Logiciels de digital workplace

Avec le logiciel Digital Workplace, les employés distants collaborent efficacement et accèdent à tous les outils, données et systèmes dont ils ont besoin, sur tout appareil ou en tout lieu.

Pourquoi Capterra est gratuit

par InvolveSoft

(8 avis)
InvolveSoft helps top management create relevant and targeted messaging for the workforce, by consolidating communication channels in one platform and drive alignment across your organization. Increase team participation by over 200%. Reduce employee turnover by 3.5%, saving an average large company $650,000/year. Streamline engagement & success with programs like Volunteering, Leadership Training, Surveys & Diversity. En savoir plus sur InvolveSoft Communication tools that aligns your workforce to the mission of your company. En savoir plus sur InvolveSoft

par Interact Software

(9 avis)
Interact is a global enterprise software company that serves intranet software to over one million users across more than 750 organizations. We specialize in solving internal communication and collaboration challenges by combining our sophisticated intranet software with outstanding professional services, focusing on developing long-term strategic partnerships with our customers. Interact has offices in New York City and Manchester, UK. En savoir plus sur Interact Software Founded in 1996 with headquarters in the UK, Interact operates globally and is one of the fastest growing intranet software companies. En savoir plus sur Interact Software

par Jostle Corporation

(46 avis)
Découvrez la plateforme People Engagement : il s'agit d'une solution d'espace de travail numérique complète et intuitive. Elle vous permet d'améliorer la motivation des collaborateurs, d'exprimer votre culture et de favoriser la communication. Voilà à quoi ressemblent les lieux de travail exceptionnels. Cette solution permet d'atteindre des taux de participation inégalés des employés, qui sont 5 fois plus élevés que les solutions intranet sociales et les portails dédiés aux employés traditionnels. Ce logiciel s'exécute dans le cloud et ne nécessite aucune personnalisation. Il vous permet d'être opérationnel dès la première semaine. En savoir plus sur Jostle Découvrez une plateforme d'employee engagement qui transforme les lieux de travail. Intranet complet et intuitif. En savoir plus sur Jostle
OnSemble is more than an employee intranet it's a complete hub that connects your people to the information they need when they need it. It's the homepage for your organization. OnSemble's drag and drop interface means your imagination is the only limit, design pages that reflect your culture without entering a single line of code. It's is an intranet that your employees with love, and actually use. En savoir plus sur OnSemble Intranet Portal More than an intranet portal. An employee collaboration, engagement and document platform that allows you to build without programming. En savoir plus sur OnSemble Intranet Portal

par Powell Software

(0 avis)
Améliorez la coopération avec vos employés et donnez-leur divers moyens de communication en utilisant l'application de gestion intranet pour Office 365. En savoir plus sur Powell 365 En savoir plus sur Powell 365

par Basaas

(0 avis)
Basaas est une solution d'entreprise intégrée pour toutes les applications professionnelles. Avec ce logiciel, les entreprises peuvent combiner individuellement toutes les applications professionnelles et les consolider dans une solution métier intégrée complète. Basaas intègre les principales applications professionnelles en une seule solution d'entreprise et synchronise les données et les flux de travail sur les applications. En outre, elle offre aux entreprises une vue d'ensemble de toutes les solutions cloud utilisateur et réduit le "Shadow IT". En savoir plus sur Basaas Avec Basaas, vous pouvez combiner individuellement toutes vos applications professionnelles et les consolider dans une solution métier intégrée complète. En savoir plus sur Basaas

par Claromentis

(21 avis)
We've provided intranets for almost 20 years to over 500,000 users worldwide. We provide businesses with extranet and intranet solutions to meet a variety of corporate and non-profit needs, including document management, social corporate networking, and content management. Our business intranet software platform is a secure web-based framework of information, collaboration, business processes and custom web applications all designed to meet your individual requirements. En savoir plus sur Claromentis Drive employee engagement & work smarter with the Claromentis digital workplace - access all the apps you need in one place. En savoir plus sur Claromentis

par Twine Intranet

(6 avis)
Twine connects people, content and ideas together through one simple and secure portal. Enjoy all the tools you need: Knowledge Library, News & Blogs, Forums, Groups, People Directory, Polls and Surveys, File Manager, Calendar and Workflow Builder. Twine is designed for integration: pull data from Salesforce; sign-on using Google Apps, Microsoft or LinkedIn; and easily upload from OneDrive, Google and other major files services. En savoir plus sur Twine Unexpectedly simple: Twine connects people, content and ideas together through one simple portal. En savoir plus sur Twine

par Robin Powered

(9 avis)
Planification en temps réel, tableaux d'état et cartes pour les salles de réunion, les bureaux et les collaborateurs dans votre bureau. La plateforme Robin évolue aux côtés de vos calendriers Outlook ou Google existants. Toutes les mises à jour d'une salle de réunion ou d'un espace de travail sont automatiquement synchronisées avec la totalité du calendrier du bureau via le tableau de bord web, l'application mobile ou l'affichage de salle. Aujourd'hui, Robin organise des réunions, des espaces de travail et des personnes dans des milliers de locaux à travers le monde. En savoir plus sur Robin Powered Planification en temps réel, tableaux d'état et cartes pour les salles de réunion, les bureaux et les collaborateurs dans votre bureau. Utilisez n'importe quel appareil ou calendrier. En savoir plus sur Robin Powered

par Bitrix

(348 avis)
Cette solution intranet clé en main hautement sécurisée pour petites et moyennes entreprises est conçue pour la collaboration efficace, la communication, les réseaux sociaux, les processus métier et la gestion des connaissances. Elle permet une meilleure continuité des connaissances en déplaçant les données des silos réseau et des disques locaux vers un référentiel centralisé bien protégé. Les wikis, les blogs et les forums fournissent des bases de connaissances pour réseaux sociaux pour un meilleur un travail d'équipe. En savoir plus sur Bitrix24 Solution haut de gamme conçue pour la collaboration efficace, la communication, les réseaux sociaux ainsi que la gestion des flux de travail et des connaissances. En savoir plus sur Bitrix24
eXo Platform est une solution d'espace de travail numérique qui vous aide à vous connecter à votre personnel et à le rendre plus motivé et plus productif. Vous pouvez optimiser votre communication interne via des espaces de travail collaboratifs complets, une collaboration sociale et une connectivité constante. eXo Platform facilite la gestion de votre travail tout en fournissant une plateforme de travail numérique riche pour vos collaborateurs. Un logiciel d'espace de travail numérique complet qui connecte le personnel, les outils et les informations dans un hub numérique axé sur les collaborateurs.
Les solutions de travail numérique d'eXo peuvent accroître la motivation et la productivité de vos collaborateurs. Vous pouvez optimiser votre communication interne via des espaces de travail collaboratifs complets, une collaboration sociale et une connectivité constante. Les solutions de travail numérique offrent à vos employés un espace pour visualiser et partager des projets, des comptes, des données de productivité et des rôles au sein de l'entreprise. eXo Platform facilite la gestion de votre travail tout en fournissant une plateforme de travail numérique riche pour vos collaborateurs. eXo Platform facilite la gestion de votre travail tout en fournissant une plateforme de travail numérique riche pour vos collaborateurs. Essayez eXo dès aujourd'hui.

par Optimity

(104 avis)
Optimity is a hyper-adaptive employee success and wellness platform. It is designed to engage employees (77-98%+) and reduce costs for employers. Using the science of micro-habit coaching, we provide a mobile-1st experience for employees. Optimity apps sync with your current routines (calendar, other apps, wearables, etc.) to form small, healthy micro-habits that help you live happier and longer. HR leaders use the Optimity administrator panel to launch Health Risk Assessments and report ROI. A holistic engagement wellness platform that helps manage & centralize all initiatives: HRA, challenges, steps, polls, rewards, etc.

par Four Winds Interactive

(42 avis)
Avec plus de 6 000 clients et plus de 500 000 écrans déployés, la plateforme FWI assure des communications visuelles à des millions de personnes dans les aéroports, les banques, les campus, les stades de compétition, les hôpitaux, les hôtels, les casinos, les universités, les usines et les commerces de détail. Le logiciel FWI est connu pour ses fonctionnalités avancées - données en temps réel, interactivité, orientation, planification dynamique - qui permettent aux clients de déployer de nombreux types d'applications, à de nombreux écrans à partir d'un emplacement centralisé. Avec plus de 6 000 clients et plus de 500 000 écrans déployés, la plateforme FWI assure des communications visuelles à des millions de personnes chaque jour.

par New Day at Work

(4 avis)
Workspace 365 est un espace de travail complet basé sur un navigateur qui simplifie Office 365 et fournit un accès à toutes vos applications (web/hébergées). Il propose un système de gestion des documents, une authentification unique pour les applications web et hébergées, des vignettes dynamiques pour afficher rapidement les informations (éléments du calendrier, e-mails non lus, informations internes, documents récents et externes) et de nombreuses autres possibilités. Mieux encore, Workspace 365 est facile à gérer et facilite le travail et l'accès aux applications depuis n'importe quel appareil. Espace de travail complet basé sur un navigateur qui simplifie Office 365 et fournit un accès à toutes vos applications (web/hébergées).
Dynamic BIM platform (digital twin) that helps you manage as-built documentation, improve collaboration, task automation, and site management. - Compatible with 30 CAD files of which Revit, IFC, Naviworks, CATIA, Solidworks, Creo ... - Equipement vendor agnostic - interoperable with any data type - integrate an Application Enablement Platform to create any type of apps consuming data coming from BMS, CMMS, IWMS, IoT sensors/actuators ... Dynamic BIM platform that helps you manage as-built documentation, improve collaboration, task automation, and site management.

par Sapho

(2 avis)
Employee experience portal that provides unified task-view, streamlines work processes with tooling, integration, & security. Employee experience portal that provides unified task-view, streamlines work processes with tooling, integration, & security.

par Walkabout Collaborative

(2 avis)
Award-winning online workplace connecting remote teams. Seamlessly. Tired of hunting down your teammates, frustrated figuring out what text messages really mean and just overwhelmed by email and channels, it's time to move into Walkabout Workplace. It's a virtual place where you go to work every day. Everyone and everything you need is there. A remote support solution with three-dimensional online workplace display, messaging, video conferencing, and more.

par Panviva

(1 avis)
Panviva is a cloud knowledge management system that empowers your employees to provide top quality customer service. Panviva captures information from wherever it is stored in your organization, optimizes it for better understanding and delivers it to any employee, anywhere. It eliminates the need to search endlessly for critical process information. Panviva delivers it right to your employees at the moment-of-need! Panviva captures information, optimizes it for better understanding and delivers it to your employees, anywhere.

par United Planet

(1 avis)
Intrexx est un logiciel de portail innovant qui peut être mis en œuvre rapidement. Grâce à celui-ci, les processus peuvent être automatisés, simplifiés et ajustés à tout moment aux exigences en constante évolution. Les données d'une grande variété de systèmes logiciels peuvent être intégrées et consolidées. Chaque employé peut donc obtenir toutes les informations dont il a besoin en toutes circonstances. Les tâches quotidiennes en sont considérablement simplifiées : l'entreprise devient ainsi plus flexible et dispose d'un avantage concurrentiel distinct. Logiciel de portail qui permet d'automatiser, de simplifier et d'adapter les processus à des exigences en constante évolution.

par WPS Management

(0 avis)
wescale is an open business integration platform that supports firms to master the digital transformation in procurement. Therefore, wescale provides applications and features that ingeniously help to define and implement their customers digitization strategy through integrating internal and external applications, partners, and suppliers within a global collaboration network. Guided Procurement, Strategy Management and a modern Shopping frontend are just some of many highlights wescale offers. wescale is your open business integration platform, which integrates all your procurement apps and business relationships in one place.

par PortalCMS

(0 avis)
PortalCMS is the ultimate low-code platform for efficient web apps development and delivery to your end users, personalized and secure. The PortalCMS eco system is growing with a great diversity in web apps that are widely used in branches like healthcare, education and high tech business services. -Joint benefits, new web apps are released frequently -Short lead times for deploying new and existing web apps -Professional development according to industry standards Low code platform platform for online collaboration with existing building blocks to improve performance.

par Invotra

(0 avis)
Transformer l'entreprise grâce au lieu de travail numérique Invotra. Soutenir les employés pour qu'ils donnent le meilleur d'eux-mêmes, en leur fournissant des connaissances à jour relatives à l'entreprise et en utilisant de puissantes fonctions de création, de révision et de recherche de contenu. Créer de superbes designs pour engager le personnel, en utilisant de simples interfaces glisser-déposer. Le modèle SaaS Agile vous permet d'économiser sur les coûts initiaux, d'apporter une amélioration continue, en s'adaptant à l'évolution des besoins. La majorité des entreprises ignorent à quel point un intranet peut être utile jusqu'à ce qu'elles aient essayé ce produit versatile et innovant.
Akumina is a modern intranet platform founded on a simple yet powerful belief that empowering employees through technology to work smarter, not harder will make them more engaged and more effective at building your business. Akumina makes building and deploying customizable, branded workplace experiences quick and easy. Akumina¿s customers include the Boston Red Sox, Walt Disney Corporation, iRobot, The World Trade Center and the Department of Defense to name a few. Akumina is the modern intranet platform that empowers global enterprises.
Assists businesses in creating a fully functional workplace to collaborate with your team from anywhere. Assists businesses in creating a fully functional workplace to collaborate with your team from anywhere.

par Prysm

(0 avis)
Digital workplace platform that allows global teams to easily collaborate and hold meetings on any type of device. Digital workplace platform that allows global teams to easily collaborate and hold meetings on any type of device.

par INDIDESK Technologies

(0 avis)
INDIDESK offers you the ability to virtually work and manage your projects, teams, freelancers, clients and more. INDIDESK offers you the ability to virtually work and manage your projects, teams, freelancers, clients and more.

par Maddox

(0 avis)
Built-In Data Leak Prevention Keep connectivity secure and prevent information leakage through no-caching and no data-storing protocols. Cost-Effective & Trusted Secure & Seamless Connectivity Promote a secure digital workspace by working in the office and on-the-go, with secure access to corporate resources. Simple Installation & Mgt No data center restructuring, SAN, VPN etc. User Flexibility User privacy & enterprise data co-exist, your business can now take advantage of BYOD. Remote-access service for business. A secure environment seamlessly access on-premise corporate systems & cloud services w/ any device!

par Client Hub

(0 avis)
Web and mobile-based digital workspace for accounting professionals that helps them collaborate and share files securely with their clients. Web and mobile digital workspace for accounting professionals that helps them collaborate and share files securely with their clients.
Enabling a Digital strategy requires Government to not only put in place the capabilities for Digital Delivery of services but also ensures the organisational enablers to deliver these capabilities such as strategy, governance and organisation are developed & executed. Engage Your Citizens, Empower Your Workers & Optimise Operations. Provide Citizens With Digital Access To Key Government Services & Red

par mediaBEAM

(0 avis)
Cloud-based collaboration tool that helps firms with file sharing, data backup, appointment scheduling and CRM integration. Cloud-based collaboration tool that helps firms with file sharing, data backup, appointment scheduling and CRM integration.