AlertOps

Qui utilise AlertOps ?

Équipes informatiques et DevOps dans n'importe quelle structure, des petites aux grandes entreprises.

Description de AlertOps

AlertOps permet aux équipes de collaborer en temps réel pour résoudre plus rapidement les incidents d'entreprise critiques. Cette solution est extrêmement flexible et personnalisable afin d'aborder tous types de problèmes, des alertes de garde basiques aux défis complexes et propres à chaque entreprise.

Que vous souhaitiez simplement gérer les emplois du temps de garde ou couvrir plusieurs équipes devant collaborer sur des incidents complexes, AlertOps saura s'adapter aux défis propres à votre entreprise.

Informations sur AlertOps

AlertOps

https://alertops.com

Fondé en 2014

Prix de AlertOps

AlertOps est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. La version payante de AlertOps est disponible à partir de 5,00 $US/mois.

À partir de

5,00 $US/mois

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

Support en horaire de bureau

En ligne

AlertOps - Fonctionnalités

Logiciels DevOps
Définition des priorités
Gestion des portefeuilles
Gestion des stratégies
Gestion des versions
Gestion du calendrier
KPI
Rapports de dépannage
Tableau de bord
Workflow d'approbation
Accès et contrôle à distance
Audit des problèmes
Contrôles/Permissions d'accès
Gestion de la conformité
Gestion des capacités
Gestion des correctifs
Gestion des licences
Gestion des stocks
Planification de la maintenance
Alertes/Notifications
Journaux des événements
Mesure des performances
Planification de la maintenance
Rapports de disponibilité
Surveillance FTP
Surveillance des serveurs de messagerie
Surveillance des transactions
Surveillance en temps réel
Tests de disponibilité
Conformité OSHA
Gestion des enquêtes
Gestion des incidents de sécurité
Gestion des incidents informatiques
Gestion des tâches
Logiciels d'actions préventives et correctives
Piste d'audit
Rapports d'incidents
Reprise d'activité

Avis sur AlertOps

Afficher 5 avis sur 16

Note globale
4,6/5
Facilité d'utilisation
3,9/5
Service client
4,4/5
Fonctionnalités
4,6/5
Rapport qualité-prix
4,7/5
Juan pablo R.
Propietario
Services et technologies de l'information, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 27/07/2018

"Experience using alertops"

Commentaires: We have a company for devops as a services, so we monitor multiples servers around the glove and your services is helping us to have the alert of all the stack

Avantages: The scaling system and notifications sms.

Inconvénients: It is quite complicated to configure. Many times we ask for help because we couldn't understand the settings for ourselves.

Réponse de l'éditeur

envoyé par AlertOps le 31/07/2018

Thanks so much for being our customer! Glad the application is working for you. We're always available to help you configure your systems,and are continuing to improve our documentation to get the set up smoother!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 27/07/2018
L.victoria B.
CEO
Hôpitaux et soins de santé, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/06/2019

"Very Happy Customer."

Commentaires: We work for the Emergency Department 24/7, and it's imperative that we don't miss any calls. It's important also that the calls are transferred to the right person.
Alerts are working for us!

Avantages: I can make the schedule ahead of the time and make changes immediately when needed.

Inconvénients: Limited options for individual responses to the extensions. I'd love it if I got the voice messages in text form.

Réponse de l'éditeur

envoyé par AlertOps le 17/06/2019

Thanks Victoria! We're glad to hear that the alerts are working for you and that you're enjoying AlertOps! I'll definitely check in with our team about that feature - and if it's not in the pipeline, it will be soon!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 10/06/2019
George W.
VP of Technology
Logiciels, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    2/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/02/2018

"Good technology but customer service needs polish."

Avantages: Easy to integrate with existing services. Interface is very intuitive. Easy to set up new users. Easy to customize alerts.

Inconvénients: Pricing structure is confusing and my emails requesting clarification have gone unanswered. Also when my free trial ended I was locked out of my account without access to make the purchase. Had to email support to let me back into my account to pay for subscription.

Réponse de l'éditeur

envoyé par AlertOps le 14/02/2018

Hi George,
Thanks for the Feedback! We've been working on having a more smooth transition from trial to payment and am glad that your found the application easy to integrate with!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 13/02/2018
Jason W.
Network Admin
Vente en gros, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    3/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 20/12/2017

"We got this to replace a product that was not going to support apple phones. And saved money too."

Commentaires: support for any device and some reporting is nice to see. Price was a benefit too. Also getting a phone call and not just a text message. That helped a lot.

Avantages: Very adjustable to work with anything. And cloud base does help for future changes.
the cost turns out to be 1/2 of what we use to spend for a product we less support.

Inconvénients: Might be a setting issue. But if you have many alerts from the same source the oncall user can get hit with a huge amount of alerts to clear before actually dealing with the issue.
But like I said it could be a setting issue.

Réponse de l'éditeur

envoyé par AlertOps le 22/12/2017

Awesome! I'm glad we were able to save you money and give you the support you need! The setting can be seen soon in an upcoming release, so stay tuned!

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 20/12/2017
Cameron P.
CTO
Services et technologies de l'information, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    3/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 17/06/2019

"Great value for money and very good customer support"

Commentaires: The overall experience has been great due to the price point and customer support. I have recommended alertops to other people before and I would do so again.

Avantages: The value for money is fantastic, much more affordable than other available software. It has a lot of integrations as well with phone notifications, slack etc. Customer support is very responsive and helpful.

Inconvénients: The UI can be difficult to use, and adding /removing people on the roster seems to recalculate everything so you need to be mindful of what the existing roster was before changing it.

Réponse de l'éditeur

envoyé par AlertOps le 25/06/2019

Thanks so much Cameron, we're glad you're seeing value in our product! Just so you know, our UI is constantly improving so we will take note of those issues immediately.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 17/06/2019