Logiciels de planning du personnel

Un logiciel de planning du personnel aide les entreprises à organiser et à gérer les horaires du personnel. Il affiche souvent côte à côte les plannings de différents employés pour permettre aux managers d'attribuer facilement les tâches aux personnes possédant le niveau de compétence approprié. Avec ce logiciel, les employés peuvent également accéder en temps réel à leurs horaires et à ceux de leurs collègues, apporter des modifications au système directement depuis l'interface des plannings et maintenir le processus des plannings à jour en fonction des informations les plus récentes. Voir aussi : logiciel d'agenda, logiciel de planning et logiciel de gestion du personnel.

Loading...
Pourquoi Capterra est gratuit
La façon simple et rapide de planifier son personnel et d'autres ressources en ligne. Obtenez une visibilité sur votre équipe avec un calendrier intelligent. Faites glisser-déposer les réservations en quelques secondes. Gérez les vacances et autres congés. Une barre de disponibilité facilite la planification des capacités. La gestion des conflits vous aide à garder le contrôle. Tableaux de bord, notifications par e-mail et synchronisation du calendrier : tout le monde est au courant. Des rapports vous permettent de surveiller les taux d'utilisation. Aucun logiciel à installer. À partir de seulement 2,50 dollars par personne et par mois. Inscrivez-vous pour un essai gratuit de 30 jours. En savoir plus sur Resource Guru Application web de planification des ressources avec gestion des congés, tableaux de bord personnels, gestion des conflits, visibilité de l'équipe et fonctionnalités de collaboration. En savoir plus sur Resource Guru
Plateforme de planification du personnel intelligente avec GPS et traduction des messages (plus de 100 langues). Aucun contrat (commencez/arrêtez à tout moment). Commencez à 5 dollars/licence/mois. Ces applications indépendantes de la plateforme peuvent être utilisées sur un ordinateur portable, une tablette ou un téléphone portable et s'adaptent facilement pour 1 à 10 000 travailleurs. Évitez les doubles réservations avec le système de disponibilité des travailleurs. Partagez des documents et des images en temps réel, dans le monde entier… ==> Vous ne savez pas qui est le meilleur employé pour le poste ? Il vous suffit de demander à votre "Digital Sherpa", il connaît vos critères personnalisés. En savoir plus sur Ai Field Management Mise à l'échelle de la plateforme de maintenance sur site développée sur le cloud pour le cloud qui fonctionne facilement sur tous les appareils mobiles pour une utilisation sur le terrain. En savoir plus sur Ai Field Management
Float aide les agences, les studios et les entreprises à gérer le planning du personnel. Depuis 2012, il aide les meilleures équipes du monde, notamment la NASA, RGA, Vice et Buzzfeed, à prévoir leur temps. Conception tout en simplicité, technologie ultra-rapide, collaboration en temps réel. L'interface de glisser-déposer intuitive de Float facilite la planification de votre équipe. L'essai de Float est gratuit pendant 30 jours. En savoir plus sur Float Application de planification du personnel utilisée par les plus grandes agences et marques internationales, telles que Vice, RGA et Buzzfeed. En savoir plus sur Float
Quelle que soit la complexité de composition des horaires, Timesphere est une solution automatisée intuitive, accessible en ligne et qui fait économiser au moins 50 % du temps normalement passé sur la gestion des horaires des employés. Timesphere assure le respect des règles commerciales, des échelles de paiement, des conventions collectives et des exigences des employés. Il permet aussi de communiquer en temps réel avec le personnel par un accès mobile ainsi que par SMS. Passez moins de temps à gérer vos horaires et plus de temps à rehausser votre entreprise ! En savoir plus sur Timesphere Permets d’économiser 50 % et plus du temps précédemment passé sur du travail de gestion des horaires. Communication en temps réel avec les employés. En savoir plus sur Timesphere
Créez et partagez des horaires d'équipe partout, à tout moment et dans n'importe quel navigateur web. Avec l'ordonnancement glisser-déposer, le personnel illimité, l'accès illimité, les rappels de poste, la messagerie texte et le reporting, cet outil est gratuit pour le premier mois et il n'est pas nécessaire d'entrer des données de carte de crédit ni d'installer quoi que ce soit. Aucun contrat et aucun coût caché pour l'ajout de personnel supplémentaire. Juste un calendrier de paiement à l'utilisation avec un personnel illimité. En savoir plus sur Findmyshift Créez et partagez des horaires d'équipe partout, à tout moment et dans n'importe quel navigateur. Cet ordonnanceur glisser-déposer est aussi simple que de travailler avec une feuille de calcul. En savoir plus sur Findmyshift
Combining the most sophisticated time tracking tool with powerful scheduling software. Why use several systems to manage your valuable employees when one can do it better? TSheets provides the complete, 360-degree view of your workforce from where you need them to be, to what they've been doing, to where they're going. Whether you're scheduling next week's shifts or a two-month job, TSheets Scheduling can help you get the very best out of your team. Combining the most sophisticated time tracking tool with powerful scheduling software
Combining the most sophisticated time tracking tool with powerful scheduling software. Why use several systems to manage your valuable employees when one can do it better? TSheets provides the complete, 360-degree view of your workforce from where you need them to be, to what they've been doing, to where they're going. Whether you're scheduling next week's shifts or a two-month job, TSheets Scheduling can help you get the very best out of your team. Combining the most sophisticated time tracking tool with powerful scheduling software
Housecall Pro is a cloud-based field service management app for service professionals to automate their business processes and workflows. The #1-rated app is an all-in-one business management solution that allows service professionals to run and grow their entire business directly from their smartphone. The platform includes a wide array of features such as job scheduling, dispatch, automatic invoicing, customer text notifications, payment processing, marketing, online booking, and much more! All-in-one field service management app with full-feature capabilities to run and grow any size operation. Invoicing, payments, more!
Tired of spending your days focusing on chasing your employees around and manually writing down schedules? Make life easier for your clients, your staff, and yourself with Bookers employee scheduling software that brings together your online booking, staff scheduling, CRM, point of sale, marketing and retention tools, all on one platform. With Bookers cloud-based software solutions, youll be able to access your business anywhere, anytime. See Booker in action with a free demo! Cloud-based online booking, scheduling, point of sale and marketing software - everything you need to run your spa or salon better.
When I Work is now free forever and is the easiest way for businesses to schedule and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in everyone's pocket. Schedule on-the-go with free apps for iPhone and Android. Save yourself time and money with simple employee scheduling tools. When I Work is helping schedule over 500,000 people around the world. Thousands of businesses signup to use When I Work every week. Pricing starts at $1.50/user/month. The easy way to schedule and communicate with your employees. Save tons of time and reduce absenteeism. Free for up to 75 employees.
Idéal pour les entreprises qui prennent en charge des milliers d'employés, Branch Messenger est un outil de planification en libre-service à l'échelle des grandes entreprises destiné aux employés horaires. Branch est actuellement adopté par de grandes entreprises dans les secteurs du commerce de détail, de la restauration, de l'hôtellerie, des call centers, du fitness, des banques et des compagnies aériennes. Les applications mobiles natives pour iOS et Android permettent aux employés de consulter leurs horaires, d'échanger des quarts de travail, de demander un congé et de définir leur disponibilité. Rationalisez la distribution et la gestion des programmes à l'échelle des grandes entreprises à l'aide de cette application mobile en libre-service pour les employés horaires.
Deputy est le gestionnaire de personnel par excellence, vous proposant le meilleur des nouvelles technologies dans une solution 100 % web. Simplifiez la planification (tableaux de service), la gestion des feuilles de temps, l'affectation, des communications avec les employés et des tâches administratives. Deputy vous simplifie la vie grâce à des applications brillantes et une intégration de la paie en un clic. Deputy vous donne une grande visibilité et un contrôle total de votre entreprise et de la gestion de votre personnel. Une solution web qui simplifie la planification, les feuilles de temps, les tâches et la communication tout en offrant une meilleure visibilité et un plus grand contrôle du personnel.
Deputy is a multi-award winning workforce management tool. Complete staff schedules in minutes and publish them with a click. You can also easily manage Staff Leave, track Time & Attendance, and sync your timesheets to payroll seamlessly. Deputy integrates with the UK's leading POS and Payroll providers for end-to-end confidence. Free iOS and Android apps mean you can manage your business from anywhere. Start your free Trial today. Deputy: schedule staff, track time and attendance, manage leave, export timesheets to payroll with a click, and stay compliant easily.
Deputy is a multi-award winning workforce management tool. Complete Rosters in minutes and publish them with a click. You can also easily manage Staff Leave, track Time & Attendance, and sync your timesheets to payroll seamlessly. Deputy integrates with over 300 leading POS and Payroll providers for end-to-end confidence. Free iOS and Android apps mean you can manage your business from anywhere. Start your free Trial today. Deputy: schedule staff, track time and attendance, manage leave, export timesheets to payroll with a click, and stay compliant easily.
WebHR révolutionne le fonctionnement des ressources humaines. WebHR est un logiciel social tout-en-un basé sur le Cloud pour les petites et moyennes entreprises qui s'occupent de tout, de l'embauche à la retraite, de la manière la plus innovante. WebHR permet non seulement d'économiser de l'argent pour les entreprises, mais également d'augmenter la productivité, de gagner de la place et de rendre les communications inter et intra-bureau rapides, fiables et efficaces. WebHR aide à gérer les actifs les plus importants de l'entreprise - son personnel. WebHR est le favori de tous, chef de file mondial du Cloud RH, il aide à gérer l'atout le plus important de l'entreprise : son personnel !
Buddy Punch is an easy to use, cloud-based scheduling and time tracking solution. Use our intuitive drag-and-drop interface to create and publish schedules, then have your employees view and punch into their scheduled time. You can track PTO, integrate with payroll providers, and use our free iOS and Android apps. Get started with our free 30 day trial. Easy to use scheduling and time tracking for business of all sizes. 30 day free trial.
OpenSimSim is a free scheduling solution for hourly employees. Build the schedule in minutes, make changes to it easily and send it to your team in a click. Free iOS & Android apps mean you can edit & check the schedule on the go + your employees always have the most updated version. Track time off, forecast sales for more cost effective schedules, integrate with your POS and find replacements fast. Features like group messaging, shift swapping & shift reminders make life easier. OpenSimSim is a free employee scheduling tool for web & mobile. Build the schedule in minutes & send it to your team in a click.
7shifts helps restaurants schedule more efficiently with intuitive scheduling, communication, time tracking, and compliance tools. The intuitive drag-and-drop schedule builder automatically factors in availability, time-off, overtime, and compliance¿and managers can easily integrate their POS to ensure they hit their labor targets. With a free app for staff to submit availability requests, swap shifts, and chat, building schedules that work for everyone has never been so easy. Start free today! 7shifts is a robust employee scheduling, communication, and time tracking tool built specifically for restaurants. Start for free today
30-day free trial! No charge for accounts with 2 employees or less. Over 9,000 companies love our robust time clock features: *Mobile app available *PTO tracking *Employee shift scheduling *Time card editing *Overtime calculation *Geofencing & GPS *IP and device restrictions *Biometric/Fingerprint option *Payroll integration *Paid breaks *Reminders *Automatic break deduction options *Tips, bonuses and commissions *Job and Project costing *$2.50/employee per month Cloud-based employee time clock and scheduling system for small businesses to track time cards and shift schedules for accurate payroll
HotSchedules provides a cloud-based operating platform, as well as supporting solutions and services for the restaurant, retail and hospitality industries. HotSchedules suite of products enables owners and operators to schedule employees across locations, track time and attendance, monitor business performance and manage day-to-day operations. With HotSchedules native mobile app, employees can check schedules, pick-up and drop shifts, and request time off, all from their mobile phones. Transform your scheduling process with the industry's most widely adopted forecasting, scheduling and communications tool.
Faites l'expérience d'un changement de paradigme en matière de planification des quarts de travail. Non, ce n'est pas forcément fastidieux. Vous pouvez créer et modifier des quarts de travail simplement, puis informer votre personnel en un clic. Tout le monde a accès à son emploi du temps à partir d'applications web et mobiles. Des applications Android et iOS sont disponibles. Avec CakeHR, il vous suffit de créer et de modifier les quarts de travail selon vos besoins, puis d'informer votre personnel d'un simple clic.
Homebase facilite le travail horaire pour toute l'équipe. Avec des applications mobiles et des outils en ligne gratuits pour les managers et les employés, ce logiciel élimine le fardeau des formalités administratives lié à la planification, à la paie, au recrutement et à la communication d'équipe. Pour commencer à économiser 4 heures de travail ou plus chaque semaine, rendez-vous sur joinhomebase.com. Utilisé par plus de 100 000 entreprises de toutes tailles à travers les États-Unis. Logiciel moderne pour les entreprises locales et leurs équipes permettant de gagner du temps sur le planning du personnel, le suivi du temps, le recrutement et la communication d'équipe.

par Humanity (Shiftplanning)

(254 avis)
Humanity (ShiftPlanning) tackles the problem of employee scheduling head on by providing a centralized, easy-to-use platform to both schedulers and employees. Thanks to streamlined communication flow, extensive reporting options, automatic conflict resolutions and features like easy employee shift swapping, Humanity saves companies 50-80% of the time previously spent on scheduling-related work and creates industry-leading employee scheduling and management software, trusted by thousands. Web-based employee scheduling with streamlined communication flows, extensive reporting options, and automatic conflict resolutions.
TrackSmart Scheduling helps your small business quickly plan work shifts and lets employees see their schedules anywhere, anytime from a computer, phone or tablet at an affordable price. Plus, employees can communicate and swap shifts on their own, allowing you and your managers to get back to business. Employees can clock in and out and you can create payroll reports to efficiently manage your labor costs. Try it free - no credit card required. TrackSmart Scheduling helps you quickly plan employee work shifts & lets employees see their schedules anywhere, anytime. Try it free!
ScheduFlow is the only cloud based solution here that you can download as an application on your desktop. With ScheduFlow you can manage your appointments and employees all in one place. Manage your customers or patients by scheduling appointments with speed and simplicity. Assign tasks to employees to get the work done. An easy-to-use workflow that any of your employees can learn within minutes. See why we're rated 5 stars on nearly every comparison site. Free 30 Day trial. Best in class scheduling software. Create and share calendars on PCs and Mobile Devices. Rated 5 stars by CNET editors and users.
Jolt alleviates the pain of scheduling with a drag-n-drop interface, clean calendar views, and a free employee app for shift swapping and requests off. Jolt helps you set labor targets, measure productivity, and approve employee requests from anywhere. The full suite includes a smart time clock, pre-punch messaging, and task management checklists. Trusted by over 300,000 employees worldwide, Jolt helps manage daily operations for brands like Chick-fil-A, LEGOLAND, and Regal Cinemas. Jolt alleviates the pain of scheduling with a drag-n-drop interface, insightful reporting, and an employee app for managing shifts.
Shiftboard is the leading provider of workforce scheduling software. Built around the hourly workforce, where scheduling, real-time communication, and change management are at the core of day-to-day operations, Shiftboard helps organizations transform their business through automation. Thousands of customers choose Shiftboard to optimize complex workforce operations, resulting in lower labor costs, increased worker productivity, and decreased employee turnover. Shiftboard is the leading provider of workforce scheduling software, helping to optimize complex workforce operations.
Ximble est une solution intuitive de gestion du travail et de planification basée sur le cloud qui offre des avantages immédiats en réduisant les coûts de main-d'œuvre, en améliorant les communications et en optimisant la productivité. Cette solution de planification rapide offre une convivialité optimale qui permet d'effectuer la plupart des tâches de planification en quelques clics tout en automatisant complètement les autres. Consacrez moins de temps à la planification du personnel et plus de temps à la gestion de votre entreprise ! Planification et suivi du temps simplifiés. Gérez la planification, le suivi du temps et les communications de votre entreprise depuis tout appareil.
Une solution abordable de recrutement et un système d'information de gestion des ressources humaines (SIRH) sur demande avec un portail pour les employés, une fonctionnalité de gestion du recrutement et des CV et bien plus encore. Zoho People permet de gérer tous les programmes RH et avantages à partir d'un emplacement central, ce qui facilite plus que jamais l'attraction, la rétention et la récompense des meilleurs talents. Une solution abordable de recrutement et un système d'information de gestion des ressources humaines (SIRH) sur demande avec un portail pour les employés, une fonctionnalité de gestion du recrutement et des CV et bien plus encore.
ExakTime est un leader dans la gestion du temps depuis deux décennies pour les secteurs de la construction et des activités sur le terrain. L'application d'horloge robuste et facile à utiliser se synchronise directement avec le logiciel cloud convivial de l'éditeur, fournissant des données de terrain en temps réel sur les absences, les heures, les codes de coûts et plus, que vous pouvez consulter et gérer de n'importe où. ExakTime Mobile fonctionne sur les téléphones et tablettes Android et iOS. D'autre part, le logiciel de gestion des absences de l'éditeur s'intègre à tous les principaux programmes de comptabilité. ExakTime propose une application de gestion des absences et un logiciel sur le cloud faciles à utiliser et riches en fonctionnalités permettant aux entreprises de gagner du temps et de l'argent.
Hotel labor costs are increasing at a rate that is 5X higher than revenues, and profit margins are shrinking as a result. Hotel Effectiveness REDUCES labor costs by 5% to 15% by aligning staffing plans and schedules perfectly to business needs. With perfect labor costs, hotel owners and managers can eliminate the excess costs created by overstaffing, overtime, and overuse of contract labor. Our award-winning labor management system integrates with time & attendance, payroll, BI and PMS. Hotel Effectiveness eliminates overstaffing, excessive overtime, overuse of contract labor through perfect labor scheduling, saving 5+%
RotaCloud is the easy way to plan rotas and communicate with staff. Our online rota builder makes planning rotas a breeze, and sending them to your employees is even easier. At the click of a button, you team will be sent email, SMS and push notifications letting them know they've got new shifts or changes to their rota. You can manage holiday, track attendance and view reports all under one roof. Try it for free to see how you could schedule more effectively and more more affordably. Simple online rota planning so you can focus on more important things. Still struggling with Excel rotas? Try RotaCloud free today.
Provides the fastest & easiest way to manage your workforce & operations from a unified, cloud based & intelligent platform. Clouds can be purchased a la carte or combined to form an enterprise wide system. With many platforms to choose from - Certification Tracking, LMS, and HRIS - there is a solution for businesses of any size to help better manage your workforce. Provides the fastest & easiest way to manage your workforce & operations from a unified, cloud based & intelligent platform.
Tradify is an all-in-one field service management app for employee scheduling used by trade businesses with 1-20 employees. It contains everything a tradie needs to cut back on admin. Quotes, invoices, timesheets, , purchase orders, employee scheduling and job reporting. Tradify handles it all with ease. Over 10,000 electricians, plumbers, HVAC, builders, and other trades use and love Tradify across the world. Our customers choose Tradify because it's easy to use. Find out why: Tradify is field service management software built for trade & service based businesses for employee scheduling.
Schedulehead peut en réalité effectuer les parties de la planification que vous ne voulez pas faire. Pensez à une voiture autonome, elle peut rouler à 100 % ou à 0 % ou n'importe quelle vitesse entre les deux. Schedulehead prend en compte les retours d'opinion de chaque équipe de travail pour évaluer le rendement des travailleurs, enregistrer s'ils étaient en retard, etc. Muni de ces données, Schedulehead peut prendre des décisions intelligentes à propos de votre planification afin de travailler avec vous. La majorité des clients bénéficie d'une économie de temps de 90 % avec Schedulehead. L'application brevetée de planification du personnel qui automatise complètement le processus de recherche et de planification du personnel pour vos événements.
Online employee time clock system for businesses of all sizes. Employee Scheduling. Time Tracking. Task Management. Payroll Reporting.
Application de planification du personnel basée sur le web facile à utiliser. Les gérants de restaurants créent, affichent et gèrent les horaires hebdomadaires en ligne. Inclut également des fonctionnalités pour le recrutement, le partage de documents et la messagerie des employés. Application de planification du personnel basée sur le web facile à utiliser. Les gérants de restaurants créent, affichent et gèrent les horaires hebdomadaires en ligne.
Avec le logiciel de planification en ligne convivial de Tanda, vous pouvez utiliser le glisser-déposer pour créer des plannings en quelques minutes, au lieu de plusieurs heures. Sa conception intuitive permet d'enseigner facilement aux managers et au personnel comment utiliser l'application de planification de Tanda. La vue du calendrier chiffré de Tanda vous montre exactement combien votre calendrier hebdomadaire vous coûtera, avant que le personnel pointe à son arrivée. La conception ainsi que l'outil Award Interpreter intégré de Tanda vous aident à suivre le coût réel de votre planning. Avec le logiciel de planification en ligne convivial de Tanda, vous pouvez utiliser le glisser-déposer pour créer des plannings en quelques minutes, au lieu de plusieurs heures.
TrackTik est une plateforme intuitive de gestion du personnel de sécurité qui fournit des informations exploitables grâce à des solutions intégrées d'exploitation sur site et de back-office. Ce puissant logiciel mobile et basé sur le web met en relation le personnel de terrain avec l'équipe de direction et les clients grâce à une suite d'outils de gestion de la protection incomparable, de puissants modules de business intelligence et de solutions de gestion financière automatisées. Logiciel de gestion du personnel de sécurité qui fournit des informations exploitables grâce à des solutions intégrées d'exploitation sur site et de back-office.
Employee scheduling software for restaurants. Ditch Excel, there's a better way to schedule. Use ZoomShift to reduce the time you spend making schedules, communicating with your staff, and tracking time. Keep everything in one place and access schedules from anywhere at anytime. Your employees will love the convenience of using ZoomShift, and you will love the peace of mind you feel. Hundreds of restaurants rely on ZoomShift to manage their employee schedules. Online restaurant employee scheduling software. Create schedules easily and keep availability, time offs, and shift swaps in one place!
Logiciel de gestion du temps, des présences et de suivi GPS basé sur le cloud. Surveillez un seul ou plusieurs sites commerciaux. Avec ClockIt, accédez à votre tableau de bord à partir des applications mobiles ou du navigateur web. ClockIt vous aide à gérer les congés, les vacances, les itinéraires, le suivi GPS des employés et comporte de nombreuses autres fonctionnalités. Pour plus de détails, jetez un coup d'œil à la démonstration. Contactez l'équipe d'assistance à tout moment, ils seront heureux de vous aider. ClockIt est un logiciel cloud de gestion du temps, des présences et du suivi GPS qui s'intègre à votre mobile et appareil biométrique de gestion du temps.
Déjà utilisé pour la planification de millions d'employés dans le monde, WhenToWork vous donne le contrôle en créant facilement des plannings d'employés, en assignant des plages horaires et en communiquant avec vos employés depuis n'importe où. Gagnez du temps en affectant des employés à une plage horaire d'un simple clic et en leur permettant de s'échanger des périodes. Envoyez des notifications automatisées par e-mail et par texto pour tenir tout le monde au courant. À partir de 15 dollars par mois seulement. Applications Android et iPhone. Centre d'assistance basé aux États-Unis. Essayez-le gratuitement : aucune carte de crédit requise. Les employés peuvent consulter un horaire en ligne, modifier leurs préférences et demander au responsable d'approuver des congés ou des modifications d'horaire.
SutiHR is an easy-to-use online HR software solution which allows you to manage the entire range of HRM activities including recruitment, personnel management, performance management, training & development, time & attendance management, payroll management, document management and benefits administration. Starting at just $2 per month, SutiHR's modular design is a great fit for businesses of all sizes. Integrated Online HR Software for End-to-End Human Resource Management
Papershift lets you plan, manage & automate the shift & roster schedules and projects the way you want it. Go further in managing employee time tracking, resource planning and absences in no time. Use our time clock app and let your employees stamp in and out with ease. Integrate your team into the process to automate notifications & increase employee satisfaction immediately. Use our 14-day trial and do not hesitate to contact our world-class support to help you with your first steps. Simplify the maze-like & intricate shift/rota planning, scheduling & employee time tracking with a breezy software. Enjoy 14 day trial.
Schedule jobs and track time with Connecteam's all-in-one app that's both powerful and easy to use, designed and built especially for non-desk employees. Scheduling includes advanced capabilities like dispatch with drag & drop, private or team shifts, upload shifts via excel and much more to make your scheduling experience fast, easy and productive. Also, enjoy the only true shift collaboration with GPS status updates, notes and integrated chat. Starts at just 29$/month for up to 200 users! Job scheduling with GPS status updates, shift notes and more, at Connecteam's all-in-one app that's both powerful and easy to use.
Veribook is an online scheduling and appointment booking tool that displays a business' real-time availability so that it can accept and manage appointments from clients, all online. Developed with the needs of small businesses in mind, Veribook offers simple to use features to help businesses save time and money and provide improved customer service. Online scheduling and appointment booking website that displays your real-time availability.
Chez Planday, l'objectif est simple : faciliter la gestion de votre entreprise organisée par quarts. Grâce à cette solution de planification du personnel innovante, les 200 000 clients satisfaits ont économisé 80 % en temps administratif et 5 % en coûts du personnel. Allouez des quarts, communiquez avec le personnel et optimisez la paie plus rapidement et à moindre coût. Réservez une démo ou essayez-la gratuitement pour voir ce que Planday peut faire pour vous et votre entreprise. Ce logiciel de planning du personnel facilite la planification des quarts pour votre personnel et vous permet de gagner du temps. Réservez une démo ou inscrivez-vous gratuitement !
Cut down the time you spend in creating, assigning and managing schedules for your employees. You can make revisions online and your people get the information in real time, with no room for late arrival or missed notifications. Archive previous schedules and track running rotas on a daily, weekly and monthly basis to identify what works best for your business and your people. Improve employee engagement and reduce a lot of paperwork by using empxtrack. Visit our website for a FREE trial. Make the best of your people's time by creating, assigning and managing your employee schedules online with empxtrack
Sling is a free scheduling and communication software for companies where employees work on shifts. Sling is built around four features: shifts, tasks, messages and newsfeed, it allows managers to organize all aspects of their work on a single platform. Shift scheduling made easy with Sling, which is free.
Synerion is a world leader in cloud workforce management software with over 30 years of experience, 5,000,000 users, and 7,000 installations globally. Synerion offers time and labour, advanced scheduling, absence management, labour allocation, timesheets, coreHR and more. Synerions Workforce Management suite of solutions will provide you with everything you need to track, monitor and manage employees.
Bizimply se spécialise dans les solutions de gestion des personnes pour le secteur des services. Il associe votre gestion du temps, la planification, le traitement des RH et de la paie en une seule solution facile à utiliser. Ces logiciels et applications sont idéaux pour les opérateurs ambitieux, mono et multimagasins. Ils conviennent parfaitement pour les restaurants, les bars et les détaillants avec des entreprises et des travailleurs dynamiques. Tout en réduisant et en gérant les coûts de personnel, ils fournissent également des solutions pour mieux gérer les opérations quotidiennes pour vous et votre équipe. Une solution simple et conviviale pour la planification du personnel, les ressources humaines et la présence pour les opérateurs mono et multimagasins. Commencez à planifier aujourd'hui.
It's time to take the stress out of managing hourly staff. Nowsta is a comprehensive workforce management platform that puts scheduling, time tracking, and payroll under one roof. Build your schedule in minutes, send open shifts to staff instantly via mobile app, and watch them respond faster than ever before. Track time and attendance with pinpoint accuracy, get notified of lateness or absences, then import the data to your payroll provider in just a few clicks. Sign up for a demo today! Cloud-based platform that helps businesses schedule, track time and attendance, process payroll and get insights.
ePro Scheduler Plus is an industry-proven online employee scheduling solution used by EMS and Fire Departments across the nation. Our singular focus remains saving you time & money via overtime control, schedule and payroll accuracy, clear and fast communication, and ease of use, allowing you to focus on other critical aspects of the job at hand. From scheduling, time and attendance, to certification tracking and forms management, ePro Scheduler Plus has what you need at an affordable price. ePro Scheduler Plus combines employee schedule management, timekeeping, payroll control, certification tracking and more.
Restaurant365 is a cloud-based restaurant platform designed for multi-unit restaurant locations, combining key restaurant operational functions. Restaurant365 provides greater control over food and labor costs, simplifies managing multi-units, and automates the accounting and reporting processes. With powerful integration to POS, banking, payroll and vendors R365 provides robust reporting and analytics. In addition, manage inventory, scheduling, menu engineering, recipe costing. Restaurant365 is a cloud-based Accounting and Back Office solution for multi-unit restaurant businesses.
Shore est la principale solution logicielle pour les petites et moyennes entreprises avec des fonctionnalités telles que la réservation en ligne, la gestion client et le marketing numérique. Avec Shore, vos clients peuvent prendre leurs rendez-vous 24h/24, 7j/7 sans que vous passiez un temps inutile au téléphone. Réduisez jusqu'à 50 % le nombre de non-présentations avec des rappels automatisés et fidélisez vos clients avec une base de données et une fonction de newsletter intelligentes. La solution logicielle tout-en-un : Gestion client, système de réservation en ligne, planification par équipes, outils marketing, rappels automatisés.
honeybeeBase provides employee scheduling with the Shift Marketplace for easy swaps, custom templates for reoccurring schedules, and more! Receive a message if an employee is late, remind employees of a shift starting or approved shift swaps anywhere. Integrates with our time clock and time off tracking to provide you with complete employee management for as low as $19/month. Start your free trial to see how you can start saving time and money today! Web-based solution for time & attendance, employee scheduling, team communication and more! Start your free 28 day trial today!
Do you manage drivers? No more calendars, spreadsheets or punch-cards - our Driver Schedule Software automate's the process and free's your staff to do what's important. Drivers can use our APP to update their availability, clock-in/out, accept & complete appointments, and report vehicle issues. Driver Schedule is the ONLY software made especially for driver-based businesses - limos, cabs, shuttles, buses, moving vans or delivery trucks. Includes online training, fleet maintenance, and more! Do you manage professional drivers? Driver Schedule is the only driver-based scheduling software. No more calendars and spreadsheets.
Looking for a better way to schedule staff and manage time-off requests? ScheduleAnywhere is the powerful 24/7 online scheduling software trusted by thousands of managers daily to ensure their employees are scheduled at the right time and place. Reduce unnecessary overtime, gain real-time visibility of work schedules, reduce scheduling time, apply shift rotations, manage time-off requests and ensure proper shift coverage! Sign up for a free 30-day trial of ScheduleAnywhere today! Create staff schedules, ensure shift coverage and manage time-off requests with online employee scheduling software. Free 30-day trial!
The most complete and effective solution for hospitality businesses to spend less time creating schedules and more time empowering their frontline managers. Leverage extensive resource scheduling tools like forecasting, shift management, availability, multi-location accessibility, employee friendly mobile applications, and real-time data to set you and your staff up for scheduling success. The best way for hospitality businesses to build and manage their teams from one platform.
With Staffjoy, you can create and share schedules in less time. Create a schedule online and we will notify your team using text messages. With Staffjoy, you can create and share schedules in less time. Create a schedule online and we notify your team using text messages.
Create schedules, track time and manage PTO in just a few minutes. Your staff can use our cloud-based solution anywhere. Missed punch notifications help ensure all shifts are covered. Open shift and change notifications empower employees to fill scheduling gaps. Easy payroll export saves hours of work and helps avoid errors. PTO balance tracking allows one-button time off approvals. Start your 30-day free trial right now. Create schedules, track time and manage PTO in just a few minutes. Start your 30-day free trial right now.
Track employee time & attendance with stratustimea flexible, cloud-based software solution. With stratustime, employees clock in, out, and request time off without any assistance. Behind the scenes, management gets a dashboard that helps with labor costs and legal wage requirements. stratustime can be integrated with all supported payroll systems, and can be placed on almost any device. A U.S.-based integration team customizes systems to the unique labor rules of each organization. Make business and operational decisions based on employee time and attendance data.
Rejoignez plus de 85 000 professionnels dans le monde qui préfèrent PARiM et économisez jusqu'à 500 % sur vos coûts de gestion des effectifs grâce à un type de licence économique. Ajoutez des utilisateurs illimités (administratifs, employés, clients, entrepreneurs), des horaires, des emplacements et ne payez que par heure de travail. Réservez une démo gratuite et découvrez les outils de planification, de gestion du temps et de la présence de niveau professionnel, y compris un créateur de modèles d'équipes avancé ; un suivi de la paie, des absences et du temps de travail ; la copie d'équipe en 1 clic et des applications mobiles gratuites. Gérez un nombre illimité d'utilisateurs et économisez 3 à 5 fois plus sur vos coûts de gestion du personnel, de planification, de chronométrage et gestion des absences. Essayez-le gratuitement dès maintenant.
Create an intuitive work schedule that your team can rely on. Soon works for small businesses, global enterprises and everything in between. Out with the paperwork, spreadsheets and complicated scheduling software. Bring clarity, ease, and speed to your business. Soon enables you to be more efficient, organized and productive. Have your team focus on the things that actually drive your companys success and let Soon handle the scheduling. Smart scheduling for teams that's intuitive to use and built for businesses of any size.
Gagnez du temps en gérant vos réservations dans le logiciel de réservation en ligne Reservio. Ce logiciel vous aide à améliorer vos services, à mieux promouvoir votre entreprise et à accélérer son développement. Organisez votre emploi du temps avec un simple calendrier en ligne et restez informé où que vous soyez. Automatisez les tâches répétitives, acceptez des réservations 24h/24, 7j/7 et réduisez vos absences avec des rappels par e-mail et SMS. Rejoignez une communauté qui rassemble 22 000 entreprises et essayez Reservio gratuitement dès aujourd'hui ! Reservio est un logiciel de planification de rendez-vous et d'événements soigneusement optimisé pour plus de 70 catégories d'affaires. Gratuit pour toujours !
Ubeya a pour mission de simplifier la planification et la gestion des effectifs pour les entreprises événementielles en remplaçant les tâches manuelles par une plateforme tout-en-un qui permet aux responsables de planifier, déployer, gérer, suivre, organiser et rémunérer le personnel. Les entreprises peuvent obtenir un aperçu du personnel, des événements, des heures, de la paie et des analyses associées. Les travailleurs utilisent l'application mobile Ubeya pour : suivre leur emploi du temps, se synchroniser avec leur calendrier, communiquer avec leurs coéquipiers et leurs responsables, utiliser les horloges GPS, etc. Ubeya est un logiciel de gestion à distance du personnel payé à l'heure comprenant la planification mobile, le suivi du temps GPS et les rapports de paie automatisés.
Intelligent shift scheduling software with time and cost savings for management and ownership and empowers employees. Intelligent shift scheduling software with time and cost savings for management and ownership and empowers employees.
Keep everyone on the same page. Crew powers the front-line of your business in one simple-to-use app. Over 10,000 businesses across every industry are using Crew to streamline communications, engage employees and drive business results. You can use Crew to immediately message all team members, distribute the schedule, find shift coverage and recognize top-performing employees across your organization. Communicate in real-time with your hourly employees. Send one message that reaches your entire workforce instantly. Get a free demo!
Quickstaff helps you schedule and organize your staff for your events/jobs - with ease and speed. Quickstaff helps you schedule and organize your staff for your events/jobs - with ease and speed.
Affordable employee scheduling solution designed for the Restaurant industry, with a proven track record of saving you money! Benefit from an easy to use interface, powerful tracking of labor matrices, texting or emailing personalized schedules, attendance and performance tracking, child labor law enforcement, and more. Designed by real world restaurant operators. Runs completely in Microsoft Excel. Now for the first time, its being made available to other restaurant operators large or small. Who says you can't leverage Excel for Employee Scheduling? Designed for the Restaurant Industry. Prepare to be amazed!
Celayix delivers a powerful best of breed solution as the best employee scheduling, time and attendance, and communications for todays modern workforce. With Celayix, reduce the costs, effort and headaches of managing your workforce all while seeing immediate benefits of eliminated overtime, reduced turnover, and improved client satisfaction. Celayix offers the best employee scheduling and time tracking to fit the needs and complexity of todays modern and dynamic workforce
Logiciel de planification, de chronométrage et de gestion des effectifs pour les forces de l'ordre, la sécurité publique et les organisations complexes. Débarrassez-vous des feuilles de calcul et devenez plus efficace, responsable et conforme. InTime simplifiera vos processus manuels et complexes afin que vous puissiez consacrer plus de temps à ce qui compte vraiment. Commencez à prendre de meilleures décisions en matière de personnel ! Chaque jour, les choses changent pour vous. Votre planification doit rester en place. Conçu pour la sécurité publique et les opérations complexes
ELMO's Rostering / Time & Attendance solution can help manage your workforce to ensure employees are in the right place at the right time. With accurate time & attendance tracking, you control costs and forecast future staffing needs more effectively. With ELMO, your employees are empowered to be in control of their own time and availability with shift trading and other self-management tools. ELMO's rostering / time & attendance software fully integrates with the entire ELMO Cloud HR & payroll suite.
The Myschedule team has designed the easiest and most intuitive online employee scheduling application available today. Our award winning feature set allows you to quickly and easily schedule and manage your entire workforce. Myschedule gives you the power and tools you need to run your business efficiently. MySchedule allows you to easily schedule and manage your entire workforce with ease from your phone, tablet, or desktop.
Turn your Smartphone or Tablet into a professional contactless Time Clock! TrackTime24 makes managing timesheets the easiest parts of your job! It allows you to monitor your employees Clock Ins and Clock Outs, as well as their total number of hours worked, including breaks and overtime. Create and notify your employees about new work schedules and hassle-free manage their leaves requests and business travels. No more pen and paper or manual calculations! The simplest app for Work Time Management with the ability to schedule, track time and absences, and management of business trips.
Planification du temps pour vos tâches. HourStack prend votre liste de tâches existante et vous permet de planifier vos tâches dans votre emploi du temps hebdomadaire. Vous pouvez également suivre le temps passé sur les tâches et comparer votre temps réel au temps alloué, vous donnant ainsi un aperçu des goulots d'étranglement et des problèmes de bande passante que vous rencontrez et de l'utilisation hebdomadaire de votre équipe. Optimisez votre temps et obtenez votre liste de tâches dès aujourd'hui en utilisant HourStack. Inscrivez-vous pour votre version d'essai gratuit de 14 jours. HourStack est l'endroit où l'heure est conçue pour effectuer votre liste de tâches. Outil simple de planification du temps et de suivi du temps pour les équipes et les personnes.
Valiants Time and Labor Management application uses intelligent business rules to take out any risks of noncompliance or errors in scheduling. Integrated with both Payroll and HR applications, the solution is able to show you the potential employees that match the criteria for that location. Our integrated workforce management solution provides you with a comprehensive solution for HR, Payroll Management, Time and Labor management, and schedule, all in a cloud-based SaaS solution! Valiant's Time and Labor Management helps you visualize schedules, schedule based on criteria you select, and integrate with payroll.

par Business Management Systems

(10 avis)
Snap Schedule takes the hassle out of employee scheduling and help companies track and manage overtime and labor costs. Scalable to an unlimited number of employees, Snap Schedule helps you quickly create shift schedules, avoid scheduling conflicts, and get accurate data with comprehensive reporting. Using iPhone/iPad, tablets, and mobile devices, your employees can access their schedules, request time off, bid on open shifts, punch in/out,view time cards, update their availability, and more. Snap Schedule takes the hassle out of employee shift scheduling. It is easy to use, flexible, and has all the features you ever need.
WorkSchedule.Net has been the leader in Employee Scheduling Software for over 15 years! We offer cloud based and mobile solutions for scheduling employees, advanced automatic scheduling, time tracking, managing time off, payroll exporting, and easy to use self-scheduling. Join the thousands of already happy users and start your 30-day free trial today to take advantage of all our amazing features. Put down the pen and paper, stop stressing, and start scheduling to save both time and money! Online service that provides Auto Scheduling, Schedule Change Alerts & Reminders, Self-Scheduling, Time Tracking, Time Off, and more!
eSchedule's free concierge service ensures an easy implementation by assisting users through the setup process. The system is priced per active user so that seasonal employees or staff not on the schedule will not be included in the total charge. eSchedule is a good fit for businesses of all sizes, from large multi-location enterprises, to small, single-store companies. The Absence Management module, saves managers time by removing all manual components from the absence request process. Powerful and easy-to-use employee scheduling software that ensures your mobile workforce is at the right place at the right time.
The Reflexis cloud-based Real-Time Store Operations Platform helps retailers simplify store operations, provide improved line of sight for field managers, and streamline corporate processes. Reflexis store execution, labor operations, mobility, and analytics solutions enable retailers to unleash the power of store associates, giving them more opportunities for customer engagement, providing customers with a more consistent brand experience. Reflexis enables retailers to simplify store operations and unleash the power of store associates.
We specialize in easy Employee Scheduling. Try the interactive Demo & explore Shift Agent instantly. A powerful algorithm helps you quickly assign the right shifts to every team member. Publish online & control the flow of days-off requests, trades, & availability changes. Send messages to your team & hold them accountable for the information. NEW: Attach notes to shifts (pictures, videos, text) No setup fees or cancellation fees. Like the demo? Enjoy a 1 mo/ free trial. Cloud-based scheduling tool that assist firms with employee schedule creation, communication and shift management.
Our whiteboard was a mess of workers, locations, and assets. Piles of paperwork made life hard for our office, while field teams needed answers pronto. So, we built Mobile Team Manager, an all in one application specially designed for field and office to manage scheduling, timesheets, electronic paperwork, workplace compliance, customers, suppliers, reporting and much more. contact us today for a free trial and live demo. Mobile Team Manager is a cloud-based application that allows your office staff and field teams to manage jobs and projects with ease.

par Visual Computer Solutions

(9 avis)
VCS software systems compute data prior to shift work, so that the planned hours and positions are properly staffed. Proactive scheduling promotes a productive, compliant, and fiscally responsible workforce. VCS' Scheduling and Time & Attendance Systems are best suited for small and large organizations that want to manage their workforce
Obtenir son quart de travail approuvé, prendre des heures supplémentaires, partager des horaires hebdomadaires et communiquer en toute sécurité avec son équipe. Simple, sécurisé, gratuit. Obtenir son quart de travail approuvé, prendre des heures supplémentaires, partager des horaires hebdomadaires et communiquer en toute sécurité avec son équipe. Simple, sécurisé, gratuit.
ERP destiné aux entreprises de conseil et de services qui gèrent tout, de la fourniture de main-d'œuvre aux feuilles de temps, à la facturation, la sous-traitance, les ressources humaines, en passant par les dépenses. Plus d'informations sur https://stafiz.com ERP destiné aux entreprises de conseil et de services qui gèrent tout, de la fourniture de main-d'œuvre aux feuilles de temps, à la facturation, la sous-traitance, les ressources humaines, en passant par les dépenses.
Zip Schedules is the simple, easy way to create clear, manageable employee schedules for businesses. It features effortless scheduling, schedule forecasting, time off management, self-maintained employee availability, schedule templates, standard shifts, and employee sharing across multiple sites--all tablet accessible and available on free mobile apps for iPhone and Android. Zip Schedules also offers a powerful team communication center where employee can view schedules and make requests. Employee scheduling application featuring fast setup, easy scheduling, and mobile apps to improve employee communication and management
Rosterfy encompasses a global-leading, digital workforce management platform called Rosterfy. This innovative product enables event organisers to employ a fully integrated scheduling software for their entire workforce from paid staff to volunteers. It has revolutionised the event industry with the likes of Super Bowl LI, Tough Mudder and World Masters Games utilising the software to streamline their workforce management. A global-leading, digital workforce management platform, enabling event organisers to employ a fully integrated scheduling software.
An easy to use employee time tracking and scheduling solution with GPS enabled verification built for small businesses. Great for landscape companies, Janitorial, cleaning services, construction companies, home health care and doctor offices. Our customers love ezClocker because it's easy to use and affordable. Employees can use their phone as a punch card to clock in for their shift and you the employer can verify they were at the right location by viewing the GPS location on a map. An easy to use employee time tracking and scheduling solution with GPS enabled verification built for small businesses.
Zip Schedules is the simple, easy way to create clear, manageable employee schedules for businesses. It features effortless scheduling, schedule forecasting, time off management, self-maintained employee availability, schedule templates, standard shifts, and employee sharing across multiple sites--all tablet accessible and available on free mobile apps for iPhone and Android. Zip Schedules also offers a powerful team communication center where employee can view schedules and make requests. Employee scheduling application featuring fast setup, easy scheduling, and mobile apps to improve employee communication and management
FieldComplete is the Leader in operational and CRM Software, an all-in-one solution that gives you complete control over your business with unrivaled automation tools and an easy-to-manage and customizable platform. Our software was created with the support of clients, office personnel, technicians, and contractors in the field who offered real-time feedback that was used to shape the software to best fit each need. A complete Field Service solution with tools to manage work orders, customers, vendors, and in-house technicians.
Its the perfect choice for all size companies, especially in the following fields: digital marketing, creative agencies, web development, IT & Software or legal. In a nutshell, elapseit covers the following: Resource scheduling Project Management Time-tracking (approval workflow) Projects (phases/task) Leave management (approval workflow) Invoicing Legal documents sharing Dashboard and reports, data export Access levels Project budgeting Resource planning and project management software, that helps you manage everything from project kick-start to invoice.
Sirenum is a dynamic workforce management platform with Shift Scheduling, Time & Attendance, Payroll, Compliance, HR, and more built to streamline the staff management lifecycle. By leveraging cloud and mobile, Sirenum can offer you and your dynamic workforce complete access anywhere on any device. Sirneum is built specifically for the dynamic workforce found in temporary staffing agencies, transport, construction, security, and care. Dynamic Workforce Management for temporary staffing agencies with Scheduling, Time & Attendance, Payroll, Compliance, HR, and more.
Conçu pour optimiser la planification du personnel de manière rentable. Les fonctionnalités comprennent l'accès à distance, la gestion des mémos et plus encore. Conçu pour optimiser la planification du personnel de manière rentable. Les fonctionnalités comprennent l'accès à distance, la gestion des mémos et plus encore.
Visual Planning est un puissant logiciel de planification utilisé pour gérer tous les types de ressources. Sa flexibilité unique vous permet de suivre des projets, des travaux, des tâches, des clients, des ordres de travail, des employés, des équipements, etc. dans un seul outil, afin que vous puissiez vous concentrer sur ce qui compte vraiment. La centralisation des données aide les équipes à devenir plus efficaces. Les utilisateurs peuvent travailler en collaboration où qu'ils soient et accéder au logiciel depuis leurs appareils mobiles. Envoyez des alertes par e-mail et par SMS aux membres de l'équipe et reliez les plannings aux calendriers personnels. Logiciel robuste et convivial d'ordonnancement et de planification visuels permettant de suivre tous les types de ressources.
Industry leading online employee scheduling management software. Industry leading online employee scheduling management software.
SchedCloud streamlines scheduling 24/7 from anywhere for catering, special events in major facilities or off-site. Staff inputs availability in a SchedAvail Web App from any iPhone or Android device. The Roster creates easy scheduling for booking an event and sends email confirmations. Mobile sign-in at events from supervisors mobile phone. Multi-level user schedule & labor reports. Upgrade solutions for mobile & Bio-metric timeclocks that sync to payroll for processing & reporting. Schedule-Cloud can be set up in 1 week. A powerful tool accessible through our web and hybrid apps creates instant communication.
Visual Planning est un puissant logiciel de planification utilisé pour gérer tous les types de ressources. Sa flexibilité unique vous permet de suivre des projets, des travaux, des tâches, des clients, des ordres de travail, des employés, des équipements, etc. dans un seul outil, afin que vous puissiez vous concentrer sur ce qui compte vraiment. La centralisation des données aide les équipes à devenir plus efficaces. Les utilisateurs peuvent travailler en collaboration où qu'ils soient et accéder au logiciel depuis leurs appareils mobiles. Envoyez des alertes par e-mail et par SMS aux membres de l'équipe et reliez les plannings aux calendriers personnels. Logiciel robuste et convivial d'ordonnancement et de planification visuels permettant de suivre tous les types de ressources.

par AMG Employee Management

(5 avis)
With over 25 years of experience, AMGtime is a leader of time, labor management, and scheduling solutions. In addition to scalable software, AMGtime offers a variety of biometric devices and mobile applications. AMGtime offers a variety of innovative industry-specific solutions and is recognized as a preferred partner across multiple industries such as skilled nursing, staffing, construction, hospitality, and more. AMGtime has built many seamless integrations with payroll, HR, and more. AMG Employee Management brings the highest quality with the best value for time management and workforce scheduling.
Born out of an Event & Promo Agency, Liveforce will change the way you work. Weve been there, and know all too well the frustrations involved in scheduling crew. We used to spend hours (and hours) confined to the office, mostly on the phone contacting freelancers via facebook, chasing payroll or expense claims, relying on Excel spreadsheets to schedule & plan, chained to our PCs and updating white boards. Time consuming and stressful - we knew there could be a better way. So we made one. On-Demand Workforce Software Made Simple! A new and better way to schedule, manage and pay your on-demand workforce.