18 ans à aider les entreprises luxembourgeoises
à choisir le meilleur logiciel

Description de bao

bao soutient les chefs d'équipe et les représentants commerciaux à chaque étape du processus de ventes. Conseils avec des guides et le traitement instantané des objections. Documentation en temps réel et intégration CRM flexible. Tableau de bord avec conversation ainsi que des analyses agrégées des processus de vente. Conforme au RGPD.

Partez à la recherche de la conversation de vente parfaite avec bao.

Qui utilise bao ?

Les entreprises B2B qui souhaitent améliorer continuellement la façon dont elles parlent à leurs clients, permettre le partage interne des meilleures pratiques de l'équipe et raccourcir considérablement la durée d'intégration du nouveau personnel de vente.

bao Logiciel - 1
bao Logiciel - 2
bao Logiciel - 3
bao Logiciel - 4
bao Logiciel - 5

bao ne vous convainc pas tout à fait ? Comparer avec une alternative populaire

bao

bao

4,8 (15)
950,00 €
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
17
7
4,7 (15)
4,3 (15)
5,0 (15)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
Prix introuvable
Version gratuite
Version d'essai gratuite
101
57
4,7 (545)
4,6 (545)
4,7 (545)
Les jauges horizontales vertes représentent le logiciel le plus apprécié selon la note globale qui lui a été attribuée ainsi que le nombre d'avis.

Alternatives à bao

Gong.io
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Enregistrement planifié
Enregistrements
TigerLRM
Fonctionnalités les mieux notées
Champs personnalisables
Gestion des contacts
Saisie de leads
Salesforce Sales Cloud
Fonctionnalités les mieux notées
Base de données de clients
Base de données de contacts
Logiciels d'expérience client
Demodesk
Fonctionnalités les mieux notées
Accès et contrôle à distance
Fichiers audio et vidéo bidirectionnels
Gestion de contenu
Clari Copilot
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrement des appels
Enregistrement à la demande
Enregistrements
Salesflare
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion des contacts
Gestion des leads
Gestion du pipeline de ventes
Modjo
Fonctionnalités les mieux notées
Enregistrements
Gestion de contenu
Gestion de la formation
Numerik
Fonctionnalités les mieux notées
Gestion du pipeline de ventes
Rapports et analyses
Suivi des interactions
Upland Altify
Fonctionnalités les mieux notées
Aucune fonctionnalité n'a été évaluée par les utilisateurs de ce logiciel.

Avis sur bao

Note moyenne

Note globale
4,8
Facilité d'utilisation
4,7
Service client
5,0
Fonctionnalités
4,3
Rapport qualité-prix
4,3

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trouver les avis classés par note

5
80%
4
20%
Florian Hofmann
Florian Hofmann
Sales Manager (Allemagne)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Médias en ligne, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Great software!

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

We use bao for the first connect with our inbound leads. It helps us to make sure our sales reps do not forget to ask any questions that might be relevant for the further sales process. The documentation generated from the calls is superb!

Inconvénients :

Their customer success team is a little bit annoying 😉

Pascal
Pascal
Account Manager (Allemagne)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Ein einfaches, intuitives Tool das uns viel Zeit einspart!

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Mit bao sind wir in der Lage wichtige Vertriebsprozesse auf die wesentliche Aspekte optimiert abzubilden. Erfahrungen die wir in unseren Calls machen, können wir sofort mit einbringen und alle Kollegen sind stets auf dem aktuellsten Stand.

Avantages :

Das Tool ist wirklich sehr übersichtlich designt und aufgebaut. Die Bedienung ist sehr intuitiv und selbsterklärend. Nach nur wenig Einarbeitungszeit waren wir in der Lage, das Potential der Software voll auszunutzen. Auch die Anbindung über das Browser-Plugin in unser CRM Tool war überhaupt kein Problem.

Inconvénients :

Bislang haben wir noch nichts negatives feststellen können.

Jochen
Head of Regional Account Management (Allemagne)
Électronique grand public, 1.001–5.000 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

work with Bao

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : The cooperation with the Bao team is very good. Questions are answered quickly and competently in the call.

Avantages :

With Bao, I can create very individual and easy-to-follow guides tailored to my business.

Inconvénients :

no handicaps occurred when creating our campaigns. The dashboards were adapted very promptly to our special requirements

Marina
Inside Sales Specialist (Allemagne)
Services et technologies de l'information, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Better quality of calls for better results

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : The tool alone deserves great praise to the founders and developers. But what completely excites me and inspires me to achieve better results is the highest level of expertise in matters of sales conversations of Bao-colleagues! After every training session or call with our manager at Bao, I have new insights and ideas that help me move forward. You know the great feeling of being able to do something better in the calls. My only regret is that I'm basically on mailing follow-up calls and discovery calls. And I would like to comprehend with Bao the customer reactivation or mystery calls, as well as needs assessment calls...
And who doesn't dream of selling products on the phone?! ;-)

Avantages :

Along with my favorite features like - Creation of individual scripts for phone calls - Analysis of conversations with customers - Analysis of own activity - Possibility to log the calls and save them in the CRM it was important that the transfer of knowledge can take place in our team. Thanks to the well-thought-out onboarding phase and support during familiarization with the tool, it was painless and integration into our business processes was easy.

Inconvénients :

Sometimes when I'm working on the script, I can get distracted by a phone call or a chat and the script can be lost. So I wished for me the auto-safe function, but maybe I should rather be more attentive to what I do myself. :-)

Markus
Markus
MAnaging Director (Allemagne)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Bao - time saving assistant for all kinds of repeating phone call procedures

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Bao is saving a lot of follow up time for my phone calls end eases the execution of the calls.

Avantages :

The ease of use is very nice and straight forward. It helps staying focused and on point during the calls.

Inconvénients :

Getting started with the tool is generally easy, but it needs some thought on how to integrate your conversation guide into the tool in a properly executable. Looking into the two provided example playbooks really helps a lot here. You should also invest some time into training the calls with the tools (e.g. in your team/with a colleague) before doing your first customer calls.

Jörg
ceo (Suisse)
Conseil en gestion, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

innovative gamechanger in the field of negotiation and communication

5,0 il y a 5 ans

Avantages :

Easy onboarding: good usability; was initiating a paradigm shift in my mind

Inconvénients :

It took some time until I understood how to build playbooks on my own. :-) The support helped me to work through this issue in a very professional way.

Matthias
Chief Growth Officer (Allemagne)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Internet, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Sales intelligence made in Germany

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

- bao helped us to understand what actually happens in our conversations - We identified success factors which we rolled out throughout the sales org - Integrations to all tools we need: Salesforce, Hubspot, Slack

Inconvénients :

- As you would expect, the onboarding and setup required some time. The education of our employees to really use it to the best extent took us 2 months.

Utilisateur vérifié
Utilisateur LinkedIn vérifié
Services et technologies de l'information, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Great Product! Great Potential!

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : We at Retorio [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] all love Bao solutions. Great team, great service!

Avantages :

-Super helpful and easy to use -Bring structure into your call scripts -Generate super valuable data -Easy to onboard new employees -Hubspot integration -Ready to use templates

Inconvénients :

I'm very happy with the product and Bao's service. It would be helpful to have more functions within the crm system

Vinzenz
SDR (Allemagne)
Logiciels, 201–500 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Great tool for sales development teams - especially for onboarding of new employees

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Starting was very easy. Objection handling is a real game changer for more success in sales development!

Avantages :

bao is a decent tool for initial telephone contact with potential new customers in the context of cold calls. We were convinced by the straight-forward implementation: starting with the creation of the playbook, fast technical implementation and uncomplicated adaptation to our needs.

Inconvénients :

there was no problem in using bao as an solution to improve my daily work

Renke
Key Account Manager (Allemagne)
Logiciels, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Great to get your sales team started

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : Great tool to maximize and optimize sales calling.
Great support for low energy days when you don't feel like calling people.
Great support for first timers.

Avantages :

Helps you effectively and quick with sales calling. Very straightforward and is easy to use. Helps beginners but also can improve experts with stats. Great way to quantify sales work.

Inconvénients :

I want to be able to read my written comments in the Objections. Does not work properly in the Safari Browser which is a bummer for Mac users.

Stephan
VP EMEA (Allemagne)
Appareils médicaux, 2–10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Bao auch für Investitionsgütervertrieb?

5,0 il y a 4 ans

Commentaires : Wir konnten unseren sehr komplexen Vertriebsprozess aufs Wesentliche reduziert abbilden. Das hilft auch beim Onboarding neuer Kollegen. Wir nutzen die Erfahrungen aus den Kundengesprächen, um unseren Ansatz stetig zu optimieren und das Team lernt gleichzeitig durch Echtzeitzugriff auf TalkTrack Anpassungen. Alle sind immer auf dem gleichen Stand.

Avantages :

Bao ist an nahezu jeden Vertriebsprozess anpassbar. Auch wenn Bao sicher eher für den telefonischen Vertrieb mit verhältnismäßig wenig komplexen Produkten erdacht wurde, hilft es auch bei dem Verkauf von Investitionsgütern mit Prozessen von 3-24 Monaten. Es zwingt den Vertrieb sich auf die wirklich wichtigen Punkte zu konzentrieren und hilft komplexe Porzesse zu standardisieren ohne an Individualität zu verlieren.

Inconvénients :

nichts Gravierendes. Man merkt, dass die Software stetig weiter entwickelt wird und neue Features hinzukommen.

Kevin
Strategie Experte (Allemagne)
Marketing et publicité, 11–50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

BAO ein Tool was das Arbeiten/Onboarding erleichtert

4,0 il y a 4 ans

Avantages :

Das strukturierte Arbeiten. Es ist schön gewisse sich wiederholende Prozesse einfach darzustellen und auch neuen Mitarbeitern somit das Arbeiten deutlich zu erleichtern

Inconvénients :

Es gibt noch einige Sache die man anpassen könnte, aber das Team von BAO hat immer ein offenes Ohr für Anregungen und helfen eine gute Lösung zu finden und das Tool auf eigene Bedürfnisse anzupassen.

Nico
Sales Manager (Allemagne)
Marketing et publicité, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Übersichtliches und einfaches Tool!

5,0 il y a 4 ans

Avantages :

Muss sagen, dass ich das Set-Up bzw. die Einführung in das Tool sehr gut fand. Von der persönlichen Beratung bis hin zur finalen Implementierung fande ich den Prozess sehr angenehm. Ansonsten ist das Tool sehr einfach zu verstehen und leicht in der Bedienung, sodass das Onboarding von neuen Kollegen recht einfach ausfällt, was definitiv für bao spricht.

Inconvénients :

Bisher sind mir keine krassen Nachteile aufgefallen. Das Tool ist performant und erleichtert uns als Unternehmen den Alltag.

Benjamin
Head of Sales and Key Account (Allemagne)
Marketing et publicité, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Individuell anpassbar

4,0 il y a 4 ans

Commentaires : Unsere Mitarbeiter kommen mit bao sehr schnell zurecht.
Neue Mitarbeiter haben gleich ein Hilfsmittel bei der Einarbeitung und Unterstützung bei Führung von fachlichen Gesprächen mit potentiellen Kunden.

Avantages :

Individuelle Anpassung der Leitfäden, Fragen und Antworten im Self-Service Integration in das bestehende CRM System

Inconvénients :

Weitere Funktion wäre hilfreich, zum Beispiel auch bereits Vorlagen für die Einwandbehandlung

Christian
Einkaufsleiter (Allemagne)
Vente en gros, 51–200 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Hiflreich

4,0 il y a 4 ans

Avantages :

Nimmt Hemmschwellen und unterstützt bei schwierigen Gesprächen

Inconvénients :

Schnittstellen zum CRM fehlen, daher müssen Gesprächsinhalte doppelt gepflegt werden