81 résultats
Pourquoi Capterra est gratuit

par CloudTalk

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CloudTalk est une solution cloud pour call centers complète et prête à l'emploi en quelques minutes. Elle aide les entreprises intelligentes à proposer un support client exceptionnel et à augmenter leurs ventes. Que vous employiez plusieurs agents occupés ou que vous gériez des appels téléphoniques plutôt rarement, CloudTalk s'adaptera pleinement à vos besoins et à la taille de votre entreprise. Le logiciel s'intègre à votre service d'assistance et vos solutions e-commerce ou CRM préférés. Accédez instantanément aux numéros de téléphone de plus de 60 pays. N'hésitez pas à essayer gratuitement CloudTalk en action. En savoir plus sur CloudTalk CloudTalk est un système de téléphonie basé sur le cloud pour les équipes de support et de vente. Découvrez une gestion des appels simple et amusante ! Obtenez votre version d'essai gratuite dès aujourd'hui ! En savoir plus sur CloudTalk

par ASWAT Telecom & Media

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ZIWO est conçu comme un centre d'appels nouvelle génération basé sur le cloud. C'est le résultat de 10 années d'expérience dans les centres d'appels développée par Aswat Telecom en partenariat étroit avec ses clients. Il offre une intégration CRM basée sur API et des fonctionnalités avancées dans une interface web conviviale, qui ne nécessite aucune installation de logiciel et accessible partout dans le monde. En savoir plus sur ZIWO Logiciel cloud pour centre d'appels déployé instantanément. Entièrement basé sur API. Plug-ins CRM. Connexion aux agents réels ou virtuels. En savoir plus sur ZIWO
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Bitrix24 est une plateforme gratuite de collaboration et de communication cloud de premier plan utilisée par plus de 4 millions d'organisations dans le monde. Disponible dans le cloud et sur site, elle offre des outils de communication, de gestion de tâches et de projets, de collaboration sociale et de motivation des collaborateurs, la discussion en groupe, des calendriers partagés, etc. Bitrix24 est entièrement gratuit pour les équipes comptant jusqu'à 12 collaborateurs et vous pouvez acheter un nombre illimité d'utilisateurs pour seulement 199 dollars par mois. En savoir plus sur Bitrix24 Bitrix24 est la plateforme gratuite n° 1 pour la collaboration et la communication cloud utilisée par 4 millions d'entreprises. Cloud, mobile et open source. En savoir plus sur Bitrix24

par Flowroute, now part of Intrado

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L'opérateur axé sur les logiciels Flowroute fournit des services de communication et une technologie pour les plateformes basées sur le cloud. En donnant aux entreprises un accès programmatique aux services d'infrastructure de communication, cet outil simplifie l'introduction de nouvelles solutions de communication sur le marché. Le système national breveté Flowroute HyperNetwork offre aux principaux services d'appels et de messagerie de qualité opérateur une fiabilité, une portée et une simplicité inégalées. En savoir plus sur Flowroute Flowroute fournit des services d'appels et de messagerie basés sur le cloud via des API et un portail en ligne. En savoir plus sur Flowroute

par Zoho Cliq

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Envoi de messages et partage de fichiers en temps réel : l'envoi de messages en temps réel vous permet de prendre des décisions rapidement. Vous pouvez partager tous types de formats de fichier. Canaux : utilisez différents canaux pour chaque équipe individuelle. Les canaux éliminent la nécessité d'organiser des réunions inutiles, en veillant à ce que tout le monde soit bien informé. Appels audio et vidéo : les utilisateurs peuvent initier des appels audio et vidéo à partir de la fenêtre de messagerie. Les appels vidéo peuvent réunir jusqu'à 100 participants. Historique de messagerie doté d'une fonction de recherche : la recherche avancée vous permet de rechercher et de trouver tout type de fichier ou d'information. En savoir plus sur Zoho Cliq Cliq vous permet de communiquer, de collaborer et de vous mettre d'accord avec votre équipe en toute simplicité. Restez en contact où que vous soyez. En savoir plus sur Zoho Cliq
monday.com est une plateforme cloud de collaboration et de communication qui favorise le travail d'équipe, améliore la communication et augmente la productivité, le tout grâce à un outil centralisé. Sa facilité d'utilisation signifie une prise en main simple et rapide afin de permettre aux membres de votre équipe de reprendre leurs tâches directement là où ils les avaient laissées. Partagez des fichiers, des opinions et des idées, identifiez (mentions @) des membres de l'équipe, attribuez des propriétaires, communiquez en temps réel sur l'avancement, visualisez qui fait quoi et quand. Plus de 100 000 équipes collaborent déjà sur monday.com. monday.com est une plateforme cloud de collaboration et de communication qui améliore la communication et augmente la productivité des équipes de toutes tailles.
GoToConnect combine la puissance et la fiabilité des systèmes téléphoniques VoIP cloud de Jive avec les conférences Web, audio et vidéo de GoToMeeting en une solution simple, fiable et flexible. Les utilisateurs peuvent se rencontrer, parler, discuter, envoyer des SMS et collaborer en toute transparence via un navigateur Web, une application de bureau ou un téléphone de bureau. Le système téléphonique hébergé le mieux noté, offrant un routage d'appels simplifié, l'intégration aux postes de travail, un accès à distance, un fax en ligne et bien plus encore.

par Twilio

(209 avis)
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Fournit des API simples, dont le tarif est basé sur l'utilisation, qui permettent aux entreprises de créer des applications voix et SMS évolutives et fiables pour le web ou les appareils mobiles. Fournit des API simples, dont le tarif est basé sur l'utilisation, qui permettent aux entreprises de créer des applications voix et SMS évolutives et fiables pour le web ou les appareils mobiles.
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Entièrement gratuite ! Glip est une application de messagerie et de collaboration qui fournit un espace de travail d'équipe unique et unifié. Avec Glip, votre équipe et vous travaillerez, communiquerez et collaborerez plus rapidement et plus efficacement que jamais. Les e-mails, les discussions dispersées et les ressources disjointes sont considérablement réduits au fur et à mesure que vos équipes communiquent et partagent des fichiers, des tâches et des calendriers. Vos équipes seront plus productives en utilisant leurs appareils préférés à tout moment et en tout lieu dans l'espace de travail d'équipe Glip. Une plateforme de collaboration qui inclut une messagerie en ligne (vidéo et texte) et de puissantes fonctions de recherche facilitant la récupération de fichiers.
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Dites adieu aux systèmes hérités complexes et aux technologies de pointe grâce à une solution sécurisée unique qui saura répondre à tous vos besoins en matière de communication. Vos équipes auront accès à tout ce dont elles ont besoin pour communiquer et collaborer de manière transparente depuis n'importe quel emplacement, tout en devenant plus productives et efficaces. Vos équipes peuvent collaborer via leurs appareils préférés à tout moment au sein de votre logiciel de collaboration d'équipe.

par Bandwidth.com

(110 avis)
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Bandwidth is a software company with APIs that make it easy to embed voice, messaging, and 911 access into software and applications. We're transforming the way people communicate and challenging the standards of old telecom. We power some of the most important communications technologies on the market today- companies like Google, Skype and Ring Central to name a few. Bandwidth provides APIs that make it easy to embed voice calling, text messaging, and 911 access into software and applications.

par Plivo

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La plateforme d'API voix et SMS de Plivo et les services de télécommunication globaux permettent d'accéder à des communications cloud de qualité à moindre coût. Les API HTTP de Plivo permettent aux entreprises d'ajouter des fonctionnalités vocales et SMS à n'importe quelle application web ou mobile en utilisant n'importe quel langage web standard. La plateforme simplifie la complexité des activités de téléphonie en un service avec une infrastructure simple : l'entreprise se charge de tout, de la gestion des opérateurs, à la qualité de la communication et à la livrabilité des messages, en passant par une assistance technique d'urgence disponible 24h/24, 7j/7. Plateforme d'API personnalisable pour créer des applications vocales et SMS fiables et globales à des prix bas et sans contrat de service opérateur.

par Fuze

(50 avis)
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Solution de visioconférence omnicanal pour les équipes de travail dispersées et les présentateurs cherchant à se connecter à de nombreux publics. Solution de visioconférence omnicanal pour les équipes de travail dispersées et les présentateurs cherchant à se connecter à de nombreux publics.

par Jivosite

(49 avis)
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JivoChat est une solution de messagerie professionnelle qui donne à votre équipe de vente les outils dont elle a besoin pour travailler plus efficacement. Stimulez la croissance de votre entreprise à l'aide des fonctionnalités de JivoChat, comme les déclencheurs intelligents, les systèmes de rappel avancés et la téléphonie professionnelle. Interagissez avec vos clients en utilisant vos sites web, adresses e-mail, appels téléphoniques et messageries de réseaux sociaux préférées. Les visiteurs du site web peuvent vous laisser des messages, même lorsque vous êtes hors-ligne. Utilisez JivoChat pour convertir les visiteurs de votre site web en clients dès aujourd'hui. Messenger d'entreprise avec plateforme de communication multicanale. Convertissez vos visiteurs en clients dès aujourd'hui.

par Telnyx

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Ce Portail de contrôle des missions (Mission Control Portal) et l'API vous permettent d'intégrer, de gérer et d'analyser facilement tous vos besoins en matière de fonctions vocales et de messagerie. Commencez par authentifier votre compte et ajouter des connexions avec une authentification SIP unique pour activer le contrôle multiclient. Achetez des numéros pour les appels entrants, la création de jonctions SIP pour autoriser les appels sortants et l'attribution de connexions aux profils d'appels pour une évolutivité à la demande. Telnyx fournit des services vocaux, de messagerie et d'IP pour les applications et les entreprises de communication de nouvelle génération.
Quiq helps brands present their customers with consistently jaw-dropping customer experiences across SMS/text messaging, rich messaging, web chat, and social channels. With Quiqs Conversational Engagement Platform, companies can easily orchestrate commerce and service conversations involving both bots and humans. For more information about Quiq, go to www.goquiq.com. Quiq sells messaging and live chat solutions to help companies and consumers engage over digital channels.

par NUACOM

(27 avis)
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All-in-One VoIP Phone System with 50+ business-class features that will boost your sales and improve customer services. Plus, you connect efficiently departments and centralize your telephony for all your locations. High-Definition Call Quality with a reliable and stable system with 99,9999% uptime. Versatile business phone system offering 50+ features such as IVR, call recording, queuing, conferencing and much more.

par Mitel Networks

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MiCloud Connect vous permet de transférer les communications et la collaboration vers le cloud en toute confiance. Services téléphoniques dans le cloud sécurisés et flexibles et communications unifiées.

par Line2

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Système cloud de téléphonie complet permettant aux entreprises de prendre des appels et des messages texte sur les appareils mobiles et fixes.

par VirtualPBX

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VirtualPBX peut faire fonctionner votre système téléphonique professionnel en 5 minutes. Il contient des options VoIP, analogiques, pour smartphones, WebRTC, SIP Trunking et des options d'appel. Ce système téléphonique basé sur le cloud vous permet d'économiser entre 40 % et 80 % par rapport aux systèmes téléphoniques classiques. Vos employés peuvent également travailler partout où il y a une connexion Internet pour que votre entreprise ne s'arrête pas. Ce support technique basé aux États-Unis est disponible 24h/24, 7j/7 pour répondre à vos questions. Essayez-le dès aujourd'hui ! Économisez de 40 % à 80 % sur les systèmes téléphoniques professionnels traditionnels. Il contient des options VoIP, analogiques, pour smartphones, WebRTC, SIP Trunking et des options d'appel.

par VeryConnect

(20 avis)
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VeryConnect fournit une plateforme qui réunit la gestion des anciens élèves, l'engagement des anciens élèves et les dons. Cette technologie fiable vous aide à gagner du temps et à livrer de la valeur à vos anciens élèves. Vous payez uniquement pour les fonctionnalités dont vous avez besoin, à partir de 160 livres par mois. L'équipe de cette solution est basée au Royaume-Uni. Demandez une démo gratuite dès aujourd'hui pour voir comment VeryConnect peut stimuler votre association d'anciens élèves. Logiciel qui vous aide pour la gestion et l'engagement des anciens élèves et pour les dons en retour. Demander une démo aujourd'hui.
Cloud communications platform that brings real-time analytics, virtual contact center, and unified communications into single solution. Cloud communications platform that brings real-time analytics, virtual contact center, and unified communications into single solution.
The complete enterprise-grade, mobile-enabled, cloud-native communications service. Simplify operations, gain flexibility to scale, improve user support and reduce the cost of communications and collaboration for your business with an all-in solution that includes a cloud-based phone system, text messaging, chat, HD video and online collaboration. An advanced collaboration technology designed for all meeting needs including town halls, webinars and more. Enterprise-grade, mobile-enabled, cloud-native communications with cloud-based phone, chat, HD video and online collaboration.

par Freshworks

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Freshcaller est un système PBX cloud qui vous permet d'acheter des numéros de téléphone locaux et gratuits dans plus de 40 pays. Votre équipe peut ainsi engager des conversations contextuelles avec vos appelants. Freshcaller est le call center idéal pour les start-up et les petites équipes. Avec Freshcaller, les entreprises peuvent choisir d'enregistrer toutes leurs conversations téléphoniques et permettre aux superviseurs d'écouter et de parler aux clients en temps réel. Freshcaller est une solution de call centers basée sur le cloud qui vous permet de dimensionner votre entreprise sans avoir à se soucier de la complexité.

par Broadvoice

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Broadvoice vous permet de communiquer partout dans le monde. Grâce à cette plateforme, plus besoin de matériel coûteux ni de recourir à plusieurs fournisseurs de services de téléphonie. Profitez d'une seule technologie de téléphonie cloud abordable et à la pointe du secteur. Personnalisable, flexible, évolutive et intuitive. Ces mots ne sont pas là pour faire joli. Tout ce dont vous avez besoin est stocké simplement dans le cloud et routé de manière sécurisée via un réseau de données afin de permettre à vos employés de se connecter et de collaborer de manière transparente, où qu'ils soient, à tout moment et avec n'importe quel appareil. La plateforme de Broadvoice représente tout ce dont les PME ont besoin pour évoluer, changer et s'adapter à un monde commercial en constante évolution.

par Runrun.it

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Complete Work Management Platform for companies that need to control tasks, projects and processes. Minimize busywork and maximize profitability. A time-centered task, project and workflow management solution, complete with beautiful dashboards and powerful AI enabled reports.

par Sparkcentral

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At Sparkcentral we enable you to improve your customer experience and at the same time increase your service operations efficiency. Since 2012 our visionary SaaS platform for Digital Customer Service, referred to as the AMD (Asynchronous Messaging Distribution) platform, has developed into a well established SaaS platform in the global contact center technology space. Sparkcentral is an enterprise customer care and engagement platform that unifies social, mobile, cloud and contextual data.

par Channelize.io

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Channelize.io Messaging API & Chat SDK provides In-App Messaging for Web & Mobile Apps. It integrates real-time, rich & engaging Text Chat, Video and Voice Calling experiences directly into your digital products. Powering In-App Communication into digital products to increase User Engagement and Enable New Revenue Streams.

par Rack-Soft

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Whether you want to deliver Unified Communications, enterprise telephony, or a fully-featured contact center, VoipNow is the right platform for you. Due to its high availability and scalability, you will offer your customers a robust enterprise PBX, advanced telephony, voice and video, presence, instant messaging, contact center features, conferencing, mobility and more. The platform comes with rapid set-up, comprehensive feature set, integrated charging and billing, pay-as-you-go licensing. High-performance enterprise communication platform for delivering Unified Communications and Collaboration services

par Chatbox

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Chatbox is a bi-directional messaging platform that businesses leverage to operate and automate personalized, results-oriented conversations across SMS texting, chat and social messaging channels. Chatbox Instant Apps facilitate hyper-personalized customer experiences at scale, syncing data in real time to CRM and back-end data sources. Launch bi-directional sms text conversations within one minute, NLP-enhanced automations within one hour and Instant Apps within a day.

par Vantage Unified Communications

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MAXcore - Vantage Unified's Cloud Communication Platform, provides business communications & contact center services. MAXvoice (UCaaS) enables your business to drive more sales and increase customer service efforts. MAXcallcommand (CCaaS) empowers organizations to deliver a better CX to their customers, as well as their sales/customer service agents & supervisors. Hosted PBX/VOIP with voice specialist. Onshore/Inhouse 24-7-365 Customer Care. Significant Savings. 1 Platform for UCaaS/CCaaS.
Conçu pour créer des applications vocales dans le cloud offrant un contrôle des appels, des conférences vocales, un enregistrement des appels, des menus vocaux, etc. Conçu pour créer des applications vocales dans le cloud offrant un contrôle des appels, des conférences vocales, un enregistrement des appels, des menus vocaux, etc.

par Interactive Powers

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Our Video RTC Gateway connects peers or endpoints between WebRTC, RTMP and SIP technology to create advanced Video services that supports CTI/PBX or Contact Center software integration for Voice calling, Video calling, Live Chat, File Sharing, Screen Sharing without the need of either internal or external plugins. Video Gateway works in common hardware or Cloud VM servers configurations, providing a highly scalable base system to meet all customers requirements. Video RTC is fully compliant gateway based in WebRTC, RTMP, SIP specifications to be integrated with most Contact Center software

par Sylaps

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Instantaneous, Audio and Video meeting collaboration. As simple as opening on a link to join a meeting on web browser, mobile devices and desktops. You no longer need to hassle your contacts with installing plugins. Just send them a link. Audio call and Video conferencing, file transfer and screen sharing. All-in-one secure service. All your data are encrypted and we assure you very high quality audio and video, screen-share and unlimited file transfer. Audio and video meeting collaboration solution that allows you to open a link to join a meeting on any browser, mobile and desktop.

par IMImobile

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IMIconnect is an enterprise cloud communications platform. It opens up access to customers anywhere in the world on any channel - SMS, RCS, Email, Push, In-app, Apple Business Chat, WhatsApp & other channels, and allows customer interactions to be orchestrated with backend systems. A visual drag-&-drop builder allows you to build and launch flows that work across channels and systems. Developers, product managers & architects use IMIconnect to accelerate their digital transformation projects. IMIconnect is an Enterprise CPaaS platform that enables rapid automation of multi-channel customer journeys.
thinQ offre un contrôle complet sur chaque aspect du trafic vocal entrant et sortant des entreprises. Grâce à son moteur innovant de routage à moindre coût (LCR) et au seul LCR gratuit du marché, thinQ permet aux entreprises de tirer parti des tarifs d'appel optimisés de nombreux fournisseurs grâce à la reprise après sinistre, à l'équilibrage de charge et aux analyses d'appels intégrées au logiciel. Les services de génération d'appel permettent également aux entreprises de commander des numéros locaux et gratuits, tout en activant les fonctionnalités SMS/MMS, CNAM et LRN. thinQ offre un contrôle complet sur chaque aspect des communications entrantes et sortantes des entreprises via une plateforme cloud puissante.

par iFlyLabs

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iFlyChat is a real-time chat software for community apps. We are helping communities with the in-app messaging problem and provide peer-to-peer chat, group chat, and open channel to drive conversion, engagement, and retention. Our mobile friendly chat software can be installed in a few clicks on any web app and comes equipped with moderation tools to ban trolls and inappropriate content. It is used in various industries such as education, healthcare, finance, entertainment & media, etc. iFlyChat is real-time chat SDK and messaging API for web and mobile apps.

par easyinbound

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Australia's Premier 13, 1300, 1800 and Smart Number Provider. Australia's Premier 13, 1300, 1800 and Smart Number Provider.

par Omnicus

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Omnicus is a platform that enables an awesome customer experience across voice, chat, email, social media and - all from one unified interface. Give your customers new ways to interact with your company by enabling a text-based conversational interface, such as a virtual assistant, powered by AI. Try for free or schedule a demo to see how Omnicus can enhance your customer experience! Support, engage and retain your customers across voice, chat, email, social media and SMS in one unified interface.

par Bizzyou

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Business matchmaking platform for organizations who want to enable dealmakers to match and meet at live and online events. Business matchmaking platform for organizations who want to enable dealmakers to match and meet at live and online events.
Yeastar Cloud PBX is a fully-featured cloud-based phone system ideally suited for SMBs. Besides efficient call communication, rich telephony features, desktop softphone, BYOD mobility, IM, presence, unified messaging and CRM integration are all at your disposal. With 100% hosted deployment, there is no upfront hardware cost and the in-house management overheads are reduced to almost nothing. Cloud-Based UC Platform for SMBs

par Kycus Communication

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KYCUS manages all communications for Contact Centers from a single cloud platform, integrating on the web and in social networks, videocalls, chat and VoIP calls. That is a real omnichannel. Includes Scorecard for the optimization of agents management. Redirecting calls according to languages or other requirements. KYCUS works for you, manages all your calls, conversations and communications from the same platform giving your a 360 degree view of your customers. No need for additional software, Manages all communications for contact centers from a single cloud platform, embedding on webs, video-calls, chat and VoIP.

par Comapi

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Whether you want to have one conversation, or one million, our low-code software and intuitive APIs will make it happen, enabling you to send real-time communications to your customers in a matter of moments. From small businesses, to global enterprises, weve helped thousands of clients expand and enrich their messaging channels, without the headache. Extend existing system capability, build a new platform from scratch, or use our ready-to-go software. With Comapi powering your communications Comapi is a communications software that offers features such as live chat, SMS, app messaging and push notifications

par VoiceSage

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Rendez l'engagement client plus efficace grâce à des conversations proactives et intelligentes avec vos clients. Engagement client plus intelligent

par Telestax

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Whether you are a Service provider or Enterprise, Restcomm as a CPaaS lets you add real-time communications features (Voice and SMS) to your own application with no need to build complex telecom infrastructure and interfaces. Regardless of whether you are using Voice or SMS for conducting marketing campaigns, P2P communications or as a service you need for your existing platform. Next generation cloud communication platform that allows for the easy building of voice, video, and messaging applications.

par Okomo

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Okomo is a sales and service communication solution. It easily integrates live messaging, voice, video, file sharing and appointment scheduling directly into online channels such as websites, emails, newsletters and social media, boosting sales conversion and customer satisfaction for service-driven businesses and organizations. Okomo helps companies make their online customer interaction more personal.

par Inuvika

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Inuvika OVD Enterprise 2.7 is a virtualization platform that delivers Windows and Linux apps and shared desktops to any device. OVD deploys on-premise, on public or private clouds, and is available as a service. It offers a unified management console, a fast user experience, and requires less infrastructure overhead compared to traditional solutions. Deliver Windows and Linux apps and shared desktops to any device, without the cost and complexity of VDI.

par Ameyo Emerge

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Ameyo Emerge is a Cloud based Contact Center platform that helps you integrate seamlessly across channels including Voice, Mobile, Social, Chat, Email and SMS. Our solution provides transformational insights into contact center operations and helps you deliver more personalized experiences. No hardware or coding required. Easy to deploy, Easy to Use and Easy to Manage. It is already helping the next generation disruptive businesses start and scale-up with ease. Ameyo Emerge Cloud Contact Center Software ensures scalability and flexibility with reduced cost of operations & quicker time to market

par eCourtDate

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Court date and legal event reminders via SMS, email, and Facebook messenger. Court date and legal event reminders via SMS, email, and Facebook messenger.

par Whispir

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Whispir is a cloud platform for automating intelligent, rich communications. Whispir is a cloud platform for automating intelligent, rich communications.

par TeleSign

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TeleSign connects and protects online experiences with sophisticated customer identity and engagement solutions. Through APIs that deliver user verification, data insights, and communications we solve todays unique customer challenges by bridging your business to the complex world of global telecommunications. TeleSign connects and protects online experiences with sophisticated customer identity and engagement solutions.

par Masergy

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Cette solution de communications unifiées offre une messagerie instantanée, des conférences, un enregistrement des appels, des appels vidéo, une reprise après sinistre intégrée et plus pour vos communications d'entreprise. Cette solution de communications unifiées offre une messagerie instantanée, des conférences, des appels vidéo et plus pour vos communications d'entreprise.

par Ribbon

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Real-time communications solution for embedding voice, messaging, video, screen sharing, and more into mobile and web applications. Real-time communications solution for embedding voice, messaging, video, screen sharing, and more into mobile and web applications.

par IntelePeer Cloud Communications

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Streamline your business processes with cloud-based faxing, cloud calling, messaging, and advanced voice recognition functionality. Streamline your business processes with cloud-based faxing, cloud calling, messaging, and advanced voice recognition functionality.

par Wavecell

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Wavecell, Asias leading cloud communications platform, helps businesses to enhance customer experience by offering SMS, Chat Apps, Video Interaction and Voice solutions for any platform. Our strength lies in offering cloud-based multi-channel communications for developers and enterprises to build better services by integrating our APIs and leveraging on our ready-to-use SaaS tools. Wavecell helps businesses enhance customer experience through SMS, Chat Apps, Video Interaction and Voice solutions.

par Benemen

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Cloud-based communication solution that brings business intelligence, unified communications, and mobile capabilities into the cloud. Cloud-based communication solution that brings business intelligence, unified communications, and mobile capabilities into the cloud.

par Zang

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Communication app development platform that makes it possible to embed voice and messaging features to your current communication apps. Communication app development platform that makes it possible to embed voice and messaging features to your current communication apps.

par Vyke Holding

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An app that provides additional mobile phone numbers, low cost calls and messaging without the need for an extra SIM card. An app that provides additional mobile phone numbers, low cost calls and messaging without the need for an extra SIM card.

par Magna5

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Magna5 is a cloud-based system with powerful features such as auto attendant, unified messaging, video conferencing, and more. Magna5 is a cloud-based system with powerful features such as auto attendant, unified messaging, video conferencing, and more.

par STACC

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Ready-made connectors to financial and government services with a simple way to embed analytics. Quickly connect and reuse complex data integrations to speed up your time to market. Some features are Document production, E signature, Identity, Online dialogue, Economic analysis, Robotic Process Automation (RPA), Decision automation, Know Your Customer (KYC), Anti Money Laundering (AML), Debt collection, Government integrations, Core banking system integration and Financial calculations. Ready-made connectors to financial and government services with simple embed analytics. Quickly connect and speed up time to market.
Le standard téléphonique virtuel de Fonvirtual est un système téléphonique qui est hébergé dans le cloud et qui se charge de gérer les appels internes et externes d'une entreprise, efficacement grâce aux multiples fonctionnalités personnalisées. Disposer d'un standard virtuel vous permettra de gérer vos appels de façon intelligente et dotera votre entreprise d'une image beaucoup plus professionnelle. Le standard téléphonique virtuel Fonvirtual est un système de gestion des communications téléphoniques, hébergé dans le cloud

par Amio

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Messaging tool that helps businesses add various messenger applications such as Viber, RBM in an existing software using a single API. Messaging tool that helps businesses add various messenger applications such as Viber, RBM in an existing software using a single API.

par Arena

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You can create live group chat rooms for anything and embed them as standalone widgets or along with your liveblogs. Invite your team to have them engage with your visitors and help moderate the discussion. Choose where you want your live group chat room to be displayed and customize to match with your website design. Supports devices from desktop to mobile, including Google AMP. Supports 17 languages and counting. Grow your audience by creating live group chat rooms around specific topics or attach them to your liveblogs.

par TENIOS

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The Cloud-PBX is operated out of the cloud via internet, which means that no hardware is required by the customer. The calls are established via VoIP connection, which enables a variety of new functions. The users are set up as extensions including phone numbers. Afterwards they can initiate incoming and outgoing calls with an IP telephone, headset with a PC/laptop incl. softphone or via the smartphone. Furthermore, the integrated ACD offers individual solutions for your call center. With its Cloud-PBX TENIOS offers a software-based, virtual business phone system including ACD within the NGN (next-generation-network)

par Rival Technologies

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Allows companies to send conversational chat surveys via Facebook Messenger, SMS and web browsers. Allows companies to send conversational chat surveys via Facebook Messenger, SMS and web browsers.

par Kaleyra

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Cloud-based global communication platform that lets you reach, engage and manage customer communications. Cloud-based global communication platform that lets you reach, engage and manage customer communications.

par Tendant

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Simplify marketing and communication workflows. Who we serve company size, our target customers in the long description and differentiators. add as much as media as possible. short description is for free listings Simplify marketing and communication workflows.,

par Infinite Convergence

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NetSfere is a secure enterprise messaging service that offers a secure platform for internal communication and collaboration, giving IT total control over employee messaging across multiple devices. NetSfere provides industry-leading security and message delivery capabilities, including global cloud-based service availability, device-to-device encryption, and administrative controls. NetSfere is also compliant with regulatory requirements, including HIPAA, Sarbanes-Oxley and others. NetSfere is a secure enterprise messaging service

par vCloudx

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EnableX is a communication platform for embedding video/voice calls and messaging into any apps and sites. Built on a carrier-grade platform, it offers developers with all the necessary toolkits to develop engaging communication experience from one-to-one chats to large-scale broadcast/Webinar. Video/voice and messaging APIs for easy and quick integration into any app and website.

par StarTele Logic

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Telemo.io is an AI-driven layer on top of legacy business communication systems to standardize everything with modern REST APIs with AI. Essentially, Telemo wants to be as simple as Messagebird, Twilio or Plivo but AI will be driving force for Telemo to transform and help businesses to revolutionize the with a few lines of code, any non-technical or developer should be able to get started with Telemo before diving deeper. Telemo's SMS API Platform and Voice API Platform enable businesses to communicate with their customers on a global scale..

par Rungway

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Rungway opens up new ways for people to give and get help in the workplace. Our peer-to-peer platform helps employees tap the wisdom of their colleagues when they need it and companies using Rungway are able to surface unmet workforce needs, gain unique insights and build more connected and inclusive cultures. Rungway is the workplace advice platform helping companies to embed connected and inclusive cultures.

par CM.com

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CM.com is a Conversational Commerce platform connecting businesses to their target consumers through their mobile phones and the world's top messaging channels such as SMS, RCS, Whatsapp, and Apple Business Chat. Combined with a Customer Data Platform and integrated payments, CM.com empowers more personalized engagements, conversations, & conversions. For over 20 years now, over ten thousand clients including Formula 1, Toyota, & Ikea have relied on CM.com for better sales, marketing, & service. CM.com is a Conversational Commerce platform that connects businesses to their consumers through the top mobile phone messaging apps.

par COEO Solutions

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PBX, or private branch exchange, is the private telephone network used by companies and organizations to keep internal and external phone communication working. It includes features like transfers, voicemail, interactive voice menus and more. With Cloud PBX services, you continue to get all the features you need and want but so much more. Increased mobility, better security, scalability that works for you now and in the future. A fully managed cloud phone service that unifies communication and reduces the burden of managing phones systems.

par Vaporstream

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A communication platform for secure, private business conversations that allows firms to maintain control of their information. A communication platform for secure, private business conversations that allows firms to maintain control of their information.

par Sparx Systems

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An enterprise backbone to open your entire organization to your modeling efforts. Expand your models horizons. Harness information and data in external tools, like Jira, Wrike, Service Now, TFS and more. Enable stakeholders secure access for discussion and review. Real-time view of content contained in an Enterprise Architect Cloud repository can be shared with anyone with a smart device. Pro Cloud Server opens your enterprise to your modeling efforts, enabling stakeholders to have secure access for discussion and review.

par Movius

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Cloud-based communications app for desktop and mobile. Cloud-based communications app for desktop and mobile.

par Saino First Network

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par Servetel Communications

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Servetel is a highly trusted brand in the cloud telephony space with over 1500+ customers. By providing companies big & small with a host of cloud telephony solutions like toll-free number, virtual phone number, number masking, voice broadcasting, IVR system, OTP verification & more it has helped them simplify & organise their complete communications. With us you pay-as-you-use, avoid wasting money on unnecessary infrastructure, & enjoy services with 99.99% uptime, & fantastic support. Give your business the push to the clouds it needs with our cloud telephony solutions. Connect with our experts today!

par isolutions

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par Zenvia

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No-code chat bot building solution that integrates with voice and SMS tools. No-code chat bot building solution that integrates with voice and SMS tools.

par IC Thrive Reach

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Reach is an internal communications platform that turns internal communicators to strategic players within their organization. Reach is an internal communications platform that turns internal communicators to strategic players within their organization.