15 ans à aider les entreprises luxembourgeoises
à choisir le meilleur logiciel

Description de Optix

Optix est une plateforme mobile-première qui rend la gestion des espaces partagés intelligents et intuitifs. Tous les outils dont vous avez besoin pour gérer un lieu de travail moderne et connecté.

Qui utilise Optix ?

Optix est une application de gestion de lieu de travail conçue pour les espaces de coworking, les bureaux équipés et d'autres installations de bureau partagées.

Optix Logiciel - 1

Optix ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

Optix

Optix

4,8 (48)
159,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
35
19
4,7 (48)
4,6 (48)
4,9 (48)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
35,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
107
9
4,7 (709)
4,8 (709)
4,8 (709)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à Optix

Booqable
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des commandes
Gestion des réservations
Gestion des stocks
essensys Platform
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Enrollsy
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmation d'inscription
Inscription en ligne
Traitement des paiements
Slack
Fonctionnalités les mieux notées
Accès mobile
Chat en temps réel
Outils de collaboration
Cobot
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Operate
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.
Nexudus
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion de l'espace
Planification des installations
Rapports et analyses
Spacewell
Fonctionnalités les mieux notées
Alertes et remontée des problèmes
Gestion des ordres de travail
Rapports et analyses
QReserve
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des calendriers
Planification des ressources
Réservation en ligne

Avis sur Optix

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,9
Fonctionnalités
4,5
Rapport qualité-prix
4,6

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trouver les avis classés par note

5
85%
4
13%
3
2%
Michelle
Michelle
Founder & CEO (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Médias de diffusion, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Unparalleled Customer Support

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : I've never been so impressed by a customer support team and we use *a lot* of SaaS products. By the time we reached out to Optix, we were so jaded and annoyed by SaaS product teams that we expected more of the same. We couldn't have been more shocked, pleased, and grateful to find something very different. The whole Optix team - from account managers to customer support to developers - has been a true dream to work with. So thankful we found them!

Avantages :

The Optix development team cares deeply about not just the user functionality but also how it feels for admins (their customers) to use the backend. They've kept the interface clean and easy to navigate, while also thinking through intricacies of a space booking model that really help to set you up for success.

Inconvénients :

Almost nothing - if anything, just small things that are specific to our needs like allowing for our own customer service tools (we use Crisp) instead of routing users to a general "Contact Admin" inbox that we too easily miss messages from. But what's great about Optix is that you can ask them for these features and they genuinely either consider adding them or help you find a way forward that works better for your needs.

Réponse de l'équipe de Optix

il y a 2 ans

Thank you, Michelle, for your kind review! We've so enjoyed working with you and your team and are excited to be your partner along this journey!

Dustin
Manager (É.-U.)
Hôtellerie, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

There is NO competition.

5,0 il y a 11 mois

Commentaires : 'Turn it up to 11'.

Avantages :

Its impossible to say what I like most about Optix. If I had to pick one thing: its the manner in which the Optix team approaches problems. They understand what good problem solving looks like and they know good Design by heart. There is no competition out there. If you are unsure who to go with, just try Optix. We have tried every other tool out there.

Inconvénients :

My only gripe ever with Optix is that initially I wanted to see the UI of the product before I committed. They wouldn't allow this which I do understand. At the time I was very frustrated by this. I ultimately took the leap of faith and decided to sign up. SO glad that I did.

Réponse de l'équipe de Optix

il y a 10 mois

Thank you for your review, Dustin! We appreciate your continued partnership and are grateful to work with you and your team.

Jonathan
Practitioner Experience Lead (É.-U.)
Cabinets médicaux, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Decent for what it's worth

3,0 il y a 5 ans

Avantages :

I like the multiple functions. Being able to keep track of plans, schedules, invoices and contact info. Decent for a start-up.

Inconvénients :

It's terrible at displaying schedule information on a calendar. The calendar can function much better than how it is

Nia
Operations Manager (É.-U.)
Musique, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Thanks You Optix

5,0 il y a 9 mois

Commentaires : Overall, I love Optix. I appreciate having a dedicated specialist available to assist with any questions about the software. I am also grateful for the seamless integration of Optics into our daily operations.

Avantages :

I appreciate that Optix provides a centralized platform for billing and communication between clients, promoting a seamless experience.

Inconvénients :

I wish there was a way to allow us the option of carrying over hours or tokens for our clients. We wanted to change our business model, but the fact that ours does not allow rollover made it impossible to do so. We are OK with sticking to the current model, but if that feature does become available, it would be cool to see how it impacts our business.

Réponse de l'équipe de Optix

il y a 8 mois

Thank YOU, Nia, for your review! We really appreciate it and are happy to hear we're powering a seamless experience for your clients. We value your partnership and feedback on how we can continue to improve the platform to better align with your business!

Michele
Founder (É.-U.)
Équipement et fournitures de bureau, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

I am sure its great for the right use

5,0 il y a 9 mois

Commentaires : The staff were great and support team always ready to help! The on-boarding process was smooth and I could see myself using the app if I had a straight up coworking space

Avantages :

Visually more minimal made it easier to read and use. I think the location based check in process is genius for coworking spaces.

Inconvénients :

It simply was not quite what I needed for my business. We are partly a coworking space but our primary service is a daycare so ultimately we need an app made for a daycare, we were not utilize any of the great coworking options through Optix

Réponse de l'équipe de Optix

il y a 8 mois

Thanks for your review, Michelle! We're sorry that we weren't able to continue to work with you and your team but understand that you need to continue to evolve as your business evolves. Best of luck with building out the daycare!