Pour qui ?

Beekeeper est une application d'équipe pour appareils mobiles qui connecte les travailleurs dispersés qui ne sont pas dans un bureau par le biais de communications internes sécurisées, dans des secteurs tels que l'hôtellerie, la fabrication et le commerce de détail.

Notes moyennes

58 avis
  • Note globale 4.7 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.9 / 5
  • Service client 4.9 / 5
  • Fonctionnalités 4.4 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.8 / 5

Informations sur le produit

  • Version gratuite Non
  • Essai gratuit Oui
  • Déploiement Installation (Mac)
    Cloud, SaaS, web
    Installation (Windows)
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Beekeeper
  • http://beekeeper.io/
  • Fondé en 2012

En savoir plus sur Beekeeper

La mission de Beekeeper est de transformer la manière dont les deux milliards d'employés de première ligne travaillent avec une plateforme de communication mobile qui touche chaque quart, lieu et langue grâce à la messagerie individuelle et à la messagerie de groupe en temps réel. Les flux dédiés fournissent des communications opérationnelles importantes à toute votre main-d'œuvre ou à tous vos sous-groupes spécifiques. Les responsables assurent la productivité du personnel et une faible rotation des employés en automatisant les workflows et la messagerie pour leurs équipes, tout en tirant parti d'un tableau de bord analytique pour mesurer l'engagement.

Beekeeper - Fonctionnalités

  • Blogs
  • Calendrier des événements
  • Chat et messagerie
  • Conférences audio et vidéo
  • Enquêtes et feedback
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Gestion des connaissances
  • Gestion des newsletters
  • Partage des fichiers
  • Répertoire d'employés
  • Benchmarking
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des objectifs
  • Gestion des performances
  • Reconnaissance des employés
  • Sondages d'opinion
  • Accès mobile
  • Alertes/Notifications
  • Audio Calls
  • Chat en temps réel
  • Conférences vidéo
  • Enquêtes et feedback
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Fils de discussion
  • Gestion des tâches
  • Intégration de tiers
  • Partage des fichiers
  • Recherche
  • Blogs
  • Calendrier des événements
  • Chat et messagerie
  • Galerie de photos
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des enquêtes
  • Gestion des newsletters
  • Partage social
  • Répertoire d'employés
  • Téléphonie
  • Accès mobile
  • Chat et messagerie
  • Collaboration entre plusieurs utilisateurs
  • Conférences audio et vidéo
  • Enregistrement des appels
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des fax
  • Messagerie vocale
  • Partage des fichiers
  • Routage des appels
  • Chat et messagerie
  • Enquêtes et feedback
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Gestion de contenu
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des connaissances
  • Gestion des documents
  • Gestion des tâches
  • Partage des fichiers
  • Répertoire d'employés
  • Discussions et forums
  • Gestion de contenu
  • Gestion de site web
  • Gestion des abonnements
  • Gestion des groupes
  • Gestion des médias sociaux
  • Gestion des événements
  • Idéation et production participative
  • Modération de contenu
  • Répertoire de membres
  • Budgétisation et prévision
  • Gestion des recrutements
  • Gestion des sous-traitants
  • Gestion du cycle de vie des employés
  • Main-d'œuvre variable
  • Planification
  • Pointage
  • Projection du travail
  • Suivi des compétences
  • Évaluation des performances
  • Chat en temps réel
  • Collaboration
  • Gestion de contenu
  • Gestion des documents
  • Partage des fichiers
  • Recherche
  • Base de données des employés
  • Feedback à 360 degrés
  • Gestion de la paie
  • Gestion des avantages
  • Gestion des congés
  • Gestion des performances
  • Gestion des rémunérations
  • Gestion du recrutement
  • Gestion du temps et des absences
  • Intégration des employés
  • Portail libre-service
  • Profils des employés
  • Suivi des candidatures
  • Blogs
  • Discussions et forums
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Gestion de contenu
  • Gestion de la base de connaissances
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des stratégies
  • Recherche
  • Wiki
  • Blogs
  • Chat en temps réel
  • Fil d'activités et d'actualités
  • Gestion de la publicité
  • Gestion des groupes
  • Gestion des événements
  • Intégration des médias sociaux
  • Médiathèque
  • Sécurité des données
  • Tag sur les médias sociaux
  • Brainstorming
  • Conférences vidéo
  • Correction en temps réel
  • Forums de discussion
  • Gestion de contenu
  • Gestion de projets
  • Gestion de versions
  • Gestion des calendriers
  • Gestion des contacts
  • Gestion des documents
  • Gestion des tâches

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Logiciels équivalents

Avis les plus utiles sur Beekeeper

Ditigization of internal communication

Publié le 20/08/2018
Gerda J.
Head of Communications
Machines, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Beekeeper has facilitated the way how we communicate internally, we have more dialogue and more internal brand awareness. As cherry on the cake, we can also say that it has helped us tremendously on saving time in the corporate communication department.

Avantages: Beekeeper helped us to align the internal communication in an aligned and engaging way. We like to say that "The sun never sets on JENSEN", meaning that there is always a team of JENSEN staff at work. This means also that there is no single hour where we can reach all teams at once. With Beekeeper, we can reach out to all our team members and enter into a real dialogue with them. What I like most is the modern way of interaction, the modular set-up of the individual streams and the dashboard functionalities.

Inconvénients: It's a detail, yet I dont' want to keep this space void: I am not fond of the way how our key visuals for the streams are being displayed. The title of the stream is written all over the key visual. I fail to understand what is so difficult about changing this and ensuring that the key visual is visible.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Beekeeper le 24/08/2018

Thank you for the amazing review! We understand what you are saying about the key visual being moved from the navigation location. Please be sure to tell your Customer Success Manager so the feedback is taken to our engineering team!

Finally reaching out to our offsite staff...

Publié le 25/09/2018
Rémy M.
Head of Central Services
Transport routier/ferroviaire, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Benefits: Easier and more efficient communication, certainly more engaged and informed employees...

Avantages: Beekeeper finally allowed us to reach out to our entire workforce, many of which are offsite and only occasionally in office locations. The days of time consuming phone calls to ensure everyone is aware of certain information are gone...
With the support of the Beekeeper project team we were able to streamline our communication process and can now timely communicate internal announcements, customer feedbacks or upcoming events, amongst other...
We look forward to push this to the next level for us, further integrating with existing applications and channeling remaining legacy communication through the beekeeper app.

Inconvénients: We would like to see more functionality around formatting steams (bold, embedded links...) to make information more appealing to our employees. Further did we state the need to sync uploaded documents with a local document store / drive...

Réponse de l'éditeur

envoyé par Beekeeper le 01/10/2018

Thanks a lot for your review and your feedback which is highly appreciated. We are happy to hear that with Beekeeper you save time and communicate more efficiently. If you need any support or inspiration in the area of integrating and channeling, please contact your customer success manager. We will gladly inform you as soon as formatting and document syncs are on the closer roadmap.

Experiences with Beekeeper

Publié le 18/09/2018
Johanna P.
HR Assistant & Quality Coordinator
Hôtellerie, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Beekeeper is very popular by all our employees, not only with our permanent employees but also with our Executive Committee and our seasonal staff. One of the big advantages we have with Beekeeper is being able to send our seasonal mailing (necessary information before starting work) to a large number of employees in different languages.

Avantages: It's easy to handle, no complicated log-ins, everyone knows how to post something from the beginning including videos and photos, little explanation needed, administration of users is easy, social media possibilities provided by Beekeeper are very varied, support is always available and quick to respond, surveys can be done quickly, reach a wide audience in virtual time

Inconvénients: Search function for posts is a little slow

Réponse de l'éditeur

envoyé par Beekeeper le 21/09/2018

Thank you so much for your review! We're excited to hear how happy you are with Beekeeper. Please provide your feedback on how we can improve to your Customer Success Manager to help us build an even better Beekeeper!

Excelent for a multi-facility company

Publié le 06/09/2018
Dominique B.
Training Manager
Hôtellerie, 201-500 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Their Support is very personal, fast and competent.
They always had an open ear for input, wishes and problems we had. They supported us with implementation and even later they still on boards, if we need an additional training for new members in the team or for showing us all the new updates and how to efficiently use them. We couldn't be happier with them.

Avantages: It's easy to use, nice layout, fast and it holds what it is promising.
We have people in 3 different languang regions and so far had no issues. The software is constantly improving and growing its possibilities.

Inconvénients: We are waiting on some features, that would make our lifes even more easy. But we have no doubt, they will be implemented as soons as possible. Beekeeper is definitely working hard.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Beekeeper le 08/09/2018

Thank you so much for your review! We're excited to hear how happy you are with Beekeeper. Please provide your feedback on how we can improve to your Customer Success Manager to help us build an even better Beekeeper!

Biggest and best change in communication we've ever had!

Publié le 31/08/2018
Chris T.
Group Learning and Development Officer
Hôtellerie, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Fantastic, we had a minor blip with setting up our app but aside from that, everything has been flawless. Rep is superb as a success manager as has been fantastic with any questions/ queries that we've had. He has also helped ensure that we are pretty much self sufficient.

Avantages: All of it: the simplicity of user management and platform customisation, the easy of use, the aesthetics and much much more. The platform is perfect for reaching lots of people very fast. It has revolutionised communication at our organisation.

Inconvénients: There is nothing I don't like however I think the platform could benefit from additional features. Calling/ video calling would be amazing. A better search function/ library of content. Better integration with other platforms to enable automated user management. Status updates for holiday, days off etc.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Beekeeper le 05/09/2018

Thank you so much for your review! We're excited to hear how happy you are with Beekeeper. Please provide your feedback on how we can improve to your Customer Success Manager to help us build an even better Beekeeper!

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