GetFeedback

GetFeedback

par SurveyMonkey

Qui utilise GetFeedback ?

GetFeedback s'adresse aux entreprises qui souhaitent mesurer la satisfaction client, gérer l'expérience client et maintenir l'engagement des employés, tout en assurant une expérience transparente sur la marque.

Description de GetFeedback

GetFeedback est un logiciel de sondage facile à utiliser conçu pour améliorer les taux de réponse. Créer de magnifiques sondages adaptés aux mobiles grâce à l'outil de création de glisser-déposer. Intégrer des questions d'enquête dans un e-mail avec une fonctionnalité de messagerie instantanée. Mesurer et comprendre les réponses avec des tableaux de bord et des analyses textuelles en temps réel. Intégrer Salesforce pour améliorer le retour d'expérience. Les clients GetFeedback constatent une hausse de 240 % des taux de réponse et une mise en œuvre 7 fois plus rapide que les autres applications de sondage.

Informations sur GetFeedback

SurveyMonkey

https://www.getfeedback.com

Fondé en 2013

Prix de GetFeedback

GetFeedback est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit.

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

GetFeedback - Fonctionnalités

Logiciels d'expérience client
Analyse de texte
Analyse des sentiments
Analyse prédictive
Analytique
Collecte de données multicanal
Gestion des commentaires négatifs
Gestion des connaissances
Gestion des enquêtes et sondages
Segmentation de la clientèle
Tableau de bord
Analytique
Collecte de commentaires
Feedback à 360 degrés
Gestion des enquêtes
Rapports sur les appels
Suivi des plaintes
Bibliothèque de questions
Collecte de réponses hors ligne
Division des questions (question branching)
Enquête mobile
Enquête sur sites web
Logique d'évitement
Outils d'analyse de données
Prise en charge des fichiers audio, image et vidéo
URL d'enquêtes personnalisées
e-mail marketing

Avis sur GetFeedback

Afficher 5 avis sur 40

Note globale
4,8/5
Facilité d'utilisation
4,8/5
Service client
4,7/5
Fonctionnalités
4,7/5
Rapport qualité-prix
4,6/5
Chandler K.
Marketing
Ressources humaines, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: Essai gratuit
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 09/07/2019

"GetFeedback is the premier tool for Salesforce friendly NPS and customer satisfaction monitoring"

Commentaires: We have only used the free trial, but we will be continuing on to purchase the product so that we can monitor future customers during the sales process and understand areas that need improvement.

Avantages: GetFeedback has a robust design interface that makes it incredibly easy to design stunning, simple feedback surveys. Best of all, it integrates seamlessly with Salesforce and can be automated with corresponding triggers. GetFeedback offers multiple types of surveys to gather feedback, not just a basic 1 through 10 scale.

Inconvénients: It doesn't fully integrate with some of the other applications we use, but these are fairly specific tools and some do not even have open APIs.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 09/07/2019
Jordan C.
Salesforce Product Manager
Services et technologies de l'information, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 20/08/2019

"Best Survey tool for Salesforce"

Avantages: GetFeedback allows us to create Survey very easily and quick. There is a ton of features like customized path for each question, multilanguage and the best : Salesforce Integration!
Salesforce Integration from GetFeedback is really easy to use and fully customizable. You can set-up everything from GetFeedback and reload easily integrations errors. Love it !

Inconvénients: GetFeedback business model is quite expensive, hard to afford for many businesses.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 20/08/2019
George M.
Lead Customer Success Manager
E-learning, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 08/01/2019

"Gets the job done!"

Commentaires: We are currently using GetFeedback to send Customer Satisfaction (CSAT) surveys to various clients of our across different segments. We also briefly used it for NPS surveys, but then switched to another, dedicated NPS survey solution.

Avantages: Multiple surveys allowed
Surveys are very customizable, as there are multiple questions types and different ways to display the answers and for the users to choose from
You can customize your survey so that it retains who replies to it, either their email address or any other information. This is not very intuitive or easy to use though

Inconvénients: The predefined templates/themes are a bit tacky
There are no (or at least, we could not find easily) specific instructions for the dimensions of any images used. As such, we had to use a trial and error approach in order to get it right.
Reporting is not very sophisticated, and we found it difficult to extract specific results in relation to our specific survey responses. The summary is more informative, but you cannot download its results.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 08/01/2019
Joe G.
Church Communications Training
Services financiers, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/07/2019

"A rare combination of quality and value"

Commentaires: GetFeedback is very easy to use, but also powerful. It's possible to create surveys quickly, but it's also possible to dig in to some very advanced features.

Avantages: The level of conditionality that can be introduced to surveys, as well as the ease of use for survey participants.

Inconvénients: If anything, it could be a little cheaper, but I'd really struggle to criticise this software!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 16/07/2019
Utilisateur vérifié
Founder
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/12/2018

"Collect customer feedback with ease"

Avantages: I have used several customer and user feedback tools over the years. GetFeedback is one of the best tools that I have ever used. It comes loaded with tons of features that you don't find with most of the other feedback tools. Love it for its features. Besides, it lets you collect feedback across multiple channels including email, text, website, mobile, and social media. There are several survey themes to choose from which lets you create a survey in a couple minutes. No issues whatsoever. The user interface and dashboard is super-intuitive. Lastly, the analytics let reporting a piece of cake.

Inconvénients: A bit pricey for small businesses and startups but it pays off. The price is the only hurdle that might stop someone from going for GetFeedback.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/12/2018