Logiciels pour agences de communication

Un logiciel pour agences de communication rationalise la gestion des opérations quotidiennes des agences de publicité et de création. Ce type de logiciel combine des outils de comptabilité avec des applications de gestion de projets et de suivi des clients. Il permet également de suivre les campagnes publicitaires et les campagnes médiatiques grâce à des tableaux de bord interactifs et à la collecte d'opinions. Voir aussi : logiciel de gestion de projets et logiciel de PSA (Professional Services Automation).

Pourquoi Capterra est gratuit
Front est la boîte de réception n° 1 des agences marketing. Que vous tentiez de faire de nouvelles affaires, de lancer un site web pour un client ou d'exécuter tous ses programmes SEO, vous pouvez gérer toutes vos communications client directement dans l'application. Front offre le meilleur ensemble de fonctionnalités de collaboration (@mention de coéquipiers, attribution de tâches, modification en temps réel de l'équipe) et aide à répondre sept fois plus vite à tous vos clients grâce à une expérience personnalisée. Consacrez plus de temps à votre travail et laissez Front accroître la productivité de votre équipe. En savoir plus sur Front App Front est la boîte de réception n° 1 des agences marketing. Collaborez avec votre équipe, répondez plus vite et réalisez plus de tâches. En savoir plus sur Front App
Scoro est une solution complète de gestion de projet et de gestion d'entreprise qui permet aux services professionnels et créatifs de contrôler l'ensemble de leur flux de travail depuis un seul endroit. En plus des fonctionnalités de gestion de projet, Scoro fournit tous les outils dont vous avez besoin pour gérer pleinement votre entreprise : planification et suivi du travail et des tâches, collaboration, base de données de contacts et CRM, devis et facturation, reporting avancé, tableaux de bord en temps réel et bien plus encore. Ils disposent d'une version d'essai gratuite de 14 jours. En savoir plus sur Scoro Scoro est la solution de gestion de projet et de gestion d'entreprise la plus complète pour les services professionnels et créatifs. En savoir plus sur Scoro
La façon simple et rapide de planifier son personnel et d'autres ressources en ligne. Obtenez une visibilité sur votre équipe avec un calendrier intelligent. Faites glisser-déposer les réservations en quelques secondes. Gérez les vacances et autres congés. Une barre de disponibilité facilite la planification des capacités. La gestion des conflits vous aide à garder le contrôle. Tableaux de bord, notifications par e-mail et synchronisation du calendrier : tout le monde est au courant. Des rapports vous permettent de surveiller les taux d'utilisation. Aucun logiciel à installer. À partir de seulement 2,50 dollars par personne et par mois. Inscrivez-vous pour un essai gratuit de 30 jours. En savoir plus sur Resource Guru Application web de planification des ressources avec gestion des congés, tableaux de bord personnels, gestion des conflits, visibilité de l'équipe et fonctionnalités de collaboration. En savoir plus sur Resource Guru

par Husky Marketing Planner

(8 avis)
La gestion de projets pour les spécialistes et les équipes marketing ne doit pas se limiter aux tâches et aux projets. Avec Husky, vous disposez d'une vue intégrée de votre planification de la communication, de votre budget, de vos notes et de vos ICP. Plus besoin de feuilles de calcul ou d'outils en ligne distincts pour gérer vos projets marketing. Collaborez aisément avec vos collègues, freelancers et fournisseurs. Prenez les choses en main ! Bénéficiez également d'une assistance personnelle assurée par des professionnels chevronnés du marketing. En savoir plus sur Husky Marketing Planner La gestion de projets pour les spécialistes et les équipes marketing avec des fonctionnalités pour la planification de la communication, le budget, les notes stratégiques et les ICP. En savoir plus sur Husky Marketing Planner
Forecast est un outil efficace de gestion de vos projets digitaux. Une solution qui vous est immédiatement familière en tant que gestionnaire de projet dans une agence digitale. Forecast améliore votre flux de travail en offrant une collaboration transparente, parfaite pour les équipes de plus de 20 personnes. Ils sont guidés par l'intelligence artificielle (IA), pour trouver des solutions aux problèmes les plus complexes des clients. Forecast couvre les besoins des agences numériques. Pour les entreprises soucieuses de livrer les projets dans les délais, la portée et le respect du budget. En savoir plus sur Forecast Gestion de projet alimentée par une intelligence artificielle. En connectant les collaborateurs, les projets et les profits, Forecast répond aux besoins des agences digitales. En savoir plus sur Forecast
Shortlist est une plateforme de gestion des entrepreneurs intelligente et conviviale. Elle vous permet de gérer facilement l'intégration, la gestion et le paiement des travailleurs à distance dans plus de 200 pays en quelques clics seulement. Gérez la conformité, le reporting et la gestion de projets en un rien de temps. En savoir plus sur Shortlist Gérez vos travailleurs indépendants. En savoir plus sur Shortlist

par DALIM SOFTWARE

(3 avis)
DALIM ES est la clé de voûte des technologies numériques employées dans le milieu des entreprises. Il sert de source principale d'informations à votre organisation de contenu marketing. Ce système de gestion des actifs numériques (DAM ou Digital Asset Management) réunit les personnes, les processus et les données pour permettre de rationaliser et augmenter l'efficacité de nombreux aspects du content marketing, dont la collaboration créative, l'évaluation et l'approbation de contenu, la gestion de marque, le contrôle des versions et la gestion des licences. En savoir plus sur DALIM ES Centralisez, gérez et partagez vos photos, vidéos et fichiers PDF ou natifs comme jamais et adoptez une méthode de travail collaborative. En savoir plus sur DALIM ES

par Mockup Page

(0 avis)
Mockup Page is a fast full screen WYSIWYG editor that can load webpages located on the web. It's a flexible SaaS platform you and your clients can use to explore ideas in a non destructive manner. When you enter a URL into Mockup Page it creates a flat file of the page that can be modified in a full screen wysiwyg editor. You feel like you're in the browser except you can change content, add video and watch ideas take shape. En savoir plus sur Mockup Page When you need a full screen WYSIWYG environment Mockup Page lets you and your clients work on ideas without leaving the browser. En savoir plus sur Mockup Page
AdPlugg est un système moderne d'adserver basé sur le cloud, qui simplifie la distribution de publicités sur votre site Internet ou votre blog. Des milliers de magazines, journaux et autres sites utilisent AdPlugg pour gérer, distribuer et suivre les publicités en ligne. Il vous suffit d'ajouter des balises AdPlugg sur les pages de votre site Internet où vous souhaitez afficher des publicités. Puis, téléchargez et contrôlez vos publicités à partir du tableau de bord, sur adplugg.com. Ciblez, alternez et programmez des publicités issues de n'importe quelle source, en toute simplicité. Consultez des graphiques et rapports de haute qualité affichant le nombre d'impressions et de clics ainsi que le CTR. En savoir plus sur AdPlugg Système de marketing intuitif basé sur le cloud, conçu pour la génération des bloggueurs. Programmez, alternez et gérez vos publicités. En savoir plus sur AdPlugg
AdScale est une plateforme IA, qui automatise et optimise les campagnes Google Ads sur les pages de recherche Google, Google Display, Google Shopping et YouTube. AdScale permet d'augmenter automatiquement les performances des comptes de 30 % ou plus. Réduire les tâches chronophages et répétitives. Économiser jusqu'à 80 % du temps passé sur Google Ads. Fonctionnalités : Enchère 24h/24, 7j/7 avec optimisation du budget, structure du compte et amélioration de la qualité, protection contre la fraude au clic, rapports automatisés de marque, tableaux de bord perspicaces et plus ! En savoir plus sur AdScale IA intelligente pour optimiser et automatiser les campagnes Google Ads et Facebook. Gérez facilement des milliers de comptes et développez votre clientèle. En savoir plus sur AdScale
Wrike est un outil de gestion du travail pour les agences qui aide à consolider l'ensemble de vos projets, communications et fichiers en un seul endroit, vous donnant la visibilité nécessaire pour vous assurer que vos campagnes sont terminées à temps. Vous pouvez également améliorer la transparence et la communication avec les clients en leur attribuant des places gratuites de collaborateurs, afin qu'ils puissent consulter les actifs, vérifier l'avancement et laisser des commentaires sur le travail. Ce logiciel est parfait pour les équipes de marketing et de création de plus de 20 personnes. En savoir plus sur Wrike Dépassez les attentes de vos clients avec un logiciel de gestion de projet simple à utiliser. Ce logiciel est parfait pour les équipes de marketing et de création de plus de 20 personnes. En savoir plus sur Wrike
todo.vu est une suite de productivité offrant une alliance unique de fonctionnalités de gestion du temps, de gestion de tâches, de gestion de contacts et de facturation. todo.vu est idéal pour les travailleurs indépendants, les consultants et les équipes de toute taille qui cherchent à gagner en efficacité, en qualité et en transparence. todo.vu est entièrement gratuit pour les travailleurs indépendants. Les licences payantes sont limitées à 11 utilisateurs, c'est-à-dire que vous ne payez pas pour les utilisateurs supplémentaires (au-delà du onzième). En savoir plus sur todo.vu CRM, gestion des tâches, suivi du temps et facturation pour équipes, agences, travailleurs indépendants et consultants. En savoir plus sur todo.vu
Kontentino permet à votre équipe et à vous-même d'éviter les erreurs communes lors de la création et de la planification des contenus/publicités destinés aux réseaux sociaux. La collaboration est continue et les tâches sont clairement définies. Cette plateforme améliore la communication et les relations entre agences et clients. Grâce à Kontentino, les agences croissent et peuvent prendre plus de clients. Le fait que les clients adorent la simplicité du processus d'approbation dans Kontentino constitue un autre avantage non négligeable. En savoir plus sur Kontentino Un outil de réseaux sociaux convivial et intuitif pour une collaboration et un processus d'approbation efficaces entre les agences et leurs clients. En savoir plus sur Kontentino

par ProActive Software

(197 avis)
Si vous accordez autant d'importance à la simplicité qu'aux fonctionnalités, ne cherchez plus, ce logiciel vous propose une solution de gestion de projet. Ses créateurs ont compris que ce qui comptait n'était pas tant ce que les logiciels pouvaient faire, mais plutôt de vous donner à vous, le client, les moyens d'agir. Qu'il s'agisse de projets, de tâches, de temps ou de collaboration entre les équipes, tout est réuni au même endroit, sur un même écran. Laissez donc cet outil prendre les choses en mains pour vous laisser le loisir de faire ce que vous faites le mieux : créer ! En savoir plus sur ProWorkflow En savoir plus sur ProWorkflow

par Smartsheet.com

(1 256 avis)
Smartsheet est une plateforme d'exécution du travail en ligne qui redéfinit la manière dont les équipes travaillent. Il est entièrement personnalisable et facile à partager dans votre organisation ou avec vos clients. Avec plusieurs canaux, des priorités concurrentes et des demandes sans fin, les leaders du marketing comptent sur les solutions de gestion du travail Smartsheet pour planifier stratégiquement, rendre compte des programmes et coordonner les fournisseurs, les équipes et les clients. Obtenez une visibilité sur tous vos projets, plans, ressources et demandes. En savoir plus sur Smartsheet Depuis le progrès global jusqu'à l'exécution détaillée, Smartsheet aide les professionnels du marketing à se focaliser sur ce qui compte le plus. En savoir plus sur Smartsheet

par Active Collab

(342 avis)
ActiveCollab vous permet d'améliorer les performances de votre équipe créative. Vous commencerez à fournir de meilleurs projets en donnant à votre travail la structure nécessaire et en permettant à votre équipe de parvenir à une collaboration utile. Vous serez également en mesure d'inclure des clients dans vos projets - ce type de participation peut non seulement produire de meilleurs dossiers, éliminer toute confusion possible et permettre une communication plus rapide, mais également d'accroître la transparence et de renforcer la confiance entre toutes les parties prenantes. En savoir plus sur ActiveCollab ActiveCollab permettra à votre agence de publicité d'améliorer sa gestion de projet et de s'assurer que vous respectez toujours les délais, dans les limites du budget En savoir plus sur ActiveCollab

par Logic Software

(187 avis)
Easy Projects est une plateforme de gestion de projet basée sur le cloud, idéale pour les équipes et les agences marketing dynamiques dont les outils actuels de gestion de projet ou des tâches sont dépassés. Easy Projects propose : le tableau Kanban et le diagramme de Gantt Gestion de projet robuste prenant en charge WBS (hiérarchie illimitée), dépendances multiples, gestion des chemins critiques et gestion de portefeuille ; Formulaires personnalisés Applications mobile Gestion des ressources Plus de 1 000 intégrations Sécurité des données d'entreprise En savoir plus sur Easy Projects Easy Projects est une plateforme de gestion de projet basée sur le cloud destinée aux équipes et aux agences de marketing en pleine mutation. En savoir plus sur Easy Projects

par Harmony Business Systems

(9 avis)
HarmonyPSA prend en charge l'entièreté du cycle de vie de l'entreprise, de la génération de leads au renouvellement des contrats. Il est spécifiquement conçu pour les sociétés spécialisées dans le logiciel et pour les prestataires de services. Il automatise les processus commerciaux sur une plateforme unique, disponible en cloud ou depuis n'importe quel appareil. En savoir plus sur HarmonyPSA L'outil d'automatisation des services professionnels nouvelle génération. Package PSA complet pour les sociétés commerciales et les entreprises spécialisées dans le logiciel. En savoir plus sur HarmonyPSA
Des ventes au marketing, des RH aux opérations, les équipes ont la possibilité de concevoir et de personnaliser Trello afin qu'il réponde à leurs besoins et styles de travail uniques. Et avec plus de 100 intégrations à d'autres outils clés tels que Google Drive, Slack, Jira et bien d'autres, Trello est un centre de projet dynamique de collaboration entre équipes, peu importe où a lieu votre travail. Passez de l'idée à l'action en quelques secondes : les fonctionnalités de base de Trello vont vous aider à faire la différence. Elles vous permettent d'organiser des post-its sur un mur. Trello est un outil de collaboration visuelle qui crée une perspective partagée pour votre équipe sur n'importe quel projet d'une manière amusante et flexible.
Asana est un outil de gestion de projet qui rend les équipes jusqu'à 50 % plus efficaces. Asana est bien plus qu'un logiciel typique de gestion de projet puisqu'il permet aux équipes de suivre toutes leurs tâches. Avec les différents tableaux de bord (tâches, projets, conversations et Kanban), Asana permet à toute votre équipe de savoir qui fait quoi et quand, pour vous permettre d'obtenir des résultats. Vous pouvez utiliser Asana pour des réunions, des lancements et des campagnes, et facilement y intégrer des graphiques de Gantt, des fonctions de suivi du temps et plus encore. Asana est le moyen le plus simple d'organiser et de gérer l'ensemble du travail de votre équipe. Découvrez pourquoi plus de 7 000 clients lui attribuent 4,5 étoiles sur 5.
monday.com est un outil de planification et de collaboration pour tous les types d'agences. Planifier des campagnes, répertorier des tâches, communiquer et échanger des fichiers avec son équipe et partager les progrès avec les clients. Documents, idées, autorisations, priorités : monday.com permet aux agences de respecter les délais, de satisfaire les clients et de déclencher plus d'opportunités commerciales. monday.com est un outil de planification et de collaboration destiné aux agences de publicité. Planifier les campagnes, exécuter des tests A/B et partager les progrès avec les clients.
La mission de Marketing 360 est de fournir aux petites entreprises la plateforme marketing n° 1 au monde en proposant un logiciel de marketing numérique d'envergure internationale et des services de marketing professionnel avancés via une seule plateforme performante et abordable. La plateforme marketing n° 1 pour les PME ! Démo marketing GRATUITE

par Pixel Paddock

(656 avis)
Float aide les principales équipes mondiales, dont Vice, Buzzfeed et Ogilvy, en tant qu'application de gestion des ressources de premier plan pour les agences publicitaires, studios et sociétés. Grâce à une interface glisser-déposer intuitive, à une technologie ultrarapide et à une collaboration en temps réel, Float facilite la prévision et la planification de votre équipe. Intégrez Slack, Trello et plus de 1 000 applications pour automatiser le flux de travail de votre équipe. Téléchargez l'application iOS. Bénéficiez d'un essai gratuit de 30 jours. L'application de gestion des ressources de référence pour les agences de publicité, les studios et les entreprises. Les marques telles que Vice, Buzzfeed et Ogilvy lui font confiance.
Insightly est un logiciel CRM performant et facile à utiliser avec des intégrations natives à Gmail, Office 365, MailChimp et d'autres applications populaires. Avec plus de 1,5 million d'utilisateurs dans divers secteurs, Insightly est l'un des principaux logiciels CRM disponibles sur le marché. Les entreprises utilisent Insightly pour gérer leurs contacts à chaque étape du processus de vente, suivre les relations avec les clients, surveiller leur pipeline de ventes, etc. Solution de CRM conçu pour aider les entreprises en croissance à gagner de nouvelles parts de marché et à suivre les interactions client après-vente et la livraison de projets.
Favro est une application de planification et de collaboration pour le flux organisationnel. Elle permet aux organisations d'évoluer plus rapidement que les marchés. Elle aide à gérer les tâches les plus élémentaires et les plus grands défis. Elle s'intègre facilement aux processus et outils existants, permet de décentraliser la prise de décision et ce, de manière efficace et élégante. Enfin, elle aide les organisations à se concentrer sur leurs domaines d'excellence, c'est-à-dire créer des produits et des services qui changent le monde. Favro est une application de planification et de collaboration pour le flux organisationnel.
WordStream's agency solutions allow you to get more done in less time, driving better results for your clients and your business. With WordStream Advisor for Agencies, you can optimize your clients' paid search and social advertising campaigns in just 20 minutes per week. Smart tools and weekly alerts save time and money, and visually stunning reporting makes it easy to show your clients how much you're doing for them. WordStream is a online advertising platform built for agencies to drive productivity and performance for their clients.
Mavenlink révolutionne votre agence en réunissant gestion de ressources, gestion de projets, collaboration, gestion du temps et finances du projet en un même emplacement. Les utilisateurs bénéficient d'une meilleure exécution opérationnelle, d'une plus grande agilité commerciale et de meilleures performances financières. Avec Mavenlink, votre équipe peut lancer des campagnes plus rapidement et fiablement, ainsi que gérer les métriques essentielles. Avec Mavenlink, votre équipe peut lancer des campagnes plus rapidement et fiablement, ainsi que gérer les métriques essentielles.
Workamajig began over 25 years ago as an operations and technology consulting firm to creative shops. But the available software just wasn't serving our clients needs. So we took our industry knowledge and firsthand experience and built our own fully integrated workflow management solution. And we've been evolving ever since to make Workamajig easier to use, more efficient, and more valuable to our clients. Today, more than 3,000 firms ranging from 10 to 10,000 employees rely on Workamajig. Workamajig - The #1 Workflow Management Software for the creative industry. It's an all-in-one solution for agencies and in-house teams
Celtra Creative Management Platform is a cloud-based, self-service software for managing the entire creative lifecycle of digital advertising - improving advertising effectiveness while reducing operational costs. It offers cutting-edge features for making unique brand experiences for display, video and native formats, and deploys them flawlessly across all channels and devices. The platform offers detailed data for analysis and sophisticated tools for testing and optimization to maximize ROAS. Celtra's CMP is a cloud-based, self-service software for managing the entire creative lifecycle of digital advertising.

par Avaza Software

(253 avis)
Des milliers d'agences de marketing numérique et créatif comptent sur Avaza pour accélérer la collaboration entre les membres de leur équipe, effectuer le suivi du temps et des dépenses ainsi qu'envoyer des factures. Avaza est une solution tout-en-un pour la gestion de projets, la planification des ressources, le suivi du temps, la gestion des dépenses, les devis et les factures. Les équipes de toutes tailles, des freelancers aux grandes entreprises, souhaiteront l'adopter pour sa conception intuitive et simple dotée de fonctionnalités puissantes. Disponible dans le cloud, depuis n'importe quel appareil. Collaborez sur les projets, gérez le temps, gérez les dépenses et facturez vos clients. Disponible dans le cloud, depuis n'importe quel appareil !
Hightail vous permet de partager des fichiers, d'obtenir des commentaires et de mener vos projets de la phase de conception à la réalisation. Hightail vous permet de partager des fichiers, d'obtenir des commentaires et de mener vos projets de la phase de conception à la réalisation.
Admation est une solution cloud dédiée aux agences de publicité qui allie de manière dynamique la gestion de projet, la gestion des ressources, le workflow d'approbation et le traitement comptable quotidien dans un outil facile à utiliser. Planifiez et suivez vos projets créatifs avec une transparence, une collaboration et une productivité accrues. Les fonctionnalités clés incluent les chronologies de projet, les modèles de briefing, le suivi de projet en ligne, l'enregistrement des feuilles de temps, la gestion des tâches, le balisage en ligne (tous supports) et de nombreuses autres fonctionnalités conviviales. Permettre aux agences de publicité de gérer efficacement les projets de création, du descriptif du projet à l'approbation des visuels et l'archivage des supports finaux.

par Function Point Productivity Software

(182 avis)
All-in-one project management software for agencies, design studios and internal marketing departments looking to streamline their business. Software combines project management, QuickBooks integration, time tracking, CRM, financial and business reporting tools in one cloud-based system. Our solution helps businesses improve their productivity and profitability by streamlining processes; simplifying collaboration; centralizing information; and delivering real-time business data. The all-in-one system with project management, QuickBooks integration, time tracking, CRM, financial and business tools.
The easiest way for marketing agencies to extend services to their smaller clients. Efficiently manage clients and campaigns. Capture leads on your client's website. Send smarter emails. Nurture prospects ongoing. Deliver hot leads directly to your client through the built-in CRM. Expensive, robust tools are overkill for smaller clients. Expand your retainer business with affordable, all-in-one sales and marketing software. Special pricing for marketing agencies with multiple clients. Hatchbuck is a user-friendly CRM and marketing automation platform for marketing agencies with small business clients.

par List Partners

(123 avis)
Winmo helps Advertising Agencies of all sizes win more clients without referrals or RPFs. Voted #1 most essential new business tool, Winmo helps you get in front of the right brands at the right time, providing decision-maker details at thousands of national advertisers, their current agency partners, and the likelihood of when they¿ll be hiring new ones. Grow your agency and generate new business by gaining direct contact info, quality leads and valuable insight into brands. Winmo's sales intelligence helps advertising agencies reach the right contacts at the right brands at the right time.
Created by an ad agency for advertising agencies, graphic designers, marketing firms and other creative companies, FunctionFox gives you simple yet powerful time tracking and project management tools. Say goodbye to scope creep with fast and flexible time tracking, accurate project estimates, extensive reports and gain insight into your team's capacity and overall business performance. When the bottom line counts, you have no time to lose! Try a free demo today. Streamline, schedule, & stay on track. Simple time tracking, project management & comprehensive reports means more time for big ideas
Find great prospects, know who makes their buying decisions, deliver a compelling pitch and win more business using MediaRadar. We have the most relevant data, insights, and advice that you need to increase revenue now, alongside our award-winning Customer Service team built to help you win. Ready to see how MediaRadar will help you take your business to the next level? MediaRadar is a cloud-based tool that helps professionals and agencies close more deals.
En tant que leader dans l'automatisation des opérations de service, Accelo aide plus de 3 000 petites et moyennes agences numériques et créatives du monde entier à gagner du temps et devenir plus rentables. Accelo est la solution tout-en-un pour la gestion de projets d'agence et les opérations de l'agence. Découvrez une solution de gestion de projets et de ventes de bout en bout conçue spécialement pour les agences orientées clients. Créé par une agence numérique, Accelo sait comment rendre les entreprises web croissantes plus prospères. Accelo aide plus de 2 000 agences à travers le monde à offrir une solution tout-en-un complète, de la prospection à la clôture.
Workzone est le logiciel de gestion de projet idéal pour les services marketing, les agences et les équipes opérationnelles comptant plus de 5 utilisateurs. Cet outil est puissant, mais facile à utiliser et à adopter. Des marques telles que Wells Fargo et Verizon font confiance à Workzone pour gérer leurs projets et synchroniser leurs équipes. Quinze ans d'utilisation dans le monde réel ont permis de perfectionner Workzone. Il dispose de la puissance et de la convivialité dont vous avez besoin pour gérer des charges de travail très importantes. Il est disponible à partir de 200 dollars par mois. Cet outil est puissant, mais facile à utiliser et à adopter. Workzone est le logiciel idéal pour les services marketing, les agences et les équipes opérationnelles comptant plus de 5 utilisateurs.
TapClicks -- built to cater to today's digital agencies -- consolidates and visualizes all your marketing campaign data and performance metrics into a unified dashboard, complete with automated reporting. Agencies use this both internally to quickly see how campaigns are pacing, as well as externally -- keeping their clients happy with consistent reporting in their own branding of all the work being done. Results in increased client retention and natural upsells for agency sales users. Web-based data-visualization; reporting platform - consolidating marketing data; performance metrics into a single dashboard.
Opteo est un outil de gestion AdWords qui propose des suggestions d'amélioration basées sur la surveillance continue des comptes et qui s'appuie sur des données pertinentes en termes de statistiques. Les recommandations sont présentées par ordre de priorité et beaucoup d'entre elles peuvent être lancées en un seul clic. Opteo achemine automatiquement les modifications vers AdWords sans changer d'interface. Outil AdWords pour les travailleurs indépendants ainsi que pour les petites et moyennes agences numériques qui effectuent des suggestions d'amélioration s'appuyant sur des données.
Resize and remix 2000+ pixel perfect marketing images in under 5 minutes with no design skills are needed. Resize and remix 2000+ pixel perfect marketing images in under 5 minutes with no design skills are needed.
Bric vous donne le temps dont vous avez besoin pour poursuivre un nouvel objectif. Au lieu qu'elle passe tout leur temps sur la facturation et l'établissement des fiches de paie, Bric maximise le temps et les compétences de votre équipe. Grâce à Bric, vous saurez : qui travaille sur quoi, combien de temps les projets prendront et votre capacité à prendre de nouveaux projets. De plus, Bric trouve automatiquement les constantes dans les feuilles de temps de votre équipe. Ces constantes sont utilisées pour recommander des plans de projet plus précis. Cela vous permet de planifier des projets en un simple clic, de les modifier et de les activer. Maintenant, revenez à ce que vous aimez faire. Bric vous donne le temps dont vous avez besoin pour poursuivre un nouvel objectif. Au lieu qu'elle passe tout leur temps sur la facturation et l'établissement des fiches de paie, Bric vous permet de maximiser le temps et les compétences de votre équipe.
Rocketium is a cloud based software that helps anyone create beautiful videos in minutes with text, images, voiceovers, footages and motion graphics. While there is no learning curve to using Rocketium, it does give you tons of styling options and customizable templates for different platforms and use cases. Teams can work together to collaborate on video projects and share reviews and comments, all in one place. Rocketium's API can be used to automate video creation at scale as well. The video solution for agencies, news & media cos, content teams & for businesses to acquire and engage with their audience.

par Report Garden

(55 avis)
ReportGarden est un tableau de bord et un outil de reporting pour les agences de publicité. Il permet d'automatiser le reporting multicanal, gérer les budgets de campagne, créer des factures, effectuer des audits SEO et suivre le classement des mots-clés pour vos clients. Plus de 1 000 agences de renom ont fait confiance à ReportGarden pour automatiser leurs flux de travail. ReportGarden vous permet d'unifier en temps réel les mesures marketing de plus de 35 canaux de marketing numérique et vous fait économiser d'innombrables heures. Impressionnez vos clients, concluez plus d'affaires et ReportGarden se charge d'automatiser le reste. Essai gratuit ! Le meilleur logiciel de reporting et de tableaux de bord pour les petites et moyennes agences de publicité : soumettre des offres, créer des factures, gérer les budgets, etc.
Developed specifically for Agencies by Deltek, WorkBook works how you work. From daily tasks to the big picture; from the project team who live at the epicenter of the work to the management team charged with the overall success and growth of your agency, WorkBook offers a smart, intuitive web-based system for Financial and Resource Management Clarity. We designed WorkBook for agencies just like yours. Designed for the advertising industry. Includes CRM, project and resource management as well as an integrated accounting system.

par Whatagraph

(28 avis)
Spend hours compiling data for client reports every month? Can't seem to engage clients during performance overview meetings? Struggle to prove the ROI of marketing activities to your client? It can be done differently! ---> Whatagraph is a cross-channel reporting platform created with digital agencies and their clients in mind. Our features will help you improve client communications, deliver engaging and comprehensive reports on time, and spend less time doing repetitive tasks. Improve your client reporting with Whatagraph. Easily build streamlined reports; Tell engaging data stories; Keep everyone in the loop.

par Screendragon

(23 avis)
Screendragon est une solution cloud leader dans la gestion de projets, de ressources et de flux de travail, conçue pour les besoins d'une équipe de marketing, d'agence et de services professionnels. Elle aide les entreprises à réduire la complexité et à augmenter la productivité, les économies de coûts et la rapidité de mise sur le marché. Ce logiciel prêt à l'emploi a prouvé qu'il s'adapte parfaitement aux besoins des entreprises mondiales Fortune 100, en les aidant à résoudre les grands problèmes complexes. Parmi les clients de longue date de Screendragon, on trouve Kellogg, BP, Sky, JWT et McCann World Group. Une solution pour la gestion de projets, de ressources et de flux de travail, conçue pour les besoins des équipes de marketing, d'agence et de services professionnels.
Vous recherchez un système intégré de gestion des projets, des médias et des finances, disponible sur le cloud et conçu exclusivement pour les agences de communication d'aujourd'hui ? Ne cherchez plus, la responsabilité est la réponse à toutes vos questions. Fort de nombreux utilisateurs satisfaits dans plus de 25 pays, le système fait des agences de communication d'aujourd'hui des lieux de travail plus efficaces et agréables. La solution offre aux agences modernes des fonctions évolutives, une excellente visibilité ainsi qu'une mobilité à toute épreuve. Grâce à sa "source unique d'informations vérifiées", elle conserve une trace de toutes vos activités commerciales, tout en vous fournissant des renseignements essentiels. Système intégré de gestion des projets, des médias et des finances, disponible sur le cloud et conçu pour les agences de communication d'aujourd'hui.
Slope is a project management tool for marketing and creative teams. Unlike generic project management tools, Slope offers built-in creative review tools like time-coded comments for video and annotated comments for designs. Slope makes it easy for marketing and creative teams to plan, track, and collaborate on projects.
Outbrain est la principale plateforme de publicité native au monde qui guide les découvertes numériques des consommateurs du monde entier. Véritable lien entre les marketeurs, les éditeurs et les consommateurs intermédiaires, elle fournit plus de 275 milliards de recommandations, personnalisant et optimisant de manière organique l'expérience du lecteur. Partie essentielle des services d'agence publicitaire, la solution aide les agences à atteindre le meilleur public de leurs clients, pour un retour sur investissement optimal.
TimeHero is an automated task and project planner for agencies. It automatically schedules work around meetings, events, and appointments, so you don't need to spend time planning your day. Easily launch team-wide projects in seconds with TimeHero's built-in workflow automation. Timelines, TimeSheets, and GANTTs are instantly updated, so TimeHero will alert you when client work is at risk of missing a deadline before it's too late. Sign up to make your agency more effective with less effort. The first team task management platform for agencies that plans tasks around your meetings, so client work never falls behind.
Pastel is the easiest way for designers and developers to collect feedback on what theyre building Pastel is the easiest way for designers and developers to collect feedback on what theyre building
Publicité qui agit sur les profils d'audience en temps réel. Quantcast Advertising fonctionne pour tous les besoins de campagne, sur toutes les plateformes sur lesquelles le public est présent et dans de nombreux pays à travers le monde. Publicité utilisant des profils d'audience propriétaires en temps réel pour cibler tous les appareils.
According to Google study, customers who see mutually both Product text ads and Shopping ads (PLAs) are 90% more prone to do purchase on retailers website! Create ads for your products in 5 minutes. Google AdWords automation tool for creating and optimizing product text ads from you XML product data feed. Target customerss and sell all your products thanks to 5 campaign types which prevent low search volume. Thousands of unique Product Text Ads for Google Search. Automate your product advertising in Google and boost your sales by 60%.
Introduire une nouvelle façon de gérer les projets et l'équipe. Convivial et encore plus facile à utiliser. Sans installation ni formation, il est parfait pour tout le monde dans votre entreprise, à tous les niveaux et pour des projets de toutes tailles. Toutes les fonctionnalités essentielles pour gérer les tâches, les notes et les calendriers - combinées dans un flux de travail intelligent. Enfin, vous pouvez planifier, suivre et gérer la charge de travail en un seul coup d'œil. Sur Mosaic, tout le monde sait ce qu'il faut faire et personne ne laisse tomber la balle. Mosaic est l'outil de gestion de projet le plus simple au monde permettant aux équipes de planifier et d'exécuter le travail. Aucune installation ou formation requise.
Ravetree est une solution de gestion du travail de premier ordre pour les organisations axées sur les projets. Cette plateforme comprend : Gestion de projet, planification des ressources, suivi du temps et des notes de frais et gestion des ressources digitales. Vous pouvez également organiser toutes vos informations client et voir comment elles sont liées à vos projets et éléments de travail. Ravetree est une solution de gestion du travail de premier ordre pour les organisations axées sur les projets.

par Advantage Software Company

(16 avis)
All-in-One purpose-built software for managing advertising agencies, creative teams, public relations firms, and marketing firms of all sizes. Over 850 agencies use Advantage for Accounting, Project Management and Media. Unlimited live support provided 12 hrs a day, 5 days a week. Weve been helping our clients maximize productivity, efficiency and profitability for over 40 years. All-in-One purpose-built software for managing ad agencies, creative teams, public relations and marketing firms of all sizes.

par Zareklamy Ads

(16 avis)
Whether you want more site visits, website registration, increased online sales or the number of clients on social media, Zareklamy Ads can help you. When you create ad on Zareklamy Ads, your activity will be immediately recognized online. You will gain access to thousands of potential customers who are just waiting to learn about you. You pay only when someone enters your site, leaves a commitment, completes a survey or does something specifically. In other words, when your ad works. Use modern methods of marketing to grow your business and manage advertisements.

par Bannerwise

(14 avis)
Bannerwise is a Creative Management Platform that empowers agencies to increase their clients' ROI by using a scalable, efficient solution for digital ad production and management. Create relevant and better performing ads for you clients with ease, while at the same time decreasing the set-up and production time. Unlock the full potential of digital advertising! One platform to build, scale and publish HTML5, video and dynamic ads for your clients without any coding knowledge.
Metadata provides B2B marketers with simple prospect database enrichment using over 150+ data signals to give businesses greater insights into their current prospects, and easy to implement micro-targeting strategies for prospective new customers. Our goal at Metadata is to consistently provide our clients with a predictable channel of SQLs and optimize their demand generation efforts. B2B Demand Generation on Auto-Pilot. Turns your CRM and marketing data into laser-focused targeted paid-media campaigns.

par Bionic Advertising Systems

(13 avis)
Le logiciel de gestion des investissements Bionic Media est la plateforme holistique qui fournit aux équipes média la clarté, la transparence et l'imputabilité sur leurs communications. Éliminez les erreurs et atteignez une capacité d'audit complète en créant des plans média sur l'interface dynamique basée sur le cloud de Bionic. Générez des organigrammes publicitaires en un clic, analysez vos plans de communication en fonction de vos objectifs marketing, gérez le processus d'appel d'offres des fournisseurs et automatisez même l'exécution et l'emplacement de vos publicités. Solution de gestion des investissements médias pour les équipes de médias noyées sous des feuilles de calcul et des données désordonnées.
Développé par 2 anciens de Google, AdHawk est le moyen le plus simple de gérer vos campagnes d'annonces Google AdWords et Facebook. Après des années d'analyse et d'optimisation manuelles des comptes publicitaires pour des milliers d'entreprises, AdHawk peut affirmer que l'automatisation logicielle rend le travail d'un annonceur incroyablement efficace. Abandonnez l'optimisation manuelle et commencez à utiliser la science des données et le machine learning pour vous aider à augmenter votre retour sur investissement. Développé par 2 anciens de Google, AdHawk est le moyen le plus simple de gérer vos campagnes d'annonces Google AdWords et Facebook.
Chatfuel is the leading chatbot platform for Messenger. You can increase sales, personalize marketing and automate support, all with Chatfuel. Build your bot now, no coding required. Chatfuel is the leading chatbot platform for Messenger. Increase sales, personalize marketing and automate support, all with Chatfuel.
Sysomos, now Meltwater Social, offers comprehensive data solution driving your social strategy. By automating many of todays manual efforts within an AI-powered social analytics engine, marketers can turn trillions of owned and earned data points into contextual insights and predictions that drive stronger business decisions. Sysomos, now Meltwater Social, enables marketers to turn data-driven insights into actionable customer engagement opportunities.
Most task & project management tools dont actually help your team save precious time. Plus, they force you into a workflow that doesnt suit your teams needs. Instead, Rindle adapts to *your* internal processes and workflows, empowering everyone to work the way they like while keeping all teams on the same page. Integrations with the tools you already use (Slack, Google Drive, Dropbox, & more) streamline communication, while Automations and Mirrors ensure you work consistently and efficiently. Rindle is a task & project management automation tool that saves your team precious time and money.
Pour ceux qui sont à la recherche d'un puissant outil d'épreuvage en ligne. WebProof permet aux entreprises graphiques, telles que les agences, les concepteurs, les traducteurs, les journaux et les commerces de détail, de collaborer et d'examiner des projets de n'importe où, à tout moment. Il s'agit de la solution parfaite pour les équipes qui veulent supprimer les obstacles de leur flux de travail, ce qui leur permet de réduire les coûts et de terminer les projets plus rapidement. De plus, WebProof est bien plus qu'une plateforme de correction d'épreuves. Il est également possible de personnaliser et d'automatiser votre flux de travail. Pour en savoir plus sur le site Internet. Outil de correction d'épreuves en ligne gratuit qui permet à plusieurs collaborateurs/réviseurs d'accéder à des projets de n'importe où, à tout moment.
CurrentTrack is a cross-platform, web-based workflow management system developed specifically for creative services teams. It's based on industry-standard processes and terminology and adapts to the way you work, so it's easy to use. CurrentTrack captures, documents and reports all time, costs and progress associated with jobs and clients, easing budgeting and billing and virtually eliminating miscommunication in the production process. CurrentTrack is a cross-platform, web-based workflow management system developed specifically for ad agencies.
Planification du temps efficace pour votre agence. HourStack gère votre liste de tâches existante en vous permettant de planifier celles-ci dans votre emploi du temps hebdomadaire. Vous pouvez également suivre le temps passé sur les tâches et comparer votre temps réel au temps alloué, vous donnant ainsi un aperçu des goulots d'étranglement et des problèmes de bande passante que vous rencontrez et de l'utilisation hebdomadaire de votre équipe. Inscrivez-vous pour votre version d'essai gratuit de 14 jours. HourStack est l'endroit où l'heure est conçue pour effectuer votre liste de tâches. Outil simple de planification du temps et de suivi du temps pour les équipes et les personnes.

par ClickTech Solutions

(11 avis)
Adzooma¿s machine learning based automation and optimisation makes it easy to run multiple Google Ads agency accounts from a single, simple interface. Give your account managers the industry-leading PPC automation and optimisation they need and watch efficiency and productivity rocket. Easily take on more clients by automating workflows and using AI-driven data to make lightning-quick decisions, while staying informed and in complete control of everything with instant notifications. Adzooma makes managing multiple PPC agency accounts fast, easy and stress free. Thanks to state of the art automation and optimisation.

par Synergist Express

(10 avis)
Prendre le contrôle des projets de l'entreprise en rassemblant tous les éléments en une vue unique. Synergist est le premier système de gestion des coûts et des projets d'emploi au Royaume-Uni pour les agences, les cabinets de conseil et les services internes. Un système de gestion des coûts et de gestion de projet qui aide les agences, les cabinets de conseil et les services internes à prendre le contrôle de leur activité.
QZZR is the easiest way for companies, publishers and agencies to create beautifully engaging quizzes for their team, organization or users. Easiest way for companies and individuals to create beautiful quizzes for their team, organization or users.

par AD-IN-ONE

(9 avis)
AD-IN-ONE is a fully integrated, one-stop ad-agency management ninja that puts all administrative, creative and client functions under one cockpit. From job management to creative file storage, time sheets to budgeting, everything is constantly and instantly at your fingertips. So you may focus on what you do best - making great ads, while we make your agency more efficient and profitable. Our tailor-made solutions have kept clients satisfied across Europe, America, Asia and Africa. Fully integrated, one-stop ad-agency management ninja that puts administrative, creative and client functions under a single cockpit.
Advertising management system for media companies. Comes with order line templates for packaged and bundled orders. Advertising management system for media companies. Comes with order line templates for packaged and bundled orders.
A SaaS analytics and intelligence company focused on transforming brand advertising online. A SaaS analytics and intelligence company focused on transforming brand advertising online.
Ignitur is an advanced project management software built for online marketing. Ignitur is equipped with a reporting engine, a task management tool, and a monitoring dashboard. Project Management for Web Marketers focusing on Information Gathering, Task Management, and Easy Reporting.

par Schedullo

(7 avis)
Schedullo helps you and your team take better control of your most valuable resource: time. Prioritise, organise and manage tasks to timeframes using Schedullos smart Calendar, Kanban and Timer. Invoice your time and projects to customers in a flash. Schedullo helps you and your team take better control of your most valuable resource: time.
Synup helps businesses unlock the power of local marketing by improving brand awareness, customer acquisition and sales results. Brands can enhance, distribute, analyze, and optimize their local content across all digital channels from a single place to be found and chosen by customers. Today, thousands of companies use Synup to improve local business content and results. Synup is headquartered in New York City with operations in the USA, Canada, APAC, EMEA, Australia, New Zealand, and the UK. Synup unlocks the potential of local marketing by continuously improving brand awareness, customer acquisition and sales results.

par Gale Force Digital

(6 avis)
MediaForce is a web-based media planning & buying platform designed by media buyers for media buyers. Plan and buy all major traditional & digital mass media types in a third of the time at a third of the cost. Compare programs, dayparts, vendors & other variables. Get Nielsen television & radio ratings integration, unlimited advertisers, vendors, markets, campaigns & worksheets, seamless invoice importing, unlimited document storage & more. MediaForce is the new way to plan & buy media. Web-based media buying & planning software combining the ease-of-use of modern interfaces with the robust features of legacy systems.

par Mediatool

(5 avis)
Mediatool est un guichet unique pour tous les besoins de planification média. Mediatool regroupe tous les plans et données multimédias en un seul et unique hub centralisé. Grâce à l'outil de planification média basé sur le cloud, d'une source fiable est disponible pour toutes les activités médias et il n'est plus nécessaire de consulter les feuilles de budget et les fils de discussion Excel obsolètes. Vérifier l'état du budget, définir et gérer les délais, surveiller de près les actions marketing et découvrir les actions qui offrent le meilleur rendement. Donne un aperçu de toutes les activités de marketing, plans de campagne et résumés annuels en un seul endroit.

par Spherexx.com

(5 avis)
Spherexx offers a wide range of services: web design and development, business intelligence, software development, kiosk, lead generation advertising, mobile technology app development, search optimization, custom programming, data storage, and marketing and CRM tools to increase sales and profitability. Spherxx websites are fast loading and engineered with flexible, expandable, graphically superior functionality. Custom programming is available and integrations with multiple software platforms. Exponentially increase your sales or completely redesign your office workflow for more efficiency, accountability and profitability

par The Virtu Group

(4 avis)
Scope uniquely creates cost and effort predictions for a piece of agency work by analysing job data from 900+ agencies using AI, algorithms and statistics. There's no other product like it. In minutes a Scope-user can build a job estimate that considers - and budgets for, all the elements needed to complete a job. And, for the first time ever is able to compare their agency's predictions to an industry standard. This benchmark is called the ScopeMark. A unique data-driven scope and cost estimating tool. It enables agencies to build & compare their scopes to an industry standard.

par The Medi Group

(3 avis)
esilentpartner is professional services automation software for advertising agencies, in-house teams and other project-driven firms. The system optimizes financial performance and success by seamlessly uniting projects, people and finances into ONE easy-to-use application across the enterprise. esilentpartner is web-based business management software for ad agencies, consulting firms, and other project-centric businesses.

par Extreme Reach

(3 avis)
Video advertising platform that provides video advertising management, monitoring, delivery, and campaign insights. Video advertising platform that provides video advertising management, monitoring, delivery, and campaign insights.

par AVID Ad Server

(3 avis)
Cloud based solution to help advertisers and publishers manage, track, and optimize their ad inventory. Cloud based solution to help advertisers and publishers manage, track, and optimize their ad inventory.
Choozle provides a digital advertising software platform that leverages detailed consumer data to power programmatic advertising campaigns across display, video, mobile, and other mediumsall from a single, intuitive interface. Digital Advertising Made Easy Choozle is an independent and self-service digital advertising software platform.

par Smart Adserver

(3 avis)
Smart is a leading ad monetization platform built for premium publishers to serve demanding buyers. Our fully transparent platform and shared-interest business approach enable premium publishers and brands to get their fair share of ad value at every opportunity, on their terms. Publishers can act with certainty and have the control of all the variables for the right blend of transaction models, channels and formats while activating the right audience data for value path optimization. Smart is a leading ad monetization platform built for premium publishers to serve demanding buyers.

par DashClicks

(3 avis)
Our software and service hybrid is something the world has never experienced before. DashClicks is a SaaS platform built specifically for digital marketing agencies. DashClicks was created with one thing in mind, scaling. We know how complicated all these state-of-the-art softwares can be for agencies. We wanted DashClicks not only to be easy to use but have the ability to combine all the most popular softwares into one amazing platform. Finally, an incredible marketing platform and white-label fulfillment center, together at last. Get your very own dashboard now.

par Match2One

(2 avis)
Plateforme de marketing programmatique pour le suivi et le ciblage automatisés de votre audience en ligne. Elle comprend un outil de création de bannières. Plateforme de marketing programmatique pour le suivi et le ciblage automatisés de votre audience en ligne. Elle comprend un outil de création de bannières.
LumenAd is an advertising management platform that automates and normalizes cross-channel campaign data. Built within our proven framework for unifying programmatic, direct, search and social data, LumenAd consolidates all your advertising efforts into one intuitive hub. Marketers can architect campaigns, connect to any data source, monitor performance in real-time, and quickly craft insightful reports. Free yourself from wrangling data and get back to, well, marketing. End-to-end advertising management platform. Plan, manage, optimize and report on complex cross-channel campaigns from one hub.

par Perpetua Labs

(2 avis)
Perpetua is AI-powered optimization software for Sponsored Product and Sponsored Brand Ads on Amazon. We help the worlds smartest Brands, Media Agencies and Sellers increase sales, minimize advertising costs, and dramatically save time on the minutiae of managing Amazon ads. With features like keyword and ASIN harvesting, algorithmic bidding, smart targets (brand, category, competitor), advanced analytics and best-in-class mobile apps, Perpetua gives superpowers to anyone who sells on Amazon. Perpetua is AI-powered optimization software for Sponsored Product and Sponsored Brand Ads on Amazon.

par Spongecell

(1 avis)
Digital advertising tool that allows brands to create and optimize creative experiences via integration, machine learning & automation. Digital advertising tool that allows brands to create and optimize creative experiences via integration, machine learning & automation.

par Clients & Profits

(1 avis)
Cloud-based & on-premise project management software that helps advertising agencies manage people, project, media & revenue. Cloud-based & on-premise project management software that helps advertising agencies manage people, project, media & revenue.
Project management, data collection, and reporting software for advertising agencies. Project management, data collection, and reporting software for advertising agencies.

par Fitnet Manager

(1 avis)
Une solution ERP pour les entreprises de services professionnels. Les fonctionnalités de la solution couvrent les ressources humaines, la gestion des dépenses et le workflow. Une solution ERP pour les entreprises de services professionnels. Les fonctionnalités de la solution couvrent les ressources humaines, la gestion des dépenses et le workflow.

par J+D Software

(1 avis)
J+D Software AG has been one of the most successful software developers for agency software for over 30 years - and our product PROAD is one of the most popular business solutions in the communications and creative industries. Lean processes and efficient work are not only important in the agency industry. This is why we have gradually adapted PROAD for other project-oriented service providers. With success: Today around 1,100 agencies, consultants and IT companies worldwide work with PROAD. From resource planning to project management to controlling: PROAD organizes all business processes in a single solution.

par BRIEFY.COM

(1 avis)
Task management solution with features such as resource planning, estimating, purchasing & invoicing. Task management solution with features such as resource planning, estimating, purchasing & invoicing.

par Simplestimate

(1 avis)
Makes the process of creating and sharing project estimates easier, faster, and more accurate. Makes the process of creating and sharing project estimates easier, faster, and more accurate.

par iAntz IT Solutions

(1 avis)
iWorkSync-AD integrates functions of all your departments including Accounts,Production,Media and Finance. iWorkSync-AD offers whole business automation, quick-to-implement and easy-to-use. iWorkSync-AD promotes productivity, boosts creativity, and adds to the top and bottom lines of an advertising agency. Some features- Support of Media and Production Job Types Support of 5-types of Media Job Formats Flexible User Access Rights Flawless Calculations Reports can be Export to PDF, EXCEL etc iWorkSync-AD,a fully integrated business management solution designed specifically for Media companies businesses 2 boost productivity

par Allisian

(1 avis)
Our software provides multiple ways to monitor and communicate the progress of your project. Our easy-to-navigate application facilitates client communication, internal teamwork, and automation of tasks for a streamlined project development. The combination of features we offer is not offered together in other agency project management suites. This combination of features reduces the amount of work needed and software required to get your jobs done. A project management app for marketing agencies. Features include task management, project notes, charts and more. Try us today!