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à choisir le meilleur logiciel

Description de BQE CORE Suite

BQE Core vous permet de gérer votre temps et vos notes de frais sans effort au sein d'une plateforme intégrée. Les applications mobiles natives et l'interface conviviale de Core stimulent votre efficacité et éliminent les frustrations liées au traitement de reçus papier et de feuilles de calcul. Souscrivez une version d'essai gratuite de 15 jours dès aujourd'hui.

Qui utilise BQE CORE Suite ?

Architectes et ingénieurs Architectes d'intérieur Designers industriels

BQE CORE Suite Logiciel - 1
BQE CORE Suite Logiciel - 2
BQE CORE Suite Logiciel - 3
BQE CORE Suite Logiciel - 4
BQE CORE Suite Logiciel - 5

BQE CORE Suite ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

BQE CORE Suite

BQE CORE Suite

4,5 (771)
29,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
164
16
4,4 (771)
4,5 (771)
4,6 (771)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
30,00 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
43
Intégrations introuvables
3,5 (12)
4,1 (12)
4,4 (12)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à BQE CORE Suite

Deltek Vantagepoint
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de projets
Gestion des tâches
Suivi du temps et des dépenses
QuickBooks Time
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de la paie
Gestion des feuilles de temps
Suivi du temps en ligne
Zoho Analytics
Fonctionnalités les mieux notées
Connecteurs de données
Rapports et analyses
Visualisation de données
Paymo
Fonctionnalités les mieux notées
Projets multiples
Suivi du temps des projets
Suivi du temps en ligne
Unanet ERP AE
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité fournisseurs
Grand livre général
Reporting financier
WorkflowMax
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Facturation en ligne
Gestion des tâches
Striven
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion financière
Grand livre général
Deltek Ajera
Fonctionnalités les mieux notées
Heures facturables et non facturables
Suivi du temps en ligne
Suivi du temps et des dépenses
Kantata
Fonctionnalités les mieux notées
Heures facturables et non facturables
Planification et programmation de projets
Suivi du temps

Avis sur BQE CORE Suite

Note moyenne

Note globale
4,5
Facilité d'utilisation
4,4
Service client
4,6
Fonctionnalités
4,4
Rapport qualité-prix
4,5

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trouver les avis classés par note

5
66%
4
24%
3
5%
2
2%
1
3%
Steven
Steven
Accounting Assistant (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Assurance, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

CORE is a real time saver !

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Implementation took longer than expected but has proved worth the extra time to get it right.

Avantages :

Using CORE to invoice our clients has freed up so much of my time I'm afraid I could have streamlined myself out of a job. Billing previews that used to take days are now done in hours. The time to create invoices and submit them for approval takes about 25% of the time before CORE. Easy to learn and a breeze to use.

Inconvénients :

ORE is a very complex software system to set up, but once we worked out all of the nuances and specifications, this software rocks!

Deborah
Human Resources Administrator (Canada)
Secteur maritime, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

This product delivers...if you want it, it can be done.

4,0 l’année dernière

Commentaires : the exec. appreciates the overall business analysis that can be obtained, time keeping is given back to the body of the staff and not the admin. staff, and can be seen and impacted live. project management is a complete task, not just partial tasks here and some in another area. Generally positive...difficult at first because change is hard, but once the benefits are realized, embraced ultimately.

Avantages :

once full integration is close, one can really see how the product can fully encompass all aspects. full analysis can be achieved if all data is inputted, but only then. if pieces are missing, so is the entire impact. time keeping can be accurate for all the employees...same story, expenses can be fully analyzed, project costing can be fully analyzed...but one must enter all of the data. it replaces most existing processes so it's difficult for some to "move on" so as not to duplicate. there are some glitches, but there usually is.

Inconvénients :

there might be too many features...not all businesses have them and while some recognize it, some will try to fill in all the blanks and this can be time wasteful. while there is a lot of "help", "dumbing it down" is never a bad thing. why not make it easy to understand? not everyone is an engineer...admins use it as well so keep it easy to understand for all. this gets more important the bigger the company gets...will support more administrative positions, so use the "kiss" principle-keep it simple st***d. admins will get these tasks delegated to them ultimately so make it easier to understand no matter the degree/education

Jill
Designer I (É.-U.)
Urbanisme et architecture, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Good and bad about BQE

5,0 il y a 2 mois

Commentaires : Efficient, feature-rich, but a bit complex

Avantages :

All-in-one functionality, easy to use and understand

Inconvénients :

The steep learning curve for new users to utilize

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Urbanisme et architecture, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Software has issues, but their customer support is pretty good

2,0 l’année dernière

Commentaires : In theory, I like all of the features that core has to offer, however, when the features don't work the way they're supposed to it becomes a bit of a nightmare to use. It has a lot of bugs, crashes often and in general is just not very user friendly.

Avantages :

I like the expense management feature for employee reimbursement and client billing purposes. I also liked the accounting feature that allows you to bill expenses straight from the Cloudfeeds. I also really liked their customer support. They have a solid team on standby for customer support. I would often get the same person when I called. They are super friendly and know how to navigate the software.

Inconvénients :

It's time consuming to use - it's so slow and there are a lot of features that bug out and simply don't work the way they're supposed to, so I spend a lot of time navigating all of that, which is a bummer.

Joanthan
Off ce admin (É.-U.)
Logiciels de construction, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Great software

5,0 il y a 2 mois

Avantages :

time tracking is super helpful for everyone

Inconvénients :

initial setup is a heavy lift if you're the only one doing it