75 résultats
Pourquoi Capterra est gratuit
Un logiciel en ligne de pointe dédié à la gestion de la planification, à la gestion du temps, aux dossiers de formation, etc. Plus de 15 ans de service dédié.
Dévoué au secteur de la sécurité publique depuis plus de 15 ans. Ce logiciel en ligne facile d'utilisation, performant et modulaire propose de nombreuses fonctionnalités : planification, gestion du temps, suivi des certifications, messagerie par SMS et e-mail, formulaires en ligne, suivi des équipements, suivi des cours de formation, documents en ligne, etc. Un service client de premier ordre. Hautement configurable avec des options de personnalisation. Idéal pour les grands services de carrière ou les petites agences de bénévoles.
Dévoué au secteur de la sécurité publique depuis plus de 15 ans. Ce logiciel en ligne facile d'utilisation, performant et modulaire propose de nombreuses fonctionnalités : planification, gestion du...

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
Une plateforme logicielle conçue pour fournir et suivre des formations incendie/aux services d'urgence. Votre site de formation privé, accessible via smartphone ou tablette.
Rescue Hub est une plateforme logicielle en ligne visant à fournir et suivre les formations incendie ou aux services d'urgence. Téléchargez toutes vos listes de vérification papier, bilans de compétences et documents de formation sur votre propre site de formation privé, auquel votre personnel peut accéder via smartphone ou tablette. Affectez et planifiez les formations, suivez les progrès réalisés pour répondre aux exigences de formation, gérez les carnets de tâches, créez votre propre formation en ligne et organisez vos propres vidéos de formation, le tout en un seul endroit grâce à Rescue Hub.
Rescue Hub est une plateforme logicielle en ligne visant à fournir et suivre les formations incendie ou aux services d'urgence. Téléchargez toutes vos listes de vérification papier, bilans de...

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
L'outil EMS Package de ER est un logiciel performant qui permet de suivre, gérer et analyser facilement ce qui se passe dans votre caserne.
Emergency Reporting fournit une excellente plateforme pour la gestion de votre agence de services d'urgence. L'insertion de bonnes données et l'extraction d'informations utiles n'ont jamais été aussi simples. Cette solution EMS fournit des ePCR (notifications électroniques des soins aux patients) conformes aux normes NEMSIS 3, qui permettent à vos équipes de remplir rapidement leurs rapports. Racontez votre histoire, défendez votre budget et maintenez vos équipes plus en sécurité que jamais grâce aux performants modules de gestion des données.
Emergency Reporting fournit une excellente plateforme pour la gestion de votre agence de services d'urgence. L'insertion de bonnes données et l'extraction d'informations utiles n'ont jamais été...

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
ESO Scheduling combine la gestion des horaires des employés, la gestion du temps, la paie et le suivi des certifications pour le SAMU et les services d'incendie.
ESO Scheduling est une solution de planification du personnel en ligne éprouvée dans le secteur des services départementaux d'incendie et de SAMU. L'objectif précis est de vous faire gagner du temps et de l'argent grâce au contrôle des heures supplémentaires, à la précision des horaires et de la paie, à une communication claire et rapide et une facilité d'utilisation. Tout cela vous permet de vous concentrer sur d'autres aspects importants de votre travail. Qu'il s'agisse de la planification, de la gestion du temps, du suivi des certifications ou de la gestion des formulaires, ESO Scheduling a tout ce qu'il vous faut, à un prix abordable.
ESO Scheduling est une solution de planification du personnel en ligne éprouvée dans le secteur des services départementaux d'incendie et de SAMU. L'objectif précis est de vous faire gagner du temps...

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
Planifiez des réunions et des événements en optimisant l'utilisation des salles et autres ressources, quelle que soit leur distance.
EMS Software élimine les obstacles au travail inspiré en connectant vos collaborateurs, vos outils et vos technologies au sein d'une même plateforme. AIG, l'Université de Yale, Accenture et des milliers d'autres font confiance à la solution complète de gestion des ressources d'entreprise d'EMS Software pour renforcer leurs environnements de travail et d'apprentissage dynamiques. La plateforme EMS s'intègre à la fois aux infrastructures matérielles et logicielles pour fournir la visibilité, le contrôle et les informations nécessaires pour générer une valeur réelle pour votre entreprise.
EMS Software élimine les obstacles au travail inspiré en connectant vos collaborateurs, vos outils et vos technologies au sein d'une même plateforme. AIG, l'Université de Yale, Accenture et des...

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
Designed for EMS and fire departments, it is a narcotic tracking solution that monitors real-time usage of controlled substances.
Designed for EMS & Fire Departments, PhaRmLogs is an affordable narcotics tracking and chain of custody solution. Incorporates QR codes and smart labels to give users and administrators a robust way to track the narcotics in your operations. The users sign oncoming and off-going shifts to document that they accounted for the drugs. PhaRmLogs is modified to fit your operations. We offer API to communicate with your ePCR or Records Management System. Daily unit checkouts and other custom forms.
Designed for EMS & Fire Departments, PhaRmLogs is an affordable narcotics tracking and chain of custody solution. Incorporates QR codes and smart labels to give users and administrators a robust way...

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
Plateforme complète qui prend en charge tous les besoins logiciels de votre centre de service d'urgence.
Plateforme complète qui prend en charge tous les besoins logiciels de votre centre de service d'urgence.
Plateforme complète qui prend en charge tous les besoins logiciels de votre centre de service d'urgence.

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
PSTrax est un des principaux systèmes de vérifications des opérations et de gestion logistique. Suivez les véhicules, l'inventaire et les contrôles de stupéfiants en un seul endroit.
Mettez à niveau votre suivi des stupéfiants avec PSTrax | L'éditeur configure des vérifications personnalisées dans le cloud pour rendre les services de pompier et de SAMU plus efficaces et conformes tout en minimisant les redondances et l'exposition. Le module de contrôle des substances réglementées suit le transfert de chaque flacon, comme les contrôles d'arrivée/de départ, les contrôles d'utilisation, les réapprovisionnements et les contrôles d'inventaire. PSTrax permet de consolider toutes ces vérifications dans un seul programme qui planifie, suit et documente tout de manière numérique.
Mettez à niveau votre suivi des stupéfiants avec PSTrax | L'éditeur configure des vérifications personnalisées dans le cloud pour rendre les services de pompier et de SAMU plus efficaces et conformes...

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
Online employee scheduling and workforce management solution for those who serve. Accessible 24/7 from smartphone, tablet, or desktop.
Public Safety's leading online employee scheduling and workforce management system. It's ideal for complex staff scheduling & regulation tracking which is typical in Public Safety. Other features include: customizable forms; cert/license tracking; time/attendance; instant communication, minimum staffing options, & much more! It is accessible 24/7 from anywhere via the Internet. FREE trial, FREE training, FREE tech support & FREE system upgrades. Owned, managed and staffed 100% in the USA.
Public Safety's leading online employee scheduling and workforce management system. It's ideal for complex staff scheduling & regulation tracking which is typical in Public Safety. Other features...

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
Cloud-based workforce management tool that enables businesses to make schedules, track time & attendance, manage overtime, and more.
From staff scheduling and employee monitoring, to ensuring compliance requirements and controlling labor costs, VCS software utilizes artificial intelligence to streamline all of your time and labor management needs including, but not limited to: time and attendance tracking, real-time labor scheduling including time off requests, shift trades and shift bidding opportunities, compliance monitoring, leave management, staffing optimization, and task management.
From staff scheduling and employee monitoring, to ensuring compliance requirements and controlling labor costs, VCS software utilizes artificial intelligence to streamline all of your time and labor...

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
FirstResponse911 automatically transfers 911 call data to responding agencies with required acknowledgement of receipt.
FirstResponse911 automatically shares 911 call data with secondary PSAPs, fire-rescue, or private ambulance providers and requires acknowledgement of receipt. FirstResponse911 continuously monitors the CAD, including narrative, and automatically notifies the responding agency as the call progresses with critical information (e.g., address/priority change, violent scene). FirstResponse911 is used for mutual aid, dispatching private ambulance companies, and dispatching Fire/EMS first responders.
FirstResponse911 automatically shares 911 call data with secondary PSAPs, fire-rescue, or private ambulance providers and requires acknowledgement of receipt. FirstResponse911 continuously monitors...

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
Gestion des stocks en ligne avec une originalité unique : mappage intuitif des emplacements pour une gestion facile par glisser-déposer.
CyberStockroom (CS) est une solution d'inventaire et de gestion des biens en ligne pour le SAMU, les pompiers et les forces de l'ordre. CS utilise une approche unique de "mappage" pour la gestion de l'inventaire, ce qui le rend à la fois attrayant et facile à utiliser. Les utilisateurs créent une carte virtuelle de leur entreprise comprenant tous leurs emplacements et sous-emplacements et la remplissent avec leurs produits. Une interface simple de type glisser-déposer permet aux organisations de déplacer leurs produits et de visualiser comment chaque élément est distribué sur les différents emplacements.
CyberStockroom (CS) est une solution d'inventaire et de gestion des biens en ligne pour le SAMU, les pompiers et les forces de l'ordre. CS utilise une approche unique de "mappage" pour la gestion de...

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
Develop an emergency response plan that stays clear, centralized, and informed at all times with real-time student accounting.
With CatapultEMS, you'll develop an emergency response plan that stays clear, centralized, and informed at all times. Use real-time student accounting, staff location check-ins, threat report management, and more - all from a portable, dependable, cloud-based system.
With CatapultEMS, you'll develop an emergency response plan that stays clear, centralized, and informed at all times. Use real-time student accounting, staff location check-ins, threat report...

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
TripSpark NEMT propose des fonctionnalités de planification, de notifications, des applications mobiles, etc., pour améliorer les opérations de transport médical non urgent.
TripSpark NEMT offre : - Planification : gestion complète des déplacements, des véhicules et des clients/membres. La planification automatisée garantit une planification plus rapide et plus fiable avec la collecte de données numériques pour partager rapidement des informations essentielles à la mission, facilitant ainsi les remboursements. - Notifications : automatisez les communications entrantes et sortantes avec les clients et les membres. Réduit le volume des call centers, tout en réduisant les absences et les kilomètres perdus. - Portail en libre service - Une application mobile pour les conducteurs
TripSpark NEMT offre : - Planification : gestion complète des déplacements, des véhicules et des clients/membres. La planification automatisée garantit une planification plus rapide et plus fiable...

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
Cloud-based personnel scheduling system which assists police, fire and EMS with communication, shift management and vehicle checklist.
PlanIt Schedule is the web-based personnel scheduling system designed specifically for Police, EMS, Fire, and Dispatch. PlanIt is easy to use, extremely powerful and at the same time, cost effective. We provide free live demonstrations so that we can answer any questions and show you PlanIts features specific to public safety.
PlanIt Schedule is the web-based personnel scheduling system designed specifically for Police, EMS, Fire, and Dispatch. PlanIt is easy to use, extremely powerful and at the same time, cost effective....

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
We provide innovative software solutions for staff scheduling, MDT emergency response, incident command, and situational awareness.
Adashi Systems is a leading provider of technology solutions for 1,500+ public safety agencies worldwide. Adashis full suite of products offers solutions for scheduling, notification, response, incident command, and situational awareness. Our products are specifically designed for Fire, EMS, and Law Enforcement personnel. Together, Adashis products provide an end-to-end solution to help public safety agencies during every stage of the incident management process.
Adashi Systems is a leading provider of technology solutions for 1,500+ public safety agencies worldwide. Adashis full suite of products offers solutions for scheduling, notification, response,...

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
Designed to be a complete EMS / Fire Records Management System that can reduce your agency's paper work.
Designed to be a complete Web-Based, EMS / Fire department Management System that can reduce your agency's paper work. Modules: HR, Discipline, Incident Reports, Complaints, Fleet Management, Notices, Purchase Orders, Training, Certifications, QA, Documents and Postings, Occurrences. We now have a Controlled Substance Module to track substances from purchase to final disposition. Agencies can require dual validation for dispositions, such as administration, waste, location changes.
Designed to be a complete Web-Based, EMS / Fire department Management System that can reduce your agency's paper work. Modules: HR, Discipline, Incident Reports, Complaints, Fleet Management,...

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
EMS ambulance software in the cloud, with dispatch, call-taking, PCR/EMR, crew scheduler, QA, billing, invoicing, fleet, timeclock, HR.
AngelTrack is NEMSIS certified EMS ambulance software in the cloud. Includes dispatch, call-taking, crew scheduling, PCR/EMR, QA, billing, invoicing, fleet, timeclock, and HR. A single secure online application, accessible anywhere, from any device, runs your whole EMS organization. All roles can be performed from the office, from the field, and from home.
AngelTrack is NEMSIS certified EMS ambulance software in the cloud. Includes dispatch, call-taking, crew scheduling, PCR/EMR, QA, billing, invoicing, fleet, timeclock, and HR. A single secure online...

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
EMS solution that enables users to streamline dispatch, patient care reporting, billing, fire operations, and more.
EMS solution that enables users to streamline dispatch, patient care reporting, billing, fire operations, and more.
EMS solution that enables users to streamline dispatch, patient care reporting, billing, fire operations, and more.

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
Asset Management, Inventory Management, Fleet Maintenance and Narcotics Tracking operations management software for First Responders.
Asset Management, Inventory Management, Fleet Maintenance, and Narcotics Tracking solutions designed for First Responders including: EMS, fire departments, police, hospitals and clinics. Operative IQ also offers an Electronic Check Sheet feature and IQ Mobile that allow for complete mobile and in field use of the operations management software.
Asset Management, Inventory Management, Fleet Maintenance, and Narcotics Tracking solutions designed for First Responders including: EMS, fire departments, police, hospitals and clinics. Operative IQ...

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
On-premise fire rescue and emergency dispatch software that helps fire departments manage response time towards emergency situations.
Fire Rescue Systems offers a complete suite of software including Dispatch, ePCR, Fire Inspection, Inventory/Maintenace, NFIRS Reporting, MDT, Mobile Responder, and much more. Since all our software is modular based, it is well suited to any size department regardless of call volume. You can add on at any time as your needs grow, take a look at our Solutions page for details or schedule a no obligation FREE demo today.
Fire Rescue Systems offers a complete suite of software including Dispatch, ePCR, Fire Inspection, Inventory/Maintenace, NFIRS Reporting, MDT, Mobile Responder, and much more. Since all our software...

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
ESO EHR easily captures critical patient care information through a flexible workflow and user-friendly features. EHR is NEMSIS v 3.3.4
ESO EHR easily captures critical patient care information through a flexible workflow and user-friendly features making quality EMS documentation a cinch. Features such as specialty patient forms and quick treat alerts ensure users can document with speed and precision. EHR is NEMSIS v 3.3.4 and v 3.3.3 compliant and submits electronic patient care data to the state on behalf of our customers, making data submission worry free.
ESO EHR easily captures critical patient care information through a flexible workflow and user-friendly features making quality EMS documentation a cinch. Features such as specialty patient forms and...

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
Designed for any size police, fire or emergency services department, 2 units to 200.
Designed for any size police, fire or emergency services department, 2 units to 200.
Designed for any size police, fire or emergency services department, 2 units to 200.

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
Turnkey approach that ensures ambulance connectivity through streamlined patient care reporting and EMS operations.
Turnkey approach that ensures ambulance connectivity through streamlined patient care reporting and EMS operations.
Turnkey approach that ensures ambulance connectivity through streamlined patient care reporting and EMS operations.

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
Fleet data thats real-time, rapid response, and revealing to help you run a more efficient EMS operation
In order to provide the response times and reliability your customers depend upon, who do YOU entrust your fleet data to? Your data needs to be as dependable as your service to operate at maximum efficiency and effectiveness. InSight Mobile Data delivers that reliability through a single platform for computer-aided dispatch (CAD), billing reconciliation, driver behavior monitoring and AVL/mobile communications all at an affordable price with customizable packages that match your unique needs.
In order to provide the response times and reliability your customers depend upon, who do YOU entrust your fleet data to? Your data needs to be as dependable as your service to operate at maximum...

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
AIM is the single source of affordable, easy to use dispatch, ePCR, billing software, and expert billing services.
AIM EMS Software & Services is the industrys most customer success driven provider of affordable software and services for EMS agencies. AIM offers affordable, easy to use, essential solutions that improve workflow, efficiency, and profitability. As the single source of both EMS workflow, including dispatch, ePCR, and billing software as well as EMS billing services, expertise, and Revenue Cycle Management (RCM), AIM helps EMS agencies provide lifesaving care through successful operations.
AIM EMS Software & Services is the industrys most customer success driven provider of affordable software and services for EMS agencies. AIM offers affordable, easy to use, essential solutions that...

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
Emergency department software designed to streamline emergency department management while meeting patient care and safety goals.
Emergency department software designed to streamline emergency department management while meeting patient care and safety goals.
Emergency department software designed to streamline emergency department management while meeting patient care and safety goals.

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
Response management solution with instant alerts, incident tracking, navigation, and routing features.
Response management solution with instant alerts, incident tracking, navigation, and routing features.
Response management solution with instant alerts, incident tracking, navigation, and routing features.

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
A suite of personal safety apps, cloud-based computer aided dispatch, and mobile response tools.
NowForce offers personal safety apps, cloud-based computer aided dispatch, and mobile response tools for campus security, private security, and public safety organizations, enabling reduced response times, full situational awareness, and enhanced communications. Our emergency response software and apps make it simple for agencies to locate personnel and people in distress and dispatch the closest available responder to any incident.
NowForce offers personal safety apps, cloud-based computer aided dispatch, and mobile response tools for campus security, private security, and public safety organizations, enabling reduced response...

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
Permet aux intervenants sur les lieux et aux professionnels de travailler sur le terrain pour capturer des supports audio, vidéo, des images, des textes et des appels téléphoniques sur place.
Permet aux intervenants sur les lieux et aux professionnels de travailler sur le terrain pour capturer des supports audio, vidéo, des images, des textes et des appels téléphoniques sur place.
Permet aux intervenants sur les lieux et aux professionnels de travailler sur le terrain pour capturer des supports audio, vidéo, des images, des textes et des appels téléphoniques sur place.

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
We provide all the tools to run your service in one simple to use suite to reduce staff friction and assist you in running your service
Online scheduling, credentialing, truck check, inventory, equipment, vehicle mapping, paging, online education, QA/PI center, HR Portal, Education Document warehouse, comprehensive report, and other tools for emergency services. We don't believe in hidden fees or costs. $5/user/month with online training included. We customize your suite to meet your need and believe in SERVING our customers. Want a new feature, we add that quickly and for free!
Online scheduling, credentialing, truck check, inventory, equipment, vehicle mapping, paging, online education, QA/PI center, HR Portal, Education Document warehouse, comprehensive report, and other...

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
You want the confidence that every dose is tracked and accounted for. Savealators Digital Narcotics Tracker module is that solution.
You want the confidence that every dose is tracked and accounted for. Savealators Digital Narcotics Tracker module is the solution that: Manages every dose of opioids from receipt through usage (or waste). Allows easy and secure management from smartphones and/or tablets in the field. Provides real-time inventory and alerts. Provides a reliable audit trail of every dose. Promotes ease of hand-offs at end-of-shifts. Creates total transparency of ever of every dose.
You want the confidence that every dose is tracked and accounted for. Savealators Digital Narcotics Tracker module is the solution that: Manages every dose of opioids from receipt through usage (or...

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
Computer aided dispatch software and records management solution for law enforcement, fire departments, security, transportation, EMS.
10-8 Systems provides computer aided dispatch software (CAD) and records management solutions (RMS) for a variety of public and private companies including law enforcement, emergency medical services, fire, snow, private security and more! 10-8 Systems was launched out of the necessity for a professional dispatch solution at a more economical price point. 10-8 Systems is completely designed and developed by those with extensive experience in law enforcement, fire, security, transportation, EMS.
10-8 Systems provides computer aided dispatch software (CAD) and records management solutions (RMS) for a variety of public and private companies including law enforcement, emergency medical...

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
Medic Manager is a patient care reporting and data collection solution for EMS agencies.
Medic Manager is a patient care reporting and data collection solution for EMS agencies.
Medic Manager is a patient care reporting and data collection solution for EMS agencies.

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
EMS solution that provides healthcare professionals with medical references, clinical content, evidence-based information & more.
EMS solution that provides healthcare professionals rapid access to evidence-based drug and clinical content anytime, anywhere. Developed with the National Association of EMS Educators, or NAEMSE, PEPID EMS Plus NAEMSE boasts a complete medical reference, drug database with a toxicology section, emergency protocols and evidence-based information.
EMS solution that provides healthcare professionals rapid access to evidence-based drug and clinical content anytime, anywhere. Developed with the National Association of EMS Educators, or NAEMSE,...

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
The Ambulance Manager captures and transmits complete HIPAA compliant ambulance transactions.
The Ambulance Manager captures and transmits complete HIPAA compliant ambulance transactions.
The Ambulance Manager captures and transmits complete HIPAA compliant ambulance transactions.

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
Wireless paging software for text, voice and fax messaging to virtually any device.
Wireless paging software for text, voice and fax messaging to virtually any device.
Wireless paging software for text, voice and fax messaging to virtually any device.

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
Visual EMS offers complete management of fire prevention, suppression, and EMS patient information.
Visual EMS offers complete management of fire prevention, suppression, and EMS patient information.
Visual EMS offers complete management of fire prevention, suppression, and EMS patient information.

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
Integrated records management solution that includes fifteen standalone systems for public safety agencies.
Integrated records management solution that includes fifteen standalone systems for Law Enforcement, Campus Security, Fire Departments, Mass Transit Agencies, EMS Operations, and other public safety agencies.
Integrated records management solution that includes fifteen standalone systems for Law Enforcement, Campus Security, Fire Departments, Mass Transit Agencies, EMS Operations, and other public safety...

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
Designed for use at the scene to support a First Responder in making informed decisions and provides immediate operational response.
Designed for use at the scene to support a First Responder in making informed decisions and provides immediate operational response.
Designed for use at the scene to support a First Responder in making informed decisions and provides immediate operational response.

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
Web-hosting tool which enables institutional functioning through in-depth analysis of educational requirements.
Web-hosting tool which enables institutional functioning through in-depth analysis of educational requirements.
Web-hosting tool which enables institutional functioning through in-depth analysis of educational requirements.

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
Out-of-the-box solutions that are fully adaptable for your unique requirements, and ensuring your investment is future proof.
Celebrating 25 years as a market leader in Public Safety, FDM provides powerful, flexible solutions for managing your day-to-day data and operations, and for using your data to make better decisions. FDM CAD, RMS and Analysis solutions are now used by 450+ North American jurisdictions.
Celebrating 25 years as a market leader in Public Safety, FDM provides powerful, flexible solutions for managing your day-to-day data and operations, and for using your data to make better decisions....

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
Medical response emergency software with dispatching features and recurrent appointments set up.
Medical response emergency software with dispatching features and recurrent appointments set up.
Medical response emergency software with dispatching features and recurrent appointments set up.

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
Non-emergent transport system software that provides unit call logs for wheel chair van transportation of non-ambulatory patients.
Non-emergent transport system software that provides unit call logs for wheel chair van transportation of non-ambulatory patients.
Non-emergent transport system software that provides unit call logs for wheel chair van transportation of non-ambulatory patients.

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
Trip scheduling, booking, dispatch and billing services for non-emergency Medical transportation companies.
NEMT Cloud Dispatch is a featured product of Hybrid IT Services, Inc specifically designed and tailored according to the requirements of non-emergency medical transportation. The merchandise is developed as a whole package to facilitate clients dealing with different insurance carriers, Medicaid, Logistic Care, Optima Care, Worker Compensations, Dialysis facilities and other State & local programs.
NEMT Cloud Dispatch is a featured product of Hybrid IT Services, Inc specifically designed and tailored according to the requirements of non-emergency medical transportation. The merchandise is...

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
Resgrid is a cloud service designed for first responders like: volunteer and career fire departments, EMS, search and rescue.
Resgrid is a cloud service designed for first responders like: volunteer and career fire departments, EMS, search and rescue.
Resgrid is a cloud service designed for first responders like: volunteer and career fire departments, EMS, search and rescue.

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
Online pre-employment testing system that tests dispatcher, calltaker, and telecommunicator applicants for critical skills & abilities.
Online dispatcher and calltaker pre-employment testing software is designed to measure applicants' job-related skills in areas such as data entry, multi-tasking, decision-making, map reading, memory recall, call summarization, cross-referencing, and more. CritiCall has been adopted by over 1,800 agencies with many reporting a dramatic reduction in turnover. Complement your hiring practices with TactiCall customizable speech and protocols training software, too. Demos available.
Online dispatcher and calltaker pre-employment testing software is designed to measure applicants' job-related skills in areas such as data entry, multi-tasking, decision-making, map reading, memory...

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
A CTI solution that allows call-takers to control their phones through an elegant and easy-to-use, standards-based graphical interface.
A CTI solution that allows call-takers to control their phones through an elegant and easy-to-use, standards-based graphical interface that integrates the underlying phone system, mapping systems, location based technology and other resources to put critical information and tasks at the call-takers fingertips.
A CTI solution that allows call-takers to control their phones through an elegant and easy-to-use, standards-based graphical interface that integrates the underlying phone system, mapping systems,...

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
Turnkey, web-based incident management tool for first responders. Manage teams & assets. Execute missions. Produce fast ICS reports.
Mission Manager is a cost-effective, web-based incident management tool for first responders, providing a turnkey solution for personnel & asset management, mission planning and execution. Based on Preparation, Readiness and Execution, Mission Manager allows incident commanders to efficiently manage their daily team operations, track mission events in real time on robust maps and produce automated NIMS ICS reports. Since 2011, Mission Manager has supported approximately 7,000 missions.
Mission Manager is a cost-effective, web-based incident management tool for first responders, providing a turnkey solution for personnel & asset management, mission planning and execution. Based on...

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement
Syncs live 911 call & GPS data for law, fire and EMS units across jurisdictions. Contact us for a free trial!
There is currently a disconnect between first responders inside and especially outside their jurisdictions, hindering their ability to be situationally aware of emergencies and other law, fire, and EMS units in their area. This puts officers and communities at unnecessary risk and inflates response times. GeoSafe bridges all this together with easy-to-use software that allows the communication of critical data to the field and even neighboring agencies on a different system. Try it free!
There is currently a disconnect between first responders inside and especially outside their jurisdictions, hindering their ability to be situationally aware of emergencies and other law, fire, and...

Fonctionnalités

  • Signature électronique
  • Base de données de patients
  • Suivi des expéditions
  • Gestion de la flotte
  • Suivi des équipements
  • Gestion de l'approvisionnement