Description de mHelpDesk

mHelpDesk est une solution logicielle simple et performante pour gérer votre activité de services de maintenance sur site. De plus, mHelpDesk automatise toutes les étapes, depuis le premier contact client jusqu'au paiement. L'éditeur fournit des outils mobiles et en ligne sans égal en termes de performances, de fiabilité et de fonctionnalité. mHelpDesk réunit tous les meilleurs outils en un progiciel abordable et extrêmement facile à utiliser qui ne nécessite aucun investissement initial important. De plus, une équipe de spécialistes produits se tient à votre disposition pour vous aider à être immédiatement opérationnel.

Qui utilise mHelpDesk ?

mHelpDesk est idéal pour les PME qui ont besoin d'améliorer leur organisation, d'obtenir un accès mobile et de mettre en œuvre un processus de planification et de facturation plus efficace.

Vidéo de mHelpDesk
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mHelpDesk

4,3 (807)
mHelpDesk
Indisponible dans votre pays
169,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
153
12
4,3 (807)
3,9 (807)
4,4 (807)
VS.
À partir de
Types de licence
Fonctionnalités
Intégrations
Facilité d'utilisation
Rapport qualité-prix
Service client
29,00 $US
mois
Version gratuite
Version d'essai gratuite
58
7
4,6 (1.822)
4,6 (1.822)
4,4 (1.822)
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Alternatives à mHelpDesk

Le leader des logiciels de comptabilité pour les petites entreprises. Accès instantané aux informations sur les clients, les fournisseurs et les employés.
Zoho simplifie l'envoi de factures professionnelles et personnalisées sur tout type d'appareils. Soyez payé rapidement et gérez à la fois les paiements et la facturation à partir d'un seul endroit.
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Une solution logicielle de maintenance mobile et simple à utiliser qui vous permet de gérer facilement les actifs, les responsables de projets, les WO, etc.
ConnectWise Control offre la possibilité de visualiser et de contrôler des appareils depuis n'importe quel endroit disposant d'une connexion internet. En savoir plus sur ConnectWise Control
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Un logiciel qui synchronise les téléphones portables, les tablettes et les ordinateurs pour permettre aux entreprises de plomberie de gérer efficacement leur personnel, leurs registres et leurs clients.
Logiciel conçu pour les professionnels de la maintenance. Centralisation des cas d'assistance et de la gestion client, du suivi de la facturation, de la planification des équipes, etc.

Avis sur mHelpDesk

Note moyenne

Note globale
4,3
Facilité d'utilisation
4,3
Service client
4,4
Fonctionnalités
4,0
Rapport qualité-prix
3,9

Avis classés par taille de l'entreprise (nombre d'employés)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Trouver les avis classés par note

5
58%
4
25%
3
8%
2
3%
1
6%
Mark
Mark
CEO (É.-U.)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Our experience has been extremely positive. No other company would go this far for a customer.

5,0 il y a 5 ans

Commentaires : We are completely cloud-based, completely mobile, our response time has decreased and profits have increased. We have found a vendor/partner that listens. We truly have an integrated product from end-to-end. Service calls/requests for quotes come in, an excellent work product goes out, seamlessly.

Avantages :

The field app is very strong and that is a must. The admin provides a true workflow experience. The software is as flexible as it can be, provides true integration to QB, and has cut our entry time in half. Our profits are up and communication is vastly improved. The cloud feature fits our Disaster Response plan. Their customer service is the best I have seen and we have tried many.

Inconvénients :

Very little to dislike. They are always improving. I would like to see an inventory module, and Ajax searches would be a real improvement. But overall, they are the "best-in-class".

Réponse de l'équipe de mHelpDesk

il y a 5 ans

Thank you for sharing your thoughts on mHelpDesk Mark! We are so happy to work with you and VIALARM.

Darell
Owner (É.-U.)
Services et technologies de l'information, 2-10 employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus de deux ans
Source de l'avis

Alternatives envisagées :

Field Service Software for any Business to Stay Organized

5,0 il y a 2 ans

Commentaires : Overall I have had a really good experience, anytime I have ran into a problem which is not very often but my problems have been resolved in a professional and expediential matter that allowed my business to continue to operate. You can keep an open line of communication with your customers on work order status or any problems that arise during the work order.

Avantages :

You are able to automate your business to keep a customer database, schedule and track work orders. Billing is a breeze with in the email feature you send to your customers. They can pay directly with PayPal or Credit Card account. There is even a feature to generate leads to your business. You can customize your invoices and work orders to meet your business needs. Works on mobile Apps and integrates all your invoices to quick books.

Inconvénients :

When customers pay from your credit card account, you are only able to setup and activate one payment option at a time. It would be nice to have individual bank accounts set for different sections of your business model.

Saba
Manager (É.-U.)
Mode et vêtements, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 6 à 12 mois
Source de l'avis

Review of mhelpfesk

5,0 il y a 2 semaines Nouveau

Commentaires : It's help me a lot it's easy and convenient for everybody

Avantages :

Mhelp desk is a #1 easiest and most powerful software solution for your field services business.improve asset visibility moderate IT services.it allows u to transfer data from any computer or any device.

Inconvénients :

The main problem of this software is very slow

Jessica
Research RN (É.-U.)
Recherche, 11-50 employés
Temps d'utilisation du logiciel : 1 à 5 mois
Source de l'avis

Easy to use

3,0 il y a 2 semaines Nouveau

Avantages :

Software is easy to use, and customer service is helpful when available.

Inconvénients :

Software is slow and also the monthly cost is expensive.

Mas Idayu
Mas Idayu
Information Technology Assistant (Malaisie)
Utilisateur LinkedIn vérifié
Pétrole et énergies, 10.000+ employés
Temps d'utilisation du logiciel : plus d'un an
Source de l'avis

Great helpdesk application

5,0 il y a 4 mois

Avantages :

It's elegant in its simplicity, easy to use and does what it's supposed to. As long as you're only looking to arrange projects and make invoicing and estimates, it's a great tool. There's also a smartphone app, although it's just good for the basics. Assessments, service calls, and invoices may be done quickly and easily. Managing customer information across various employment locations is a joy.

Inconvénients :

There are instances when they provide upgrades that don't benefit my daily application use. Because they cater to a wide range of sectors and demands, I can see how the change would be beneficial. More of them being optional would be ideal. There is a noticeable lag in the application's response but not too serious.