15 ans à aider les entreprises luxembourgeoises
à choisir le meilleur logiciel

Description de HoneyBook

HoneyBook rationalise et automatise l'expérience de vos clients, de la demande à la facture finale.

Qui utilise HoneyBook ?

Photographes professionnels, concepteurs web, fleuristes, organisateurs de mariage, maquilleurs, planificateurs d'événements, DJ, traiteurs, designers d'intérieur, designers de mode, designers graphiques.

HoneyBook Logiciel - 1
HoneyBook Logiciel - 2
HoneyBook Logiciel - 3
HoneyBook Logiciel - 4
HoneyBook Logiciel - 5

HoneyBook ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

HoneyBook

HoneyBook

4,8 (597)
19,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
129
80
4,6 (597)
4,7 (597)
4,7 (597)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
10,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
47
31
4,7 (3.283)
4,5 (3.283)
4,4 (3.283)

Alternatives à HoneyBook

Calendly
Fonctionnalités les mieux notées
Confirmation et rappels
Réservation en ligne
Synchronisation du calendrier
Social Tables
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des expositions et des fournisseurs
Gestion des réservations groupées de chambres
Planification des événements
QuickBooks Desktop Enterprise
Fonctionnalités les mieux notées
Comptabilité
Reporting financier
Revenu et bilan comptable
Basecamp
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des tâches
Outils de collaboration
Partage des fichiers
Google Docs
Fonctionnalités les mieux notées
Génération de documents
Outils de collaboration
Partage des fichiers
Google Drive
Fonctionnalités les mieux notées
Contrôles/Permissions d'accès
Partage des fichiers
Stockage de documents
17hats
Fonctionnalités les mieux notées
Facturation
Gestion de projets
Planification
DocuSign
Fonctionnalités les mieux notées
Authentification
Signature de plusieurs parties
Signature électronique
monday.com
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des employés
Gestion du pipeline de ventes
Modèles

Avis sur HoneyBook

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,6
Service client
4,7
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trouver les avis classés par note

5
86%
4
10%
3
3%
2
1%
1
1%
Naomi
Owner
Utilisateur LinkedIn vérifié
Édition, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Perfect for Managing My Small Business

5,0 il y a 2 ans
Sous-titres en français disponibles pour la vidéo
José
José
Banquier (Bénin)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services financiers, 1.001–5.000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Performant

5,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : Joli

Avantages :

Permet de gérer les facturations suivi des fiches

Inconvénients :

Il bouffe assez trop en connexion internet

Christina
Christina
Owner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services juridiques, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

The Best Client Management Resource-- goes beyond normal software

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Before I used HoneyBook, I had tried several other client management platforms. All of them were clunky, and often I'd have to hunt around for things in the interest of the app developer's attention to folders and organization. What a mess! I'm so glad I switched to HoneyBook. They've consistently made product improvements and seem to really care about their customers. It gets easier and more fun to use every day, with just enough features to accomplish what I need without overwhelming me. I highly suggest this to anyone who is managing multiple clients, especially if you have client projects that tend to go dormant for awhile then pick back up.

Avantages :

I love how easy it is to use, and how amenable the HB team is to updating the software if you have a feature request or complaint. It provides very visual, easy user prompts that allow me to easily accomplish what I need in a fraction of the time of other software apps I've tried.

Inconvénients :

It's annoying that I can't delete the default emails that came with my account to replace them with my own workflow, so myself or a team member doesn't get confused with their suggested emails vs. the ones I actually want to use.

Réponse de l'équipe de HoneyBook

il y a 4 ans

Christina, thank you for you being a HoneyBook member! We are so happy to hear that HB allows you to manage your clients in a fraction of time of other systems! Our Product Team works hard to consistently meet and exceed our members expectations. Thank you for the feedback on the default email templates. I will share with our team. Incase you didn't know, you can edit the default templates text and format to meet your needs.

Matthew
Operations Manager (É.-U.)
Événementiel, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Streamline your Booking Experience

4,0 le mois dernier Nouveau

Commentaires : The software has made our small business more efficient and allows us to focus on the clients, as we run a client based business, it is important that we can take the time we used to spend invoicing, requesting contracts, and following up on payments to interact with our clients more.

Avantages :

Honeybook streamlines your process into an easy to use system, once the initial set up, from questionnaires to Invoices and Contracts you have all the tools you need to manage your projects. The desktop and mobile app add flexibility to what you can do with your business at home, in the office, or on the go.

Inconvénients :

The setup process is a bit tricky and unless you have familiarized yourself with template creation, pay someone to build your templates, or find a premade on to edit to work for your needs it is a bit overwhelming if you have no experience at all with creating online templates or websites.

Shawn
IT Manager (Trinité-et-Tobago)
Emballage/livraison de marchandises, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : Essai gratuit
Source de l'avis

Great for small businesses

3,0 le mois dernier Nouveau

Avantages :

Very user friendly and task notifications for leads and clients

Inconvénients :

limited integrations and customisation to meet different types of businesses

Maria
Publicist (É.-U.)
Relations publiques et communications, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Invoicing made effortless with Honeybook!

5,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : Creating an invoice on HoneyBook is a straightforward process. It guides me through the necessary steps, from inputting client details to itemizing services and setting payment terms. The customizable templates provided also save so much time!

Avantages :

Honeybook's easy-to-use invoicing features have set a new standard for efficiency. As a professional managing multiple clients and projects, HoneyBook has made the task of creating and managing invoices simple for myself and easy for my clients to make payments.

Inconvénients :

There is nothing that I dislike about Honeybook.