Description de Resource Guru

La façon simple et rapide de planifier son personnel et d'autres ressources en ligne. Obtenez une visibilité sur votre équipe avec un calendrier intelligent. Faites glisser-déposer les réservations en quelques secondes. Gérez les vacances et autres congés. Une barre de disponibilité facilite la planification des capacités. La gestion des conflits vous aide à garder le contrôle. Tableaux de bord, notifications par e-mail et synchronisation du calendrier : tout le monde est au courant. Des rapports vous permettent de surveiller les taux d'utilisation. Aucun logiciel à installer. À partir de seulement 2,50 dollars par personne et par mois. Inscrivez-vous pour un essai gratuit de 30 jours.

Qui utilise Resource Guru ?

Gestionnaires de ressources, gestionnaires de projet, producteurs et toute autre personne qui a besoin de planifier des ressources pour des projets.

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Resource Guru

4,6 (423)
Resource Guru
Indisponible dans votre pays
3,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
93
7
4,7 (423)
4,5 (423)
4,7 (423)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
7,50 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
153
20
4,0 (12.730)
4,3 (12.730)
4,2 (12.730)
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Alternatives à Resource Guru

Sponsors
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Logiciel de tableur et d'analyse de données de premier plan. Généralement livré avec Microsoft Office.
ClickTime facilite les opérations de planification, de gestion et de rapport du temps des employés.
Système intégré de gestion des projets, des médias et des finances, disponible sur le cloud et conçu pour les agences de communication d'aujourd'hui.
eResource Scheduler peut programmer des ressources humaines comme des ressources non humaines sur des projets grâce au glisser-déposer facile. Rapports de gestion configurables.
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Solution pour les agences impliquées dans la publicité, les relations publiques, l'image de marque/la conception, les études de marché et d'autres services de communication.
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Logiciel de gestion des ressources et des projets de haut niveau conçu pour vous aider à prendre des décisions opérationnelles en toute confiance pour votre personnel et vos projets.

Avis sur Resource Guru

Note moyenne

Note globale
4,6
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trouver les avis classés par note

5
66%
4
31%
3
3%
1
0%
Myroslav
Myroslav
Integration Services Manager (Canada)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Construction, 5.001-10.000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Simple and very easy to use resource scheduling\tracking app.

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Resource Guru is a great resource scheduling application for a simple use cases. It does what it promises perfectly. The UI is very friendly and pleasant - make for a great user experience. I used it to track the tasks for my team for almost a year. I would have kept using it but the company mandated a different tracking system and I had to abandon it. I like that Resource Guru'a focus on their product and customer service. I also appreciated the slow introduction of new features. Overall, very pleasant and satisfactory experience with a great application.

Avantages :

- Ease of use - Very pleasant UI - Flexibility

Inconvénients :

- Lack of features. The application does the simple scheduling\tracking perfectly though. - Copy\paste of resource tasks was not available at the time

Kt
Operations Director (Australie)
Marketing et publicité, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Great piece of software

5,0 il y a 2 semaines Nouveau

Avantages :

Really easy to use and UX friendly. Intuitive functionality and transparent scheduling. Constantly updating and developing functions which is great. Great customer service

Inconvénients :

No negatives to be honest it’s a better piece of resourcing software than I’ve ever used

Utilisateur vérifié
Business analyst (R.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Vente au détail, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis
Source : GetApp

Glorified spreadsheet

1,0 il y a 3 ans

Commentaires : Causes more problems than it solves. We used to use a spreadsheet, it was much better than this.

Avantages :

Nothing at all. It has no redeeming qualities.

Inconvénients :

Allows you to book time without tasks. When asked to change this was told couldn't because some companies want that function, ie it isn't an option as it should be. The drop downs are fiddle and make it easy to select a blank, but doesn't warn you. Can't toggle between scrolling list and typing to search without cl king out of area. You have a set number of hours per day you need to book but it doesn't highlight those that are short- you have to hover to see remaining time but that function doesn't work properly, resulting in multiple clicks to get it to trigger. Colour by project doesn't actually do it, I'm on 6 projects yet only see 2 colours. Can push to calendar but not pull- useless function as meetings are booked in calendar to allow invites, you want guru to pull that data in to autofill. Though it is web based it is impossible to use on a mobile. The popups are always off screen, making it impossible to use - mobile friendly websites have been around for a very long time, lazy to not have it here, particularly as would allow people who are on the road to log their time on he go. Not worth the hassle even if free.

Karla Stephanie
Floor Manager (Philippines)
Cosmétiques, 201-500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Good Knowledge Base

4,0 il y a 2 mois

Commentaires : I have had a good experience with this so far. Compared to the previous software we've used, this is much better and easier especially for a bigger team.

Avantages :

I like how organized this tool can be. For our account, updates are constant and this tool will help us make sure that the team is updated. You can also engage with your team within the card especially if you have any clarifications or questions.

Inconvénients :

Knowledge Base Alerts - this part needs improvement. I wish there is a way to notify the team using the knowledge base alerts that would notify them right away instead of checking the "lightning bolt. Changing it to yellow isn't enough. It would be better if there is a sound made to make sure that the team will know that it is a must if you will receive a knowledge alert.

Andrew
Principal Engineer (R.-U.)
Pétrole et énergies, 51-200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Does everything we want

5,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : Very positive

Avantages :

A very easy to use and intuitive piece of software. Easy to plan a schedule months in advance and keep on top of near-constant changes that our industry throws at us.

Inconvénients :

We don't use the calendar synch as it caused problems I think because we are still running an older version of Outlook. We are in the process of switching to 365 so will try again.