BigContacts

Qui utilise BigContacts ?

BigContacts propose une solution intégrée de gestion des contacts et d'e-mail marketing conçue exclusivement pour les petites entreprises. Rationalisez votre organisation et développez votre entreprise !

Description de BigContacts

Appréciée pour sa facilité de mise en œuvre, BigContacts est l'une des meilleures solutions tout-en-un de gestion des contacts et d'e-mail marketing. (Source : G2 Crowd). Passez à un compte payant CE MOIS-CI et bénéficiez d'une réduction de 20 % pendant toute la durée de vie du compte. De plus, l'éditeur formera votre équipe SANS AUCUNS frais supplémentaires ! Utilisez ce code pour bénéficier de cette offre exceptionnelle : 20%LIFETIMEDISCOUNT.

Cette solution abordable et facile à utiliser permet aux petites entreprises d'exploiter leur plein potentiel. Forfaits disponibles à partir de 5 $ par utilisateur et par mois !

Informations sur BigContacts

BigContacts

http://www.bigcontacts.com

Fondé en 2006

Ressources d'aide

  • Support en horaire de bureau
  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web

Formation

  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation
Vidéo de BigContacts
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Présentation des tarifs de BigContacts

BigContacts n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de BigContacts est disponible à partir de 10,00 $US/mois.


À partir de

10,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

BigContacts - Fonctionnalités

  • Accès mobile
  • Devis et offres
  • Gestion des tâches
  • Gestion du territoire
  • Génération de leads
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégration du chat interne
  • Intégration du marketing automation
  • Lead scoring
  • Segmentation
  • Stockage de documents
  • Système de calendrier et de rappel
  • e-mail marketing

Logiciels de CRM : afficher la liste complète

  • Base de données de contacts
  • Contacts partagés
  • Gestion des leads
  • Gestion du pipeline de ventes
  • Importation et exportation de contacts
  • Outils de prospection
  • Recherche/Filtre
  • Segmentation
  • Suivi des interactions

Logiciels de gestion de contacts : afficher la liste complète

  • Distribution de leads
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des pipelines
  • Lead nurturing
  • Lead scoring
  • Outils de prospection
  • Saisie de leads
  • Segmentation de leads
  • Suivi des interactions
  • Suivi des sources

Logiciels de lead management : afficher la liste complète

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Avis sur BigContacts

Afficher 5 avis sur 199

Note globale
4,3/5
Facilité d'utilisation
4,4/5
Service client
4,3/5
Fonctionnalités
4,2/5
Rapport qualité-prix
4,4/5
Chuck G.
Produits chimiques
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    Sans note
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 31/07/2015

"Highly Recommend"

Commentaires: We have been with Big Contacts for over five years. We were looking for a program that was web based that would allow us to track customer information in over 40 states. BC has delivered everything we needed and more. One of the most valuable tools is the history and the email tracking capabilities. This program offers many utilities and options to increase sales and lower the sales cycle. I highly recommend this product for anyone that is in need of monitoring sales calls and customer information.

Avantages: This product is easy to use, very easy to understand and easily updated. Great tool when territory changes are needed. All information is up to date and easy to find.

Inconvénients: We have not expereinced any problems that were negative to our needs.

  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 31/07/2015
Dona G.
Project Manager
Télécommunications, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/11/2019

"Ease of Use"

Commentaires: Having one place for customer information whether it was a completed or pending sale, billing or repair issues, and the scheduling of tasks is HUGE - it makes it easy for the remote workers. Attachements are shown separately. Connecting with Quickbooks.

Avantages: Scheduling tasks for yourself or others. Historical data of contacts with your clients, whether it was a phone call, email, meeting and attachments, even the direct marketing campaign for those special offers to all or some clients. Ability to enter social media information. Ability to see the daily, weekly, monthly calendar for your entire team. Basic or Custom reports.

Inconvénients: No place to enter time (duration of a call). No way to click on the client's twitter, facebook or linkedin feed.
Ability to look up a contact via telephone number.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/11/2019
Alan B.
Director
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/08/2020

"Great Product"

Commentaires: This is a great platform and meets all of your contact management needs.

Avantages: Keeps me on task! It allows me to focus on the sales interaction and not on organizing my data.

Inconvénients: No multiple points mapping program. Everything else is great!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/08/2020
David K.
owner
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    Sans note
  • Support client
    3/5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/01/2010

"So far the better CRM"

Commentaires: easier than other CRM Ive used, the pricing is reasonable, but some things still needs alot of improvement, man I cant believe no one out their has something simple to use and actually works!!! and does not cost an arm and a leg....

Avantages: for the past four years we have used Zoho,Oprius,Bartchbook. Bigcontacts seems to be the easier one to pull reports, the contacts info has all the email,tasks,notes right in one place making it easy for everyone to review what is going on with each customer.
The non tech people that use it are not having a difficult time, that is one of the major reasons we switched.

Inconvénients: We have a retail business, the marketing portion of bigcontacts lacks I was under that impression when I sing up I can send out thank you cards, and email follow ups but I had to sign up for vertical response so I have to double enter contact info to do all that.....pretty lame, Ive ask tech support about the integration but after after several emails Ive never got a straight response only that they are working with a vendor.
I also wanted to up load a couple of list and some contacts maybe deputes, bigcontacts does not combine dupes...you have to fix everything on one list then up load it...if you have a new list it will over write the existing one....what????

Réponse de l'éditeur

envoyé par BigContacts le 22/02/2010

David,

Thank you for the feedback. We have some great news for you as there appears to be some confusion regarding the marketing module.

You mentioned:
-------------------------------------------------------------
"the marketing portion of Bigcontacts lacks I was under that impression when I sing up I can send out thank you cards, and email follow ups but I had to sign up for vertical response so I have to double enter contact info to do all that"
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We give you the ability to easily filter any group of contacts within BigContacts and have the list instantly populate for you in VerticalResponse so that you can schedule your email or postcard campaign. NO double entry of contact information needed at all. We would be happy to show you how this works in greater detail and encourage you to take advantage of our FREE best practice webinars to learn more. http://www.bigcontacts.com/best-practices-webinars-for-web-based-crm/

  • Source de l'avis 
  • Publié le 27/01/2010
Ryan R.
Agent
Assurance, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/06/2020

"Scratching the surface"

Commentaires: I have 40 years worth of client files (hard copies). We don't even have emails for most. As I bring our office into the 21st century, this software has opened my eyes to the possibilities of constant contact and communication with the clients that was just not possible before. This software will enable our business to grow in ways we never thought possible through efficiency and organization.

Avantages: Ease of use without having to watch endless tutorials.

Inconvénients: Can't think of any. First software of this type I've used.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/06/2020