18 résultats
Pourquoi Capterra est gratuit
Gérez votre base de données de bénévoles depuis n'importe quel ordinateur, que vous soyez au bureau, à la maison ou en déplacement. Permettez aux bénévoles de soumettre des candidatures, de partager les horaires qui leur conviennent le mieux et même de gérer leur propre emploi du temps, le tout sans quitter leur domicile. Aucun coût de démarrage, aucune licence ni aucuns frais supplémentaires pour l'assistance ou les mises à niveau. Payez simplement des frais mensuels peu élevés, sans contrat à long terme. Volgistics est un leader du secteur des logiciels de gestion de bénévoles en ligne. Regardez la vidéo de démonstration et créez un compte pour recevoir un essai gratuit. Système en ligne de recrutement, suivi et coordination des bénévoles dans des organisations de toutes sortes et de toutes tailles.
OERCA est un système web de communication et de gestion de dossiers électroniques sophistiqué pour les institutions zoologiques, la gestion de la faune, les centres de recherche, les centres de sauvetage et les opérations sur le terrain. Aucune configuration informatique ni infrastructure ne sont requises. OERCA comprend une application web progressive (Progressive Web App, PWA) complémentaire pour smartphone conçue pour la gestion des animaux et de la plongée. Le système existant est complet et facilement configurable ou peut être personnalisé selon les spécifications. Très faible coût d'entrée. Logiciel de gestion des animaux et de la faune sauvage pour les biologistes en intervention, les zoos, les aquariums, les gouvernements et les universitaires. Personnalisation complète disponible.
Versai est une solution entièrement intégrée qui met l'accent sur les activités centrées sur les clients pour faciliter ces activités, tant pour le personnel que pour les clients. Versai héberge facilement une variété de domaines d'activité avec des fonctionnalités cohérentes et intuitives, pour présenter aux utilisateurs les fonctionnalités dont ils ont le plus besoin et continuer à répondre à leurs besoins au fur et à mesure que leur institution se développe. Admissions entièrement intégrées, adhésion, écoles, camps, levée de fonds, groupes, anniversaires, boutique de cadeaux, web, borne, scanner et admissions.
RocketRez est une plateforme pour entreprise munie d'un système complet de point de vente pour billetterie et commerce de détail. Fournit des fonctionnalités puissantes telles que la numérisation de tickets, les ventes en ligne, la communication en temps réel et le support matériel pour point de vente standard. Avec un record impressionnant de disponibilité du serveur de 99,9 % et une conformité PCI complète. Tarification simple, sans frais cachés ou frais par cas d'assistance. Sachez exactement quels seront vos coûts dès le premier jour. Vendez plus vite. Analysez mieux. Augmenter les profits. RocketRez est une plateforme pour entreprise munie d'un système complet de point de vente pour billetterie et commerce de détail. Matériel pour point de vente standard basé sur le web et prenant en charge les normes du secteur.
Designed for Amusement Parks, Water Parks, Go-Kart Tracks, Laser Tag, Mini-Golf, Museums, Zoos, Aquariums and FECs. Manages all aspects of sales, ticketing and party events. Also features an integrated web store. No ongoing fees or per ticket charges. Upgradeable from 1 to 1000 station systems. Since 1994. Point of sale and ticketing software that manages your entire facility and online.
For 25+ years, Gateways flagship Galaxy product suite has provided tools for managing every facet of operations, including ticketing, admission control, pass and membership, group and consignment sales, as well as food, beverage and retail operations at more than 400 amusement and cultural venues worldwide. The Galaxy solution integrates all of a venues sales channels, whether a ticket booth, call center, kiosk, consumer or mobile web store. Software for ticketing, admission control, pass and membership, group and consignment sales, as well as food, beverage & retail.
The future of amusement software has arrived! ALUVII is an all-in-one, cloud-based software platform for the amusement & leisure markets and includes all modules needed to run your business. Because ALUVII is cloud-based its easy to setup and use, accessible on any device, and is extremely affordable. Core modules include ticketing, point-of-sale, membership management, ecommerce, event scheduling, inventory management, HR & timekeeping, sales & marketing, and much more. Aluvii is an all-in-one, cloud-based software platform for the amusement & leisure markets.
(0 avis)
Voir profil
Integrated software for zoos and aquariums - including ticketing, membership, education, group sales, field trip reservations, eCommerce, retail & inventory, food service management. Integrated software for zoos and aquariums - including ticketing, membership, education, group sales and more!
(0 avis)
Voir profil
Solution de ticket d'assistance basée au Royaume-Uni pour les événements et les attractions touristiques. Livrée avec des rapports de gestion, de marketing et financiers. Solution de ticket d'assistance basée au Royaume-Uni pour les événements et les attractions touristiques. Livrée avec des rapports de gestion, de marketing et financiers.

PMx

(0 avis)
Voir profil
Pedigree management tools that helps conservation organizations and zoos analyse demographics and genetics of wildlife species. Pedigree management tools that helps conservation organizations and zoos analyse demographics and genetics of wildlife species.
(0 avis)
Voir profil
Easily register animals, keep track of show results and medical info with this pedigree solution for breeders and animal organizations. Easily register animals, keep track of show results and medical info with this pedigree solution for breeders and animal organizations.
(0 avis)
Voir profil
Species360 is a non-profit organization offering access to ZIMS (Zoological Information Management System). The ZIMS software is for animal care organizations with animal populations under human care and includes husbandry, veterinary, and studbook keeping modules. Examples data tracking possibilities: Welfare parameters, Enclosure Tracking, Medical Care, Enrichment, Training, Breeding/Pedigree, Animal Transfers, Permits, Environment/Water Quality measurements, Feeding and more... Web-based animal management system that allows aquarium and zoo experts to access and manage data about animals and their environment.
(0 avis)
Voir profil
Zoo management software that helps keepers manage work orders, report on events, keep records of animals and breeding programs. Zoo management software that helps keepers manage work orders, report on events, keep records of animals and breeding programs.
(0 avis)
Voir profil
Collection management solution that makes it possible for zoo and aquarium staff to efficiently manage and track animal records including animal health, husbandry, inventory, training, and lab data. Collection management solution that makes it possible for zoo and aquarium staff to efficiently manage and track animal records.
(0 avis)
Voir profil
Dietary management system that lets wildlife and zoo managers assess physical condition of animals, manage nutritional data, and calculate calories. Dietary management system that lets zoo managers assess physical condition of animals, manage nutritional data, and calculate calories.
(0 avis)
Voir profil
Stationary observation platform that allows researchers to collect, code and analyze behavior and movements of animals. Stationary observation platform that allows researchers to collect, code and analyze behavior and movements of animals.
(0 avis)
Voir profil
Provides interactive digital zoo maps and an animal encyclopedia for all zoological organizations in a unified web and mobile app. Provides interactive digital zoo maps and an animal encyclopedia for all zoological organizations in a unified web and mobile app.
(0 avis)
Voir profil
Semnox is a leading provider of customized holistic solutions for the global entertainment and leisure industry. Our clients include theme parks, adventure parks, water parks, family entertainment centres (FECs)/arcades, food courts/restaurants, health clubs and gyms. Our specialitiesinclude innovative solutions (RFID/Barcode/QRCode/fingerprint-based) ticketing and cashless operations, self-service kiosks, customer relationship management software, digital signage and maintenance solutions. Semnox offers a integrated solution. We operate globally with offices in India, US, Dubai & China. https://www.semnox.com/contact-us/