enables service on demand for Amusement Parks, Family Entertainment Centers, and Restaurants.
(0 avis)
Voir profil
An all inclusive software solution to control the administration and functionality of an unattended kiosk. An all inclusive software solution to control the administration and functionality of an unattended kiosk.
(0 avis)
Voir profil
Mzero est une solution de gestion de la performance pour le libre service de Meridian. Mzerocreate fournit une architecture structurée pour traiter des solutions composites de libre service telles qu'une borne interactive. La plateforme Mzeor est préintégrée à la solution de supervision et de gestion Meridians Mzerocloud. La solution fournit également les outils de développement pour créer des applications personnalisées et réduire les délais de mise sur le marché. Fournit une interface utilisateur graphique intuitive et facilement personnalisable pour l'interaction à écran tactile dans les espaces publics.
(0 avis)
Voir profil
Enables clients to rapidly prototype, test, and deploy applications on concourse self-service kiosks. Enables clients to rapidly prototype, test, and deploy applications on concourse self-service kiosks.
(0 avis)
Voir profil
Ce logiciel contrôle et gère le contenu multimédia et les applications en libre-service d'un kiosque ou d'une enseigne numérique. Ce logiciel contrôle et gère le contenu multimédia et les applications en libre-service d'un kiosque ou d'une enseigne numérique.
(0 avis)
Voir profil
Cinema and theatre real-time ticketing and concession systems with box office, on-line and kiosk based sales. Cinema and theatre real-time ticketing and concession systems with box office, on-line and kiosk based sales.
(0 avis)
Voir profil
LIVEWIRE'S eConcierge CMS Enterprise Server software platform provides end-to-end integration for your kiosk and digital signage software solutions. From remote management and monitoring of your kiosk software / hardware and digital signs to content distribution for your informational and transactional self-service kiosk systems, digital signs, web sites and mobile apps. Transactional self-service kiosk systems, digital signs, web sites and mobile apps.
(0 avis)
Voir profil
Since 1997, we have been designing and developing software specifically for the management of multimedia content on digital signage, touch screens and interactive kiosks. Through the continued development of our advanced, innovative technology and the creation of our bespoke solutions, we have successfully established ourselves as one of the industry's leading providers and a key player within the digital revolution, with over 21,000 installations worldwide. Digital Signage software for kiosks, passive signs, interactive touch screens and much, much more.
Totally Unattended Kiosk runs an IE browser at system startup (as a service) with no one logged-on to the computer. Totally Unattended Kiosk runs an IE browser at system startup (as a service) with no one logged-on to the computer.
(0 avis)
Voir profil
Online and onsite solutions for general admission events and venues, including eTicketing, Kiosk, Box Office and mobile ticketing. Online and onsite solutions for general admission events and venues, including eTicketing, Kiosk, Box Office.
Digital Signage and Interactive Kiosk software technology provider Digital Signage and Interactive Kiosk software technology provider
(0 avis)
Voir profil
Gives you the ability to setup an informational kiosk or a transactional based kiosk in just a few easy steps. Gives you the ability to setup an informational kiosk or a transactional based kiosk in just a few easy steps.
(0 avis)
Voir profil
Applications de bornes à écran tactile et solutions complètes. Applications de bornes à écran tactile et solutions complètes.
Une plateforme performante qui facilite le développement, les opérations, la surveillance et la gestion des systèmes de borne. Une plateforme performante qui facilite le développement, les opérations, la surveillance et la gestion des systèmes de borne.
(0 avis)
Voir profil
A suite of solutions that manages finance, compares rates, and produces accurate quotes quickly. Insurance management suite that enables businesses to manage claims, warranty, service plans, payments, policy renewals, and more.
iTouch kiosks and interactive displays are a revolutionary solution for easy to implement, self-service touchscreen applications. Whether your objective is to provide targeted access to your website and other information, or offer a variety of payment options for online shopping, donation collection or other self-directed experience, iTouch interactive solutions are versatile and effective tools that will appeal to users from all demographics. iTouch kiosks and interactive displays are a revolutionary solution for easy to implement, self-service touchscreen applications.
(0 avis)
Voir profil
Software platform for managing and monitoring self service applications on user-friendly kiosks Software platform for managing and monitoring self service applications on user-friendly kiosks
(0 avis)
Voir profil
Software that streamlines patient access through web, kiosk, and mobile applications. Software that streamlines patient access through web, kiosk, and mobile applications.
(0 avis)
Voir profil
Conçu pour une ventilation optimale, conformité aux normes ADA (handicapé), accessibilité pour la maintenance et installation facile. Conçu pour une ventilation optimale, conformité aux normes ADA (handicapé), accessibilité pour la maintenance et installation facile.
(0 avis)
Voir profil
Kiosk software that enables organizations to manage retail, bill payment, Information. Money transfer and Internet Access. All systems are cloud based and available through a browser. Kiosk software that enables organizations to manage retail, bill payment, Information.
(0 avis)
Voir profil
Software to manage many connected devices including self-service kiosks, digital signages, ATMs, trucks and medical devices. Software to manage many connected devices including self-service kiosks, digital signages, ATMs, trucks and medical devices.
Voir profil
Powerful Kiosk management software that comes pre-installed on all of our kiosk models. Remote kiosk administration, security, alerts, reporting and peripheral support are just a few of the features. Kiosk management software that comes pre-installed on all of our kiosk models.
(0 avis)
Voir profil
KioskSimple is a simple and elegant kiosk software solution that makes it easy to securely deploy your self-service kiosk. Easily convert your existing website into a self-service kiosk. KioskSimple also supports starting your .NET WPF application in "kiosk mode." KioskSimple is a developer friendly product with a JavaScript and .NET C# API and we provide plenty of code examples to get you started quickly. KioskSimple is a simple and elegant kiosk software solution that makes it easy to securely deploy your self-service kiosk.
(0 avis)
Voir profil
Transformez vos tablettes Android et iPad en kiosques pour présenter vos vidéos et autres contenus web. Vous pouvez également limiter la navigation aux sites approuvés et mesurer les performances/l'utilisation. La fonctionnalité de gestion à distance intégrée vous permet de mettre à jour, de sécuriser et de contrôler chaque appareil à distance. Transformez vos tablettes Android et iPad en kiosques pour présenter vos vidéos et autres contenus web. Restreindre la navigation vers les sites approuvés.
(0 avis)
Voir profil
Linutop OS allows to easily configure and run - Secure desktop: with Linutop Lock - Internet kiosk or online catalog browsing - Digital signage: simple yet complete solution for information, orientation, advertisement. Works for education, hotels, restaurants, public spaces, department of transportations, stores, corporations Software for - secure desktop - internet/intranet access - digital signage
(0 avis)
Voir profil
Yooba Interactive Kiosk Display is our solution for publishing content to fixed installations in public spaces. Regardless of the many possible uses of the solution, the purposes are the same - to visualize and present products, services and other information in an easy, fun and accessible way. Click VISIT WEBSITE button to request your FREE Trial * 100% design freedom - No programming; easy creation * Data capture; Customize your own forms * Surveys * WiFi not required * iOS, WIN8 Our solution for publishing content to fixed installations in public spaces.
(0 avis)
Voir profil
Cette application peut être utilisée pour l'éducation : utilisez la fonctionnalité de borne interactive à application unique pour verrouiller une application d'eBooks. Les médias numériques : les tablettes utilisées comme affichage dynamique pour afficher la page web des produits. Les soins de santé : il s'agit d'un cas d'utilisation pour afficher une borne interactive de tableau de bord. De nombreuses infirmières ont une tablette alors que peu d'applications de soins de santé sont verrouillées dans un tableau de bord. Cette application prend en charge la borne interactive à application unique (application tierce), la borne interactive de navigateur, la borne interactive de tableau de bord et les paramètres système.
(0 avis)
Voir profil
Logiciel web de borne en open source pour PC, systèmes Raspberry PI2 et systèmes Android. Celui-ci peut être déployé dans les banques, les écoles et les call centers. Logiciel web de borne en open source pour PC, systèmes Raspberry PI2 et systèmes Android. Celui-ci peut être déployé dans les banques, les écoles et les call centers.
(0 avis)
Voir profil
Software that enables you to turn your computer into a secure, self-service kiosk. Comes with a free trial. Software that enables you to turn your computer into a secure, self-service kiosk. Comes with a free trial.
(0 avis)
Voir profil
Touchway combines display management and content production with a unique touch experience on interactive kiosk terminals. Touchway combines display management and content production with a unique touch experience on interactive kiosk terminals.
Voir profil
Les bornes libre-service haut de gamme de Syx Automations offrent un point de vente supplémentaire pour optimiser l'expérience client sur votre site. Les bornes libre-service haut de gamme de Syx Automations offrent un point de vente supplémentaire pour optimiser l'expérience client sur votre site.
(0 avis)
Voir profil
TYME group includes developer of payment systems, local retail operating companies for accepting payments and hardware assembly company. We work with clients in 1 countries and have a powerful technology platform for processing various types of payments. Our portfolio of projects includes implementation of terminal solutions, card payment processing services in transport sector, public utilities and other industries. Software for payment kiosks including processing system, individual interface, advertising at kiosks & other modifications.
(0 avis)
Voir profil
Gérez des contenus multimédias et des fichiers de présentation de manière plus efficace et visuellement percutante sur tout type d'appareil tactile. Gérez des contenus multimédias et des fichiers de présentation de manière plus efficace et visuellement percutante sur tout type d'appareil tactile.
(0 avis)
Voir profil
Allows you to create an interactive, offline-capable iPad kiosk from existing website in minutes and without coding. Allows you to create an interactive, offline-capable iPad kiosk from existing website in minutes and without coding.
(0 avis)
Voir profil
Kiosk Software for Windows. Displaying websites, documents, photos and videos in the secure way. Ready-to-use modules. Email alerts and reports. Kiosk usage statistics. Customizable user interface. Ready-to-use modules. Secure web browser. Simple configuration. Kiosk protection. Remote management.
KioCloud est une solution de gestion de kiosque cloud par abonnement. Le logiciel présente notamment des fonctionnalités de gestion utilisateur, de gestion et de monitoring à distance et d'organisation du dispositif ainsi que des statistiques d'utilisation. Surveillez l'état du kiosque et de son utilisation depuis n'importe quel lieu. KioCloud prend en charge la gestion de l'hébergement technique du kiosque, ce qui vous permet de vous lancer rapidement et de vous concentrer sur la gestion de vos kiosques plutôt que sur celle du serveur. KioCloud est une solution de gestion de kiosque cloud par abonnement. Le logiciel présente notamment des fonctionnalités de gestion et de monitoring à distance.
Voir profil
Complete online retail and ticketing solution for admissions, registration, membership management, and event management needs, perfect for single event or ongoing promotional tour. Complete online solution for ticketing, registration, and event management needs, perfect for single event or ongoing promotional tour.
(0 avis)
Voir profil
An aesthetic, totally integrated touch screen solution ideally suited to display Internet applications, text, graphics, and video. An aesthetic, totally integrated touch screen solution ideally suited to display Internet applications, text, graphics, and video.
(0 avis)
Voir profil
Jibestream is an indoor mapping platform that supports multiple use cases, such as wayfinding, asset tracking, BI, security, building energy efficiency, geofencing, proximity messaging and more. Deployed through native SDKs (Web, iOS, Android), developers can create tailored map-enabled web and mobile applications using the company's SDKs and APIs. Maps are broken down into layers and objects that can be associated with any 3rd party data source enabling use cases from a single database. Jibestream's indoor mapping platform gives developers the tools to create tailored map-enabled web and mobile applications.
Voir profil
Lockdown Windows devices into Kiosk mode. Manage kiosks centrally from off-site by real-time cloud based console. FREE 30-Days Trial. Lockdown Windows devices into Kiosk mode. Manage kiosks centrally from off-site by real-time cloud based console. FREE 30-Days Trial.
Voir profil
Kiosk solution that allows customers to easily order and pay all in one place. Kiosk solution that allows customers to easily order and pay all in one place.
(0 avis)
Voir profil
Queue management system that lets customers enter a queue by taking tickets from manual dispenser or DIY self-service ticketing kiosk. Queue management system that lets customers enter a queue by taking tickets from manual dispenser or DIY self-service ticketing kiosk.
Voir profil
Qlicket addresses workforce issues in ways that other solutions cannot: through daily feedback and continuous insights. Qlicket's kiosks, which run on cloud-based software, are placed near high-traffic areas such as time clocks and break rooms. Employees can select face icons with different expressions to describe their overall mood for the day, and they can answer survey questions to provide more detail on their attitudes. On average, our solution triples retention for our customers! Kiosk solution that boosts frontline employee retention by effectively providing insights on workforce needs, sentiments, and problems.
(0 avis)
Voir profil
Self service kiosk that allow customers to order for restaurants. Self service kiosk that allow customers to order for restaurants.
Abitari isan affordable and easy-to-use fully customizable check-in kiosk software for Hotels. No programming skills are needed and you can turn any Android tablet into a Kiosk. It will eliminate check-in queues and will improve customer satisfaction. It is cloud-hosted, subscription-based and 90% cheaper than other solutions in the market. Abitari is an affordable and easy-to-use check-in kiosk software for Hotels. You can turn any Android tablet into a kiosk.
(0 avis)
Voir profil
inCust Kiosk lets your customers get the wide range of services by interacting with the tablet device with Kiosk software running on it. A tablet can be installed next to the cash desk, in the sales area or right at the entrance to your point of sale. The features include self-authentication of customers, various informational services, operations with rewards and loyalty program participation, handling of coupons, gift certificates, shopping-related operations, handling of tickets and more inCust Kiosk lets your customers get the wide range of services by interacting with the tablet device that has Kiosk software running
Visitor management platform that enables businesses to authenticate physical identities and manage facilities. Visitor management platform that enables businesses to authenticate physical identities and manage facilities.
System that manages queues, along with a powerful feedback system and self-service machines. System that manages queues, along with a powerful feedback system and self-service machines.
(0 avis)
Voir profil
VirtuKiosk platform provide option to easy select theme, predefined layout and add content, setup navigation, add any form for customer survey, feedback, support etc, Add 360 objects, videos, images and many more. It also helps analyse user behavior, trend and many more to understand business insight. It helps business to save cost, time and get a well tested product. It works offline with more then 10K pages. It works with Android based kiosk with 3+ GB RAM and Android 7 or above. Smart kiosk builder tool for wayfinding, survey, AR/VR, information kiosk, safety kiosks, self ordering, ticketing etc kiosks quickly.
(0 avis)
Voir profil
Kiosk delivers the same functionality as the rest of our suite but in a self-service package. Customers can process basic transactions, like bill payments, top-ups, plan changes, and more. Kiosk increases sales and productivity, reduces service and wait time, saves costs, and expands your footprint. Kiosk enables customers to process basic transactions, like bill payments, top-ups, plan changes, and more.
VISO simplifie la mise en place du mode borne multiapplication en basculant les appareils vers des environnements encapsulés avec des fonctionnalités prédéterminées ainsi que l'apparence et la convivialité des appareils. La solution verrouille les ports externes, les éléments et applications matériels et empêche les interactions avec les utilisateurs, à l'exception des applications sur liste blanche et des éléments matériels pertinents. Vous pouvez gérer plusieurs appareils en mode borne de manière centralisée, surveiller les activités, collecter des rapports et mettre en place des mesures de politiques et de sécurité. Grâce à VISO, vos appareils sont orientés vers la mission, configurés de manière optimale et verrouillés dans un mode borne sécurisée, évitant ainsi les opérations indésirables.
(0 avis)
Voir profil
Online solution for restaurants for ordering, monitoring, and analytics. Online solution for restaurants for ordering, monitoring, and analytics.
(0 avis)
Voir profil
WebFrame allows you to turn an iOS device into a single-purpose kiosk displaying full-screen web apps, web pages, multimedia, documents, and more. WebFrame features the following capabilities: Full Screen Browser Approved Domain List Inactivity Timeout Smart Navigation Buttons User Interaction Controls Printer Support Local Configuration iCloud Settings Sync Allows you to turn an iOS device into a single-purpose kiosk displaying full-screen websites, documents, multimedia, and more.
Keep your personnel informed like never before with First Arriving's Digital Dashboards featuring real-time incident alerts, easy-to-update key information and tons of third party integrations for fire departments, law enforcement agencies, EMS, hospitals, rescue squads, local government, industrial and safety. Large dedicated display (kiosk), desktop and tablet options available. Provide mission-critical information & notifications for public safety, local government & businesses.
Did you know that self-service systems can boost consumer purchases by 30%? NewBook understands the true value of innovation, so we made sure that our game-changing accommodation Self-Service Kiosks will reward your business with an unbeatable customer experience whilst minimising front-of-house duties (and wages!). Designed to deliver a time-saving, user-friendly solution to traditional check-in and support, our Self-Service Kiosks will ensure your guests enjoy the most seamless stay possible! Our kiosks deliver features to make life easier for you and your guests - from payments to bookings, information, and much more!