Pour qui ?

Start-up, PME, experts – Spécialistes du marketing numérique, spécialistes CRO, concepteurs web, développeurs web, spécialistes UX

Notes moyennes

223 avis
  • Note globale 4.5 / 5
  • Facilité d'utilisation 4.5 / 5
  • Service client 4.5 / 5
  • Fonctionnalités 4.5 / 5
  • Rapport qualité-prix 4.5 / 5

Informations sur le produit

  • À partir de 29,00 $US/mois
  • Version gratuite Oui
  • Version d'essai gratuite Oui
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
  • Formation Formation en ligne en direct
    Webinaires
    Documentation
  • Ressources d'aide En ligne

Informations sur l'éditeur

  • Hotjar
  • https://www.hotjar.com
  • Fondé en 2014

En savoir plus sur Hotjar

Des outils de feedback et d'analyse conçus pour améliorer l'expérience des visiteurs de votre site web. Fournit des heat maps, des enquêtes de feedback, des sondages, etc.

Hotjar - Fonctionnalités

  • Animation
  • Enregistrement des activités de l'écran
  • Fonctions pour mobile
  • Fonctions pour sites web
  • Heatmaps
  • Parcours utilisateur
  • Prototypage
  • Recherche d'utilisateurs
  • Tests d'utilisation
  • Tests non modérés
  • Analyse comparative et qualitative
  • Analyse de texte
  • Analyse des médias
  • Analyse des recherches utilisateurs
  • Analyse des sentiments
  • Analyse quantitative du contenu
  • Analyse statistique
  • Annotations
  • Collaboration
  • Prise en charge de plusieurs langues
  • Recherche multiméthode
  • Visualisation de données
  • Analyse prédictive
  • Attribution de canal
  • Cartographie du parcours client
  • Mesure des performances
  • Statistiques sur les médias sociaux
  • Suivi des campagnes
  • Suivi du RIO
  • Tableau de bord
  • Tests A/B
  • Web analytics
  • Analyse de texte
  • Analyse des sentiments
  • Analyse des tendances
  • Analytique
  • Collecte multicanal
  • Gestion des actions
  • Gestion des commentaires
  • Gestion des connaissances
  • Gestion des enquêtes
  • Segmentation de la clientèle
  • Tableau de bord
Information non fournie
  • Analytique
  • Collecte de commentaires
  • Feedback à 360 degrés
  • Gestion des enquêtes
  • Rapports sur les appels
  • Suivi des plaintes
  • Gestion de plusieurs sites
  • Gestion des campagnes
  • Suivi des conversions
  • Suivi des interactions entre utilisateurs
  • Suivi des mots-clés
  • Suivi des objectifs
  • Suivi des pages consultées
  • Suivi des recherches de sites
  • Suivi des sources de référence
  • Suivi du temps passé sur le site
  • Analyse d'éléments
  • Cartes dynamiques
  • Cartes intégrables
  • Cartographie des comportements
  • Cartographie territoriale
  • Fonctions pour secteur scientifique
  • Fonctions pour ventes
  • Mappage radial
  • Tableau de bord
  • Web analytics
Information non fournie
  • Bibliothèque de questions
  • Collecte de réponses hors ligne
  • Division des questions (question branching)
  • Enquête mobile
  • Enquête sur sites web
  • Logique d'évitement
  • Outils d'analyse de données
  • Prise en charge des fichiers audio, image et vidéo
  • URL d'enquêtes personnalisées
  • e-mail marketing

Avis les plus utiles sur Hotjar

Hotjar Really Helped Us Leverage Our Business!

Publié le 05/12/2018
Ratish K.
Digital Marketing Analyst
Marketing et publicité, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
4 / 5
Support client
5 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: My overall experience has been good so far. Initially, we were worried about the user insights and heatmaps to test the pages/CTA'S for better campaigning of our products. But, as soon as we started utilizing the set of tools from Hotjar we are so happy that we are able to find a quick solution for problem that helps our business grow and provide our customers with a GREAT CUSTOMER SERVICE!

Avantages: Have been using Hotjar for more than a couple of years and is the opinion on the tool
1. Hotjar has a very simple and easily accessible dashboard that has Heatmaps, Visitor recordings, Funnels created, Active polls, Surveys, and Recruiters.
2. Heatmaps have really helped us understand the landing pages and test various parameters for many of our marketing/advertising campaigns.
3. Visitor recordings and monitoring are soo good that helped us understand and rectify the issues that users come across. This has really helped our engineering/technical team in identifying the bug and fixing it ASAP thus resolving our customer issues quickly.
4. Had some experience on using the funnels as well which gave us some ideas on how to better modify the landing pages and we were able to understand the content.
5. The polls part has also added value to our business by letting us know on what the visitors are missing on our website.
6. The pricing of this tool is reasonable that students, enthusiasts and start-up companies can easily afford it. We have started with Basic Free Forever plan and later upgraded to Plus plan once our website started getting some good amount of traffic.
7. Multiple filter feature saves our time in analyzing the important pages and metrics.
8. Being a member of the customer success team for a couple of SAAS products I analyzed and learned some good metrics that helped our business grow.
9. Hotjar can be used by any team member like Digital Marketers, Support Agent

Inconvénients: Although I do not have any cons in my mind regarding this tool I would just like to suggest the Hotjar team to give us quick response for any queries/ issues by providing instant live chat option.

Analytics on steroids

Publié le 25/12/2018
Ranvir G.
Co-Founder
Marketing et publicité, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4 / 5
Facilité d'utilisation
5 / 5
Fonctionnalités
3 / 5
Support client
4 / 5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: From a marketing point of view it is an absolute necessity to know which areas of your webpage does your visitor interact with most and what can you do to create more engagement. It is also essential for a marketeer to undestand which pages of portions of a page leads to users bouncing off the site. I used to use google analytics for most of my analytics works it simply did not work. That’s when I found hotjar and it was the thing of my dreams. It let me see usign heatmeaps the exact areas where users are interacting with most and allowed us to create suer polls right on the site for users to tell us what they would like us to add to the site.

Inconvénients: Though no one should mind paying for such a great tool, and its offers a lot of features for free, some of them like unlimited storage of analytic reports will only be available to paying users, but thats only fair as far as I am concerned. Apart from this I have never found any other issue with their application.

Lire d'autres avis