Logiciels d'attribution marketing

Un logiciel d'attribution marketing aide les marketeurs à identifier les canaux publicitaires les plus performants pour l'entreprise.

Pourquoi Capterra est gratuit
Voluum

Voluum

par Codewise

(9 avis)
Logiciel de suivi avancé conçu pour les spécialistes du marketing de performance assurant un reporting en temps réel, un suivi mobile et web ainsi qu'une assistance au trafic.
Action Recorder

Action Recorder

par Customerlabs

(6 avis)
Configurez et suivez les événements sans écrire une seule ligne de code. Cet outil vous permet de suivre les événements sur les sites de commerce électronique, comme les ajouts au panier, les achats effectués, les produits consultés, les événements intégrés à l'application, comme les clics, les soumissions de formulaires et les URL. Une fois suivi, envoyez ces données à Google Analytics, à FB Pixel, à Mixpanel, à Kissmetrics, à Segment, à Salesforce, à Pipedrive, à Zapier, à Segment, à Google Adwords et à plus de 180 outils. Synchronisez vos données clients sur tous les outils pour exécuter des campagnes intégrées de cycle de vie client efficaces. Site web visuel de l'outil de suivi des événements sans codage. Envoyez des données à diverses plateformes, y compris Analytics, CRM et plateformes publicitaires.
TrackMaven

TrackMaven

par TrackMaven

(23 avis)
TrackMavens marketing analytics platform helps you prove ROI and improve results on 18 digital channels including social, ads, PR, automation, and CRM. TrackMavens marketing analytics platform helps you prove ROI and improve results.
Bizible

Bizible

par Bizible

(7 avis)
La solution d'attribution marketing de Bizible permet aux équipes de marketing B2B de suivre et d'optimiser efficacement leurs efforts en fonction des résultats de ventes comme les recettes. La technologie de Bizible permet aux entreprises de suivre avec précision les revenus hors ligne de retour à partir de la source de marketing en ligne exacte.
TapClicks

TapClicks

par TapClicks

(73 avis)
TapClicks is world class reporting that saves you time, in the file type you want. Export and schedule automatic reports into Email, Word, Excel, PDF and PowerPoint. We save you from manually generating dozens of separate reports. TapClicks comes loaded with both pre-built visualizations and with a library of widgets you can setup to answer the business questions you regularly face or that come up on the fly. Enhance your ability to make the right decisions, with impactful visualizations. Web-based reporting & analytics platform - consolidating marketing data & performance metrics into a single dashboard.
ActiveDEMAND

ActiveDEMAND

par ActiveDEMAND

(44 avis)
ActiveDEMAND is a flexible marketing platform for digital marketing agencies and marketers. ActiveDEMAND packages range from the full-featured call tracking application for the small business marketer to the powerful Marketing Agency Portal designed for digital marketing agencies with multi-client management needs. Engage and track prospects using the integrated, comprehensive call tracking module, do more with built-in email templates, landing pages and social media. Full featured digital marketing platform built for marketing agencies
DemandJump

DemandJump

par DemandJump

(4 avis)
DemandJump change la façon dont les entreprises trouvent de nouveaux clients en ligne.
AdTriba

AdTriba

par AdTriba

(0 avis)
The simplest way for digital advertisers to get an accurate view of their cross-channel digital marketing performance. The simplest way for digital advertisers to get an accurate view of their cross-channel digital marketing performance.
Looker

Looker

par Looker Data Sciences

(76 avis)
Solution d'exploration et d'analytique des données, combinant modélisation, transformations et dérivations au même niveau. Solution d'exploration et d'analytique des données, combinant modélisation, transformations et dérivations au même niveau.
LeadsRx Attribution Software
LeadsRx is a marketing attribution tool that shows marketers which of their programs are resulting in conversions. The system uses a unique Universal Conversion Tracking Pixel to track entire customer journeys including clickthroughs from ads, social referrals, organic search visitors, and more. Marketers who use LeadsRx understand the mix of marketing programs that drive revenue and can eliminate wasted ad spend, improve conversions, and improve overall Return On Advertising Spend (ROAS). Marketing attribution for online and offline attribution in B2B and B2C enterprises. Works with digital and offline programs.
Funnel

Funnel

par Funnel

(10 avis)
Funnel est une solution de collecte de données automatisée qui modifie la manière dont les marketeurs du monde entier analysent leurs données. Elle s'intègre dans plus de 390 sources de données prêtes à l'emploi (ainsi que dans des sources supplémentaires sur demande) pour collecter, nettoyer et cartographier l'ensemble de vos données marketing et les transmettre à un outil de BI, à Google Data Studio, à une solution de tableau de bord ou à tout autre outil destinataire. Lorsque vous laissez Funnel s'occuper de la collecte de données, vous pouvez consacrer plus de temps à l'analyse du retour sur investissement, à l'optimisation des campagnes et au développement de stratégies. Automatisez la collecte de données marketing depuis plus de 390 sources et commencez à mieux comprendre vos données. Version d'essai gratuite disponible.
Attribution

Attribution

par Attribution

(9 avis)
Solution complète de suivi des conversions et des revenus pour vos canaux marketing. La seule à offrir une analyse par cohorte de chaque canal et un retour sur les dépenses publicitaires (ROAS) sur plusieurs jours. Examinez vos coûts, visites, conversions et revenus par canal comme jamais auparavant. Directement intégré à Adwords, Facebook, Bing, Twitter, Linkedin, Outbrain, Adroll et plus encore. Installation facile soit en mode natif, soit avec Segment, Stripe, Shopify, Recurly, Marketo, Hubspot, Salesforce et d'autres. Solution complète de suivi des conversions et des revenus pour vos canaux marketing incluant le rendement des dépenses publicitaires au jour le jour par cohorte.
Journey

Journey

par CAKE

(0 avis)
Cloud-based platform that helps businesses collect, analyze, and act on marketing insights in order to engage customers fully. Cloud-based platform that helps businesses collect, analyze, and act on marketing insights in order to engage customers fully.
Adobe Analytics

Adobe Analytics

par Adobe

(76 avis)
Logiciel d'attribution de marketing qui montre l'impact de chaque interaction client à laquelle l'entreprise participe. Logiciel d'attribution de marketing qui montre l'impact de chaque interaction client à laquelle l'entreprise participe.
Improvado

Improvado

par Improvado

(5 avis)
Built for marketers, by marketers. Aggregate all your marketing data into one place, in real time. 80+ integrations. Reduce manual reporting time by 90%. No developers needed. Integrations include: Fb, Insta, Snapchat, Linkedin, Pinterest, Twitter, Adwords, Outbrain, Adroll & more. Request a demo: improvado.io Reach out: [email protected] All your marketing data in one place, in minutes. Save 10-40 hrs/wk by automating your manual reporting across platforms.
Roivenue

Roivenue

par Roivenue

(3 avis)
Roivenue is a data-driven SaaS suite for managing marketing ROI and channel attribution. It is the most precise way to manage your entire marketing investment. Using data-driven attribution models and CLV, it allows marketers to identify underperforming campaigns, address over-invested channels, and make decisions that maximize ROI. Roivenue is designed to be used by CMO and other marketing decision makers enabling them to make informed overall budget decisions tuned to their specific goals. Data-driven SaaS suite for managing marketing ROI and channel attribution.
Visual IQ

Visual IQ

par Visual IQ

(2 avis)
Visual IQ est le premier fournisseur de marketing intelligence du marché.
Keen

Keen

par Keen Decision Systems

(2 avis)
Keen's powerful software tool is helping marketers make the dynamic, data-driven decisions that build winning brands. Clients achieve a 25% average improvement in year one. Our software analyzes your full channel mix, investment level, timing and external factors and lets you create precise financial forecasts to achieve one of three business goals: maximize revenue, build long-term profitability or optimize a fixed budget. * Software tool to help marketers make the dynamic, data-driven decisions that build winning brands.
DailyStory

DailyStory

par DailyStory

(1 avis)
DailyStory vous aide à identifier les activités qui vous ont permis de rencontrer vos meilleurs clients. Le logiciel identifie et suit les leads dès le moment où ils se font connaître. Plus tard, lorsqu'ils entrent dans votre entonnoir marketing et sont convertis en clients par le biais de votre plateforme de marketing, DailyStory leur attribue toutes les activités (y compris les campagnes) qui les ont le plus influencés, même si elles datent de plusieurs mois ! DailyStory vous donne les moyens d'identifier les campagnes qui génèrent un retour sur investissement et celles qui n'en génèrent pas. Identifiez les activités qui vous ont permis de rencontrer vos meilleurs clients.
Rockerbox Attribution Platform
Rockerbox provides enterprise-grade multi-touch attribution, made simple and affordable. Machine learning models use your data to accurately assign credit to each marketing interaction. Get onboarded in a few weeks, not months. Simple and affordable multi-touch attribution. Machine learning models.
Wizaly

Wizaly

par Wizaly

(1 avis)
Wizaly is an Algorithmic Multichannel Attribution Platform and calculates the true value of each channel of your marketing campaign. Wizaly is an Algorithmic Multichannel Attribution Platform and calculates the true value of each channel of your marketing campaign.
Singular

Singular

par Singular

(0 avis)
Singular transforme la manière dont les marketeurs interagissent avec les données en fournissant l'infrastructure qui se trouve au-dessus de leur pile marketing actuelle et unifie les trois principaux ensembles de données : les sources de média, l'attribution et la BI interne. Ils fournissent les outils nécessaires pour répondre aux complexités toujours croissantes de l'écosystème du marketing et aider les entreprises à évoluer maintenant et dans le futur en tant que source unique de vérité. Retour sur investissement à chaque point de contact avec l'analyse des campagnes et l'attribution sur une seule plateforme.
Marketing Manager

Marketing Manager

par Mirabel Technologies

(0 avis)
Logiciel pour l'identification de leads, la gestion des landing pages, le lead scoring, l'ajout de données, l'analyse de la concurrence et le suivi des campagnes. Logiciel pour l'identification de leads, la gestion des landing pages, le lead scoring, l'ajout de données, l'analyse de la concurrence et le suivi des campagnes.
Attribution Data Cloud

Attribution Data Cloud

par C3 Metrics

(0 avis)
Marketing attribution platform that helps offline and online advertisers identify the channels customers are using to find them. Marketing attribution platform that helps offline and online advertisers identify the channels customers are using to find them.
Unified Marketing Activation Platform
Marketing attribution platform that continuously collects consumer data to create predictive models. Marketing attribution platform that continuously collects consumer data to create predictive models.
Ferrite Labs

Ferrite Labs

par Ferrite Labs

(0 avis)
Step into the labs and analyze exactly which of your marketing tactics contribute to successful customer journeys, and more importantly, which don't. Don't worry, you don't need a data science degree (or any degree) here. Just a passion for tinkering and optimizing the paths your prospects and customers take as they interact with your brand. Keep the tools you know and love to execute and leverage Ferrite Labs to make them sing. Helps marketers definitively understand which tactics work, which don't, and offers the tools to fix them.
XC Logic

XC Logic

par Conversion Logic

(0 avis)
Conversion Logic attribution platform, XC Logic delivers actionable insights in real-time. Conversion Logic attribution platform, XC Logic delivers actionable insights in real-time.
Abakus

Abakus

par Abakus

(0 avis)
Logiciel d'observation marketing basé sur le web pour mesurer l'impact et optimiser les actions en conséquence. Logiciel d'observation marketing basé sur le web pour mesurer l'impact et optimiser les actions en conséquence.
InfiniGrow

InfiniGrow

par InfiniGrow

(0 avis)
InfiniGrow is an AI-powered marketing planning and analytics platform that enables marketing teams to optimally allocate their budget across all marketing channels, according to the most relevant and updated data, at any given moment. Using the platform's unique technology, InfiniGrow automatically provides ongoing recommendations so that the marketing team can focus on the execution - the creative work, without worrying about all the numbers and guesswork that surrounds it. InfiniGrow is an AI-powered marketing planning and analytics platform for data-driven marketing teams.
Attribution Insights

Attribution Insights

par Windsor.ai

(0 avis)
Data-driven marketing attribution which enables marketers to make revenue based decisions in real-time. Data-driven marketing attribution which enables marketers to make revenue based decisions in real-time.
Altitude

Altitude

par Impact

(0 avis)
Altitude is your marketing source of truth tracking, cleansing, normalizing channel-specific data into a single coherent system of record. Everything from your marketing KPIs to deep insights are consistently measured and effortlessly derived from a trustworthy cross-device view of the customer journey, using our analytics suite or yours. Leverage sophisticated attribution models to make informed and confident decisions on how to best allocate your marketing spend and effectively drive growth. Unify & analyze the data across your marketing channels for deep insights into customer trends and behaviors for smarter media buying.
Fospha

Fospha

par Fospha

(0 avis)
Multi-touch attribution tool that enables marketers to manage customer data, analyze customer journey, and produce actionable insights. Multi-touch attribution tool that enables marketers to manage customer data, analyze customer journey, and produce actionable insights.
Leadtosale

Leadtosale

par Leadtosale

(0 avis)
Connects your marketing data to sales to generate more profitable leads and optimize digital marketing activity. Connects your marketing data to sales to generate more profitable leads and optimize digital marketing activity.
Objective Platform

Objective Platform

par Objective Partners

(0 avis)
The leading marketing measurement and prediction software designed to track and optimize your multi-channel media investments. Using multi-touch attribution and media mix modelling, it provides a holistic overview of the effectiveness of all on- and offline media channels. The prediction and optimization tool allows you to steer your campaigns and maximize ROI. The leading marketing measurement and prediction software designed to track and optimize your multi-channel media investments.
Criteo Customer Acquisition
Criteo Customer Acquisition promises to help drive new customer conversions. Developed specifically for commerce and just recently released, Criteo Customer Acquisition uses powerful machine learning to identify new customers from existing ones based on their shopping patterns, browsing journeys, and individual interests. Criteo Customer Acquisition promises to help drive new customer conversions.