Logiciels de satisfaction client

Un logiciel de satisfaction client permet aux entreprises de collecter, d'organiser et de gérer l'opinion des clients. Ce type d'application fournit des fonctions de sondage, de suivi des réclamations et de reporting des appels. Elle peut être intégrée aux solutions de CRM et de gestion des produits pour aider à appliquer les informations acquises aux interactions de l'entreprise et au développement de produits. Voir aussi : logiciel helpdesk, logiciel pour service client, logiciel de CRM et logiciel de sondage.

Pourquoi Capterra est gratuit

Grade.us

Grade.us

par Grade Us

(131 avis)

Plateforme de marketing et de gestion des avis n° 1, en "marque blanche" pour les agences et les référenceurs. Grade.us vous permet : 1) d'automatiser la récolte d'un plus grand nombre d'avis positifs en ligne sur des sites spécialisés, sur Google ou Facebook ; 2) de récupérer les clients mécontents avant qu'ils ne publient un avis négatif ; 3) de surveiller les avis partout sur le web pour toujours savoir ce qui se dit sur votre marque ; 4) de convertir automatiquement les meilleurs avis en contenu parfaitement référençable pour les médias sociaux et le web afin de consolider votre bonne réputation. En savoir plus sur Grade.us

La plateforme de marketing et de gestion des avis préférée des marketeurs, des agences de marketing et des spécialistes du SEO, aux couleurs de votre marque. Automatisez la récolte d'un plus grand nombre d'avis positifs en ligne. En savoir plus sur Grade.us

Qualtrics Customer Experience

Qualtrics Customer Experience

par Qualtrics

(102 avis)

Qualtrics Customer Experience (CX) est la plateforme la plus agile au monde pour l'amélioration de l'expérience client, permettant aux entreprises de surveiller, réagir et d'améliorer chaque moment clé du parcours client, ainsi que d'intégrer l'opinion des clients dans chaque décision. Grâce à des tableaux de bord flexibles basés sur les rôles, une gestion dynamique des cas et une intégration CRM complète, vous disposez du pouvoir d'offrir une expérience client incomparable. Demandez une démo personnalisée ou inscrivez-vous pour un compte gratuit afin de démarrer ! En savoir plus sur Qualtrics Customer Experience

Qualtrics Customer Experience permet aux entreprises de surveiller, de réagir et d'améliorer facilement chaque moment clé du parcours client. En savoir plus sur Qualtrics Customer Experience

Hotjar

Hotjar

par Hotjar

(97 avis)

Hotjar est le moyen rapide et visuel pour connaître vos utilisateurs. Hotjar contient tout ce dont votre équipe a besoin pour obtenir une opinion visuelle instantanée et voir comment les internautes utilisent réellement votre site, et découvrir des idées pour faire les bons changements. En savoir plus sur Hotjar

Hotjar contient tout ce dont votre équipe a besoin pour obtenir une opinion visuelle instantanée et voir comment les internautes utilisent réellement votre site. En savoir plus sur Hotjar

Podium

Podium

par Podium

(58 avis)

Podium customer satisfaction software helps thousands of businesses get more reviews on sites like Google, Facebook, HealthGrades & more. The Podium messaging platform also makes it easy to manage all your customer interactions from Facebook messages, Google's click-to-message and inbound texts from one dashboard. You can easily manage all of your reviews from over 40 different review sites to quickly reply to reviews, report on locations and understand customer sentiment. En savoir plus sur Podium

Customer satisfaction software includes reviews, sentiment analysis, messaging and everything you need to improve customer satisfaction En savoir plus sur Podium

Nextiva Survey

Nextiva Survey

par Nextiva

(138 avis)

Get answers fast with Nextiva Surveys, our online customer satisfaction software. Collect the answers you need to understand your audience and make better decisions. Featuring nine question types, survey templates, email notifications, skip logic, and more, Nextiva Surveys provides the tools needed to measure respondents. Plus, businesses can customize landing pages, thank you pages, colors, and everything in between! Seamlessly integrate with other Nextiva products for a full view of customers. En savoir plus sur Nextiva Survey

Get answers fast with Nextiva Surveys, a custom online customer satisfaction software, to better understand audience. En savoir plus sur Nextiva Survey

MaritzCX

MaritzCX

par MaritzCX

(1 avis)

MaritzCX is customer experience (CX) management for big business. Organizations need CX programs that drive high value and high return. We help increase customer satisfaction and lifetime value by ingraining customer experience-driven insight and action into the DNA of business operations. With a unique combination of CX software, data and research science, deep vertical market expertise, and managed program services, only MaritzCX offer a full-service, professional CX approach. En savoir plus sur MaritzCX

MaritzCX offers a full-service CX approach to continuously improve the CX across an enterprises customers, employees, and partners. En savoir plus sur MaritzCX

AskNicely NPS Software

AskNicely NPS Software

par AskNicely

(95 avis)

Deliver great customer experiences and drive growth with NPS software by AskNicely. AskNicely integrates with your CRM (including Salesforce.com) to automatically collect customer feedback with a simple one-question email survey (based on the Net Promoter Score). Listen to your customers in real time, catch unhappy customers before they churn and get more online reviews. Start sending surveys in minutes with no help from IT. En savoir plus sur AskNicely NPS Software

Deliver great customer experiences and drive growth with NPS software by AskNicely. En savoir plus sur AskNicely NPS Software

Yotpo

Yotpo

par Yotpo

(106 avis)

Yotpo aide les marques de vente en ligne à recueillir des avis clients, des photos, des Q et R pour augmenter la satisfaction des clients, la preuve sociale et les ventes. Partenaire officiel de Google, Facebook et Shopify Plus et intégrant des plateformes et des outils commerciaux de premier plan tels que Bigcommerce, Magento et Bronto, Yotpo permet aux marques de tirer parti du contenu de leurs clients sur tous les canaux marketing. La plateforme complète de marketing client de Yotpos est parfaite pour les entreprises en pleine croissance qui traitent plus de 300 commandes par mois. En savoir plus sur Yotpo

Yotpo aide les marques à collecter et exploiter les avis et les photos tout au long du parcours de l'acheteur pour augmenter la satisfaction des clients et améliorer les ventes. En savoir plus sur Yotpo

SightMill - NPS Software

SightMill - NPS Software

par SightMill

(2 avis)

Innovant, le logiciel Net Promoter Score (NPS) vous permet de mesurer, d'analyser et de réagir aux avis de vos clients et employés (eNSP) pour accroître leur engagement. SightMill offre la possibilité d'intégrer des sondages NSP à votre site Internet, d'envoyer des sondages NSP par e-mail ou de les recueillir lors d'événements en direct. S'intègre aux logiciels tiers (Slack, Zapier, CRM) et offre des outils capables de communiquer les avis à votre équipe. En savoir plus sur SightMill - NPS Software

Innovant, le logiciel Net Promoter Score (NPS) vous permet de mesurer, d'analyser et de réagir aux avis de vos clients pour accroître leur engagement. En savoir plus sur SightMill - NPS Software

Intouch Insight

Intouch Insight

par Intouch Insight

(4 avis)

Intouch Insight customer satisfaction software helps organizations transform every customer interaction into an opportunity to delight the customer. Collect feedback from any source including social media, review sites, customer satisfaction surveys, mystery shopping and more. Customizable dashboards and robust analytics make it easy for companies to monitor and manage customer satisfaction across the entire customer journey. En savoir plus sur Intouch Insight

Intouch Insight customer satisfaction software helps organizations understand and take action on customer feedback. En savoir plus sur Intouch Insight

NiceJob

NiceJob

par NiceJob

(40 avis)

----> Built for service businesses (B2C), SaaS, & agencies. NiceJob is the easiest way to increase customer satisfaction + create advocates by getting them to recommend you to all their friends via online reviews. Like word of mouth only 1000x better. Never send a survey again while knowing exactly what your customers think about your service. See who your biggest fans are, and quickly respond to customer issues. No contracts, 14-day free trial, then just $75/month. En savoir plus sur NiceJob

----> The easiest way to increase customer satisfaction + create advocates. Like word of mouth only 1000x better. Try it free! En savoir plus sur NiceJob

Survey Anyplace

Survey Anyplace

par Survey Anyplace

(57 avis)

Vous en avez assez des enquêtes inintéressantes ? Vous n'êtes pas les seuls... Survey Anyplace se concentre sur la création de sondages et de questionnaires amusants, mobiles et interactifs. Le genre qui vous permet d'interagir avec votre public et qui laisse de la place à votre identité ou personnalité de marque. Ces enquêtes modernes séduisent les personnes interrogées. Il est facile d'interagir avec ces sondages (ainsi qu'avec votre public) grâce aux fonctionnalités mobiles ultimes. Vous obtenez ainsi plus de commentaires, et ils sont plus positifs ! En savoir plus sur Survey Anyplace

Vous en avez assez des enquêtes inintéressantes ? Vous n'êtes pas les seuls... Survey Anyplace rend les sondages divertissants, interactifs et amusants. En savoir plus sur Survey Anyplace

QuickTapSurvey - Offline Survey App

QuickTapSurvey - Offline Survey App

par QuickTapSurvey

(61 avis)

QuickTapSurvey lets you capture in-person data that matters to your business. Build, customize, and launch your data collection campaigns in minutes with 100% data coverage guarantee (no internet required). Perfect for in-person lead capture, trade shows, intercept marketing, market research, and customer satisfaction. En savoir plus sur QuickTapSurvey - Offline Survey App

QuickTapSurvey makes it easy to ask smart questions anywhere (no internet required and a 100% data coverage guarantee). En savoir plus sur QuickTapSurvey - Offline Survey App

GetMoreReviews

GetMoreReviews

par Get More Reviews

(39 avis)

Get More Reviews is the #1 most trusted reputation management and review generation software used to optimize your review management process with a 5-star rating system, auto social posting, and negative feedback blocking capability. With Get More Reviews, you'll be able to turn your happiest customers into 5 star reviews online and generate real, authentic reviews on multiple online review sites including Google, Facebook, and much more! En savoir plus sur GetMoreReviews

Optimize review management process with 5-star rating system, auto social posting, and negative feedback blocking capability. En savoir plus sur GetMoreReviews

Quality Driven Software

Quality Driven Software

par Quality Driven Software

(26 avis)

Après avoir réalisé un service, vous avez envie de récolter les avis de vos clients, n'est-ce pas ? Alors il vous faut Quality Driven Software ! Grâce à notre application, envoyez des e-mails ou des documents d'enquête à vos clients à partir d'un superbe modèle. Une fois les feedbacks reçus, l'application enverra les informations au collaborateur responsable de l'intervention. En accédant aux scores de satisfaction de vos employés, vous pourrez plus facilement déterminer qui mérite une augmentation et qui doit être licencié. Gardez vos meilleurs employés et obtenez plus d'avis en ligne. Ce logiciel fait ça aussi ! En savoir plus sur Quality Driven Software

Gestion des avis de satisfaction client. Augmente les profits, réduit les désabonnements, vous permet d'obtenir plus d'avis en ligne. Oui, ce logiciel fait ça aussi ! En savoir plus sur Quality Driven Software

SurveySparrow

SurveySparrow

par SparrowApps

(21 avis)

SurveySparrow vous permet de transformer des enquêtes en conversations. Grâce à une interface conversationnelle, SurveySparrow permet aux utilisateurs de créer et de partager des enquêtes extrêmement engageantes, des enquêtes mobiles principalement, offrant une expérience de type chat. Les enquêtes récurrentes SurveySparrow vous permettent d'envoyer des enquêtes à intervalles réguliers pour évaluer le pouls des clients ou des employés. Avec des options de partage facile, SurveySparrow vous permet de partager vos enquêtes sur le web, sur appareil mobile, médias sociaux et via e-mail, afin de recueillir facilement l'opinion de votre public cible. En savoir plus sur SurveySparrow

Transformez les enquêtes en conversations avec ces enquêtes de type chat. Engagez-vous de meilleure façon avec vos clients et employés. En savoir plus sur SurveySparrow

Broadly Reviews

Broadly Reviews

par Broadly

(44 avis)

Broadly's automated review platform helps local businesses generate great customer reviews on the most important platforms including Google, Facebook, TripAdvisor, NextDoor & many more. Our platform helps SMBs win reviews, get more business, and communicate directly with your customers via app or desktop. Online reviews are the single largest driver of how a consumer selects a new service so we're here to help small, service-based businesses (1-100 employees) win a better online reputation. En savoir plus sur Broadly Reviews

Broadly is a review generation platform that helps local businesses get positive online reviews while protecting their reputations. En savoir plus sur Broadly Reviews

ManageEngine SupportCenter Plus

ManageEngine SupportCenter Plus

par ManageEngine

(7 avis)

SupportCenter Plus est un logiciel de support web compatible ITIL et conçu pour les entreprises de support informatique. Il est utilisé pour gérer tout type de service client sur une seule et même plateforme. Ses utilisateurs peuvent suivre, gérer et résoudre facilement les tickets d'assistance pour offrir un support rapide à leurs clients et améliorer ainsi leur niveau de satisfaction. En savoir plus sur ManageEngine SupportCenter Plus

Essayez Support Center Plus pour rendre votre centre de services plus agréable et plus puissant. C'est le premier pas pour obtenir un support client de premier ordre. En savoir plus sur ManageEngine SupportCenter Plus

Thematic

Thematic

par Thematic

(0 avis)

Turn your existing NPS and CSAT data into actionable insights using AI-powered thematic analysis. We analyze survey responses, reviews, support tickets and other sources of feedback to show you the drivers for customer satisfaction and loyalty, product usage and buying behaviors. - We uncover insights that help you build a better customer experience - Understand each departments impact on customers - Identify what matters to customer segments En savoir plus sur Thematic

Turn your existing feedback into actionable insights using AI-powered thematic analysis. En savoir plus sur Thematic

Genesys PureCloud

Genesys PureCloud

par Genesys

(43 avis)

PureCloud est la nouvelle solution de centre de contact en cloud tout-en-un qui vous aide à gérer et à comprendre les interactions multicanaux dans un parcours client fluide. Donnez à vos employés un seul outil prenant en charge l'ensemble de la communication (voix, chat, e-mail, réseaux sociaux, etc.). PureCloud est facile à utiliser grâce à son interface intuitive. En étant le premier à innover, vous vous assurez de dépasser les attentes de vos clients, aujourd'hui comme demain. PureCloud est simplement puissant, et puissamment simple. En savoir plus sur Genesys PureCloud

PureCloud simplifie la relation client. Téléphone, e-mail et chat sont connectés dans un seul outil pour améliorer l'engagement client. En savoir plus sur Genesys PureCloud

Reputology

Reputology

par Reputology

(45 avis)

Reputology is the best-of-breed Review Management platform for enterprises that operate multiple physical locations. Engage unhappy customers quickly & monitor anywhere customer reviews and comments happen: Google, Facebook, comment cards, etc. Uncover the root causes for customer compliments and complaints to make meaningful, long-term improvements. Fortune 500 companies utilize Reputology as well as recognized brands like Golds Gym and House of Blues. En savoir plus sur Reputology

Reputology is the Review Monitoring platform that helps multi-location enterprises manage reviews on Google My Business, FB & more. En savoir plus sur Reputology

Zendesk

Zendesk

par Zendesk

(1 571 avis)

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Zendesk

Zendesk

par Zendesk

(1 571 avis)

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Zendesk

Zendesk

par Zendesk

(1 571 avis)

Zendesk permet aux entreprises de fournir une assistance, de dimensionner le libre-service et de se différencier avec un engagement proactif.

Zendesk permet aux entreprises de fournir une assistance, de dimensionner le libre-service et de se différencier avec un engagement proactif.

Zendesk

Zendesk

par Zendesk

(1 571 avis)

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Zendesk

Zendesk

par Zendesk

(1 571 avis)

Zendesk enables companies to deliver support, scale with self-service, and differentiate with proactive engagement.

Zendesk enables companies to deliver support, scale with self-service, and differentiate with proactive engagement.

Zendesk

Zendesk

par Zendesk

(1 571 avis)

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Zendesk

Zendesk

par Zendesk

(1 571 avis)

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Zendesk

Zendesk

par Zendesk

(1 571 avis)

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and SMS.

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and SMS.

Zendesk

Zendesk

par Zendesk

(1 571 avis)

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Zendesk enables companies to deliver excellent customer support through multiple channels including email, chat, call and sms.

Wizu

Wizu

par Wizu

(1 avis)

Wizu est un chatbot alimenté par l'IA pour des enquêtes conversationnelles conçues pour augmenter les taux de réponse et améliorer la satisfaction des clients.

Wizu est un chatbot alimenté par l'IA pour des enquêtes conversationnelles conçues pour augmenter les taux de réponse et améliorer la satisfaction des clients.

TopBox

TopBox

par Waypoint Group

(1 avis)

TopBox fournit une solution simplifiée et rentable de rétroaction des clients B2B pour contribuer à la croissance des PME grâce à une approche stratégique.

TopBox fournit une solution simplifiée et rentable de rétroaction des clients B2B pour contribuer à la croissance des PME grâce à une approche stratégique.

ReviewPro

ReviewPro

par Review Rank

(1 avis)

Sibyl

Sibyl

par Signet Research

(2 avis)

Plateforme de Net Promoter Score en libre-service dotée de la flexibilité nécessaire pour mesurer à la fois la satisfaction client et l'expérience client.

Plateforme de Net Promoter Score en libre-service dotée de la flexibilité nécessaire pour mesurer à la fois la satisfaction client et l'expérience client.

Confirmit

Confirmit

par Confirmit

(2 avis)

ClickDesk

ClickDesk

par ClickDesk

(16 avis)

Application d'engagement client multicanal basée sur le web, qui offre un chat en direct, un service d'assistance, un navigateur et une barre d'outils pour la communication sociale.

Application d'engagement client multicanal basée sur le web, qui offre un chat en direct, un service d'assistance, un navigateur et une barre d'outils pour la communication sociale.

Tidio Chat

Tidio Chat

par Tidio

(36 avis)

Tidio est un communicateur pour les entreprises qui conserve Live Chat, Messenger et E-mail en un seul endroit.

Tidio est un communicateur pour les entreprises qui conserve Live Chat, Messenger et E-mail en un seul endroit.

Totango

Totango

par Totango

(7 avis)

Totango est une plateforme de réussite des clients qui stimule l'action et la concentration des équipes et des résultats prévisibles pour la gestion.

Totango est une plateforme de réussite des clients qui stimule l'action et la concentration des équipes et des résultats prévisibles pour la gestion.

GetSatisfaction

GetSatisfaction

par GetSatisfaction

(4 avis)

Un moyen simple de créer des communautés en ligne qui permettent des conversations productives entre les entreprises et leurs clients.

Un moyen simple de créer des communautés en ligne qui permettent des conversations productives entre les entreprises et leurs clients.

Qualaroo

Qualaroo

par Qualaroo

(4 avis)

Qualaroo fournit un outil de sondage et de retour sur investissement que les propriétaires de sites web peuvent facilement installer sur leur site.

Qualaroo fournit un outil de sondage et de retour sur investissement que les propriétaires de sites web peuvent facilement installer sur leur site.

Bravo Video

Bravo Video

par Bravo Video

(1 avis)

Bravo permet aux spécialistes du marketing de capturer instantanément la vidéo des clients, des utilisateurs et des fans, directement sur le web.

Bravo permet aux spécialistes du marketing de capturer instantanément la vidéo des clients, des utilisateurs et des fans, directement sur le web.

MindTouch

MindTouch

par MindTouch

(1 avis)

Transformez votre produit et le contenu d'aide en un canal d'engagement client qui augmente le trafic web, stimule les ventes et améliore l'assistance.

Transformez votre produit et le contenu d'aide en un canal d'engagement client qui augmente le trafic web, stimule les ventes et améliore l'assistance.

Lithium Communities

Lithium Communities

par Lithium Technologies

(8 avis)

Lithium Communities est une plateforme communautaire en ligne qui vous permet d'augmenter la satisfaction des clients et de développer la popularité de la marque.

Lithium Communities est une plateforme communautaire en ligne qui vous permet d'augmenter la satisfaction des clients et de développer la popularité de la marque.

Wootric

Wootric

par Wootric

(1 avis)

Runs Net Promoter Score surveys (NPS) inside your web or mobile app. Real-time feedback. Easy set-up, automatic.

Runs Net Promoter Score surveys (NPS) inside your web or mobile app. Real-time feedback. Easy set-up, automatic.

Skilljar

Skilljar

par Skilljar

(13 avis)

Skilljar's cloud-based, mobile-responsive learning management system (LMS) enables businesses to scale customer and partner training.

Skilljar's cloud-based, mobile-responsive learning management system (LMS) enables businesses to scale customer and partner training.

Hively

Hively

par Hively

(8 avis)

A simple tool for real-time customer feedback gathering, rewarding employees, and team performance tracking.

A simple tool for real-time customer feedback gathering, rewarding employees, and team performance tracking.

Nicereply

Nicereply

par Nicereply

(239 avis)

Online customer satisfaction survey software, including CSAT, Net Promoter Score (NPS) & Customer Effort Score (CES 2.0).

Online customer satisfaction survey software, including CSAT, Net Promoter Score (NPS) & Customer Effort Score (CES 2.0).

Survicate

Survicate

par Survicate

(18 avis)

Le moyen le plus rapide de recueillir les commentaires des clients.

Le moyen le plus rapide de recueillir les commentaires des clients.

Customer Thermometer

Customer Thermometer

par Customer Thermometer

(7 avis)

1-click feedback email solution that allows your customers rate your offerings. Generate your own buttons & embed them in any email.

1-click feedback email solution that allows your customers rate your offerings. Generate your own buttons & embed them in any email.

Natero

Natero

par Natero

(2 avis)

Data-Driven Customer Success Management platform for B2B SaaS.

Data-Driven Customer Success Management platform for B2B SaaS.

MyFeelBack

MyFeelBack

par MyFeelBack

(2 avis)

Aide les entreprises à saisir les informations clients dont elles ont besoin pour prendre des décisions basées sur les données et améliorer leurs activités.

Aide les entreprises à saisir les informations clients dont elles ont besoin pour prendre des décisions basées sur les données et améliorer leurs activités.

Net Promoter System

Net Promoter System

par Promoter.io

(2 avis)

Capture actionable customer feedback using the Net Promoter System to proactively reduce churn and drive growth.

Capture actionable customer feedback using the Net Promoter System to proactively reduce churn and drive growth.

WizVille

WizVille

par WizVille

(1 avis)

Un retour client en temps réel SaaS et une solution de gestion des plaintes, spécialement conçue pour les commerces de détail et les fournisseurs de services locaux.

Un retour client en temps réel SaaS et une solution de gestion des plaintes, spécialement conçue pour les commerces de détail et les fournisseurs de services locaux.

CustomerGauge

CustomerGauge

par CustomerGauge

(1 avis)

Net promoter software that helps increase customer retention, measure and improve customer satisfaction and loyalty.

Net promoter software that helps increase customer retention, measure and improve customer satisfaction and loyalty.

DictaNova

DictaNova

par DictaNova

(0 avis)

DictaNova est un logiciel d'analytics de la clientèle basé sur SaaS qui rassemble les opinions et les commentaires des clients, et qui fournit des informations.

DictaNova est un logiciel d'analytics de la clientèle basé sur SaaS qui rassemble les opinions et les commentaires des clients, et qui fournit des informations.

Feedbackly

Feedbackly

par Feedbackly

(25 avis)

Feedbackly is the only customer feedback software with built in marketing and sales tools.

Feedbackly is the only customer feedback software with built in marketing and sales tools.

Talk2us

Talk2us

par Elevate Research

(5 avis)

Real-time customer feedback platform for brick & mortar businesses.

Real-time customer feedback platform for brick & mortar businesses.

SatisMeter

SatisMeter

par SatisMeter

(1 avis)

Plateforme de rétroaction intégrée à l'application qui collecte des données NPS en fonction de modèles d'utilisation spécifiques à partir d'applications mobiles, d'applications web et d'e-mails.

Plateforme de rétroaction intégrée à l'application qui collecte des données NPS en fonction de modèles d'utilisation spécifiques à partir d'applications mobiles, d'applications web et d'e-mails.

AnswerDash

AnswerDash

par AnswerDash

(3 avis)

AnswerDash delivers instant contextual help to customers, right in your site or app, reducing support costs and boosting conversions.

AnswerDash delivers instant contextual help to customers, right in your site or app, reducing support costs and boosting conversions.

Customerville

Customerville

par Customerville

(0 avis)

Customer feedback solution that provides surveys design, live dashboards, e-publication engine, and email reporting.

Customer feedback solution that provides surveys design, live dashboards, e-publication engine, and email reporting.

Satsum

Satsum

par Satsum

(1 avis)

Manage customer feedback and improve service. Use machine learning to understand customer needs, highlight actions for improvement.

Manage customer feedback and improve service. Use machine learning to understand customer needs, highlight actions for improvement.

CX Group

CX Group

par CX Group

(17 avis)

Big data customer retention platform for improving overall customer experience

Big data customer retention platform for improving overall customer experience

ReputationStacker

ReputationStacker

par ReputationStacker

(0 avis)

A turn key solution for businesses to automate the management of their online reviews and reputation.

A turn key solution for businesses to automate the management of their online reviews and reputation.

Helprace

Helprace

par Helprace

(6 avis)

Caractéristiques : règlements, macros, SLA, enregistrement des actions, collision d'agents, brouillons, modifications, intégration de messagerie, système de contact client, reporting.

Caractéristiques : règlements, macros, SLA, enregistrement des actions, collision d'agents, brouillons, modifications, intégration de messagerie, système de contact client, reporting.

Zonka Feedback

Zonka Feedback

par Zonka Feedback

(5 avis)

Zonka est une plateforme de gestion des opinions en temps réel, conçue pour les entreprises, qui capture les opinions hors ligne, sur site et sur le web.

Zonka est une plateforme de gestion des opinions en temps réel, conçue pour les entreprises, qui capture les opinions hors ligne, sur site et sur le web.

ExperienceFellow

ExperienceFellow

par More than Metrics

(0 avis)

Let customers give real-time feedback on their experience with your service, whenever they want, wherever they are.

Let customers give real-time feedback on their experience with your service, whenever they want, wherever they are.

FoxMetrics

FoxMetrics

par FoxMetrics

(0 avis)

FoxMetrics Product suite allie récupération de paniers et outils de personnalisation avec sondages auprès des clients.

FoxMetrics Product suite allie récupération de paniers et outils de personnalisation avec sondages auprès des clients.

The Survey System

The Survey System

par Creative Research Systems

(11 avis)

Modular software for working with telephone, online, in-person and printed questionnaires as well as panel management.

Modular software for working with telephone, online, in-person and printed questionnaires as well as panel management.

CX Social

CX Social

par CX Social

(6 avis)

Social media tool that combines customer engagement, social media monioring and analytics features for customer service and marketing.

Social media tool that combines customer engagement, social media monioring and analytics features for customer service and marketing.

TalkToTheManager

TalkToTheManager

par TalkToTheManager

(8 avis)

Own or manage a restaurant? Let your customers text their comments anonymously. Management can reply in real-time to fix issues.

Own or manage a restaurant? Let your customers text their comments anonymously. Management can reply in real-time to fix issues.

Zoho Discussions

Zoho Discussions

par Zoho

(3 avis)

An online forums software that helps you to create external and internal communities where problems are solved and ideas are exchanged.

An online forums software that helps you to create external and internal communities where problems are solved and ideas are exchanged.

Sonar

Sonar

par Sonar

(1 avis)

Augmentez le retour sur investissement et la satisfaction client avec cette solution de chat mobile.

Augmentez le retour sur investissement et la satisfaction client avec cette solution de chat mobile.

Beyond Feedback

Beyond Feedback

par Beyond Feedback

(0 avis)

Custom-designed surveys and online reporting tools to gain insights about customers, employees, and the marketplace.

Custom-designed surveys and online reporting tools to gain insights about customers, employees, and the marketplace.

loyalnow

loyalnow

par loyalnow

(0 avis)

A NPS platform for SaaS businesses to learn fast how to improve Customer Satisfaction

A NPS platform for SaaS businesses to learn fast how to improve Customer Satisfaction

Testimonial Monkey

Testimonial Monkey

par Testimonial Monkey

(13 avis)

Provides a platform for businesses to manage their online reputation by leveraging the power of customer feedback & reviews.

Provides a platform for businesses to manage their online reputation by leveraging the power of customer feedback & reviews.

Ezisay

Ezisay

par Ezisay

(0 avis)

Understand what your customers think of you in less than 30 seconds. Online, mobile ready, customer satisfaction surveys.

Understand what your customers think of you in less than 30 seconds. Online, mobile ready, customer satisfaction surveys.

SureCritic Reviews

SureCritic Reviews

par SureCritic

(0 avis)

SureCritic helps small businesses identify and collect real customers reviews, through verification from the POS system.

SureCritic helps small businesses identify and collect real customers reviews, through verification from the POS system.

Field Solution Group

Field Solution Group

par Field Solution Group

(4 avis)

Reputation management software for businesses looking to manage and utilize positive customer experiences to earn new business.

Reputation management software for businesses looking to manage and utilize positive customer experiences to earn new business.

eTouchPoint

eTouchPoint

par eTouchPoint

(0 avis)

Customer feedback and coaching application for service-oriented businesses.

Customer feedback and coaching application for service-oriented businesses.

Charter Continuum

Charter Continuum

par Charter UK

(0 avis)

Captures and processes feedback in line with strategic reporting requirements.

Captures and processes feedback in line with strategic reporting requirements.

Heeduser

Heeduser

par Heeduser

(0 avis)

Customer engagement platform that facilitates communication between company and its clients through online customer community.

Customer engagement platform that facilitates communication between company and its clients through online customer community.

Preferred Patron Loyalty

Preferred Patron Loyalty

par Preferred Market Solutions

(70 avis)

Run your own branded loyalty and rewards program where you own ALL your data! Web, Tablet, Mobile and PC interfaces available.

Run your own branded loyalty and rewards program where you own ALL your data! Web, Tablet, Mobile and PC interfaces available.

Verified Credible

Verified Credible

par Verified Credible

(0 avis)

Reputation management tools that can help your business improve star ratings on major review websites. Reviews monitoring included.

Reputation management tools that can help your business improve star ratings on major review websites. Reviews monitoring included.

Praiseworthy

Praiseworthy

par Praiseworthy

(36 avis)

Increase Employee Motivation and Performance Across your Front-Line Team.

Increase Employee Motivation and Performance Across your Front-Line Team.

Delighted

Delighted

par Delighted

(11 avis)

The fastest and easiest way to gather actionable feedback from your customers, employees, partners and vendors.

The fastest and easiest way to gather actionable feedback from your customers, employees, partners and vendors.

RepuGen

RepuGen

par RepuGen

(5 avis)

RepuGen is a healthcare reputation management software that automates patient satisfaction monitoring and helps your practice grow.

RepuGen is a healthcare reputation management software that automates patient satisfaction monitoring and helps your practice grow.

FanExam for NPS

FanExam for NPS

par FanExam

(4 avis)

Net Promoter Score by FanExam is the best way to consistently measure customer satisfaction and collect actionable feedback.

Net Promoter Score by FanExam is the best way to consistently measure customer satisfaction and collect actionable feedback.

TouchPoint Survey Software

TouchPoint Survey Software

par Opinionmeter

(2 avis)

Web-based, customer survey solution with survey authoring, question & answers library management, reporting, mobile devices support.

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5StarRocket

5StarRocket

par 5StarRocket

(2 avis)

Helps small businesses learn from their customers' experiences to win their loyalty, fix weaknesses and get more referrals.

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Enquire

Enquire

par Hodi

(2 avis)

Easiest way to implement post-purchase surveys on Shopify.

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iperceptions platform

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par iperceptions

(1 avis)

iperceptions is a global leader in Voice of the Customer solutions, helping the world's most respected brands become customer-centric.

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Spridz.com

Spridz.com

par Spridz

(1 avis)

Get real-time feedback on your support e-mails and helpdesk systems, start improving customer satisfaction and increase sales today!

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Lightning Feedback

Lightning Feedback

par Lightning Feedback

(1 avis)

Web based solution that provides you with a simplest set-up to enable your customers to provide one click ratings. Free 30 Day Trial.

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Canny

Canny

par Canny

(1 avis)

Keep track of which customers want which features to make more informed product decisions.

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Enterprise Feedback Management

Enterprise Feedback Management

par Allegiance Software

(0 avis)

Fully engage your customers and employees, manage feedback across the enterprise - use predictive technology to increase loyalty.

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ExperienScreen

ExperienScreen

par myValueFeedback

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An on-site customer feedback system helping you get data for positive change & better outcomes.

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InsightSofa

InsightSofa

par ROUCEK Group

(0 avis)

Provider of a customer experience management platform. Our powerful and cost-effective solution drives customer retention.

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Capillary CSAT Manager

Capillary CSAT Manager

par Capillary Technologies

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Customer satisfaction and tracking solution with feedback capture, survey triggering, and net promoter score tracking.

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SurveyRock

SurveyRock

par Oak Mountain Digital

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SurveyRock helps you get feedback or answers to your questions through online surveys. Sign up for a free trial now!

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Ask Inline

Ask Inline

par Ask inline

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Solution that helps teams create and automate great customer feedback campaigns.

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Simple Net Promoter Score Surveys

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par Devoted

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A customer satisfaction solution designed to gather feedback, respond in-app, utilize for multiple campaigns, and access alerts.

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Observatory

Observatory

par SlatePeak

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A satisfaction solution that helps businesses manage reputations online by requesting feedback from customers & optimizing reviews.

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Opinionated

Opinionated

par Opinionated

(0 avis)

Opinionated is a real-time customer feedback system to capture a large volumes of customer feedback with a small amount of fuss.

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Feedier

Feedier

par Alkaweb

(95 avis)

Les commentaires sont à nouveau tendance. Divertissez et fidélisez les clients grâce aux enquêtes conviviales de Feedier : personnalisez-les et rendez-les plus distrayantes !

Les commentaires sont à nouveau tendance. Divertissez et fidélisez les clients grâce aux enquêtes conviviales de Feedier : personnalisez-les et rendez-les plus distrayantes !

123FormBuilder

123FormBuilder

par 123FormBuilder

(73 avis)

Automatizes the process of creating any type of form and survey. Designed to fit all business needs of collecting and managing data.

Automatizes the process of creating any type of form and survey. Designed to fit all business needs of collecting and managing data.

Key Survey

Key Survey

par Key Survey

(38 avis)

Conçue pour les grandes entreprises, Key Survey est une plateforme flexible, évolutive et intégrée permettant de suivre et d'améliorer la satisfaction des clients.

Conçue pour les grandes entreprises, Key Survey est une plateforme flexible, évolutive et intégrée permettant de suivre et d'améliorer la satisfaction des clients.

SmileBack

SmileBack

par SmileBack

(25 avis)

Collect more customer feedback with a simple to implement and simpler to use smiley face CSAT survey.

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Avaya Aura Platform

Avaya Aura Platform

par Avaya

(21 avis)

Unified communication and call center solution with call management capabilities; handles telephone, Internet, fax, email, etc.

Unified communication and call center solution with call management capabilities; handles telephone, Internet, fax, email, etc.

Starred

Starred

par Starred

(15 avis)

Starred builds feedback software which puts the respondent first, and helps companies succeed through actionable insights.

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Wix Answers

Wix Answers

par Wix Answers

(14 avis)

Wix Answers is the professional platform you can use to create your own Complete Customer Support Solution and support your customers.

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Swell CX

Swell CX

par Swell CX

(8 avis)

Allows businesses to collect real-time customer experience feedback: NPS, CX, and online reviews.

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ReviewSpreader

ReviewSpreader

par ReviewSpreader

(7 avis)

Helping small businesses get five star reviews in seconds.

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Rivews

Rivews

par Rivews

(4 avis)

A new generation patient satisfaction & online reputation management solution. Transforming brand reputation through patient engagement

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xSellco Feedback

xSellco Feedback

par Xsellco

(3 avis)

Améliorez votre note de vendeur grâce à des demandes de retour automatisées et intelligentes sur Amazon et eBay.

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RevFee.com

RevFee.com

par RevFee

(3 avis)

An easy way to collect online reviews using Facebook, Google, Checkatrade, TripAdvisor and more.

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Promoter Ninja for NPS

Promoter Ninja for NPS

par Hoshinplan Strategy

(3 avis)

L'outil de sondage par e-mail Net Promoter Score est le moins cher et le plus simple pour surveiller la satisfaction client. Multilangue, personnalisation sans code.

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Guest Communication Tool

Guest Communication Tool

par GUESTJOY

(2 avis)

GuestJoy provides the guest communication tool for hotels, it helps the hotels to improve the guest satisfaction and revenue stream.

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Incogneato

Incogneato

par Corpell

(1 avis)

Online anonymous feedback collection and communication tool. Sort and review your responses easily.

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Heedbook

Heedbook

par Heedbook

(1 avis)

Heedbook is the first online AI-based software for evaluating and boosting customer loyalty.

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Customer Happiness Score

Customer Happiness Score

par Customer Happiness Score

(1 avis)

A customer happiness solution that helps businesses collect, measure, and manage customer feedback, customer relationships, and more.

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SurveyMonkey CX

SurveyMonkey CX

par SurveyMonkey CX

(1 avis)

The best NPS solution for business. Get actionable insights to grow your business with SurveyMonkey CX.

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Honestly Customer Experience

Honestly Customer Experience

par Honestly

(1 avis)

Honnêtement, c'est l'outil le plus simple pour recueillir les commentaires et améliorer l'expérience des clients. Créez des enquêtes personnalisées et facilitez le déploiement des données.

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mycustomerfeedback.com

mycustomerfeedback.com

par mycustomerfeedback.com

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A unique online service that lets you capture and use customer feedback to improve business.

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salesEQUITY

salesEQUITY

par salesEQUITY

(0 avis)

Collect and measure both perception and fact-based data from disparate systems to power a different, improved, customer experience.

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Collect Feedback

Collect Feedback

par Collect

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Ask customers for feedback to measure customer satisfaction after they make a purchase. Smartly Integrated with POS, eCommerce systems.

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Critizr

Critizr

par Critizr

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Customer Experience platform.

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Instant eXperience

Instant eXperience

par MediaTech Groupe

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Logiciel de gestion des commentaires pour maximiser la satisfaction et l'engagement du client et de la main-d'œuvre.

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faq dog

faq dog

par faq dog

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A new way for businesses to collect quick and real time feedback from customers on Website and Apps.

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Go Review

Go Review

par Social Places

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Review management from multiple sites on one easy to use web or app dashboard, for full customer opinion and feedback.

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trustr

trustr

par Intelligent Interactions

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Feedback & review system, designed to create seller rating for search engines, user generated content for SEO & a host of features

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Live Assist for Microsoft CRM

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par CafeX

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Chatbots and live in-app customer service for Microsoft Dynamics 365

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Wizper

Wizper

par Wizper System

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WizperTM helps companies deliver a better customer experience by turning operational data into actionable advice to improve performance

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SOMTAB

SOMTAB

par SOM

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Entirely customizable from features to design, SOMTAB is the only CX platform that is perfectly matched to your organizations DNA.

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FeedbackRIG

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par LogicInflux

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One-stop solution to gather actionable feedback from your customers or employees.

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Qudini

Qudini

par Qudini

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Creating an unforgettable customer experience

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TheIdeaWall

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par PhaseWare

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A tool that helps businesses capture and organize customer feedback on product and service improvement.

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Simplesat

Simplesat

par Pronto Holdings

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Delightfully easy to use one-click satisfaction surveys for service minded professionals.

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ServiceGuru Rating Kiosk

ServiceGuru Rating Kiosk

par ServiceGuru

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Collect feedback at the point of experience as it happens. The kiosk is simple and fast, making it easier for your customers to review.

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