Qui utilise BidJs ?

Commissaires-priseurs et entreprises cherchant à vendre aux enchères.

Description de BidJs

BidJS permet des enchères en ligne et synchronisées sur votre propre site web. Tarification simple, rentable, rapide et facile à mettre en place. En temps réel et fonctionne sur tous les appareils. Les options de vente comprennent les options Acheter maintenant, Faire une offre et les enchères en direct sur le web. BidJS évolue au rythme de votre entreprise, de quelques lots par mois à des milliers par semaine. Il est aussi multilingue, vous permettant ainsi de vendre dans n'importe quelle langue. Plus important encore, BidJS est entièrement personnalisable et fonctionne avec votre marque.

Informations sur BidJs

bidlogix

http://bidlogix.net/

Fondé en 2009

Prix de BidJs

BidJs n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de BidJs est disponible à partir de 1,00 $US/mois.

531260
531261
531262
531263
531264
531260-thumb
531261-thumb
531262-thumb
531263-thumb
531264-thumb

À partir de

1,00 $US/mois

Version gratuite

Non

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation présentielle

Formation en ligne en direct

Documentation

Ressources d'aide

Service de support permanent (réponse directe)

BidJs - Fonctionnalités

Logiciels pour enchères
Alertes/Notifications
Encan silencieux
Enchères en direct
Enchères en ligne
Enchères inversées
Enchères par procuration
Enchères à distance
Facturation
Gestion de site web
Gestion des abonnements
Gestion des offres
Gestion des stocks
Liste de suivi
Mise en vente en ligne
Option d'achat instantané

Avis sur BidJs

Afficher 5 avis sur 10

Note globale
4,6/5
Facilité d'utilisation
4,3/5
Service client
5/5
Fonctionnalités
4,3/5
Rapport qualité-prix
4,6/5
Olivia S.
Marketing Executive
Génie mécanique ou industriel, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 09/03/2020

"Amazing product and amazing service!"

Avantages: This software is so easy to use! I love the way I'm able to easily keep track of auctions that are approaching and can easily identify which auctions need more marketing attention than others. It's visual design is very user friendly.

Inconvénients: I integrate the software with Mailchimp, the integration was a bit bumpy at first but now works so smoothly and I couldn't be more happy with the product.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 09/03/2020
Paula L.
Owner
Gestion des investissements, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    2/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    3/5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 18/02/2020

"Review"

Commentaires: I think you have a great product and we have had great support and building it into our website. Cindy has been my point person in my marketing manager who handles all of the technical side of it and I know that [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has been a huge help to her! If we can fix this registration process I do believe we can have a great deal of success with the auction software program. If not it will probably cause us to fall off at some point as we are struggling to have any profitability on it. We know from analytics that we are driving a tremendous amount of people to the site and that they are looking at the auction but our capacity to convert them to a registered bitter is poor.

Avantages: The back end management and options for featuring products Both visually as well as copy

Inconvénients: The customer registration is far too cumbersome for our customer base. Too many steps and a bit complicated for the non savvy user. All we really need is their email for billing purposes and that’s all I want them to be required to give. I’m ok with validating the email through an email sent to them but do not need mailing address, phone etc. Also, after validating, it should take them right to the auction page and they should be able to bid and be signed in already. Having to check the box and go back to that process again loses some of them and I’ve been told by many customers they just simply couldn’t get in. I also think it has to do with user name and password. So if the email is the username/password it will make it all that much more easier. The price of the items we are auctioning is not excessive therefore our exposure is not that large if we happen to get an email that is not good. I’m willing to take that risk.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 18/02/2020
Daniela D.
Credit Controller
Machines, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 12/03/2020

"Good software but could be improved"

Commentaires: I usually deal with customers queries and help them with their accounts

Avantages: it's very easy to use, to navigate and to make any amendments when needed for customers

Inconvénients: Features like data exporting and account registration could be improved

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 12/03/2020
Utilisateur vérifié
Vice President
Produits pharmaceutiques, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    4/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/02/2020

"Auction Software"

Avantages: Great Customer Support and administrative controls.

Inconvénients: The photo Browser from a user perspective is not good, they need a better gallery to view images.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 25/02/2020
Gabriela G.
Project Coordinator
Machines, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5/5
  • Facilité d'utilisation
    5/5
  • Fonctionnalités
    5/5
  • Support client
    5/5
  • Rapport qualité-prix
    5/5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 09/03/2020

"Very easy to understand how to use it"

Commentaires: I use it every day at work and I really enjoy it.

Avantages: I like that you can read what each bottom says, specially as there are so many, so I don't have to guess what each icon means while clicking.

Inconvénients: My colleagues in Finance says it can be faster but I don't use the financial part of raising invoices. I only upload material for the auctions.

  • Provenance de l'utilisateur 
  • Publié le 09/03/2020