RingCentral Contact Centre

RingCentral Contact Centre

par RingCentral UK

Qui utilise RingCentral Contact Centre ?

RingCentral optimisé par inContact est une solution cloud flexible pour centre d'appels, idéale pour les entreprises de toutes tailles.

Description de RingCentral Contact Centre

RingCentral Contact Centre, optimisé par inContact, fournit de puissantes fonctionnalités omnicanaux permettant aux clients de décider de la manière dont ils souhaitent interagir avec vous. Grâce à son ensemble complet de fonctionnalités, vous pouvez résoudre les problèmes plus rapidement et plus efficacement tout en augmentant la fidélisation des clients. Les points forts incluent un routage avancé basé sur les compétences, une file d'attente et une distribution, des capacités pour les agents et les superviseurs, des analytics et des reportings, des intégrations tierces et une facturation groupée simplifiée.

Informations sur RingCentral Contact Centre

RingCentral UK

https://www.ringcentral.co.uk/

Fondé en 1999

Prix de RingCentral Contact Centre

RingCentral Contact Centre n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. Voir plus d'informations concernant le prix de RingCentral Contact Centre ci-dessous.

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Installation (Mac)

Cloud, SaaS, web

Installation (Windows)

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

RingCentral Contact Centre - Fonctionnalités

Call Center Software
Centre d'appel mixte
Centre d'appels entrants
Centre d'appels sortants
Chat en temps réel
Enregistrement des appels
Gestion de la remontée des problèmes
Gestion des campagnes
Gestion des listes d'attente
Journalisation des appels
Mode progressif (progressive dialer)
Numéroteur manuel
Numéroteur prédictif (predictive dialer)
Rapports et analyses
Scripts d'appel
Serveur vocal interactif (SVI)
Centre d'appel
Enregistrement des appels
Gestion des enquêtes
Journalisation des appels
Messagerie vocale
Personnalisation de la voix
Prise en charge de plusieurs scripts
Routage des appels
Saisie téléphonique
Synthèse vocale
Accès mobile
Chat et messagerie
Collaboration entre plusieurs utilisateurs
Conférences audio et vidéo
Enregistrement des appels
Gestion des calendriers
Gestion des fax
Messagerie vocale
Partage des fichiers
Routage des appels

Avis sur RingCentral Contact Centre

Afficher 5 avis sur 138

Note globale
4.3/5
Facilité d'utilisation
4.4/5
Service client
4.4/5
Fonctionnalités
4.3/5
Rapport qualité-prix
4/5

Great for Small Virtual Law Office

Publié le 04/12/2018
Katherine l. T.
Founding Lawyer
Cabinet d'avocats, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We have a small office without a live receptionist yet we need to have different call routing for each person. I am able to configure the options for any variable (holidays, vacations, etc.).

Avantages: Ring Central is very configurable for many situations. We have a small law office with people working remotely so we have different call flows for different people. Ring Central can handle the differences. Also, I love having the app so I can check voicemails directly from my cell device.

Inconvénients: Because of the wide range of ways the call routing can be configured, it is somewhat difficult at the start to determine how to do it. However, Ring Central's customer service is always available and has always been able to help me when I call.

Has everything you need at a great price

Publié le 15/01/2020
Josiah H.
Internet Operations Manager
Verre, céramique et béton, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
Source : SoftwareAdvice
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
4/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: I had never heard of RingCentral until I started researching VOIP phone systems but now they are my preferred option. Much more affordable than other companies and a lot of options.

Avantages: RingCentral is a fantastic option for VOIP phones. The price is one of the most affordable options and it comes with a lot of features that allow for more calls to be directed to the correct lines.

Inconvénients: The customer support team all seems to speak English as their second language which sometimes makes it difficult to get answers to questions.

Helpful

Publié le 05/11/2019
Jessica R.
QAPI Coordinator
Cabinets médicaux, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
Source : SoftwareAdvice
4/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
4/5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: What I like most about this contact center is anyone that I have spoken with has been extremely pleasant and gone above and beyond to try to get my questions answered. They are very patient and knowledgable.

Inconvénients: What I like least about this contact center is I have had a very hard time getting a hold of our account manager. I was never able to reach him, which had me constantly being transferred around until I was able to get some answers.

Depends on day for Performance

Publié le 07/12/2017
Kelly T.
Administrative assistant
Philanthropie, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
Source : SoftwareAdvice
3/5
Note globale
4/5
Facilité d'utilisation
4/5
Fonctionnalités
Support client
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Overall I guess the system is good. easy to use and even though some days we don't hear phone ring we can always check the app

Avantages: It is an easy system to use, I like the fact that we can check on calls from emails and we get alerts. I also like the ability to see faxes. Overall I like the system just wish it would work consistently

Inconvénients: Some weeks everything is great and the phone system is awesome. But then some days we don't get the actual phone call for some reason, it shoes up in the email alerts, but customer thinks we are not answering calls. It is great when it works out

Ring Central - Review

Publié le 06/11/2019
Santosh B.
Database Administrator
Services juridiques, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: - It is a great application overall with ring central.

Avantages: - Ring central is very easy to setup and use.
- This application has many features like recording, setting up rules for routing calls
- This application can be customized to very high extent.

Inconvénients: - The pricing can be made more affordable
- They can add more features and limits to the applications