FreshCheq

Qui utilise FreshCheq ?

Conçue pour les restaurants, il s'agit d'une solution basée sur le cloud qui permet d'améliorer les processus opérationnels grâce à la gestion des tâches, aux journaux de déchets alimentaires, aux alertes/notifications, au suivi d'inventaire, etc.

Description de FreshCheq

Simplifiez les opérations quotidiennes. Gagnez du temps et de l'argent avec les journaux de déchets alimentaires, les journaux de température de sécurité alimentaire, les listes de contrôle, etc. Une application cloud pour les restaurants et toutes les autres entreprises de restauration. Suffisamment abordable pour les restaurants indépendants et assez performante pour les grandes marques d'entreprises. Améliorez le flux de travail et la responsabilisation des employés. Pas de matériel coûteux. Reporting de tableau de bord exploitable et immédiat à tous les niveaux de l'organisation à partir de tout appareil intelligent ou ordinateur.

Informations sur FreshCheq

FreshCheq

https://www.freshcheq.com

Fondé en 2016

Ressources d'aide

  • Support en horaire de bureau

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mobile (iOS natif)
  • Mobile (Android natif)

Formation

  • Formation présentielle
  • Formation en ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation

Présentation des tarifs de FreshCheq

FreshCheq n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de FreshCheq est disponible à partir de 449,00 $US.


À partir de

449,00 $US

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

FreshCheq - Fonctionnalités

  • Boutique en ligne
  • Gestion des commissions
  • Gestionnaire de site web
  • Intranet de franchise
  • Planification des tâches
  • Réorganisation automatique
  • Suivi des constructions

Logiciels de gestion de franchise : afficher la liste complète

  • Comptabilité intégrée
  • Facturation
  • Gestion de table
  • Gestion des cuisines
  • Gestion des employés
  • Gestion des listes d'attente
  • Gestion des menus
  • Gestion des réservations
  • Gestion des stocks
  • Point de vente (PDV)
  • Rapports et analyses

Logiciels de gestion de restaurant : afficher la liste complète

  • Achats
  • Analyse nutritionnelle
  • Fonctions pour cafétérias
  • Fonctions pour établissements de soins
  • Gestion des recettes
  • Gestion des stocks
  • Paiements et financement en ligne
  • Planification des menus
  • Point de vente (PDV)
  • Repas gratuits et réduits
  • Suivi des plateaux
  • Écoles
  • Étude des coûts

Logiciels de gestion pour la restauration : afficher la liste complète

  • CRM
  • Contrôle de qualité
  • Gestion de la production
  • Gestion des commandes
  • Gestion des rappels
  • Gestion des recettes
  • PLM (product lifecycle management)
  • Taçabilité
  • Traçabilité en amont et en aval

Logiciels de traçabilité alimentaire : afficher la liste complète

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Avis sur FreshCheq

Afficher 5 avis sur 81

Note globale
4,5/5
Facilité d'utilisation
4,4/5
Service client
4,5/5
Fonctionnalités
4,3/5
Rapport qualité-prix
4,4/5
Daniel K.
Shift Manager
Restaurants, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/01/2019

"Keeps your food fresh and in check"

Commentaires: We use this at moes and it makes taking or temps a breeze I reccomend to any buisness required to log there temps

Avantages: It allows me to add my temps through my phone we used to do paper but as time evolves so does technology

Inconvénients: The time frames for each temp log. If you miss it you miss it bo going back later to correct

Réponse de l'éditeur

envoyé par FreshCheq le 29/03/2019

Daniel,

Thank you so much for your review. We are excited to be working on even more functionality. Please keep the comments coming. Our customers are what help us continue to evolve FreshCheq!

Jim

  • Source de l'avis 
  • Publié le 24/01/2019
Missy M.
General Manager
Produits alimentaires, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/04/2019

"Great Product"

Commentaires: One major problem we have solved with FreshCheq is that our food temps and logs are getting done on a daily basis consistently.

Avantages: I am so glad that I purchased this software. It is very easy to use and set up. I think it is a great value for what you get. They are always updating the software to make it easier for your operation. We use it for our food logs and also for check list and closing responsibilities. Its great when your food inspector comes in and you have all your temp logs all in one place, and can quickly access it for them. It is also a great resource for accountability for your team members. I like the app that they just created. You can also know take photos.

Inconvénients: There isn't anything that we don't like about FreshCheq

Réponse de l'éditeur

envoyé par FreshCheq le 17/04/2019

Missy,

Thank you for your review. So happy you see the value in FreshCheq and that you are elevating a culture of food safety in your restaurants. FreshCheq will be attending the Pizza Ranch summer meeting. If you are attending, please stop by so we can share with you some new features.

Jim

  • Source de l'avis 
  • Publié le 04/04/2019
Utilisateur vérifié
Franchise Partner
Restaurants, 51-200 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    3/5
  • Facilité d'utilisation
    4/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/04/2019

"A product in development that doesn't need extra hardware, but requires some patience."

Commentaires: Two years use in a multi-location restaurant franchise.

Avantages: It doesn't require anything special in the way of hardware to work. You can use any cell phone, tablet or computer. Some other temperature checking services require you to purchase proprietary thermometers etc for them to work. It doesn't take long to teach others how to use the product. It is fairly rudimentary in its interface.

Inconvénients: This product is unfinished. It doesn't allow for on-the-fly changes to how it is used or the order in which it is used. Reporting is often faulty- it will show you that the process is not complete when it is. Dependent on the quality of internet access versus being a true standalone product.

Réponse de l'éditeur

envoyé par FreshCheq le 17/04/2019

Thank you for your thorough review. We would appreciate the opportunity to work through the challenges you are having. We can set up a review of updates we have made, how you are using FreshCheq and set up training for you and your team. Please contact us at 1-855-581-7747, or [email protected] We want to ensure your success.

Jim

  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/04/2019
Tesla B.
General Manager
Restaurants, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/04/2019

"Save paper, and time by using FreshCheq"

Commentaires: FreshCheq has helped make sure that we stay organized and current with taking daily temperatures.

Avantages: It's user friendly. No mess of paper, records daily, weekly and monthly data. Able to communicate via text, email if a task needs or wasn't completed.

Inconvénients: It would be nice to have a feature where you could click and drag an item into a spot instead of using up and down arrows. It's alittle time consuming.

Réponse de l'éditeur

envoyé par FreshCheq le 04/04/2019

Tesla,

Thank you for the awesome review. We love getting great feedback from our customers. Please contact us to better understand your request. We have a significant amount of development in process over the next few months and we are excited to continuously make a difference in how you run your business.

Jim

  • Source de l'avis 
  • Publié le 03/04/2019
Vanessa G.
General Manager
Produits alimentaires, 1 001-5 000 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    3/5
  • Support client
    4/5
  • Rapport qualité-prix
    4/5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/03/2018

"Very Self explanatory, puts you in to a routine with daily checks rather quickly."

Commentaires: it makes me accountable to my daily routine, and the necessary tools needed to run an efficient operation.

Avantages: This program is a great addition to our team. It saves greatly on amount of paperwork that we used on a daily basis. It gives you all your resources and tools right in the palm of your hand. Very quickly to catch on, and become a tool, part of daily routine.

Inconvénients: The only thing I wish I had more control over, is access to tweak features, or make necessary changes according to my store.

Réponse de l'éditeur

envoyé par FreshCheq le 05/03/2018

Thank you for your review, Vanessa! Each store has the control to customize their logs and reports, unless otherwise stipulated by your store owner or the franchise. I recommend discussing your proposed log changes with your owner, who has permissions to make the changes.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 01/03/2018