ICM EUR 9.0

par Avotus

0 avis
ICM EUR 9.0

Logiciels les + demandés


Pour qui ?

Our target market includes any large to medium size enterprise requiring tracking and reporting on the usage of Unified Communications applications such as voice, video, IM, text and conferencing

Notes moyennes

  • Note globale
  • Facilité d'utilisation
  • Service client
  • Fonctionnalités
  • Rapport qualité-prix

Informations sur le produit

  • Version gratuite Non
  • Version d'essai gratuite Non
  • Déploiement Cloud, SaaS, web
    Installation (Windows)
  • Formation Formation en ligne en direct
    Documentation
  • Ressources d'aide Support en horaire de bureau

Informations sur l'éditeur

  • Avotus
  • https://avotus.com
  • Fondé en 1981

En savoir plus sur ICM EUR 9.0

Avotus Corporation, the leading provider of Intelligent Communications Management (ICM) solutions, today announces a partnership with TrustSphere, the recognized market leader in relationship analytics, to create a joint platform that combines Avotus big data capture capabilities with TrustSpheres advanced social network analytics technology to form a market-leading relationship analytics platform that extends beyond email and throughout the full Unified Communications (UC) platform.

Spotlight_media_placeholder

ICM EUR 9.0 - Fonctionnalités

  • Durée d'appel
  • Gestion des appels perdus
  • Présentation du numéro
  • Rapports par extension
  • Registre des personnes ayant répondu
  • Reporting entrant
  • Reporting sortant
  • Suivi des appels
  • Volume des appels
Information non fournie