Qui utilise NCR Silver ?

We serve entrepreneurs and growing enterprises in over 130 different business verticals such as retail, restaurants, pubs, frozen treats, and more.

Description de NCR Silver

NCR Silver delivers value beyond the point of sale to help businesses of all sizes drive success. Along with an easy-to-use tablet point of sale, the NCR Silver suite of cloud-based tools delivers actionable insights, multi-site capabilities, customer engagement tools and business management resources, all available at your fingertips.

Informations sur NCR Silver

NCR

http://www.ncr.com

Fondé en 1884

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À partir de

79,00 $US/mois
s/o
s/o
71,00 $US/mois

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Essai gratuit

Essai gratuit Non
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui
Essai gratuit Oui

Déploiement et prise en charge de NCR Silver

Ressources d'aide

  • Service client/e-mail
  • FAQ/forums
  • Base de connaissances
  • Support téléphonique
  • Service de support 24/7 (réponse directe)
  • Chat

Déploiement

  • Cloud, SaaS, web
  • Mac (ordinateur)
  • Android (mobile)
  • iPhone (mobile)
  • iPad (mobile)

Formation

  • En ligne en direct
  • Webinaires
  • Documentation
  • Vidéos

NCR Silver - Fonctionnalités

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  • Gestion des articles mis de côté
  • Gestion des bons de commande
  • Gestion des cartes cadeaux
  • Gestion des commandes
  • Gestion des commissions
  • Gestion des employés
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  • Gestion des remises
  • Gestion des retours
  • Gestion des reçus
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks
  • Gestion des stocks de la vente au détail
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Logiciels de caisse : afficher la liste complète

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Logiciels de caisse sur iPad : afficher la liste complète

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Logiciels de gestion de points de vente : afficher la liste complète

NCR Silver - Alternatives

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Avis sur NCR Silver

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Note moyenne

Facilité d'utilisation 4,1
Service client 3,4
Fonctionnalités 3,4
Rapport qualité-prix 3,5

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Utilisateur vérifié
Director of Marketing & Events
Vente au détail, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    5 /5
  • Support client
    Sans note
  • Rapport qualité-prix
    Sans note
  • Probabilité de recommander le produit
    8/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/03/2019

"iPad POS that includes marketing tools!"

Avantages: Having email templates included was huge for us. Customer data integrates with emails, allowing us to segment our customers and send personalized deals.

Inconvénients: Email templates are not as attractive as something like MailChimp, so a working knowledge of html coding can help make them more appealing

  • Source de l'avis 
  • Publié le 14/03/2019
Wendy W.
General Manager
Vente au détail, 11-50 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    5 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    10/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/06/2019

"NCR Silver meets our multi store needs"

Avantages: This cloud based system met the majority of our needs when I began searching for a new POS system when our retail store was adding a second location. I was looking for a system that could be accessed remotely, share information between the locations and could grow as our store grows. The 24/7 Customer Service is reliable and accessible. Most times, a single phone call is all it takes to resolve a problem.

Inconvénients: The biggest drawback was discovered shortly after we began installation. We were told during the sales pitch that our system of alpha numeric sku numbers would easily transfer to NCR silver. The use of the bar code scanners and ticketing system would be simple process. This was not the case. We have to manually key in the alpha numeric sku numbers which is much more time consuming the scanning.
Four years later, we have of course adapted.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/06/2019
Lori H.
Owner
Vente au détail, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    3 /5
  • Rapport qualité-prix
    4 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    5/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/05/2021

"NCR Silver for Small Business"

Commentaires: The up-time and use of the software is good. Easy to get started with new team members. Back-end functionality needs work. Overall it doesn't cause us too many headaches, so more positive than negative.

Avantages: The POS portion of NCR Silver is very easy to use. New team members are easily able to understand the categories and screens. Takes advantage of common iPad functionality. Easy to update products and prices. Friendly interface.

Inconvénients: The back-end functionality of NCR Silver is lacking. Inventory management is slow and cumbersome. Email templates and functionality are outdated. Lack of social media integration and easy ecommerce integration in emails.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 18/05/2021
Lindsey H.
Owner
Vente au détail, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus d'un an
  • Note globale
    3 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    5 /5
  • Rapport qualité-prix
    3 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    7/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/06/2019

"Some very good pros, and some pretty frustrating cons"

Commentaires: Overall I would still use this system even if we weren't required to by the franchise. Partly because I wouldn't want to have to deal with switching over to a new system, but also because every system has its own issues and I don't think there are any other solutions out there that are better than this, at least in the price range of a small business. I believe NCR is working to fix the issues, at least, and I like the feel of the system. I would appreciate a little more transparency about issues that could affect reporting of sales data or processing of credit card transactions.

Avantages: The software is easy to use and relatively intuitive; new employees pick up the POS system quickly. The developers have been gradually adding desired functions that have been great improvements, and I imagine they will continue to do so. While some of the other stores in our franchise have complained about not being able to reach customer support in a timely manner, I myself have always been able to get through to them quickly and they are always helpful in working through issues.

Inconvénients: When the software has an issue, it tends to not be a small one. Also, it seems like NCR will work on fixing the issue but not let everyone know that there WAS an issue, even when it may affect your reporting of sales. For example, there have been software glitches where the over/short number for the registers was not getting recorded by NCR. We only discovered this because another store in our franchise figured it out and reported it. I never saw any communication from NCR letting people know about it, the issue was just resolved quietly a while later. Plus, almost every time there is an update, there are usually major issues with functionality for about the next week that can affect the ability to process transactions. The software/hardware interface has some issues as well.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 19/06/2019
Kelley C.
Owner
Vente au détail, 2-10 employés
Temps d'utilisation du produit: plus de deux ans
  • Note globale
    4 /5
  • Facilité d'utilisation
    5 /5
  • Fonctionnalités
    4 /5
  • Support client
    4 /5
  • Rapport qualité-prix
    5 /5
  • Probabilité de recommander le produit
    9/10
  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/07/2019

"Payment reporting inhancement"

Commentaires: Our overall experience with Silver has been great. We have recommended this product to several colleagues.

Avantages: This software is very easy to use and set-up. There are a lot of helpful reports you can run. I like that you can view your business activity remotely from your smart phone.

Inconvénients: When there is a problem it is sometimes difficult for customer support to fix the problem until the next update. This is frustrating because you are left to wait up to three months or more.

  • Source de l'avis 
  • Publié le 02/07/2019