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Pourquoi Capterra est gratuit
Le portail est au cœur de cette solution gratuite de gestion d'associations communautaires. Il permet aux propriétaires ou aux copropriétaires de logements de discuter de questions importantes, de voter sur diverses initiatives, de participer à des discussions de groupe ou de former des groupes d'intérêts. Toutes les notifications importantes passent par le flux d'activité Bitrix24, ce qui signifie que tout le monde est connecté. La deuxième partie de Bitrix24 comprend plus de 35 outils d'entreprise, habituellement utilisés par la gestion des syndicats de copropriété. Bitrix24.Drive vous permet d'avoir un bureau sans papier. En savoir plus sur Bitrix24 Bitrix24 est une plateforme gratuite pour la gestion des syndicats de copropriété. Cloud, mobile et open source. En savoir plus sur Bitrix24
AppFolio est un logiciel de gestion d'association communautaire tout-en-un entièrement mobile qui permet aux gestionnaires immobiliers de gérer et de développer plus efficacement leur activité. AppFolio vient en aide au gestionnaire moderne en simplifiant les tâches routinières relevant de l'évaluation et du recouvrement des cotisations, du suivi des infractions, des autorisations des membres du conseil d'administration, des remaniements architecturaux, etc. Toutes ces fonctionnalités sont accessibles via une application mobile et renforcées par un service d'assistance primé. Les gestionnaires d'associations communautaires utilisent AppFolio pour gagner du temps et de l'argent, augmenter leurs bénéfices et développer leur activité.
Buildium est spécialement conçu pour répondre à tout type de gestion résidentielle et est approuvé par plus de 4 000 gestionnaires d'associations professionnelles avec plus de 300 000 unités associatives. Que vous gériez des biens de location, des copropriétés ou des associations de propriétaires, Buildium est une solution tout-en-un qui vous aide à mieux communiquer, à augmenter votre efficacité opérationnelle et à optimiser vos ressources financières. Un logiciel de gestion d'association conçu pour les copropriétés autogérées, les associations de propriétaires et d'autres communautés organisées.
Wild Apricot est un système complet de gestion des syndicats de copropriété, conçu pour répondre aux besoins de votre syndicat de copropriété. Gérez facilement vos contacts, créez un site web réservé aux membres, traitez et suivez les paiements, envoyez des e-mails et plus encore. Grâce à sa conception en libre-service et à son interface web et mobile conviviale, vous pouvez personnaliser chaque aspect du système de gestion de votre syndicat de copropriété. Si vous avez besoin d'aide à tout moment, une équipe d'assistance et une communauté d'experts sont prêtes à vous guider et à partager leurs meilleures pratiques. Gérez facilement vos membres, créez un site web réservé aux membres, traitez et suivez les paiements, envoyez des e-mails et plus encore.
Logiciel de gestion des syndicats de copropriété complet pour suivre les comptes, les résidents et les biens. Rentec vous fournit de nombreux avantages, notamment des fonctionnalités de comptabilité robustes, de synchronisation automatique des comptes bancaires, de collecte électronique de frais via (ACH), de support client et technique illimité aux États-Unis, de gestion des fichiers en ligne et d'envoi de feuilles d'impôts 1099 électronique. Comprend une version d'essai gratuite de 14 jours. Une solution comptable complète, professionnelle et sécurisée pour la gestion des syndicats de copropriété. Version d'essai gratuite de 14 jours.
La gestion des copropriétés, des coopératives et des associations de propriétaires Yardi Voyager est un système logiciel riche en fonctionnalités et basé sur un navigateur, avec tous les outils dont vous avez besoin pour gérer efficacement des copropriétés, des coopératives et des associations de propriétaires. Performant, entièrement intégré et intuitif, Yardi Voyager est le premier système de gestion de copropriétés, de coopératives et d'association de propriétaires du secteur. Un système logiciel basé sur un navigateur, avec tous les outils dont vous avez besoin pour gérer efficacement les copropriétés, les coopératives et les associations de propriétaires.
PayHOA is modern software for self-managed HOAs and property managers. Our intuitive system automates operations, so you can focus on what's important. We provide free onboarding, free unlimited U.S. based support, 30-day free trial, and no long-term contracts. Claim your free trial and see why HOAs and property managers across the country are choosing PayHOA for their communities. The new standard for HOA management
TOPS [ONE] est une plateforme entièrement basée sur le web pour la gestion des associations communautaires. Pour les sociétés de gestion et les communautés autogérées, TOPS [ONE] offre une expérience de gestion tout-en-un. Combinez vos outils de gestion de portefeuille, de comptabilité, de gestion et d'automatisation dans une solution tout-en-un qui fonctionne pour vous ! Outils de comptabilité, de gestion et d'automatisation intégrés pour le gestionnaire Condo/HOA. Donne des conseils simples et faciles pour comprendre les finances.
Gagnez du temps et économisez de l'argent en automatisant la gestion des syndicats de copropriétés et des immeubles en copropriété grâce à ce logiciel web leader complet et facile à utiliser. Les fonctionnalités comprennent : l'intégration comptable, les paiements en ligne, la réservation de prestations, les demandes de service et plus encore. Ce logiciel web est conçu pour les syndicats de copropriétés, les immeubles en copropriété et les propriétés. Il offre un moyen simple pour rationaliser votre maintenance et vos opérations pour les gestionnaires de biens et les locataires. Gagnez du temps et économisez de l'argent en automatisant la gestion des syndicats de copropriétés, des immeubles en copropriété et des propriétés grâce à ce logiciel web leader complet et facile à utiliser.
Ce logiciel web de gestion de biens résidentiels et commerciaux automatise tous les aspects de la gestion des biens pour les appartements, les copropriétés, les maisons et les commerces de détail. Tirez parti des systèmes de gestion des baux, des biens inoccupés et des ordres de travail de l'éditeur pour améliorer l'efficacité et la productivité de vos activités de gestion immobilière. La suite de comptabilité entièrement intégrée et automatisée vous fera gagner du temps grâce à des fonctions de collecte automatisée des loyers et de facturation automatisée ainsi que des outils de suivi automatisé des paiements en retard. Solution logicielle web de gestion immobilière qui automatise tous les aspects liés à la gestion des biens pour les appartements, les copropriétés, les maisons et les commerces de détail.
Une plateforme cloud pour associations, les clubs et les organismes à but non lucratif : percevez des cotisations et des dons, envoyez des e-mails et des SMS et organisez des événements hauts en couleur. Gérez tout cela et bien plus à partir d'un seul emplacement centralisé. Ne vous inquiétez pas si vous avez beaucoup de données sur d'autres plateformes. Avec cet outil pour l'importation transparente des données, vous pouvez facilement configurer l'intégralité de votre base de données de contacts sur Raklet. Une équipe d'assistance amicale se tient prête à vous aider et à répondre à toutes vos questions. Vous obtiendrez toujours une réponse rapide, utile et amicale lorsque vous appelez ou envoyez un e-mail. Une plateforme cloud pour les associations et les organismes à but non lucratif : collectez des cotisations et des dons, envoyez des e-mails et des SMS et organisez des événements hauts en couleurs.
Yardi Breeze est un logiciel avancé et facile à utiliser. Yardi Breeze propose une solution de gestion innovante et complète qui inclut des applications en ligne, le traitement des paiements, des fonctions de filtrage, des assurances et un système de comptabilité complet. Facile à configurer et à utiliser, Yardi Breeze est disponible à partir de seulement 1 $ par unité et par mois. Avec Yardi Breeze, vous pouvez gérer des résidences individuelles, des logements résidentiels et des établissements commerciaux à l'aide d'un seul système. Yardi Breeze® est un logiciel simple spécialement conçu pour les PME spécialisées en gestion immobilière.
HOA Ally provides your association with a free website to track documents, collect assessment payments, share news, and provide many other features that reduce the time needed to keep your association running smoothly and accomplish things never before possible. Your website is completely private and only accessible by residents that are invited by you and your board. We help all types of HOAs, but focus on helping smaller (<150 homes) self-managed associations. HOA Ally helps homeowners' associations perform their management duties with a private, secure website for free.
Shiftsuite est une des plateformes de gestion de copropriétés les plus performantes et innovantes du Canada. La plateforme regroupe la comptabilité, la gestion immobilière et les sites web communautaires dans une seule plateforme cloud. La technologie Shiftsuite est utilisée dans plus de 500 000 logements en copropriété à travers le monde. Applications logicielles de gestion de copropriétés dans le cloud qui inclut la comptabilité, la gestion immobilière, un site web communautaire, le contrôle des fournisseurs, etc.
HOA Express fournit une interface de pointe pour créer des sites web communautaires. Des milliers de quartiers, de syndicats de copropriété et de copropriétés de tous les États américains et de plus d'une douzaine de pays à travers le monde comptent sur HOA Express pour renforcer leur présence en ligne. L'éditeur propose un outil extrêmement convivial doté d'une vaste gamme de fonctionnalités qui constitue la clé de la satisfaction de ses clients. Ce créateur de sites web est conçu pour simplifier la gestion de votre communauté et l'éditeur fait tout pour vous aider à remplir cet objectif. Un moyen agréable de créer un site web exceptionnel pour votre syndicat de copropriétés, votre logement en copropriété ou votre quartier. HOA Express est utilisé par des milliers de personnes à travers le monde.
Condo Manager est une solution logicielle intégrée, conçue pour le secteur des associations communautaires, qui peut être utilisée par les entreprises de gestion professionnelle et les associations autogérées. Cette approche conviviale aide les communautés autogérées à organiser facilement leurs données et à gérer efficacement les mises en correspondance. L'éditeur fournit des outils pour aider les entreprises de gestion à stimuler leur croissance à long terme ; la plupart des clients obtiennent le remboursement de leur investissement en 3 à 6 mois. Idéal pour les associations de copropriété et les entreprises de gestion professionnelle. Comprend des modules de comptabilité, reporting et gestion des biens.
Que vous soyez une communauté autogérée ou une société de gestion immobilière comptant des centaines de communautés, ce logiciel de gestion est là pour répondre à vos besoins. MyCommunity est entièrement basé sur le web, pour vous offrir tout ce dont vous avez besoin. Aucun add-on ou module supplémentaire à acheter. Vous ne payerez jamais plus de 49,99 dollars par mois. Comptabilité intégrée, accès 24h/24, 7j/7, outils de gestion et BoD faciles à utiliser. Une version mobile vous permettant de gérer votre communauté en déplacement et également disponible. Que vous soyez une communauté autogérée ou une société de gestion immobilière comptant des centaines de communautés, ce logiciel de gestion immobilière est là pour répondre à vos besoins.
FRONTSTEPS est une excellente plateforme logicielle pour les HOA, les constructeurs, les experts de la sécurité et des patrouilles et les propriétaires. Des technologies qui simplifient la manière dont les gens construisent, connectent, exploitent et sécurisent les communautés modernes. Cette plateforme de premier plan alimente actuellement plus de 23 000 communautés à l'échelle nationale, soit 4,4 millions de propriétaires couverts par les services FRONTSTEPS. FRONTSTEPS est une excellente plateforme logicielle pour les HOA, les constructeurs, les experts de la sécurité et des patrouilles et les propriétaires.
CINC provides online, integrated property management and accounting software to the community association industry. We designed all of our products, from pure management and accounting to integrated accounting and banking, to work for you. These products are available fully integrated together as you grow or individually to suit your current needs. Because they are all from the same source, you can add new products as your company needs change, without buying a whole new system. All-In-One cloud based Association Management software platform designed for companies for who manage homeowner and condo associations.
Unifiez votre technologie – Portails web HOA de classe entreprise intégrative et plateforme complète de gestion des propriétés sur cloud. Entreprises de gestion + HOA autogérées ... Ne cherchez plus ! Sites web abordables, conformité mobile et intégration de Sage + QuickBooks
SenEarthCo est le seul système intégré de gestion d'associations de communautés en ligne qui automatise votre entreprise, libérant ainsi les employés pour leur permettre d'accomplir d'autres tâches importantes. Il fournit un accès à l'information et à des fonctions pour le personnel interne et les propriétaires. Donnez à vos communautés une présence en ligne qui fait la différence. Pour commencer, aucune nouvelle saisie n'est nécessaire ! SenEarthCo fonctionne automatiquement avec votre logiciel de comptabilité existant. SenEarthCo est le seul logiciel de gestion qui aborde toutes les fonctions et communications de votre entreprise.
Every association is similar to an organization, and should be managed in a similar way. Each organization has its own system, processes, procedures and record keeping. All information and records are retained, thus ensuring continuity of operation. MGCOne provides a holistic technology & service platform to capture all activities of an association and provide continuity of ownership and operations. MGCOne enables board members to manage their associations similar to a service organization. HOA solution that helps property owners manage work orders, online payments, surveys, sale/rent listings, and accounts payable.
Neighbors is a web and mobile solution that connects residents and community association property managers. We leverage the power of technology and efficiency, coupled with an incredible design, to create a dialogue between residents, boards of directors and property managers. We do this through our killer tools. As an administrator, you'll be able to send announcements, track service requests, send SMS and voice automated messages, update the website, and more! Vinteum creates killer websites and communication portals for HOA and their management companies with exceptional service at its core!
BoardSpace is an online portal that helps directors, who are volunteers, manage their boards. The software organizes the boards activities and records so that directors always find what they need when they need it. Instead of using multiple tools such as email, share drive systems and spreadsheets, use is software that is purpose-built for volunteer boards and specifically designed for the workflow of board-led organizations such as condos or non-profits. Volunteer board management software for boards of directors and managers of condos, HOAs, coops, charities and non-profits.
Website template systems for communities and homeowner associations. Turn-key website creation tool for communities and homeowner associations.
Provides property management companies and HOA's/Condo's with management and communication tools for their buildings. Provides property management companies and HOA's/Condo's with management and communication tools for their buildings.
AssociationVoice, the leading technology provider to communities and management companies since 2000. Whether you are a single community association or a large management company with many associations, we have an easy-to-use, world-class Web solution that will save you time, money and headaches. With over 10,000 communities just like yours currently under management, you can count on AssociationVoice to deliver results for you 100% Guaranteed. Association software specifically created to bring convenience, savings, accessibility to homeowners associations.
PayLease fournit des outils de paiement en ligne, de facturation des résidents et de gestion des frais de services publics aux HOA et aux sociétés de gestion immobilière. Ces solutions simplifient le flux de travail des gestionnaires immobiliers, augmentent le taux d'occupation des locaux et améliorent la communication avec les résidents. Les solutions PayLease sont conviviales et bénéficient des niveaux les plus élevés de sécurité et de support client. Depuis sa création en 2003, PayLease s'est développé pour répondre aux besoins des milliers de sociétés de gestion immobilière et plus de 11 millions d'unités nationales. Fournit des outils de paiement en ligne, de facturation et de gestion des dépenses des services publics aux HOA et aux gestionnaires immobiliers. Intégration dans tous les grands comptes.
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Smart Property Systems is SaaS for property management. The new tech stack is attractive, easy to learn and use, automates the management for the subscriber, and provides a portal that tenants love and can use to pay their rent and communicate with the manager as needed. It is an accounting system that also supports the complete rental cycle. Automation takes the friction out of property management. There is much more to see. Visit our website for more information. Winner top 10 tech companys SPS streamlines the moving parts of managing properties, so property managers can focus on maximizing income potential of investment.
BuildingLink is an industry leading property management technology used by over 5,000 high-rise residential communities globally. As an industry pioneer and leading innovator, our solutions, service, and people have made us one of the most recognized and respected technology providers among property managers and staff, condo/coop boards, and landlords. Our roadmap is packed with new and exciting initiatives to help buildings run even better. BuildingLink simplifies and elevates modern working and living in residential communities.
Helps in communication, accounting, management and security of your gated apartment, society, or condo community. Helps in communication, accounting, management and security of your gated apartment, society, or condo community.
Bring your community together, offer members convenient online services, and simplify your management responsibilities! Interaction Community Systems is a low cost community website solution for home owner associations, condo associations and member associations. Online management software for home owner associations, condo associations, property management companies and churches.
An all-in-one property management solution for property and community managers, Pilera provides communications, resident data management, work order and rule violations management, integration with accounting partners, knowledge base, document library, customizable forms, and community website. We also provide a resident portal where community residents can view events, access their balance and ledger, pay rent online, and select their communication preference. Property management solution including features for management of communication, work orders, knowledge base & community websites.
myCondoBooks is a user-friendly online application that makes managing HOAs and condo associations easy, efficient, and secure. Manage your association online with innovative, robust, and user-friendly features, including financial, budget, communication, and document management tools. Bring transparency to your homeowner association by providing unit owners with secure access to myCondoBooks and allow them to send messages, participate in discussions, and view their financial records online. An application for self-managed homeowner and condo associations. Includes owner access, as well as financial and communication tools.
bazinga! is a web platform for managing condo communities. We can empower the entire community with information, make shared assets accessible, and create opportunities to enrich city living. It's time to bring human relationships back into the places we call home. We want to change the way people live in cities, and we'd love your help. Drop us a line and let's make something amazing happen. We build awesome condo software, property management software, real estate development software. An app for managing high-rise communities that empower you with information and makes shared assets accessible.
Logiciel pour gérer votre appartement ou votre copropriété dans le cloud. Réservations de services, calendriers, annonces, portail de résidents, stationnement, etc. Logiciel pour gérer votre appartement ou votre copropriété dans le cloud. Réservations de services, calendriers, annonces, portail de résidents, stationnement, etc.
Cloud-based homeowners association management solution that enables users to manage communications, maintenance requests & more. Cloud-based homeowners association management solution that enables users to manage communications, maintenance requests and more.
Helps HOAs manage their communities with features such as amenity booking and building management. Helps HOAs manage their communities with features such as amenity booking and building management.
Maintain instant access to a detailed history by building, unit or apartment on tenants, renovations and maintenance. Maintain instant access to a detailed history by building, unit or apartment on tenants, renovations and maintenance.
Provides association management companies with a powerful, easy to use website as well as add-on services and tools. Provides association management companies with a powerful, easy to use website as well as add-on services and tools.
Aide les associations de propriétaires et les gestionnaires immobilier à améliorer les communications entre les membres du conseil et la communauté. Aide les associations de propriétaires et les gestionnaires immobilier à améliorer les communications entre les membres du conseil et la communauté.
ManageCasas Intuitive, Interactive & Automated Property Management Solution is specifically designed for Property Managers, Associations and Landlords who manage single-family and multifamily units, as well as student housing, homeowner and condo associations, and commercial units. We make rental and association management easy for those seeking an all-encompassing web and mobile approach to increase efficiency and grow their business by offering a complete product suite. The leading intuitive, interactive and automated software for property managers, associations and landlords.
Designed for Self-Managed communities to empower boards and management teams with the tools and confidence to take care of your HOA. Our services include: 1. Community website. 2. Management Team Back-office Tools, like texting, mass email, work order tracking, etc. 3. Financial Management services or integrated accounting for board operating finances. Helping you concentrate your time on taking care of your owners. Reach out today for more information on how we can help. Fire your Management Company. Empowered HOA gives board members the tools needed to take care of your HOA. Reach out to learn more.
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Automate and simplify CC&R violation inspections! Plans for both self-managed HOAs and HOA managers. The days of labor-intensive inspections, tracking, reporting and enforcement of CC&R Violations are over. A small step for managers, a giant leap for communities. The best violations enforcement software. Mobile-based software to automate the CC&R enforcement process and make inspections manageable.
Cloud-based strata management platform for managing strata commercial towers, apartment buildings, and large housing communities. Provides accounting, statutory record keeping, bank interfaces and electronic reconciliations, and full document management functionality. Cloud-based strata management platform for managing strata commercial towers, apartment buildings, and large housing communities.

C3

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The leading provider of software for the Community Association Industry specializing in integrated Financial, Property Management, and Customer Relationship Management Solutions. Our signature solution, C3, is the industry's first management system built upon Microsoft SQL Server and the first with integrated mobile technology. Complete community management for financial, property management, customer service and homeowner support requirements.
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Homeowner and community association websites with intuitive, site management tools make adding and editing content a snap. Homeowner and community association websites with intuitive, site management tools make adding and editing content a snap.
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Home or Property Owner database software to manage Owners, Renters, Properties, Dues Billings and other financial transactions. This database software program was developed using Microsoft Access and works with versions 2000, 2002, 2003, 2007 and 2010 (32 bit). Create dues billings in seconds, log payments in seconds, transfer properties, manage rentals. Easily bill for other services as well as manage collections and foreclosures. Can be shared in a multi user network environment. Create dues billings in seconds, log payments in seconds, transfer properties, manage rentals.
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Fully integrated, secure, cloud-based accounting and property management software for both self-managed and portfolio communities. Everything from storage rentals to pool management to event planning is linked automatically to the accounting system. Forwardpass also includes a powerful case management system that can be used for such things as standards enforcement, contract management, work orders, and complaint processing. Fully integrated, secure, cloud-based accounting and property management software for both self-managed and portfolio communities.
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Web-based software for apartment management professionals and home owner associations. Web-based software for apartment management professionals and home owner associations.
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Our software solution provides complete transparency & visibility into the business affairs of communities with less risk as there is no up front licensing fees and no capital expenditures for IT equipment with a low monthly fee. In addition to the management software, we provide password protected 24x7 access to board portals, resident portals, attorney portals & closing portals. Our platform is configured for Internet access as well as mobile devices and tablet apps via iPhone & iPad apps. Cloud-based community management software for developers, community association management companies, and self managed associations.
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Leaders in HOA cloud based management - interactive HOA manager, smart manager, maintenance manager and HOA websites. Homeowner association management solution that helps manage accounting, elections, meetings, purchase orders, on-site tasks, and more.
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Nabr Network is the leading communication software system built for community association management companies and neighborhood associations. We are a company highly focused on HOA communication automation, self-service features for homeowners, HOA accounting integration and great user experiences for both managers and residents. Our communication and HOA management software better informs, engages and empowers residents, which helps managers work more efficiently. Comprehensive communication technology for community management companies and their associations.
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Web based community and HOA website solution for homeowners associations. Web based community and HOA website solution for homeowners associations.
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Communitrak improves efficiency within high-end residential communities. Features include a community bulletin board and calendar, secure payments for HOA dues, amenity reservations, safety alert notifications, cloud drive for document storage and sharing, and more. Communitrak manages and improves the efficiency of high-end residential communities.
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OwnerGo is the customizable web portal for all condo, townhome, and single family home communities. Give your homeowners and residents access to critical information and let the website take care of the bookkeeping details for you. It automates tasks such as reminding owners of deadlines and manages the leasing list for you. Signing up is easy: Just upload a spreadsheet with your homeowner information, and send out a notification to homeowners to register on the website. It's that easy! A proven website solution for your HOA, condo, or co-op community with features such as lease, records management, documents, and forum
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Communication and information sharing platform for HOAs and property managers that features ticketing workflows, reporting, event calendar, onboarding members and more. Communication & information sharing platform for HOAs & property managers that features ticketing workflows, reporting, calendar & more
Free HOA website and tools to make managing your community stress-free, with reservations, docs, calendar, directory, and more. Free HOA website and tools to make managing your community stress-free, with reservations, docs, calendar, directory, and more.
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Better neighborhood engagement. Built for communities that need a better method for staying in touch with residents. Better neighborhood engagement. Built for communities that need a better method for staying in touch with residents.
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A software tool for community managers featuring letters tracking, dates tickler, responsibility & inspection tracking, and reporting. A software tool for community managers featuring letters tracking, dates tickler, responsibility & inspection tracking, and reporting.
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Tenant Ledger is an All-In-One property management software that easily keeps track of your properties, leases, and accounting. The powerful Commercial/Residential lease automation tool keeps you up to date with rent charges, late fees, and payments. Always know who's paid and still owes you money. Never let your tenants fall behind. Make it easier for them, with Tenant Ledger's online tenant portal tenants can view their rent history and pay rent using ACH or credit card. Accounting and property management solution that is designed for your everyday property manager.
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HOA Total Access provides websites for homeowners' associations just like yours. HOA Websites provided by HOA Total Access, a leader in HOA website hosting solutions for neighborhoods and Homeowner Associations.
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Memberships: generate batch invoices for subscriptions and usage-based business modules. Communications: Manage all channels of communication within an organization or between organizations. Quickly push notifications to users via Phone, Email, Text or Fax based on their preference. SafePay: PCI compliant payment solutions to allow your customers to pay you online and over the phone via Ivrnet's Telepay. Texting Concierge: 2-way SMS and MMS Communication for business. Industry-leading customizable membership management software for HOAs, Professional and Trade Associations and Member Associations.
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Rental management software with property maintenance tracking, tenant portal, and payment tracking for property managers. Rental management software with property maintenance tracking, tenant portal, and payment tracking for property managers.
Sites web, centres de communication et de surveillance pour syndicats de copropriété, copropriétés, appartements et établissements commerciaux. Les centres peuvent également être présentés sur des sites web existants avec un lien direct vers le centre de communications. Les gestionnaires de biens sont dotés d'un centre PRINCIPAL pour surveiller chacune des propriétés de leurs clients et communiquer avec elles. Les fonctionnalités incluent la diffusion de messages via la voix, le texte ou l'e-mail, la diffusion vidéo de caméras de sécurité ou d'évènements spéciaux et la surveillance par capteur sans fil à distance des propriétés. Sites web, centres de communication et de surveillance pour syndicats de copropriété, copropriétés, appartements et établissements commerciaux. Surveillance par capteur disponible !
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We're here to help solve the problems that arise from trying to keep track of everything related to your Community Association. If you've ever had trouble remembering which email had the tenant spreadsheet, or who was in charge of groundskeeping, or if you just need an easier way to keep track of who lives in which homes, we're here for you. An affordable, simple community association management tool.
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Our app allows owners to respond to votes and surveys and to access condo information from their mobile device or web browser. Our app allows owners to respond to votes and surveys and to access condo information from their mobile device or web browser.
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