Pour qui ?

Industry leaders in multifamily and single-family property management, student housing, vacation rentals, hospitality, restaurants, & more.

Notes moyennes

21 avis
  • Note globale 4.5 / 5
  • Facilité d'utilisation 4 / 5
  • Service client 4 / 5
  • Fonctionnalités 4 / 5
  • Rapport qualité-prix 5 / 5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Oui
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • HappyCo
  • http://happyco.com
  • Fondé en 2011

En savoir plus sur HappyCo

HappyCo is the leading real-time operations platform for property management. The Happy Inspector product is used by thousands of companies and has captured more than 100 million items inspected worldwide. Founded in 2011, our mission is to deliver delightful mobile and cloud business software that makes work happier.

HappyCo - Fonctionnalités

Information non fournie
  • Base de données de clients
  • Gestion des expéditions
  • Gestion des rendez-vous
  • Gestion des sous-traitants
  • Impression sur place
  • Modèles de rapport
  • Rapports avec photos
  • Reconnaissance vocale
  • Suivi des équipements
Information non fournie
Information non fournie
  • Frais d'entretien
  • Gestion des cas
  • Gestion des documents
  • Gestion des inspections
  • Gestion des photos
  • Génération de lettres
  • Historique des violations
  • Lutte contre les mauvaises herbes
  • Maintenance des codes
  • Planification et zonage
  • SIG
Information non fournie
  • Achats
  • Analyse nutritionnelle
  • Fonctions pour cafétérias
  • Fonctions pour établissements de soins
  • Gestion des recettes
  • Gestion des stocks
  • Paiements et financement en ligne
  • Planification des menus
  • Point de vente (PDV)
  • Repas gratuits et réduits
  • Suivi des plateaux
  • Écoles
  • Étude des coûts
Information non fournie
  • Achats et réceptions
  • Budgétisation et prévision
  • Facturation des fournisseurs eau/gaz/électricité
  • Fiscalité et évaluation
  • Gestion de la conformité
  • Gestion des arrêtés municipaux
  • Gestion des immobilisations
  • Gestion des ordres de travail
  • Gestion des stocks
  • Portail libre-service
  • Émission de licence
  • Émission de permis

Avis les plus utiles sur HappyCo

Good, but there is Room for Improvement

Traduire avec Google Translate Publié le 17/11/2018
Accountant
Immobilier, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
Source : asdf
4/5
Note globale
3 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
2 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Before Inspector, we had to use a .pdf on tablets and hard copies of inspection forms, and digital cameras for photos. We lost many .pdf files and photos before we were able to save and send them (sending took a lot of time by itself). Honestly, who likes to use hard copies anymore? Especially in the field where they can easily be destroyed. We have never lost an inspection with Inspector, and they're not damaged when resting safely in the cloud. Inspector solved a huge problem for us. No more returning to properties after lost or damaged inspection forms and photos.

Avantages: We are a property manager and use Inspector for all our property inspections. Inspections are made simple with the ability to modify templates for the different types of inspections we perform. The inspections upload immediately with an internet connection. They are stored online and easily accessed after completion. They can be printed in a professional looking report. If needed, the inspections can be edited after completion. Inspector syncs with our property management software, allowing us to access inspections in multiple places. Another great feature is the ability to take photos directly from the app and save them as part of the inspection.

Inconvénients: We haven't had the best experience with customer service. This isn't an issue of competence, but response time, and even lack of response in some cases. The categorization system can be confusing and makes finding properties difficult at times. Especially when not connected to a network.

Great application!

Traduire avec Google Translate Publié le 19/07/2016
Jason D.
Manager
Construction, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
Source : asdf
4/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
3 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Great product! Easy to use and phenomenal customer support! I love the storage of old reports to review and look back at for reference.

Inconvénients: No email contact memory. I wish it would remember the clients email for sharing generated reports.

Réponse de l'éditeur

envoyé par HappyCo le 03/08/2018

Many thanks for leaving this excellent review, Jason! We want to be sure you know that when you are about to send a report on iOS, you can tap the little plus sign to add your client email address/es. You can read more about sharing reports here: http://support.happy.co/reports-in-happy-inspector/sharing-reports-sharing-your-reports-and-customizing-your-email-template. Please let us know if you have any questions or suggestions at [email protected] Happy inspecting!

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