18 ans à aider les entreprises luxembourgeoises
à choisir le meilleur logiciel

Avis clients sur Housecall Pro

En savoir plus sur Housecall Pro

Housecall Pro aide les entreprises de plomberie à rationaliser leurs opérations, à simplifier leurs paiements et à évoluer plus intelligemment, le tout depuis une plateforme intuitive.

En savoir plus sur Housecall Pro

Avantages :

It allows you to keep track of your business and better control invoicing. Customer Service is always there to help you when you need them most.

Inconvénients :

The employee time tracking sucks, in out only other programs show the the time thought out the day of each but that minor.

Housecall Pro - Notes

Note moyenne

Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,6

Probabilité de recommander le produit

9,1/ 10

Housecall Pro a reçu une note globale de 4,7 étoiles sur 5 d'après 2.822 avis d'utilisateurs publiés sur Capterra.

Avez-vous déjà utilisé Housecall Pro ?

Partagez vos expériences avec d'autres acheteurs de logiciels.

Filtrer les avis (2.822)

Oluwa Locheyi
Oluwa Locheyi
Agent Commercial (Bénin)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

L'idéal pour les services a domicile

4,0 l’année dernière

Avantages :

HouseCall Pro est un logiciel qui facilite un agrandissement et un développement à votre entreprise. Ces fonctionnalités m'ont aidé à planifier mes activités de façon efficace. Ces services sont utiles pour les petites entreprises.

Inconvénients :

HouseCall Pro a un coût élevé et cela ne permet pas l'accès des Petites Moyennes Entreprises

Réponse de l'équipe de Housecall Pro

il y a 11 mois

Hi Oluwa Locheyi, Thank for the review! We are happy to hear that is helping you with your business by planning efficiently and that the software is useful! If you have any other feedback, feel free to reach out to [email protected]. Have a great day!

Douglas
Douglas
Assistant (Bénin)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Informatique et sécurité réseau, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Gestion d'entreprise

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

Un logiciel qui vous permet de développer votre entreprise Les services qu'ils proposent sont vraiment d'une grande aide pour gérer les petits entreprise Ça m'a permis de construire de belles choses et idées

Inconvénients :

Ça coûte trop cher à mon avis il faut revoir les choses C'est pas disponible dans tous les pays !

Réponse de l'équipe de Housecall Pro

l’année dernière

Thanks for the review! Happy to see you are enjoying it and its helping your business grow and helps you manage! We hope to soon be available in other countries, however you can access the desktop version anywhere :) If you have any other feedback, feel free to reach out to [email protected]. Have a great day!

Laureine Claire
Laureine Claire
Manager (Cameroun)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Agriculture, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Housecall Pro gère notre agenda différemment du conventionnel

4,0 l’année dernière

Avantages :

Les réservations en ligne sont notées et bien structurées

Inconvénients :

L'accès mobile de Housecall Pro n'est pas efficace et devrait être amélioré

Réponse de l'équipe de Housecall Pro

il y a 11 mois

Hi Laureine, Thanks for the review! We are happy to see that you are enjoying it! Happy to hear that you think the online booking its well structured! We would love to hear more about the mobile access not being effective, if you could send us an email at [email protected] We will be happy to dig in here for you.

Hervé
Hervé
Gestion clientèle (Bénin)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Production audiovisuelle, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Meilleur logiciel pour les domiciles

4,0 l’année dernière

Avantages :

C'est un bon logiciel et facile à utiliser. Il permet l'amélioration et l'évolution de mes activités, l'efficacité du service offert ainsi que le bon fonctionnement des petites entreprises

Inconvénients :

C'est un bon logiciel mais qui ne prend pas en compte tous les services

Réponse de l'équipe de Housecall Pro

il y a 11 mois

Hi Hervé, thank you for the review! We love hearing that has been easy to use, and is efficient with your business needs! We would love to hear what services we are taking in to account and see what we can do help here! If you can send us an email at [email protected] with your company name, login email and phone number? Hope to hear from you soon, have a great day!

Akou Kafui
Akou Kafui
Gestionnaire (Bénin)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Immobilier commercial, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Logiciel de Calendrier

5,0 l’année dernière

Avantages :

Top produit de marketing et programmation des calendriers des rendez-vous tte simple et professionnel. Je le recommande

Inconvénients :

Facilite l’établissement des calendriers très professionnel et facile à utiliser. Je le recommande

Réponse de l'équipe de Housecall Pro

il y a 11 mois

Hi Akou, Thanks for the review! Happy to see you are enjoying it and its helping your business making scheduling appointments simple and professional! If you have any other feedback, feel free to reach out to [email protected]. Have a great day!

Abdelaziz
Abdelaziz
Finance (Bénin)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Comptabilité, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Logiciel facile et fiable

4,0 l’année dernière

Commentaires : Mon expérience avec Housecall Pro est satisfaisante et je le recommande.

Avantages :

C'est un logiciel facile et fiable doté des fonctionnalités intéressantes. La planification des activités en temps réel est ce que j'apprécie le plus.

Inconvénients :

C'est un logiciel très fiable mais coûte un peu cher. Ce qui freine son utilisation chez les petites entreprises

Réponse de l'équipe de Housecall Pro

il y a 11 mois

Hi Abdelaziz, thank you for the review! We are happy to hear that is easy and reliable for you. If you have any other feedback, feel free to reach out to [email protected]. Have a great day!

Christine
Christine
Gestion de clientèle (Bénin)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Outils de nettoyage

5,0 il y a 2 ans

Avantages :

La version gratuite en essaie qui nous permet de maîtriser

Inconvénients :

La non disponibilité dans tout les paysLa non adaptation de certains téléphone

Réponse de l'équipe de Housecall Pro

il y a 2 ans

Hi there, thank you for your review. at this time HCP is only available in the US and Canada, We are sorry!

Joyce
Modèle (Bénin)
Mode et vêtements, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Logiciel efficace

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Je garde une très bonne expérience de ce logiciel.

Avantages :

Ce logiciel est vraiment un don, il m'as permis de planifier mes activités de manière efficace. Les services y afférents sont vraiment d'une grande aide quand vous gérer une petite entreprise.

Inconvénients :

Le nom de ce logiciel ne prends vraiment pas en compte tout les services qui y sont. Son coût est vraiment élevé pour les PME.

Réponse de l'équipe de Housecall Pro

il y a 2 ans

Hi Joyce, thank you so much for taking the time to leave us a kind review. We really appreciate your rating and value you greatly as a Housecall Pro. Pro Advocate Team

Carlos Alberto
Carlos Alberto
Supervisor (Mexique)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels de construction, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Housecall Pro review

4,0 il y a 8 mois

Commentaires : Good overall experience with the product.

Avantages :

The way it helps managing personal and keeping track of them.

Inconvénients :

Some of the features are not needed. Other than that okay.

Dylan
Plumber (É.-U.)
Équipements publics, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Great tool for the trades

4,0 il y a 3 mois

Commentaires : Overall my experience with Housecall pro was very positive, it helped maintain efficiency in the company I worked for at the time and it was a great tool to utilize.

Avantages :

It was very simple and easy to use. The layout of the app was easy to educate employees on and was easy to integrate into daily use!

Inconvénients :

It would sometimes glitch out, as to when you would attempt to open a job page it would restart the app.

shauna
packager (É.-U.)
Santé, bien-être et fitness, 1.001–5.000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

always helpful

4,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : Overall I am pleased but hope they continue to fix bugs as they occur

Avantages :

I like how easy it is to get customer service rep.

Inconvénients :

I don't like that I cannot make changes.

Adam
Arborist (É.-U.)
Agriculture, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

Alternatives envisagées :

Horrible company

1,0 il y a 7 mois

Commentaires : Horrible company They want to lock you in on monthly contract and not give you a way out . These guys robbed me for 1600$ before I caught on. Keep an eye on your credit statement after talking with these guys .

Avantages :

The sneaky sales teams ability to snatch dollars from My account .

Inconvénients :

The sneaky sales tactics by their team.

Blake
owner (É.-U.)
Immobilier, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Great for owner operators

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : good experience at the level my business was at during the current time.

Avantages :

It was very customer friendly. It made us look professional.

Inconvénients :

It was not specifically good helping us quote moves and didn't have furniture listed. On the dumpster rental side, it didn't allow for inventory to be checked in and out by the driver.

Kevin
Piano tech (Canada)
Musique, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Terrible experience

1,0 il y a 8 mois

Commentaires : It's my decision if I want to use your product and you haven't respected it. If you spent half the time and money chasing clients into making a better product maybe I would have stayed.

Avantages :

It was okay software, not great. It sort of worked but seemed expensive for What you got

Inconvénients :

After declining to keep the free trial they took over a week to cancel so I got charged. Complained that I gave them over a week to cancel and they refunded me but because I'm not in the USA it was less $10 because exchange rate movement. Since I've canceled they have phoned me multiple times each time I ask them to stop calling me and they don't respect it and call back.

Doug
iwner (É.-U.)
Logiciels de construction, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis
Source : SoftwareAdvice

used to be good

2,0 l’année dernière

Commentaires : support is aweful, they dont care about customers anymore. They keep trying to add new tings and never fix the old. It become a bandaid upon bandaid

Avantages :

not much anymore. It used to be good, but they keep trying to add thing and nothing works right

Inconvénients :

I hate that they never take responsibility. If you get to talk to someone, they act like you are wasting their time

Réponse de l'équipe de Housecall Pro

il y a 11 mois

Hey Doug. Thank you for the review. Sorry to hear that you no longer like the platform. Also sorry to hear that you had a not so helpful experience with our customer service team. Can you send me an email at [email protected] with your company name, login email, and phone number? Want to dig in and see what we can do to help here. Hope to hear from you soon!

Tyler
Owner (É.-U.)
Équipements publics, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Should have stayed with Quickbooks

1,0 l’année dernière

Commentaires : Probably the worst most complex decisions I've made with my business. Its easier to work with a government agency then it has been working with Housecall.

Avantages :

Nothing the whole experiences has been horrible. I was promised so much and got so little.

Inconvénients :

After all this mess I should have just stayed with Quickbooks. Now I'm stuck with housecall.

Rolies
Manager (Canada)
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Decent program

3,0 il y a 4 mois

Commentaires : Good program, but too pricey for what they offer

Avantages :

The ease of scheduling in the program and the ability to customize

Inconvénients :

Pricing wise it is too Much for our company

Michael
Technician (É.-U.)
Logiciels de construction, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Were the HOUSE you been

4,0 il y a 4 mois

Commentaires : Great im enroll still . Its professional and simple

Avantages :

The software is a very capable option, and is my second choice. It has many excellent features.

Inconvénients :

Man only thing is 3D showing. That is a must for all apps

Dave
Manager (É.-U.)
Logiciels de construction, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Housecall Pro is the best for service contractors

5,0 l’année dernière

Avantages :

The appointment reminders and automatic communication with clients ensured we kept clear and consistent communication during the jobs. I loved that when a tech was heading to the next job, they could click on the button saying they are on their way to the job and it would automatically send a text to the client with the updated ETA.

Inconvénients :

The automatic invoice reminders caused some issues for our clients. We did work with real estate transactions that would get paid once the house went to closing. The agents I worked with got a lot of reminder emails and it was difficult to configure the settings around automatic invoice reminders.

Zach
Operations Manager (É.-U.)
Transport routier/ferroviaire, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Housecall Pro Does it All!

5,0 l’année dernière

Commentaires : Houscall Pro is one of the top scheduling software options out there!

Avantages :

Housecall Pro is great for being able to see the whole schedule and be able to dispatch jobs with no issues. I also enjoy the invoice feature that allows you to be able to take payment via the software.

Inconvénients :

When you are booking a job on Housecall Pro it does take a bit longer with multiple pages.

Réponse de l'équipe de Housecall Pro

il y a 11 mois

Hi Zach, Thanks for the review! Glad to hear you are enjoying Housecall Pro and that it is helping you be able to see the whole schedule and dispatch jobs with no issues! As well as ease with getting your customers invoiced and getting you paid! We would love to hear more on your feedback around the multiple pages with booking and what other features you would like to see, if you can email us at [email protected] with your company name, login email and phone number! Hope to hear from you soon! Have a great day.

Carter
Vendor management consultant (É.-U.)
Équipement et fournitures de bureau, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Great management system!

5,0 il y a 10 mois

Avantages :

One of the most well oiled FSM machines on the market.

Inconvénients :

Their merchant services partnership is a little bit of a scam, but most are with these all in one systems.

bridgette
owner (É.-U.)
Vente au détail, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Housecall Pro is the way to go

4,0 il y a 6 mois

Avantages :

It took less than thirty minutes to incorporate the software with my business. The software has many resourceful features for my business. Invoicing is a breeze and customers can pay directly from the link sent to their email.

Inconvénients :

Integration was easy and I did not run into any problems with this software.

Scott
Plumbing (É.-U.)
Logiciels de construction, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Housecall is awesome

5,0 il y a 8 mois

Commentaires : It has been pretty good so far. Customer service is excellent.

Avantages :

Everything !!!

Inconvénients :

No P. O. ‘S !!!

Brandon
CEO (É.-U.)
Services aux consommateurs, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Robust in some ways, not so much in others

4,0 l’année dernière

Avantages :

Ease of scheduling and field staff accessibility.

Inconvénients :

Reporting, billing, quickbooks connection.

Réponse de l'équipe de Housecall Pro

il y a 11 mois

Hey Brandon, thanks for the review! We are happy to hear that you find the ease of scheduling and the tech accessibility good! We would like to hear more about the reporting, billing and quickbooks connections that you don't like or find helpful! We would also like to hear about the ways we are not robust for you, if you could email us at [email protected] with your company name, login email and phone number! Wanted to see how we can help here, look forward to speaking with you. Have a great day!

SAROJBEN
Caregiver (É.-U.)
Hôpitaux et soins de santé, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Review of Housecall Pro

5,0 il y a 10 mois

Avantages :

Housecall Pro has a successful integration within our QuickBooks Platform where we can communicate with customers regarding payment, invoicing, and scheduling matters.

Inconvénients :

Least likeable feature is tailored around is its lack of ability to add customizable features around invoicing and reporting needs.