ResNexus

Qui utilise ResNexus ?

Chambres d'hôte Terrains de camping Locations de vacances Chalets et auberges Camping-cars et campings Hôtels et motels Locations d'entrepôts et de box

Description de ResNexus

Un système de réservation en ligne et de gestion client qui fournit un suivi des sources de réservation, des réservations de groupe, un calendrier avec rappels, etc. Professional Edition inclut des fonctionnalités de gestion du rendement, de point de vente et d'e-mail marketing.

Informations sur ResNexus

ResNexus

http://www.resnexus.com

Fondé en 2005

ResNexus Logiciel - 1
ResNexus Logiciel - 2
ResNexus Logiciel - 3
ResNexus Logiciel - 4
ResNexus Logiciel - 5
Vidéo de ResNexus
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À partir de

3,00 $US/mois
s/o
30,00 $US/mois
21,00 $US/mois

Version gratuite

Version gratuite Non
Version gratuite Oui
Version gratuite Non
Version gratuite Non

Essai gratuit

Essai gratuit Oui
Essai gratuit Non
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Non

Déploiement et prise en charge de ResNexus

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • FAQ/forums
  • Base de connaissances
  • Support téléphonique
  • Service de support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mac (ordinateur)
  • Windows (ordinateur)
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formation

  • Formation présentielle
  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation
  • Vidéos

ResNexus - Fonctionnalités

  • API
  • Alertes/Notifications
  • Analyse en temps réel
  • Bibliothèque de contenu
  • CRM
  • Champs personnalisables
  • Chat et messagerie
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Correction en temps réel
  • Créateur d'enquêtes
  • Créateur de boutiques en ligne
  • Fonction de glisser-déposer
  • Formulaires personnalisables
  • Formulaires web
  • Gestion SEO
  • Gestion de contenu
  • Gestion de l'e-commerce
  • Gestion de la conception
  • Gestion de site web
  • Gestion des commandes
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des modèles
  • Gestion des newsletters
  • Gestion des promotions
  • Gestion des stocks
  • Importation et exportation de données
  • Intégration de sites web
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Mise à jour automatique
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles personnalisables
  • Modèles prédéfinis
  • Médiathèque
  • Outils de réservation en ligne
  • Pages de renvoi et formulaires web
  • Paiements électroniques
  • Panier d'achat
  • Prise en charge de plusieurs langues
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des activités
  • Suivi des visiteurs
  • Sécurité SSL
  • Tableau de bord d'activités
  • Web analytics
  • Widgets
  • e-mail marketing
  • Éditeur WYSIWYG

Logiciels de création de site Internet : afficher la liste complète

  • API
  • Alertes/Notifications
  • Base de données de clients
  • Booking Management
  • Carte du site
  • Cartes géographiques
  • Communications avec les invités
  • Comptabilité
  • Comptes clients
  • Données en temps réel
  • Emplacements multiples
  • Entrée et sortie des invités
  • Facturation
  • Facturation des fournisseurs eau/gaz/électricité
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des canaux
  • Gestion des contacts
  • Gestion des employés
  • Gestion des factures
  • Gestion des locations
  • Gestion des modèles
  • Gestion des promotions
  • Gestion des recettes
  • Gestion des remises
  • Gestion des réservations
  • Gestion des réservations de site
  • Gestion des stocks
  • Gestion des taux
  • Gestion des taux de facturation
  • Gestions des permis
  • Historique des clients
  • Historique des transactions
  • Importation et exportation de données
  • Indicateur de disponibilité
  • Intégration de sites web
  • Intégrations de tiers
  • Modèles personnalisables
  • Notes/avis
  • Paiements électroniques
  • Point de vente (PDV)
  • Rapports d'historique
  • Rapports et statistiques
  • Réservation de chambres
  • Réservation en ligne
  • Réservations en ligne
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • e-mail marketing

Logiciels de gestion de campings : afficher la liste complète

  • API
  • Automatisation du marketing
  • Base de données de clients
  • Booking Management
  • CRM
  • Carte de fidélité
  • Comptabilité intégrée
  • Emplacements multiples
  • Facturation
  • Gestion de l'expérience invité
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion de la maintenance
  • Gestion de la réception
  • Gestion des avis
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des canaux
  • Gestion des employés
  • Gestion des factures
  • Gestion des prix et des marges
  • Gestion des promotions
  • Gestion des recettes
  • Gestion des remises
  • Gestion des réservations
  • Gestion des spas et des activités
  • Gestion des stocks
  • Gestion des taux
  • Gestion des taux de facturation
  • Gestion des traiteurs
  • Gestion des tâches ménagères
  • Gestion des utilisateurs
  • Gestion multicanal
  • Importation et exportation de données
  • Intégration GDS et OTA
  • Intégrations de tiers
  • Modèles personnalisables
  • Paiements électroniques
  • Planification de la maintenance
  • Point de vente (PDV)
  • Pour locations saisonnières
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Prise en charge de plusieurs établissements
  • Propriété unique
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Réservation de chambres
  • Réservation en ligne
  • Synchronisation de données
  • Séjour prolongé
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit

Logiciels de gestion hôtelière : afficher la liste complète

  • API
  • Alertes/Notifications
  • Automatisation du marketing
  • Base de données de clients
  • Booking Management
  • Communications avec les invités
  • Comptabilité
  • Gestion de l'expérience invité
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion de site web
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des canaux
  • Gestion des cartes de crédit
  • Gestion des commissions
  • Gestion des contacts
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des factures
  • Gestion des fournisseurs
  • Gestion des leads
  • Gestion des modèles
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des prix et des marges
  • Gestion des remises
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks
  • Gestion des taux de facturation
  • Gestion des tâches
  • Gestion des tâches ménagères
  • Gestion multicanal
  • Importation et exportation de données
  • Intégration WordPress
  • Intégration de sites web
  • Intégrations de tiers
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
  • Notes/avis
  • Notifications en temps réel
  • Paiements électroniques
  • Pour locations saisonnières
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Rappels
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Relevés de propriétaires
  • Réservation de chambres
  • Réservation en ligne
  • Synchronisation de données
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des paiements

Logiciels de location saisonnière : afficher la liste complète

  • API
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Base de données de clients
  • Booking Management
  • CRM
  • Contrôles/Permissions d'accès
  • Emplacements multiples
  • Facturation
  • Gestion de la disponibilité
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des canaux
  • Gestion des employés
  • Gestion des factures
  • Gestion des prix et des marges
  • Gestion des promotions
  • Gestion des remises
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks
  • Gestion des taux
  • Historique des clients
  • Intégration de sites web
  • Intégration des médias sociaux
  • Intégrations de tiers
  • Messagerie SMS
  • Mises à jour en temps réel
  • Modèles d'e-mails
  • Modèles personnalisables
  • Notes de réservation
  • Notes/avis
  • Paiements électroniques
  • Planification des événements
  • Prise en charge de plusieurs langues
  • Rappels
  • Rapports et analyses
  • Rapports et statistiques
  • Rapports personnalisables
  • Réservation d'activités
  • Réservation de chambres
  • Réservation de tiers
  • Réservation en ligne
  • Réservations de groupe
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Support client
  • Synchronisation du calendrier
  • Système de calendrier et de rappel
  • Tableau de bord d'activités
  • Traitement des cartes de crédit
  • Traitement des paiements

Logiciels de réservation : afficher la liste complète

  • API
  • Achats et réceptions
  • Alertes/Notifications
  • Analyse de la concurrence
  • Analyse financière
  • Analyse visuelle
  • Booking Management
  • Budgétisation et prévision
  • Comptabilité
  • Conforme HIPAA
  • Devis
  • Facturation
  • Fonction de glisser-déposer
  • Fonctions pour secteur hôtelier
  • Gestion des commandes
  • Gestion des factures
  • Gestion des flux de trésorerie
  • Gestion des modèles
  • Gestion des prix et des marges
  • Gestion des promotions
  • Gestion des recettes
  • Gestion des remises
  • Gestion des réclamations
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks
  • Gestion des taux de facturation
  • Gestion des utilisateurs
  • Gestion du rendement
  • Gestion financière
  • Gestion multicanal
  • Graphiques
  • Mesure des performances
  • Mises à jour en temps réel
  • Optimisation des prix
  • Paiements électroniques
  • Point de vente (PDV)
  • Portail libre-service
  • Pour les compagnies aériennes
  • Prise en charge de plusieurs devises
  • Prise en compte des revenus
  • Prévision
  • Rapports de ventes
  • Rapports et analyses
  • Recommandations
  • Réservation de chambres
  • Suivi de l'inventaire
  • Suivi des statuts
  • Synchronisation de données
  • Tarification dynamique

Logiciels de yield management : afficher la liste complète

ResNexus - Alternatives

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Avis sur ResNexus

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Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,6
Service client 4,7
Fonctionnalités 4,6
Rapport qualité-prix 4,5

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Andrea M.
director of operations
Hôtellerie, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    3 /5
  • Fonctionnalités
    3 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/05/2021

"It's getting better with time"

Commentaires: I have grown to really appreciate their dedication to making the system better and better. I appreciate the reporting functions they offer and feel as though I can understand the progress my business is making easily with their reports. They also offer an annual teaching course that I do recommend their users take part in, as it helped to get my grievances to the parties that need to know.

Avantages: I like that the software does offer a great deal of reporting, and visually it is easy to understand.

Inconvénients: There are small details and functions I wish the software had capability for - the customer service team does take feedback back to their creation team with hopes to see fixes. I wish I had more control over some visual cues that the system could include that would make "at a glance" views more detailed and informative. In a fast paced, multifunctional operation like ours it is best for us to be able to make judgments as quick as possible so we can move onto the next task quickly - it helps us focus on the guests. So, I wish this system offered more control when it comes to that. The support team is great and does work well. The management team - or their "red carpet" team - is not as responsive as the general support team.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/05/2021
Rhitt F.
owner
Hôtellerie, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    2 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    6/10
  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 24/07/2017

"Good with some bad"

Commentaires: Overall its a great system- Its all you need to run all/most aspects of your business. I.E. your reservation page and your website are linked, links to a solid credit card merchant, reservation software is fairly intuitive. However, you will drive yourself to the point of insanity trying to make changes, and other things that aren't straight forward. I.E. a one night reservation.- That being said, customer service is always there to help. I feel that the price, is not too expensive for only having to pay one company that can do so many things for your business. My only suggestion to them is to update the reservation system, making it more user friendly or idiot proof. I've only been using it for a few months. Maybe I'll get it down by the end of the year! !!!.

Avantages: I like the look of the "grid" , making a reservation is fairly simple, ability to prepare taxes, and the link to the credit card system. Finally, the reservation page that links to your website that they create for you is the best part for me. Customer service is awesome, you always talk to live person. Very responsive. They will help the best they can in a timely manner.

Inconvénients: If you have to change to a reservation, such as, add another night, or try to do a weekly rate, move to a different room, charge a monthly rate.
Its nearly impossible. If you're trying to do an ongoing monthly rental- its difficult. You might as well shoot yourself now. It takes like 5 steps and doesn't work.
The support team will eventually fix it, but you look like an idiot when you're trying to do this in front of a customer or on the phone.
I'm not a computer programmer, but you would think you could click 7 days on the grid, hit "reservation" and it would populate a "weekly" rate. Not by hitting
"accommodations", "remove" -(removing their original one, so if you f-up, hit "back", you try and find their original reservation, woops! its gone. You have to "remove" their original one in order to "add or change anything". So once your "remove" then you have to hit "rentals" then "weekly", then "search"- (for some crazy reason you have to "search" even though you know its available by looking at the "grid"- then when you hit "search" most the time it won't find the accommodation you're trying to book for them. So basically its a cluster. Giving discounts can also be a mess- there are different options but can be confusing.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Nathan le 29/11/2018

Thank you for taking the time to write this review and for the feedback. We're apologize that you experienced issues with trying to change a reservation after it was made. Thank you for your kind comments about our customer support. We have made many improvement since your initial comment.

For the situation in which your business was looking to change the dates or room we recommend using the drag and drop feature on the reservation grid. To change the reservation simple click and drag the reservation to a new location on the grid.

With weekly and monthly rates, ResNexus does offer a way to select which rate you would like to use for a reservation on the grid when you are making the reservation. Your business has the flexibility to decide which rate plan you would like to pay when you are creating the reservation.

When your guests book online, the ResNexus online booking engine automatically changes the rate plan for your units based on how many days they select.

When adding a night to a reservation you can click on the reservation and then click the Rooms/Nights tab and click add. Then select which date, number of nights and which room you would like to add to the reservation.

If we are you are still finding that you are having a bad experience using these features in the system please contact us at 385-218-2637 and we would be happy to provide you with assistance and listen to your feedback to help improve our system.

Thank you for using ResNexus and helping us improve.

  • Source de l'avis 
  • Source : SoftwareAdvice
  • Publié le 24/07/2017
Adam W.
Manager
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    4 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/06/2021

"ResNexus easily automates 90% of Rental workflows"

Commentaires: I was satisfied using it and setting it up for an Airbnb location that had multiple suites. It was great for piggybacking other management consoles and adding simple service & add on packages.

Avantages: I like how easy it is to set up 90% of the workflows, tasks and objectives for a rental business. It makes it easy to craft a workflow that you can deploy and teach employees how to use. It makes for good management resource.

Inconvénients: I was a little frustrated with how difficult it can be to customize the parameters for unique pricing, upsell or compounded services. You can easily add packages to rooms but multiple options for service upgrades was hard unless it was exactly how Resnexus thought you should run your business.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/06/2021
Tammy B.
President
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/11/2020

"My First Year with ResNexus in Review"

Commentaires: Overall my experience with ResNexus has been nothing less then amazing. As many companies, with Covid-19 being rampant, there was a ton of turn over at ResNexus however the die hard employees that stayed and fought the merry fight have been 100% supportive and answer my calls and emails in a very timely way.

Avantages: When I first bought my motel, and began searching for a software program that was user friendly but could give me all the reports I needed to build a solid financial snap shop (previous [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] tossed all records) I interviewed and checked out several programs. ResNexus was by far the most user friendly and also had the additional feature of a point of sale program for me to use for the new gift shop I was adding to the motel. And they also were willing to design a beautiful website that would go hand in hand with my reservation system. It was a no brainer!

Inconvénients: Their have only been two things at this point that I have had an issue with...The first being the ability to download information from my reservation system to my Quickbooks program. Most businesses do the online Quickbooks program, and I unfortunately had bought the downloadable 2020 Professional Business version (old school) and this Quickbooks version would not allow the ResNexus reservation system to download. It as very frustrating, but luckily ResNexus has an amazing team of Support members, and one young lady spent the better part of three days researching till she figured out how we could make the download work. I still struggle with downloading a reservation now and then that includes a discount or refund. It has a bit of a hiccup, but I have learned to do a General Journal entry to correct them.

Réponse de l'éditeur

envoyé par ResNexus le 25/11/2020

Tammy,

Thanks for your feedback! We appreciate you choosing ResNexus.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/11/2020
Billie M.
Operations Manager
Hôtellerie, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/11/2020

"ResNexus the best all around for campgrounds"

Commentaires: Our experience has been wonderful. If there are any issues, which is rare, they always take care of you. We had a website designed by them and they did a fabulous job. It is very easy to go in and add or change things ourselves. The online bookings are huge for us as well as the connections to AirBnB they offer. The reports they have allow us to gather information to assist our business and growth.

Avantages: ResNexus provides all you need for the operations of your campground. Online bookings, point of sale system, websites, and the reports are amazing for management. They are constantly updating and adding new features. Their support team is the best and are always helpful and prompt.

Inconvénients: Some features need to be added to adhere to new standards with COVID-19, but they are actively working on it and always take feedback and suggestions for improvement.

Réponse de l'éditeur

envoyé par ResNexus le 24/11/2020

Billie,

Thanks for taking the time to give us a review. We're glad you like your website!

  • Source de l'avis 
  • Publié le 23/11/2020