15 ans à aider les entreprises luxembourgeoises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Delivra

Delivra est une plateforme marketing qui fournit aux spécialistes du marketing B2B et B2C de puissants outils d'automatisation pour simplifier le marketing multicanal et atteindre efficacement les clients. Exploitez vos données grâce à des intégrations CRM robustes pour envoyer des e-mails et des SMS hautement personnalisés et pertinents au bon moment pour chaque abonné. Et si vous avez besoin d'assistance tout au long du processus, l'équipe de services professionnels hautement expérimentée peut devenir une extension de votre équipe.

Qui utilise Delivra ?

Delivra permet aux petites et moyennes entreprises, B2B et B2C, d'atteindre leurs objectifs commerciaux grâce à un logiciel de marketing multicanal et à des services professionnels.

Delivra Logiciel - 1
Delivra Logiciel - 2
Delivra Logiciel - 3
Delivra Logiciel - 4
Delivra Logiciel - 5

Delivra ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Delivra

Delivra

4,5 (108)
Indisponible dans votre pays
99,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
44
15
4,1 (108)
4,6 (108)
4,8 (108)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
12,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
142
194
4,3 (2.558)
4,1 (2.558)
4,2 (2.558)

Alternatives à Delivra

Constant Contact
Fonctionnalités les mieux notées
E-mails optimisés pour format mobile
Gestion des campagnes e-mail
e-mail marketing
Salesforce Marketing Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes
Gestion des campagnes e-mail
Rapports et analyses
Omnisend
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des campagnes e-mail
Messagerie planifiée
Mailchimp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Gestion des e-mails
e-mail marketing
Litmus
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des campagnes e-mail
Modèles personnalisables
Rapports et analyses
HubSpot Marketing Hub
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Base de données de contacts
e-mail marketing
ActiveDEMAND
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des e-mails
Gestion des leads
Bloomreach
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de contacts
E-mails optimisés pour format mobile
Gestion des campagnes e-mail
User.com
Fonctionnalités les mieux notées
Automatisation du marketing
Gestion des contacts
Gestion des leads

Avis sur Delivra

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,1
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trouver les avis classés par note

5
58%
4
35%
3
6%
Michelle
Michelle
Marketing Director (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Logiciels, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

A Lifesaver for our Company

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : VERY positive, I can not recommend them highly enough!!!

Avantages :

Literally one of the best tools I have in my arsenal! Delivra helps me reach my customers and potential customers in a professional and easy to use way. Every time I have contacted customer support they've been great to work with and help me resolve my issue easy - and usually it's user error not Delivra!

Inconvénients :

The reporting is sometimes over whelming because I don't need it to be as intricate as it is. But for many I think this is exactly what they are looking for.

Brad
System Administrator (É.-U.)
Marketing et publicité, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great product, excellent customer service!

4,0 il y a 3 semaines Nouveau

Commentaires : Our clients use email campaigns significantly to drive a significant amount of business to their website.

Avantages :

Delivra has lots of features and functionality and great customer service.

Inconvénients :

The UI is not very straightforward and is pretty clunky. API documentation is lacking and native integrations into popular apps are either hard to find or non-existant. Setting up something simple like a welcome email is a convoluted and overly complicated process that isn't really documented anywhere.

Réponse de l'équipe de Redbrick

il y a 3 semaines

Thank you for your feedback! It's great to hear that you appreciate our customer service & the depth of our functionality. As for usability—we hear you. In fact, this is our team's #1 focus at the moment and we've already started rolling out an entirely new interface. You might want to check this out: https://www.delivra.com/delivra-air and ask your CSM to learn more. We'd love to hear your feedback & get your input as you settle into the new experience. Regards, Madeline @ Delivra

Jennifer
Executive Assistant (É.-U.)
Formation professionnelle et coaching, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Delivra Review

3,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : Great staff. Nice product, but getting started with the new system is a bumpy ride.

Avantages :

Whenever I have had need to ask for help all staff are very friendly, personal, and helpful. They take suggestions seriously.

Inconvénients :

New system rolled out recently has been full of glitches. It has many features that seem to be improved, but some features that I used in the older version are not available, though I am told they will be. I am not a very tech savvy person and would have preferred that glitches be smoothed out before I was changed over to the new version (though I have been able to switch back to the old version and work in the new version is there, so I can toggle back and forth between the two, if needed).

Réponse de l'équipe de Redbrick

le mois dernier

Hi Jennifer, Thank you so much for taking the time to share your feedback with us. I'm sorry to hear that your early experience of Delivra Air has been challenging. As your CSM may have shared, we are constantly rolling out additional features into the new experience—so certainly keep checking in as those become available to you. We absolutely do take suggestions seriously, so if there's anything in particular you'd like us to start/stop doing when it comes to feature releases—we'd love to hear from you. (Delivra.com/contact). Cheers, Madeline @ Delivra

Sarah
Research Analyst (É.-U.)
Recherche, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

The Whole Shebang

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Avantages :

The ultimate email marketing platform, it helps you specialize and customize emails so you can converse and produce a positive outcome.

Inconvénients :

There’s an issue with opening new links that are within the app, it’s constantly opening new links if anything is clinked from the actual website.

Réponse de l'équipe de Redbrick

le mois dernier

Hi Sarah, Thanks for leaving your feedback! And — I'm concerned about this link-opening issue you mentioned. Could you please email us directly at [email protected] so we can quickly get to the bottom of this for you? Cheers, Madeline @ Delivra

Maria
Marketing Manager (É.-U.)
Arts de la scène, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Delivra Review

4,0 il y a 3 semaines Nouveau

Avantages :

Copying campaigns are easy to do and a feature I use often

Inconvénients :

Creating segments in Canadian markets has proven to be difficult

Réponse de l'équipe de Redbrick

il y a 2 semaines

Thank you for leaving a review! We'd be happy to work with you on building the segments you're looking for. Please reach out to your CSM or email us at [email protected] and we'll get right back to you. Regards, Madeline @ Delivra