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Univex Point of Sale, e-Commerce and Retail Management software gives you Aussie-based, personalised and proactive phone support 7 days

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Avantages :

Non disponible

Inconvénients :

Non disponible

Univex Retail Software - Notes

Note moyenne

Facilité d'utilisation
5,0
Service client
5,0
Fonctionnalités
5,0
Rapport qualité-prix
5,0

Probabilité de recommander le produit

10/10

Univex Retail Software a reçu une note globale de 5 étoiles sur 5 d'après 2 avis d'utilisateurs publiés sur Capterra.

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Note du produit

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Utilisation

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Ishan
Administrator (Australie)
Vente au détail, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Univex Awesome

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : They are very friendly, efficient and helpful staff. Customer service team is very knowledgeable and ready to help anytime with anything you need. They don't just provide a software and call service they also help in improving your business.

Avantages :

Customer Service, Auto Back up, easy to deal with

Inconvénients :

There's nothing much to say as their are perfect in their job.

Vince
Owner / Manager (Nouvelle-Zélande)
Biens de consommation, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Recommended any retail business who need a partner in IT

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : For many years now the team at Univex have helped Big Jims Garden Centre grow to new heights. We love it.

Avantages :

Powerful, great loyalty and business intelligence systems, fantastic support

Inconvénients :

Nothing. It does everything we need, and Univex will customise the software if we need extra.