Qui utilise UJET ?

UJET est conçue pour les entreprises de taille moyenne et les grandes entreprises, qui se concentrent sur la transformation du service client grâce à une architecture cloud hautement fiable et aux avantages des fonctionnalités liées aux smartphones.

Description de UJET

UJET est une plateforme de niveau entreprise, conçue pour les entreprises de plus de 50 agents. Elle propose un logiciel cloud de centre d'appels moderne avec téléphone, chat, assistance intégrée à l'application et innovation de pointe dans les technologies de smartphones, pour une expérience clients et agents supérieure. La plateforme UJET séduit les utilisateurs finaux grâce à un accès à tout moment et de n'importe où. Elle améliore aussi les performances des agents grâce à des solutions sensibles au contexte pour l'audio, le chat, l'image, la vidéo et le texte. La plateforme UJET est conforme aux normes d'entreprises SOC2 Type II et HIPAA.

Informations sur UJET

UJET

https://www.ujet.co/

Fondé en 2015

Prix de UJET

UJET n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit.

Vidéo de UJET
Play
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Version gratuite

Non

Essai gratuit

Non

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Mobile (iOS natif)

Mobile (Android natif)

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Webinaires

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

UJET - Fonctionnalités

  • Chat et messagerie
  • Communication multicanal
  • Communications par lot
  • Communications à la demande
  • Contenu interactif
  • Contenu vidéo
  • Distribution d'e-mails
  • Gestion de contenu
  • Gestion des impressions
  • Gestion des modèles
  • Personnalisation

Logiciels CCM (Customer Communications Management) : afficher la liste complète

  • Archivage
  • Enregistrement des appels distribués
  • Enregistrement découlant d'un événement
  • Enregistrement planifié
  • Enregistrement à la demande
  • Possibilité d'enregistrement et de lecture
  • Transfert de fichiers
  • Étiquetage des appels

Logiciels d'enregistrement des appels : afficher la liste complète

  • Analyse de texte
  • Analyse des sentiments
  • Analyse prédictive
  • Analytique
  • Collecte de données multicanal
  • Gestion des commentaires négatifs
  • Gestion des connaissances
  • Gestion des enquêtes et sondages
  • Segmentation de la clientèle
  • Tableau de bord

Logiciels d'expérience client : afficher la liste complète

  • Centre d'appel
  • Enregistrement des appels
  • Gestion des enquêtes
  • Journalisation des appels
  • Messagerie vocale
  • Personnalisation de la voix
  • Prise en charge de plusieurs scripts
  • Routage des appels
  • Saisie téléphonique
  • Synthèse vocale

Logiciels de SVI (serveur vocal interactif) : afficher la liste complète

  • Chat proactif
  • Ciblage géographique
  • Formulaire hors ligne
  • Intégration de tiers
  • Partage d'écran
  • Réponses préenregistrées
  • Stratégie de marque personnalisable
  • Suivi des visiteurs de sites web
  • Transferts/Routage

Logiciels de chat : afficher la liste complète

  • Analytique
  • Collecte de commentaires
  • Contenu vidéo
  • Gamification
  • Gestion communautaire
  • Gestion de la communication
  • Gestion des désabonnements
  • Messagerie instantanée
  • Syndication de contenu

Logiciels de relation client : afficher la liste complète

  • Alertes et remontée des problèmes
  • Assistant virtuel
  • Base de connaissances
  • Enquêtes et feedback
  • Gestion des centres d'appel
  • Gestion des e-mails
  • Gestion des flux de travail
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des rendez-vous
  • Intégration des médias sociaux
  • Messagerie instantanée
  • Mesure des performances
  • Portail libre-service

Logiciels de service client : afficher la liste complète

  • Centre d'appel mixte
  • Centre d'appels entrants
  • Centre d'appels sortants
  • Chat en temps réel
  • Enregistrement des appels
  • Gestion de la remontée des problèmes
  • Gestion des campagnes
  • Gestion des listes d'attente
  • Journalisation des appels
  • Mode progressif (progressive dialer)
  • Numéroteur manuel
  • Numéroteur prédictif (predictive dialer)
  • Rapports et analyses
  • Scripts d'appel
  • Serveur vocal interactif (SVI)

Logiciels pour call center : afficher la liste complète

UJET - Logiciels similaires

Plus d'alternatives à UJET

Avis sur UJET

Afficher 5 avis sur 110

Note globale
4,5/5
Facilité d'utilisation
4,7/5
Service client
4,8/5
Fonctionnalités
4,5/5
Rapport qualité-prix
4,7/5
Juan M.
Team Leader
Externalisation/délocalisation, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 11/04/2020

"Awesome Tool"

Commentaires: I have loved UJET since we've been using it. It has been a great tool not only for our business operations, but also for back office, it helps a lot and we are able to gather information from it instead of calculating it manually like with other CRMS.

Avantages: It's very easy to use and I love the amount of features that the developers were able to put into a single product that unlike other CRMs, it's way easier to access and to manage. It doesn't require too many clicks for you to get what you are looking for.

Inconvénients: It needs some polishing on performance. It tends to get stuck sometimes which is understandable in a web based tool. But it shouldn't do that with simple tasks such as looking at lists of people. It also needs to improve the reporting tool which is great except when it delivers incomplete information and there is no other way to gather the information that you are missing.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 11/04/2020
Lauren C.
Sr. Manager, Customer Experience
Vente au détail, 501-1 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/09/2019

"Great experience with Ujet!"

Commentaires: Overall, our experience has been good. We've been able to cut down on number of touches for calls where we can get information from the customer during the call, such as sending a photo of a damaged item. We have also been able to use the custom statuses for reporting on how our agents are spending their time. The live dashboard helps us keep service level high in real time, and move labor around as needed. I'm also continually impressed with the support we receive especially for being likely a smaller account of theirs. They treat us with just as much care as a team of a few hundred.

Avantages: -Ease of set up. The implementation was very easy and for the most part, we can modify our set up with ease. Nothing requires some gigantic, time consuming or expensive implementation.
-Smart actions/ in call SMS. Ujet has some very cool features that allow you to verify identity, send and receive pictures and accept payment information securely, all during a call with the customer.
-The people! The team at Ujet is great, they are attentive and listen to feedback very well.

Inconvénients: The native reporting functionality is still subpar. The team has been great about setting us up with a Looker instance that we use for reporting which is great, but I was expecting a bit more progress on the home grown reporting front by now.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 16/09/2019
Sharmaine H.
Care Representative
Télécommunications, 10 001+ employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/09/2020

"UJET Experience"

Commentaires: Overall UJET is a great tool for call centers and I love the program. Although there are still issues with the overall use of UJET, it isn't a everyday thing. I am not dealing with issues everyday I log on, so I still believe that UJET is amazing and will be even better when the glitches are fixed.

Avantages: This product is easy to use and doesn't cause for much explanation. It allows me to do my job with ease. I also have the ability to multitask while using UJET without messing up my calls and chats.

Inconvénients: I hate when UJET freezes or changes your status without you knowing. Sometimes you have to completely restart UJET just to get it back to normal. It will also randomly end the call even when your connectivity is good. Sometimes it will make the noise that I chat has come in, but I am unable to see it.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/09/2020
Jamie S.
Decision Maker
Électronique grand public, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    1/5
  • Facilité d'utilisation
    2/5
  • Fonctionnalités
    2/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    1/5
  • Probabilité de recommander le produit
    0/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 26/05/2018

"Poor strategic vision from leadership, broken and unstable product."

Commentaires: None unfortunately.

Avantages: Product does not have the depth that modern enterprises require or track record of success. Best fits SMB but cannot support the volume of enterprise which is sad because they've fired all their small biz customers and are marketing to enterprise only.

Inconvénients: The product took a HUGE hit when the founder forced out his head of product/cofounder which ultimately lead to the rest of the design team quitting, leaving no design team left at Uject. The product is lacking full functionality offered readily by it's competitors in the industry because the founder has no relevant domain expertise and cannot agree with other C-levels on where to take the product. They've lost much time on improving the current product by attempting to build shiny new features for large customers who haven't signed contracts yet but deny current customers of features promised to them months ago.
Sales team lies to sell product and creates a whirlwind of customers who hate the product all the while the engineering team is unable to fix bugs and improve product stability because they are forced to create impossible features asked for by non-customers.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 26/05/2018
Joyce M.
Customer Care
Services aux consommateurs, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 17/08/2020

"Happy User"

Commentaires: I love using UJET the features and tabs were very easy to understand and read.

Avantages: I like the ease of use and it's integration with other applications with the Linux desktop environment I work under.

Inconvénients: It appears as a user when working with multiple chats the messaging freezes within the phone application and sometimes does not work well with the other application that is integrated with it.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 17/08/2020

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