Description de HoneyBook

HoneyBook rationalise et automatise l'expérience de vos clients, de la demande à la facture finale.

Qui utilise HoneyBook ?

Photographes professionnels, concepteurs web, fleuristes, organisateurs de mariage, maquilleurs, planificateurs d'événements, DJ, traiteurs, designers d'intérieur, designers de mode, designers graphiques.

Vidéo de HoneyBook
HoneyBook Logiciel - 1 HoneyBook Logiciel - 2 HoneyBook Logiciel - 3 HoneyBook Logiciel - 4 HoneyBook Logiciel - 5

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HoneyBook

4,8 (533)
HoneyBook
Indisponible dans votre pays
39,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
135
80
4,7 (533)
4,7 (533)
4,8 (533)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
0,30 $US
Version gratuite
Version d'essai gratuite
37
116
4,5 (2.712)
4,4 (2.712)
4,3 (2.712)
Pourquoi ce message s'affiche-t-il ?

Alternatives à HoneyBook

Remplacez les offres en PDF par des pages web interactives, conviviales et attrayantes qui sont faciles à créer et à réutiliser.
Asana est un moyen simple d'organiser et de gérer l'ensemble du travail de votre équipe. Découvrez pourquoi plus de 9 000 clients lui attribuent 4,5 étoiles sur 5.
Social Tables est un logiciel idéal pour les planificateurs et les établissements qui travaillent ensemble en ligne.
Combine un logiciel de gestion de studio avec des galeries en ligne, un correcteur d'albums et les nouvelles galeries de vente révolutionnaires.
Le leader des logiciels de comptabilité pour les petites entreprises. Accès instantané aux informations sur les clients, les fournisseurs et les employés.
un outil de collaboration visuelle qui crée une perspective partagée pour votre équipe, quel que soit le projet d'une manière amusante, flexible et gratifiante.
DocuSign modifie les méthodes de travail en permettant à quiconque de traiter des données en toute confiance à tout moment, en tout lieu et sur tout appareil.
Calendly vous aide à planifier des réunions sans avoir à envoyer de multiples e-mails.
Business management solution for that helps businesses design forms, handle scheduling, manage projects, and more.
Practice Ignition vous permet de gérer votre entreprise axée sur les clients. Propositions, contrats, facturation, business intelligence +.
Automated Online Banking télécharge les transactions depuis votre banque ou votre carte de crédit directement dans votre entreprise QuickBooks Online.
Le SDK PDF Library d'Adobe est une bibliothèque PDF polyvalente développée avec la même technologie utilisée par Adobe pour créer Acrobat.
Stripe aide votre entreprise à collecter immédiatement des cartes de crédit en ligne. Aucun compte marchand ni aucune passerelle nécessaires. En savoir plus sur Stripe
Rationalisez votre processus de vente et créez de magnifiques offres qui permettent de conclure des affaires plus rapidement. Version d'essai gratuite de 14 jours.
Slack rassemble toutes les communications en un seul endroit. C'est la messagerie en temps réel, l'archivage et la recherche des équipes modernes.
"Un outil professionnel idéal pour les auto-entrepreneurs." - Magazine INC.
Un moyen plus intelligent pour les petites entreprises de mieux travailler Keap organise vos informations client et vos tâches quotidiennes de manière centralisée afin de vous permettre de gagner du temps.
monday.com est un système d'exploitation sur cloud, où les équipes gèrent leurs projets et leurs tâches quotidiennes, qu'elles soient au bureau, à la maison ou en déplacement.
Zapier propose l'automatisation aux personnes occupées. Il déplace automatiquement les informations entre vos applications web afin que vous puissiez vous concentrer sur votre travail le plus important.
Gestion de studio qui vous fait gagner du temps, maintient l'ordre au sein de votre entreprise et assure la satisfaction de vos clients.

Avis sur HoneyBook

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
4,8
Fonctionnalités
4,6
Rapport qualité-prix
4,7

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trouver les avis classés par note

5
89%
4
8%
3
2%
2
1%
1
1%
Naomi
Owneer
Utilisateur LinkedIn vérifié
Rédaction et correction, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Perfect for Managing My Small Business

5,0 il y a 6 mois
Sous-titres en français disponibles pour la vidéo
Christina
Christina
Owner (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services juridiques, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

The Best Client Management Resource-- goes beyond normal software

5,0 il y a 3 ans

Commentaires : Before I used HoneyBook, I had tried several other client management platforms. All of them were clunky, and often I'd have to hunt around for things in the interest of the app developer's attention to folders and organization. What a mess! I'm so glad I switched to HoneyBook. They've consistently made product improvements and seem to really care about their customers. It gets easier and more fun to use every day, with just enough features to accomplish what I need without overwhelming me. I highly suggest this to anyone who is managing multiple clients, especially if you have client projects that tend to go dormant for awhile then pick back up.

Avantages :

I love how easy it is to use, and how amenable the HB team is to updating the software if you have a feature request or complaint. It provides very visual, easy user prompts that allow me to easily accomplish what I need in a fraction of the time of other software apps I've tried.

Inconvénients :

It's annoying that I can't delete the default emails that came with my account to replace them with my own workflow, so myself or a team member doesn't get confused with their suggested emails vs. the ones I actually want to use.

Réponse de l'équipe de HoneyBook

il y a 3 ans

Christina, thank you for you being a HoneyBook member! We are so happy to hear that HB allows you to manage your clients in a fraction of time of other systems! Our Product Team works hard to consistently meet and exceed our members expectations. Thank you for the feedback on the default email templates. I will share with our team. Incase you didn't know, you can edit the default templates text and format to meet your needs.

Cameron
Owner/Operator (É.-U.)
Divertissement, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

CRM Made Simple, Slick , and Seamless

5,0 il y a 2 mois Nouveau

Commentaires : HoneyBook truly helped me "level up" my business in nearly every area. The integrations, automation, templates, and payment processing systems all stand out both to me and my clients.

Avantages :

HoneyBook's "Pipeline" feature makes tracking inquiries, keeping up with contracting and following up after events nearly effortless. The power to automate these steps in the process while still being able to customize the automation allows me to keep my client interactions prompt, professional, and most importantly - personal. Email reminders keep me on top of my inbox, and templates turn once-tedious processes into a breeze. HoneyBook's client-facing side is deeply customizable and helps me maintain a professional aesthetic even when I'm drowning in the background.

Inconvénients :

HoneyBook shines for many industry professionals but isn't without a few details in need of improvement. Uploading files to customize templates can be difficult due to the restrictions placed on file types and sizes. Businesses with more non-traditional models may also find HoneyBook difficult to customize to meet their needs.

Tess
Tess
CEO/Founder (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Santé, bien-être et fitness, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Buyer BEWARE! Poor Customer Service/Racial Inequality

1,0 la semaine dernière Nouveau

Commentaires : Very insulting. I invested a lot of my time and energy into researching this software and felt it met the need I was trying to address for an additional division we are establishing with my company. An unsolicited internal situation occurred in which the staff at Honeybook was clearly at fault. As opposed to utilizing the philosophy of 'the customer is always right or even considering my point of view, they immediately justified the racist actions of their staff, confirmed she was following protocol, and terminated our relationship. I respect their right to do so, but I was completely blind-sided as EVERYTHING offensive was done TO ME by their internal staff. Also, the harsh, dismissive, condescending mannerism used towards me was so offensive it disrupted the rest of my day.

Avantages :

None. Their marketing campaign is not transparent. All customers are NOT treated equally.

Inconvénients :

Unfortunately, in almost 2023, this is one of the only companies in my professional experience I've ever experienced racial bias. They went out of their way to offend me and as a privately-owned company, I guess they have it as a right, but I think the diverse demographic should be aware prior to spending money with this company.

Matthew
Matthew
Portrait Artist (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Photographie, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Best I've Used So Far

5,0 il y a 3 mois

Commentaires : Overall it has been a Godsend. I am feeling much better about how I manage my business with Honeybook.

Avantages :

I love using Honeybook! I've tried a couple other CRM softwares, and this one is by far the easiest to deploy and keep me on track. It is logical and feels easy to use, which has kept me using it rather than reverting to inefficient paper tracking. The customer service has been great: always quick and friendly to answer questions and help me through something I didn't understand. I would highly recommend Honeybook to anyone.

Inconvénients :

The calendar sync is sometimes glitchy, but that could also be user error. One thing that would make it better would be an easy way to override when I am considered "busy" on my Google Calendar that syncs in. I'd also love to have SMS communication with my clients, but rumor has it they are working on this.

Samantha
Samantha
Owner/Photographer (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Photographie, Auto-entrepreneur
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Honeybook is my all in one project management software!

5,0 il y a 3 semaines Nouveau

Commentaires : Excellent customer service, affordable and reliable. I love honeybook and trust them with my business projects.

Avantages :

I can integrate calendly and google calendar making scheduling and booked events easily and always up to date. Emails, payments, questionnaires etc are all kept together for each project.

Inconvénients :

It is a lot to set up in the beginning but way worth it. It saves so much time in the long run with workflows and saved templates.