Logiciels de télémarketing

Un logiciel de télémarketing automatise les fonctions de sensibilisation des clients pour les call centers commerciaux et marketing.

Pourquoi Capterra est gratuit

par VanillaSoft

(108 avis)
Augmentez votre productivité en matière d'appels sortants grâce à VanillaSoft. VanillaSoft est la solution cloud conviviale pour le télémarketing, la prise de rendez-vous et les ventes internes. L'ensemble de fonctionnalités de VanillaSoft garantit que chaque minute est exploitée : numérotation progressive, routage du prochain meilleur lead, script intégré, e-mails automatisés, distribution de leads en temps réel, tableau de bord en direct et enregistrement des appels pour la formation. La solution est idéale pour la vente en équipe, la prospection, la prise de rendez-vous et la collecte de fonds par téléphone. En savoir plus sur VanillaSoft Logiciel de gestion des leads dans le cloud comprenant des fonctionnalités de numérotation automatique, d'enregistrement des appels, de conformité DNC et d'intégration des leads web pour les appels sortants. En savoir plus sur VanillaSoft

par Sales Sling

(24 avis)
100% Cloud-Based Dialer & Lead Management Technology - Empower Your Telemarketing Teams with an Industry-Leading 10X More Conversations! Try us for 7 days FREE and see immediate results: No pause when connecting a call, unlimited dial-out lines, seamless integration with your current CRM, powerful workflow automations, and much more! Wether you are a company of 1, or a team of 100+, Sales Sling will elevate your telemarketing game like never before. En savoir plus sur Sales Sling 100% Cloud-Based Dialer & Lead Management Technology - Empower Your Telemarketing Team with an Industry-Leading 10X More Conversations! En savoir plus sur Sales Sling
Optimisez les ratios de contact tout en atteignant le plus grand nombre de prospects avec la solution de centre d'appels dans le cloud de CallTools.com. Choisissez un numéroteur convenu par l'entreprise qui veut vous aider à réussir. Dotée de capacités entrantes et sortantes, la solution de centre d'appels de CallTools.com a tout ce dont vous avez besoin pour exceller. Un support client attentif en interne est disponible pendant les heures ouvrables de numérotation pour vous aider à résoudre vos problèmes et vous guider. En savoir plus sur Call Center Software Soutenez vos équipes de télémarketing avec les outils de numérotation d'une entreprise qui souhaite vous voir réussir. En savoir plus sur Call Center Software
Perfect for 10+ users - Free Trial. Get the highest connection rate with our Predictive Dialer designed to convert more leads faster. Now you can call, email, and text your leads in a single platform. You can also reduce headcount by at least 20% through our Conversational artificial intelligence Agent which will pre-qualify your leads using a real human's voice, but without any human interaction. En savoir plus sur Convoso Telemarketing Software Perfect for 10+ users-Free Trial. Get the highest connection rate with our artificial intelligence Telemarketing Software. En savoir plus sur Convoso Telemarketing Software

par PhoneBurner

(104 avis)
Increase Telemarketing Reps Outbound Sales In 15-Minutes Guaranteed! We're so confident you'll increase outbound sales using our power dialer, you can use our full product for FREE without a credit card! Here's why we're confident: 1) Dial leads 4X faster 2) No awkward "telemarketer's delay" for fewer hang-ups 3) Instantly leave voicemails & emails 4) 15 minute setup - use any computer & phone 5) #1 feature set and ease of use! En savoir plus sur PhoneBurner Powerful OUTBOUND CALL CENTER platform. Reach 4x more leads w/ NO awkward pause. No set up fees. Free trial (no credit card needed). En savoir plus sur PhoneBurner

par Voiptime Cloud

(78 avis)
Augmentez le temps de parole jusqu'à 300 % grâce à une solution polyvalente de call center basée sur le cloud. Le logiciel est conçu pour tripler les volumes d'appels sortants et satisfaire aux exigences de la FCC en même temps. Il dispose de tout ce dont vous avez besoin : flexibilité de campagne, trois modes de numérotation (preview, power, predictive), gestion efficace des équipes et reporting complet. Démarrez en quelques clics et intégrez facilement vos outils métiers préférés. Profitez des fonctionnalités du logiciel Voiptime Cloud auquel plus de 1 000 utilisateurs font confiance ! En savoir plus sur Voip PowerDialer Augmentez le temps de parole jusqu'à 300 % grâce à une solution polyvalente de call center basée sur le cloud, à laquelle plus de 1 000 utilisateurs font confiance ! En savoir plus sur Voip PowerDialer

par Five9

(339 avis)
Triple your live phone connections with Five9's Dialers that outperform other dialers available today. Intelligent algorithms ensure the next caller is available when the next agent is ready. Automate the dialing process, skip no-answers and busy signals, and spend more time talking to live leads, with easily adjustable dialing modes. Manage your lists and campaigns, monitor calls, report in real-time, coach agents and comply with TCPA. See why Five9 is the industry leader for telemarketers. En savoir plus sur Five9 Cloud Contact Center with Practical AI - 4 Dialer Modes, Inbound, Chat, Call Recording, and CRM integration. En savoir plus sur Five9
Are you tired of being disappointed with poor connections, downtime, lag, and finger pointing when you escalate an issue? Ideal for telemarketing to the USA with 5 or more agents, we outshine the competition by continually adding new features; making the system simpler to use which saves time and money. Our support is outstanding and free. Contact us today and let's talk about the benefits so you can make the right decision and buy with confidence. En savoir plus sur CallShaper's Predictive Dialer Dialer + ACD Inbound, IVR, QA, 25 Lines/agent, Built in soft-phone, TCPA Compliant, 99.999% uptime, API, WebHooks, No Set-up fees En savoir plus sur CallShaper's Predictive Dialer

par Vicidial Group

(216 avis)
Logiciel de call center Open Source avec fonctionnalités de numérotation prédictive. Traite les appels téléphoniques entrants, sortants et combinés, ainsi que les e-mails entrants et les chats sur le site web du client. En savoir plus sur VICIdial Logiciel de centre d'appel Open Source avec numérotation prédictive sortante. Gère également les appels manuels et entrants ainsi que les e-mails et les chats web. En savoir plus sur VICIdial

par CrankWheel

(40 avis)
Screen sharing, remote control, and the Instant Demos lead capture and agent assignment mechanism, all designed specifically for sales teams, and all of which work for any prospect without a download or installation. Available in convenient usage-based plans so you can deploy the solution to your whole team. En savoir plus sur CrankWheel Stop losing sales because of screen sharing problems. Try our zero hassle screen sharing, tailor-made for sales. En savoir plus sur CrankWheel

par Ytel

(22 avis)
Ytel's Contact Center was built for lead generation, accelerating sales, and coordinating large-scale marketing campaigns. Ideal for businesses with 10 or more agents. Automatically flag and change phone numbers that get marked as spam, access to the premium short code (ex: 411-411 and 911-911), 800, and local phone numbers with every area code. Highlighted features: Outbound Calling, Ringless Voicemail, Call Tracking, Lead Distribution, Voice Broadcasting, Custom IVR, and ask about our API. En savoir plus sur Ytel Whether you want to increase leads, accelerate sales, or enhance the customer journey, Ytel has a solution to help you communicate. En savoir plus sur Ytel

par CallSquad

(4 avis)
Logiciel de campagne d'appels sortants pour les équipes sur site et à distance. Solution qui vise à optimiser l'efficacité et le plaisir des appels sortants, ce qui stimule la croissance de l'entreprise et améliore la rétention des employés. Les clients utilisent CallSquad pour le développement des ventes, la qualification des prospects, le consentement préalable au marketing, le recrutement et les invitations à des événements. En savoir plus sur CallSquad Logiciel de campagne d'appels sortants pour les équipes - Rapide à mettre en œuvre et à dimensionner En savoir plus sur CallSquad

par Bitrix

(348 avis)
Bitrix24 est une solution logicielle de télémarketing gratuite, disponible dans le cloud et sur site. Vous pouvez commencer à appeler et à vendre littéralement une minute après avoir enregistré votre compte Bitrix24. Peu importe que vos agents commerciaux soient dans le même bureau, qu'ils travaillent chez eux ou qu'ils soient répartis dans le monde entier, car Bitrix24 est très flexible et prend en charge plusieurs langues, dont l'anglais, l'allemand, l'espagnol, le portugais, le vietnamien, le chinois, le russe et beaucoup d'autres. En savoir plus sur Bitrix24 Bitrix24 est un logiciel de télémarketing gratuit de premier plan qui est nativement intégré à son propre CRM gratuit. Il est disponible dans le cloud et sur site. En savoir plus sur Bitrix24

par Branch

(628 avis)
Idéal pour les entreprises disposant de milliers d'agents horaires, Branch Messenger permet aux call centers d'améliorer leur fonctionnement à grande échelle grâce à un tableau de bord web et à une application mobile en libre-service pour agents. Les call centers utilisent Branch Messenger pour diffuser des horaires ouverts ad hoc afin de gérer un volume d'appels élevé et réduire les temps d'attente pour les clients et lorsque les agents sont inactifs avec des demandes de congés volontaires, le tout en temps réel. L'application mobile en libre-service permet aux call centers d'adapter leur main-d'œuvre en temps réel pour répondre à la demande d'appels.

par FluentStream Technologies

(48 avis)
A phone system built for telemarketers. Finally, a phone system that delivers higher call volume, maximized connect rates, and all inclusive call analytics. As an innovative leader in business communications, FluentStream has reinvented business phone systems. When features like area code matching, voicemail drop and call recording, FluentStream has transformed business communications. Starting at $45/per user per month, FluentStream offers inbound and outbound call center functionality for small and medium businesses.

par CallFire

(20 avis)
Put your outbound dialing into overdrive with CallFire's Cloud Call Center. Simply upload your contacts, and in minutes, CallFire's Power Dialer will connect your sales agents to live leads. CallFire can call up to 4 phone lines per agent and will leave answering machine messages. CallFire saves time by weeding out busy signals, bad phone numbers, and handling answering machines. Agents focus on speaking with live customers, leading to 20-30% increases in efficiency over manual dialing. Put your outbound dialing into overdrive with - upload contacts and in minutes, CallFire will connect your sales agents to live leads!
Telemarketing solution that automates, organizes, and manages your outbound call campaigns in order to increase efficiency. Telemarketing solution that automates, organizes, and manages your outbound call campaigns in order to increase efficiency.

par AuguTech

(5 avis)
We offer the most effective cloud based Predictive Dialer Software available. Includes predictive dialing, progressive dialing and preview dialing processes. Award Winning Technology from Augutech can greatly improve both your marketing effectiveness and the overall growth of your business. The automated dialing process allows you to reach more customers faster either through direct contact or voicemail. FREE trials available. Augutech is an industry leading Outbound Call Center Platform. Increase sales up to 400% with our predictive dialer solution. Augutech is an an award winning Outbound Call Center Platform.

par contactSPACE

(4 avis)
Réduisez la complexité et améliorez les conversations avec les gens qui comptent. Maximisez vos résultats tout en minimisant les efforts. contactSPACE livre là où les autres s'arrêtent - cette solution logicielle omnicanale complète, mais simple, permet d'économiser temps et argent que vous pourrez investir ailleurs. Un commercial vous attend pour vous faire découvrir ces fonctionnalités. contactSPACE fournit la technologie Cloud Contact Center qui améliore les conversations des clients et augmente la productivité et la visibilité.

par Focus Telecom

(4 avis)
Logiciels de télémarketing : développez les performances de votre call center/service télévente grâce à la plateforme entrante et sortante Focus Contact Center. Ce logiciel rend la communication omnicanale facile à utiliser, rapide et intuitive. Fournissez à vos consultants des outils puissants et automatisés comme la numérotation prédictive, l'enregistrement des appels, le SVI, le HLR, l'acheminement des appels, les listes noires, le CRM intégré, le système de gestion de tickets et plus encore. Intégration transparente avec les CRM, tels que Salesforce, MS Dynamics, etc. Logiciels de télémarketing : enregistrement des appels, surveillance en direct, reporting avancé, multicanal (téléphone, SMS, e-mail, chat, formulaire web, réseaux sociaux).

par First Contact SAAS

(0 avis)
Ideal for organisations wanting to process in or outbound calls using a standardised workflow and without complication. Provides a simple user interface, easy management tools and fantastic reporting. Our customisation options ensure it can fit in with any business process and add real value for agents, supervisors, clients and management alike. Assisted installations and in-house support ensure you get the most benefit from its slick featureset. All for a low monthly cost. Quick and cheap to deploy, and easy to use. Lets firms process 100% more calls while improving conversions and customer satisfaction.
Of all the ways to engage a prospect or customer, the telephone remains king. But as organizations become increasingly dispersed, sales managers face a losing battle in measuring the performance of reps who are using a host of calling methods, including personal phones, to make work-related calls. Gryphons Sales Performance Dashboard automatically captures all call activity, regardless of phone type or location, through proven cloud-based telephony innovation. Companies with dispersed sales teams depend on Gryphon Networks to optimize sales performance and eliminate regulatory risk.

par Sunoray Solutions

(0 avis)
Cloud based software and mobile app solutions for SMBs that they can implement and manage real-time. We help SMBs to Acquire, Service and Retain customers thereby significantly increasing their Sales, Profitability and ROI. Convenient usage on cell phones via our apps provide SMBs all benefits without the worry of upfront investments towards infrastructure, hardware or software.All this can be managed by client users through an easy-to-use interface on the cell phone or laptop. Cloud based software and mobile app solutions for SMBs that they can implement and manage real-time.

par Nuxiba Technologies

(0 avis)
Predictive dialing tool which enables agent productivity through stochastic algorithms. Predictive dialing tool which enables agent productivity through stochastic algorithms.

par Dynamic Interactive

(0 avis)
Automated calling system that increases customer engagement and enhances company's telemarketing initiatives. Automated calling system that increases customer engagement and enhances company's telemarketing initiatives.

par 1st Consulting

(0 avis)
SmileCRM has been built to support the person making the call. It wraps them with information such as product details, uploaded attachments, call history and direct links to email/website/location map. The operator edit/add contact details and can swap between contacts in flight. Out of the box SmileCRM comes with pre configured call back and closure reasons, so minimal setup required to get started. Wizards help you through list import and campaign setup. No login, charge Outbound telemarketing software to manage lead generation, appointment setting and surveys.

par CloudControl

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Improve the productivity of your agents and increase your conversion rates Improve the productivity of your agents and increase your conversion rates