55 résultats
Pourquoi Capterra est gratuit
Le service d'enregistrement complet de Square est une solution de point de vente complète qui offre une suite d'outils allant du suivi des ventes et des stocks à l'analytique approfondie. Square propose un service conçu pour toute votre entreprise qui vous permet de conserver un registre sur votre téléphone et de créer des rapports sur votre ordinateur portable. Que vous organisiez des ventes dans votre garage ou que vous ouvriez votre vingtième établissement, Square vous aide à réduire votre charge de travail. Square POS est une solution de point de vente complète qui offre une suite d'outils allant du suivi des ventes et des stocks à l'analytique approfondie.
Conçue pour sa simplicité d'utilisation, cette solution est approuvée par plus de 2 millions d'entreprises à travers le monde. Square POS est une application de point de vente complète qui fonctionne sur les appareils Apple et Android. Ce logiciel performant comprend tous les outils dont vous avez besoin : paiements, reçus numériques, cas d'assistance ouverts, inventaire, rapports, etc. Il est suffisamment polyvalent pour être utilisé par tout type d'entreprises, du commerce de détail aux boulangeries. Son interface utilisateur simple et élégante permet à votre personnel et à vous-même de l'installer et de l'utiliser rapidement. Configurez votre système Square Point of Sale gratuit pour vous concentrer sur ce qui est important : votre entreprise et vos clients.
When I Work est à présent gratuit et offre aux propriétaires et gérants de boulangeries un moyen simple de planifier et de communiquer avec leurs employés horaires. Offrez un accès à l'emploi du temps et au pointage à chacun, en toutes circonstances. Effectuez vos tâches de planification en déplacement grâce aux applications gratuites pour iPhone et Android. Gagnez du temps et de l'argent grâce à des outils simples et gratuits de planification du personnel. When I Work aide à créer les emplois du temps de plus de 500 000 personnes dans le monde entier. Des milliers d'entreprises s'inscrivent chaque semaine pour adopter When I Work. Une façon simple de planifier et de communiquer avec vos employés. Gagnez du temps et réduisez le taux d'absentéisme. Gratuit jusqu'à 75 employés.
En moyenne, les clients Lightspeed augmentent leurs revenus de 20 % au cours de leur première année d'utilisation. Formez votre personnel à l'interface intuitive de Lightspeed et accédez à des rapports pertinents avec une grande facilité. Lightspeed propose également un outil de service client performant : les profils clients intégrés vous permettent de mémoriser les commandes préférées des habitués et l'option d'affichage vous permet de promouvoir la pâtisserie de la semaine. Prenez des commandes où que vous soyez dans votre boulangerie grâce à ce système de caisse sur le cloud qui fonctionne même si vous perdez la connexion. Ce système de caisse offre aux boulangeries le goût de l'efficacité ! Suivez vos ventes, formez vos employés et prenez les commandes où que vous soyez avec un iPad.
Tout ShopKeep soutient des entreprises en croissance et indépendantes. ShopKeep, fondé par un propriétaire d'entreprise prospère, offre un système de point de vente iPad intuitif et sécurisé avec un logiciel de point de vente qui permet aux commerçants de gérer des entreprises plus intelligentes en optimisant le personnel, en régulant les stocks et en accédant aux rapports commerciaux et aux informations client, basé sur une plateforme. Avec plus de 23 000 clients, l'équipe de soins à la clientèle primée de ShopKeep est disponible 24h/24, 7j/7 et offre un soutien solide. ShopKeep fournit du matériel de point de vente, des logiciels et un traitement des paiements si peu exigeant que les entreprises de taille moyenne peuvent fonctionner plus intelligemment.
Combine Jolt labeling with its tablet-based software, and you can digitize operations for your bakery, deli, or cafe overnight. Jolt offers the most affordable custom labeling on the market, and the accompanying software includes a training library, drag-n-drop schedule builder, email and text notifications, a time clock with facial detection, and more. With time stamps on every label, every punch, and every task, Jolt gives managers and owners the insight needed to make their bakery a success. Affordable, custom labeling and accompanying tablet-based software make Jolt a top choice for bakeries, delis, and cafes.
Designed specifically with hospitality in mind, Kounta POS makes no compromises for straight retail. It's flexible to all different types and sizes of business. Behind the scenes is a security hardened database of all your most valuable data. You'll get the same kind of big business reporting and analytics tools for all your stores backed up, as everything happens. And it runs on anything: iPad, Android, Mac, PC or even legacy POS hardware, a fully featured, always available, mobile POS. Cloud based Point of Sale Software solution, can be used securely on any device, online or offline. Seamlessly connects to add-ons.
Le premier point de vente conçu pour les établissements de restauration rapide, sur place et à emporter, les boulangeries et les restaurants qui permet de passer des commandes en ligne et classiques. Koomi met fin à la perte de clientèle pendant vos heures de pointe et dispose d'applications de commande entièrement intégrées pour la livraison et les plats à emporter. Le premier point de vente conçu pour les établissements de restauration rapide, les plats à emporter, les boulangeries et les clients itinérants, conçu pour simplifier vos opérations.
Aloha EPOS est un système de gestion de restaurant fiable et facile à utiliser, idéal pour les bars, les hôtels et les groupes de restaurants. Aloha est une solution complète avec laquelle vous serez en mesure de connecter tous les éléments de fonctionnement de votre établissement à partir d'une seule solution afin que vous puissiez vous concentrer sur le développement de votre entreprise. Il comprend : Gestion du personnel Contrôle des stocks Gestion centralisée des données Commande à la table Fidélisation et marketing Et bien davantage. Aloha EPOS est un système de gestion de restaurant fiable et facile à utiliser, idéal pour les bars, les hôtels et les groupes de restaurants.
Le logiciel pour boulangeries GOFRUGAL est une solution complète couvrant tous les aspects des opérations de boulangerie. Planifiez votre production hebdomadaire d'articles et contrôlez les recettes de chaque article avec le contrôle des ingrédients. Gardez à jour l'inventaire avec les détails des fournisseurs pour tout votre stock. Suivez l'emballage et procédez à l'étiquetage des articles emballés avec des codes-barres. Obtenez des informations commerciales précises à partir de rapports sur les ventes, informations client, dépenses d'inventaire, gestion des fournisseurs, etc. Plus de 1 000 boulangeries dans 60 pays font confiance à cette solution. Profitez d'un essai gratuit de 30 jours. Logiciel sur site et sur le cloud pour les boulangeries, avec plan de production, contrôle des recettes, détails des fournisseurs, gestion des expirations et comptabilité.
Le système de caisse pour boulangeries de KORONA facilite le développement de votre entreprise. Le logiciel offre des transactions rapides, une facilité de tarification et des promotions, une personnalisation complète et une gestion des stocks performante. La solution est également fournie avec un programme de fidélité intégré, des conseils en option et des rapports de caissier individualisés. Elle convient aux magasins individuels, aux opérations multisites et aux franchises. Le logiciel de caisse pour boulangeries de KORONA s'adresse à chaque magasin individuel et non l'inverse. KORONA a spécialement conçu ce logiciel de caisse pour les boulangeries. La solution performante a été conçue pour aider les entreprises à réussir et à se développer.
BOULANGERIE DE GROS : Commandes en ligne. Tous les rapports de production et de distribution. Les chauffeurs reçoivent les informations de livraison et GPS sur leurs téléphones. Preuve de livraison instantanée par e-mail. Exporter vers des comptes : Quickbooks, Xero et Sage. Garantie de remboursement. Interfaces d'apprentissage et d'utilisation claires et faciles. Éliminez les erreurs humaines. Gagnez du temps : réponse aux appels téléphoniques, saisie des données, gestion et correction des feuilles de calcul, génération de rapports. CRM ERP. TOUT en UN !!! Boulangeries de gros : Connectez votre équipe et vos clients collaborant ensemble dans une seule application. Commandes et facturation en ligne. Dans le cloud
Traverse a été développé par une entreprise s'appuyant sur plus de 40 ans d'expérience dans la conception de solutions ERP destinées aux entreprises de toutes tailles et de tous types. Cette solution offre un logiciel adaptable, évolutif et personnalisé qui évolue au rythme de votre entreprise. Open Systems améliore continuellement ses services avec de nouvelles technologies afin de fournir des fonctionnalités robustes pour gérer toutes vos opérations commerciales, offrant ainsi une solution d'entreprise complète. Logiciel ERP adapté aux entreprises de toutes tailles et de tous types qui fournit une solution complète pour gérer toutes vos opérations commerciales.
We're a cake business software platform offering comprehensive references for cake tins, serving charts, portion sizes, cake cutting guides, sugar paste, ribbon quantities and for designing and sketching cakes in 3D as well as managing the orders and quotes. Instead of using multitudes of generic software, bakers can now do everything needed to run a successful business using our baking specific platform. We solve real-world problems enabling you to focus on doing what you love, bake. Cake Business solution for Organising, Managing, and Running your Cake Business Efficiently.
JustFood ERP is a complete software solution for food processors and distributors powered by Microsoft Business Central. Our solution is an ideal fit for companies that require functionality such as demand planning, sales forecasts, EDI, capacity planning, MRP, vendor performance management, warehouse management, logistics management, and quality auditing. Provides a comprehensive Lot Traceability module to support the regulatory and compliance requirements.
A WHOLESALE cloud-based order-entry management application designed with the bakery industry in mind. POMeSYS-Host (MyOnlineBakery.com) has four main components: Wholesale Order Entry, Accounts Receivable, Inventory Costing and Control, and Vendor Purchase Orders. Additional modules allow you to further customize! A WHOLESALE cloud-based Bakery ERP solution for business in the food and beverage industry with a specialty in the baking industry.
A modern and easy-to-use and implement wholesale bakery traceability/ERP system that enables your team to perform batch and lot track/trace, inventory control, recipe management, batch costing, B2B ordering portal and supplier purchasing, putting new ingredients and materials into service, and moving your data between systems such as Quickbooks, Sage Intacct, Shopify and over other 1,500 platforms. Wherefour runs on all internet-connected devices, including tablets and phones. Modern traceability/ERP software with lot track/trace, inventory control, recipes, costing, orders, POs, reports and integrations.
Put your kitchen on autopilot. Galley helps you master day-to-day operations with real-time inventory and food costing, empowering business intelligence, and a platform that scales with you. Master operations with real-time inventory and food costing, empowering business intelligence, and a platform that scales with you.
Solution d'analyse des coûts et formules nutritionnelles pour les restaurants, les boulangeries et les fabricants d'aliments. Solution d'analyse des coûts et formules nutritionnelles pour les restaurants, les boulangeries et les fabricants d'aliments.
Bakery Manufacturing Software for QuickBooks, Sage 100 / 300, Microsoft Dynamics GP and SAP Business One or upgrade to our ERP solution (mfg, finance, sales, CRM, logistics, +). Supports R&D, recipe management, production, inventory, quality, costing, GHIS lot traceability & recall, FDA compliance, planning, scheduling, and mobile warehousing. Run continuous flow or batch production by optimizing the planning and scheduling of equipment. Available on premise or in the cloud. Bakery Manufacturing Software for QuickBooks, Sage 100 / 300, Microsoft Dynamics GP and SAP Business One financials.
A global ERP software solution designed specifically for the food manufacturing industry and other related industries. FlexiBake is currently in use in 15 countries and on 5 continents. It is a modular, multi-user system allowing for low cost entry and future expansion as business requirements change and budgets permit. FlexiBake makes it possible for small to mid-size food manufacturers to have level of control that until now was only enjoyed by large organizations. A global ERP software solution designed specifically for the food manufacturing industry and other related industries.
Cloud-based bakery management solution that assists businesses with order management, invoicing, scheduling, mileage logging, and more. Cloud-based bakery management solution that assists businesses with order management, invoicing, scheduling, mileage logging, and more.
Point de vente basé sur le Cloud capable d'assister une petite entité d'alimentation autonome comme une grande chaîne alimentaire pour la gestion de toutes ses fonctions. Point de vente basé sur le Cloud capable d'assister une petite entité d'alimentation autonome comme une grande chaîne alimentaire pour la gestion de toutes ses fonctions.
FoodMan rationalise les livraisons et la facturation pour les boulangeries. Les fonctionnalités comprennent l'intégration Sage et l'EDI. FoodMan rationalise les livraisons et la facturation pour les boulangeries. Les fonctionnalités comprennent l'intégration Sage et l'EDI.
Manage customers, standing orders, invoices, production runs, shipping, recipes, and Auto generate daily total Production Run according to standing order,daily Generate Invoice,you can manage & print recipes & ingredient required for daily production.Print delivery list,print packing slip,print batch recipes,daily totals,manage customers & standing orders,manage holidays,send invoice by email,create users .Customer Panel where your retail customers can order online and view & download invoices. Manage customers, standing/temporary orders,auto generate invoices, auto generate daily production runs, shipping, recipes, and more.
Till POS an easy cloud based software can be accessed anywhere anytime for your restaurant business. It can be accessed in Windows,Android,IPAD,Tablet, IOS and Mobile(works Offline too). Till Dashboard is a powerful back office management console which let you setup your account, Menu, inventory, customers, reports,Staffs. A POS App where you can manage your daily operations like Table Order management, Payments, Cash Management..A Waiter App for mobile lets you to place quick Orders TILL,advanced technology POS management solution, purpose-built to improve your business grow based in the insights. Visit tillpos.co
GlobalBake ERP bakery software is a single bakery management system for managing inventory, manufacturing, product development, customer service, accounting, sales management and forecasting. Artisan Bakeries and food manufactures leverage these tools to enhance profits, reduce waste, and gain better control of their operations. Our bakery management software is a proven solution for wholesale bakeries using simple artisan techniques to large baking facilities with multiple lines or plants. GlobalBake ERP is bakery management system for sales forecasting and management, inventory, manufacturing, product development.
Ideal for foodservice operations, it is a cloud-based tool that helps businesses manage costs, track inventory, monitor sales & more. Ideal for foodservice operations, it is a cloud-based tool that helps businesses manage costs, track inventory, monitor sales & more.
Cloud-based and easy-to-use bakery management software that cuts admin, boosts efficiency and improves sales by controlling production, wholesale and retail operations and integrating with accounts, EPOS, labeling and weighing systems. Whatever the size or scope of bakery, Cybake offers a hassle-free set-up, smooth migration from old systems and reliable, friendly support. Automates everything from a bakery's orders to its invoicing, recipes, production, shop management, waste control, deliveries and more.
Contrôle des coûts des aliments et des boissons, rapports d'inventaire, historiques des commandes et des achats, etc. Fonctionnalités : Contrôle des coûts des aliments et des boissons, rapports d'inventaire, historique des commandes et des achats, et plus encore.
Manage ingredients, recipes, batch calculations and pricing. Manage ingredients, recipes, batch calculations and pricing.
Cloud based fully Automated and Paperless Food Traceability and HACCP. Track and Trace any Batch/lot code through your entire business process seconds. Dramatically increase compliance and reduce Audit times. Fully automated inventory management. Integrated Quality Management throughout entire business process. Full Order entry, picking and fulfillment management. Suitable for Food manufacturers of all sizes. Cloud based, paperless and automated, Traceability, HACCP, Inventory Control, Order entry and fulfillment for Food manufacturers.
Take orders online easily using our online tools that can be accessed anywhere on any device. Take orders online easily using our online tools that can be accessed anywhere on any device.
POS solution that enables payments processing through accounting, itemized bill discounting, auditing and more. POS solution that enables payments processing through accounting, itemized bill discounting, auditing and more.
Système de points de vente en ligne gratuit avec option hors ligne. Rendez-vous sur www.kafelive.com pour plus d'informations. Système de points de vente en ligne gratuit sur www.kafelive.com
Bakery management software that helps wholesale baking and food plants with recipe compliance, food safety compliance, and lot tracking Bakery management software that helps wholesale baking and food plants with recipe compliance, food safety compliance, and lot tracking
Économies mensuelles prouvées de 1 000 € pour les clients existants utilisant la version gratuite. Biz1book offre un contrôle approfondi des stocks basé sur les recettes. Inventaire sous/multiemplacement facile à utiliser. Alertes en temps réel pour les changements de prix des produits, les variations de stock, le gaspillage, etc. La fonctionnalité complète est accessible depuis les appareils mobiles. Économies mensuelles prouvées de 1 000 € pour les clients existants utilisant la version gratuite. Biz1book offre un contrôle approfondi des stocks basé sur les recettes.
BakeSmart is bakery software that was created specifically to meet the needs of a retail bakery. Our software offers you complete control of every aspect of your bakery, from ordertaking, to production, to inventory management, to nutrition and product costing. Software that manages your bakery with features such custom items, orders, production, inventory management, nutrition & costing.
(0 avis)
Voir profil
Automated baking machinery. Controls water content in dough. Automated baking machinery. Controls water content in dough.
(0 avis)
Voir profil
Store customer information, create product lists, and filter daily orders. Store customer information, create product lists, and filter daily orders.
Computing solution for businesses in the food industry that helps keep track of stock, production, and waste. Computing solution for businesses in the food industry that helps keep track of stock, production, and waste.
(0 avis)
Voir profil
Business management system for eat-in and take out service bakeries, pizzerias, donut shops. Interfaces with scanners and POS scales. Business management system for eat-in and take out service bakeries, pizzerias, donut shops. Interfaces with scanners and POS scales.
(0 avis)
Voir profil
LINUX based point of sale software for retail stores, restaurants, bakeries, salons, dry cleaners, and many other business types. Comes preinstalled with every QUORiON point of sale product. Also, supports back-office capability with QUORiON's QBC and an Android mobile client. Completely customizable to your business with receipts, keyboard layout, workflows, and accessory support. German engineered. Malware resistant. Improve every aspect of your business from warehouse to point of sale. LINUX based point of sale software for retail stores, restaurants, bakeries, salons, dry cleaners, and many other business types.
(0 avis)
Voir profil
Application that helps users attach menu bars on computer screens for easy access with feature such as vertical menus, menus and more. Application that helps users attach menu bars on computer screens for easy access with feature such as vertical menus, menus and more.
Voir profil
A software package designed to speed-up order processing for medium-sized wholesale bakery. A software package designed to speed-up order processing for medium-sized wholesale bakery.
Batch control and lot traceability solution that integrates with ERP and accounting solutions to manage batch labels, screens and more. Batch control and lot traceability solution that integrates with ERP and accounting solutions to manage batch labels, screens and more.
(0 avis)
Voir profil
POS solution with employee control, kitchen order printing, English and Spanish user interface. POS solution with employee control, kitchen order printing, English and Spanish user interface.
(0 avis)
Voir profil
Production management, warehouse management, and delivery management system fro bakeries. Production management, warehouse management, and delivery management system fro bakeries.
ADCs NutriGen Recipe Manager takes the hassle out of recipe and ingredient management. NutriGen allows headquarters team members to define standardized recipes, combining vendor-supplied raw ingredients and sub-assemblies with your own specified sub-recipes, such as icing, for example. NutriGen generates legally-compliant ingredients, nutritional facts, and labeling panels. It also supports Allergen warnings at both the ingredient and recipe level. Centrally manages recipes, combining vendor supplied sub-assemblies, such as cake base, with your own raw materials.
(0 avis)
Voir profil
An application for wholesale businesses that fulfill recurrent orders for their customers. These include wholesale bakers, greengrocers, butchers, etc. An application for wholesale businesses that fulfill recurrent orders for their customers.
(0 avis)
Voir profil
All inclusive bakery management solution with CRM, recipe management, inventory control, and back-office functionality. All inclusive bakery management solution with CRM, recipe management, inventory control, and back-office functionality.
(0 avis)
Voir profil
Enter products, ingredients, then enter your orders daily, build production sheets including ingredients, print del notes & invoices. Enter products, ingredients, then enter your orders daily, build production sheets including ingredients, print del notes & invoices.
(0 avis)
Voir profil
Skello est une entreprise française qui a un objectif : permettre aux professionnels d'atteindre la réussite en faisant de leur business un succès. Concrètement, on révolutionne la gestion du personnel chez les commerçants et les professionnels grâce au développement d'un outil innovant et intuitif. Nous accompagnons aujourd'hui plus de 5000 clients sur tous les secteurs : Big Fernand, Au Bureau, Carrefour, Eataly, Mercure Hôtels, ou encore Le Slip Français. Planifiez vos succès
(0 avis)
Voir profil
Software for wholesale bakeries that provides recurring orders, automates production, and allows customers to edit their orders online. Software for wholesale bakeries that provides recurring orders, automates production, and allows customers to edit their orders online.
POS to recipe management. Desktop-based / Cloud-based anywhere, any device access makes daily tasks easier, simpler and faster for everyone from small independents to large corporate franchise restaurant groups.Our bakery software Controls Wastage & Theft. This is All-in-one ERP Software.Regardless of the size of your bakery or the number of locations you have, you can use bakery management software to meet your processing, distribution, and accounting needs. Our Bakery ERP simplifies everything from reporting, inventory management, employee scheduling, and POS System