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AdInsure est une puissante plateforme d'assurance qui facilite la gestion de votre entreprise. Conçue pour les assureurs qui fournissent des assurances vie et IARD, cette plateforme vous donne les fonctionnalités vous permettant de rationaliser les processus opérationnels, d'améliorer l'expérience des utilisateurs et de gérer efficacement les changements. S'appuyant sur les meilleures pratiques du secteur, AdInsure combine des fonctionnalités complètes au sein d'une plateforme unique et unifiée. Le produit offre un environnement innovant qui met votre organisation en relation avec les technologies émergentes, les fournisseurs de services et les partenaires. En savoir plus sur AdInsure AdInsure est une plateforme d'assurance standard conçue pour les agents d'assurance vie et dommages. En savoir plus sur AdInsure
Velocify est la principale plateforme d'accélération des ventes. La société aide plus de 1 500 équipes de vente à vendre plus en rationalisant et en optimisant le processus de vente de bout en bout. La plateforme Velocifys aide les équipes de vente à prospecter avec plus de précision, à accélérer l'engagement des contacts et à mettre en œuvre des workflows efficaces, ce qui signifie aider les équipes de vente à identifier et convertir plus de contacts. Velocify est la principale plateforme d'accélération de ventes, apportant vitesse et contrôle au processus de vente.
Indio s'adresse aux compagnies d'assurance P&C et à leurs clients en transformant le processus d'application et de renouvellement en une expérience client entièrement numérique et moderne. C'est rapide, facile et sans erreurs ni omissions, ce qui permet aux agences de gagner du temps et de l'argent. La plateforme en marque blanche est préchargée avec une bibliothèque de 5 000 formulaires et applications d'assurance "intelligents", améliorés numériquement, une solution complète de signature électronique et un partage sécurisé des documents. Indio simplifie le processus d'application et de renouvellement de l'assurance P&C pour les agents en créant une expérience client entièrement numérique et moderne.
Jenesis est un système de gestion sur le cloud conçu pour aider les agents d'assurance à gérer les comptes particuliers et professionnels existants, ainsi que les clients du secteur des soins de santé. Établissez de solides relations avec les assurés tout en envoyant des communications marketing automatiques à vos clients potentiels et augmentez votre efficacité avec des formulaires d'accord préremplis. En plus du système de gestion Jenesis, les services de conception de sites web JenesisWeb vous permettent de gérer tous les aspects de votre agence en un seul endroit. Avec le système de gestion d'agence Jenesis et le concepteur de sites web JenesisWeb, cette solution répond à tous les besoins de votre agence.
Logiciel de gestion des risques puissant et convivial avec indicateurs et graphiques dans un tableau de bord, portail web, évaluations des menaces, audits des risques, historique des journaux des risques, approbations des workflows, notifications, alertes, réponse aux menaces, notations des risques et documents. Intégration de reporting au logiciel financier. Ce logiciel propose des modules d'assistance pour suivre les évènements, incidents, contrats, assurances, réclamations, projets et actifs. Il s'adresse à tous les secteurs et peut être entièrement hébergé ou autohébergé avec une assistance et une formation professionnelles. Logiciel de gestion des risques nouvelle génération conçu pour gérer des reportings de risques complexes, des métriques et des notifications pour rationaliser la gestion.
Eclipse vous aide à réduire les frais généraux et à améliorer la rentabilité en combinant tous les éléments essentiels d'un système de gestion. Eclipse comprend tout, des outils marketing au traitement des formulaires d'accord préremplis. Il propose un personnel d'assistance compétent et amical pour une transition facile vers un nouveau système d'automatisation. Imaginez un système de gestion complet, pris en charge par une équipe d'experts en assurance et en logiciels qui sont prêts à répondre immédiatement à vos questions. Les conversions à partir d'autres systèmes de gestion sont possibles. Système de gestion d'agence qui aide les compagnies d'assurance à effectuer le suivi des politiques, de la documentation, de la comptabilité et du reporting.
Surefyre est la plateforme sur laquelle fonctionne l'assurance. Ce logiciel est utilisé par les assureurs pour travailler en toute transparence avec les agents, saisir facilement les affaires, automatiser la gestion des équipes, souscrire efficacement, gérer les polices et bien plus encore. Cet outil permet aux assureurs et aux agents de se connecter facilement et de faire des affaires sans penser à la technologie. Prenez contact dès aujourd'hui pour savoir comment cette solution fédère le secteur et change la façon dont les affaires sont menées dans le domaine de l'assurance. Solution d'assurance sur le cloud qui aide les agences en matière de gestion des demandes, de souscription, de communication entre les équipes et de reporting personnalisé.
All in one integrated System to optimize and grow your agency. An Add-on to any Agency Management System that helps Agents with sales, engagement, analytics, and mobility. Insurance Agents/Support Teams utilize InsuredMines Agency Portal and Mobile App to manage clients & prospects, offering an omnichannel presence and last-mile connectivity. Helps Insurance ageencies convert, engage and retain clients with its CRM, Sales & Marketing Automation and analytics tool.
Velocity offre une solution tout-en-un d'assurance générale pour les gestionnaires d'assurance, administrateurs de programme, grossistes, transporteurs et grands commerces de détail. Les fonctionnalités clés comprennent la gestion des polices d'assurance, la gestion des réclamations, l'évaluation intégrée, des portails en libre-service (pour agents et assurés), un système de facturation et de comptabilité haut de gamme, la gestion des documents, le reporting, des applications personnalisées/de recherche et développement commercial, une bibliothèque d'API, des options d'intégration, une formation à la configuration, etc. Logiciel d'assurance pour les agents généraux, les administrateurs de programmes et les transporteurs. Gère les évaluations, l'octroi d'assurance, la gestion des documents, la facturation, les réclamations, les portails clients, etc.
As an all-in-one cloud-based solution, BindHQ enables its users to work any time, anywhere, and on any device, and provides configurable and intuitive business workflows that reflect how specialty insurance intermediaries need to conduct business in the 21st century. With a robust reporting capability, fully integrated accounting and compliance modules, and modern user interface designed for simplicity, BindHQ empowers agency owners to transform the way they do business. BindHQ is a SaaS technology provider focused on building and delivering the software, tools, products and insights required to supercha
Solution complète de gestion de votre compagnie d'assurance multirisque et habitation, ISI Enterprise est une suite d'administration de premier ordre pour le secteur de l'assurance des biens et multirisque. Combinant une technologie basée sur un navigateur de pointe et des fonctionnalités absentes des autres solutions, ISI Enterprise intègre l'administration des polices d'assurance, le développement de produits, les déclarations de sinistres, la facturation, la comptabilité, la réassurance, le CRM, un portail agent/courtier et la prise en charge de sous-systèmes, notamment la gestion des connaissances/documents, la numérisation et la fusion de courriers. Solution logicielle intégrée qui gère l'administration des polices d'assurance, les déclarations de sinistre, la facturation, la comptabilité et la réassurance, conçue pour les compagnies d'assurance multirisques et habitation.
Le logiciel pour assureurs basé sur le web tout-en-un pour les assureurs, les agents généraux ou courtiers prospectifs, suit les dernières tendances en matière d'assurance. La suite Business comprend un système de devis/vente en ligne (B2C/B2B2C), un portail de libre-service client, un module de réclamation (mobile) et un back-office complet pour gérer vos clients, vos politiques, vos réclamations, vos ajustements à mi-parcours, etc. Tous les modules de la suite peuvent être demandés individuellement. Il s'agit d'une solution de marque blanche pour préparer vos activités et vous permettre de vous lancer sans investissement initial. Logiciel web tout-en-un comprenant un système de devis/vente en ligne, un portail de service client, un module de réclamation, un administrateur agent général et un back-office.
Enhance the customer experience, eliminate the redundancy, end the frustration. Broker Buddha transforms applications and renewals to make your agency more efficient and profitable. On a platform customized with your own agency branding, you can automate tasks, send forms with pre-loaded information, and knock down road blocks. Eliminate PDFs or endless email chains and replace them with a seamless, simplified journey for both the insured and your agents. Cloud-based software that saves time and enhances the customer experience with interactive, customer-friendly, online smart forms.
Mutual Expert is the insurance management ecosystem created for mutual insurance companies to drive growth by elegantly integrating all aspects of business between the carrier, the agent and the insured. SYSTEM FEATURES Quoting; Claims; Financials; Reports; Third Party Interfaces; Agency Access; Insured Access; Mobile Access; Responsive Web Design Mutual Expert: an insurance ecosystem created for mutual insurance companies; designed to drive growth for you and the next generation.
MGA's, MGU's and insurance companies depend on PolicyFly to grow their distribution and elevate their efficiency by transforming existing programs or launching new ones. PolicyFly provides the most intuitive application experience by accepting submissions online, by email and by document-data ingestion. Bolster application and underwriting quality with numerous 3rd-party data integrations. Our configurable rating system and flexible rating integrations elevate your underwriting speed. Complete P&C policy management platform that brings customers, agents, brokers and underwriters into one digital experience.
Market proven solution since 2004, InsFocus provides insurance companies with a data-warehouse and business-intelligence solution based on InsFocus Insurance Model. The model includes 400 insurance metrics and 200 report templates covering - Sales, Claims, Underwriting, Reinsurance, Finance and Actuarial departments. Information is available as Reports, Dashboards or Lists, covering both analytic and operational information requirements. InsFocus offers expert DW design and BI implementation. Insurance company DW and BI solution based on InsFocus Insurance Model - Sales, Claims, Underwriting, Reinsurance, Finance, Actuarial.
La suite Adaptik ne ressemble à aucun autre ensemble de logiciels d'assurance sur le marché. Intuitives et conviviales, ces solutions d'administration des règles, de tarification, de facturation et de conception de produits permettent aux utilisateurs d'accomplir des tâches critiques en utilisant la configuration plutôt que la programmation. Bénéficiez d'une augmentation spectaculaire de l'agilité opérationnelle et de la rapidité de mise sur le marché des produits nouveaux et existants, ainsi que d'une réduction considérable des coûts et des risques. Avec Adaptik, la complexité devient une opportunité. La suite Adaptik permet aux compagnies d'assurance IARD de transformer même les produits et les branches les plus complexes en opportunités de croissance durable.
Système d'administration d'assurance basé sur le cloud complet et évolutif qui rationalise les processus tels que la souscription, la facturation, etc. Système d'administration d'assurance basé sur le cloud complet et évolutif qui rationalise les processus tels que la souscription, la facturation, etc.
Beautifully designed best-in-class policy, billing, rating, claims, data insights, digital engagement, and distribution management applications Best-in-class policy, billing, rating, claims, data insights, digital engagement, and distribution management applications
P&C system that simplifies insurers routine work with underwriting, claims, marketing and product development tools. P&C system that simplifies insurers routine work with underwriting, claims, marketing and product development tools.
Web Based Modular end to end P&C Policy and Claims Administration System. Designed from the ground up for P&C Insurance lines. Modular systems allows implementation of end-to-end solution or integration into or with existing 3rd party modules as needed. Full API allows bi-directional communication with the core system and various modules. Full customization is available utilizing the INCLUDED web based drag and drop screen designer and the forms/report designers. Web Based Modular end to end P&C Policy and Claims Administration System. includes everything an insurance carrier, MGA, or TPA needs.
Web-based configurable solution; rate/quote, underwriting, workflow, integration and policy management for P&C. Web-based configurable solution; rate/quote, underwriting, workflow, integration and policy management for P&C.
Un outil de documentation mobile et web qui permet la collecte efficace d'informations visuelles et textuelles et l'automatisation des processus. Un outil de documentation mobile et web qui permet la collecte efficace d'informations visuelles et textuelles et l'automatisation des processus.
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BindExpress Suite is an award-winning, end-to-end Policy Administration System built to deliver both personal and commercial lines products to the market quickly, and provide an easy way for agents and insureds to do business. It includes components for Quoting, Policy Issuance, Rating, Automated Underwriting, Business Intelligence, and Billing. The BindExpress Suite also contains tools for workflow design, document and form generation, business rules, and product configuration. Leadingtools and =technology for rating, underwriting, policy issuance and workflow decisi
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Fully integrated Multi-Line, Multi-State, Policy system based on modern and disruptive technology. Single application to rate, quote, issue and manage multi line policies, manage billing and receivables, agencies & commission and Claims. Many features to promote user efficiency, reducing average handling time. Product Suite includes Cognitive Services, BI Reporting, payment gateway and third party services. Product suite has an application integrated BOT which can be the UI for ML/AI. Fully integrated policy system, taking advantage of disruptive technologies, enabling user efficiency and a great customer experience.
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BriteCore offers end-to-end insurance capabilities, including policy administration, claims management, underwriting rules, and rating, agent quoting and inquiry, contact management, billing, imaging, printing, data warehousing, and reporting. Designed as a cloud-native solution, BriteCore is deployed using Amazon Web Service and is continually updated for maximum security, efficiency, and durability at scale. A core software platform for P&C insurers that supports digital transformation, emerging technologies, and new business models.
BUILT FOR DISTRIBUTORS, SPECIFICALLY FOR INSURANCE Vue Distributor Accelerator Suite provides the tools to modernize and optimize your sales channel strategies. This includes modules for Vue Contracting & Compliance (with one-click access to the National PDB), Vue Compensation, and Vue CRM for Insurance Distributors. Vue Distributor Accelerator Suite is preconfigured for Life, Health, and P&C product types to meet each distributors specific requirements Vue Distributor Accelerator Suite provides the tools to modernize and optimize your sales channel strategies.
PRISE packs a scalable and robust portfolio of Product & Policy Management solutions based on a modular approach. You can use it as a fully integrated end-to-end solution or incrementally implement it as you grow. With high-configurability, convenience, and choice, PRISE empowers you to launch new products without writing any code. It is a low-cost, quick-to-implement, modern business platform that is designed to take the pain out of Insurance management. PRISE is a ubiquitous solution suite purpose-built for P&C Insurers
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Unifiez la gestion des avantages individuels, collectifs et volontaires sur une seule plateforme. Unifiez la gestion des avantages individuels, collectifs et volontaires sur une seule plateforme.
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Système Cloud qui permet aux organismes d'assurance PetC de toutes tailles de gérer les processus de règlement, de facturation et de réclamation. Système Cloud qui permet aux organismes d'assurance PetC de toutes tailles de gérer les processus de règlement, de facturation et de réclamation.
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Solution that lets P&S insurers be aware of their clients plans and control insurance claims, policy, and billing processes. Solution that lets P&S insurers be aware of their clients plans and control insurance claims, policy, and billing processes.
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P&C insurance solution for non-life general insurance organizations with multi-branding/ multi-company and customer/agent portals. P&C insurance solution for non-life general insurance organizations with multi-branding/ multi-company and customer/agent portals.
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Policy administration system with quoting engine and real-time POS for MGA's, underwriters, agents and brokers. Policy administration system with quoting engine and real-time POS for MGA's, underwriters, agents and brokers.
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Agency management system enhanced with WebView technology that logs agents in to 130 carrier websites automatically. Agency management system enhanced with WebView technology that logs agents in to 130 carrier websites automatically.
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As a licensed BaFin insurer, ELEMENT carries the risk whilst also offering fully digital white label or API based products, actuarial calculations, underwriting, policy administration, claims management and customer service. Our product engine allows partners to offer bespoke insurance products for a range of different use-cases and risks, which can be white-labeled. Digital insurer with the insurance license for the property and casualty sector.
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Provides flexible, cloud-based policy, rating, billing, claims, and customer software solutions. Provides flexible, cloud-based policy, rating, billing, claims, and customer software solutions.
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Correspondence enables insurers to create, approve and deliver regulatory compliant, accurate and personalized claims correspondence. Correspondence enables insurers to create, approve and deliver regulatory compliant, accurate and personalized claims correspondence.
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DRC RS X Rating offers the fastest, most accurate and cost-effective path to transform insurance products from concept to production. Starting with Excel, RS X delivers complete enterprise solutions for rating and rollout to dramatically accelerate the rating development cycle. With RS X Rating, there is also RS X Analyzer where you can expedite your workflow with no restrictions on the kinds, variations or amounts of data. RS X Rating allows business users who price risks and model products in Microsoft Excel® workbooks with minimal need for programming
ClarionDoor's CD Digital Distribution Suite solves the challenges of product innovation, point of sale, and distribution to enable insurers to focus more on product innovation than implementation. With an API-First architecture and operating exclusively on AWS, there is nothing to install, no infrastructure to manage, no coding required, and zero downtime on product updates. Create, Launch, Distribute futurefast with simplicity using CD Digital Distribution Suite. An API-First, cloud-native insurance application that solves the challenges with product innovation, distribution, and point of sale.
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Designed specific to the insurance industry, InsurBot provides a configurable AI based virtual assistant. Leveraging Codeobjects vast expertise in insurance, cloud, AI and machine learning. Insurbot delivers solutions that are technology agnostic, quick to deploy, highly scalable, and easy to configure and maintain. We deliver the products that insurance companies need to elevate their customer experience Insurance specific AI based Virtual Assistant. Technology Agnostic, Highly scalable and quick to deploy.
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GO-INSUR is the go-to Quote & Buy solution for insurers, brokers and MGAs, enabling businesses to leave their cumbersome legacy systems behind, and embrace a cloud-based policy administration system that's agile, robust and rapidly scalable. Built by one of the UK's leading digital insurance specialists whose existing client base includes Marsh, Legal & General, British Friendly and Hiscox, GO-INSUR gives your business the control and confidence to rapidly distribute new products with ease. Get new products to market faster, unlock revenue and achieve greater ROI with GO-INSUR - an innovative digital insurance platform.
Solution used to execute a number of core policy processes including rating, quoting, binding, issuing, endorsements, and renewals. Solution used to execute a number of core policy processes including rating, quoting, binding, issuing, endorsements, and renewals.
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RentalGuardian is a comprehensive renters insurance software platform working directly with property managers RentalGuardian is a comprehensive renters insurance software platform working directly with property managers
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InsureEdge is insurance software for property and casualty policies covering details and automated renewal features. It supports both direct and broker/agency bill for all lines of business with comprehensive process for managing the claims workflow. The transactions are posted in real-time supported with multi-layered company structures. It supports multi-currency capabilities and captures the first notice of loss as soon as the loss occurs to manage data for taking required actions. InsureEdge supports property and casualty policies covering details & automated renewal features with managing claims workflow.
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Adjustify is a video calling application that allows adjusters to connect with policyholders to inspect property and auto damage remotely. Schedule a call with your customer to connect digitally on the mobile app. During video calls access the customer's phone features to capture unlimited photos. Adjustify is a video calling tool for professionals to conduct on-site inspections or in-home meetings remotely and capture photos.
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Web-based platform that provides businesses in the P&C insurance industry with tools to manage claims and interact with policyholders. Web-based platform that provides businesses in the P&C insurance industry with tools to manage claims and interact with policyholders.
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Property & Casualty Content Packages, a part of the Zywave Content Cloud, built for insurance agencies and brokers. The industrys widest library of P&C resources designed by industry experts to cover any commercial insurance issue, including risk management, workers comp, safety and compliance. Property & Casualty Content Packages, a part of the Zywave Content Cloud. The insurance industry's widest library of P&C resources.