Pour qui ?

Construction sub-contractors and General Contractors with self-perform capability.

Notes moyennes

42 avis
  • Note globale 5 / 5
  • Facilité d'utilisation 5 / 5
  • Service client 5 / 5
  • Fonctionnalités 4.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.5 / 5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Non
  • Déploiement Installation (Mac)
    Cloud, SaaS, web
    Installation (Windows)
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Assignar
  • http://www.assignar.com.au
  • Fondé en 2014

En savoir plus sur Assignar

Assignar is a compliance, asset and workforce management platform for construction sub-contractors. Assignar allows you simplify your scheduling, dispatch, timesheeting, data collection and communication with your field employees and the heavy equipment they operate. With integrations into payroll and accounting systems, Assignar gives you visibility, control and streamlines your operations.

Assignar - Fonctionnalités

  • Fiches de données de sécurité
  • Gestion de la formation
  • Gestion de la santé au travail
  • Gestion de la sécurité au travail
  • Gestion des audits
  • Gestion des déchets
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des incidents
  • Gestion des inspections
  • Management environnemental
  • Mesures correctives et préventives
  • Rapports de blessures
  • Tenue des dossiers OSHA
  • Évaluation des risques de sécurité
  • Évaluation des risques pour l'environnement
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Gestion de la conformité
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des formulaires
  • Gestion des problèmes
  • Gestion des tâches
  • Planification d'audit
  • Suivi des ressources
  • Tableau de bord
  • Évaluation des risques
  • Alertes de risque
  • Archivage et rétention
  • Conformité FDA
  • Conformité HIPAA
  • Conformité ISO
  • Conformité OSHA
  • Conformité Sarbanes-Oxley
  • Gestion de versions
  • Piste d'audit
  • Respect de l'environnement
  • Tests de contrôles
  • Contrôle des documents
  • Contrôle qualité des fournisseurs
  • Gestion de la conformité
  • Gestion de la formation
  • Gestion de la maintenance
  • Gestion des audits
  • Gestion des normes ISO
  • Gestion des plaintes
  • Gestion des risques
  • Gestion des équipements
  • Logiciels d'actions préventives et correctives
  • Suivi des problèmes
  • Accès mobile
  • Base de données de contacts
  • Devis
  • Expédition
  • Facturation
  • Gestion des contrats
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Planification
  • Recouvrement des paiements sur le terrain
  • Routage
  • Signature électronique
  • Suivi de l'historique des services
  • Suivi du temps en ligne
  • Accès hors ligne
  • Accès mobile
  • Bâtiments résidentiels
  • CRM
  • Commerce
  • Demandes de renseignements et soumissions
  • Estimation
  • Gestion des contrats
  • Gestion des sous-traitants
  • Intégration comptable
  • Ordres de changement
  • Rapports d'incidents
  • Sous-traitants
  • Suivi des équipements
  • Suivi du budget et coût des tâches
  • Budgétisation et prévision
  • Gestion des recrutements
  • Gestion des sous-traitants
  • Gestion du cycle de vie des employés
  • Main-d'œuvre variable
  • Planification
  • Pointage
  • Projection du travail
  • Suivi des compétences
  • Évaluation des performances
  • Base de données des employés
  • Feedback à 360 degrés
  • Gestion de la paie
  • Gestion des avantages
  • Gestion des congés
  • Gestion des performances
  • Gestion des rémunérations
  • Gestion du recrutement
  • Gestion du temps et des absences
  • Intégration des employés
  • Portail libre-service
  • Profils des employés
  • Suivi des candidatures

Logiciels équivalents

Avis les plus utiles sur Assignar

Here at Perfect Hire love Assignar!

Publié le 22/03/2017
Andrew C.
Marketing
Construction, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Managing our large workforce of over 250 field workers would not be possible without Assignar. It allows us to track and monitor everything, we can ensure we follow all SWMS and Inductions and comply with all safety regulations. We get alerts on all expiring licenses and competency. Also with the Field Worker app it makes it easy for us to get all data necessary from our field workers in real-time from uploading time sheets and site safety forms to getting performing site safety inspection forms and accepting allocations. Assignar has been essential to the rapid growth of our company. https://perfecthire.com.au

Avantages: Ease of use
Field Worker App
Alerts
Custom Forms
Compliance Notifications
License Expiry Notifications
Allocations and Job Bookings
SMS Communications

Inconvénients: Not really found any yet

Easy to use thanks to the great Customer Service & Support!

Publié le 16/07/2018
Melanie B.
Administration Manager
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Assignar have worked hard to fit with our business, it is constantly evolving & improving to meet our needs & the customer service is wonderful, always a phone call away.
The guys on the field love the App, find it easy to use which means they, in turn, log everything we need to make the business side of things run smoothly & efficiently. Thanks to Assignar we have managed to bring all our guys in house from an external payroll making it easier to track project costs as well as slash our payroll expenses. Best of all it was a surprisingly easy process once we had Assignar set-up & running correctly. We are still yet to use many of the functions Assignar offer but the more we use it the more we realise it can do & the more functions we want to use.

Inconvénients: Some things can be a little cluncky to use but this is being improved constantly & anytime we come across one of these issues & mention to the Customer Services team they work hard to stream line it & improve.

Marked productivity improvements through a collaborative approach.

Publié le 23/05/2018
David B.
Systems Manager
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Increased quality. Reduced time to invoice. Better back office productivity.

Avantages: Assignar demands better business processes. With the implementation of Assignar we had the opportunity to review our processes, master data, reporting, structure, etc. and improve quality and productivity while reducing the time to invoice our customers. Quality, productivity and timeline are linked and improvements to one or two of these normally comes at the expense of the remainder. But not so with Assignar. The real time aspect makes work flow easier to manage.
Employee self service.
Assignar support in reviewing and rectifying issues.

Inconvénients: No push notification to fieldworkers of their expiring licenses and inductions.
We are not able to manage fieldworker availability.

I find Assignar extremely user friendly & it's proving to be an all round software solution!

Publié le 08/05/2017
Kylie D.
Administration
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix

Avantages: Assignar is all you need! From the introduction of a new client, throughout the project, to wages and invoicing....everything is in one program. This allows each different department to assess the details they need whether in the office, on-site or working from home.

Inconvénients: When exporting a report you need to format the excel document each time. It would be good to export to a saved template.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Assignar le 08/05/2017

Hey Kylie,

Thanks for your review. We're always happy to hear we're doing a good job.

Regarding the exporting to Excel, there are several macros to automate Excel to format your data in any way you'd like. However, you might need an Excel specialist to set this up for you.

At the moment, we're in the process to improve the data visualizer, and soon exporting data will be more flexible. We'll let you know once we've released the update.

Cheers!

Allowing us to be mobile and increase efficiency

Publié le 14/05/2018
Eden J.
IT Manager
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: Provides us with a central location for all orders instead of multiple spreadsheets.
Allows us to capture information from the field through timesheets/dockets/forms.
Custom printing of forms allows us to output forms in a format that looks much more professional
API allows order retrieval and creation through third party applications and integrations with other systems.
Staff very responsive in requests and open to development ideas
Ongoing development and well supported

Inconvénients: Workflows and associated notifications don't quite work how we would like.
Some changes in orders have been a step back.
Only being able to complete one version of a form at a time.
Custom printing photos is restrictive

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