Five9 Predictive Dialer

Five9 Predictive Dialer

par Five9

Qui utilise Five9 Predictive Dialer ?

Five9 est un fournisseur de premier plan de logiciels de contact client dans le cloud, qui sert des milliers de clients et aide les organisations de toutes tailles à passer du logiciel sur site au cloud.

Description de Five9 Predictive Dialer

Améliorez votre temps de conversation de 300 % grâce au Predictive Dialer de Five9. Des algorithmes automatisés garantissent que le prochain appelant est disponible lorsque l'agent est prêt. Vos agents passeront moins de temps à composer des numéros ou à appeler des lignes occupées pour passer plus de temps à parler aux clients grâce à des modes de numérotation facilement configurables pour répondre aux besoins de votre entreprise. Five9 vous aide à gérer vos listes et vos campagnes, à surveiller les appels, générer des rapports en temps réel, former des agents et assurer votre conformité aux normes TCPA. Découvrez la raison pour laquelle plus de 2 000 clients font confiance à Five9.

Informations sur Five9 Predictive Dialer

Five9

http://www.five9.com

Fondé en 2001

Prix de Five9 Predictive Dialer

Five9 Predictive Dialer n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit.

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

Five9 Predictive Dialer - Fonctionnalités

Logiciels de predictive dialer
Conformité FCC
Conformité FTC
Enregistrement des appels
Gestion des campagnes
Gestion des leads
Gestion des listes
ID d'appelant spécifique à une campagne
Planification des appels
Suivi des appels
Transfert d’appel

Avis sur Five9 Predictive Dialer

Afficher 5 avis sur 373

Note globale
4,2/5
Facilité d'utilisation
4,2/5
Service client
4,3/5
Fonctionnalités
4,1/5
Rapport qualité-prix
4/5
Wendee C.
Reset Specialist
Automobile, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/11/2018

"My job my life"

Commentaires: I use this on a daily basis for my job. Over 3 years now I've been using it and whenever i have any issues even slight, they are there to help me thru it. There's been a few times I've had my own pc issues and they have been there to help me get it going and back onto work. Love this software.

Avantages: This is the software I use to do my job daily. I've used it for over 3 years now and it is exceptional. It hasn't lead me wrong at all and even at times I have a slight issue, the tech support is superb and very helpful, patient and kind. I wouldn't be able to do my job and keep my job if this wasn't such a great software program.

Inconvénients: Only thing i can say I dislike about it would be not being able to enlarge font during chat usage, but it's such a minor thing that I don't even notice and someday it will probably be changed as well.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Five9 le 16/11/2018

Hello Wendee,
Thank you for sharing your amazing feedback with us. We're happy to hear that you love our software and our customer support. Please let us know if we can ever be of service.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/11/2018
Kimber C.
Management
Services aux consommateurs, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/10/2019

"If you want the best..."

Commentaires: The overall experience is great as you can focus on running your business rather than fighting with software. The multiple modes of dialer is extremely helpful too.

Avantages: After several trials with other dialer systems and getting out of a contract with another dialer company, Five9 is simply one of the best systems for large organizations. Not only is it user friendly and easy to set up and management, the reporting functions are great and customizable. So easy to add/remove users and update skills. Uploading leads is a synch.

Inconvénients: The ability to view agent chat sessions needs to be improved. It appears there is functionality there but in fact, you must log on as the agent to view. Upon doing so, you must kick the agent out of production.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Five9 le 14/10/2019

Hi Kimber, thank you for taking the time to share your review here on Capterra. We are so happy to hear that you are having a great user experience, thank you for being part of the Five9 family. Please do not hesitate to reach out to us if we can be of any further service.

Best Regards,
Cindy Seto
Customer Advocacy Manager

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/10/2019
Gilbert F.
Vendor Manager
Biens de consommation, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    3/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 09/06/2020

"Five9 Review"

Commentaires: Handle time efficiencies have been realized and a greater insight to where and how agents spend their time. It integrated well with our proprietary CRM.

Avantages: The product is easy to use, reporting is flexible and insightful. Because of Five9's capabilities we were able to move our in house agents to a work from home agent with little to no effort at the beginning of the Pandemic.

Inconvénients: I don't like that data, both production and call recording is only kept for 60 days unless there are additional costs incurred. If you are on a tight budget, this restriction is extremely inconvenient.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Five9 le 25/06/2020

Hi Gil,

Thank you for your response and for taking the time to share your feedback. We are happy that you are having a great experience.

Best regards,
Five9

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 09/06/2020
Christopher M.
Administrator
Marketing et publicité, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    1/5
  • Fonctionnalités
    2/5
  • Support client
    3/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/08/2019

"Hard to implement, but robust"

Commentaires: It's very robust software, but the implementation is not worth the trouble- it's made for calling a large, large body of numbers with little need to change the leads within the campaign.

Avantages: Once you get it going, which isn't easy at all, it doesn't quit running.

Inconvénients: It's horrible to implement, the support is awful, it also uses mechanics that are impossible to understand with minimal documentation.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 06/08/2019
Savanna S.
Customer Service rep
Services aux consommateurs, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/06/2020

"Costumer service rep"

Avantages: It’s easy to use just enter your password and you’re in username is already saved.

Inconvénients: Wish password would save so I can log in without always typing!

Réponse de l'éditeur

envoyé par Five9 le 25/06/2020

Thank you Savanna for taking the time to share your feedback.

Best,
Five9

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/06/2020