Pour qui ?

IT and DevOps teams in any company from small businesses to enterprises.

Notes moyennes

16 avis
  • Note globale 4.6 / 5
  • Facilité d'utilisation 3.9 / 5
  • Service client 4.4 / 5
  • Fonctionnalités 4.6 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.7 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 5,00 $US/mois
  • Prix Standard = $8 Premium = $18 Enterprise = $38 Discount-annual payment
  • Version gratuite Oui
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Mobile (iOS natif)
    Mobile (Android natif)
  • Formation Formation présentielle
    Formation en ligne en direct
    Documentation
  • Ressources d'aide Service de support permanent (réponse directe)
    Support en horaire de bureau
    En ligne

Informations sur l'éditeur

  • AlertOps
  • https://alertops.com
  • Fondé en 2014

En savoir plus sur AlertOps

AlertOps empowers teams to collaborate in real-time to resolve business-critical incidents faster. We offer the most flexible and customizable solution, capable of addressing everything from basic on-call alerting to complex and unique enterprise challenges.

Whether you have a basic need to cover on-call schedules or have a complex need to cover many teams that need to collaborate on incidents, AlertOps can easily scale to fit your organizations unique challenges.

AlertOps - Fonctionnalités

  • Définition des priorités
  • Gestion des portefeuilles
  • Gestion des stratégies
  • Gestion des versions
  • Gestion du calendrier
  • KPI
  • Rapports de dépannage
  • Tableau de bord
  • Workflow d'approbation
  • Accès à distance
  • Budget informatique
  • Gestion de la conformité
  • Gestion des correctifs
  • Gestion des licences
  • Inventaire logiciel
  • Inventaire matériel
  • Journaux des événements
  • Planification
  • Suivi de l'activité des utilisateurs
  • Suivi des capacités
  • Alertes/Notifications
  • Journaux des événements
  • Mesure des performances
  • Planification de la maintenance
  • Rapports de disponibilité
  • Surveillance FTP
  • Surveillance des serveurs de messagerie
  • Surveillance des transactions
  • Surveillance en temps réel
  • Tests de disponibilité
  • Analyse des causes profondes
  • Conformité OSHA
  • Gestion de la sécurité
  • Gestion des billets
  • Gestion des tâches
  • Mesures correctives (CAPA)
  • Piste d'audit
  • Rapports d'incidents
  • Reprise d'activité

Avis les plus utiles sur AlertOps

Very Happy Customer.

Publié le 10/06/2019
L.victoria B.
CEO
Hôpitaux et soins de santé, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: We work for the Emergency Department 24/7, and it's imperative that we don't miss any calls. It's important also that the calls are transferred to the right person.
Alerts are working for us!

Avantages: I can make the schedule ahead of the time and make changes immediately when needed.

Inconvénients: Limited options for individual responses to the extensions. I'd love it if I got the voice messages in text form.

Réponse de l'éditeur

envoyé par AlertOps le 17/06/2019

Thanks Victoria! We're glad to hear that the alerts are working for you and that you're enjoying AlertOps! I'll definitely check in with our team about that feature - and if it's not in the pipeline, it will be soon!

We got this to replace a product that was not going to support apple phones. And saved money too.

Publié le 20/12/2017
Jason W.
Network Admin
Vente en gros, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
4 / 5
Fonctionnalités
3 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: support for any device and some reporting is nice to see. Price was a benefit too. Also getting a phone call and not just a text message. That helped a lot.

Avantages: Very adjustable to work with anything. And cloud base does help for future changes.
the cost turns out to be 1/2 of what we use to spend for a product we less support.

Inconvénients: Might be a setting issue. But if you have many alerts from the same source the oncall user can get hit with a huge amount of alerts to clear before actually dealing with the issue.
But like I said it could be a setting issue.

Réponse de l'éditeur

envoyé par AlertOps le 22/12/2017

Awesome! I'm glad we were able to save you money and give you the support you need! The setting can be seen soon in an upcoming release, so stay tuned!

Great value for money and very good customer support

Publié le 17/06/2019
Cameron P.
CTO
Services et technologies de l'information, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
3 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: The overall experience has been great due to the price point and customer support. I have recommended alertops to other people before and I would do so again.

Avantages: The value for money is fantastic, much more affordable than other available software. It has a lot of integrations as well with phone notifications, slack etc. Customer support is very responsive and helpful.

Inconvénients: The UI can be difficult to use, and adding /removing people on the roster seems to recalculate everything so you need to be mindful of what the existing roster was before changing it.

Réponse de l'éditeur

envoyé par AlertOps le 25/06/2019

Thanks so much Cameron, we're glad you're seeing value in our product! Just so you know, our UI is constantly improving so we will take note of those issues immediately.

Great service, always fast support if and when needed.

Publié le 22/12/2017
Rudy S.
Technical Engineer III
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix

Avantages: It has met all our needs, is highly customizable, integrates with our ticketing system, and the support staff is always willing to go out of their way to help when needed.

Inconvénients: I can honestly say I have no complaints at this point. From the pricing to the service they have exceeded all my needs.

Réponse de l'éditeur

envoyé par AlertOps le 26/12/2017

Thanks for the awesome review! I'm glad our flexibility fits your needs and expectations.

Significant reduction in incident time to resolution

Publié le 18/12/2017
Pete B.
eCommerce Technology Manager
Vente au détail, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
5 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Improved response time to business critical incidents.

Avantages: Ability to create sophisticated alerts from multiple user touch points.
Simple interface for acknowledging and assigning incidents.

Inconvénients: Scheduling can be confusing.
Creating new integrations can be time consuming.

Réponse de l'éditeur

envoyé par AlertOps le 21/12/2017

Thanks for your review! We're happy to help with scheduling and integration configurations. Feel free to reach out anytime!

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