BugHerd

BugHerd

par Splitrock Studio

Qui utilise BugHerd ?

BugHerd est conçu pour les personnes qui construisent leur site web. Idéal pour les concepteurs, les développeurs et les gestionnaires de projet à utiliser avec les clients et les équipes internes.

Description de BugHerd

BugHerd permet aux concepteurs et aux développeurs de créer des rapports de problèmes et des demandes de fonctionnalités en un simple clic. BugHerd compile intuitivement des commentaires contextuels et des rapports de bogues avec toutes les informations requises pour résoudre le problème. Y compris le navigateur, l'OS et la capture d'écran automatique. Assez simple pour les clients non techniques à utiliser, mais assez robuste pour que les développeurs l'aiment.

Informations sur BugHerd

Splitrock Studio

https://splitrock.studio/

Fondé en 2010

Prix de BugHerd

BugHerd n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de BugHerd est disponible à partir de 39,00 $US/mois.

À partir de

39,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Aucune

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

BugHerd - Fonctionnalités

Logiciels de bug tracking
Collaboration
Gestion des backlogs
Gestion des billets
Gestion des flux de travail
Gestion des tâches
Piste d'audit
Accès mobile
Aperçu de Gantt/du calendrier
Creation de sous-tâches
Gamification
Gestion des tâches récurrentes
Liste des tâches
Outils de collaboration
Rapports et analyses
Suivi du pourcentage de progression
Suivi du temps
Tableau des tâches
Tableur

Avis sur BugHerd

Afficher 5 avis sur 36

Note globale
4,6/5
Facilité d'utilisation
4,6/5
Service client
4,5/5
Fonctionnalités
4,3/5
Rapport qualité-prix
4,6/5
Mark B.
Developer
Internet, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 07/02/2020

"A no-brainer purchase for any agency or development team"

Commentaires: A pleasure to use. Easy to install and use and it makes QA testing a delight.

Avantages: It removes any ambiguity about bugs and feature requests. Being able to annotate a comment directly on a live / staging website, is a huge perk and something that I now cannot live without.

Inconvénients: The lack of customizable columns in their kanban-style layout is a pity. Not a deal breaker, but our agency workflow does not follow a 'backlog', 'doing', 'done', 'closed' workflow and we end up having to have internal discussions about what 'backlog' actually represents in our own workflow. Would be great to rename these columns and have more/less of them.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Splitrock Studio le 14/02/2020

Thank you so much for your fantastic review Mark! Your feedback is how we continue to improve. You'll be pleased to hear that custom columns are on their way, stay tuned!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 07/02/2020
Chris S.
CEO and Creative Director
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 23/04/2020

"Our clients LOVE it"

Avantages: To us, the client experience reigns supreme. Also, we hated getting two mile long emails with website edits. With BugHerd, our website review process and ongoing support has become incredibly efficient. Our clients love knowing they can add a note to their website to get our eyes on it, and we MUCH prefer having a list of easy to understand BH notes to deal with instead of trying to interpret email chains!

Inconvénients: BugHerd keep improving - so I have nothing negative to say. All the main features I could ask for already exist, and they have made major improvements to their interface and client side implementation process.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Splitrock Studio le 29/04/2020

Thank you for such a detailed and fantastic review Chris. We are so pleased to be able to help reduce those mile-long client feedback emails! We will strive to continue improving the product to make your workflow even more efficient.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 23/04/2020
Chuck S.
Visual Design lead
Fabrication électrique/électronique, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/06/2020

"Wonderful product that does exactly what is says it does. "

Commentaires: Wonderful product, at a great price does exactly what is says it does. Loved the easy to use Kanban. One of the best products we have used.

Avantages: Simple to deploy, simple to use. Even the technically unskilled were able to note issues that needed attention. We used BugHerd to successfully maintain a 600 plus page website through two CMS changes, and it worked flawlessly.

Inconvénients: A bit difficult to note changes on mobile, but it seems like that has been addressed now.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Splitrock Studio le 16/06/2020

Thanks for the glowing review, Chuck. You've definitely put it through its paces with two CMS changes for a 600+ page website! Glad the mobile tweaking has been useful for you too.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 11/06/2020
Dealdiane D.
Mr
Design graphique, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 05/05/2018

"Great for client and QA collaboration"

Avantages: This is a great tool for when you want clients and quality assurance testers to be able to mark items that needs attention.

Inconvénients: Needs more (built-in) integration with major bug tracking softwares. Marker can sometimes point to a wrong location but screenshots can also be taken when creating an issue as a solution to that

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 05/05/2018
Christian T.
Director
Production audiovisuelle, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 24/04/2020

"Simplify issues management and communications"

Commentaires: Bugherd is used with all our clients and the feedback has been great. Its easy for them to see comments on tasks they have reported and for us to see how work is progressing. We use it extensively on the build of new websites.

Avantages: I love how easy it is for clients to create tickets and for us to manage them. The simple interface is easy to use and incredibly powerful. Being able to visually see tickets on the web page, make discussions easier, and tracking issues easy.

Inconvénients: It would be great to be able to add new columns. However this is a small issue.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Splitrock Studio le 29/04/2020

Wow what a great review! Thank you Christian, we really appreciate you taking the time to outline what you love about the product. We will continue to do our very best to make collecting client feedback and tracking bugs so much easier.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 24/04/2020