Logiciels de digital workplace

Avec le logiciel Digital Workplace, les employés distants collaborent efficacement et accèdent à tous les outils, données et systèmes dont ils ont besoin, sur tout appareil ou en tout lieu.

Pourquoi Capterra est gratuit
Basaas est une solution d'entreprise intégrée pour toutes les applications professionnelles. Avec ce logiciel, les entreprises peuvent combiner individuellement toutes les applications professionnelles et les consolider dans une solution métier intégrée complète. Basaas intègre les principales applications professionnelles en une seule solution d'entreprise et synchronise les données et les flux de travail sur les applications. En outre, elle offre aux entreprises une vue d'ensemble de toutes les solutions cloud utilisateur et réduit le "Shadow IT". En savoir plus sur Basaas Avec Basaas, vous pouvez combiner individuellement toutes vos applications professionnelles et les consolider dans une solution métier intégrée complète. En savoir plus sur Basaas
Cette solution intranet clé en main hautement sécurisée pour petites et moyennes entreprises est conçue pour la collaboration efficace, la communication, les réseaux sociaux, les processus métier et la gestion des connaissances. Elle permet une meilleure continuité des connaissances en déplaçant les données des silos réseau et des disques locaux vers un référentiel centralisé bien protégé. Les wikis, les blogs et les forums fournissent des bases de connaissances pour réseaux sociaux pour un meilleur un travail d'équipe. En savoir plus sur Bitrix24 Solution haut de gamme conçue pour la collaboration efficace, la communication, les réseaux sociaux ainsi que la gestion des flux de travail et des connaissances. En savoir plus sur Bitrix24
Votre plateforme d'expérience des employés Staffbase est votre canal pour partager tout ce dont vos employés ont besoin pour obtenir d'excellents résultats : Publiez des nouvelles d'entreprise, diffusez des messages ou créez des pages avec des documents, des images et du texte. Choisissez d'envoyer des notifications push pour vous assurer que tout le monde reçoit le message. Créez des groupes d'utilisateurs pour cibler votre contenu. Fonctionne bien avec votre répertoire actuel et peut importer du contenu à partir de votre intranet de bureau existant. Aucun e-mail d'entreprise requis. En savoir plus sur Staffbase L'intranet prêt à l'emploi pour les salariés qui ne travaillent pas au bureau. Partager l'actualité et des pages + envoyer des notifications push. Aucun e-mail d'entreprise requis. En savoir plus sur Staffbase
Optimity is a hyper-adaptive employee success and wellness platform. It is designed to engage employees (77-98%+) and reduce costs for employers. Using the science of micro-habit coaching, we provide a mobile-1st experience for employees. Optimity apps sync with your current routines (calendar, other apps, wearables, etc.) to form small, healthy micro-habits that help you live happier and longer. HR leaders use the Optimity administrator panel to launch Health Risk Assessments and report ROI. SaaS solution that helps businesses create holistic wellness programs, schedule micro-activities, and collaborate with colleagues.

par Passageways

(68 avis)
OnSemble is more than an employee intranet it's a complete hub that connects your people to the information they need when they need it. It's the homepage for your organization. OnSemble's drag and drop interface means your imagination is the only limit, design pages that reflect your culture without entering a single line of code. It's is an intranet that your employees with love, and actually use. More than an intranet portal. An employee collaboration, engagement and document platform that allows you to build without programming.
Les solutions de travail numérique d'eXo peuvent accroître la motivation et la productivité de vos collaborateurs. Vous pouvez optimiser votre communication interne via des espaces de travail collaboratifs complets, une collaboration sociale et une connectivité constante. Les solutions de travail numérique offrent à vos employés un espace pour visualiser et partager des projets, des comptes, des données de productivité et des rôles au sein de l'entreprise. eXo Platform facilite la gestion de votre travail tout en fournissant une plateforme de travail numérique riche pour vos collaborateurs. eXo Platform facilite la gestion de votre travail tout en fournissant une plateforme de travail numérique riche pour vos collaborateurs. Essayez eXo dès aujourd'hui.
La mission de Beekeeper est de transformer la manière dont les deux milliards d'employés de première ligne travaillent avec une plateforme de communication mobile qui touche chaque quart, lieu et langue grâce à la messagerie individuelle et à la messagerie de groupe en temps réel. Les flux dédiés fournissent des communications opérationnelles importantes à toute votre main-d'œuvre ou à tous vos sous-groupes spécifiques. Les responsables assurent la productivité du personnel et une faible rotation des employés en automatisant les workflows et la messagerie pour leurs équipes, tout en tirant parti d'un tableau de bord analytique pour mesurer l'engagement. Une plateforme de communication orientée mobile qui permet d'atteindre et de connecter tous les membres d'une organisation.

par Jostle Corporation

(48 avis)
Découvrez la plateforme People Engagement : il s'agit d'une solution d'espace de travail numérique complète et intuitive. Elle vous permet d'améliorer la motivation des collaborateurs, d'exprimer votre culture et de favoriser la communication. Voilà à quoi ressemblent les lieux de travail exceptionnels. Cette solution permet d'atteindre des taux de participation inégalés des employés, qui sont 5 fois plus élevés que les solutions intranet sociales et les portails dédiés aux employés traditionnels. Ce logiciel s'exécute dans le cloud et ne nécessite aucune personnalisation. Il vous permet d'être opérationnel dès la première semaine. Jostle est le seul intranet conçu pour vous simplifier la vie à mesure que vous progressez afin que votre personnel et votre organisation puissent prospérer.

FWI

par Four Winds Interactive

(43 avis)
Avec plus de 6 000 clients et plus de 500 000 écrans déployés, la plateforme FWI assure des communications visuelles à des millions de personnes dans les aéroports, les banques, les campus, les stades de compétition, les hôpitaux, les hôtels, les casinos, les universités, les usines et les commerces de détail. Le logiciel FWI est connu pour ses fonctionnalités avancées - données en temps réel, interactivité, orientation, planification dynamique - qui permettent aux clients de déployer de nombreux types d'applications, à de nombreux écrans à partir d'un emplacement centralisé. Avec plus de 6 000 clients et plus de 500 000 écrans déployés, la plateforme FWI assure des communications visuelles à des millions de personnes chaque jour.
Jive Software, part of the Aurea family of customer experience solutions, provides the gateway to an organization's most important assets its knowledge and people. Jive accelerates workplace digital transformation with its industry-leading Interactive Intranet solution that connects people, information and ideas to help businesses outpace their competitors. With more than 30 million users worldwide across every industry, Jive is consistently recognized as a leader by top analyst firms. Jive's Interactive Intranet software provides a single platform for employee collaboration without complication.

par Claromentis

(22 avis)
Give staff a workplace to call home with our feature-rich, beautifully designed intranet software. We're an intranet software solution with a difference, providing your organisation with a one-stop shop for sharing information, boosting productivity, connecting staff, and collaborating. Benefit from our 20 years of intranet expertise: we've built, designed, and deployed intranets for global organisations both large and small, supporting companies in every industry imaginable. Give staff a workplace to call home. Access every app, share information, and collaborate in one central intranet.
LumApps, l'intranet recommandé par Google pour G Suite. Conçu pour enrichir l'expérience Google Cloud, c'est une plateforme intranet globale qui regroupe l'ensemble du contenu et des outils d'entreprise au même endroit dans G Suite. Officiellement approuvé par Google, LumApps concentre tout ce dont vous avez besoin pour travailler : il simplifie la communication en ouvrant des canaux sociaux, applique la fonction de recherche de Google aux documents de l'entreprise et fournit des informations ciblées à chaque utilisateur sur un tableau de bord central. Simplifiez la communication et la collaboration d'entreprise avec un intranet social recommandé par Google.

par Super Smashing

(18 avis)
Solution de portail et application pour les employés moderne, avec un flux personnalisé pour les communications internes, les vidéos, la formation, le partage et les notifications. Blink est idéal pour les équipes mobiles et les employés de première ligne, leur permettant de se connecter, d'être informés et productifs en déplacement. Si vous cherchez un meilleur moyen d'atteindre vos collègues, où qu'ils soient, avec des actualités, des vidéos, des publications, des sondages pertinents et même des notifications d'application, des réservations de vacances, des formulaires de retour au travail. Blink est l'application ultime pour les employés. Solution de portail et application pour les employés moderne, avec un flux personnalisé pour les communications internes, les vidéos, la formation, le partage et les notifications d'application.
Intranet social et espace de travail numérique tout-en-un, spécialement conçu pour les entreprises qui travaillent avec G Suite de Google. La plateforme regroupe l'intranet, la collaboration et le réseautage social en une solution unifiée. Happeo est utilisé pour valoriser la motivation des collaborateurs et a été primé pour sa convivialité, ses meilleures intégrations à l'espace de travail et sa facilité de mise en œuvre. Regardez la vidéo de démonstration complète ou demandez-en une en direct ! Plateforme numérique tout-en-un sur le lieu de travail et l'intranet social, conçue pour fonctionner de manière transparente avec Google G Suite.

par Axero Solutions

(12 avis)
Over 5,000,000 users. Communifire is your modern, fully featured digital workplace software that supports your employees and your business. 99% of Communifire Intranet customers are still actively using the platform after 5 years. From connecting your people and streamlining communication to enhancing collaboration and managing content, our full suite of integrated tools will help your organization be more informed, quicker to take action and prepared for tomorrow. Replace your outdated intranet with Communifire. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by over 4 million people.

par InvolveSoft

(11 avis)
At Involve we are dedicated to helping leadership drive company alignment using Artificial Intelligence and analytics. Involve's Instagram like platform helps leaders successfully communicate with a dispersed workforce & receive AI-driven real-time insights on sales, customers, & market trends. Our platform has the ability to deep dive into your employee communication channels and delivers the most valuable nuggets of insight in order for proactive, actionable changes to be made. Helping leadership drive company alignment using Artificial Intelligence and analytics.

par Robin Powered

(10 avis)
Planification en temps réel, tableaux d'état et cartes pour les salles de réunion, les bureaux et les collaborateurs dans votre bureau. La plateforme Robin évolue aux côtés de vos calendriers Outlook ou Google existants. Toutes les mises à jour d'une salle de réunion ou d'un espace de travail sont automatiquement synchronisées avec la totalité du calendrier du bureau via le tableau de bord web, l'application mobile ou l'affichage de salle. Aujourd'hui, Robin organise des réunions, des espaces de travail et des personnes dans des milliers de locaux à travers le monde. Planification en temps réel, tableaux d'état et cartes pour les salles de réunion, les bureaux et les collaborateurs dans votre bureau. Utilisez n'importe quel appareil ou calendrier.

par Interact Software

(9 avis)
Interact is a global enterprise software company that serves intranet software to over one million users across more than 750 organizations. We specialize in solving internal communication and collaboration challenges by combining our sophisticated intranet software with outstanding professional services, focusing on developing long-term strategic partnerships with our customers. Interact has offices in New York City and Manchester, UK. Founded in 1996 with headquarters in the UK, Interact operates globally and is one of the fastest growing intranet software companies.
Unily est une plateforme intranet de premier plan créée par le cabinet de conseil numérique BrightStarr. Conçu pour améliorer la connectivité globale, la collaboration et la productivité, Unily fournit une plateforme puissante qui peut être lancée en quelques semaines. Unily permet aux utilisateurs non techniques de maîtriser l'intranet et de créer facilement des expériences riches et flexibles qui touchent chaque employé, du siège social à la ligne de front. Unily vient offre des conseils et un soutien dirigés par des experts, conçus pour favoriser l'adoption et la valeur. Unily est une plateforme intranet de premier plan conçue pour améliorer la collaboration, la communication et la productivité dans l'ensemble de votre effectif.

par SnapComms

(6 avis)
Communiquez avec vos équipes de manière pertinente et innovante grâce à SnapComms. Outils dynamiques et performants visant à stimuler vos stratégies commerciales et à renforcer les communications en interne. Contournez l'e-mail et simplifiez votre espace de travail pour vos envois de communications critiques, de messages percutants et de notifications destinés à la motivation des collaborateurs. Des fonctionnalités intégrées permettent au personnel de toujours voir vos messages au bon moment, que vous cherchiez à l'informer ou à l'engager. Contournez l'e-mail et simplifiez votre espace de travail pour vos envois de communications critiques, de messages percutants et de notifications destinés à la motivation des collaborateurs.

par Twine Intranet

(6 avis)
Twine connects people, content and ideas together through one simple and secure portal. Enjoy all the tools you need: Knowledge Library, News & Blogs, Forums, Groups, People Directory, Polls and Surveys, File Manager, Calendar and Workflow Builder. Twine is designed for integration: pull data from Salesforce; sign-on using Google Apps, Microsoft or LinkedIn; and easily upload from OneDrive, Google and other major files services. Unexpectedly simple: Twine connects people, content and ideas together through one simple portal.
Dynamic BIM platform (digital twin) that helps you manage as-built documentation, improve collaboration, task automation, and site management. - Compatible with 30 CAD files of which Revit, IFC, Naviworks, CATIA, Solidworks, Creo ... - Equipement vendor agnostic - interoperable with any data type - integrate an Application Enablement Platform to create any type of apps consuming data coming from BMS, CMMS, IWMS, IoT sensors/actuators ... Dynamic BIM platform that helps you manage as-built documentation, improve collaboration, task automation, and site management.

par New Day at Work

(4 avis)
Workspace 365 est un espace de travail complet basé sur un navigateur qui simplifie Office 365 et fournit un accès à toutes vos applications (web/hébergées). Il propose un système de gestion des documents, une authentification unique pour les applications web et hébergées, des vignettes dynamiques pour afficher rapidement les informations (éléments du calendrier, e-mails non lus, informations internes, documents récents et externes) et de nombreuses autres possibilités. Mieux encore, Workspace 365 est facile à gérer et facilite le travail et l'accès aux applications depuis n'importe quel appareil. Espace de travail complet basé sur un navigateur qui simplifie Office 365 et fournit un accès à toutes vos applications (web/hébergées).

par humbee solutions

(3 avis)
humbee is the new, innovative digital workplace! E-mails, files, tasks, documents and internal communication on a topic are available in one place and with one click! This is unique! Do you have recurring processes in your company? Create automated processes in humbee, equip them with workflows and lean back. Success stories from humbee customers: http://bit.ly/2YruQYx Examples: Customer acquisition, development processes, contract manage, ticket system, more: http://bit.ly/2SM44or humbee is the new, innovative digital workplace that bundles all content in one central location which makes collaboration perfect.
Employee experience portal that provides unified task-view, streamlines work processes with tooling, integration, & security. Employee experience portal that provides unified task-view, streamlines work processes with tooling, integration, & security.

par United Planet

(2 avis)
Intrexx est un logiciel de portail innovant qui peut être mis en œuvre rapidement. Grâce à celui-ci, les processus peuvent être automatisés, simplifiés et ajustés à tout moment aux exigences en constante évolution. Les données d'une grande variété de systèmes logiciels peuvent être intégrées et consolidées. Chaque employé peut donc obtenir toutes les informations dont il a besoin en toutes circonstances. Les tâches quotidiennes en sont considérablement simplifiées : l'entreprise devient ainsi plus flexible et dispose d'un avantage concurrentiel distinct. Logiciel de portail qui permet d'automatiser, de simplifier et d'adapter les processus à des exigences en constante évolution.

par Walkabout Collaborative

(2 avis)
Award-winning online workplace connecting remote teams. Seamlessly. Tired of hunting down your teammates, frustrated figuring out what text messages really mean and just overwhelmed by email and channels, it's time to move into Walkabout Workplace. It's a virtual place where you go to work every day. Everyone and everything you need is there. A remote support solution with three-dimensional online workplace display, messaging, video conferencing, and more.

par Safelink

(2 avis)
The titan secure business hub and intelligent work platform for lawyers, businesses and professional services. The titan secure business hub and intelligent work platform for lawyers, businesses and professional services.

par Pluralsight

(2 avis)
An enterprise technology skills platform that delivers a unified, end-to-end learning experience for businesses across the globe. Companies are empowered to move at the speed of technology, increasing proficiency, innovation and efficiency. Pluralsight helps organizations close skill gaps in critical areas like cloud, security, software development, IT, and data, provides the visibility around skills and roles to maximize existing teams, and delivery of better products to market faster. An enterprise technology skills platform that delivers a unified, end-to-end learning experience for businesses across the globe.
Panviva is a cloud knowledge management system that empowers your employees to provide top quality customer service. Panviva captures information from wherever it is stored in your organization, optimizes it for better understanding and delivers it to any employee, anywhere. It eliminates the need to search endlessly for critical process information. Panviva delivers it right to your employees at the moment-of-need! Panviva captures information, optimizes it for better understanding and delivers it to your employees, anywhere.

par adenin TECHNOLOGIES

(0 avis)
Digital Assistant is the new way to work. It's a personal workplace assistant that proactively sends actionable Cards about relevant changes and upcoming events, understands voice commands, and offers an enterprise-wide search. It automatically connects with existing business software, databases and APIs from the cloud and on-premise to deliver a central productivity hub for the digital worker. Talk to your data in a human way, be in the know about your workday and take action from any device. Digital Assistant is the award-winning AI workplace assistant. Receive real-time notifications, ask questions and more.

par Jamespot

(0 avis)
Jamespot est la digital workplace qu'il vous faut pour centraliser vos applications métier. Inspirée des codes du mobile, elle vous apporte une interface lisible, ergonomique et facile à prendre en main. Hébergée en France, notre solution est 100% sécurisée et est conforme au RGPD. La digital workplace intelligente où vous pouvez retrouver toutes vos applications métier sur un hub unique pour gagner en efficacité.

par WPS Management

(0 avis)
wescale is an open business integration platform that supports firms to master the digital transformation in procurement. Therefore, wescale provides applications and features that ingeniously help to define and implement their customers digitization strategy through integrating internal and external applications, partners, and suppliers within a global collaboration network. Guided Procurement, Strategy Management and a modern Shopping frontend are just some of many highlights wescale offers. wescale is your open business integration platform, which integrates all your procurement apps and business relationships in one place.

par PortalCMS

(0 avis)
PortalCMS is the ultimate low-code platform for efficient web apps development and delivery to your end users, personalized and secure. The PortalCMS eco system is growing with a great diversity in web apps that are widely used in branches like healthcare, education and high tech business services. -Joint benefits, new web apps are released frequently -Short lead times for deploying new and existing web apps -Professional development according to industry standards Low code platform platform for online collaboration with existing building blocks to improve performance.

par FastrackOnboard

(0 avis)
FastrackOnboard Is The Employee Onboarding System That Protects You And Your Business By Keeping You Fully Compliant With Employee Documentation Requirements With An Easy-To-Delegate Labor Compliance Process. So Easy It Makes Hiring A Breeze For You And Your Team. If you'd like to have Error-free Employee Documentation and Worry-free Labor Compliance in your Hiring Processes, then you've come to the right place. The Employee Onboarding System That Protects You And Your Business By Keeping You Fully Compliant With Employee Documentation Rules.

par Powell Software

(0 avis)
Améliorez la coopération avec vos employés et donnez-leur divers moyens de communication en utilisant l'application de gestion intranet pour Office 365.

par Lucidworks

(0 avis)
NoSQL datastore and search engine that provides data indexing, full-text search, SQL querying, and built-in analytics components. NoSQL datastore and search engine that provides data indexing, full-text search, SQL querying, and built-in analytics components.

par Invotra

(0 avis)
Transformer l'entreprise grâce au lieu de travail numérique Invotra. Soutenir les employés pour qu'ils donnent le meilleur d'eux-mêmes, en leur fournissant des connaissances à jour relatives à l'entreprise et en utilisant de puissantes fonctions de création, de révision et de recherche de contenu. Créer de superbes designs pour engager le personnel, en utilisant de simples interfaces glisser-déposer. Le modèle SaaS Agile vous permet d'économiser sur les coûts initiaux, d'apporter une amélioration continue, en s'adaptant à l'évolution des besoins. La majorité des entreprises ignorent à quel point un intranet peut être utile jusqu'à ce qu'elles aient essayé ce produit versatile et innovant.

par Akumina

(0 avis)
Akumina is a modern intranet platform founded on a simple yet powerful belief that empowering employees through technology to work smarter, not harder will make them more engaged and more effective at building your business. Akumina makes building and deploying customizable, branded workplace experiences quick and easy. Akumina¿s customers include the Boston Red Sox, Walt Disney Corporation, iRobot, The World Trade Center and the Department of Defense to name a few. Akumina is the modern intranet platform that empowers global enterprises.

par BMC Software

(0 avis)
Assists businesses in creating a fully functional workplace to collaborate with your team from anywhere. Assists businesses in creating a fully functional workplace to collaborate with your team from anywhere.

par Prysm

(0 avis)
Digital workplace platform that allows global teams to easily collaborate and hold meetings on any type of device. Digital workplace platform that allows global teams to easily collaborate and hold meetings on any type of device.

par INDIDESK Technologies

(0 avis)
INDIDESK offers you the ability to virtually work and manage your projects, teams, freelancers, clients and more. INDIDESK offers you the ability to virtually work and manage your projects, teams, freelancers, clients and more.

par Maddox

(0 avis)
Built-In Data Leak Prevention Keep connectivity secure and prevent information leakage through no-caching and no data-storing protocols. Cost-Effective & Trusted Secure & Seamless Connectivity Promote a secure digital workspace by working in the office and on-the-go, with secure access to corporate resources. Simple Installation & Mgt No data center restructuring, SAN, VPN etc. User Flexibility User privacy & enterprise data co-exist, your business can now take advantage of BYOD. Remote-access service for business. A secure environment seamlessly access on-premise corporate systems & cloud services w/ any device!

par Client Hub

(0 avis)
Web and mobile-based digital workspace for accounting professionals that helps them collaborate and share files securely with their clients. Web and mobile digital workspace for accounting professionals that helps them collaborate and share files securely with their clients.

par Opensky Data

(0 avis)
Enabling a Digital strategy requires Government to not only put in place the capabilities for Digital Delivery of services but also ensures the organisational enablers to deliver these capabilities such as strategy, governance and organisation are developed & executed. Engage Your Citizens, Empower Your Workers & Optimise Operations. Provide Citizens With Digital Access To Key Government Services & Red

par mediaBEAM

(0 avis)
Cloud-based collaboration tool that helps firms with file sharing, data backup, appointment scheduling and CRM integration. Cloud-based collaboration tool that helps firms with file sharing, data backup, appointment scheduling and CRM integration.

par ideare

(0 avis)
ref2space is a Web-based application divided into modules that allows the interactive management of the plans and assets. ref2space is a Web-based application divided into modules that allows the interactive management of the plans and assets.

par IntellaCar

(0 avis)
IntellaCar is the iPad and Digital Selling Solution for your Sales team that provides the ultimate Customer Experience. IntellaCar is the iPad and Digital Selling Solution for your Sales team that provides the ultimate Customer Experience.

par Ambi

(0 avis)
Collaborative learning solution built to maximize potential of your employees through organized and centralized hub for training and work. Employee engagement solution built to maximize potential of your employees through organized and centralized hub for training and work.

par QueryNow

(0 avis)
Helps employees with internal collaboration to improve workplace efficiency. Helps employees with internal collaboration to improve workplace efficiency.

par Modo Labs

(0 avis)
Digital workplace solution that allows employees to streamline communications, manage content, book conference rooms and more. Digital workplace solution that allows employees to streamline communications, manage content, book conference rooms and more.

par ChartOk

(0 avis)
Operations & collaboration Software that makes hospitality staff communications and task management easy. Our App boosts and enhances hospitality staff collaboration and productivity. We deliver the right solution to achieve your hotel goals: Work smarter, reduce employee turnover, reduce emails, increase productivity, revenues and create a vibrant & strong company culture. Operations & collaboration Software that makes hospitality staff communications and task management easy.

par ClearPeople

(0 avis)
Atlas is a next generation digital workspace for communication, knowledge and collaboration beautifully brought together in one place. With an award-winning history as a people-centric, digital transformation Consultagency, ClearPeople created Atlas to deliver a unique digital workspace solution for Office 365. Atlas is a next generation digital workspace for communication, knowledge and collaboration beautifully brought together in one place.

par Generation Digital

(0 avis)
An easy to use mobile first tool where employees can connect communicate and collaborate. An easy to use mobile first tool where employees can connect communicate and collaborate.