Docupilot

Docupilot

par Flackon

Qui utilise Docupilot ?

Customers use Docupilot to automate the document generation procress to save time and avoid errors.

Description de Docupilot

Docupilot is a cloud based document automation software. Unlike competing products with steep pricing tiers, Docupilot is priced affordably, and is free forever for the first 20 documents generated. Built with an emphasis on usability, Docupilot also offers integrates with different data sources like CRM, Forms, Online databases, HR, Surveys etc.

Informations sur Docupilot

Flackon

https://docupilot.app

Fondé en 2018

Prix de Docupilot

Docupilot est disponible à partir de 29,00 $US/mois. Docupilot est disponible en version gratuite et propose un essai gratuit. Voir plus d'informations concernant le prix de Docupilot ci-dessous.

À partir de

29,00 $US/mois

Version gratuite

Oui

Essai gratuit

Oui

Déploiement

Cloud, SaaS, web

Formation

Formation en ligne en direct

Documentation

Ressources d'aide

Support en horaire de bureau

En ligne

Docupilot - Fonctionnalités

Logiciels de création de formulaires
Archivage et rétention
Automatisation des processus et flux de travail
Collaboration
Contrôles/Permissions d'accès
Création et conception de formulaires
Fonction de glisser-déposer
Gestion de versions
Recherche en texte intégral

Avis sur Docupilot

Afficher 5 avis sur 15

Note globale
4.9/5
Facilité d'utilisation
4.8/5
Service client
5/5
Fonctionnalités
4.9/5
Rapport qualité-prix
4.8/5

Excellent cloud based tool

Publié le 30/03/2019
Rob C.
Owner
Produits alimentaires, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Will continue to use and am very happy with the amazing support I receive. Cost may become a factor in the future but not for now.

Avantages: Ability to merge data using API and creation of PDF.

Inconvénients: Wish there were other pricing options. In my case, a merge is a single page. Others may have one merge that created multiple pages. My cost per merge is the most expensive.

Amazing product for Automating Document Creation and Distribution

Publié le 01/07/2019
Chris J.
Operations Director
Transport routier/ferroviaire, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 6 à 12 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: In automating all of our document creation we have managed to save a very significant amount of time for our Sales and Operations teams, who now use this time more productively in helping customers buy more from us and feel more supported overall.

Avantages: So easy to use, brilliant world-class and instant support.
This software has saved us hours of work on a near daily basis, we now automate all documents coming out of our CRM through Docupilot. Other than out CRM, this is now the most used software in the office. Its flawless, works every time and is brilliantly supported.

Inconvénients: Nothing, everything has surpassed every expectation so far, we're very very pleased.

Huge savings and so simple to use!!

Publié le 31/01/2020
Zee S.
Janitor
Assurance, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: Auto Mail PDF Invoices. Great product!

Avantages: Moved from web merge because of the pricing and have loved docupilot! So easy to use and much easier to set up compared to the others.

Inconvénients: All been great so far! I have no concerns at all

Best tool for Document Automation

Publié le 01/02/2020
Antonio G.
CEO
Logiciels, 13-50 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
4/5
Note globale
5/5
Facilité d'utilisation
4/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Avantages: - Really easy to use
- The Integration with Zapier is amazing
- The Customer Support is super responsive
- Perfect value for money

Inconvénients: - The UI of the product is ok but could be modernised

A really cool innovation for documents

Publié le 01/07/2019
Sam C.
Technical Operations
Gestion de l'enseignement, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: 1 à 5 mois
Provenance de l'utilisateur 
5/5
Note globale
4/5
Facilité d'utilisation
5/5
Fonctionnalités
5/5
Support client
5/5
Rapport qualité-prix
Probabilité de recommander le produit :
Très faible Très élevée

Commentaires: A pretty fun learning experience overall

Avantages: That it's like a web builder but for documents, that you can integrate many different technologies, use the API, style and customise to your hearts desire, very innovative and opens up a lot of options!

Inconvénients: More video tutorials and walkthroughs that show some of the integrations that can be achieved with other technologies would be really quite helpful e.g. using the Bootstrap CDN for tables and form construction etc.