RMS Hotel

RMS Hotel

par RMS - The Hospitality Cloud

Qui utilise RMS Hotel ?

Des petits aux grands hôtels, les complexes hôteliers, les motels, les bed and breakfast, les auberges et les hôtels de charme haut de gamme.

Description de RMS Hotel

RMS Hotel est un système de réservation et de gestion d'établissement basé sur le cloud destiné aux entreprises proposant des services complets, limités et en libre-service. Il cumule plus de 35 ans d'expérience dans les technologies de l'hôtellerie dans plus de 30 pays. Ce système riche en fonctions et facile d'utilisation vous permettra de générer plus de réservations, d'augmenter vos revenus, d'obtenir une efficacité opérationnelle et de communiquer avec vos clients, offrant ainsi des fonctionnalités d'enregistrement et de départ mobiles.

Informations sur RMS Hotel

RMS - The Hospitality Cloud

https://www.rmscloud.com/

Fondé en 1983

Prix de RMS Hotel

RMS Hotel n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de RMS Hotel est disponible à partir de 125,00 $US/mois.

À partir de

125,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

En ligne

RMS Hotel - Fonctionnalités

Logiciels de gestion hôtelière
Automatisation du marketing
CRM
Carte de fidélité
Comptabilité intégrée
Gestion de la maintenance
Gestion des employés
Intégration GDS et OTA
Point de vente (PDV)
Pour locations saisonnières
Prise en charge de plusieurs établissements
Propriété unique
Réservation en ligne
Séjour prolongé
Traiteurs
CRM
Gestion des promotions
Gestion des réservations de chambres
Gestion des taux
Notes de réservation
Réservation d'activités
Réservation de tiers
Réservations de groupe
Support client

Avis sur RMS Hotel

Afficher 5 avis sur 299

Note globale
4,4/5
Facilité d'utilisation
4,2/5
Service client
4,5/5
Fonctionnalités
4,3/5
Rapport qualité-prix
4,3/5
Josh R.
Operations Manager
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 30/08/2019

"WE love RMS and wish we had switched sooner!"

Commentaires: Overall our experience has been great! All the automation saves us lots of time and makes us look more professional as well.

Avantages: We like that it's cloud-based so we can access it from anywhere on any device at any time we choose. It's also very user-friendly for those taking reservations and the ability to easily take online reservations is great.

Inconvénients: Can be a little challenging when making changes in the backend, but if we ever have any issues tech support walks us through it.

Réponse de l'éditeur

envoyé par RMS - The Hospitality Cloud le 04/09/2019

Thanks for your positive feedback Josh! We are thrilled RMS is helping your campground reach its full potential. We are glad our user-friendly system is making managing your property easier. RMS is committed to ongoing software development and exceptional customer support.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 30/08/2019
Mark A.
Owner/GM
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 27/08/2019

"Use the software the way you want to."

Avantages: Customization of this software is the best I've seen in this industry. If we decide we want to track something new. We can simply add the field. Modify rates on a daily basis, automatically. The customization saves time and gives peace of mind.

Inconvénients: Like all online / network software, they can be slow as data is being pulled across the country / world.

Réponse de l'éditeur

envoyé par RMS - The Hospitality Cloud le 04/09/2019

Thanks Mark for your positive feedback! We're thrilled RMS' customization is helping your property reach its full potential. RMS is committed to ongoing software development and exceptional customer support to make managing your property easier.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 27/08/2019
Sue H.
Owner
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/06/2020

"Great service"

Commentaires: Record keeping, financial recording, managing the cabins and cleaning rosters, RMS covers everything.

Avantages: We could no longer operate our business without RMS, it has an abundance of capabilities and is constantly improving.

Inconvénients: At times it can be slow but given the size of our database this is normal.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/06/2020
Ron B.
Owner
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    2/5
  • Support client
    1/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/04/2019

"Faulty product with crappy support"

Commentaires: I have started the selection process for another product because I want proper support.

Avantages: It works, as far as direct bookings and Booking.com bookings are concerned.
It synchronises well with Booking.com. we have had no over bookings.

Inconvénients: RMS is not capable to connect my hotel to Expedia. REALLY, I am not kidding. RMS passes the wrong currency. We are located in Cape Verde and they pass our prices to Expedia in Australian dollars.
RMS have been working on this for over a month now. I have to beg for updates on this problem and all they have told me is that it is a very complicated problem (where it really is only a matter of passing the right currency for the selected country).
Less important but still annoying problems are: Old (fashioned) user interface: Not all the screens work on a Mac, some screens only work in full screen mode. The application is not scalable/responsive.

Réponse de l'éditeur

envoyé par RMS - The Hospitality Cloud le 11/06/2019

Thank you for posting your feedback and Ron, we appreciate the opportunity to discuss this openly and frankly with you.

The information provided has been escalated with the entire global support team, especially the UK team.

Receiving unfavourable feedback is never nice to hear, but its a powerful tool that can be used in the ongoing training and development of our team.

We are sorry we failed to deliver the level of service you expected and required and please rest assured that corrective steps have been taken with respect to your particular circumstances.

Best regards,

Peter Ferris
Director of Global Sales & Marketing

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/04/2019
Anne R.
Owner
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 27/03/2020

"Does everything you expect and so much more"

Commentaires: We have turned our ratings and occupancy upside down in aa couple of years and RMS has played an integral role in this. It's ease of operation and excellent support makes running the system efficient and trouble free

Avantages: The ability to customise correspondence and offer unique guest interaction

Inconvénients: The printing interface causes challenges too often. Would like greater access to formal training (however the youtube videos are a good alternative)

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 27/03/2020