FreeBusy

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par FreeBusy

Qui utilise FreeBusy ?

Les personnes qui souhaitent évoluer et être plus productives grâce à la plus simple forme d'IA. En somme, les vainqueurs.

Description de FreeBusy

Assistant de planification en ligne pour coordonner vos réunions plus rapidement avec les contacts internes et externes à votre entreprise. Fonctionne avec tous les agendas.

Informations sur FreeBusy

FreeBusy

https://freebusy.io/

Fondé en 2015

Prix de FreeBusy

FreeBusy est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit.

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Installation (Mac)

Cloud, SaaS, web

Installation (Windows)

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

FreeBusy - Fonctionnalités

Logiciels IWMS (Integrated Workplace Management System)
Aménagement d'espace
Gestion de la durabilité
Gestion de la maintenance
Gestion de projets
Gestion des ressources
Gestion locative
Planification des salles
Chat et messagerie
Enquêtes et feedback
Fil d'activités et d'actualités
Gestion de contenu
Gestion des calendriers
Gestion des connaissances
Gestion des documents
Gestion des tâches
Partage des fichiers
Répertoire d'employés
Gestion de voyages
Gestion des comptes rendus
Gestion des invitations
Gestion des matériaux
Gestion des participants
Gestion des votes
Gestion du calendrier
Outils de compte-rendu de réunion
Outils de préparation de réunion
Planification
Réservation de salle de réunion
Réunions de comités
Réunions du conseil d'administration
Réunions internes
Réunions législatives
Suivi des tâches

Avis sur FreeBusy

Afficher 5 avis sur 57

Note globale
4,5/5
Facilité d'utilisation
4,5/5
Service client
4,4/5
Fonctionnalités
4,4/5
Rapport qualité-prix
4,6/5
Paul S.
User Experience, Usability, Strategy and Operations
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/11/2017

"Great service, customers are wow'd by the functionality"

Commentaires: Takes a ton of time away from the process of scheduling a meeting. For someone to be able to click a link and pick a time that works for them saves tons of back-and-forth negotiating a meeting time.

Avantages: My favorite feature is I can link all of my calendars and it's able to find time slots for my customers to set meetings--incorporating personal, business, and other calendars. It's easy to use. You can add the ability to use a calendar to block out time so you don't have to access a special interface to do this (a lot of time I'm blocking out time with my phone). It doesn't get in my way at all, which is a huge win because a lot of these types of services cause lots of problems. Once you set it up, you don't need to constantly administer Freebusy.

Inconvénients: Some confusing interface interactions. When you log in from one of their emailed links to confirm an email, the workflow is a bit confusing to me.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/11/2017
Utilisateur vérifié
Manager of Customer Success
Télécommunications, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 04/01/2020

"Basic Calendaring"

Commentaires: It solved an issue with calendaring with customers - the time consuming task of the back and forth to schedule. Put the customer at the wheel with scheduling when it works for them. It integrates with meetin tools (such as RingCentral) thus creating/populating the meeting bridge information seamlessly.

Avantages: I like the ability to create teams of people - we want to show availability of more than one person and only allow selection of an appt time if all people are available. It make it easier to put the scheduling in the customers hands than the back and forth and checking multiple calendars.

Inconvénients: Unless you set up more than one calendar link, you can't specify an agenda for meetings. Or have an option to allow the customer to select preset agendas.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 04/01/2020
John R.
Vice President, Sales
Internet, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    Sans note
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/11/2017

"Very helpful."

Avantages: Convenience to allow others to schedule my time. Very flexible and works well with multiple calendars.

Inconvénients: Still has minor kinks to work out. Could do much more with IOS so you can enjoy the functionality on all devices.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/11/2017
Utilisateur vérifié
Senior Consultant, Career Management
Conseil en gestion, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 02/11/2017

"Convenient and customizable "

Commentaires: Much easier to schedule a meeting where its the other party's responsibility to select a time versus me offer several options

Avantages: Easy to use and share link with others outside my organization-- Like how it sends both of us an email, then puts the event right on my calendar. Much easier than back and forth in em email

Inconvénients: People receiving link can get easily confused when FB asks them to link their own calendar. Then, they can't figure out what they're looking at or why it appears I'm not available, when I am.
Users would like ability to cancel and reschedule a meeting within free busy

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 02/11/2017
Patrick C.
Sales Operations Manager
Événementiel, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/11/2017

"I could not do my job without this!"

Commentaires: The ease of setting up meetings is something you cannot do without once you start using it.

Avantages: I was first introduced to this through a co-worker, and it has become such a staple of my day to day work life I would not know what to do without it. It's in my signature line and every email I send

Inconvénients: I wish it would have an API with GoToMeeting since the only downside is having to update the call in information each time I set up a meeting

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 01/11/2017