69 résultats
Pourquoi Capterra est gratuit
Automatisez votre marketing. Mais qu'en est-il de vos événements ? Pour commencer, l'automatisation des événements doit réunir les bonnes technologies et les bonnes personnes pour vous aider, vous et votre équipe. Grâce à une inscription en ligne inégalée, des services marketing adressés à vos participants, la création de salles pour les participants, l'enregistrement sur site et l'analyse en temps réel de l'efficacité de votre événement ou de votre réunion, Aventri permet à ses clients de créer eux-mêmes de précieuses expériences, de développer des marques et des communautés influentes, et de générer un retour sur investissement. En savoir plus sur Aventri Une plateforme intelligente de réunions et d'événements pour les organisateurs d'événements mondiaux guidés par les données. Demandez une démo de 30 minutes. En savoir plus sur Aventri
Smartsheet est une plateforme d'exécution du travail qui permet aux agences de toutes tailles d'agir plus vite, de stimuler l'innovation et d'obtenir plus de résultats. Des spécialistes du marketing s'appuient sur Smartsheet pour la gestion de leurs évènements et campagnes, le suivi des initiatives, les calendriers de contenu, etc. Avec Smartsheet, vous pouvez centraliser les ressources, maintenir la cohérence entre les projets et les campagnes et accélérer la mise sur le marché. Associez de manière transparente les efforts de marketing au ROI et améliorez l'alignement avec toutes les parties prenantes impliquées. En savoir plus sur Smartsheet Smartsheet est une plateforme d'exécution du travail en ligne qui permet aux organisations de toutes tailles de planifier, gérer, automatiser et rapporter le travail. En savoir plus sur Smartsheet
Créez, personnalisez et gérez le calendrier de vos événements en un seul endroit organisé. Permettez à vos équipes de collaborer et de travailler ensemble à distance et en temps réel. Mesurez le succès et obtenez un aperçu de ce que votre public veut réellement pour développer et commercialiser votre événement. Impliquez vos participants et responsabilisez vos conférenciers avec une expérience et des outils interactifs. En savoir plus sur Sched Développez votre audience et faites connaître vos événements en personne et virtuels avec la mise en page intuitive de Sched, disponible sur le web et sur mobile. En savoir plus sur Sched
Des centaines de milliers de clients comme vous font confiance aux outils d'e-mail marketing efficaces et faciles à utiliser, etc., de Constant Contact pour augmenter leurs ventes, fidéliser leur clientèle, attirer de nouveaux clients et générer un bouche-à-oreille positif. Découvrez vous-même pourquoi Constant Contact est le premier choix en matière d'e-mail marketing grâce à une version d'essai gratuite de 60 jours. La puissance de l'e-mail marketing, en version simplifiée. Créez des e-mails professionnels qui engagent les clients et les donateurs.
Avec plus de 183 000 utilisateurs actifs, Cvent est un leader en matière de gestion événementielle, d'inscription en ligne, d'approvisionnement et d'applications événementielles sur appareils mobiles. Cvent modernise les processus traditionnellement associés à la gestion des événements. Grâce à cette plateforme intégrée, les planificateurs peuvent trouver plus efficacement des sites, planifier des événements, impliquer les participants, mesurer l'impact de leurs événements, etc. Une plateforme complète qui gère tout le cycle de vie de votre événement, du début à la fin.
Eventzilla est une plateforme de gestion de billetterie et de gestion d'événements à croissance rapide pour les conférences, levées de fonds, cours, ateliers, réunions, concerts et événements sportifs. L'éditeur prend en charge un large éventail d'événements comme des événements nécessitant des réservations simples ou des conférences/expositions de grande envergure comptant des milliers de participants avec plusieurs pistes. Avec Eventzilla, les organisateurs d'événements peuvent vendre des billets en ligne, traiter des paiements par carte de crédit et promouvoir des événements sur des réseaux sociaux tels que Facebook et Twitter. Eventzilla est une plateforme de billetterie et d'inscription aux événements en ligne conçue pour les organisateurs.
Attendify permet à quiconque de créer une application événementielle mobile captivante en quelques heures uniquement. Chaque application événementielle Attendify comprend des fonctionnalités privées de réseaux sociaux qui aident les participants ainsi que les sponsors à établir des relations et à s'impliquer dans le contenu des événements. Plus de mille organisations telles que Google, Chrysler et AstraZeneca s'appuient sur Attendify pour stimuler la participation des participants, prouver le retour sur investissement du sponsor et fournir des analyses de performance relatives aux événements. La seule application événementielle qui aide vos participants et sponsors à établir des relations. Créez votre application dès aujourd'hui et lancez votre projet en moins d'une semaine.
Localist élimine le stress et l'anxiété liés à la planification et à la promotion d'événements. Les équipes de marketing, de ressources humaines et de communication adorent la plateforme d'automatisation des événements Localist parce qu'elle est simple à utiliser, qu'elle vous permet de créer de belles pages de renvoi pour de multiples événements et qu'elle identifie de manière cohérente tout ce dont vous faites la promotion : il suffit de glisser et de déposer vos éléments et de commencer à les partager. Comme chaque événement et calendrier est centralisé dans un seul tableau de bord, la création, la publication, la gestion et la promotion de vos événements n'ont jamais été aussi faciles. Localist élimine l'anxiété liée à la planification et à la promotion d'un événement grâce à des pages de renvoi simples, belles et cohérentes pour chaque événement.
Guidebook est un outil de création d'applications de bricolage qui vous permet de créer votre propre application sans aucune compétence de codage. Choisissez l'une des dizaines de modèles géniaux, faites glisser et supprimez toutes les fonctionnalités que vous souhaitez, personnalisez-les comme vous le souhaitez et cliquez sur Publier pour créer votre application en quelques minutes. Que vous souhaitiez une application pour votre mariage, votre parcours universitaire ou pour alimenter toute votre entreprise, Guidebook vous a couvert avec les plus belles applications Android ou iPhone. Il suffit de demander aux millions qui utilisent déjà Guidebook ! Guidebook est un outil de création d'applications de bricolage qui vous permet de créer rapidement et facilement votre propre application sans aucune compétence de codage. Utilisé par des millions.
Splash est une entreprise de technologie qui alimente des programmes avancés de marketing en personne pour les grandes marques mondiales. Plus de la moitié des entreprises du Fortune 500 utilisent Splash pour rationaliser leur marketing événementiel et optimiser leurs performances. Qu'il s'agisse de simplifier la création d'actifs événementiels, de capturer les informations relatives aux participants ou de mesurer l'impact des événements, Splash permet aux spécialistes du marketing d'atteindre et de se connecter aux publics cibles en personne, d'adapter efficacement les programmes événementiels et de connecter l'engagement axé sur les événements aux résultats commerciaux. Splash est une technologie de marketing événementiel de bout en bout qui facilite grandement l'exécution, l'adaptation et la mesure de vos événements.
Make meetings and classes unmissable with real-time polling. Get everyone involved and find out what theyre thinking. Make meetings and classes unmissable with real-time polling. Get everyone involved and find out what theyre thinking.
CadmiumCD est une entreprise de logiciels événementiels forte de plus de 15 ans d'expérience dans la fourniture de solutions de gestion de contenu à la demande qui rationalisent le flux de travail des planificateurs de réunions, des organisateurs d'expositions, des directeurs d'établissements scolaires et des participants. Le logiciel primé de l'entreprise est adopté par plus de 3 500 professionnels des réunions à travers le monde. Sa plateforme logicielle facilite la collecte, la gestion et le partage de contenu à toutes les parties prenantes de l'événement grâce à ses modules complets qui vous accompagnent de la conception à l'application. Harmonisez votre événement. Système complet de gestion d'événements, conçu pour les organisateurs de réunions et les participants.
EventCreate est la plateforme de marketing événementiel à la croissance la plus rapide qui permet aux organisateurs de créer facilement un magnifique site web événementiel en quelques minutes. EventCreate est la plateforme de marketing événementiel à la croissance la plus rapide qui permet aux organisateurs de créer facilement un magnifique site web événementiel en quelques minutes.
Allez plus loin que la simple saisie de leads avec la solution de gestion des leads lors des événements B2B d'atEvent, l'une des meilleures de sa catégorie. Obtenez des leads lors d'un événement, ajoutez des qualifiants personnalisés et des actions de suivi tout en synchronisant tous les éléments avec votre système MA/CRM pour un suivi rapide et personnalisé, qui accélère les ventes. atEvent est conçu pour les grandes entreprises avec des intégrations MA/CRM flexibles, une couverture étendue des salons, un consentement RGPD à la saisie des données, une transcription multilingue des cartes de visite et des informations sur les comptes pour votre stratégie ABM. Transformez les contacts établis lors de réunions commerciales. atEvent combine la saisie, la qualification et les informations des leads pour accélérer les ventes.
Banzai believes in the life-changing power of events. Banzai is a cloud software-as-a-service company that provides Event Marketing Automation software used by companies like Microsoft, Google, and Facebook. Banzai's Event Marketing Automation solutions maximize targeted event audience and automate event marketing tasks through a single platform. It is our mission to make event marketing faster, easier, and more effective for both your virtual and in-person events. Banzai's Event Marketing Automation solutions maximize targeted event audience and automate event tasks through a single platform.
DW helps aggressive brand builders to activate their products in more brick & mortar stores and enables them to scale field marketing efforts from a few demos a month to hundreds. In store demos produce the best Customer Acquisition results, and DW Schedule Maker helps to reduce costs and increase Marketing ROI even further. Demo Wizard helps supermarket executives to bring more product demos to their stores building measurable uplift in foot traffic, revenue and brand recognition. In-store (brick and mortar) demo management automation platform that helps CPG Brand Builders to manage every step in the workflow.
Eventcombo provides cost-effective, affordable solutions for all of your event management and ticketing needs. Combining the latest and most powerful technology with our White Glove Customer Service ensures ease of use and almost no learning curve. We partner with you to support your marketing through social media and email channels. Explore Eventcombo for all your registration needs, such as private label and more. Find out why Eventmakers love us! Combine easy ticketing & event registration with next-level experiences for you and your attendees. Sell more tickets, grow your events
Créez une expérience d'événement incomparable en utilisant MeetApp pour votre événement, votre réunion ou votre conférence. Informez, engagez, réseautez ! Créez une expérience d'événement incomparable en utilisant MeetApp pour votre événement, votre réunion ou votre conférence. Informez, engagez, réseautez !
O-tix's event technology platform is the most comprehensive, cloud-based platform for your event, conference or exhibition. O-tix offers everything you need to drive your next event, in one single platform. Why O-tix? 1) A low cost, high performance ticketing platform supports events with up to 240,000 attendees. 2) Easy, fast access to your earnings. 3) Combine event ticketing, registration and data capture to provide a seamless experience for visitors/delegates. O-tix offers event organisers a comprehensive platform of tools including event ticketing, registration, data capture and event apps
Bitpod Event offers - Free & Paid Ticketing, Recurring Events, Online Events, Seat Selection, Time Slot Selection for appointments, Form Builder, Survey Builder, Zoom Integration, Website Integration, Agenda, Speakers, Badge Printing, Check-In, Members discount, Event Marketing, Attendee Analysis, Survey, Discount & Promotions. Integrate with 700+ Apps. Sell tickets faster, plan better events, engage buyers, membership & reservations, integrate with 700+ apps. START FREE with Bitpod
The leading events solution for nonprofits and commercial enterprises, Personify A2Z Events includes everything needed to digitally market your exposition, tradeshow or conference. Our powerful, SaaS-based tools deliver end-to-end support for event marketing tasks, allowing you to engage attendees, delight exhibitors and grow your events in ways you never thought possible. A powerful, cloud-based event success platform saves staff time, creates high-impact connections and drives value for all participants.
Prekindle is an event management, ticketing, and marketing platform. We help businesses sell tickets to events online and spread the word with powerful built in marketing tools. Prekindle is incredibly flexible, and can do just about anything. We have developed our software over 10 years, focused on the needs of our professional clients. Prekindle is an event management, ticketing, and marketing platform.
GEVME is a SaaS cloud-based platform that provides an integrated event solution for greater event registration, ticketing, email marketing, onsite preparations, etc., offered to various industries and businesses. Automate scoring, reporting, tracking the event leads, surveys, website building and many other options are available to organizers with no specific skills required for successful technology usage. From start to finish, GEVME makes event management easy. GEVME is a SaaS cloud-based platform that provides an integrated event solution for running a perfect event.
Fair And Event is your all inclusive Event Management Software! Streamline your event by turning your exhibitor applications digital. Accept applications, payments, create maps, and more! Streamline your event by turning your exhibitor applications digital! Accept applications, payments, create maps with Fair and Event!
Une plateforme de marketing événementiel qui analyse les événements en direct pour améliorer l'implication par rapport à la marque. Une plateforme de marketing événementiel qui analyse les événements en direct pour améliorer l'implication par rapport à la marque.
En tant que professionnel de l'événementiel passionné, la priorité de l'éditeur réside dans l'offre d'une expérience optimale aux participants lors de vos événements. Cette plateforme événementielle est dotée de fonctionnalités exclusives performantes, notamment : intégration de l'intervenant et du promoteur, enregistrements d'invités, créateur de site web événementiel, inscription et billetterie, gestion de session(s), analytique d'événement, gestion des offres de fournisseurs, application mobile et réseautage, programme de récompense utilisateur, réservations d'hôtels, impression de badges, enquêtes et questionnaires, sondages et question-réponses en direct, CRM (Customer Relationship Management) intégré, plateformes marketing, etc. Une plateforme de gestion et d'engagement événementiels comptant plus de 20 outils adressés aux responsables événementiels afin d'offrir une expérience digitale à leurs participants.
ViewStub is a hybrid event platform that specializes in event ticketing, video streaming, marketing, and promotion. ViewStub is a hybrid event platform that specializes in event ticketing, video streaming, marketing, and promotion.
Tap into calendars (Google, Outlook, iOS, etc) as a marketing channel. Target your audience by geography, behavior, or your CRM data. Go beyond the default 15-minute "calendar reminder" with custom calendar notifications. Track all activity inside your customers' calendars, such as in-calendar impressions, link clicks, social shares and more. Join thousands of businesses already using Eventable to boost conversions, from webinar attendance to in-store purchases. Tap into calendars as a marketing channel. Get the insights and tools you need to drive action via digital calendars.
Zoho Backstage is an event management software that empowers event organizers to plan and run conferences, meetups, and product launches with greater efficiency and impact. It comes equipped with a broad range of features, including a multi-language website builder, agenda planner, attendee and organizer mobile app, badge builder, sponsorships management, session analytics, and more. Use Backstage OnAir to connect with attendees online. A comprehensive event management software that empowers organizers to plan, promote, and run online and in-person events.
PheedLoop is a 360 event automation, monetization, and engagement platform for event organizers, speakers, exhibitors, sponsors, and attendees. PheedLoop flips the whole idea of event execution on its head by giving event planners an incredible amount of control, insight, and sales/marketing tools for their events. From sales optimized registration, synced stakeholder portals, and instant mobile apps, to on-site check-in/badges, automated surveys, and exhibitor/sponsor monetization systems. 360° event automation, monetization, and engagement platform for planners, attendees, speakers, exhibitors and sponsors.
Eventmachine provides cloud software for online event planning and automated quoting. Hotels, venues and providers of MICE events can 1. save time, 2. prevent errors, and 3. maximize revenue. Eventmachine is embedded seamlessly into the provider's website. Prospects and sales teams configure individual events online, customized PDF quotes are generated instantly and sent out via email. With eventmachine's integrated MICE revenue management system, prices are calculated dynamically. Online event planning & automated quoting. For hotels, venues and all providers of meetings, seminars and events.
Business matchmaking platform for organizations who want to enable dealmakers to match and meet at live and online events. Business matchmaking platform for organizations who want to enable dealmakers to match and meet at live and online events.
PromoTix is the world's first free ticketing platform for in-person and virtual events. It was created by event organizers who wanted more from their ticketing company and were tired of loosing 27% in fees to their ticketing company. PromoTix has advanced marketing tools not offered on other platforms including the ability to push your own event's mobile app without developers, a built in ambassador program with thousands of ambassadors in the network, and a virtual streaming platform. PromoTix is the world's first free ticketing platform. Event Creators increase profits on average by 27% with PromoTix.
Lenos Software is a sophisticated enterprise software platform for meeting consolidation, event marketing CRM, registration and the creation of feature-rich custom branded microsites. No knowledge of HTML or programming is required. Automated reporting capabilities provide insight and business intelligence for lead and revenue generation, trend analysis, compliance and logistics management with a centralized web-based my Dashboard. Software platform for meeting consolidation, event marketing CRM, registration and the creation of custom branded microsites.
Offre des outils de publication, de suivi des campagnes, de mesure de la présence sur les réseaux sociaux et de gestion des pages Facebook. Offre des outils de publication, de suivi des campagnes, de mesure de la présence sur les réseaux sociaux et de gestion des pages Facebook.
Attend is transforming the way Marketing and Sales teams approach in-person interactions at events. Our Revenue Event Marketing platform makes it easy to target and attract the right attendees, maximize face-to-face interactions, and drive timely follow-up to accelerate pipeline and drive revenue. Attend turns attendees into prospects, prospects into customers and customers into lifelong loyal promoters. Were trusted by organizations like HubSpot, Brightcove, Applause, Localytics, and Seismic. Attend helps you get the right people in the room, maximize in-person interactions, drive follow-up and track revenue.
Digitevent est une solution SaaS de gestion d'invités destinée aux organisateurs d'événements. L'application permet de gérer des tâches fastidieuses en quelques clics en automatisant les processus d'invitation, d'inscription et de contrôle d'accès. Son catalogue de fonctionnalités est l'un des plus complets du marché (module hybride, gestion de rendez-vous, networking, billetterie). Des chefs de projets vous conseillent, forment et aident au paramétrage. La solution est 100% conforme RGPD. Digitevent est une solution web (SaaS) destinée aux organisateurs d'événements qui souhaitent passer à la vitesse supérieure.
Permet aux spécialistes du marketing et aux médias de recueillir des CGU applicables aux réseaux sociaux, de modérer les écrans, d'en assurer la conservation et la republication de manière à informer, engager et mettre en valeur l'audience afin de l'élargir. Vous créez un centre névralgique de réseaux sociaux pour les sites web et un mur social pour les télévisions de tous les réseaux sociaux Facebook, Instagram, Twitter, YouTube...et RSS avec un contrôle total pour les republier afin de les amplifier partout et d'améliorer le ROI API également disponible en JSON ou XML pour l'agrégation de flux de données brutes. Autorise les marques et leurs agences associées à organiser et à afficher du contenu social sur leur site web ou n'importe quel écran avec un contrôle total à des fins d'amplification.
Logiciel de marketing expérientiel EN PERSONNE pour acquérir des leads, gagner des followers sur les réseaux sociaux, organiser des concours et engager votre public. Logiciel de marketing expérientiel EN PERSONNE pour acquérir des leads, gagner des followers sur les réseaux sociaux, organiser des concours et engager votre public.
Turn your trade fair contacts into future customers in 15 seconds. Functions such as the integrated business card scanner, individual questionnaires or the sending of individual thank you emails help you to capture leads safely and to get back in touch with potential customers more quickly. Get in touch with your new contact on the same day of the trade show with a personalized thank you email including individually compiled documents. Trade Fair & Lead App - Turn trade fair contacts into future customers in 15 seconds.
An event calendar for marketing and selling your events on your website. An event calendar for marketing and selling your events on your website.
Powering 1 MIL projects and events worldwide with award-winning applications, ExhibitForce is the event professional's toolkit that redefines best practices in overseeing every aspect of an event program - from registration to lead capture with measurable ROI. The result is more than 30% of Fortune 500 Companies worldwide trust Exhibit Force to drive results and brings together all of the resources in an organization to dramatically boost productivity and currently has 300,000 global end-users Award Winning Web-based application for centralized Professional Event Management of staffing, tasks, budgeting, and reporting.
(0 avis)
Voir profil
Web-based event management and registration tool with permission-based access control and detailed reporting functionality. Web-based event management and registration tool with permission-based access control and detailed reporting functionality.
(0 avis)
Voir profil
Mobile friendly solution for event marketing. Features include analytics, ticketing and registration, social networking, and CRM. Mobile friendly solution for event marketing. Features include analytics, ticketing and registration, social networking, and CRM.
(0 avis)
Voir profil
La plateforme la plus complète d'outils web innovants pour gérer vos événements professionnels. La plateforme la plus complète d'outils web innovants pour gérer vos événements professionnels.
(0 avis)
Voir profil
Allows current event attendees to send social posts and targeted invites to encourage their friends to attend an event with them. Allows current event attendees to send social posts and targeted invites to encourage their friends to attend an event with them.
Analytics and marketing automation extension for ticketing platforms. Analytics and marketing automation extension for ticketing platforms.
(0 avis)
Voir profil
Event ticketing & marketing platform with rich event pages, interactive promo campaigns, social framework, and AI boost event signups. Event ticketing & marketing platform with rich event pages, interactive promo campaigns, social framework, and AI boost event signups.
(0 avis)
Voir profil
Event marketing solution that helps businesses promote their events, grow their audience, and analyze their efforts with reports. Event marketing solution that helps businesses promote their events, grow their audience, and analyze their efforts with reports.
(0 avis)
Voir profil
Mobile location solution designed to passively capture location data from mobile networks in real time and handle mobile advertising campaigns. Mobile location solution designed to passively capture location data from mobile networks and handle mobile advertising campaigns.
(0 avis)
Voir profil
Audience engagement and intelligence tool for event management. Audience engagement and intelligence tool for event management.
(0 avis)
Voir profil
Lead Liaisons event lead management solution, GoExhibit!, allows users to design custom forms and quickly capture leads onsite using a mobile app. Even more powerful under the hood, GoExhibit! enables businesses to immediately segment, distribute, export, follow up with, and/or nurture leads without missing a beat. Compatible with iOS, Android, and Windows devices. Integrates with all major CRM, marketing automation, and analytics solutions. Supports all methods of lead capture. Design custom forms, scan badges, transcribe business cards, track ROI. Integrates with anything. Available for iOS, Android, Windows.
(0 avis)
Voir profil
CONVIEN KLATCH is a modern and free option to organize and advertise events with customizable look & feel, attendee & invitation management, Meeting Place Finder and many other features Public platform to organize meetings & events.
(0 avis)
Voir profil
Mesurez les performances de votre événement et orientez votre stratégie grâce à cette plateforme de gestion événementielle qui permet de numériser des événements afin que toutes vos activités de planification et de gestion soient entièrement axées sur les données. La plateforme regroupe des fonctionnalités conçues pour gérer vos événements avant, pendant et après qu'ils aient eu lieu. De plus, elle dispose d'un excellent moteur de distribution de contenu grâce auquel les participants n'ont même pas besoin de télécharger une application. Yumiwi fournit des services conçus pour vous permettre de vous concentrer sur vos priorités tandis que Yumiwi se charge des aspects techniques à votre place. Mesurez les performances de votre événement et orientez votre stratégie grâce à cette plateforme de gestion événementielle qui permet de numériser des événements afin que toutes vos activités de planification et de gestion soient entièrement axées sur les données.
(0 avis)
Voir profil
okapi is a turn-key survey, data collection, reporting, and scheduling platform for in-person meetings, trainings, activations or events. Built to measure ROI, impact, and improve decision-making, okapi can manage your team, schedule, and collect data from attendees and facilitators at every event you host or attend. Setup is easy and within 30 minutes users can design a custom survey template, schedule and assign activities, and collect data in both online and offline modes. okapi is a turn-key survey, data collection, reporting and scheduling system for in-person meetings, trainings, activations or events.
(0 avis)
Voir profil
RainFocus is a next-generation event platform that captures an unprecedented amount of data and makes it actionable by automating management, personalizing experiences, and seamlessly integrating with your marketing stack. Our true SaaS platform solves for the entire event lifecycle providing everything from dynamic registration to content management to exhibitor activation to rapid badging on-site. Save time, eliminate errors, and stop extra work all while being insight-driven for every event. RainFocus simplifies event management, personalizes experiences, and actions data for all of your events.
(0 avis)
Voir profil
eventrr is fastest growing event management, online event registration, venue and sourcing, and mobile event app technology - eventrr modernizes the traditional processes associated with event management. With our integrated platform, planners can more efficiently find venues, plan events, engage attendees, measure the impact of their events, and free event searching and listing across the globe All-in-one event marketing & automation platform for event organizers to create, promote, engage & analyze events.
(0 avis)
Voir profil
Engaging virtual, in-person, & hybrid events. Hio is a platform that will transform the attendee's experience & make your event memorable & easy! Hio offers true business networking even in the virtual world, with group video chats, tables & lounges. Manage and attend virtual events on any device, mobile, tablet and desktop. We offer all the tools you need to engage, retain, and delight your attendees & sponsors! Get detailed analytics after your event. We offer all the tools you need, on any device, to engage, retain, and delight your attendees & sponsors!
(0 avis)
Voir profil
The best-in-market event intelligence platform for marketers. Manage your B2B events efficiently, generate leads all year long and achieve a higher ROI. Propose a full experience to your leads with a great digital, physical and hybrid event strategy. Best marketers need the best tools : discover our powerful and all-in-1 event management platform.
(0 avis)
Voir profil
Cette solution permet aux clients d'organiser et de gérer efficacement des conférences, des congrès ou tout autre évènement. Cette solution permet aux clients d'organiser et de gérer efficacement des conférences, des congrès ou tout autre évènement.
(0 avis)
Voir profil
Transform social engagement at your events, meetings, conferences today. Transform social engagement at your events, meetings, conferences today.
Voir profil
Maximize participant fundraising, build participant loyalty, and run more efficient events with TeamRaiser, the industry's most trusted fundraising event software solution. Powering thousands of events each year, TeamRaiser doesn't just help you manage your events with efficiency and ease, it helps you maintain the momentum long after. Robust enough to support the complete pivot from in-person events into virtual programs. Maximize participant fundraising, build loyalty, and run more efficient events with the industrys most trusted solution.
The all-in-one tool for your conferences, business, and social events. The all-in-one tool for your conferences, business, and social events.
4,3/5 (0 avis)
Voir profil
My School Dance is an online application that manages all aspects of school dances and events.The software enables schools to avoid the most difficult elements of event-planning logistics, including the drafting, distribution, and collection of paper agreements; organization of cash or check payments; and finding volunteers to sell tickets. Schools and organizations can promote their upcoming events, sell tickets online and securely process payments, and quickly access sales and fundraising data We're the one stop shop for all digital dance management needs! Our service is free for all schools. Try us out today!
(0 avis)
Voir profil
With NetworkTables you can schedule a full event and all of its matchmaking in less than 10 minutes.. It works for all event networking types | round tables, 1on1, workshops. Attendees can see who is showing up. Compatible from any browser or device - no registration or app download needed. We have helped organizers all over the world increase ticket-sales, increase the show-up rate and save valuable time. If you would like to upgrade your networking experience for your attendees, book a demo! NetworkTables.com is a very easy tool, designed by event managers, to help their attendees to meet the right people. #networking tool
(0 avis)
Voir profil
Event marketing platform to sell tickets, build your event's brand, and gain customer insights. Event marketing platform to sell tickets, build your event's brand, and gain customer insights.
(0 avis)
Voir profil
InviteDesk is an event marketing software that helps organisations to improve event ROI. With InviteDesk you get the guests you want by enabling your marketing and sales teams to collaborate in full transparency on guest lists and prioritisation of first-choice guest. Create everything you need to run a successful event invitations, landing pages, registration pages and full email sequences. InviteDesk integrates easily into your CRM to ensure you can close the loop on event effectiveness. InviteDesk is an online platform to get the right guests to attend events through marketing automation, teamwork and insights.
(0 avis)
Voir profil
Event planning and management solution that helps businesses manage projects, marketing, floor plan drafts, custom workflows, and more. Event planning and management solution that helps businesses manage projects, marketing, floor plan drafts, custom workflows, and more.
(0 avis)
Voir profil
Online event marketing, management and a marketplace platform. Online event marketing, management and a marketplace platform.