Logiciels de parcours client

Les outils de cartographie du parcours client permettent de visualiser et d'analyser l'expérience client sur tous les points de contact et canaux.

Pourquoi Capterra est gratuit

par The Sales Productivity Company

(0 avis)
ClosePlan helps enterprise sales organizations optimize their opportunity-to-close process. ClosePlan Deal Scorecards helps sales qualify more effectively, providing a common qualification language across your team. With ClosePlan Relationship Maps you can build org charts with easy to use drag and drop functionality. ClosePlan Sales Playbooks make it easy for your team to execute your sales strategy by guiding them through a best practice sequence of events based on your sales methodology. En savoir plus sur ClosePlan ClosePlan is a sales execution platform that helps enterprise B2B sales teams drive qualified opportunities to close. En savoir plus sur ClosePlan

par CustomerFirst Now

(0 avis)
Le prix de l'innovation en matière de cartographie du parcours client pour 2018 a été décerné à CFN Insight, la meilleure plateforme de cartographie de parcours qui aide les entreprises à suivre, gérer et améliorer le parcours de leurs clients. L'expérience client est en train de devenir le plus important différenciateur de marque et indicateur pour le succès à long terme des entreprises. Au-delà des simples cartes de parcours, CFN Insight permet aux entreprises d'identifier, de hiérarchiser, de gérer et de mener les actions les plus percutantes pour offrir des expériences inégalées sur le marché et obtenir de meilleurs résultats financiers. En savoir plus sur CFN Insight Ce logiciel vous aide à offrir une expérience client exceptionnelle à travers des visualisations de parcours client, une collaboration d'équipe et un reporting puissant. En savoir plus sur CFN Insight

par Smartlook

(81 avis)
Solution qui permet d'enregistrer ce que les visiteurs voient et font sur votre site web pour savoir comment améliorer l'expérience utilisateur. Enregistrements des sessions de vos visiteurs, heatmaps et parcours client. Filtrez les visiteurs et partagez les résultats obtenus avec votre équipe. Vous pouvez voir ce sur quoi les visiteurs ont cliqué, ce qu'ils ont indiqué dans les champs d'un formulaire, les pages sur lesquelles ils ont passé le plus de temps et la manière dont ils naviguent sur le site. En savoir plus sur Smartlook Smartlook est un outil simple qui enregistre les écrans de visiteurs réels de votre site web. En savoir plus sur Smartlook

par Visual Paradigm

(3 avis)
Visual Paradigm helps software development teams to capture correct requirements and transform them into accurate design, thus helping developers to build right software according to requirements. Software design tool with wireframing, process mapping, network diagramming, and visual modelling tools for agile software projects.

par TandemSeven

(0 avis)
Alignez toute votre organisation sur les besoins de vos clients en transformant les recherches sur la clientèle en cartographie de parcours client, en personnalités et plus encore. Vous en avez assez de jongler avec des outils, des données et des formats de fichiers fragmentés ? UX360 est une plateforme unique pour la création et le partage de tous vos actifs CX et UX, avec un lien direct vers les données de recherche sous-jacentes. Alignez toute votre organisation sur les besoins de vos clients en transformant les recherches sur la clientèle en cartographie de parcours client, en personnalités et plus encore.

par More than Metrics

(0 avis)
Smaply is a journey mapping tool for customer experience professionals and service designers. Digitize your customer journey maps and personas, collaborate with your team, collect feedback and create professional presentations. Save time and scale journey mapping in your organization. Create customer journey maps, personas and stakeholder maps online. Collaborate with others, share your maps, and present your findings

par ClickFox

(0 avis)
Apply advanced customer journey analytics to provide a true omni-channel view of the customer journey. Apply advanced customer journey analytics to provide a true omni-channel view of the customer journey.

par UXPressia

(26 avis)
UXPressia est un outil en ligne de cartographie du parcours client, de création de profils et de cartes d'impact. Il offre un équilibre optimal entre les solutions basées sur des vignettes et des tableaux, avec une interface de type glisser-déposer intuitive et de nombreuses fonctionnalités personnalisables. Avec UXPressia, vous concevrez et offrirez une expérience exceptionnelle à vos clients. Visualisez les parcours de vos clients, créez des profils, analysez les points de contact dans les interactions multicanaux et invitez des collaborateurs à réaliser des cartographies communes et à partager des parcours en ligne. Plateforme en ligne conçue pour créer une expérience utilisateur exceptionnelle grâce à la cartographie du parcours client, à la création de profils et aux techniques de cartographie d'impact.
Piwik PRO Marketing Suite adheres to stringent data privacy laws around the globe, including EUs GDPR, USs HIPAA as well as Chinese and Russian data protection laws. Unlike most of the competitive products, it also provides you with full data ownership and allows you to apply extra security measures to your data. Piwik PRO is an enterprise marketing suite consisting of Analytics, Tag Manager, Personalization, Customer Data Platform, GDPR Consent Manager and Custom Reports. Piwik PRO: Analytics, Tag Manager, Personalization, Customer Data Platform, GDPR Consent Manager and Custom Reports.

par Custellence

(6 avis)
The easy-to-use tool for creating powerful digital Customer Journey Maps, User Stories, Experience maps and Service Blueprints: Organize all your customer insights, data, solutions and ideas in one place. Present and share your maps for greater commitment and impact. Collaborate on maps IRL with remote teams for higher efficiency. Update and use your maps as change plans by using Custellence's unique status settings The smart online tool for creating professional and powerful Customer Journey Maps that will improve your Customer Experience
Actionable business insights and reports that help to increase in-store revenue. Actionable business insights and reports that help to increase in-store revenue.

par Impact

(0 avis)
Altitude is your marketing source of truth tracking, cleansing, normalizing channel-specific data into a single coherent system of record. Everything from your marketing KPIs to deep insights are consistently measured and effortlessly derived from a trustworthy cross-device view of the customer journey, using our analytics suite or yours. Leverage sophisticated attribution models to make informed and confident decisions on how to best allocate your marketing spend and effectively drive growth. Unify & analyze the data across your marketing channels for deep insights into customer trends and behaviors for smarter media buying.
Cloud based journey mapping tool that shows every customer touchpoint and allows for easy collaboration with your team in real time. Cloud based journey mapping tool that shows every customer touchpoint and allows for easy collaboration with your team in real time.

par Strativity Group

(0 avis)
Customer journey management software that allows you to visualize your customer journey and collaborate with shareholders during the process. Journey management software that allows you to visualize your customer journey and collaborate with shareholders during the process.

par Pointillist

(0 avis)
Customer journey analytics solution that enables businesses to build journey maps, measure performance, and personalize customer experience. Customer journey analytics solution that enables you to build journey maps, measure performance, and personalize customer experience.

par Proud Sourcing

(0 avis)
Customer journey mapping solution that helps businesses understand the customer touch-points as well as the underlying processes. Customer journey mapping solution that helps businesses understand the customer touch-points as well as the underlying processes.

par Ethos Integrated Solutions

(0 avis)
Customer journey mapping solution that makes it easy to create personas, measure performance, draw and visualize customer journeys. Customer journey mapping solution that makes it easy to create personas, measure performance, draw and visualize customer journeys.

par JourneyLabs

(0 avis)
Automates user journeys with an interactive experience utilizing dynamic workflows to provide personalized digital content. Automates user journeys with an interactive experience utilizing dynamic workflows to provide personalized digital content.
Visualize and track your customer behavior in store, analyze interactions and demographics to optimize your customer experience. Visualize and track your customer behavior in store, analyze interactions and demographics to optimize your customer experience.

par Trencube

(0 avis)
Smartphone detection solution for measuring customer behavior or counting people within the designated zone. Smartphone detection solution for measuring customer behavior or counting people within the designated zone.

par Auryc

(0 avis)
Auryc is a real-time journey intelligence platform that helps organizations have a visual insight into their customer's journey Auryc is a real-time journey intelligence platform that helps organizations have a visual insight into their customer's journey