Logiciels pour notes de frais

Un logiciel pour notes de frais aide les entreprises à suivre leurs notes de frais professionnelles et de déplacement. Cette application permet aux employés de soumettre des enregistrements de leurs dépenses. Pour les petites entreprises, un logiciel générant des feuilles de calcul crée des rapports pour une meilleure budgétisation. Voir aussi : logiciel de gestion budgétaire, logiciel de reporting financier et logiciel de suivi des notes de frais.

Pourquoi Capterra est gratuit
Zoho Expense facilite le reporting des dépenses. Automatisez l'enregistrement des dépenses, connectez les cartes de crédit, rationalisez les approbations, gagnez en visibilité et en contrôle. En savoir plus sur Zoho Expense En savoir plus sur Zoho Expense
Certify is an easy-to-use, web-based expense management and invoice solution for organizations of every size. With mobile receipt capture, automated expense report creation and streamlined workflow, Certify eliminates the need for spreadsheets and paper receipts. Reduce the time spent creating, approving and reimbursing while gaining insight into your T&E spend. En savoir plus sur Certify Travel & Expense Manage your company's expense management process with Certify's automated, web-based expense solution. En savoir plus sur Certify Travel & Expense
SutiExpense can be easily configured to meet the unique expense reporting needs of any business. Its intuitive icon user interface and flexible design supports rapid deployment and adoption. Our software automates the process of creating, submitting, and approving expense reports leveraging third party integration and optical character recognition. Full integration with your General ledger for expense allocation, credit card data import, and seamless integration into your ERP. En savoir plus sur SutiExpense SutiExpense is an automated travel & expense solution essential for spend management. En savoir plus sur SutiExpense
Logiciel de gestion des notes de frais proposant le seul moteur piloté par intelligence artificielle au monde pour l'auto-extraction des dépenses de Gmail et Outlook, et le suivi du kilométrage et la réception des reçus avec l'application mobile. Fyle peut automatiser des flux de travail d'approbation et de traitement complexes pour un remboursement rapide, permettant un système sans papier et robuste qui s'intègre à votre logiciel de comptabilité. Les fonctionnalités comprennent des rapports de notes de frais en un clic illimités, la vérification de politique et de la conformité en temps réel, le rapprochement des cartes de crédit et plus encore. En savoir plus sur Fyle La nouvelle norme en matière de gestion des notes de frais - reporting des notes de frais en un clic, suivi intelligent des reçus, conformité et automatisation du flux de travail En savoir plus sur Fyle
Simplify travel and entertainment expense management and dramatically reduce the cost of processing expense claims with Infor Expense Management. Available for deployment in the cloud or on-premises, with Infor Expense Management, you'll be able to eliminate manual processes, have employees quickly enter expenses anytime from anywhere, speed reimbursements, and liberate your staff. En savoir plus sur Infor Expense Management Powerful, permanent control of employee expenses from pre-trip approval to preferred vendor discounts to payment processing. En savoir plus sur Infor Expense Management
Nexonia is an automated timesheet, expense management, and corporate travel solution that gives busy financial leaders the tools to get T&E spending under control. We specialize in unbeatable integrations - everything from accounting/ERP systems, major payroll systems, corporate and personal credit card feeds, and more! En savoir plus sur Nexonia Expense Reports Automated time sheets, expense reports, and travel with industry-leading integrations. En savoir plus sur Nexonia Expense Reports
Automate and optimize your expense reporting. See why 1 million+ users trust DATABASICS Expense. It's as easy as snapping a picture of your receipt and upload it. Credit cards charges automatically appear in your expense reports. Get a centralized place for accounting, payroll, HR, and other critical business systems. Solve your biggest expense reporting problems with this configurable solution that streamlines your processes. En savoir plus sur DATABASICS Expense See why 1 million+ users trust DATABASICS. Easier, faster expense reporting that streamlines your expense reporting process. En savoir plus sur DATABASICS Expense
Sage Intacct est un fournisseur leader de logiciels ERP dans le cloud de premier ordre. Utilisées par plus de 11 000 entreprises, des start-up aux entreprises publiques, les applications d'Intacct aident les petites et moyennes entreprises à atteindre des niveaux de performance optimaux en offrant aux professionnels de la finance des fonctionnalités approfondies, des informations financières et opérationnelles en temps réel, ainsi que la possibilité d'automatiser les processus critiques. En savoir plus sur Sage Intacct Fournisseur leader de logiciels ERP dans le cloud de premier ordre. En savoir plus sur Sage Intacct
Chrome River permet aux entreprises de faire des affaires avec certaines des organisations les plus importantes et les plus respectées au monde. Leurs solutions cloud hautement configurables pour le reporting des dépenses et l'automatisation des factures des fournisseurs offrent une interface utilisateur élégante et intuitive, qui assure la même expérience sur un smartphone, une tablette ou un ordinateur portable. Leurs produits SaaS fournissent un moteur hors pair de règles opérationnelles et une infrastructure technologique appréciés par les CFO, les AP, les responsables de voyages et les voyageurs d'affaires. En savoir plus sur Chrome River Expense Gestion des factures et rapport de notes de frais pour les organisations mondiales. En savoir plus sur Chrome River Expense
Accelerate your workflow with award-winning expense management software that delivers lowered costs, higher efficiency, financial visibility, and control. From mobile expense capture to flexible approval chains and integrated multi-systems export, Tallie is the comprehensive expense report software solution for your business. En savoir plus sur Tallie Accelerate your workflow with award-winning expense management software that delivers lowered costs, higher efficiency, and control. En savoir plus sur Tallie
Automate your expense report audits and detect fraud faster with AppZen's artificial intelligence platform. We seamlessly integrate with all major back office systems, so there's no need to change your expense or invoicing software; simply record expenses in your current system. Our AI audit engine will assign risk scores to your expense reports and invoices, with "high risk" items marked for your review. En savoir plus sur AppZen Automate your expense report audits and detect fraud faster with AppZen's artificial intelligence platform. En savoir plus sur AppZen
Divvy est une plateforme de gestion des dépenses 100 % gratuite destinée aux entreprises pour gérer les paiements et les abonnements, établir des budgets stratégiques et éliminer les notes de frais. En intégrant le suivi en temps réel pour chaque transaction commerciale, Divvy fournit aux organisations un aperçu instantané de leurs dépenses. Avec Divvy, vous pouvez prendre des décisions éclairées sur les flux de trésorerie, réduire les pertes avant qu'elles ne surviennent et ne plus jamais devoir enregistrer un reçu. Divvy est aussi entièrement GRATUIT. Pour plus d'informations, visitez getdivvy.com. En savoir plus sur Divvy Divvy est la solution de gestion des dépenses à la croissance la plus rapide au monde. Tout ce qui est proposé est 100 % GRATUIT. En savoir plus sur Divvy
MobileXpense est l'un des principaux fournisseurs de solutions de gestion des dépenses de voyage. Grâce à la technologie OCR, les voyageurs d'affaires peuvent créer des rapports de dépenses pendant leurs déplacements (y compris les indemnités légales) ou encore les rapports sont créés automatiquement et envoyés en temps réel au service de comptabilité. Cela réduit le temps d'exécution et les efforts nécessaires et accélère le traitement et le remboursement. La comptabilité reçoit le rapport des dépenses de voyage complet et approuvé - y compris les reçus sous forme numérique - et peut ainsi les traiter. En savoir plus sur MobileXpense Application web fournissant l'automatisation complète de la gestion des dépenses, de la capture des données de transactions jusqu'à la comptabilité. En savoir plus sur MobileXpense
PEX is a cutting-edge solution for managing employee spend. PEX provides corporate cards and a complete employee spend management platform accessible via the web or smartphone app. With PEX, issue cards, manage spend, capture receipts and gain real-time visibility, and simplify your accounting processes. En savoir plus sur PEX PEX provides prepaid business cards and a feature-rich platform for managing employee spend. En savoir plus sur PEX
Rydoo est une solution leader de gestion des dépenses d'entreprise qui automatise et rationalise les processus des entreprises à forte croissance. Son appli web et mobile modernise les processus obsolètes de déclaration des dépenses et permet aux employés de gérer les dépenses en temps réel à tout moment et en tout lieu. Xpenditure peut s'intégrer en toute transparence avec les solutions comptables et ERP les plus utilisées, telles que SAP, Oracle, Microsoft Dynamics, NetSuite, Xero, QuickBooks ou Sage. En savoir plus sur Rydoo Rydoo est une solution leader de la gestion des dépenses d'entreprise qui automatise et rationalise les processus des entreprises à forte croissance. En savoir plus sur Rydoo
Automatisation des rapports de notes de frais permettant la saisie rapide, le suivi et l'approbation d'un voyage u d'un divertissement (voyages et déplacements), la gestion des rapports de notes de frais. Ce logiciel de rapport de notes de frais aide à prendre de meilleures décisions de dépense grâce aux données précises du rapport de frais de voyage et de déplacement. L'analyse des dépenses ExpenseVisor et les fonctionnalités d'analyse des fournisseurs permettent de creuser dans les rapports de notes de frais, ce qui donne à la direction la possibilité d'analyser les dépenses et les coûts de contrôle. Les rapports de notes de frais peuvent être élaborés selon les critères des employés, des départements, des projets et des clients. En savoir plus sur ExpenseVisor Automatisation des rapports de notes de frais permettant la saisie rapide, le suivi et l'approbation d'un voyage ou d'un divertissement (voyages et déplacements), la gestion des rapports de notes de frais. En savoir plus sur ExpenseVisor
Replicon's expense tracking solution empowers your employees with self-service capabilities to track and review expenses from anywhere, anytime. Expenses can be easily associated with projects and businesses can streamline costing and billing with a full view of all project time and expenses. Replicon's solution also seamlessly integrates with your business ecosystem enabling instant data sync with other systems En savoir plus sur Replicon Empower employees with easy to use project time and expense tracking and gain full control over your project costs En savoir plus sur Replicon
Gérez tout votre processus de dépenses dans un seul endroit. Soumettez des demandes de dépenses, approuvez des demandes, émettez des cartes d'entreprise physiques et virtuelles, payez vos factures et automatisez votre comptabilité fournisseurs avec Airbase. La solution s'intègre à NetSuite, QuickBooks, Xero et Inacct. Inscrivez-vous pour une démo aujourd'hui. En savoir plus sur Airbase Soumettez des demandes de dépenses, émettez des cartes d'entreprise physiques et virtuelles, payez vos factures et automatisez votre comptabilité avec Airbase. En savoir plus sur Airbase

par SalesTrip

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SalesTrip is a travel and expenses system on Salesforce, simplifying the way organisations manage, govern and justify business travel. It offers employees a fast and intuitive way to search, book and expense trips in a single place, driven by company CRM data. Increase productivity, get instant travel insights and generate ROI on travel spend for your business. Smarter Trip. Smarter Sales. Smarter Spend. En savoir plus sur SalesTrip SalesTrip is a travel and expenses system on Salesforce. Intelligent travel search, instant booking, automated expense management. En savoir plus sur SalesTrip
Timesheets.com provides everything a company should expect in a cloud based time & expense tracker. We set up in minutes for any size business and provide personalized training materials for the unique needs of your workers. We track time for payroll or billing with GPS and other security options, and provide the kind of 5-star customer service experience that earned us the highest customer-reviewed star rating available on Capterra. Pay less, save more, and gain control. Try us for free today! En savoir plus sur TIMESHEETS.COM We help businesses reduce costs and improve efficiency through innovative, easy-to-use time and expense tracking for billing & payroll. En savoir plus sur TIMESHEETS.COM
Webexpenses is a travel and expense management solution that saves your business time and money - while improving employee satisfaction. The expense software at the heart of the suite digitally automates claims, controls, and reporting. Webexpenses products provide seamless management and visibility of your company spend. Additional services include audit, payments, travel management, and invoice processing that can be used alongside our expense management system. En savoir plus sur webexpenses Webexpenses provides simple, intuitive cloud-based software for smarter travel and expense management. En savoir plus sur webexpenses
Everlance est le meilleur outil de suivi des notes de frais et du kilométrage dans l'App Store (4,9/5 étoiles). Il est extrêmement facile à utiliser et a été présenté à la fois par Apple et Google comme l'une de leurs "meilleures nouvelles applications." C'est une solution 100 % automatique utilisée par les entreprises pour gérer le remboursement du kilométrage vérifié par GPS et le suivi des reçus. Le produit Everlance Teams fournit aux administrateurs d'entreprise des informations centralisées sur le reporting, la facturation de groupe et la géolocalisation de leurs agents d'intervention. En savoir plus sur Everlance Everlance est le meilleur outil de suivi des notes de frais et du kilométrage dans l'App Store (4,9/5 étoiles). En savoir plus sur Everlance
SAP Concur takes companies of all sizes and stages beyond automation to a completely connected spend management solution encompassing travel, expense, vendor invoice, compliance and risk. Our global expertise, industry-leading innovation and dynamic ecosystem of diverse partners and applications unlock powerful insights that help businesses reduce complexity and see spending clearly, so they can manage it proactively. En savoir plus sur Concur Expense SAP Concur takes you beyond automation to a completely connected spend management solution that grows with your business En savoir plus sur Concur Expense
ExpensePoint automatise entièrement le processus de rapport des dépenses de vos employés. ExpensePoint permet à vos employés de créer, de soumettre, d'approuver et de traiter en ligne des rapports de notes de frais à partir de n'importe où dans le monde. Ils peuvent simplement se connecter en utilisant n'importe quel navigateur ou l'application mobile ExpensePoint. Les rapports en ligne comprennent une image des reçus, le chargement des cartes de crédit, l'acheminement des approbations et l'application des politiques. ExpensePoint gère plus de 45 000 comptes dans plus de 87 pays. N'hésitez pas à lire les avis. En savoir plus sur ExpensePoint Automatise et rationalise votre processus de rapport de notes de frais et permet aux employés de créer, de soumettre, d'approuver et de traiter les rapports de notes de frais. En savoir plus sur ExpensePoint
Unanet software helps organizations that need to reliably plan, track and manage people and projects. Unanet provides resource management, project management, timesheets, expense reports and workforce collaboration. Available as a customer premise solution and as an ASP offering. Unanet Technologies helps your high-technology company better manage project, product and services work. En savoir plus sur Unanet Web based Professional Services Automation software that helps organization optimize their workforce. En savoir plus sur Unanet
Stessa makes it easy for property investors to track, manage and communicate their expenses, for FREE. Over 10,000 investors use Stessa to save time and optimize their single-family rentals and multifamily buildings with Automated income and expense tracking, Visual performance dashboards, and Tax-ready financial reports Get started in minutes: add your properties, link your financial accounts, and everything updates in real-time. En savoir plus sur Stessa Allows investment property owners to track, manage and communicate the performance of their real estate portfolio. En savoir plus sur Stessa
As seen in "New Apps We Love," "Best Business Apps," and "Best of Business Travel" on the App Store, TravelBank is a smarter way to book business travel, track expenses, and earn rewards. With TravelBank, you can submit an expense report in minutes, or budget an upcoming business trip and earn rewards when you beat your budget. It's 100% free to use, and it only takes minutes to get started. En savoir plus sur TravelBank Built for the modern business traveler, TravelBank is a smarter way to book travel, track expenses, and earn rewards. 100% free to use. En savoir plus sur TravelBank
Le classement des dépenses dans FreshBooks est fait en tenant compte des échéances des impôts, il est donc facile pour vous (ou votre comptable) de procéder aux déclarations. Au moment des déclarations, vous avez toutes les informations dont vous avez besoin sans soucis. Essayez-le gratuitement pendant 30 jours, sans utiliser votre carte de crédit. En savoir plus sur FreshBooks Solution en ligne intuitive de facturation et de suivi du temps, disponible à partir de 15 $/mois. Utilisée par plus de 10 millions de personnes. En savoir plus sur FreshBooks
Allez au-delà des rapports de notes de frais réactifs. Si vous êtes fatigué de simplement réagir et approuver les notes de frais de votre équipe, il existe une meilleure solution. Découvrez comment définir des contrôles internes, garantir la conformité des achats et saisir toutes les données de dépenses de votre organisation avant qu'elles se produisent. Choisissez une culture de dépenses proactive avec Procurify. En savoir plus sur Procurify Allez au-delà des rapports de notes de frais réactifs. Procurify vous donnera une culture de dépenses proactive afin que vous puissiez contrôler votre processus de dépenses. En savoir plus sur Procurify
ExpensePath saves Finance 75% & Employees 50% on expense report processing while reducing T&E spend. Our solution is full-featured and intuitive with web & mobile apps so employees submit on time & in compliance. Flexible to meet any process & accounting needs, our team quickly sets up free trials to ensure accurate account mapping & GL export. Features include customizable policies & violation flagging, company card management & reconciliation, spend analysis reports, audit documentation... En savoir plus sur ExpensePath ExpensePath easily & affordably manages expense reports & company cards. Our team can set you up for any accounting and process needs. En savoir plus sur ExpensePath
Intuitive Web-based & Mobile Expense that is easy for you, effective for management, and powerful for accounting! Designed for mid-size organizations. Standalone, or seamless out-of-the-box, real-time integration with Microsoft Dynamics GP, AX, NAV, SL; Dynamics 365 Business Central; Sage ERP 100, 300, 500, Sage Intacct, Blackbaud Financial Edge, Blackbaud NXT, Acumatica, NetSuite. Create, submit, approve, report, and analyze easily, with full tracking and control during the entire process! En savoir plus sur WorkPlace Expense Intuitive Web-based & Mobile Expense with robust engines and 1st to market features. Cloud-based, Hosted, or On-Premise Deployment. En savoir plus sur WorkPlace Expense
Penny Inc is an expense management system created for small to medium businesses. A reloadable debit MasterCard is integrated with an expense management app, enabling you to automate your business expenses. Business owners gain real-time insight into employee spend, containing budgets and reducing leakage. Penny Inc integrates with most major cloud accounting systems for seamless account reconciliation. No more manual spreadsheets, reimbursement claims, lost receipts, and unauthorized spend. En savoir plus sur Penny Penny Inc is a cloud based expense management solution. Simple and free, it is the ultimate way to manage business and travel expenses. En savoir plus sur Penny
Expense management solution that allows managers to set budget, category, and time restrictions on employee expense cards. En savoir plus sur Emburse Create virtual and plastic credit cards with spending rules. Set budgets, merchant, and time restrictions on cards. Track spending. En savoir plus sur Emburse

par Procuredesk

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ProcureDesk Expense management tool helps small and mid market companies automate their expense management process and get rid of manual spreadsheet based expense management. Employees can easily submit expense reports through web or mobile app. ProcureDesk not only allows you to simplify expense management but it also helps you to implement a cost control mechanism through pre-authorization of Spend. En savoir plus sur Procuredesk Control expenses through better visibility into your travel and entertainment expenses. Reduce time to submit and approve expenses. En savoir plus sur Procuredesk
La plateforme de gestion de reporting des dépenses tout-en-un de Precoro aide les petites et moyennes entreprises à contrôler et rationaliser leurs dépenses. En savoir plus sur Precoro Logiciel de gestion des dépenses avec tous les outils de gain de temps nécessaires pour faire croître votre entreprise et mettre en place un processus d'approvisionnement efficace. En savoir plus sur Precoro
Avaza is a software suite for small businesses. It includes modules for project management & collaboration, resource scheduling, time tracking, expense management, quoting & invoicing. Set up expense approvals, per unit expense categories and much more in Avaza! Access Avaza in the cloud, and add expenses from any device whether its your desktop, tablet or mobile. En savoir plus sur Avaza A software suite for small professional services organizations with modules for project management, timesheets, expenses & invoicing. En savoir plus sur Avaza
N2F est un logiciel de gestion de notes de frais de nouvelle génération qui permet la dématérialisation complète des frais professionnels. La solution fonctionne aussi bien en ligne que sur smartphone : les salariés peuvent photographier leur reçu en moins de 5 secondes : le scan intelligent remplit automatiquement les informations à partir de la photo ! La gestion administrative est aussi simplifiée : l’injection en comptabilité est automatisée grâce à un workflow paramétrable En savoir plus sur N2F N2F est un logiciel de gestion de notes de frais de nouvelle génération. Dématérialisez et automatisez vos frais professionnels ! En savoir plus sur N2F
TrackerPal est une application leader d'automatisation des processus de travail, de reporting et de suivi des équipes en intervention dans la plupart des secteurs, notamment la vente au détail, l'automobile, la banque, les produits pharmaceutiques et la gestion d'installations. Elle permet aux PME, aux agences comme aux grandes entreprises, de ne pas utiliser de papier et d'obtenir des mises à jour en temps réel de la part de leurs équipes en intervention de manière rentable, avec une amélioration prouvée de la productivité jusqu'à 70 %. Une version d'essai gratuite de 14 jours ainsi qu'une personnalisation de l'application sont disponibles. En savoir plus sur TrackerPal TrackerPal est une solution mobile leader facile à utiliser destinée à l'automatisation des équipes en intervention pour le suivi, le reporting et l'automatisation des processus de travail. En savoir plus sur TrackerPal

par Harmony Business Systems

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HarmonyPSA prend en charge l'entièreté du cycle de vie de l'entreprise, de la génération de leads au renouvellement des contrats. Il est spécifiquement conçu pour les sociétés spécialisées dans le logiciel et pour les prestataires de services. Il automatise les processus commerciaux sur une plateforme unique, disponible en cloud ou depuis n'importe quel appareil. En savoir plus sur HarmonyPSA L'outil d'automatisation des services professionnels nouvelle génération. Package PSA complet pour les sociétés commerciales et les entreprises spécialisées dans le logiciel. En savoir plus sur HarmonyPSA
QuickBooks permet aux entrepreneurs de gagner du temps sur leur gestion, en pilotant toute leur activité en temps-réel : - Devis, facturation, relances clients - Gestion des dépenses - Trésorerie en temps-réel - Rapports de gestions actualisés automatiquement - Votre compta est toujours à jour : vos opérations sont automatiquement traduites en écritures comptable - Vous collaborez en temps-réel avec vos collaborateurs et votre Expert-Comptable Gérez vos ventes, dépenses et trésorerie avec QuickBooks, le logiciel de facturation et de comptabilité en ligne pour entrepreneurs.
Happay is a cloud-based, expense management platform that enables SMEs and Enterprises to easily fund business payments, track them in real-time, set tight spend controls and streamline expense reporting from purchase to accounting. Happay also enables organisations to set up expense policies within the system and automate their enforcement, thus preventing leakages and frauds. Our data analytics help decision makers to manage cash flows and budgets with greater efficiency. Happay gives businesses the visibility, predictability and control they need and demand over business payments.
Suivez facilement vos reçus et gérez vos notes de frais à tout moment avec Expensify. Il suffit de prendre une photo de votre reçu et Expensify transcrit automatiquement les détails. Expensify peut classer et coder chaque reçu et peut même soumettre automatiquement des notes de frais d'entreprise pour approbation et remboursement. Dotée de fonctionnalités robustes telles que le rapprochement des cartes d'entreprise, les workflows d'approbation à plusieurs niveaux et la synchronisation directe avec les principaux logiciels de comptabilité, cette solution permet de gagner du temps pour les entreprises de tous types et de toutes tailles. Suivez facilement vos reçus et gérez vos notes de frais à tout moment avec Expensify.
Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management and client management in one product. Deltek Vision is a web-based solution available for cloud or on-premises deployment. Project-based solution for PS firms that combines project accounting, resource management, project mgmt, time/expense and client mgt.
Zoho Expense facilite le reporting des dépenses. Automatisez l'enregistrement des dépenses, connectez les cartes de crédit, rationalisez les approbations, gagnez en visibilité et en contrôle. Automatisez le reporting des frais de déplacement et des notes de frais, rationalisez les approbations, gagnez en visibilité et en contrôle.
Transformer les reçus en données intelligentes Itemize est une des missions de la plateforme d'intelligence artificielle qui extrait des données de reçus, de factures et d'autres documents commerciaux. Le moteur fournit une intelligence qui automatise la gestion des dépenses, améliore les workflows des comptes fournisseurs et améliore les fonctions de conformité. Numérisation rapide des reçus et rapports de dépenses faciles en déplacement ou au bureau. Ne vous contentez pas de la norme. Détailler.
Costpoint offre aux entrepreneurs dans les travaux publics des fonctionnalités inégalées en matière de gestion de projet, de comptabilité, de gestion du personnel, de reporting et de conformité, vous permettant ainsi de disposer des ressources nécessaires pour accroître votre efficacité et votre rentabilité. Conçu spécialement pour les entrepreneurs dans les travaux publics, Costpoint a été adopté par des milliers d'entre eux et a gagné la confiance des organismes fédéraux et de leurs auditeurs. Solutions de comptabilité, de gestion du personnel, de fabrication et de business intelligence.
Pleo is a complete company payment solution that allows companies to distribute payment cards to employees for purchasing products on behalf of company. It enables managers with real-time overview over company spending, flexible card limits, automatic expense categorisation and direct accounting system integrations. Pleo is a company card that automatically does expense reports for your whole team.
Mileage tracking tool that enables tax deduction or reimbursement by logging miles and expenses. Mileage tracking tool that enables tax deduction or reimbursement by logging miles and expenses.
A new and better way to automate bookkeeping. Veryfi helps you do more business and less accounting by automating the boring parts of accounting (date entry, categorization & reconciliation) with machines, not humans. Veryfi has the industry fastest OCR & Machine Learning engine to consume unstructured receipts, invoices & purchases and turn it into a structure data format. Veryfi helps you meet your tax obligations to the IRS, maximize tax deductions and eliminates manual data entry. Modern mobile products for your team to automate bookkeeping, meet statutory tax obligations and gain real-time business insights.
ZipBooks is modern accounting, invoicing, and time tracking software for small businesses, contractors and accountants. ZipBooks makes managing your business simpler. Get paid with credit card or Paypal easily. Powerful, easy-to-use reports, industry best practices, and smart recommendations from ZipBooks help you make even smarter decisions. Modern accounting software for small businesses and accountants including time tracking, invoicing, & digital payments.
Neat enhances the productivity of small businesses by helping them to eliminate paper through digitization and automate their bookkeeping tasks. Using the Neat SaaS solution, small businesses are able to organize and retain their documentation data in a digital format for business and income tax purposes, transmit it to accounting, contact management and marketing automation platforms, leverage analysis tools to monitor the health of their business and create Expense Reports for reimbursement. Neat is document digitization solution that enhances the productivity of small businesses by automating their bookkeeping activities.
Bento is reinventing how businesses manage B2B payments in the digital world. Bentos financial operating platform enables businesses to issue physical and virtual payment credentials to people and systems without introducing risk while providing companies unprecedented control and visibility over their B2B expenses and company spend. Open APIs, and White Label partnerships extend these control and management benefits to automate payments well beyond expenses alone. Bento is reinventing how businesses manage B2B payments in the digital world.
SlickPie est un logiciel de comptabilité en ligne gratuit, conçu pour les petites entreprises, offrant des fonctionnalités de facturation en ligne, de gestion multidevises, de devis et d'estimations, de rapprochement bancaire, de rapports financiers, de suivi des dépenses, de gestion des taxes de vente, de téléchargement de documents sources, etc. SlickPie offre également de nombreuses fonctionnalités d'automatisation permettant de gagner du temps, telles que des rappels de paiement automatiques et des factures récurrentes et offre un outil intégré de saisie automatique des données de réception, le MagicBot. Logiciel de comptabilité en ligne et gratuit pour les petites entreprises. Envoyez des factures, encaissez des paiements, suivez vos dépenses, obtenez des flux bancaires et bien plus encore. Aucun spam.
Abacus is a real time expense management solution that uses data and behavior analysis to automate expense creation and approvals. Expenses workflows are optimized to help administrators focus on anomalies and high priority items. Abacus proactively makes recommendations, flags expenses for review, and automatically manages recurring expenses within policy. It is the easiest way for you to reimburse your team, reconcile corporate credit cards, and implement your expense policy. Abacus is the easiest way for you to reimburse your team, reconcile corporate credit cards, and implement your expense policy.
Envoyez des factures simples à l'aide de modèles professionnels, d'un générateur de factures, de factures et devis PDF, de paiements en ligne, d'un organiseur de factures, du suivi des reçus et des notes de frais, du suivi du temps, de la gestion du temps et du reporting commercial dans une application facile à utiliser. Créez une facture ou une estimation des coûts pour les travaux de construction, un reçu d'entreprise pour votre activité secondaire ou suivez les reçus de votre petite entreprise, le tout avec Invoice2go. Commencez votre version d'essai de 14 jours dès aujourd'hui et obtenez 50 % de réduction sur la première année ! Créez des factures professionnelles, des devis, des listes de colisage, des notes de crédit, des bons de commande, etc.
Spendesk est une solution unique permettant de générer des cartes d'entreprise pour les employés et gérer facilement les dépenses en équipe. Avec Spendesk, vous pouvez gérer vos dépenses avec des flux d'approbation personnalisables ainsi que des stratégies de dépenses par équipe et par employé. Les employés peuvent émettre des cartes virtuelles ou plastifiées en un seul clic. Les responsables peuvent examiner chaque demande d'achat en temps réel pour s'assurer que votre équipe ne sera jamais bloquée. Le CFO et les comptables savent en temps réel qui dépense de l'argent et pour quoi. Spendesk est une solution unique permettant de générer des cartes d'entreprise pour les employés et gérer facilement les dépenses en équipe.
Coupa Expenses simplifie la saisie, rationalise la révision, élimine la paperasse et réduit les tâches administratives dans l'ensemble de l'organisation. Facile à utiliser pour tous les utilisateurs, il automatise toutes les tâches, depuis la création et la soumission jusqu'à l'approbation, tout en aidant les entreprises à optimiser leurs dépenses. Coupa Expenses vous permet de capturer des rapports de dépenses à la volée en utilisant l'application mobile, identifie automatiquement les modèles frauduleux ou suspects pour une enquête plus approfondie et est si intuitif qu'une formation minimale est nécessaire. Coupa Expenses élimine le tracas de la gestion des dépenses pour tout le monde : employés, approbateurs et administrateurs de bureau.
Expense management software web-based with features with expense request forms, workflow approvals, request notifications, and expense to budget reporting. Business rules to control expense approvals by department, project, job title, business unit, budget holder, expense compliance, and more. Expense request & report portal for employees, managers, and external users with receipts and file attachments. A1 Tracker supports multiple currencies, multiple languages, and multiple approval processes. Expense management software designed to meet unique business needs, bring value to your business, & streamline contract management.
Say goodbye to collecting, storing, submitting, and tracking cumbersome paper expense reports and timesheets. TriNet Expense eliminates these hassles by automating the expense report process and timesheet management, online or from a mobile device. TriNet Expense features credit card auto-imports, receipt storage, mileage tracking, online approvals, expense policy enforcement, company spend analytics, time-tracking and job cost management. Try it FREE for 30 days. Submit paperless expense reports through application that supports currency conversion, keeps mileage records & stores receipts online.
Clarcity is an integrated business travel and expense management solution. Clarcity empowers budget managers to control travel costs through dynamic policies and negotiated rates, allows senior executives to measure how wisely travel dollars are being spent, and saves time for travelers and the finance department by automating the expense reporting process. Controls travel expenditures, automates the booking and expense reporting processes, and measures how travel funds are spent.

par Fund Accounting Solution Technologies

(25 avis)
FundView Cash Receipting provides an integrated payment processing solution that provides for multiple users, cash drawers and end-of day balancing. FundView Cash Receipting provides an integrated payment processing solution.
Solution open source de gestion d'activité professionnelle : vente, facturation, agenda, stock, commandes, e-mailing, comptabilité, notes de frais, demandes de congé. Un grand nombre de modules supplémentaires sont disponibles pour adapter la solution à vos besoins. Solution open source de gestion d'activité professionnelle. Clients, commandes, factures, inventaire...
Expensya est une solution web et mobile de gestion des notes de frais. La solution automatise ce processus du reçu jusqu'à l'intégration comptable grâce à des technologies comme l'Intelligence Artificielle, le Machine Learning, le mobile et le stockage dans le Cloud. Expensya libère les professionnels et les experts-comptables de ce processus fastidieux et chronophage. Expensya modernise la gestion de vos dépenses professionnelles pour vous simplifier la vie !
An online employee expense software with a strength for recovering Canadian Value Added Taxes (i.e. GST/HST & QST) and lowering the processing time. User friendly; for real. Award; 2018 Innovative Travel Technology of the Year (issued by Levvel Research) Online accounting software for employee expense reports with a Canadian perspective
Circula is an early stage SaaS startup offering an innovative and paperless solution to complicated and tedious travel expense management. Designed with European tax standards in mind, the mobile and web app support your individualized expense invoicing process in real time, helping to create a seamless and straightforward experience for road warriors, accountants and managers alike. From the receipts to the books: digitalize your entire expense reporting process.

par Paperless Business Systems

(20 avis)
La solution de gestion des dépenses eRequester conçue pour les utilisateurs et les comptables est riche en fonctionnalités et éprouvée. Exploitez facilement la saisie web et mobile ainsi que les paramètres de routage d'autorisations selon les rôles pour améliorer l'efficacité, les contrôles financiers et le délai d'exécution des paiements. Associez des notes de frais à des comptes GL, des fournisseurs et des projets pour en tirer des informations commerciales. Utilisez le calculateur du registre de consommation doté de l'option de préconfiguration des points initiaux et finaux ou normalisez les informations d'indemnités journalières à partir d'une interface facile à utiliser. La solution de gestion des dépenses eRequester éprouvée vous permet de simplifier les processus et d'améliorer la conformité des utilisateurs.
Finly was founded on a simple idea: to allow companies get a better insight into their spend and expenses while promoting a proactive spend culture within the organization. Finly is built to provide finance teams with tools and data that enable them to have real-time insights into Business spend. Finance teams can use these insights to make better strategic decisions while removing all spend management hurdles as the business scales. Software designed to automate and streamline the process of managing Business spend and expenses.
Founded in 2003, NextProcess brings a unique blend of technology and service expertise to the Business Process Management (BPM) and Procure to Pay (P2P) marketplace. NextProcess has years of experience in the procurement, accounting, and technology fields. Our mission is to provide each client flexible, robust functionality within our applications while driving low cost of ownership. Our software modules include CapEx, Budgeting, POs, AP, T&E, SVC, and other disbursements. NextProcess offers a suite of Business Process Management (BPM) modules that help automate and manage processes more efficiently.
Comtravo simplifie la réservation de voyages d'affaires : un simple message suffit pour réserver rapidement et facilement un voyage complet. Le logiciel traduit la demande via "TALN" en données structurées, puis fournit les meilleures options en utilisant des approches d'IA. Le client peut réserver son option de voyage préférée en un clic. Grâce à la technologie innovante, les offres peuvent être conçues rapidement, mais également individuellement. Les experts en voyages de Comtravo peuvent se concentrer pleinement sur les demandes les plus complexes. Solution de gestion de voyages d'affaires avec réservation simplifiée de vol, de train ou d'hôtel et options de paiement flexibles.
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par Integrated Business Environment

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ExpenseNet is a business expense management software solution that can be configured to meet your specific T&E expense management and P-Card needs. Provided as an on-demand Software-as-a-Service (SaaS) solution, our unique web-based expense reporting software is designed to enable quick, easy deployment at the lowest possible cost. From expense report submission and receipt imaging to expense auditing, discrepancy resolution and expense reimbursement, InterplX has the solution. Full-function expense data capture and several options for integrated receipt submission.
Appliquez des stratégies, éliminez les dépenses superflues et contrôlez le processus de reporting des dépenses de votre organisation. Appliquez des stratégies, éliminez les dépenses superflues et contrôlez le processus de reporting des dépenses de votre organisation.
Simplifier et automatiser la gestion des notes de frais. Moderniser le processus de reporting des notes de frais, éliminer la fraude, maximiser la conformité. Simplifier et automatiser la gestion des notes de frais. Moderniser le processus de reporting des notes de frais, éliminer la fraude, maximiser la conformité.
Gorilla Expense's philosophy is 'No More Hassle with Expense Reports and Timesheets!' With Gorilla Expense, companies can make time & expense tracking super simple, realize savings through automation and gain 100% visibility into corporate spend. Gorilla Expense's philosophy is 'No More Hassle with Expense Reports and Timesheets!'
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ExpenseIn's feature rich software has been designed to automate and streamline the expense process with robust approval flows and customisable policy enforcement. Finance departments can create insightful reports with a click of a button and integrate with their accounting packages seamlessly. On the go expenses can also be captured and stored with ExpenseIn's intuitive mobile app. See how ExpenseIn can save your business valuable time and money today. Control and report on your employee's expenses. ExpenseIn includes automated policies and flexible approval workflows.
Expense management software for startups and corporations. Expense management software for startups and corporations.
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Enterprise-class expense management software for teams of all sizes. Expenzing is a suite of software helping to automate employee expenses, employee travel, and indirect vendor expenses. The challenge for finance is to implement controls everytime expenses are incurred and do it in a way that is simple for employees and quick. Thats the foundation of all products from Expenzing financial controls with ease of use. Software that saves time and money for organizations with employees expenses, travellers and vendors.
Solution basée sur le cloud permettant aux employeurs de mieux maîtriser leurs dépenses et de découvrir de nouvelles opportunités d'économies. Solution basée sur le cloud permettant aux employeurs de mieux maîtriser leurs dépenses et de découvrir de nouvelles opportunités d'économies.
No more crumpled reciepts! Acubiz EMS automates the process around travel expenses and single transactions from employee expenses to importing credit card transactions, hours, mileage and approval procedures. We can integrate Acubiz EMS with all ERP and payroll systems. The solution consists of a cloud web service and our Acubiz One app, enabling you to manage everything on your mobile! Digitalise your travel expenses, save time and reduce administration. Make Expense Management flexible and paperless. Get a real-time overview of employee expenses and reduce your administration with 80 %.
An online invoice billing software which allows you to manage and track your invoicing data. An online invoice billing software which allows you to manage and track your invoicing data.
Une solution mobile et web qui automatise et simplifie les reportings de dépenses. Voici ce que Keepek peut faire pour vous : Capturer les reçus : prenez une photo de vos reçus et ne les perdez plus jamais. Suivi kilométrique : enregistrez la distance avec le prix à la distance approprié. Reportings de dépenses : générez des rapports PDF et Excel et envoyez-les par e-mail à votre responsable ou à un tiers. Approbation des dépenses : un flux d'approbation intégré qui vous aide à rationaliser l'ensemble du processus de gestion des dépenses. Une solution mobile et web qui automatise et simplifie les reportings de dépenses.
Declaree franchit une nouvelle étape en numérisant et en rationalisant le processus de gestion des dépenses pour votre organisation en plaçant l'ergonomie, la fonctionnalité et la rapidité au cœur de toutes les fonctionnalités. Declaree offre la pleine intégration avec tous les logiciels de comptabilité et progiciels ERP, y compris SAP, Oracle, Microsoft Dynamics, Quickbooks, Exact Online et bien d'autres. Une application mobile et une application web en ligne qui simplifient le processus de gestion des dépenses.
ngbok is an HR Management system, also known as a Human Resources Information System (HRIS). It is a SAAS based model which enables an organisation to manage employee records and information, leaves, attendance, payroll, time tracking, and reimbursements . Divided into various roles like admins, employees and reporting authorities with live alerts on their dashboard, SpringBok is 100% free and easy to use. A Resource & HR Management system based on SAAS model designed to automate the workforce management in an organisation.
Travel management and booking suite for travel management companies, suppliers, business travelers, and travel managers. Travel management and booking suite for travel management companies, suppliers, business travelers, and travel managers.
Powerful, easy-to-use expense management tool that saves time and money through receipt capture, card statements, and reporting. Powerful, easy-to-use expense management tool that saves time and money through receipt capture, card statements, and reporting.
Les propriétaires de petites entreprises recherchent une solution simple et centralisée qui apporte une valeur ajoutée financière et qui est conçue pour le propriétaire et non pour les experts financiers. Un moyen automatisé pour suivre et partager les données financières entre vous et votre écosystème financier (comptable, fournisseurs, auditeur, etc.). Aucune entrée de données nécessaire ! Vous aurez un tableau de bord financier unifié, facile à comprendre, l'étiquetage (voir vos dépenses avec vos propres étiquettes), les alertes sur les frais excédentaires, l'archivage des factures, et bien plus encore. Permet aux entreprises de gérer leurs finances en ligne : télécharger des factures et la solution analysera les dépenses, vous mettra à jour, et vous aidera à suivre.
Expend est une solution de paiement plus intelligent par Mastercard, d'applications et de tableau de bord qui automatise les notes de frais et simplifie la gestion des dépenses de votre entreprise. Se synchronise avec Xero en temps réel et prend en charge d'autres plateformes comptables de premier plan. Uniquement disponible au Royaume-Uni à l'heure actuelle. Expend est une solution de carte de paiement plus intelligente qui automatise les notes de frais et simplifie la gestion des dépenses de votre entreprise.
Incharge's award winning expense management solution radically lowers the cost of processing expense reports while improving compliance and visibility into T&E spend. Our simple to use expense management software is completely configurable to incorporate different tax laws and local currencies, enabling you to bring expense management under control on a global scale. Powerful expense management, streamlined claim and approval, automated credit card transactions, detailed reporting.

par Infiniti Software Solutions

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Solution de gestion des déplacements et des notes de frais pour les voyages d'affaires. Un workflow simplifié avec une chronologie intuitive et des rapports de notes de frais prédéfinis.
Travel and expense management automation, configures your system to control expenses. Travel and expense management automation, configures your system to control expenses.
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Automated expense management whatever your industry or accounting system. Especially suitable for multi-company, multi-lingual and/or multi-currency organisations. Offers budgetary control, business rules, configurable multi-purpose forms, as well as feeds from credit card statements. Automated expense management whatever your industry or accounting system.
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Cloud-based expense management solution that helps businesses keep track of assets with customizable categories, & paperless receipts. Cloud-based expense management solution that helps businesses keep track of assets with customizable categories, & paperless receipts.
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Expense Once is a cloud-based expense management solution that provides an intuitive web and mobile interface for submitting and approving claims. Awarded supplier of G-Cloud Digital Market place, delivering a comprehensive set of controls for automating Travel and Expense management, reducing administration and enforcing business policy, saving your business time and money. Research shows Expense Once delivers up to 78% cost savings and is one of the most effective solutions on the market. From receipt capture to reimbursement, Expense Once greatly reduces your administration costs whilst enforcing company policy
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BluBil est un logiciel de comptabilité en ligne multi-utilisateurs permettant de gérer les flux de trésorerie entre les personnes, les employés et/ou les employeurs, de contrôler les notes de frais des employés, de conserver les reçus, de préparer et d'approuver le relevé des dépenses et le plan de remboursement comptable. BluBil détermine les notes de frais remboursables et non remboursables. Il permet également de créer des opérations de transfert entre personnes, employés et/ou employeurs. BluBil est adapté pour une utilisation familiale et privée. Découvrez tout ce que BluBil peut faire pour vous. Logiciel de comptabilité multi-utilisateurs permettant de gérer les flux de trésorerie, de contrôler les notes de frais des employés, de préparer des rapports, de conserver des reçus et de rembourser des comptes.
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par Receiptless Software

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Expense management with Cash back for business owners, employees and self employed. Expense management with Cash back for business owners, employees and self employed.
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Cleemy est une application web conçue pour faciliter la gestion des dépenses autant que possible. Ordinateur, smartphone ou tablette, l'employé peut utiliser son appareil favori pour saisir ses dépenses. L'application mobile dématérialise et lit automatiquement les reçus (technologie OCR), récupère les flux bancaires, calcule les indemnités kilométriques et ainsi de suite… Le document numérisé et les vérifications de conformité automatisées aident le gestionnaire à suivre rapidement la procédure d'approbation. Cleemy est un logiciel en ligne de gestion des dépenses.

par SolutionCorp.com

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The Online Timesheet is an intuitive and easy-to-use software system for gathering and tracking employee time and expenses. The system completely automates the collection and preparation of weekly employee timesheets. Intuitive and easy-to-use software system for gathering and tracking employee time and expenses.
Employee Expense Organizer Deluxe gives you an easy way to gather and organize information about all expenses: travel expenses, accommodation expenses, meal expenses, entertainment expenses, etc. Gives you an easy way to gather and organize information about all employee expenses.

par Qualitech Solutions

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Time Consultant is powerful, easy to deploy, web-based time and expense software that really delivers: Rapid timesheet approvals; Streamlined expense reporting; Automated time off accruals; Robust reporting, billing and invoicing. Analyze organizational profitability down to the employee detail level. Time Consultant also interfaces with most payroll companies as well as Quickbooks and MS Project. Time Consultant is suited for organizations of 1 to 1,000 users and services clients worldwide. Simple to use, easy to implement solutions that will automate and streamline employee time and expense reporting.

par Slingshot

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par Internal Systems

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Web-based software for managing and tracking employee expenses. Web-based software for managing and tracking employee expenses.

par DASH Software Technologies

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Capturer des transactions quotidiennes et obtenir des totaux hebdomadaires et mensuels ; obtenir des totaux généraux pour toute période spécifiée par l'utilisateur.

par Centrix Solutions

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Manages expense forms from submission to approval to payment. Manages expense forms from submission to approval to payment.

par Star System Solutions

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ExpenseManager fully automates the process for employee expenses end to end, including initial data capture, approval process and reimbursement to the employee. Fully automates the process for employee expenses end to end, including initial data capture, approval process and reimbursement.

par Simply Expenses

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Assist the entry and reporting of out-of-pocket expenses claimed from your organistation by employees, contractors and directors. Assist the entry and reporting of out-of-pocket expenses claimed from your organistation by employees, contractors and directors.

par Exp2SAP

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Web-based software that integrates with your existing SAP system and allows for paperless expense report submissions. Web-based software that integrates with your existing SAP system and allows for paperless expense report submissions.

par expensemanager Software

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En utilisant les technologies mobiles, l'intelligence artificielle, les données numériques et la flexibilité du cloud, Expensemanager automatise chaque étape du processus de paiement des factures fournisseurs et des notes de frais. Cette offre est unique sur le marché, car elle permet d'automatiser non seulement le processus fastidieux de gestion des réclamations de notes de frais, mais aussi le processus de paiement des factures, le tout dans une solution abordable sur le cloud. Une solution facile à mettre en œuvre : elle offre des écrans simples et faciles à utiliser, avec des options de configuration puissantes. Qui plus est, elle est dotée d'un support complet. Les entreprises choisissent Expensemanager lorsque les feuilles de calcul, les reçus papier et les factures ne suffisent plus à gérer leurs opérations.

par Expense On Demand

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Manage expenses and timesheets, export reports that enable data transfer to other database, track mileage and travel expenses. Manage expenses and timesheets, export reports that enable data transfer to other database, track mileage and travel expenses.

par LoopSpin

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Expense tracking software for BlackBerry and Smartphone that categorizes your business expenses on the go. Expense tracking software for BlackBerry and Smartphone that categorizes your business expenses on the go.

par All Star Software Systems

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Il est possible de capturer les informations des reçus et de les connecter au système de notes de frais existant.

par TripsWare

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Expense management tool for investment firms that helps create accurate reports through online submission and verification features. Expense management tool for investment firms that helps create accurate reports through online submission and verification features.
Auto populate reports with MasterCard credit card data and view key spend metrics in a dashboard form. Auto populate reports with MasterCard credit card data and view key spend metrics in a dashboard form.

par Unimarket

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Augmentez le pouvoir d'achat de votre entreprise en contrôlant les dépenses, en réduisant les coûts et en rationalisant les processus d'achat et de traitement des factures avec Unimarket. Cette solution Procure-to-Pay sur le cloud, facile à utiliser, offre aux clients un accès à tous leurs fournisseurs au sein du marché électronique intégré. Dans un véritable esprit de collaboration, cette entreprise travaille en partenariat avec tous ses clients et fournisseurs afin de générer en permanence des économies de coûts et de fournir un support exceptionnel. Achats en ligne, e-sourcing, e-facturation e-dépenses et e-contrats en ligne dans une solution élégante.
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par EduFIn IT

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Use your mobile phone to scan receipts, capture data, autofill expense fields and submit receipts. Use your mobile phone to scan receipts, capture data, autofill expense fields and submit receipts.

par YZM Technologies

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par CST Consulting

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par Shorebird Tech

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Une solution de rapports de notes de frais pour les voyages effectués par les employés avec des outils financiers, des politiques, des rapports de notes de frais, des analytics intégrés, etc. Une solution de rapports de notes de frais pour les voyages effectués par les employés avec des outils financiers, des politiques, des rapports de notes de frais, des analytics intégrés, etc.
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par File Expenses

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File Expenses is a personal budgeting and personal expense management that bills and receipts integrated with Google Drive. File Expenses is a personal budgeting and personal expense management that bills and receipts integrated with Google Drive.

par Dark Horse Digital

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par Multimos

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par Tripgain

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par Colibro

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par CenterCard

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