Levelset

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par Levelset

Qui utilise Levelset ?

Les entrepreneurs généraux, les sous-traitants, les fournisseurs de matériaux de construction qui peuvent bénéficier d'une procédure simplifiée de préfinancement, de dérogation et d'avis d'intention pour réduire le stress et accélérer les paiements.

Description de Levelset

Levelset aide les entrepreneurs et les fournisseurs à maîtriser les paiements et permet un monde où personne ne perd une nuit de sommeil à cause d'un paiement.

Plus de 500 000 entrepreneurs et fournisseurs se connectent sur la plateforme cloud Levelset pour simplifier les processus de paiement. Les utilisateurs échangent facilement des documents de paiement, tels que des exonérations de privilège, des demandes de paiement et des avis préliminaires. Ils effectuent le suivi de tous les employés au cours de leurs tâches et disposent des ressources et des connaissances dont ils ont besoin pour être en mesure de payer.

Informations sur Levelset

Levelset

https://www.levelset.com/

Fondé en 2007

Prix de Levelset

Levelset est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit.

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

Levelset - Fonctionnalités

Budgétisation et prévision
Comptabilité clients
Comptabilité fournisseurs
Coût des tâches
Devis
Facturation
Gestion de la paie
Gestion de la trésorerie
Gestion des bons de commande
Grand livre général
Projections des dépassements de coûts
Répartitions des constructions
Accès hors ligne
Accès mobile
Bâtiments résidentiels
CRM
Commerce
Demandes de renseignements et soumissions
Estimation
Gestion des contrats
Gestion des sous-traitants
Intégration comptable
Ordres de changement
Rapports d'incidents
Sous-traitants
Suivi des équipements
Suivi du budget et coût des tâches

Avis sur Levelset

Afficher 5 avis sur 14

Note globale
4,8/5
Facilité d'utilisation
4,8/5
Service client
4,8/5
Fonctionnalités
4,7/5
Rapport qualité-prix
4,9/5
Valerie O.
Billing Specialist, Safety Coordinator
Construction, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 24/08/2018

"Loving it!"

Commentaires: Using zLien has been one of the best business decisions! As subcontractor and sometimes acting as a General Contractor for private and public jobs, zLien makes the process completely streamlined and painless and most importantly, correct. We haven't utilized the QuickBooks integration feature just yet but we are so excited to give it a try! If you do construction work - get zLien and don't make your office staff wonder if they're doing it right - get with the program! Literally! =)

Avantages: System is very intuitive and easy to use!

Inconvénients: there is nothing I don't like about zLien

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 24/08/2018
Jeremy W.
Credit Manager
Matériaux de construction, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/08/2018

"The software is great and adds value everyday. What I truly appreciate is the Zlien team, ten stars."

Avantages: The great thing about this software is the ease of use. It provides my teams with much more clarity around the "why" of a notice and allows us the flexibility to decide if we should move forward. The ability to automate any number of notices is extremely helpful. The team at Zlien provides excellent service. Every single person we have talked with has been immensely supportive and works diligently to provide the guidance and answers we need. Zlien has become a central part of our risk and credit management tools as we have grown.

Inconvénients: I do not have any complaints about the software or team. The only "con" we have is the use of "lien" in the name as it shifts people's perception before they ever review the notices. This is easily overcome thru a conversation with the owner, contractor, or customer and only comes up a limited number of times given the number of notices we send out.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/08/2018
Clay K.
VP
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/03/2018

"Effective lien tool for contractor industry"

Avantages: Easily understand the rules and regulations for liens by state, and apply for required documents very quickly

Inconvénients: Interface is a little unclear, even the refresh. It would be better to filter projects by different qualities and save dashboards

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/03/2018
Robert Z.
General Counsel
Construction, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 21/08/2018

"Zlien is the solid foundation we need under our lien regimen"

Commentaires: We had an internal lien process that was cumbersome and not nearly detailed enough. Zlien and the JobSight research team were the solution we needed and they are exceptionally responsive. They are helping build the solid foundation we need under our lien regimen. We highly recommend their service!

Avantages: Zlien is software PLUS! The value added customer service provided by everyone I have interacted with in customer support has been a huge win for us. Especially our Account Manager! the support is a rock star and checks in when our account has been quiet for too long I appreciate very much that there's another set of eyes assisting us with our lien process. We also subscribe to additional JobSight research which saves me a ton of time and worry. Their work product is solid and turns time is fast.

Inconvénients: For the first months there were a couple of pesky UX issues, like forms that would loose all of the details you would populate if you accidentally clicked outside the form or had to leave the site. These issues were recently fixed!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 21/08/2018
Misty S.
Office Manager
Construction, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 21/08/2018

"Time Saving"

Commentaires: I'm very happy with Zlien! The support I receive from my contact is outstanding, I have a dedicated contact and that is fantastic. I can get a hold of the team without any issues and addressing any questions I have. The team goes above and beyond for me which is rare these days! the team actually has kept in contact with me and made sure I had everything I needed to use the system properly and without problems.

Avantages: The use of all the features. I was able to use the waivers and attach those to my billings which cut my time I usually spend billing. Entering the information for a lien is always verified by research thru Zlien so the lines are processed correctly. I'm made aware of all deadlines that are approaching regarding liens, payments, etc. Please don't put off using this service; I was amazed at the ease of use and how they have literally made preliminaries, waivers, and notices a no brainer.

Inconvénients: All users should receive alerts, not just one so the deadlines are never missed.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 21/08/2018