Logiciels de communication cloud

Les plateformes de communication sur le cloud fournissent des applications et des services vocaux, vidéo et de messagerie en temps réel via le cloud.

Pourquoi Capterra est gratuit
CloudTalk est une solution cloud pour call centers complète et prête à l'emploi en quelques minutes. Elle aide les entreprises intelligentes à proposer un support client exceptionnel et à augmenter leurs ventes. Que vous employiez plusieurs agents occupés ou que vous gériez des appels téléphoniques plutôt rarement, CloudTalk s'adaptera pleinement à vos besoins et à la taille de votre entreprise. Le logiciel s'intègre à votre service d'assistance et vos solutions e-commerce ou CRM préférés. Accédez instantanément aux numéros de téléphone de plus de 60 pays. N'hésitez pas à essayer gratuitement CloudTalk en action. En savoir plus sur CloudTalk CloudTalk est un système de téléphonie basé sur le cloud pour les équipes de support et de vente. Découvrez une gestion des appels simple et amusante ! Obtenez votre version d'essai gratuite dès aujourd'hui ! En savoir plus sur CloudTalk

par CommBox

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CommBox est une plateforme tout-en-un de support client et de messagerie. Elle est conçue pour vous aider à créer un dialogue efficace entre vos clients et vous. En tant que plateforme entièrement ouverte, personnalisée et sécurisée, CommBox vous offre une communication omnicanale transparente entre vos clients et les équipes marketing, informatiques, commerciales et de support client, partout et à tout moment quand vous en avez besoin, à l'aide de robots, e-mails, messageries instantanées, vidéos, voix, SMS, réseaux sociaux et autres canaux digitaux. En savoir plus sur CommBox.io Plateforme tout-en-un de support client et de messagerie. Elle est conçue pour vous aider à créer un dialogue efficace entre vos clients et vous. En savoir plus sur CommBox.io
Bitrix24 est une plateforme gratuite de collaboration et de communication cloud de premier plan utilisée par plus de 4 millions d'organisations dans le monde. Disponible dans le cloud et sur site, elle offre des outils de communication, de gestion de tâches et de projets, de collaboration sociale et de motivation des collaborateurs, la discussion en groupe, des calendriers partagés, etc. Bitrix24 est entièrement gratuit pour les équipes comptant jusqu'à 12 collaborateurs et vous pouvez acheter un nombre illimité d'utilisateurs pour seulement 199 dollars par mois. En savoir plus sur Bitrix24 Bitrix24 est la plateforme gratuite n° 1 pour la collaboration et la communication cloud utilisée par 4 millions d'entreprises. Cloud, mobile et open source. En savoir plus sur Bitrix24
Envoi de messages et partage de fichiers en temps réel : l'envoi de messages en temps réel vous permet de prendre des décisions rapidement. Vous pouvez partager tous types de formats de fichier. Canaux : utilisez différents canaux pour chaque équipe individuelle. Les canaux éliminent la nécessité d'organiser des réunions inutiles, en veillant à ce que tout le monde soit bien informé. Appels audio et vidéo : les utilisateurs peuvent initier des appels audio et vidéo à partir de la fenêtre de messagerie. Les appels vidéo peuvent réunir jusqu'à 100 participants. Historique de messagerie doté d'une fonction de recherche : la recherche avancée vous permet de rechercher et de trouver tout type de fichier ou d'information. En savoir plus sur Zoho Cliq Cliq vous permet de communiquer, de collaborer et de vous mettre d'accord avec votre équipe en toute simplicité. Restez en contact où que vous soyez. En savoir plus sur Zoho Cliq
Freshcaller est un système PBX cloud qui vous permet d'acheter des numéros de téléphone locaux et gratuits dans plus de 40 pays. Votre équipe peut ainsi engager des conversations contextuelles avec vos appelants. Freshcaller est le call center idéal pour les start-up et les petites équipes. Avec Freshcaller, les entreprises peuvent choisir d'enregistrer toutes leurs conversations téléphoniques et permettre aux superviseurs d'écouter et de parler aux clients en temps réel. En savoir plus sur Freshcaller Freshcaller est une solution de call centers basée sur le cloud qui vous permet de dimensionner votre entreprise sans avoir à se soucier de la complexité. En savoir plus sur Freshcaller
VeryConnect fournit une plateforme qui réunit la gestion des anciens élèves, l'engagement des anciens élèves et les dons. Cette technologie fiable vous aide à gagner du temps et à livrer de la valeur à vos anciens élèves. Vous payez uniquement pour les fonctionnalités dont vous avez besoin, à partir de 160 livres par mois. L'équipe de cette solution est basée au Royaume-Uni. Demandez une démo gratuite dès aujourd'hui pour voir comment VeryConnect peut stimuler votre association d'anciens élèves. En savoir plus sur VeryConnect Logiciel qui vous aide pour la gestion et l'engagement des anciens élèves et pour les dons en retour. Demander une démo aujourd'hui. En savoir plus sur VeryConnect

par Jive Communications

(743 avis)
**Offre limitée** Obtenez GoTomeeting Pro pour tout achat d'un compte utilisateur Jive Voice. Le système téléphonique, le softphone et les produits de centre d'appels professionnels de Jive sont tous basés sur le cloud et ne rajoutent donc aucun équipement supplémentaire afin que vous et votre équipe puissiez travailler où que vous soyez tout en réduisant les dépenses inutiles. Tirez parti de la suite de fonctionnalités VoIP hébergées de Jive, notamment un nombre illimité de boîtes vocales, des standards automatiques, des appels locaux et longues distances et plus encore ! Le système téléphonique hébergé le mieux noté, offrant un routage d'appels simplifié, l'intégration aux postes de travail, un accès à distance, un fax en ligne et bien plus encore.
Fournit des API simples, dont le tarif est basé sur l'utilisation, qui permettent aux entreprises de créer des applications voix et SMS évolutives et fiables pour le web ou les appareils mobiles. Fournit des API simples, dont le tarif est basé sur l'utilisation, qui permettent aux entreprises de créer des applications voix et SMS évolutives et fiables pour le web ou les appareils mobiles.
Entièrement gratuite ! Glip est une application de messagerie et de collaboration qui fournit un espace de travail d'équipe unique et unifié. Avec Glip, votre équipe et vous travaillerez, communiquerez et collaborerez plus rapidement et plus efficacement que jamais. Les e-mails, les discussions dispersées et les ressources disjointes sont considérablement réduits au fur et à mesure que vos équipes communiquent et partagent des fichiers, des tâches et des calendriers. Vos équipes seront plus productives en utilisant leurs appareils préférés à tout moment et en tout lieu dans l'espace de travail d'équipe Glip. Une plateforme de collaboration qui inclut une messagerie en ligne (vidéo et texte) et de puissantes fonctions de recherche facilitant la récupération de fichiers.
Say goodbye to complicated legacy systems and hello to cutting-edge technology with a secure, one-stop solution for all your communications needs. Your teams will have all the accessibility they need to seamlessly communicate and collaborate from anywhere, becoming more productive, effective, and efficient as a result. Your teams can collaborate using their favourite devices anytime, anyplace all within your team collaboration software.

par Bandwidth.com

(111 avis)
Bandwidth is a software company with APIs that make it easy to embed voice, messaging, and 911 access into software and applications. We're transforming the way people communicate and challenging the standards of old telecom. We power some of the most important communications technologies on the market today- companies like Google, Skype and Ring Central to name a few. Bandwidth provides APIs that make it easy to embed voice calling, text messaging, and 911 access into software and applications.
La plateforme d'API voix et SMS de Plivo et les services de télécommunication globaux permettent d'accéder à des communications cloud de qualité à moindre coût. Les API HTTP de Plivo permettent aux entreprises d'ajouter des fonctionnalités vocales et SMS à n'importe quelle application web ou mobile en utilisant n'importe quel langage web standard. La plateforme simplifie la complexité des activités de téléphonie en un service avec une infrastructure simple : l'entreprise se charge de tout, de la gestion des opérateurs, à la qualité de la communication et à la livrabilité des messages, en passant par une assistance technique d'urgence disponible 24h/24, 7j/7. Plateforme d'API personnalisable pour créer des applications vocales et SMS fiables et globales à des prix bas et sans contrat de service opérateur.
Solution de visioconférence omnicanal pour les équipes de travail dispersées et les présentateurs cherchant à se connecter à de nombreux publics. Solution de visioconférence omnicanal pour les équipes de travail dispersées et les présentateurs cherchant à se connecter à de nombreux publics.
Ce Portail de contrôle des missions (Mission Control Portal) et l'API vous permettent d'intégrer, de gérer et d'analyser facilement tous vos besoins en matière de fonctions vocales et de messagerie. Commencez par authentifier votre compte et ajouter des connexions avec une authentification SIP unique pour activer le contrôle multiclient. Achetez des numéros pour les appels entrants, la création de jonctions SIP pour autoriser les appels sortants et l'attribution de connexions aux profils d'appels pour une évolutivité à la demande. Telnyx fournit des services vocaux, de messagerie et d'IP pour les applications et les entreprises de communication de nouvelle génération.
Quiq helps brands present their customers with consistently jaw-dropping customer experiences across SMS/text messaging, rich messaging, web chat, and social channels. With Quiqs Conversational Engagement Platform, companies can easily orchestrate commerce and service conversations involving both bots and humans. For more information about Quiq, go to www.goquiq.com. Quiq sells messaging and live chat solutions to help companies and consumers engage over digital channels.

par Mitel Networks

(26 avis)
MiCloud Connect lets you move communications and collaboration to the cloud with confidence. Secure and flexible cloud phone services and unified communications.
JivoChat is a business messenger solution that gives your sales team the tools it needs to sell more effectively. Create scalable growth using JivoChat features such as smart triggers, advanced callback systems, and business phone telephony. Engage with clients using your website, email, phone calls, and your favorite social media messengers. Even while you¿re offline, website visitors can leave a record of messages for you. Use JivoChat to convert your website visitors into clients today! Business messenger with multi channel could communication platform. Convert your visitors into clients today
The complete enterprise-grade, mobile-enabled, cloud-native communications service. Simplify operations, gain flexibility to scale, improve user support and reduce the cost of communications and collaboration for your business with an all-in solution that includes a cloud-based phone system, text messaging, chat, HD video and online collaboration. An advanced collaboration technology designed for all meeting needs including town halls, webinars and more. Enterprise-grade, mobile-enabled, cloud-native communications with cloud-based phone, chat, HD video and online collaboration.

par VirtualPBX

(21 avis)
VirtualPBX peut faire fonctionner votre système téléphonique professionnel en 5 minutes. Il contient des options VoIP, analogiques, pour smartphones, WebRTC, SIP Trunking et des options d'appel. Ce système téléphonique basé sur le cloud vous permet d'économiser entre 40 % et 80 % par rapport aux systèmes téléphoniques classiques. Vos employés peuvent également travailler partout où il y a une connexion Internet pour que votre entreprise ne s'arrête pas. Ce support technique basé aux États-Unis est disponible 24h/24, 7j/7 pour répondre à vos questions. Essayez-le dès aujourd'hui ! Économisez de 40 % à 80 % sur les systèmes téléphoniques professionnels traditionnels. Il contient des options VoIP, analogiques, pour smartphones, WebRTC, SIP Trunking et des options d'appel.
Système cloud de téléphonie complet permettant aux entreprises de prendre des appels et des messages texte sur les appareils mobiles et fixes.
La plateforme d'intranet social et collaboratif tout-en-un, spécialement conçue pour les entreprises qui travaillent avec G Suite de Google. La plateforme optimisée par technologie cloud regroupe l'intranet, la collaboration et le réseautage social en une solution unifiée. Happeo permet de montrer l'importance véritable de la communication et la motivation des collaborateurs et a été primé pour sa convivialité, ses meilleures intégrations à l'espace de travail et sa facilité de mise en œuvre. Regardez la vidéo de démonstration complète ou demandez-en une en direct ! Plateforme numérique tout-en-un de communication sur le lieu de travail et l'intranet social, conçue pour fonctionner de manière transparente avec Google G Suite.

par Broadvoice

(15 avis)
Broadvoice lets you communicate anywhere in the world. With our platform, there is no costly hardware and no need for multiple phone providers just cost-saving, cutting-edge cloud phone technology. Customizable, flexible, scalable, intuitive. These are more than just buzz words for us. Everything you need is conveniently stored in the cloud and securely routed by our data network so your employees can connect and collaborate seamlessly, anytime, anywhere, on any device. Broadvoice's platform is everything a small to medium business would need to grow, change & adapt to an ever-evolving business world.
Cloud communications platform that brings real-time analytics, virtual contact center, and unified communications into single solution. Cloud communications platform that brings real-time analytics, virtual contact center, and unified communications into single solution.
Complete Work Management Platform for companies that need to control tasks, projects and processes. Minimize busywork and maximize profitability. A time-centered task, project and workflow management solution, complete with beautiful dashboards and powerful AI enabled reports.
Cloud communications platform that brings real-time analytics, virtual contact center, and unified communications into single solution. Cloud communications platform that brings real-time analytics, virtual contact center, and unified communications into single solution.

par Channelize.io

(12 avis)
Channelize.io Messaging API & Chat SDK provides In-App Messaging for Web & Mobile Apps. It integrates real-time, rich & engaging Text Chat, Video and Voice Calling experiences directly into your digital products. Powering In-App Communication into digital products to increase User Engagement and Enable New Revenue Streams.
Whether you want to deliver Unified Communications, enterprise telephony, or a fully-featured contact center, VoipNow is the right platform for you. Due to its high availability and scalability, you will offer your customers a robust enterprise PBX, advanced telephony, voice and video, presence, instant messaging, contact center features, conferencing, mobility and more. The platform comes with rapid set-up, comprehensive feature set, integrated charging and billing, pay-as-you-go licensing. High-performance enterprise communication platform for delivering Unified Communications and Collaboration services
Chatbox is a bi-directional messaging platform that businesses leverage to operate and automate personalized, results-oriented conversations across SMS texting, chat and social messaging channels. Chatbox Instant Apps facilitate hyper-personalized customer experiences at scale, syncing data in real time to CRM and back-end data sources. Launch bi-directional sms text conversations within one minute, NLP-enhanced automations within one hour and Instant Apps within a day.
Conçu pour créer des applications vocales dans le cloud offrant un contrôle des appels, des conférences vocales, un enregistrement des appels, des menus vocaux, etc. Conçu pour créer des applications vocales dans le cloud offrant un contrôle des appels, des conférences vocales, un enregistrement des appels, des menus vocaux, etc.
IMIconnect is an enterprise cloud communications platform. It opens up access to customers anywhere in the world on any channel - SMS, RCS, Email, Push, In-app, Apple Business Chat, WhatsApp & other channels, and allows customer interactions to be orchestrated with backend systems. A visual drag-&-drop builder allows you to build and launch flows that work across channels and systems. Developers, product managers & architects use IMIconnect to accelerate their digital transformation projects. IMIconnect is an Enterprise CPaaS platform that enables rapid automation of multi-channel customer journeys.
thinQ offre un contrôle complet sur chaque aspect du trafic vocal entrant et sortant des entreprises. Grâce à son moteur innovant de routage à moindre coût (LCR) et au seul LCR gratuit du marché, thinQ permet aux entreprises de tirer parti des tarifs d'appel optimisés de nombreux fournisseurs grâce à la reprise après sinistre, à l'équilibrage de charge et aux analyses d'appels intégrées au logiciel. Les services de génération d'appel permettent également aux entreprises de commander des numéros locaux et gratuits, tout en activant les fonctionnalités SMS/MMS, CNAM et LRN. thinQ offre un contrôle complet sur chaque aspect des communications entrantes et sortantes des entreprises via une plateforme cloud puissante.

par iFlyLabs

(4 avis)
iFlyChat is a real-time chat software for community apps. We are helping communities with the in-app messaging problem and provide peer-to-peer chat, group chat, and open channel to drive conversion, engagement, and retention. Our mobile friendly chat software can be installed in a few clicks on any web app and comes equipped with moderation tools to ban trolls and inappropriate content. It is used in various industries such as education, healthcare, finance, entertainment & media, etc. iFlyChat is real-time chat SDK and messaging API for web and mobile apps.

par easyinbound

(3 avis)
Australia's Premier 13, 1300, 1800 and Smart Number Provider. Australia's Premier 13, 1300, 1800 and Smart Number Provider.

par Flowroute, An Intrado Company

(2 avis)
Flowroute, the first software-centric carrier, provides communication services and technology for cloud-based platforms. By providing businesses with programmatic access to communications infrastructure services, Flowroute removes the complexity of introducing new communications solutions to market. The patented nationwide Flowroute HyperNetwork delivers leading carrier-quality calling and messaging services with unparalleled reliability, reach, and simplicity. Flowroute provides cloud-based calling and messaging through APIs and an online portal.
Omnicus is a platform that enables an awesome customer experience across voice, chat, email, social media and - all from one unified interface. Give your customers new ways to interact with your company by enabling a text-based conversational interface, such as a virtual assistant, powered by AI. Try for free or schedule a demo to see how Omnicus can enhance your customer experience! Support, engage and retain your customers across voice, chat, email, social media and SMS in one unified interface.
Business matchmaking platform for organizations who want to enable dealmakers to match and meet at live and online events. Business matchmaking platform for organizations who want to enable dealmakers to match and meet at live and online events.
Whether you want to have one conversation, or one million, our low-code software and intuitive APIs will make it happen, enabling you to send real-time communications to your customers in a matter of moments. From small businesses, to global enterprises, weve helped thousands of clients expand and enrich their messaging channels, without the headache. Extend existing system capability, build a new platform from scratch, or use our ready-to-go software. With Comapi powering your communications Comapi is a communications software that offers features such as live chat, SMS, app messaging and push notifications

par VoiceSage

(1 avis)
Rendez l'engagement client plus efficace grâce à des conversations proactives et intelligentes avec vos clients. Engagement client plus intelligent
Whether you are a Service provider or Enterprise, Restcomm as a CPaaS lets you add real-time communications features (Voice and SMS) to your own application with no need to build complex telecom infrastructure and interfaces. Regardless of whether you are using Voice or SMS for conducting marketing campaigns, P2P communications or as a service you need for your existing platform. Next generation cloud communication platform that allows for the easy building of voice, video, and messaging applications.

par Inuvika

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Inuvika OVD Enterprise 2.7 is a virtualization platform that delivers Windows and Linux apps and shared desktops to any device. OVD deploys on-premise, on public or private clouds, and is available as a service. It offers a unified management console, a fast user experience, and requires less infrastructure overhead compared to traditional solutions. Deliver Windows and Linux apps and shared desktops to any device, without the cost and complexity of VDI.

par Ameyo Emerge

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Ameyo Emerge is a Cloud based Contact Center platform that helps you integrate seamlessly across channels including Voice, Mobile, Social, Chat, Email and SMS. Our solution provides transformational insights into contact center operations and helps you deliver more personalized experiences. No hardware or coding required. Easy to deploy, Easy to Use and Easy to Manage. It is already helping the next generation disruptive businesses start and scale-up with ease. Ameyo Emerge Cloud Contact Center Software ensures scalability and flexibility with reduced cost of operations & quicker time to market

par eCourtDate

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Court date and legal event reminders via SMS, email, and Facebook messenger. Court date and legal event reminders via SMS, email, and Facebook messenger.

par Whispir

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Whispir is a cloud platform for automating intelligent, rich communications. Whispir is a cloud platform for automating intelligent, rich communications.

par TeleSign

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APIs delivering user verification, communications, and mobile identity. Authenticate users, improve CX, and send SMS and voice notifications through access to a platform built for the largest brands in the world. Be a hero - save money AND improve quality. SMS, voice & mobile identity API solutions built on the backbone of one of the world's leading telecommunications providers.

par Masergy

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Cette solution de communications unifiées offre une messagerie instantanée, des conférences, un enregistrement des appels, des appels vidéo, une reprise après sinistre intégrée et plus pour vos communications d'entreprise. Cette solution de communications unifiées offre une messagerie instantanée, des conférences, des appels vidéo et plus pour vos communications d'entreprise.

par Ribbon

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Real-time communications solution for embedding voice, messaging, video, screen sharing, and more into mobile and web applications. Real-time communications solution for embedding voice, messaging, video, screen sharing, and more into mobile and web applications.

par IntelePeer Cloud Communications

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Streamline your business processes with cloud-based faxing, cloud calling, messaging, and advanced voice recognition functionality. Streamline your business processes with cloud-based faxing, cloud calling, messaging, and advanced voice recognition functionality.

par Wavecell

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Wavecell, Asias leading cloud communications platform, helps businesses to enhance customer experience by offering SMS, Chat Apps, Video Interaction and Voice solutions for any platform. Our strength lies in offering cloud-based multi-channel communications for developers and enterprises to build better services by integrating our APIs and leveraging on our ready-to-use SaaS tools. Wavecell helps businesses enhance customer experience through SMS, Chat Apps, Video Interaction and Voice solutions.

par Benemen

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Cloud-based communication solution that brings business intelligence, unified communications, and mobile capabilities into the cloud. Cloud-based communication solution that brings business intelligence, unified communications, and mobile capabilities into the cloud.

par Zang

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Communication app development platform that makes it possible to embed voice and messaging features to your current communication apps. Communication app development platform that makes it possible to embed voice and messaging features to your current communication apps.

par Vyke Holding

(0 avis)
An app that provides additional mobile phone numbers, low cost calls and messaging without the need for an extra SIM card. An app that provides additional mobile phone numbers, low cost calls and messaging without the need for an extra SIM card.

par Magna5

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Magna5 is a cloud-based system with powerful features such as auto attendant, unified messaging, video conferencing, and more. Magna5 is a cloud-based system with powerful features such as auto attendant, unified messaging, video conferencing, and more.

par STACC

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Ready-made connectors to financial and government services with a simple way to embed analytics. Quickly connect and reuse complex data integrations to speed up your time to market. Some features are Document production, E signature, Identity, Online dialogue, Economic analysis, Robotic Process Automation (RPA), Decision automation, Know Your Customer (KYC), Anti Money Laundering (AML), Debt collection, Government integrations, Core banking system integration and Financial calculations. Ready-made connectors to financial and government services with simple embed analytics. Quickly connect and speed up time to market.
Le standard téléphonique virtuel de Fonvirtual est un système téléphonique qui est hébergé dans le cloud et qui se charge de gérer les appels internes et externes d'une entreprise, efficacement grâce aux multiples fonctionnalités personnalisées. Disposer d'un standard virtuel vous permettra de gérer vos appels de façon intelligente et dotera votre entreprise d'une image beaucoup plus professionnelle. Le standard téléphonique virtuel Fonvirtual est un système de gestion des communications téléphoniques, hébergé dans le cloud

par Amio

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Messaging tool that helps businesses add various messenger applications such as Viber, RBM in an existing software using a single API. Messaging tool that helps businesses add various messenger applications such as Viber, RBM in an existing software using a single API.

par Arena

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You can create live group chat rooms for anything and embed them as standalone widgets or along with your liveblogs. Invite your team to have them engage with your visitors and help moderate the discussion. Choose where you want your live group chat room to be displayed and customize to match with your website design. Supports devices from desktop to mobile, including Google AMP. Supports 17 languages and counting. Grow your audience by creating live group chat rooms around specific topics or attach them to your liveblogs.

par TENIOS

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The Cloud-PBX is operated out of the cloud via internet, which means that no hardware is required by the customer. The calls are established via VoIP connection, which enables a variety of new functions. The users are set up as extensions including phone numbers. Afterwards they can initiate incoming and outgoing calls with an IP telephone, headset with a PC/laptop incl. softphone or via the smartphone. Furthermore, the integrated ACD offers individual solutions for your call center. With its Cloud-PBX TENIOS offers a software-based, virtual business phone system including ACD within the NGN (next-generation-network)

par Rival Technologies

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Allows companies to send conversational chat surveys via Facebook Messenger, SMS and web browsers. Allows companies to send conversational chat surveys via Facebook Messenger, SMS and web browsers.

par Kaleyra

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Cloud-based global communication platform that lets you reach, engage and manage customer communications. Cloud-based global communication platform that lets you reach, engage and manage customer communications.

par Tendant

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Simplify marketing and communication workflows. Who we serve company size, our target customers in the long description and differentiators. add as much as media as possible. short description is for free listings Simplify marketing and communication workflows.,

par Yeastar

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Yeastar Cloud PBX is a fully-featured cloud-based phone system ideally suited for SMBs. Besides efficient call communication, rich telephony features, desktop softphone, BYOD mobility, IM, presence, unified messaging and CRM integration are all at your disposal. With 100% hosted deployment, there is no upfront hardware cost and the in-house management overheads are reduced to almost nothing. Cloud-Based UC Platform for SMBs

par Infinite Convergence

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NetSfere is a secure enterprise messaging service that offers a secure platform for internal communication and collaboration, giving IT total control over employee messaging across multiple devices. NetSfere provides industry-leading security and message delivery capabilities, including global cloud-based service availability, device-to-device encryption, and administrative controls. NetSfere is also compliant with regulatory requirements, including HIPAA, Sarbanes-Oxley and others. NetSfere is a secure enterprise messaging service

par vCloudx

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EnableX is a communication platform for embedding video/voice calls and messaging into any apps and sites. Built on a carrier-grade platform, it offers developers with all the necessary toolkits to develop engaging communication experience from one-to-one chats to large-scale broadcast/Webinar. Video/voice and messaging APIs for easy and quick integration into any app and website.

par StarTele Logic

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Telemo.io is an AI-driven layer on top of legacy business communication systems to standardize everything with modern REST APIs with AI. Essentially, Telemo wants to be as simple as Messagebird, Twilio or Plivo but AI will be driving force for Telemo to transform and help businesses to revolutionize the with a few lines of code, any non-technical or developer should be able to get started with Telemo before diving deeper. Telemo's SMS API Platform and Voice API Platform enable businesses to communicate with their customers on a global scale..

par Vantage Unified Communications

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MAXvoice enables you to Communicate More with the people who drive the success of your business: - Existing & Potential Customers - Colleagues & Co-Workers - Partners & Vendors All from anywhere/anytime/anydevice MAXvoice includes: - 70+ Enterprise Grade Features - Mobility Feature Set - Multi-Location Management from 1 Admin Portal - Dedicated Onsite Implementation Team - LAN/WAN Specialist - 24/7/365 Inhouse/Onshore Communication Concierge (English as a 1st language) - Savings$ Hosted PBX/VOIP with voice specialist. Onshore/Inhouse 24-7-365 Customer Care. Significant Savings. 1 Platform for UCaaS/CCaaS