Logiciels de communication cloud

Les plateformes de communication sur le cloud fournissent des applications et des services vocaux, vidéo et de messagerie en temps réel via le cloud.

Pourquoi Capterra est gratuit
CloudTalk est une solution cloud pour call centers complète et prête à l'emploi en quelques minutes. Elle aide les entreprises intelligentes à proposer un support client exceptionnel et à augmenter leurs ventes. Que vous employiez plusieurs agents occupés ou que vous gériez des appels téléphoniques plutôt rarement, CloudTalk s'adaptera pleinement à vos besoins et à la taille de votre entreprise. Le logiciel s'intègre à votre service d'assistance et vos solutions e-commerce ou CRM préférés. Accédez instantanément aux numéros de téléphone de plus de 60 pays. N'hésitez pas à essayer gratuitement CloudTalk en action. En savoir plus sur CloudTalk CloudTalk est un système de téléphonie basé sur le cloud pour les équipes de support et de vente. Découvrez une gestion des appels simple et amusante ! Obtenez votre version d'essai gratuite dès aujourd'hui ! En savoir plus sur CloudTalk
Bitrix24 est une plateforme gratuite de collaboration et de communication cloud de premier plan utilisée par plus de 4 millions d'organisations dans le monde. Disponible dans le cloud et sur site, elle offre des outils de communication, de gestion de tâches et de projets, de collaboration sociale et de motivation des collaborateurs, la discussion en groupe, des calendriers partagés, etc. Bitrix24 est entièrement gratuit pour les équipes comptant jusqu'à 12 collaborateurs et vous pouvez acheter un nombre illimité d'utilisateurs pour seulement 199 dollars par mois. En savoir plus sur Bitrix24 Bitrix24 est la plateforme gratuite n° 1 pour la collaboration et la communication cloud utilisée par 4 millions d'entreprises. Cloud, mobile et open source. En savoir plus sur Bitrix24
Envoi de messages et partage de fichiers en temps réel : l'envoi de messages en temps réel vous permet de prendre des décisions rapidement. Vous pouvez partager tous types de formats de fichier. Canaux : utilisez différents canaux pour chaque équipe individuelle. Les canaux éliminent la nécessité d'organiser des réunions inutiles, en veillant à ce que tout le monde soit bien informé. Appels audio et vidéo : les utilisateurs peuvent initier des appels audio et vidéo à partir de la fenêtre de messagerie. Les appels vidéo peuvent réunir jusqu'à 100 participants. Historique de messagerie doté d'une fonction de recherche : la recherche avancée vous permet de rechercher et de trouver tout type de fichier ou d'information. En savoir plus sur Zoho Cliq Cliq vous permet de communiquer, de collaborer et de vous mettre d'accord avec votre équipe en toute simplicité. Restez en contact où que vous soyez. En savoir plus sur Zoho Cliq
Freshcaller est un système PBX cloud qui vous permet d'acheter des numéros de téléphone locaux et gratuits dans plus de 40 pays. Votre équipe peut ainsi engager des conversations contextuelles avec vos appelants. Freshcaller est le call center idéal pour les start-up et les petites équipes. Avec Freshcaller, les entreprises peuvent choisir d'enregistrer toutes leurs conversations téléphoniques et permettre aux superviseurs d'écouter et de parler aux clients en temps réel. En savoir plus sur Freshcaller Freshcaller est une solution de call centers basée sur le cloud qui vous permet de dimensionner votre entreprise sans avoir à se soucier de la complexité. En savoir plus sur Freshcaller
VeryConnect fournit une plateforme qui réunit la gestion des anciens élèves, l'engagement des anciens élèves et les dons. Cette technologie fiable vous aide à gagner du temps et à livrer de la valeur à vos anciens élèves. Vous payez uniquement pour les fonctionnalités dont vous avez besoin, à partir de 160 livres par mois. L'équipe de cette solution est basée au Royaume-Uni. Demandez une démo gratuite dès aujourd'hui pour voir comment VeryConnect peut stimuler votre association d'anciens élèves. En savoir plus sur VeryConnect Logiciel qui vous aide pour la gestion et l'engagement des anciens élèves et pour les dons en retour. Demander une démo aujourd'hui. En savoir plus sur VeryConnect
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Cloud communications platform that brings real-time analytics, virtual contact center, and unified communications into single solution. Cloud communications platform that brings real-time analytics, virtual contact center, and unified communications into single solution.
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Fournit des API simples, dont le tarif est basé sur l'utilisation, qui permettent aux entreprises de créer des applications voix et SMS évolutives et fiables pour le web ou les appareils mobiles. Fournit des API simples, dont le tarif est basé sur l'utilisation, qui permettent aux entreprises de créer des applications voix et SMS évolutives et fiables pour le web ou les appareils mobiles.
Entièrement gratuite ! Glip est une application de messagerie et de collaboration qui fournit un espace de travail d'équipe unique et unifié. Avec Glip, votre équipe et vous travaillerez, communiquerez et collaborerez plus rapidement et plus efficacement que jamais. Les e-mails, les discussions dispersées et les ressources disjointes sont considérablement réduits au fur et à mesure que vos équipes communiquent et partagent des fichiers, des tâches et des calendriers. Vos équipes seront plus productives en utilisant leurs appareils préférés à tout moment et en tout lieu dans l'espace de travail d'équipe Glip. Une plateforme de collaboration qui inclut une messagerie en ligne (vidéo et texte) et de puissantes fonctions de recherche facilitant la récupération de fichiers.
Say goodbye to complicated legacy systems and hello to cutting-edge technology with a secure, one-stop solution for all your communications needs. Your teams will have all the accessibility they need to seamlessly communicate and collaborate from anywhere, becoming more productive, effective, and efficient as a result. Your teams can collaborate using their favourite devices anytime, anyplace all within your team collaboration software.
Bandwidth is a software company with APIs that make it easy to embed voice, messaging, and 9-1-1 access into software and applications. We're transforming the way people communicate and challenging the standards of old telecom. We power some of the most important communications technologies on the market today- companies like Google, Skype and Ring Central to name a few. Bandwidth provides APIs that make it easy to embed voice calling, text messaging, and 9-1-1 access into software and applications.
La plateforme d'API voix et SMS de Plivo et les services de télécommunication globaux permettent d'accéder à des communications cloud de qualité à moindre coût. Les API HTTP de Plivo permettent aux entreprises d'ajouter des fonctionnalités vocales et SMS à n'importe quelle application web ou mobile en utilisant n'importe quel langage web standard. La plateforme simplifie la complexité des activités de téléphonie en un service avec une infrastructure simple : l'entreprise se charge de tout, de la gestion des opérateurs, à la qualité de la communication et à la livrabilité des messages, en passant par une assistance technique d'urgence disponible 24h/24, 7j/7. Plateforme d'API personnalisable pour créer des applications vocales et SMS fiables et globales à des prix bas et sans contrat de service opérateur.
Solution de visioconférence omnicanal pour les équipes de travail dispersées et les présentateurs cherchant à se connecter à de nombreux publics. Solution de visioconférence omnicanal pour les équipes de travail dispersées et les présentateurs cherchant à se connecter à de nombreux publics.
Ce Portail de contrôle des missions (Mission Control Portal) et l'API vous permettent d'intégrer, de gérer et d'analyser facilement tous vos besoins en matière de fonctions vocales et de messagerie. Commencez par authentifier votre compte et ajouter des connexions avec une authentification SIP unique pour activer le contrôle multiclient. Achetez des numéros pour les appels entrants, la création de jonctions SIP pour autoriser les appels sortants et l'attribution de connexions aux profils d'appels pour une évolutivité à la demande. Telnyx fournit des services vocaux, de messagerie et d'IP pour les applications et les entreprises de communication de nouvelle génération.
Quiq helps brands present their customers with consistently jaw-dropping customer experiences across SMS/text messaging, rich messaging, web chat, and social channels. With Quiqs Conversational Engagement Platform, companies can easily orchestrate commerce and service conversations involving both bots and humans. For more information about Quiq, go to www.goquiq.com. Quiq sells messaging and live chat solutions to help companies and consumers engage over digital channels.
MiCloud Connect lets you move communications and collaboration to the cloud with confidence. Secure and flexible cloud phone services and unified communications.
JivoChat is a business messenger solution that gives your sales team the tools it needs to sell more effectively. Create scalable growth using JivoChat features such as smart triggers, advanced callback systems, and business phone telephony. Engage with clients using your website, email, phone calls, and your favorite social media messengers. Even while you¿re offline, website visitors can leave a record of messages for you. Use JivoChat to convert your website visitors into clients today! Business messenger with multi channel could communication platform. Convert your visitors into clients today
Système cloud de téléphonie complet permettant aux entreprises de prendre des appels et des messages texte sur les appareils mobiles et fixes.
Broadvoice lets you communicate anywhere in the world. With our platform, there is no costly hardware and no need for multiple phone providers just cost-saving, cutting-edge cloud phone technology. Customizable, flexible, scalable, intuitive. These are more than just buzz words for us. Everything you need is conveniently stored in the cloud and securely routed by our data network so your employees can connect and collaborate seamlessly, anytime, anywhere, on any device. Broadvoice's platform is everything a small to medium business would need to grow, change & adapt to an ever-evolving business world.
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Whether you want to deliver Unified Communications, enterprise telephony, or a fully-featured contact center, VoipNow is the right platform for you. Due to its high availability and scalability, you will offer your customers a robust enterprise PBX, advanced telephony, voice and video, presence, instant messaging, contact center features, conferencing, mobility and more. The platform comes with rapid set-up, comprehensive feature set, integrated charging and billing, pay-as-you-go licensing. High-performance enterprise communication platform for delivering Unified Communications and Collaboration services
Conçu pour créer des applications vocales dans le cloud offrant un contrôle des appels, des conférences vocales, un enregistrement des appels, des menus vocaux, etc. Conçu pour créer des applications vocales dans le cloud offrant un contrôle des appels, des conférences vocales, un enregistrement des appels, des menus vocaux, etc.
IMIconnect is an enterprise cloud communications platform. It opens up access to customers anywhere in the world on any channel - SMS, RCS, push, in-app, WhatsApp, Facebook & other messaging apps, and allows customer interactions to be orchestrated with backend systems. A visual drag-&-drop builder allows you to build and launch flows that work across channels and systems. Developers, product managers & architects use IMIconnect to accelerate their digital transformation projects. IMIconnect is an Enterprise CPaaS platform that enables rapid automation of multi-channel customer journeys.
thinQ offre un contrôle complet sur chaque aspect du trafic vocal entrant et sortant des entreprises. Grâce à son moteur innovant de routage à moindre coût (LCR) et au seul LCR gratuit du marché, thinQ permet aux entreprises de tirer parti des tarifs d'appel optimisés de nombreux fournisseurs grâce à la reprise après sinistre, à l'équilibrage de charge et aux analyses d'appels intégrées au logiciel. Les services de génération d'appel permettent également aux entreprises de commander des numéros locaux et gratuits, tout en activant les fonctionnalités SMS/MMS, CNAM et LRN. thinQ offre un contrôle complet sur chaque aspect des communications entrantes et sortantes des entreprises via une plateforme cloud puissante.
iFlyChat is a real-time chat software for community apps. We are helping communities with the in-app messaging problem and provide peer-to-peer chat, group chat, and open channel to drive conversion, engagement, and retention. Our mobile friendly chat software can be installed in a few clicks on any web app and comes equipped with moderation tools to ban trolls and inappropriate content. It is used in various industries such as education, healthcare, finance, entertainment & media, etc. iFlyChat is real-time chat SDK and messaging API for web and mobile apps.
Australia's Premier 13, 1300, 1800 and Smart Number Provider. Australia's Premier 13, 1300, 1800 and Smart Number Provider.
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Whether you want to have one conversation, or one million, our low-code software and intuitive APIs will make it happen, enabling you to send real-time communications to your customers in a matter of moments. From small businesses, to global enterprises, weve helped thousands of clients expand and enrich their messaging channels, without the headache. Extend existing system capability, build a new platform from scratch, or use our ready-to-go software. With Comapi powering your communications Comapi is a communications software that offers features such as live chat, SMS, app messaging and push notifications
Whether you are a Service provider or Enterprise, Restcomm as a CPaaS lets you add real-time communications features (Voice and SMS) to your own application with no need to build complex telecom infrastructure and interfaces. Regardless of whether you are using Voice or SMS for conducting marketing campaigns, P2P communications or as a service you need for your existing platform. Next generation cloud communication platform that allows for the easy building of voice, video, and messaging applications.

par Ameyo Emerge

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Ameyo Emerge is a Cloud based Contact Center platform that helps you integrate seamlessly across channels including Voice, Mobile, Social, Chat, Email and SMS. Our solution provides transformational insights into contact center operations and helps you deliver more personalized experiences. No hardware or coding required. Easy to deploy, Easy to Use and Easy to Manage. It is already helping the next generation disruptive businesses start and scale-up with ease. Ameyo Emerge Cloud Contact Center Software ensures scalability and flexibility with reduced cost of operations & quicker time to market

par eCourtDate

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Court date and legal event reminders via SMS, email, and Facebook messenger. Court date and legal event reminders via SMS, email, and Facebook messenger.

par VoiceSage

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Rendez l'engagement client plus efficace grâce à des conversations proactives et intelligentes avec vos clients. Engagement client plus intelligent

par Whispir

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Whispir is a cloud platform for automating intelligent, rich communications. Whispir is a cloud platform for automating intelligent, rich communications.
APIs delivering user verification, communications, and mobile identity. Authenticate users, improve CX, and send SMS and voice notifications through access to a platform built for the largest brands in the world. Be a hero - save money AND improve quality. SMS, voice & mobile identity API solutions built on the backbone of one of the world's leading telecommunications providers.
Cette solution de communications unifiées offre une messagerie instantanée, des conférences, un enregistrement des appels, des appels vidéo, une reprise après sinistre intégrée et plus pour vos communications d'entreprise. Cette solution de communications unifiées offre une messagerie instantanée, des conférences, des appels vidéo et plus pour vos communications d'entreprise.

par Ribbon

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Real-time communications solution for embedding voice, messaging, video, screen sharing, and more into mobile and web applications. Real-time communications solution for embedding voice, messaging, video, screen sharing, and more into mobile and web applications.

par IntelePeer Cloud Communications

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Streamline your business processes with cloud-based faxing, cloud calling, messaging, and advanced voice recognition functionality. Streamline your business processes with cloud-based faxing, cloud calling, messaging, and advanced voice recognition functionality.

par Wavecell

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Wavecell, Asias leading cloud communications platform, helps businesses to enhance customer experience by offering SMS, Chat Apps, Video Interaction and Voice solutions for any platform. Our strength lies in offering cloud-based multi-channel communications for developers and enterprises to build better services by integrating our APIs and leveraging on our ready-to-use SaaS tools. Wavecell helps businesses enhance customer experience through SMS, Chat Apps, Video Interaction and Voice solutions.

par Benemen

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Cloud-based communication solution that brings business intelligence, unified communications, and mobile capabilities into the cloud. Cloud-based communication solution that brings business intelligence, unified communications, and mobile capabilities into the cloud.
Communication app development platform that makes it possible to embed voice and messaging features to your current communication apps. Communication app development platform that makes it possible to embed voice and messaging features to your current communication apps.

par Vyke Holding

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An app that provides additional mobile phone numbers, low cost calls and messaging without the need for an extra SIM card. An app that provides additional mobile phone numbers, low cost calls and messaging without the need for an extra SIM card.

par Magna5

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Magna5 is a cloud-based system with powerful features such as auto attendant, unified messaging, video conferencing, and more. Magna5 is a cloud-based system with powerful features such as auto attendant, unified messaging, video conferencing, and more.
Ready-made connectors to financial and government services with a simple way to embed analytics. Quickly connect and reuse complex data integrations to speed up your time to market. Some features are Document production, E signature, Identity, Online dialogue, Economic analysis, Robotic Process Automation (RPA), Decision automation, Know Your Customer (KYC), Anti Money Laundering (AML), Debt collection, Government integrations, Core banking system integration and Financial calculations. Ready-made connectors to financial and government services with simple embed analytics. Quickly connect and speed up time to market.
Le standard téléphonique virtuel de Fonvirtual est un système téléphonique qui est hébergé dans le cloud et qui se charge de gérer les appels internes et externes d'une entreprise, efficacement grâce aux multiples fonctionnalités personnalisées. Disposer d'un standard virtuel vous permettra de gérer vos appels de façon intelligente et dotera votre entreprise d'une image beaucoup plus professionnelle. Le standard téléphonique virtuel Fonvirtual est un système de gestion des communications téléphoniques, hébergé dans le cloud

par Amio

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Amio enables multi-channel messaging/build multi-channel chatbots using a simple, unified API that takes away the hassle of building atop multiple APIs and keeping up with their constant changes. Our powerful API supports core features of messaging platform like Messenger, Viber and SMS. They come with a toolbox complete with Postman Collections and powerful SDKs. The API integrates with NLP providers (Wit.ai and IBM Watson) and Analytics tools (Botanalytics) to ease your development. Ease your messaging development. Powered with a multi-channel API. A full toolbox for developers equipped with 3rd party integration.
You can create live group chat rooms for anything and embed them as standalone widgets or along with your liveblogs. Invite your team to have them engage with your visitors and help moderate the discussion. Choose where you want your live group chat room to be displayed and customize to match with your website design. Supports devices from desktop to mobile, including Google AMP. Supports 17 languages and counting. Grow your audience by creating live group chat rooms around specific topics or attach them to your liveblogs.
The Cloud-PBX is operated out of the cloud via internet, which means that no hardware is required by the customer. The calls are established via VoIP connection, which enables a variety of new functions. The users are set up as extensions including phone numbers. Afterwards they can initiate incoming and outgoing calls with an IP telephone, headset with a PC/laptop incl. softphone or via the smartphone. Furthermore, the integrated ACD offers individual solutions for your call center. With its Cloud-PBX TENIOS offers a software-based, virtual business phone system including ACD within the NGN (next-generation-network)

par Rival Technologies

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Allows companies to send conversational chat surveys via Facebook Messenger, SMS and web browsers. Allows companies to send conversational chat surveys via Facebook Messenger, SMS and web browsers.
Cloud-based global communication platform that lets you reach, engage and manage customer communications. Cloud-based global communication platform that lets you reach, engage and manage customer communications.

par Infinite Convergence

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NetSfere is a secure enterprise messaging service NetSfere is a secure enterprise messaging service