GatherContent

Qui utilise GatherContent ?

GatherContent est destiné aux grandes équipes qui produisent beaucoup de contenus de projets de sites web. Des milliers d'agences de conception et de grandes équipes de développement internes l'utilisent dans le monde entier.

Description de GatherContent

GatherContent vous aide à gérer tout votre contenu en un même endroit pour gérer et améliorer les flux de travail.

Informations sur GatherContent

GatherContent

https://gathercontent.com/home

Fondé en 2012

Ressources d'aide

  • En ligne

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web

Formation

  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

Présentation des tarifs de GatherContent

GatherContent n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de GatherContent est disponible à partir de 99,00 $US/mois.


À partir de

99,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

GatherContent - Fonctionnalités

  • Contenu audio
  • Contenu vidéo
  • Formulaires Électroniques
  • Gestion SEO
  • Gestion de site web
  • Gestion de versions
  • Indexation de documents
  • Modèles personnalisables
  • Recherche en texte intégral
  • Éditeur d'images
  • Éditeur de texte

Logiciels de gestion de contenu : afficher la liste complète

GatherContent - Logiciels similaires

Plus d'alternatives à GatherContent

Avis sur GatherContent

Afficher 5 avis sur 17

Note globale
4,2/5
Facilité d'utilisation
4,1/5
Service client
4,2/5
Fonctionnalités
4,1/5
Rapport qualité-prix
4,2/5
Michael S.
President
Services et technologies de l'information, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 21/10/2016
  • Source de l'avis 
  • Source : GetApp
  • Publié le 21/10/2016
Jessie B.
Content Marketing Direcor
Rédaction et correction, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/06/2017

"Transformed my editorial process"

Commentaires: - More automated editorial process (saved time)
- Less time spent communication with writers on the status of their articles, where to find their assignments, and other logistical questions
- Better historical record of submissions
- No more loosing submissions in the "blackhole of Google Drive"

Avantages: I used GatherContent to get out of Google Docs and into a more sophisticated and consolidated platform for my editorial content. Some huge pros were: - Automated email notifications to writers when I changed the status on a page
- HTML and plain text versions of everything
- The way everything was organized
- Flexible tagging / customized organization
- Ability to create "forms" for content submissions (so, for example, I could encourage writers to fill out sections for standardized content, like a guide, rather than free-form compositions)
- Overviews and content progress

Inconvénients: Sometimes it could be a bit glitchy. I know they're still working on it and the pros far outweighed the cons, but there were times where I'd click on one spot and start typing and the text would appear somewhere else... also if I'd put custom HTML into the HTML side (e.g. a class), it wouldn't save it.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 07/06/2017
Bob B.
Presidnet
Services financiers, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    1/5
  • Facilité d'utilisation
    1/5
  • Fonctionnalités
    1/5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/08/2019

"Don't use if you're actually the owner of your business"

Commentaires: I see no reason from a business owners perspective why this product exists. Regular old Word does the trick for content editing.

Avantages: nothing. It potentially makes our web developers job easier as they can upload to site faster but if you actually want to be involved in the content going into your site stay away.

Inconvénients: no ability to track changes and manage multiple parties editing the content with the ability to see who wrote what.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/08/2019
Utilisateur vérifié
Chargée de projet
Internet, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/05/2018

"GatherContent smoothed the content management process"

Commentaires: Improve our content management process and communication flow for content

Avantages: Before GatherContent, I managed content with Word, Excel or Google Docs. For years, I have prepared template for my customers and we were doing back and forth until a final version. Every time, no matter how much work I have put in my files, it was a total nightmare from the beginning to the end, because projects evolved, content changed, there's alway many person involved and different approval levels. I have been looking to improve the process and I was so glad to finally find a tool dedicated to this need. Gather Content allow to create templates, assign responsibilities, set due dates, manage status, track history, comments and more! It's easier for my clients to managed, edited, review and approved their content and for my team to be sure they really got the final version to integrate into website

Inconvénients: Gather Content could sometimes be glitchy and/or slow. I think it's when there's a lot of content in a same page.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/05/2018
Utilisateur vérifié
CMS Consultant
Hôpitaux et soins de santé, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/12/2018

"Goodbye Microsoft Word, Endless Emails, and Disorganized Content Teams!"

Commentaires: GatherContent really helps accelerate and organize the content production process. It reduces the time needed to get the job done, and reduces the amount of errors made.

Avantages: Finally, something for writers, designers, and developers to track and edit content production. It also helps content migration immensely for large website redesign projects. For someone that is user centered and content first, this tool (and the free training provided) will help make your case clear.

Inconvénients: Sometimes setting up workflow is not always straightforward, but that is more of a learning curve for teams and requires someone with more high-level project insight to create and help update.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/12/2018