Pour qui ?

N'importe quel secteur qui nécessite des rapports sur le temps et les présences. Jibble est utilisé par des agences de tous types, des magasins d'alimentation et de boissons, des détaillants, des entreprises du secteur de la fabrication, du conseil et de la construction, entre autres.

Notes moyennes

107 avis
  • Note globale 4.7/5
  • Facilité d'utilisation 4.8/5
  • Service client 4.7/5
  • Fonctionnalités 4.4/5
  • Rapport qualité-prix 4.8/5

Informations sur le produit

  • À partir de 1,50 $US/mois
  • Version gratuite Oui
  • Essai gratuit Oui, obtenez un essai gratuit
  • Déploiement Installation (Mac)
    Cloud, SaaS, web
    Installation (Windows)
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation en ligne en direct
    Documentation
  • Ressources d'aide En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Jibble
  • http://www.jibble.io/
  • Fondé en 2016

En savoir plus sur Jibble

Gérez le temps et la participation de votre équipe. Les employés peuvent pointer leurs arrivées et départs en utilisant leur navigateur web, Slack ou un appareil mobile (iOS et Android).
Les heures de travail sont saisies avec exactitude, y compris les activités et les notes. Générez des feuilles de présence automatisées, un suivi des activités/projets, une facturation client et un reporting puissant pour votre équipe.
Que vous soyez à la tête d'une start-up, d'une société de conseil ou d'un restaurant local, Jibble vous aide à gérer la paie, la facturation ou la productivité de votre équipe.

Jibble - Fonctionnalités

  • Calcul des heures supplémentaires
  • Gestion des calendriers
  • Planification du personnel
  • Portail libre-service
  • Rapports et analyses
  • Suivi FMLA
  • Suivi du temps
  • Budgétisation et prévision
  • Gestion des sous-traitants
  • Gestion du cycle de vie des employés
  • Gestion du recrutement
  • Gestion du temps et des absences
  • Main-d'œuvre variable
  • Mesure des performances
  • Planification du personnel
  • Prévision du travail
  • Suivi des compétences
  • Base de données des employés
  • Calcul des heures supplémentaires
  • Facturation
  • Gestion des feuilles de temps
  • Heures facturables et non facturables
  • Saisie automatique du temps
  • Suivi des vacances/congés
  • Suivi du temps hors ligne
  • Suivi du temps mobile
  • Taux de facturation multiples
  • Accès mobile
  • Carte perforée
  • Carte perforée en ligne
  • Gestion de la paie
  • Gestion des feuilles de temps
  • Messagerie
  • Rapports et analyses
  • Reconnaissance biométrique
  • Suivi des congés maladie
  • Suivi des postes de travail
  • Suivi des salariés
  • Suivi des vacances/congés
  • Facturation
  • Gestion des remboursements
  • Suivi des activités
  • Suivi des frais
  • Suivi des projets
  • Suivi du temps
  • Suivi du temps par client
  • Suivi du temps par projet

Logiciels équivalents

Logiciels les + demandés

Avis les plus utiles sur Jibble

Transformed the way we run our business

Publié le 09/08/2019
Sammad N.
CEO
Génie mécanique ou industriel, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: As previously stated no issues so far and makes life a lot more simpler

Avantages: Accessibility, Ease of use, traceability and reports just to name a few

Inconvénients: Honestly cannot say that there was anything that I disliked, however if you could integrate with IoT devices to automate the process.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Jibble le 14/08/2019

Thanks for the 5 stars, Sammad!
have

Integration to IoT devices sounds cool but at the moment, we don't have that as a priority.

Again, thanks for letting us know how much Jibble has transformed the way you run your business.

- Jibble Team

A Comprehensive User Friendly App

Publié le 25/07/2019
Karim K.
Finance Controller
Design, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: - The User interface is easy to understand and work with and integrates with different application flawlessly. The Application allows the users to use the services remotely just not only from a computer but also from employee's mobile phones making it more accessible. The reporting element of this app is also very helpful.

Inconvénients: - The app doesn't notify the users if the user login twice.
- Any user can manually change the time. We feel that this feature should only sit with admin rights. Allowing any user to change the timings can create inaccuracies within the record keeping.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Jibble le 31/07/2019

Hey Karim,

We are incredibly grateful that you took the time out to leave us this note.

You can actually set a Policy to restrict your members from editing their time entries. Just go to Settings > Policies > Enable Policies then set "Allow team members to edit/delete entries on their timesheets" to 'Do Not Allow" then click Save. That should do the trick! You can also set the "Require team members to Jibble Out before they can Jibble In again" to "Required" so they won't be allowed to clock IN again without clocking out.

I hope this helps!

- Jibble team

Helping me get the most from my team and ROI on my projects

Publié le 14/08/2018
David L.
Director of Technology
Gestion de l'enseignement, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4/5
Facilité d'utilisation
3/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Overall pleased with the tool. The engagement from the team is high as the tool is easy to use and integrates with our IM client. The real time notifications has helped me keep team members on the priority tasks and reports has let me see which projects are time stinks or not delivering good ROI and where team members are losing time.

Avantages: The webapp interface is nice to use and they have some useful integrations making it even easier - switch tasks during a slack conversation. Being able to see what my full team, especially remote workers, are working on in real time and also in historical reports is very helpful. Seeing how much a project cost in developers time when multiple members of the team contributed is so much easier. Support is just a chat message or email away and everyone has been really helpful even taking on feature requests.

Inconvénients: Isn't quite as flexible as we'd like so as we are trying to use it in a slightly different way than intended we have encountered some issues. For example we want to switch the tasks that our developers can say they are working on each sprint but deleting old tasks removes them from the historical reporting. Jibble say they are working on a solution to this but for now we just keep adding tasks and have tried to be more generic with the listings to avoid clutter. No Jira integration means we have to list the tasks manually - again something that Jibble may solve when they launch their api.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Jibble le 22/08/2018

Hi David,

Thank you for your honest review! This great feedback for the product team to continue building great features.

Regarding your usage of activities, this feature has been released a few weeks ago actually! You can "disable/archive" activities now so they can't be used, but still show up in your reporting. More about that here: https://help.jibble.io/power-ups/activity-tracking/how-to-disable-activities-or-clients-from-being-used.

All the best,

- The Jibble Team

Great app for easy time tracking

Publié le 31/10/2019
Debbi T.
Office Operations Manager
Services financiers, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
4/5
Fonctionnalités
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Overall this is a very simple platform to use. We are on the lowest tier and it suits our needs.

Avantages: The cost is very low and when there are only a couple of employees that need to track time it's very cost-effective. The app is easy to administer and use.

Inconvénients: The user reports that loading the app on the phone is slow, but no other issues. I wish there were more integrations.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Jibble le 05/11/2019

Hi Debbi,

Great to read such nice feedback! Our app surely caters to small teams as well and as you mentioned it is indeed very cost-effective.

Regarding the slowness of the mobile app, please ensure that the user has the updated version of the app and has a good internet connection. You may reach out to our Support Team if the issue persists and they'll be glad to help!

-Jibble Team

Need an attendance and time tracker for a small team? Look no further!

Publié le 21/05/2019
Cydney I.
Customer Service Representative
Gestion d'organisme à but non lucratif, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
3/5
Note globale
3/5
Facilité d'utilisation
3/5
Fonctionnalités
3/5
Support client
4/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: It used to be hard to keep track of where our team was spending the most time. What were our most productive timeframes? What was taking up too much time with very little ROI? I love that Jibble allows us to be able to clock in for specific projects or tasks. It was like saying goodbye to time wasted!

Avantages: I love that Jibble can easily be integrated with our team's communication platform, Slack, so we can clock in remotely and on mobile. Talk about working from anywhere and everywhere, productively!

Inconvénients: I don't think it's user-friendly for those who don't come from a tech background or are used to positions where you have multiple systems to keep track of daily.

Réponse de l'éditeur

envoyé par Jibble le 29/05/2019

Hi Cydney,

Thanks for your honest feedback. I was thrilled to read that Jibble adds significant value to your team's productivity!

At the same time I understand your concerns on usability which is something high on our improvements list :).

I'm curious as to why you rated our support & overall quality a bit lower though, is there anything specific you believe we can improve on?

Lire d'autres avis